Nico González: "Győzni jöttem a Juventushoz"

gonzalez_nico_alairas.jpgNico Gonzaléz személyében a Juventus egy új játékost igazolt vasárnap este, s az argentin válogatott szélső már interjút is adott a klub csatornájának.

"Boldog vagyok, nagyon boldog, hogy ezt a mezt viselhetem. Egy álom volt számomra és a családom számára is. Ennyi, boldog vagyok, nem tudok többet mondani. A mai nap zűrzavaros volt, különböző helyekre kellett mennem, de szerettem.

Mikor fiatal az ember, elkezd nagy célokat tűzni maga elé. Hogy ma itt legyek ennél a klubnál, számomra ez minden. Alig várom, hogy a pályára léphessek, s a csapatban játszhassak."

Vajon mik azok a képességek, amelyek segítségére lehetnek a Juventusnak, s hogyan látja saját magát?

"Nem is tudom, cselezés és kapura lövés. Úgy gondolom, hogy igazán jól fejelek, s jó az időzítésem. Meglátjuk, hogy tudok-e néhány gólt szerezni fejjel. Győzni jöttem, nincsenek más szavak: győzni vagy győzni. Mindent megteszek majd, ami csak lehetséges, hogy minden mérkőzést megnyerjünk."

A Juventus keretében egy régi ismerőssel is találkozhat majd, Dušan Vlahovićcsal már a Fiorentina együttesében is volt alkalma együtt játszani.

"Ismerem őt, ő pedig ismer engem, de nem beszéltünk egymással az elmúlt napokban, nem akartam senkinek sem nehézséget okozni. Ki kellett várnom a megfelelő pillanatra, hogy meglássam, mi fog történni. Alig várom, hogy találkozzak vele az öltözőben. Mindent megteszek majd, ami csak lehetséges, hogy minden mérkőzést megnyerjünk, mindig száz százalékot nyújtok majd. Fino alla fine, nagy ölelés".

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8618473295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsákkeríni 2024.08.26. 08:00:20

Nem a szavak embere, de nem is azért hoztuk hogy a száját jártassa. :)

Rocky80 2024.08.26. 09:16:20

Fiatal és éhes játékosok kellenek ide hogy nagy célokat érjünk el, bravó! Na meg persze argentinok. :-)

Csak ezzel a vonallal lehet eredményt elérni a rendkívül erős és fizikális angol - francia - afrikai játékosok ellen, ha visszahozzuk a focit és a "játékot" magát: ezt csinálják a spanyolok is és milyen jól érvényesülnek vele! Erősebbek, magasabbak meg gyorsabbak - "atlétábbak" -, nem lehetünk; ezért okosabbnak, taktikusabbnak kell legyünk meg jobban kell fociznunk. Ez a mi irányunk szerintem.

Rocky80 2024.08.26. 09:37:17

De ez egy hosszú téma. Lehetünk mi egy ötvözet is úgymond, nyilván egy kis Thuram egy ajándék abból az iskolából, vagy lehet nekünk egy Mandzukicunk vagy egy Nedvedünk egy egész más országból; de alapvetően azt kellene csinálnunk amivel az olasz foci egykor az volt ami: okos, taktikus, technikás, olykor "faragós" és kőkemény foci, szívvel-lélekkel. Ilyen az argentin is amúgy, ezért passzolnak ők hozzánk annyira.

A másik ami nagyon-nagyon fontos: tudom és látom hogy mik a trendek, akár a Fradinál is pl. - de most látható nálunk is; de nem hiszek ezekben a világválogatottakban, nem ez kéne a követendő példa legyen. Most összeraktunk egy k*rva jó csapatot csupa zsoldosból, tényleg magas színvonalú játékosok érkeztek; de előbb vagy utóbb eljutunk oda hogy a szív és a "hazai identitás" fog hiányozni, hogy a legnagyobbak lehessünk. Ezt csinálják a spanyolok is és működik, ezzel nyertek az argentinok is, és meggyőződésem hogy ez viszi/vinné ki a németeket is a gödörből: a saját focijuk, a gyökereik, a nemzeti identitásuk.

Ergó: kutya kötelességünk, hogy a legjobb olaszok nálunk játszanak és a lehető legkorábban elkapjuk őket és hozzánk kerüljenek. Lehetnek gyengébb időszakok mint pl. a mostani, hogy kevés az olasz fiatal klasszis játékos; de erre nagyon kell ügyelnünk, ez a jövő útja! Nézzük meg pl. a fiataljainak: van egy Mbangulánk, van egy Adzicunk, van egy Yildizünk: egyik se olasz... Egy török gyerek soha nem fog meghalni ezért a mezért, hiába nyújtogatja a nyelvét, nekünk meg olyan játékosok kellenek akik meghalnak értünk... :-)

Kicsit elkalandoztam meg elgondolkoztam, kellemes hetet mindenkinek!

Gaben Smith 2024.08.26. 09:51:05

@Rocky80: ezt az olasz vonal eroltetese iranyt el kellene engedni.
Egyreszrol nincs olyan olasz mag aki nemzetkozi szinteren eros lenne akik vannak azok megvehetetlenek jelenleg.
Ez kb olyan mint amikor ugyanaz a nosztalgia vonat hozzuk vissza contet.
Mist lehetne nezni ahogy vert izzadva probaljuk eladni vlahovicot hogy lukaku idejohessen.

Rocky80 2024.08.26. 10:04:07

@Gaben Smith: szerintem rosszul látod. Minden nemzet a saját focija és identitása miatt érte el az eredményeit és az, ami. Mindegyik más és más és mindegyik eredményes és különleges a maga nemében.

Ami meg az olasz tehetségeket illeti: lehet hogy jelenleg nincs annyi, de ez nem jelenti azt hogy nem is lesz. Gombamódra cseperednek fel a focisták évről-évre, csak 1-2 kell egy korosztályból és jók leszünk.

Amúgy meg meggyőződésem hogy ez nem egy nosztalgia, ez a jövő útja. Visszanyúlni a gyökerekhez.

Rocky80 2024.08.26. 10:07:38

Nekem pl. röhejes a Fradi is. Mit tudhat a Fradi szívről a 11 különböző nemzetiségű kezdő? Elárulom: semmit... Lehet ezért tartanak ott, ahol a magyar viszonylatban rengeteg pénz ellenére... De ez már nagyon off, bocsánat.

Zsupi44 2024.08.26. 10:25:35

De most komolyan monjatok 3 olyan reálisan mozdítható olaszt, aki ennek a csapatnak erősítés lenne.
DiLorenzo ellen itt ment a kampny , hogy ide ne jöjjön.
Chiesa-t már sokan nem is sajnálják , hogy mennie kell.
Verratti inkább az arab pénzt választotta.
Scamacca, Retegui? Szerintem egyik sem azonnali erősítés.
Raspadori, Frattesi? Egyikben sem vagyok biztos.
Calafiori? Ő az lett volna ,de a Bologna nem akarta ide adni.
Ki maradt Buongiorno, vagy Bellanova? Ők talán beleillenek.
Ki maradt? Miretti azért nagy nyomott itt nem hagyott és neki az ajtó nyitva maradt a visszatérésre.
Nicolussi-nak 5 jó meccsére nem emlékszem itt nálunk.
Nyilván ki kell majd nevelni ,de az nem a kövi 2-3 évben lesz.

Rocky80 2024.08.26. 10:54:38

@Zsupi44: jelen állapot tényleg sz*r, de ez nem jelent semmit, most elleszünk egy pár évig így, de a szemünk a pályán kell hogy legyen. Illetve vannak későn érő típusok is.

Rocky80 2024.08.26. 10:55:19

@Zsupi44: Cala is jön vissza hozzánk, megbukik Angliában. Ott egyedül Zola nem bukott meg.

Leram7 2024.08.26. 10:57:14

@Rocky80: Egyetértek. Rengeteg fradi szurkoló ismerősöm nem jár már meccsre, mert nem tudják szeretni a csapatot. Azt mondják ezt soha nem gondolták volna.

Én soha nem szurkoltam nekik, de régebben azért a kupameccseiket megnéztem, de már azt sem bírom, mert a külföldi focihoz képest színvonaltalan és magyar érdekeltségnek meg idegen. Nem értem minek hoznak ide ennyi afrikait és brazilt. Legyen néhány, aki erősítés, de ne a csapat 90%-a.

Gaben Smith 2024.08.26. 11:20:48

@Rocky80: a real madrid spanyolokkal er el sikereket?
Ha ma nincs olasz hasznalhato jatekos akkor mit kellene tenni?
A siker az tegnap kell nem holnap.
Egy profi nemzetsegtol fuggetlenul is tudja mit jelent a klubb mezet hordani.
Pl ha Te magyarkent a juveba jatszanal tudnad mit jelent megbecsulni a mezt.

Leram7 2024.08.26. 11:46:29

@Gaben Smith: Van igazság abban, amit írsz.

De pl egy romahoz Abdulhamid most a saudi bajnokságból jön oda hátvédnek. Ennyire nem rossz a helyzet olasz fronton. Van az a szint, ahol felesleges elhozni a légióst. Lehet tévedek, de papíron ez egy furcsa deal.

Meg amit nem értettem, hogy Immobile elment törökországba.

steven.h 2024.08.26. 12:20:23

@Leram7: Immobile szerintem már levezet, sérült is sokat volt, lehet hogy egy kisebb csapatban még kiemelkedett volna, de nem ezt választotta.

A Saudi srác meg tényleg értelmezhetetlen nekem a Románál, azért ilyen védőt lehetett volna találni a Serie A-n belül is.

@Gaben Smith: Van használható olasz, csak egyrészről inkább nem adják el a Juvénak, másrészről meg megnőzz a Juve ellenesség, amit lehet a játékosokba is belenevelnek. Most azért az is elég nevetséges hogy valaki azért nem szól a testvéréhez mert épp a Juvenak szurkolt egy kupadöntőn. Azért régen ilyet nehéz lett volna elképzelni, még ha nem is volt ekkora tere a social medianak.

Zsupi44 2024.08.26. 14:02:30

@Rocky80:

Persze ez így van.
Én csak arra reflektáltam, hogy ez nem egy rövid , hanem inkább középtávú célnak kell majd lennie.
De amúgy alapjában egyetértek...

NagyonJuve 2024.08.26. 14:12:37

@Leram7: @steven.h: ennyire nem vágjátok a témát?! A saudi srác bomba üzlet. Lehet kapnak még a sejktől is valami mellékest. Meg minden saudi abdullvalami rómás mezben fog járkálni. Na most ha vennének egy hasonló képességű olaszt ki venné a mezét mit dobna anyagilag?

Rocky80 2024.08.26. 15:23:29

@Leram7: én meg világéletemben utáltam őket, de látom hogy mi zajlik és szerintem rossz mintákat követünk és nem ez a jó út. Pontosabban időszakosan lehet ilyen ha pl. nincs az utánpótlásban annyi és olyan minőség, de ne ez legyen az állandó politika. Mint pl. a mi esetünk most.

@Gaben Smith:

Már Zsupinak leírtam erre a választ: jelen állapotban valóban nincs más út, de ez nem jelenti azt, hogy véglegesen le kell kanyarodjunk erről az útról. Az Intert ezért is utáltuk amúgy ami most mi vagyunk. Hogy egy zsoldos csapat volt tele külföldivel. Na most mi ugyanezzé váltunk.

A Real meg mindig is egy unikum volt még ha fáj is kimondani. Ők megőrizték a "királyi" identitásukat ha tele voltak külföldivel, ha spanyol sztárjaik voltak. Mondjuk ők mindig is megtehették hogy a legmagasabb minőségű játékosokkal dolgozhattak és ezért más a helyzetük.

Summa summarum: ezt nem a jelen helyzet fikázásaként értsétek, meg hogy nekem semmi nem jó; hanem inkább úgy, hogy oké, nagyon jó mercatot zárunk és jó és sikeres csapatunk van épülőben valószínűleg; de ne felejtsük el, hogy a hagyományainkhoz-identitásunkhoz való visszatalálás is legalább akkora feladat mint a sikereinkhez való visszatalálás. :-)

alexGicamo 2024.08.26. 15:32:09

Üdv a fedélzeten !
Sok sikert nálunk !

Rikoo 2024.08.26. 15:35:05

@Rocky80: Összességében egyetértek és hamarosan ki is fejtem majd a podcast-ben, mert ez egy érdekes téma, ha már ennyire szeretted volna, hogy összejöjjön velem és Drughi-val egy adás.:D

alexGicamo 2024.08.26. 15:35:25

@Rocky80: Osztom a véleményed !
Hosszú távon én is szeretnék minél több olasz játékost látni a csapatunkban !

Rocky80 2024.08.26. 15:39:59

@Rikoo: ne itt, lebuktatsz! :D

Dobd már fel témának légyszi vagy kanyarodjatok rá valahogy, mert nagyon érdekelne! Amúgy én is szívesen mennék egyszer mert kéne egy véresszájú Allegrista is a bagázsba ellenpólusnak; de sajnos vannak bizonyos akadályok. Ami nekem nem akadály, de nektek az lehet! :D

@alexGicamo: tágra nyílt szemekkel kell kutatnunk a potenciális olaszainkat folyamatosan, még ha jelenleg nem is ez a módi. Ez a véleményem.

alexGicamo 2024.08.26. 15:57:11

@Rocky80: Bocs, én szentimentális és romantikus vagyok és még hiszek egy szebb olasz játékosokkal teli jövőben ! :-)

Gaben Smith 2024.08.26. 16:30:15

@Rocky80: engem nem zavar ha nem olasz a csapat magja amig sikereket szállít es az europai fosodratba tartozik.
Jelenleg az olasz jatekosok nem tartoznak ide ,igy valoszinuleg nekik egy Conte/Allegri fele edzo kellene Motta stilusa teljesen mas es en ezt nagyon szimpatizalom.

steven.h 2024.08.26. 17:50:48

@NagyonJuve: a mezeladásokból egy csapat nagyon kevés részesedést lát és én nem gondolom hogy ebben akkora nagy anyagi plusz lesz bármi mellékesből a Romának, de majd kiderül pár hónap múlva.

NagyonJuve 2024.08.26. 18:32:55

@steven.h: igen tudom kb 10-15% a mezeladásokból meg az évi szerzősések. Most pl juve nem tudom mennyit kapott ronaldo előtt azt hiszem 30m utána 50 re emelték nem néztem utánna csak mintha így rémlene. Plusz 100m értékben vagy több eladott eonaldo .ezek után 10-15% kb 30 csak ronaldo mezből 1 évi fizetése visszahozta. Szaudiaknál van pénz nem kifejezetten csak a mezeledásokból profitál. Ez nem sportszakmai döntés hanem tisztán üzleti. Megjegyzem szerintem. Valami hasonló jelenség mint régen vegyünk egy japánt üzleti szempontból.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1854) bajnokság (3432) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (952) elemzés (40) előzetes (870) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1683) játékosokról (10114) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2480) meccsek (4202) mercato (4248) nyilatkozat (7544) Olasz Kupa (331) összefoglaló (420) pletyka (4267) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (178) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (295) video (210) Címkefelhő
süti beállítások módosítása