Adžić: „Idén a fejlődés és a javulás a cél”

adzic_vasilije_nyari_edzesen.JPGVasilije Adžićet, a Juventus idén nyáron érkezett fiatalját kapták mikrofonvégre az újságírók a Herzogenaurachban tartott edzőtábor alatt, aki a hírek szerint nagyon jó benyomást tett az edzői stábra, alább a Tuttojuve.com által leközölt nyilatkozat olvasható.

„Hihetetlen itt lenni, a Juventus egyértelműen a legjelentősebb olasz klub. A világ egyik legjelentősebb klubja. Számomra mindez hihetetlen érzés.

Thiago Motta elismerő szavaival a médiában találkoztam, és sokat jelentenek számomra, mivel ő legendás, kiváló egykori futballista, és hihetetlen érzés ezeket a szavakat hallanő tőle. Egy kisvárosból származok, ez az egész hihetetlen számomra. Boldog vagyok.

Ha példaképekről van szó, akkor Lionel Messit tudom megemlíteni, de a Juventus kapcsán Zinedine Zidane jut eszembe, aki hihetetlen futballista volt.

Az idei évben rendkívül fontos számomra a fejlődés és a javulás, hogy napról napra jobb legyek. Ez a legfontosabb dolog.

A szurkolóknak szeretnék köszönetet mondani, amiért üdvözöltek a csapatnál, és a legjobbamat fogom nyújtani, hogy ezt viszonozhassam a pályán.

Miért a Juventust választottam? Ez egyszerű. A Juventus a legjelentősebb olasz klub, mint mondtam, s a világ legjelentősebb klubjaihoz tartozik.

Jellemezzem magam játékosként? Ez nem az én feladatom. Vasilije Adžić vagyok. Ott játszok, ahol az edző mondja. Én támadó középpályásnak tekintem magam, de a középpálya tengelyében is képes vagyok játszani.

Beszélgetni a Juventusról Mirko Vučinić és köztem? Még nem beszéltem, de szerintem a jövőben erre is sor fog kerülni, amint visszatérek majd Montenegróba.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr2918453777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MarcoT 2024.07.25. 08:53:05

Egybehangzó hírek szerint Soule és a holland pálcika helyett ékezik Koop és Tobido. Ezen túl gyúrunk Adeyedire, illetve a Concenciao gyerekre/Galenora. Ha ezt a négy bizniszt ősszehozza Guintoli, hát le a kalappal!

Wizzurah 2024.07.25. 12:16:13

Nos, ő 18 éves, Yildiz 19 lett nemrég és már viszonylag stabil kezdő volt a Juvéban egy fogalmatlan edző alatt. Az ilyen játékosokból lehet igazán érték, nem olyanból, aki még 21 évesen is kölcsön van adogatva harmat gyenge csapatokba.

Ethan Hunt 2024.07.25. 14:22:56

"Beszélgetni a Juventusról Mirko Vučinić és köztem? Még nem beszéltem, de szerintem a jövőben erre is sor fog kerülni, amint visszatérek majd Montenegróba.”

Ez valahogy olyan fura nekem. Totál kézenfekvő lett volna és Vucinic abszolút autentikus személy a Juvét illetően.

alexGicamo 2024.07.25. 15:45:34

@Ethan Hunt: Vucinic ezer éve játszott a csapatunkban ... Jó hogy nem Platinit kérdezze meg !

NagyonJuve 2024.07.25. 19:48:05

@alexGicamo: csak azért merült fel mert tudtommal ő az egyetlen montenegrói aki volt juvés.

alexGicamo 2024.07.25. 20:07:10

@NagyonJuve: Gondoltam ... Csak, na ! :-D

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1868) bajnokság (3457) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (958) elemzés (40) előzetes (876) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1693) játékosokról (10167) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2492) meccsek (4239) mercato (4258) nyilatkozat (7587) Olasz Kupa (331) összefoglaló (424) pletyka (4274) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (178) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (299) video (214) Címkefelhő
süti beállítások módosítása