A Brest elleni mérkőzés

juventus-brest.jpgA német másodosztályban szereplő 1. FC Nürnberg otthonában elszenvedett 3:0-ás vereséget követően a Juventus immár Itáliában folytatja a felkészülést.

A ma esti ellenfél a francia élvonalban az előző szezon során harmadik helyen záró Brest együttese lesz, amely helyezésével biztosította helyét a Bajnokok Ligája idei kiírásában is.

A 21:00-kor kezdődő mérkőzés Pescarában kerül megrendezésre.

Thiago Motta keretéből kimaradt Federico Chiesa, akinek jövője erősen kérdésessé vált a zebramezeseknél, de nem lesz ott Tiago Djaló, Nicolussi Caviglia és Facundo González, valamint a sérüléssel bajlódó Fabio Miretti sem.

A Juventus csapatában bemutatkozhat a frissen igazolt Douglas Luiz, aki a 26-os számú mezt viseli majd a torinóiaknál.

A Juventus a következő, 22 fős kerettel vág neki a Brest elleni felkészülési mérkőzésnek:

Kapusok: Pinsoglio, Di Gregorio, Perin, Daffara.

Védők: Bremer, Gatti, Danilo, Cambiaso, Cabal, Savona, Barbieri, Rouhi.

Középpályások: Locatelli, Adžić, Thuram, Fagioli, Douglas Luiz.

Csatárok: Vlahović, Yıldız, Weah, Sekulov, Mbangula.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr2618459581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Apuleius 2024.08.03. 20:08:54

Di Gregorio; Savona, Gatti, Cabal, Cambiaso; Locatelli, Thuram, Weah, Fagioli; Mbangula, Vlahović

Shyr Kahn 2024.08.03. 20:14:20

Ki ez a Savona, Mbangula? Egy szelso lesz csupan Weah szemelyeben? Ha igen, akkor ez milyen formacio? A ";"-k alapjan 4-4-2...

Rocky80 2024.08.03. 20:17:35

Adják YouTube-on vagy a Juve honlapon?

Rocky80 2024.08.03. 20:27:35

@JeetTrader: most nézegetem de sajnos telón, nem találtam eddig, de lehet én vagyok az ügyetlen.

Wizzurah 2024.08.03. 21:07:42

Juve honlapja adja. Az a két fiatal szélső dícsérve lett. Ki volt emelve, hogy egy kh és két szélső védővel a next genből nagyon elégedett volt Motta, ezért jó eséllyel lehetőséget fognak majd kapni a felnőtt keretben.

Wizzurah 2024.08.03. 21:18:58

Én nem tudom, hogy esett e ott az eső, vagy ennyire fellocsolták, de nagyon rossz a pálya és elég kemények a belépők is, remélem nem fog lesérülni senki sem...

RuidaRobert 2024.08.03. 21:20:45

Elférne Chiesa ebben a csapatban...

Juventino86 2024.08.03. 21:27:22

@RuidaRobert: Vagy helyette egy olyan szélső, aki megfelelő alázattal és fegyelemmel rendelkezik. Chiesa képességei jók, de túl öntörvényű. :( Vlaho és Loca eddig totál gázosak megint. Egy értelmes megoldásuk nem volt. Egészen durva technikai hiányosságaik vannak.

Rikoo 2024.08.03. 21:31:24

@Shyr Kahn: 4-2-3-1, de folyamatosan mozgásokkal. Nem is feltétlenül a felállás a lényeg, hogy a területek bejátszása.

Pogboom 2024.08.03. 21:31:37

@Juventino86: Egy Jonathan Davidet megnéznék Vlaho helyén...

Juventino86 2024.08.03. 21:36:30

@Pogboom: Őt én is, David jöhetne bármikor. Sajnos Vlaho egy buta igazolás volt, ezt ki lehet jelenteni. Egy totál gyenge szerb válogatottból is lefelé lógott ki sajnos. Loca leigazolását már korábban sem értettem. Őket mindenképpen el kellene adni, de hát Chiesáért sem ugrál senki, szóval nehéz lesz tőlük megszabadulni. Azért bízom benne, hogy tétmeccseken a két középpályás Douglas Luiz és Thuram lesznek.

Juventino86 2024.08.03. 22:07:59

@Del Pybala: Teljesen igazad van Vlahóval kapcsolatban. Az a baj, hogy nem kizárólag ő a kézifék. Rajta kívül ott van még Locatelli, aki valami egészen vállalhatatlanul gyenge játékos. És akkor még nem beszéltünk a Kostic, Mck, stb. vonalról, na az valami döbbenet, őket el kell adni gyorsan. Szidtuk itt Alex Sandrót - a végén jogosan -de ő régebben legalább tudott focizni. A fent említett kerékkötők soha.

Ppoppszi 2024.08.03. 22:15:04

Ez a Di Gregorio nem kapus amúgy? Eddig többet söpröget mint véd. De így legalább lehetnek együtt a lengyellel kezdők ha már ő se kell a kutyának se.

Juventino86 2024.08.03. 22:17:20

Na tizi!!! Csak ne Vlhaó lője könyörgöm!

Wizzurah 2024.08.03. 22:18:18

Pedig ő lőtte. Igaz, most belőtte, de ez is egy határtalanul szar 11-es volt pedig :D

Juventino86 2024.08.03. 22:18:31

Véletlenül belőtte. Na jól, hajrá, megvan az egyenlítés, meg kell fordítani.

Juventino86 2024.08.03. 22:19:06

@Wizzurah: Hú hallod, borzalmas volt. :D :D Szerencsére a kapus elment a a másik irányba.

Wizzurah 2024.08.03. 22:30:03

@Juventino86: Nem tudom, hogy most mi látjuk szarul, vagy igazából mi a faszért erőltetik mindenáron, hogy Vlahovic lőjje a büntetőket. A vak is látja, hogy egyszerűen szarul lövi, ennyi, kész. Mint ahogy Ronaldonak kellett annó lőnie minden szabadot, az is szar volt mindig... Nem értem egyszerűen.... Oké, hogy barátságos meg nem számít, de a bajnokikon is ő fogja lőni....
Amúgy ahogy nézem a meccset... Ide még kurva sok idő kell, hogy ez beérjen csapattá... Bizakodó vagyok, de ez nem a bajnokság kezdetére fog összeállni....

Pilsnerurquell 2024.08.03. 22:32:13

Jó kis szöglet volt. Danilora mondjuk a kutya se figyelt de vezet a csapat:P

Juventino86 2024.08.03. 22:33:27

A brazilok beállásával jelentősen más lett azért a játék képe. Nemcsak a gól miatt. Amúgy a brazilokon kívül Weah is jól mozog vonalszélsőként. Nem mondom, hogy minden megoldása jó, meg mindig megjátszható, van benne sebesség, és a védekezésből is kiveszi a részét.

Juventino86 2024.08.03. 22:34:58

@Wizzurah: Teljesen igazad van mindenben. Főleg Vlahót illetően. Hogy mennyire fog összeállni a csapat a bajnokság kezdetére? Hát, ezt nehéz megmondani, nyilván több idő kell. Nyerni kell valahogy, ez a lényeg, de a játék gondolom az elején döcögni fog azért.

Wizzurah 2024.08.03. 22:40:11

@Juventino86: Szerintem Vlahovic amúgy viszonylag oké lesz, de a büntetőt nem vele kellene rúgatni. Mondjuk nem 70 milliós csatár, de szerintem fog termelni.
Viszont Douglas Luiz milyen minőségi ugrás atyaég... Már most látszik... Tudnánk még igazolni 2 embert, ahogy Motta szeretné, pláne támadó kp-t, akkor szerintem rendben lennénk. Nem mindegyik fronton, de a szezont le lehetne hozni. Úgy október-novemberre már gördülékeny meccset és csapatjátékot szeretnék látni, ill. én ezt várom el személy szerint a csapattól.
Elől végeredménybe csak pontatlanság van, ami nekem szembetűnik így fotelhuszárként. Fura látni, a hosszú indításokat, kényszerítőket, a cselezéseket, még ha sokszor sikertelenek is, de már bemerik vállalni a fiúk az új edző irányítása alatt. A védelem viszont, bár még nem állt össze egyszer se a rendes kezdő védelmünk, de a védelemmel nem vagyok elégedett. Könnyen zavarba jönnek a fiúk, pláne ha az ellenfél letámad aggresszíven, valamint a helyezkedésekkel is vannak még bajok. Nem tudom ez mekkora baj lesz a későbbiekben, mert a védőink eddig se a gyorsaságukról voltak híresek.

Juventino86 2024.08.03. 22:44:49

@Wizzurah: Igen, vannak gondok a védelemben is, de szerintem az hamar össze fog állni. Én azt tartom nagyobb bajnak, hogy támadásban kevés az ember, és kevés a minőség is. Két jó szélső kellene még, egy csatár Vlaho mögé, és hát egy támadó kp, talán Koopmeiners. Szóval elöl elég vékonyak vagyunk. Douglas Luiz más dimenzió, teljesen egyet tudok érteni,ez már most látszik.

Del Pybala 2024.08.03. 22:45:51

@Wizzurah: a "viszonylag oké" nekem rohadt keves europa 6. legjobban fizetett jatekosatol..aki 85m volt.

Wizzurah 2024.08.03. 22:56:24

Nekem is rohadt kevés, de ez van. Amennyiért el lehetne adni, nem éri meg eladni, így maradni fog, viszont így nem jöhet más csatár nagy összegért jó eséllyel a padra, vagy Vlaho kerülne a padra. Ő lesz a csatárunk és ennyi, csak bízni lehet benne, hogy 180 fokos fordulatot vesz. Az akarásával nincs gond, egyszerűen igen.... suta...
A szélsők.... Nos, Weah nekem tetszett, viszont ugyanazt tolja nagyjából, mint Chiesa. Én értem hogy el akarjuk adni és én is eladnám, ezt leírtam többször. De ha nem tudjuk, akkor teljesen felesleges őt padoztatni, kizárni a csapatból, stb. Ez miatt nem fogják se előbb eladni, viszont akkor már lehetne a csapat hasznára is. Szóval igen, ez gáz... Koopnak én is örültem volna, de igazából lehet nem ennyiért és pláne nem egy ilyen gyökér Atalantától, én leülnék Gintonik helyébe beszélni Mottával hogy mondjon egy B tervet is, mert ja... Szerintem lehetne olcsón kukázni. Weah is tetszett, Cambiaso is nekem, Cabal is. Jó lesz ez, legyünk pozitívak, ez egy hosszú út eleje. Csak most legyen is töke és türelme végig vinnie a vezetésnek a projektet....

Juventino86 2024.08.03. 23:06:17

@Wizzurah: Vlaho suta, így van, tökéletesen fogalmaztad meg. Hajt ő, de sajna ennyi tud. :( Én egyébként Chiesa távozása mellett lennék, de abban igazad van, hogy ha nem tudunk igazolni két szélsőt,akkor valóban luxus őt padoztatni. Ez a helyzet vele kapcsolatban senkinek sem jó.

Leram7 2024.08.03. 23:08:12

60. perctől néztem csak.

Aki ezt a sárga mezt csinálta, azt örök életre eltiltanám a tervező munkától.

Én sokat nem tudok levonni.
Kb azt, hogy a védelem nem állt össze még nagyon, kell támadó kp és chiesa helyére jelenleg nincsen alternatíva. Ha Motta nem védekezni akar, akkor nagyon kell minőségi támadó még.

Hiribi27 2024.08.03. 23:44:21

Sziasztok! Kb a kezdetek óta követem a blogot. A “régiek” talán még emlékeznek rám.
Hűséges olvasó voltam és szurkoló mindenekfelett.
Most azért írok, mert egy ideje a blogon véleményt formálók nagyon szélsőséges véleményeket fogalmaznak meg. Nincs összetartás, nincs szurkolás. De legfőkèppen nincs tisztánlátás.
Az elmúlt 5 év maga volt a szenvedés Juve szurkerként. Talán a 2006-2011-es idöszak volt ilyen rossz, de akkor voltak játékosok akiket szerettünk. Most nincs ilyen egy sem. (Legalàbbis én egy Juve játékosért sem ülök le Juve meccset nézni. Talàn Chiesa a kivétel.) Allegrinek mennie kellett. De Motta kinevezése engem Pirlo edzőségére emlékeztet. Borzasztó olvasni, hogy két semmi csapat elleni eredményből valakik még reménykednek. Motta totálisan rossz vàlasztás. A csapat lehet jó egy stabil Bl helyre. De most komolyan, ezt akarjuk?!

Rikoo 2024.08.03. 23:55:28

@Hiribi27: Persze, hogy emlékszünk. Viszont én nagyon nem értek egyet, szerintem ő az egyik, ha nem a legjobb választás jelenleg a kispadra.
Felesleges bármilyen eredményből jelenleg kiindulni, mert olyan alapozás volt, hogy több mint 10 játékos rosszul lett az első napokban.
Teljesen új elképzelések és alapvető filozófia lesz jellemző. Kulcsjátékosok hiányoznak még egyelőre, igazolni kell több posztra is.
Nincsenek támadó középpályások és szélsők se. Danilonak nincs helyettese és valljuk be, hogy első megoldásnak sem éppen a legbiztatóbb...

Ami fontos lesz minden szurkoló számára, az a türelem.

"A csapat lehet jó egy stabil Bl helyre."
Ennek a jelenlegi keretnek nagyjából ez a realitás. Ha lesz még 3-4 nagyon minőségi igazolás, akkor lehetnek komolyabb elvárásaink is.

Shyr Kahn 2024.08.04. 00:02:14

@Leram7: Well... nekem a hazai mezunk nem tetszik. Tulzottan minimalista, a sarga mez latvanya viszont frissitoen hat. Nekem tetszik.

A vedelem valoban lyukas volt es a lesre allitason is van meg mit gyakorolni.

@Hiribi27: Ez sem a kezdo csapatunk volt, egyetlen pontjan sem a merkozesnek. Egy felkeszulesi merkozesbol messzemeno kovetkezteteseket levonni sztem nagyon nem ok. Majd December korul irj olyat, hogy Motta totalisan rossz valasztas volt. Pirlo-hoz mar csak azert sem mertheto, mert utobbi null kilometeres edzokent ult le a padra, mig Motta a Bologna-val tortenelmet irt es az elottrol is volt mar edzoi tapasztalata. Ossze sem merheto a ketto a tapasztalatuk alapjan. Pirlo egyetlen csapattal sem volt kepes kimagaslo eredmenyt elerni. Ugy tunik, hogy az eddigi evei alapjan nem lesz belole komoly edzo.

Hiribi27 2024.08.04. 00:40:25

@Rikoo: köszi, Rikoo.
Minden elérhető edzés videót és a két meccset is végignéztem. Semmi olyat nem láttam, amit eddig nem. Értem, hogy a csapat nincs kész, azt is, hogy nincs pénz (elvileg), de azt nem tudom elfogadni h egy Juventus nem tud megverni egy 2. osztàlyos német csapatot és egy nevenincs francia csapatot. Minden nyáron ezt olvassuk, hallgatjuk, aztán ha rossz a szezonkezdet, remènykedünk, hogy tavasszal jobb lesz, ha pedig jó-mint tavaly-akkor bajnokok leszünk. Aztán persze nem. A csapat legfontosabb szereplője az edző. Örülök, h a kp-n látszólag erősödünk. De nem tudom elfogadni, hogy egy edző és egy vezetőség kirúgja Chiesat, amikor azt a suta Rabiot-t sem rúgta ki. Szerintem kellene adni neki egy esélyt, aztán úgyis elmegy, ha nem jó. De egy edző augusztus elején nem nyilatkozhat ilyet, hogy valaki nem a csapat része, főleg úgy, hogy nincs helyettese és 2 noname csapattól is megégtünk. Egy hét múlva az AtMa ellen játszunk. Szerintetek mi lesz az eredmény?

Hiribi27 2024.08.04. 00:46:38

@Shyr Kahn: amikor Pirlot kinevezték, mindenki örült, hogy a “professzor” majd a mi Guardiolank lesz. Én a kezdetektől leírtam, hogy óriási hiba( vissza lehet keresni. Talán akkoriban írtam utoljára a blogon) Én most is azt mondom: egy Juve szintű csapatnak egy kipróbált, tapasztalt, sikeres edző kellett volna, nem Motta.

Wizzurah 2024.08.04. 02:33:30

@Hiribi27:
No offense, de azt írod, hogy nincs összetartás szurkolás és legfőképpen tisztánlátás, erre kettő abszolút lényegtelen felkészülési mérkőzésen, ahol 1 percig nem játszott együtt úgy a csapat, ahogy majd várhatóan feláll te azt vonod le, hogy kb. borzasztó és reménytelen a helyzet.
Ez így elég ellentmondásos... Azza legyetértek, hogy Pirlo kinevezésével is egy projekt elkezdése volt kikiáltva, amit egy év után kukáztak, én sem rúgtam volna még ki őt, bár én Sarrit se feltétlen, ellenben hallegrit hagyták itt zülleszteni a csapatot évekig.
Motta az egyik legtehetségesebb fiatal edző, nem tudom itt egyeseknek ki lett volna megfelelő, gondolom csak a legfelső polcról valaki, hisz az reális lett volna tényleg...
Közelmúltbeli barátságos meccsek eredményei:
Rosenborg - Manchester United 1-0.
Manchester City - Celtic 3-4
Düren - Bayern München 1-1
Pisa - Inter 1-1
Milan - Real 1-0
Elég sok eddigi jó csapat megy a kukába akkor...
Ezt nem gondolhatja senki komolyan...

A Brest amúgy 3. lett a francia bajnokságban és a bajnokok ligájában fog indulni. Mindazonáltal szerintem a ezek csapatok kifejezetten jó választásnak bizonyulnak, mind fizikailag erős, csúnya, betömörülő, aggresszív focit játszik, olyanok, mint az olasz közép és kis csapatok, a lehető legjobb választás ilyenek ellen gyakorolni.

A sárga mez nekem is tetszett.

Ha eddig is a BL hely volt a cél, sőt, évről évre egyre lejjebb lett adva a cél, akkor idén sem várhatjuk el, hogy megnyerjenek mindent, irreális és igazságtalan is. Nekem már az elég személy szerint, ha a mutatott játékban javul a csapat és nem kínvallatással ér fel egy Juve meccs megnézése majd.

Hiribi27, a 2006-2011-ig tartó időszak miért volt rossz neked? Ez érdekelne. Azon kívül, hogy a klubot amúgy jogosan kizárták (az nem volt jogos, hogy a többit nem), néhány kivételtől eltekintve hihetetlen összefogás volt és a csapat megnyerte a Serie B-t bizony megelőzve egy bizonyos Napolit. Utána két stabilan BL helyen végzett a csapat. Az az időszak főleg a sintéré volt, elég jó csapatuk volt, akkor ott volt a mostani edzőnk is :)
Utána jött két gyengébb év, na de ami utána következett...
Bár nyilván mindenki máshogy él meg bizonyos időszakokat, érdekes, hogy más mennyire máshogy látja és hogy miért, szóval tényleg no offense, csak érdeklődés.

Leram7 2024.08.04. 02:46:32

@Hiribi27: Chiesa ügy szerintem is hiba, kb. így minden héten 1-3M megy le az értéke.
Más kérdés, hogy Weah és a többiek elég kevéskék hozzá képest. Motta esetében én ezt nagy hibának látom.

Tény, hogy nem jó, hogy sokat akar keresni, de nálam ő a jelen helyzetben egy komoly támadó, akire lehetne alapozni.

Hiribi27 2024.08.04. 05:40:04

1. Nincs pènz: chiiésat meg kell tartani,
2 koop muszàj mert egyébként ninncs jàték. 3. Milik marad : a legjobb cserecsatàr ès itt is van.
Z4. Todibo kelll
5.
6. Cihiesa kell!!! Nincs helyette senki és senki nem lesz jobba, aki jön
6. Motta egy nyeretlen 2èves. Kàr benne bízni.
7. Vlahot le kell cserélni

Hiribi27 2024.08.04. 05:53:07

@Wizzurah: szerintem megvàlaszoltad magadnak.ha elmentem konditerembe, kinevettek a juve polóba. Ha fociztam a loser csapatban voltam, hiszen ott volt xaviiiniesta, meg aCR,Messi és az okàdék inter 2010ben. Mi is a kérdés?

Hiribi27 2024.08.04. 06:02:58

@Hiribi27: ciki volt akkor Juvesnal lenni/smi engem pont nem érdekelr.
De akkor vonult vissza Nedved, ment el ADP, Trezeguet, Camo. Ki maradt? Buffon, meg a suta LB Chiello. Aztàn a Barzagli 300 k-ért, meg Bonucci , ès Pirlo
Ingyen. És itt jön a lènyeg: Conte.

Hiribi27 2024.08.04. 06:05:45

@Hiribi27: csak annyit akarok mondani, h nem jàtékosok kellenek elsősorban, hanem edző. Motta nem az. Majd látni fogjuk az év soràn.

Hiribi27 2024.08.04. 06:17:20

@Wizzurah: mi lenne ha kifordianànk dolgot; ha egy jó egyzőnáltal az előszedzonban, a b,c, d csapat nem kap ki egy bundesliga 2.12. Helyezettől 3:0 ra meg egy noname francia csapattal
x-el.hogy a fenèben tudjàtok védeni ezt a rakàs sz@rt?!

Hiribi27 2024.08.04. 06:21:17

@Hiribi27: ceterum censeo:e dző kell. És Motta nem az.

Hiribi27 2024.08.04. 06:31:27

@Hiribi27: elnézést: az autokorrekt megtrèfált. Bocsànat!

alexGicamo 2024.08.04. 07:23:45

Én sajnos, nem láttam a meccset !
De türelmes vagyok és bízom az edzőnkben . Minden kezdet nehéz , pláne, ha mindent elölről kell kezdeni ! Csapatépítéshez idő kell .
Türelem, kedves szurkertársaim, türelem ! :-)
Bízz Mottában és tartsd szárazon a puskaport ! ;-)
FORZA JUVE PER SEMPRE !

NewJuve1986 2024.08.04. 08:23:36

@Hiribi27: Én ugyanezt gondoltam Allegriről mikor itt volt!
"Edző kell, és Allegri nem az"
De Motta teljesen más tészta!
Ezen, az eredmény szempontjából teljesen lényegtelen meccsen, több volt a támadó kreativitás, mint Hallegri utolsó 3 évében! :D
Motta nem Pirlo!
Nem 0km es!
És nem nyeretlen 2 éves, mivel egy Bologna BL be juttatása, felér egy scudetto val arrafelé!
Láttam több taktikai videót róla miket, és hogyan variál a pályán, és szakértők beszéltek róla, hogy az egyik legjobb fiatal edző jelenleg!(De Te biztos jobban tudod)
Ha valaki azt állítja, hogy Motta nem edző, az szerintem nem sokat ért a focihoz!
Vagy a másik verzió, hogy a múltban él, és a régi edzőkhöz hasonlítja, a modern focit játszató fiatal(de sok esetben már idősebb) mestereket!
Egyébként kit vártál? Guardiola, Klopp, Arteta, Ancelotti, Xabi Alonso?
Aláírom, ezek jelenleg MÉG jobbak, és megkérnélek rá hogy beszélj már valamelyikkel, hogy a Juve jobb döntés, mint ahol most vannak.... Köszi! ;)
Azt meg 2 edzőmeccsből kijelenteni, hogy Motta nem edző.....:DDD
Kávé helyett jó volt, rögtön felébredtem! Ekkora hülyeséget ritkán olvasok, még itt is, pedig még mindig van aki Hallegrit védi...

Hiribi27 2024.08.04. 08:53:22

@NewJuve1986: ki védte Allegrit?
Kit szerettem volna? Zidane-t, de nyilvàn ehhez a szedett-vedett tàrsasághoz nem jön.
Conte lett volna a tökéletes megoldás. Ő még Frabottaból is ST-t csinála (vicceltem) ő bizonyított, tapasztalt, volt juves edző. Motta… hagyjuk màr. 08.04: meg fog bukni Motta nàlnk. Ti, többiek meg szépen lassan ràjöttök.

bianconeri83 2024.08.04. 09:40:05

@Hiribi27: Conténak milyen eredményei voltak anno, amikor a Juvéhoz került?

Hiribi27 2024.08.04. 09:55:18

@bianconeri83: azóta viszont vannak és volt klub-múltja
Mottànak sintéres múltja van. Edzőként meg egy bolognai 5. hely. Komolyan ő kell egy Juventusnak?

west30 2024.08.04. 10:04:00

@bianconeri83: Raadasul par nappal a szezon kezdete elott durvan elvertek a csapatot felkeszulesi meccsen akkoriban is.Talan a Villareal volt. :)

bianconeri83 2024.08.04. 10:28:49

@Hiribi27: a jövőbe nem látok sem én, sem Te. Mottát az alapján ítéled meg, hogy eddig mit ért el. Ez alapján Conte sosem lehetett volna a Juve edzője. Vagy épp Xabi Alonso a Leverkusené (már ha őt elismered).

Ami tény, és többen is írták, hogy top edzőt nem engedhet meg jelenleg a Juve és ami nyomós érv, nem is menne Torinóba.

Maradnak a középszer vagy kiöregedett edzők, vagy próbálunk 19-re lapot húzni és keresünk mi is egy fiatal, tehetséges edzőt, aki már azért mutatott valamit, de a nagy áttörés most jöhet.

Szíved joga nem bízni Mottában, de azt Te sem tudhatod, hogy mi sül ki ebből (bár nagyon magabiztosan állítod), ahogyan a másik oldal sem. Mi legalább szurkolunk neki, mint mindenkinek, aki a Juve kötelékébe tartozik...

Az interes múlt: ha Contét visszavárnád azután, hogy átigazolt az Interhez, akkor sztem Motta esetében sem kéne ennek problémának lennie. Az pedig önmagában, hogy valaki korábban Juvés volt, ahhoz édes kevés, hogy jó edző legyen (lásd Pirlo).

Summa summárum, Allegrit el kellett küldeni, egy Klopp vagy Zidane sajnos nem lehetett opció, Mottában pedig igenis van potenciál. Ha bejön, nyertünk egy nagyon jó edzőt. Ha nem, akkor sem fog utána érkezni egy Guardiola szint.
Ha ellene szurkolsz, lelked rajta, de én már nagyon szeretnék egy szerethető, szépen játszó, sikeres csapatot látni...

juve33 2024.08.04. 10:51:45

Sziasztok. Szerény véleményem szerint már látszik motta taktikája csak még bele kell rázódni nem értem itt sokan miért itélik el már is szerintem már nyomokban volt szép foci jó lesz ez aki nem ezt mondja az nem ezt a meccset nézte.

Mark Szabo 2024.08.04. 11:34:44

@juve33: Nem a taktikájával van a baj hanem a játékos politikájával. Támadókat elküldi

Rikster91 2024.08.04. 15:14:52

@Hiribi27: Hidd el szerintem jó választás. Jó edző nem érhető el számunkra a jelenlegi költségvetéssel. Szerintem nagyon jó alap Motta, ahhoz hogy egy új korszak, új játékfilozófiával megvalósuljon.

Conte nekem nem hiányzott volna, sok csapatnál láttuk, hogy vele egy konkrét projektet nehéz felépíteni. Bármikor meggondolja magát és lelép.

Ethan Hunt 2024.08.04. 17:04:56

A Bundesliga 2-es Nürnberg 3:0-ra vert minket az első meccsen, az Ligue 1-es 3.helyezett Brest már csak ikszelni tudott velünk, akkor a 3.meccsen a Taligás Atléticónak esélye sincs ellenünk... :D Hol itt a gond? :D

NewJuve1986 2024.08.04. 17:55:46

@Hiribi27: Én nem mondtam hogy Te védted Allegrit!
Csak azt, hogy vannak olyanok...
Nekem meg a Bologna játékát nézve, és a tegnapi felkészülési meccs alapján, az az érzésem nagyot fogsz koppanni, ha ebben ennyire hiszel! meglátjuk 3-4 forduló után, már sok minden látszani fog!
Én Mottára fogadok! ;)
Forza Juve! Forza Motta!!!!! ;)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1857) bajnokság (3435) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (952) elemzés (40) előzetes (871) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1684) játékosokról (10118) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2481) meccsek (4208) mercato (4248) nyilatkozat (7549) Olasz Kupa (331) összefoglaló (421) pletyka (4267) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (178) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (296) video (211) Címkefelhő
süti beállítások módosítása