Megháromszorozott bér és 10-es mez Yıldıznek?

yildiz_kenan_mosolyog_melegito_felsoben.jpgAz olasz sajtó több napja arról ír, hogy a Juventusnál a tízes meznek új gazdája lesz, és Kenan Yıldız kaphatja meg a szerződéshosszabbítás aláírásával. Ezt megerősítette Giovanni Albanese, ugyanakkor Romeo Agresti szerint ezt a mezt csak abban az esetben kaphatja meg a játékos, ha hosszabbítási ajánlatra gyorsan válaszol, és nem húzódnak el a tárgyalások. Giovanni Albanese szerint a játékos aktuális, 300 000 eurós bérét a klub kész megháromszorozni, így a tárgyalás a bérről 1 millió eurós alapról indulhat.

Fabrizio Romano és számos további forrás szerint Adrien Rabiot elhagyja a Juventust, a klub a mai napon elköszönhet tőle, hacsak valami őrületes fordulatra nem kerül sor. A játékos nem fogja aláírni a Juventus által felkínált hosszabbítást, és inkább új klubot keres szabadon igazolható játékosként.

A Corriere della Sera a Bologna érdeklődéséről ír Daniele Rugani kapcsán, és bár a klubok között jelenleg nem a legjobb a kapcsolat, az ügynök próbálkozik egyeztetésekkel. Alfredo Pedullà szerint ma újabb kapcsolatfelvétel lehet a játékos ügyében a klubok között.

A La Stampa szerint a Juventus mozgolódhat Francisco Conceição kapcsán, az FC Porto 30 millió euróra értékelt szélsője érkezhet Federico Chiesa helyére. A Juventus közel áll ahhoz, hogy teljesen feladja Jadon Sancho leigazolásának az álmát, és így Sérgio Conceição 21 éves fiára eshet a választás, aki tavaly 42 meccsen 8 gólt és 8 gólpasszt jegyzett.

A Sky Sport szerint játékosok értékesítését követően Cristiano Giuntoli majd a Jean-Clair Todibo, Teun Koopmeiners és Karim Adeyemi hármasért fog ajánlatokkal bejelentkezni. Fabrizio Romano is megerősítette, hogy a Juventus hivatalos ajánlatot fog küldeni a holland középpályásért, amint sikerül értékesíteni Matías Soulét.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1118449157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rocky80 2024.07.18. 08:27:54

Szinte rettegek attól hogy felsül ez a Yildiz gyerek...

10-es mez meg 3x bér, közben alig láttunk belőle még valamit. Nagyon előre szaladtunk! Oké, a 300 nem egy "komoly" kiindulópont.

Miért kell mindig megelőlegezni meg pusholni ezt a 10-es mezt amúgy? Egyedül Carlitos volt az utóbbi években aki megérdemelte, mindenki más meg hagyjuk kategória volt. Egyszer csináljuk már úgy hogy 2 évig bizonyítson valaki stabilan, aztán utána kapja meg vagy valami... Akartuk már Chiesat is tízesnek pár éve, aztán látjuk hol tart most... Értek én mindent, hogy mi fogy a legjobban, de ne üljünk fel azért erre a hullámra! Ne a szurkoló döntse már el hanem a teljesítmény meg a szakmai stáb. Ennyi erővel adjuk oda Alishának! XD (amúgy ezt meg átjavította alispánra... Végülis annak van értelme! XD)

Érkező oldal meg szép és jó, de eladni mikor fogunk? Ebben is szeretnénk ha villantana valamit ez az áldott jó Giuntoli!

Zamboni nem egy tészta 2024.07.18. 08:45:30

A 10-es mez faszság, a béremelés jogos

SuperTrezi 2024.07.18. 08:51:22

Nem semmi keretátalakítás zajlik. Mondjuk szükség is van rá szerintem, mert kevesen vannak, akikért kár lenne. Giunto nem sokat aludhat mostanában. Eddig reménykeltő a tevékenysége a szememben, persze a Mesternek még össze kell ebből raknia valami értelmeset a pályán. De én alig várom, hogy elkezdődjenek a küzdelmek (és mindenkit széjjelverjünk :D).

JeetTrader 2024.07.18. 09:52:22

Ha itt most vége lenne a mercatonak azt mondanám, hogy EZ IGEN! Az eladások sajna tényleg kellenének, de ott azért nehezebb átütni a dolgot, főleg ha nem jönnek az ajánlatok. Lehet alkudozgatni, de vélhetően mi is elő akarjuk majd mozdítani a dolgokat és nem kizárt hogy kompromisszumokra lesz szükség.

A 10-es mez számomra rengeteget jelent. Én is azt gondolom hogy túl korai még ez. Egyrészt extra lelki teher a játékosnak is, de persze motiválóan is hathat. Meglátjuk. Még nem tuti.

Evoken 2024.07.18. 10:00:45

@SuperTrezi: látszik, hogy az év közben égig dícsért keret annyira mégsem volt veretes. Most gyakorlatilag teljesen kicserélödik.

Örülök, hogy ilyen faszán pörgetik a mercatot, de most már egyértelmü, hogy ezt az átigazolási aktivitást és képességet szándékosan nem rakták Allegri alá. Nem volt szép húzás...

De ha már igy alakult, akkor nagyon remélem, hogy bejön a tervük. Eddig jól néz ki.

steven.h 2024.07.18. 10:10:07

@Evoken: Szerintem ezen már felesleges rugózni. Láttam már más posztnál is erről vitákat, nyilván nekem sem tetszett ez az egész Allegri eset, de inkább lépjünk tovább.

@JeetTrader: Nekem a 10-es mez Del Piero távozása óta már nem jelent semmit. Tevez túl korán távozott ahhoz hogy értékelni tudjam, Dybala meg nem az a kategória...többiekről nem is beszélve akik azóta hordták, úgyhogy valahogy nem is hozott lázba hogy most ki kapja meg.

Evoken 2024.07.18. 10:15:00

@steven.h: nem is Allegrire akartam, kihegyezni, csak, hogy igy mennek nálunk a dolgok. Mondjuk ha valami nagy dolog sül ki belöle, akkor simán elhiszem, hogy enélkül a gátlástalanság nélkül nem jöhetett volna létre. Ami meg kicsit a régi idôket idézi. Giuntoli az uj Moggi?:)

venember83 2024.07.18. 10:19:52

@Evoken: gyanítom, hogy ez egy hosszabb átalakítási folyamat, nem hinném, hogy egy nyár alatt minden sikerülne (kiseprés, plusz mindenkinek a megszerzése pl. Koop és Todibo és szélső és csatár). S ez Allegrivel csak úgy lehetett volna megvalósítható, ha szerződést is hosszabbít vele a klub, Giuntoli meg jobbnak látta az edzőt is cserélni egyúttal. Erre tudok gondolni.

Mtg007 2024.07.18. 10:31:26

Ez a Francisco gyerek majd jobb lesz mint Chiesa?! :-D Elképesztő mi folyik a vezetőségben. Yildiz? Mire kapja a 10-est, mire kapja a 3x-os pénzt? Csak a hírek pörögnek nem a mercato...

Ethan Hunt 2024.07.18. 10:49:36

Nyilván a 300 ezres bérét muszáj felemelni, mert ennyivel nem lehet senkit itt tartani, se a megbecsültség érzését nem fogja kelteni senkiben, de a 10-es mezt, aminek a Juventusnál óriási hagyománya, történelme és súlya van, az óriási hiba! Yildiz egyelőre nem tett le semmit az asztalra. Az, hogy mutatott bíztató dolgokat, amik szép jövőre predesztinálják, az egy dolog. Ettől Dybala sokkal többet mutatott, mikor megkapta...

@Evoken: "Örülök, hogy ilyen faszán pörgetik a mercatot, de most már egyértelmü, hogy ezt az átigazolási aktivitást és képességet szándékosan nem rakták Allegri alá. Nem volt szép húzás..."

Elég álszent ez a mondat, miután Giuntolinak most van először szabad keze, hogy azt csinálja, amit szeretne, holott ő a sportigazgató, de megörökölt egy olyan helyzetet, ahol kompromisszumokat kellett kötnie. Hála Istennek, az ő elképzelései a Juventus futballjáról nem esnek egybe az Allegri-féle kiscsapatokhoz való defenzív-reaktív antifutballal és hosszú évek után most először várják azt millión, hogy milyen játékot mutat majd a Juventus egy modern játékfelfogás mentén...

MGB75 2024.07.18. 10:52:35

A jelenlegi és az elmúlt pár év keretéből SENKI sem érdemli meg a 10-es mezt! Csak már az a gond vele, hogy annyira elcsépelt lett azzal, hogy minden szirszar játékos megkapja, hogy már semmi értelme, jelentősége. Ezzel max hatalmas terhet pakolnak az ilyen fiatal játékosokra, akik összeroppannak alatta.
Lassan a labdaszedő is megkaphatja...

Del Pybala 2024.07.18. 10:58:20

Yildiz 0-t tett le az asztalra eddig nem igazan ertem ezt a 10-es mez szitut

venember83 2024.07.18. 11:09:37

@MGB75: "Csak már az a gond vele, hogy annyira elcsépelt lett"

Így van, érdemes megnézni, ki viseli jelenleg, vagyis kinek kellene viselnie. Ahhoz képest Kenan Yıldıznek adni előrelépés, de valószínűleg azért mégis igencsak korai húzás.

MGB75 2024.07.18. 11:33:18

@venember83: Én konkrétan, ideiglenes jelleggel visszavonultatnám a 10-est és csak akkor adnám oda valakinek, ha tényleg megérdemelné. És az biztos nem ilyen Yıldız féle játékos lenne... Ezt a mezt ki kell érdemelni, évek kitartó, kemény, eredményes munkájával!

Leram7 2024.07.18. 11:56:11

@Rocky80: Simán benne van, hogy Yildiz besül, de az 1M fizetés az reális neki a 10-es mez is odaadható, de lehet azzal még 1 szezont várni kéne.

Én inkább attól félek, hogy Motta fog besülni.

Tegyük fel megjön Todibo, Koop és Sancho vagy éppen más szélső a jelenlegi transferek mellé.... Allegri ilyeneket nem kapott, ő Keant, Weaht, roncs Pogbát kapott.

Ahhoz képest, hogy Motta friss, óriási mozgósítás van neki. El fogja bírni a nyomást?

bulldeo 2024.07.18. 12:04:36

@MGB75: miért csak ideiglenesen? Miért nem örökre? Azzal lehetne igazán kellemetlen helyzetbe hozni ADP-t.

Gaben Smith 2024.07.18. 12:07:38

@Evoken: most ezen nem ertem a karogast.
Valoszinuleg tudtak hogy nem Allegrivel terveztek igy minek nyuljanak bele a keretbe nagyon ha iden ugyis megint at kell alakitani?
Masreszrol pedig bl nelkul voltunk kulonbozo sportdiplomaciai es jogi katyvaszban.
Iden uj az irany az edzo van bl es ez a nyari vilagkupa vagy mi.
Szerintem teljesen termeszetes hogy ez az idozites.
Aki nem igy tenne valszeg egy sarki boltot se tudna uzemeltetni.

venember83 2024.07.18. 12:08:14

@MGB75: korai, de a posztja miatt odaadnám Yıldıznek. Legfeljebb besül. A Juve túléli, s idővel megkaphatja más a tízes mezt, esetleg értékesebb játékos, aki Tévezhez hasonlóan végül méltónak bizonyulna rá.

MdewC 2024.07.18. 12:17:34

@venember83: teljesen egyet értek. Túl van ez hype-olva. Valamivel a store-t is pörgetni kell, nyugodtan mehet a 10-es mez, fiatal, tehetséges, ez kell a tizenéves szurkolóknak, vegyék csak a mezeket. Ha mégsem sikerül, akkor majd megkapja más. Ma már ez a normális szerintem. A mez eladásokat viszont pörgetni kell.
Az 1 milliós fizetése pedig még mindig nagyon alacsony, nyugodtan megkaphatja a mostani bérének ötszörösét is. (Még így is alul lenne fizetve egy ideig.)

Juvino 2024.07.18. 12:22:23

Olyanok vagyunk, m vmi bolhapiac. Minden es mindenki elado es mindent es mindenkit meg akarunk venni. Ebben vannak racionalis es szamomra teljesen irracionalis dolgok is. Egyre kivancsibb vagyok,h mi fog ebbol kisulni.
Yldiz 3x beremelese elsore durvan hangzik, de az 1millio teljesen realis. A 10 mezert nem mondom,h meg semmit sem tett, inkabb hogy elindult a helyes uton, amibol meg sok van hatra. Miert kell egyaltalan odaadni vkinek?

venember83 2024.07.18. 12:38:15

@MdewC: pontosan, a fiatalokat is meg kell fogni valakivel. Nyilván a Pogba deal is ezt célozta volna, de az csúnyán félrement.

gomorra21 2024.07.18. 12:47:43

@Juvino: Nem Del Piero 10-es mezében fog játszani Yildiz, csak egy 10-es mezben. Ez csak egy szám, egy elég standard szám a fociban.

Juvino 2024.07.18. 13:00:55

@gomorra21: Sztem ez a szam pont a fociban tobbet jelent egy sima standard szamnal. Meg manapsag is...

Attilio79 2024.07.18. 13:07:03

@Juvino: Manapság maximim Kolumbiában jelent a 10es többet.
Egyébként meg mindenki el van olvadva Yildiztől (Del Piero is), igaz, hogy a pályán még nem mutatta meg, de ez csak egy szám, ne ezen múljon.

venember83 2024.07.18. 13:09:21

Alfredo Pedullà: Ma új kapcsolatfelvételre kerül sor a Bologna igazgatója, Sartori és a Juventus képviselői között Daniele Rugani ügyében. A klubok között a hangulat feszült, de talán érezhető némi változás. A Bologna szeretné megszerezni Arkadiusz Miliket is. Daniele Ruganinak vannak egyéb ajánlatai is, például az Al-Shabab szívesen fogadná, de új szaúdi klub is jelentkezhet, miközben nem feledkezhetünk meg az Ajax és az Atalanta érdeklődéséről sem.

Giovanni Albanese: Daniele Rugani ügynöke, Davide Torchia Casteldebolében egyeztet a Bologna képviselőivel. A védő el fogja hagyni a Juventust idén nyáron.

Shaky79 2024.07.18. 13:11:34

Kedves hallegri fanok! Értem, hogy még mindig rettenetesen meg vagytok bántódva! Új szelek fújnak, még egy mérkőzést nem láttunk, mégcsak edző meccset sem, pörög az átigazolási piac, de egyesek még mindig azzal foglalkoznak, hogy hallegri kit (nem)kapott meg, most Motta kit kap! Hallegri is megkapta akiket akart, most ugyanezt Motta is megkapja! Ne azt nézzétek, hogy hallegri "játék rendszerében" (ilyen nem volt) milyen teljesítményt nyújtottak, hanem azt, hogy miért lettek ide igazolva! Teljesség igénye nélkül: Paredes, Di Maria, Vlaho, Kostic, Weah, Milik, Bremer, Cambiaso stb. Még, hogy hallegri nem kapott senkit! Nevetségesen ragaszkodtok hozzá, de akkor miért nem hallegrinek drukkoltok és miért a Juvénak?! Lehet, hogy Juve játékosokért nem kapkodnak, de hallegriért sem... Nem védek senkit, de azzal vádolni a Juvét - akik mind addig kiálltak hallegri mellett, amíg akkora lejtmenetbe nem kapcsolt a csapat, hogy a kieső csapatok eredményeit sikerült csak elérnünk, (a 3 éve nézhetetlen játékkal együtt, előző etapjával együtt 5 év nézhetetlen) illetve míg azt az ordenáré viselkedést nem csinálta a kupa megnyerése után - hogy nem igazolt hallegrinek...hát ez nagyon gáz!
Amúgy Mottának milyen csapatokból igazolnak, hogy Ő mindent megkap? Astonvilla, Nice, Monza, Verona! Veretesebb sokkal mint hallegrinek, ja nem... Ha lehet, ne csak sértődöttségből hanem objektíven kommunikáljunk.

Ethan Hunt 2024.07.18. 13:12:42

@venember83: Szépen újra fel lehetne venni a fonalat Calafiori ügyében is, Rugani meg Milik értéke már lassan kiadja azt a különbözetet, ami áthidalhatatlan volt a Bolognának és akkor nekünk sem kellene szerződtetni Todibót...

Victory7 2024.07.18. 13:25:15

Elvileg Douglas Luiznak is adhatták vna a 10-es számos,mert papíron Ö a legértékesebb játékosunk ,vagy Koop-nak. Ez sztm is csak egy gesztus,hogy mennyire bíznak benne (plusz a fiataljainkban) és ne akarjon mostanában eligazolni,mert hát valljuk be ez a fizetés egy vicc ahhoz képest amit mondjuk egy Arsenal tudna adni....

Rocky80 2024.07.18. 13:33:15

@Evoken: na akkor lássunk neki! (kicsit úgy érzem magam amúgy, mint amikor a Bud Spencer-Terenche Hill filmekben a két főhős nekilát elpáholni a gazfickókat! :D)

@steven.h: másik poszt: pedig elkelt volna az erősítés! Na mindegy... :D

@Gaben Smith: (téged mindig elfelejtelek vagy a végére hagylak, ezért most te leszel az első!): ja, és ez így korrekt!?

Várj, hadd bontsam ki kicsit: tehát látták, hogy sz*r a keret, de Allegrinek minek erősítsünk (aki tudjuk, hogy ki meg mit érdemelne a múltja alapján meg hogy az utóbbi években egyedül tartotta a felszínen ezt a süllyedő hajót - de ebbe ne menjünk bele); majd erősítünk az új edzőnek a nyáron!...

De követelmények azért voltak, meg a háttérben egyeztetések Mottával a tudta nélkül meg "újságírózás". Ja, meg nyilatkozatok, hogy ez a keret hiper-szuper, teljesen alkalmas a célokra. Természetesen ha nem érjük el a BL indulást akkor a bűnbak Allegri lett volna, hiszen mi mindent megtettünk... Januárban is hoztunk neki egy Weaht, a nagy Weah fiát, meg Alcarazt Angliából, meg Djalot aki portugál!... Ja, értem. Aztán csodálkoztok, ha összezuhan a keret tavaszra, meg Allegri sem képes megújulni meg változtatni, meg a játékosok is lesz*rnak mindent amikor tudják hogy 80% eséllyel ki leszek b*szva a nyáron. Ami épp' meg is történik. :-) Ha meg elérjük a BL-t, akkor is Allegri a bűnbak, mint láttuk.

(rövid kitérő: még ha eltekintünk attól, hogy KI kérte az erősítést, akkor is kötelességük a mindenkori edzőnek segítséget nyújtani, főleg ha a bajnoki címre - mint a szezon fő célkitűzésére - azért még volt esély januárban. Plusz nem kavarni a sz*rt a háta mögött meg már azon spekulálni, hogy b*szhatom ki év végén hogy ne fizessem ki a pénzt neki ami jár a szerződése alapján.)

Miért nem lehetett ezt korrekten amúgy? Januárban megmondani neki, hogy figyelj ide, tárgyalunk Mottával, más edzőben gondolkozunk és más játékban, most még együtt találjuk ki hogy mit tehetünk és hogy erősödhetünk, nyárig meg azt hogy egyezünk meg és bontjuk a szerződésedet? Főleg ha az van hangoztatva, hogy ez egy CSALÁD. Akkor miért nem bánunk úgy VALÓBAN az emberekkel?

Ne haragudj, de nekem ez nem természetes és nem így vezetem a sarki boltomat, hogy sz*rok a "legrégibb" emberemre meg az alkalmazottaimra. És mégis működik az üzletem évek óta, pedig ritkaság ez a szakmámban. :-)

Azt pedig te mondtad, szó szerint idézlek: "kulonbozo sportdiplomaciai es jogi katyvaszban" voltunk, tehát a tavalyi év se volt ellenszél nélkül, de ennek ellenére Allegri bizonyítson és eredmények azért legyenek, érdemi támogatás nélkül, sz*r kerettel és annak tudatában hogy elküldik meg az újságok is álhíreket írnak róla meg a játékosokról.

Ki lehet mondani azt hiszem, hogy Allegri egész második regnálása alatt szembeszélben dolgozott, mindig volt valami ami bekavart évről-évre, de a végkövetkeztetés a szurkolók részéről: Allegri egy sz*r edző, az eredményeket se hozta, ki is akadt a legvégén ami nem a Juventushoz méltó, mennie kell. :-) :-(

gomorra21 2024.07.18. 13:36:27

@venember83: Szartóri jó kellemetlen szituba kormányozta magát. Eljátszotta pár hete a nagyf@szút, aztán most meg visszajön kuncsorogni. Egyébként érthető is, szerintem Milik és Rugani nagy segítség lenne az edzőjétől megvált, de a BL-ben induló Bolognának.

gomorra21 2024.07.18. 13:40:05

@Rocky80: ja, voltak emberi mulasztások Giuntoli részéről, de ettől még Allegri átalakíthatja a kezdőjét, vagy nem?
Én neked szerintem már legalább hússzor feltettem ezt a kérdést, de mindig megfutamodsz. Oldalakat vagy képes írni Allegriről, de erre nem szeretsz válaszolni XD
Mi az istenért nem változtatok hónapokon keresztül a kezdőmön, ha az nem működik? Miért? Mert a sportigazgató egy f@sz?
Nincsenek ötleteim? Vagy ennyire nem érdekel?

Rocky80 2024.07.18. 13:40:50

@Evoken: @venember83: de ha én mondom hogy maffiamódszerek, akkor túlzok meg elragadtatom magam! :D (csak poén!)

@Ethan Hunt: tudod mi az álszent? Lenyilatkozni tavaly egész évben hogy itt minden szép és jó, Allegri a referenciapont és a játékosok tökéletesek a célok eléréséhez; közben meg megegyezni Mottával, felbiztatni az újságokat, meg azon agyalni hogy rúghatjuk úgy ki az edzőt hogy ne kelljen fizetnünk neki. Ja, meg természetesen már az idei erősítéseket tervezni meg lezsírozni de a jelen játékosaikat a "minden tökéletes" hitükben hagyni; Allegrit meg bűnbaknak kikiáltani. Na ez az álszent. Ilyet egy családban nem csinálunk. :-)

Shaky79 2024.07.18. 13:46:27

@gomorra21: Vagy mert szar edző vagyok és fogalmam sincs, hogy mit kellene tennem?

Attilio79 2024.07.18. 13:47:04

Allegri nincsen többé itt (és ez a legjobb, ami történt velünk), elmúlt, nyílt egy új fejezet, lezárhatjuk azt a szörnyűséget. :)

Rocky80 2024.07.18. 13:48:30

@gomorra21: ja, tényleg, ezt mindig kihagyom és ezért azt gondolhatod kerülöm: ;-)

Több válasz is lehetséges, vagy ezek kombinációja, ezt rád bízom hogy alakítod ki!:

- Kinek van kedve dolgozni ilyenkor már? Legyen meg a kupa mint az utolsó ajándék a csapattól "nekem meg magunknak", úgyse leszünk itt sokáig; minden másba meg sz*rok bele... A BL indulás valószínűleg megvan, mondjuk én lehet dacból még abba is belesz*rtam volna, aztán egye meg Giu amit főzött; de hálistennek ők nem tették.

- valami miatt úgy gondolta hogy nem hozná meg az előrelépést vagy kívánt változást

- változtat ez valamit a végeredményen amúgy hogy koccolnom kell év végén? Nem mindegy akkor?

- nem volt meg hozzá a minőség vagy a játékosállomány a padon, úgy gondolta hogy nem játszatható az a szisztéma valami miatt (az hogy mi miatt, azt nem tudom, nem vagyok edző)

Szóval valószínűleg a legutolsó kérdésed a jó. Nem érdekelte. :-(

Amúgy meg köszönöm hogy végre elismertél valamit a munkásságomból!: "ja, voltak emberi mulasztások". XD

venember83 2024.07.18. 13:49:16

@gomorra21: kb. hasonló helyzetben van a Juve, mint a Bologna, bizonyos szempontból. Nem engedheti meg magának a sértett hozzáállást. Célok vannak, futballistákat kell átigazolni igények szerint, ez nem arról szól, hogy most a Bologna legyen megsértődve Motta váltása miatt, vagy éppen a Juve legyen megsértődve, amiért Calafiori kapcsán a Bologna nem volt hajlandó elfogadni az alacsonyabb ajánlatot, csak mert az a Juventustól érkezett, és a védő már megegyezett az Öreg Hölggyel.

Shaky79 2024.07.18. 13:49:33

@Rocky80: Amiket írsz az spekuláció, pl a kirúgásáról meg a lejárató ujságcikkekről, hogy hallegri kiakadjon...ez hihetetlen mennyire elvakult vagy és nem látod a tényeket

Rocky80 2024.07.18. 13:50:32

@Leram7: Motta besül téma:

Na ez egy nagyon érdekes téma! Simán benne van szerintem, mert ez nem a Bologna, ahol ha 8. vagy, akkor sincs semmi. Itt nyerni KELL, eredmények KELLENEK, erősebb csapatok ellen játszunk majd, azért ez más kávéház...

Természetesen reméljük a legjobbakat. :-)

venember83 2024.07.18. 13:54:53

@Rocky80: "de ha én mondom hogy maffiamódszerek, akkor túlzok meg elragadtatom magam"

Lassan érkezik a lófej is, gyorsfutárral. Egy dolog, hogy ennyi mindent tudsz, de hogy ezt mindenkivel meg is osztod... Nem ez a hosszú élet titka a dél-olasz álmoskönyvek szerint.

Rocky80 2024.07.18. 13:56:40

@Shaky79:

Kedves Shaky!

Sajnos szerintem meg a te egész kommented a gáz, telis-tele tévedésekkel, meg szintén szubjektív megítélésekkel. Javasolhatom esetleg én is, hogy szurkolj más csapatnak?

Üdvözlettel:

Az Özvegy

Shaky79 2024.07.18. 13:57:43

@Rocky80: Tényeket légyszíves mi a tévedés?

Rocky80 2024.07.18. 13:57:54

@Ethan Hunt: @gomorra21: kéne ez a Calafiori ha még belefér a büdzsébe. :-/

Rocky80 2024.07.18. 13:59:24

@venember83: jól értesült vagyok valóban, nem panaszkodom.

:D

Rocky80 2024.07.18. 14:01:03

@Shaky79: már így is itt ülök egy órája és mennem kéne, de lehet belefogok csak nem most, hanem kicsit később. Illetve nem vagyok biztos benne, hogy jó lehet-e veled vitáznom, amikor ugyanolyan elfogult vagy mint én! XD

De ezt ne kitérésnek vedd, csak van élet a blogon kívül is!

Shaky79 2024.07.18. 14:04:00

@Rocky80: Megértelek, de ha lesznek tények is az írásommal ellentétesek, és időd is engedi, akkor majd várom a válaszodat.
Köszi?

Gaben Smith 2024.07.18. 14:13:36

@Rocky80: Rocky iszonyat sertettseget erzek benned, nagyon ragaszkodsz Allegrihez ami vele tortenik az szines ami nelkule az fekete -feher.
Igy nehez erveket utkoztetni.
Egyreszrol nincs semmilyen racionalis magyarazat arra hogy miert gondolod ugy hogy a felszinen tartotta a sullyedo hajot.
Ez szubjektiv velemeny.
Hol van az leirva hogy egyeb edzo nem tudott volna ertemes epitkezest vegbevinni?
Tudod a legnagyobb problema nem is az elert helyezesek hanem a mutatott jatek az emiatt leertekelodott jatekosok az hogy semmifajta elkepzeles vagy a fejlodesnek a legaprobb szikraja sem latszodott.
3 ev massziv szarlapatolas.
Ha segitsek ezzel nem a felszinen tartotta a csapatot hanem konkretan anyagi kart okozott.
Mondom is miert.
1.A magas fizetese nem volt egyenlo a munkaja minosegevel
2.A jatekelkepzelese miatt leertekelodott jatekosallomany nem generalt bevetelt.
3. A vilagszerte figyelt juventus egyre kevesbe erdekelt valakit is mert ez kinzas volt nem pedig jatek.
4. A stadion felig ures volt rendszerint.
5. A Bl-kieses egyszerre volt anyagilag kataszrofalis es imagerombolo.
6. Az olasz liga csapatai a napoly es az inter kivetelevel csapnivalo szezont produkaltak az utobbi ket evben amit Allegri letett az asztalra az egy Lazio szint.
Itt el is jutunk oda hogy ha a legregebbi alkalmazottam munkajanak negativ a lekepzese x ev utan akkor bizony mennie kell.
Az hogy itt volt 3 evig csak a 4 eves szerzodesenek es iszonyat magas fizetesenek volt koszonheto.
Szoval ha ez nincs legkesobb a masodik nyaran repult volna .
Ha ezt Itt a blogon erzekeljuk akkor szerintem ezzel O es a kornyezete is tisztaban lehetett ezzel nem ertem miert volt meglepetes a szamara.
Miert kellene egy olyan embernek az egyebkent idejemult elkepzelesei szerint dollarkotegeket kidobni olyan jatekosokra akik valoszinuleg csak az O agyaban elnek meg ,mikor tudod hogy csak addig akarod megtartani amig az elkuldese anyagilag nem tesz tonkre?!
Vegszo: engedd el Allegrit ha akarod ha nem uj korszak indul es probalj meg lelkesedni azert ami tortenik.

FAF 2024.07.18. 14:14:58

Én kis naív meg azt hittem már rég kibasztuk Allegrit, de a kommentekből csak nem sikerül eltűnnie.

Ez az erősítéses téma is érdekes Allegri rossz játékosokat kapott, Motta meg világsztárokat kapott eddig ezek szerint.

Igazán munkát vállalhatna már a mester, hogy lehessen követni vagy valaki indithatna egy Allegri blogot. :-)

Dzsákkeríni 2024.07.18. 14:17:14

Szerintem ez a 10-es mez ügy túl van gondolva. Egy profitorientált világban akartok szentimentálisak maradni. Mellesleg csak jobb helyen lehet nála, mint annál aki a jelenlegi tulajdonosa, legalábbis papíron, mert a valóságban senki nem viseli a mérkőzéseken...

Gaben Smith 2024.07.18. 14:19:21

@Rocky80: Erre meg muszaj valaszolnom:
@Ethan Hunt: tudod mi az álszent? Lenyilatkozni tavaly egész évben hogy itt minden szép és jó, Allegri a referenciapont és a játékosok tökéletesek a célok eléréséhez; közben meg megegyezni Mottával, felbiztatni az újságokat, meg azon agyalni hogy rúghatjuk úgy ki az edzőt hogy ne kelljen fizetnünk neki.

Jo reggelt kivanok eddig hol voltal? Nekem ugy remlik hogy amiota az estem tudodm a juve PR az pont ugyanez volt.
A kulvilag fele azt mutatjuk minden rendben kozben pedig a szinfalak mogott zajlottak az esemenyek. Amiota az eszemet tudom ez itt igy megy. Vagy nem emlekszel pl Nedved kijelenteseire?

venember83 2024.07.18. 14:30:03

@Gaben Smith: ezt nem is lehet másképp. Szezon közben nem lehet kiütni a széket az edző alól azzal, hogy kijelentjük a szezon végén várható váltást. Ez mindenhol így működik, ahol fontos az eredmény.

Leram7 2024.07.18. 14:41:48

@Shaky79: Allegri egy edzőlegenda, aki más elbánást érdemelt volna.
Sokat keresett? Igen.
Jól ment vele? Hát az utolsó szezon második fele tényleg keserű volt és a kiscsapatok ellen mutatott játék is gyenge volt. Ez jogos.
Voltak hibái, de a vezetőségnek és a játékosoknak is. Egy új korszak jön. Itt az a kérdés, hogy Motta bírni fogja a nyomást?

Nem azt mondom, hogy Motta ellen vagyok és éljen Allegri. Csak egyenlőre még Motta nem rakott le semmit. Lehet ő lesz az új Guardiola és év végén mindent megnyerünk.
De azért benne van egy kudarc is a levegőben, mint most a napolinál volt Garcianak.

@FAF: Az idei mercato már most jobbnak néz ki mint, az utolsó 3 szezoné.

Még1x: Itt az a kérdés, hogy Motta bírni fogja a nyomást?
(Allegri már nem bírta, láttuk a kupadöntőn)

Del Pybala 2024.07.18. 14:50:31

@Leram7: edzolegenda :D:D:D ez jo volt

FAF 2024.07.18. 14:55:30

@Leram7: Legyen igazad az igazolásokkal kapcsolatban, de én inkább azt mondom, hogy majd meglátjuk. Vlaho is nagy igazolásnak tűnt de akár Thuramból is lehet Weah. Olyan nagy név még nem lett igazolva amilyet mondjuk Allegri nem kapott meg. Egyetlen dolog látszik, hogy végre nem az ex-mester féle kivénhedt, levitézlet sztárokat igazolunk.

gomorra21 2024.07.18. 15:08:28

@Rocky80: kezdjük a végén. Giuntoli egy igazgató és nem csapatkapitány. Neki nem kell jófejnek lennie. Ha a klub érdekeit nézi, engem kevésbé érdekel, hogy taktikázik, és nem egyenes másokkal - főként egy ilyen átmeneti időszakban.
Az ő szempontjából Allegri és Alex Sandro hasonló sztori: drága, nem ő hozta, nem hisz benne.

Ami pedig Allegrit illeti: szóval szerinted sem érdekelte már a Juventus játéka a szezon második felében, mert érezte, hogy egyesek fúrják? Ez elég lehangoló. Volt egy jópár játékos, aki hitt benne. Volt egy rakás szurkoló, aki kiment Allegrit éltetni. Allegri pedig nem akart nekik bizonyítani? Nem akart magának bizonyítani? Hát, szerintem ilyenkor be kell fejezni.

gomorra21 2024.07.18. 15:11:49

@Juvino: Del Piero előtt David Platt is játszott a 10-es mezben. Ne kérdezd, hogy ki volt, fogalmam sincs.

@venember83: szerintem mi nem is fogunk olyan gyerekesen viselkedni a Bolognával, mint ők velünk. És ez így van rendjén.

Rocky80 2024.07.18. 16:06:11

@Del Pybala: mondj még egyet aki ennyi mindent elért nálunk: BL döntő, bajnokság, kupa. Más más klubban már fele ennyiért szobrot kapott volna.

Del Pybala 2024.07.18. 16:07:02

@Rocky80: ja elert 2 bl dontot Conte csapataval...lattuk mire kepes ha neki kell csapatot epiteni az elmult 3 evben

venember83 2024.07.18. 16:14:22

Cristiano Giuntoli: “Versenyképes csapatot akarunk kialakítani, miközben nem hagyhatjuk figyelmen kívül a pénzügyeket. Az átigazolási piac nyitva, és a már bejelentett átigazolásokon kívül Thiago Mottának csapatrészenként még 1-1 játékost akarunk szerződtetni."

steven.h 2024.07.18. 16:17:24

@Del Pybala: ettől a Conte csapatával 2 bl döntő hallatán mindig kinyílik a bicska a zsebemben. Baszki előtte való évben Conte azzal a csapattal a csoportból nem jutott tovább és hazai pályán játszott EL döntőbe se tudott bejutni, úgy hogy 1 gólt nem tudott rúgni egy Benficával. Már Allegri második évében 5 helyen változott a csapat, a második BL döntős csapat pedig 7 helyen volt más mint Conte csapata, vagy Allegri első évének csapata.

Felejtsük már el ezt a m@rhaságot könyörgöm. Akkor most innentől számítva 4 évig ez még Allegri csapata lesz, mindegy mit érünk el a logikád alapján?

Rocky80 2024.07.18. 16:45:23

@steven.h: amúgy nekem is, meg is vágta a combom! Köszi a segítséget!

@Del Pybala: fenti kollégám gyorsabban megválaszolta mint én.

Kicsit tovább fokozom a hangulatot!: sajnos azért sikerült ez az Allegri II így, mert...

ez még Pirlo csapata volt!

XD

Del Pybala 2024.07.18. 16:50:22

@steven.h: ez az igazsag...Conte epitette az alapot...Allegri meg lesult mikot neki kellett

bulldeo 2024.07.18. 16:50:55

@Rocky80: "A BL indulás valószínűleg megvan, mondjuk én lehet dacból még abba is belesz*rtam volna, aztán egye meg Giu amit főzött; de hálistennek ők nem tették."
Így egy ócska hisztis p*csa gondolkozik.

"- változtat ez valamit a végeredményen amúgy hogy koccolnom kell év végén? Nem mindegy akkor?"
Engedd el! Egyre rosszabb..

alexGicamo 2024.07.18. 16:54:14

Részemről a fizuemelés rendben .
A 10 -es mez számomra nagyon fontos értékkel bír . Ez így volt mindig és így lesz a jövőben is . Ezért nagyon megfontolnám, ki kaphatja meg, nem osztogatnám csak úgy, mint egy szórólapot !
Ha valóban odaadják ennek a fiatal srácnak, akkor az csak azért lesz ( szerintem ) , mert ezzel akarták maradásra bírni, hogy ne menjen máshová .
Ha tényleg megkapja, remélem, rászolgál majd ! Őszintén szurkolok neki !

Mark Szabo 2024.07.18. 16:56:26

Mi ez az Allegrizés itt még? Ez egyszerűen elképesztő. Aki ennyire rajong érte csináljon valami szurkolói oldalt. Engedjétek már el a a megfáradt klasszis edzőt.

Rocky80 2024.07.18. 17:10:58

@bulldeo: ez az, ítélj meg te is, már nem mindegy?!

Amúgy meg Ronaldo is egy hisztis picsa, mégis a világ egyik legnagyobbja volt. :D

Rocky80 2024.07.18. 17:13:33

@Del Pybala: ezzel már tényleg nem lehet vitatkozni. Nem érdemes!... XD

@Mark Szabo: köszi a "klasszis" jelzőt, igazán elismerő. Iszol valamit?

Amúgy meg bármilyen eredményt is ér el Motta, ez még Allegri csapata lesz. Nagyon jó alapokat adott át neki! :D

Rocky80 2024.07.18. 17:14:33

@venember83: na, milyen forgalmat csináltam? Jöhet a szokásos, tudod.

XD

Mark Szabo 2024.07.18. 17:15:33

@Rocky80: Rokoni kapcsolatot ápolsz Allegrivel? Meddig fogjuk a nevét olvasni még minden poszt alatt aminek semmi köze hozzá? Allegri egy klasszis edző volt. Van úgy hogy egy kapcsolat megfárad egy jó edző és egy csapat között. El kell engedni, vége!

bulldeo 2024.07.18. 17:19:17

@Rocky80: magadat ítéled meg. Olyan puha gerincű, zsoldos mentalitású gondolatokat tulajdonítasz Allegrinek, hogy az ellensége nem tudna ilyeneket kitalálni.

venember83 2024.07.18. 17:40:51

@Rocky80: öröm látni ezt a forgalmat s ezt a beszélgetést. De mindenféle elképzelésekkel ellentétben, mindebből nekünk semmi kézzelfogható hasznunk nem származik.

Rikoo 2024.07.18. 18:37:44

@Del Pybala: A klub 127 éves történelme alapján a 3.legsikeresebb edző, szóval mondhatni igen.

Rikoo 2024.07.18. 18:42:36

@gomorra21: Többek között azért, mert jó lenne ha sikerülne megegyezni a kimenő igazolásoknál is.

Rocky80 2024.07.18. 18:50:09

@Mark Szabo: igen, a kishúga vagyok Mirabella, most múltam 21. Te ki vagy? XD

Viccet félretéve, addig fogjátok olvasni amíg megy a visszautalgatás többek között a részedről is, hogy kíváncsi vagyok meddig fog tartani a játékosokat helyrehozni, meg ilyesmi.
Milyen játékosokat amúgy? Egy új csapatot kap, Vlahot meg nem kell helyrehozni, élete legjobb szezonja volt nálunk. És még sorolhatnám. ;-) :-)

Rikoo 2024.07.18. 18:50:29

@Del Pybala: Ez esetleg a te igazságod. Ezek szerint Conte a saját csapatával besült, de Allegri Conte csapatával kiverte a címvédő Real Madridot és csak emiatt nem nyert zsinórban 5 BL-t a Real.

Rikoo 2024.07.18. 18:53:34

@venember83: Pedig milyen jó lenne. Be kellene vezetni valami click to earn-t erre a platformra.

Del Pybala 2024.07.18. 18:54:51

@Rikoo: nyert par bajnoksagot a tortenelem leggyengebb serie A-jaban...nem nagy teljesitmeny

Rocky80 2024.07.18. 19:04:49

@Del Pybala: csak azért nem mondom hogy javíthatatlan vagy mert én is az vagyok!

Shyr Kahn 2024.07.18. 19:16:10

@Leram7: Sancho nem jon es en orulok neki. Conceicao fia nagy fogas lenne 30 misiert. Mindig is szerettem a portugal szalat. Foleg Sousa ota

Ha minden igaz a Rugani szal eletben tartja a Calafiori leigazolasaval kapcsolatos remenyeket.

Shyr Kahn 2024.07.18. 19:17:56

Yildiz-t nem erzem eleg erettnek a 10-es mezhez. Foleg nem miutan sztem nem tul meggyozoen teljesitett az EB-n.

Mark Szabo 2024.07.18. 19:19:33

@Rocky80: Az azért látod mert egy Yilzid cikk alatt is Allegrit olvasunk. Felnőtt emberek vagyunk, az a korszak lezárult ennyi.

Rocky80 2024.07.18. 19:25:37

@Mark Szabo: ez a méltatlan bánásmód miatt van. Ki Del Pierot nem emésztette meg, ki meg Allegrit. Csak ez frissebb élmény, meg Allegri megosztóbb.

Mark Szabo 2024.07.18. 19:33:51

@Rocky80: Del Pierot Allegrihez teszed? Én sosem emésztettem meg DP-t de mégsem írom oda mondjuk egy Soule-s cikk alá. Zárd le magadban, engedd el ezt a storyt neked is jobb lesz hidd el.

Rocky80 2024.07.18. 19:52:05

@Mark Szabo: méltatlanságot a méltatlansághoz, legendát a legendához. Több kapcsolódási pont van.

Mark Szabo 2024.07.18. 19:54:51

@Rocky80: Fuha. Inkább ezt elengedem. :-) Viszont fogadd meg a tanácsom mert addig nem tudsz majd örülni a csapat eredményeinek. Ez nem Allegri Fc hanem a Juventus.

Rocky80 2024.07.18. 20:06:55

@Mark Szabo: nyugodtan bízd rám hogy minek tudok örülni és minek nem, cserébe én is rád bízom ugyanezt! ;-)

Rocky80 2024.07.19. 12:31:28

@Gaben Smith: nincs itt sértettség Gaben, csak nem tetszenek ezek a "visszautalgatások" Allegrire, ugyanúgy nála se volt minden negatív, hiába mondja ezt a blog többsége. Ezek bosszantanak valóban.

Ugyanúgy megy részletekről is a dolgok végletes megítélése, csak ezzel meg minden rendben van, mert ez a ti álláspontotok.

3 év masszív: pont ez az!: az elb*szott politikánk meg vezetői döntéseink eredményeit kellett lapátolnia folyamatos ellenszélben! Ennek ellenére pl. a szerintetek mélyponton, az utolsó évben is teljesítette a célokat és egy kupát is nyert a csapatnak.

Amúgy meg az sincs leírva hogy más edző ennél jobbat hozott volna ki. Ez is csak megítélés kérdése. ;-)

De végig mehetünk a pontjaidon is ha szeretnéd, csak egyet emelek ki: "a világszerte figyelt Juventus egyre kevésbé": az hogy benneteket nem érdekelt, nem jelenti azt hogy mást se. Az, hogy 3 ember itt a blogon kijelenti hogy már nem nézi a meccseinket, nem minta. Ez egy itteni számadat és vélemény, semmi több. :-)

Nem is folytatom, a lényeg hogy bennetek is keverednek a gondolatok, meg a ti megítéléseitek is lehetnek szubjektívek, meg színesek, meg fekete-fehérek. Azt meg, hogy kinek van igaza, nem az dönti el hogy épp hány ember szajkózza.

Sok lúd meg disznót győz, ezért nem vitatkozunk veletek sokszor mert komoly túlerő van az "oldalatokon", aztán időben is rengeteg mindenre reagálni. Nem azért mert igazat adunk nektek, gondolhatod! :D

venember83 2024.08.10. 20:32:46

A Tuttosport szerint a játékos 3 milió eurós bért kér. A Juve elnapolta a hosszabbítási tárgyalásokat a mercato utáni időszakra. A klub 1 millió eurós bért ajánlott.

Rocky80 2024.08.11. 00:22:19

@venember83: én is így kérek majd fizuemelést. Egy tízszerest!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1854) bajnokság (3426) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (950) elemzés (40) előzetes (870) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1682) játékosokról (10104) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2479) meccsek (4201) mercato (4244) nyilatkozat (7537) Olasz Kupa (331) összefoglaló (420) pletyka (4265) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (178) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (295) video (210) Címkefelhő
süti beállítások módosítása