HIVATALOS: Iling-Junior és Barrenechea az Aston Villánál folytatják

iling_junior_barrenechea_aston_villa.jpgA Juventus és az Aston Villa között megszületett megállapodás értelmében a torinói és a birminghami klub is bejelentette tegnap, hogy Douglas Luiz a zebramezeseknél folytatja pályafutását, ma pedig az is hivatalossá vált, hogy két fiatal játékos: Samuel Iling-Junior és Enzo Barrenechea ellenkező irányú utat jár be, s Angliában folytatják pályafutásukat.

A Juventus hivatalos közleménye szerint az Aston Villa 14 millió eurót fizet majd Iling-Junior játékjogáért, s az összeg négy pénzügyi év alatt kerül majd kiegyenlítésre. Az átigazolási díj további, maximális 3 millió euróval növekedhet.

Az angol klub 8 millió eurót fizet majd a Juventusnak Enzo Barrenechea játékjogáért, s ez az összeg is négy pénzügyi év alatt kerül majd kiegyenlítésre. A megállapodás szerint a fiatal argentin középpályás átigazolási díja további, maximális 3 millió euróval emelkedhet.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr2518438527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babo0410 2024.07.01. 13:20:25

Nagyon szuper üzlet. A játékos értéke alatt igazoltuk le, 22 millió + 6 millió bonusz le is jön az árából, ha úgy vesszük. Eddig transfermarkt szerint 14.3m mínuszban van a mercatonk, de még McKennie, Kostic, Caviglia, Szczesny, Millik, Djaló, González, Frabotta, Arthur, Aké, Kean nevek vannak a keretben, akik távozók lehetnek. Nem lesz ez olyan rossz Mercato szerintem.

babo0410 2024.07.01. 13:21:16

Ja és Hujisent ki is felejtettem. Érte is szép summát fogunk kapni.

Attilio79 2024.07.01. 13:55:39

@babo0410: Keant eladtuk a Fionak, az nem volt hivatalos már?

alexGicamo 2024.07.01. 15:24:38

Sajnálom,hogy távoztak ,főleg ilyen apróért ! De tudom, hogy mindenki nem maradhat, mert lesznek érkezők is .
Azért Motta focijában megnéztem volna őket ...

venember83 2024.07.01. 15:34:38

@Attilio79: szerintem az nem hivatalos.

Leram7 2024.07.01. 15:52:30

@alexGicamo: Nem apróért távoztak. Luiz értéke 70M, Iling 13, Enzo 7,5 és még fizettünk 28-at.

Akár azt is beleírhatták volna, hogy Luiz 80M jött hozzánk, Iling 30, Enzo 22M ment. Csak mivel trükköztek és nekünk már volt ennél bajunk, így alulírták a transfert szerintem.

Ezt nagyon szépen összehozta a vezetésünk és a villa vezetése. Talán akkor lehetett volna jobb, ha Arthur megy Enzo helyett. De ha Arthur, Kean is elmegy, akkor szavam nem lesz.

Illetve McK vagy hosszabbít vagy mennie kell neki is.

Wizzurah 2024.07.01. 16:02:23

Kifejezetten közel költöztek hozzám, lehet egy Ilinges juve mezzel kinézek hátha alá írja nekem :)
Őt én nagyon sajnálom, bár tény, hogy megrekedt a fejlődésben, ami hallegri alatt nem nehéz, nagyon küzdős, hajtós srác volt, én megnéztem volna mit tud, de 100 ezer euró után ilyen haszonnal sikerült túl adni egy fiatalon és hogy cserébe egy D Luiz jött nem fogok sokáig keseregni. Alig várom a mercato hátralevő részét, hogy mit tartogat még gintonik.

Juventina7 2024.07.01. 16:51:58

Én csak azt remélem, hogy Luiz valóban beválik nálunk, nem pedig befürdünk vele, bízom benne, hogy a jobbik ‘brazil fajtából’ van. Alázatosan, hajtósan tegye a dolgát és én már elégedett leszek vele. A srácok elmenetelét persze sajnálom, de mindig is lesznek kisebb-nagyobb áldozatok, amikkel számolnunk kell egy mercato során. Leginkább Chiesa helyzetére, hozzáállására leszek kíváncsi. Ha érzékelhetően nem fog ragaszkodni ő sem a Juvéban maradáshoz, az csalódás lesz, de akkor mehet is isten hírével. (Dybalán azért ugye láttuk a búcsúmeccsén, mennyire nehezen viselte az elválást.)

alexGicamo 2024.07.01. 17:07:40

@Leram7: Akkor csak én vagyok tök hülye és ez nem jött le ! Mondjuk a számok nem a barátaim ...
Köszi a felvilágosítást !

Pavel1988 2024.07.01. 17:17:50

Ilinget én is sajnálom, megnéztem volna úgy, hogy közelebb játszik az ellenfél 16-oshához és ahogy sokan írtátok-nem Allegri kezei alatt-.
Berrenecheaban én nem látom azt a tehetséget amit sokan, pedig nagyon szerettem volna én is átérezni.
Szegény szerintem egy év után ismét felül a kölcsön vonatra.

Douglas Luiznál nagyon látványosan megfordult a világ Emery érkezésével, bárhogy használta őt az nagyon jó volt, csak meg kell nézni a számait előtte/utána. Nála azért mindenképp aggasztó ez a sok sárgalap, ha Thuram is jön mellé a hasonlóan szabálytalan játékával akkor azzal még lehet bajunk.

Kérlek add vissza a hitem a brazilokkal kapcsolatban Dougie!

Attilio79 2024.07.01. 21:30:52

Ez a jófej Rabiot meg mától szabadúszó.
Remélem utilaput kötünk a talpára végre és nem kezdünk könyörögni Balázs Palinak.

venember83 2024.07.02. 05:37:33

@Attilio79: egyes pletykák szerint csak azért nem köszönt még el tőle a Juventus, mert érvényes még a szerződéshosszabbítási ajánlat. Közben meg a srác kivár, lásd a ma reggel közölt nyilatkozatát.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3398) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (933) elemzés (40) előzetes (863) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1656) játékosokról (9978) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2448) meccsek (4177) mercato (4176) nyilatkozat (7475) Olasz Kupa (331) összefoglaló (415) pletyka (4212) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (177) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (291) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása