Koopmeiners is érkezhet, de a Bologna elzárkózik a tárgyalástól

koopmeiners_teun_atalanta_mezben_profilbol.JPGA Juventusnál a héten fejlemények várhatók, mivel Douglas Luiz, illetve Enzo Barrenechea és Samuel Iling-Junior orvosiját a Juventus és az Aston Villa erre a hétre időzítette, ám a Sky Sport szerint az Öreg Hölgy vezetősége további erősítéseken dolgozik, cél Khéphren Thuram és Teun Koopmeiners szerződtetése, miközben az Öreg Hölgy vezetősége egyre csalódottabban várja Adrien Rabiot válaszát a szerződéshosszabbítás ügyében. Alfredo Pedullà is megerősítette, hogy Douglas Luiz után a klub Khéphren Thuram és Teun Koopmeiners szerződtetését tervezi, így lényegében teljesen új középpályával kezdheti a szezont Thiago Motta, aki július nyolcadikára tervezi a nyári alapozás kezdetét Continassában, állítja Mirko Nicolino.

Giovanni Albanese értesülései szerint az elmúlt időszakban megromlott a kapcsolat a Juventus és Adrien Rabiot között, miután a klub megegyezett a játékossal, hogy az EB előtt dönt sorsáról, azonban mindeddig a középpályás nem adott választ a klub szerződéshosszabbítási ajánlatára.

A La Gazzetta dello Sport írt egy esetleges távozóról, a pletyka szerint Manuel Locatelli elhagyhatja a Juventust, a válogatottból kimaradt olasz középpályás egykori mesteréhez csatlakozhat: Roberto De Zerbi a Marseille padját választotta, és rendkívül jó a kapcsolat a Sassuolónál együttműködő középpályás és mester között, így felmerült a közös folytatás lehetősége.

Sacha Tavolieri beszámolója szerint a klub Riccardo Calafiori ügyében is tárgyal, miután a Bologna lényegében elfogadta a védő távozási szándékát, és 40-50 millió eurós értékesítést körvonalaznak a felek. Az értesülés szerint a Bologna formalitásnak tekinti a játékos távozását, és ezért már több védőt is kiszemeltek a klub megfigyelői, akik helyettesíthetik az eddig kiváló EB-t futó fiatalt.

A TuttoJuve viszont a fentinek ellentmondó értesülést osztott meg, a lap szerint a Bologna elzárkózik bármilyen tárgyalástól a játékos vonatkozásában, és a kapcsolat a Juventusszal rendkívül megromlott. A cikk szerint az ok Thiago Motta szezon közben való megkeresése volt, amit a Bologna vezetői nem néztek jó szemmel, miközben most a Bologna egyik kiszemeltjét, Emil Holmot is meg akarja szerezni a Juventus a Genoával együttműködve. Mindezek miatt a rossoblu klub egyáltalán nem kíván tárgyalni Riccardo Calafiori távozásáról a Juventusszal.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8118434713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shyr Kahn 2024.06.25. 05:41:07

Remelem Sacha Tavolieri -nek van igaza ez esetben, bar a 40-50 milla kicsit sok (na nem a mai arak mellett, vagy mert nem erne ennyit, ne lenne ennyi potencial a jatekosban, hanem mert nincs penzunk es varni kell, hogy eladjunk/bevonjunk jatekosokat)

NewJuve1986 2024.06.25. 07:29:46

Én már nem hiszem, hogy Koop, vagy Calafiori jönni fog! Túl drágák, és nem lesz rájuk pénz! Én már inkább arra vagyok kíváncsi, kik lesznek a B opciók helyettük!
Persze lepődjek meg!! ;)
Koopmeiners helyett, még lehetne is B opció, De Calafiori szintet csak 50 milla felett lehetne találni, alatta meg vannak belső védőink, akik megoldják a B opciók szintjén! Na de hajrá Giuntoli!! LEPJ MEG!!

venember83 2024.06.25. 07:46:50

Elvileg Motta felvette a kapcsolatot McK-vel, és elmondta neki, hogy nem szán neki semmilyen szerepet, úgyhogy kereshet magának klubot.

SuperTrezi 2024.06.25. 09:35:53

Amúgy miért kell "csalódottan várni" csicskagyerek válaszára? Míg az Eb tart, tojik a fejünkre, utána meg gyűjti majd az ajánlatokat egy ideig. Aztán ha valaki nem virítja a nagyobb lóvét, majd a Mercato utolsó napján megint aláír egy évet hozzánk. Jó lenne többé be se engedni Torino városába. Legföljebb ellenfélként.

Attilio79 2024.06.25. 09:48:15

Calafiori jönni fog, jönnie kell, szükségünk van rá és inkább Koopt áldoznám be érte, mert egyrészt fiatalabb, másrészt hátulról hasznosabb és nekünk inkább erre lenne szükségünk jelenleg.
Rabiot el kell engedni.

bianconeri83 2024.06.25. 10:08:00

@SuperTrezi: azt kellett volna tennie a Juvénak, hogy az ajánlat az EB kezdetéig érvényes...

De nyilván nem lehet elkótyavetyélni egy minőségibb játékost, ha amúgy lehet esély a megegyezésre (bár speciel én már unom, hogy ezt csinálja Rabiot minden évben, a vezetőség meg fut utána)

JeetTrader 2024.06.25. 10:11:53

Rabiot pontosan ugyanazt csinálja mint legutóbb. Akkor is haragudtam rá emiatt és most is. Hozzuk el Thuramot ő meg maradjon hoppon. Június végével lejar a szerződése.
Azért teperunk miatta mert annak ellenére h magas a bére az adokedvezmeny érvényes rá de elvileg a Thuram díj összege kb ugyanannyi.

Calafiorirol annyit h ha tényleg nagyon hozzánk akar jönni akkor ő is helyezzen egy kis nyomást a klubra. Ha mást nem marad és lejáró szerződéssel meg olcsóbban ha nem ingyen jön.
De messze még a mercato vége bármi is kisulhet belőle. Mondjuk nagyon jól tolja a válogatottban, nagy szükség volna egy ilyen vedore.

venember83 2024.06.25. 10:41:41

@JeetTrader: "Ha mást nem marad és lejáró szerződéssel meg olcsóbban ha nem ingyen jön."

2027 nyaráig érvényes a szerződése.

gomorra21 2024.06.25. 10:51:08

A Bologna nem nézte jó szemmel, hogy szezon közben megkerestük az amúgy lejáró szerződésű Mottát? Mi ez a műbalhé?
A megegyezés után hagyta összedőlni a csapatot, vagy mi?

MdewC 2024.06.25. 11:02:40

@gomorra21: ez sztem is kamu. Meg majd nemet mondanak 40-50 millióra is igaz? Ugyan.

Ha szeretnénk elhozni és kitudjuk fizetni, akkor elfogják engedni.

Del Pybala 2024.06.25. 11:25:41

50m egy jatekosert akinek volt 1 szezonja serulesek nelkul...Califiori nem er tobbet 20m-nal...nemtom miert akarunk egy ilyen serulekeny jatekost megint...

Leram7 2024.06.25. 12:19:58

@Del Pybala: Ennyit ér egy fiatal játékos egy jó szezon után és ráadásul az eb-n is jól játszik.
Remélem 30+ bónuszokba el tudjuk hozni.

Tény, hogy sérülékeny volt, ezáltal több a kockázata, de nagyon jó játékos.

Az a baj, hogy nincsen hír a távozókról. Kean, Arthur, lengyel, stb. és így nehéz lesz igazolni. Lassan sürgetni fog az idő.

Új edző, új elképzelések, jó lenne 1 hónapon belül lezárni az igazolásokat, hogy a felkészülésre összeálljunk.

Wizzurah 2024.06.25. 12:21:08

Remélem ezek csak pletykák és a Bologna nem száll el magától egy jó szezon miatt és lesz annyira egy nevetségesen buta hülye, mint lotito, de ha igen, akkor majd sírnak, amikor jovőre a helyére kerülnek.
Rabiot-ot kirúgnám, mint macskát szarni, bármi is van, inkább megoldom máshogy, akár minőség romlással is, de legyen már egy határ...
Calafiori szerintem sem 50 milliós játékos... Simán lehet kukázni jót szerintem, akár ingyen is, ha más nem 1-2 évre. Hummels, Hermoso, Varane, Valentini. Mindegyikre rá írnék, hogy mi a helyzet...
Cserepadra simán lehetne kukázni ingyen 1-2 éves szerződéssel, ha jon Luiz és Thuram én Koop-ot meg se venném alapból, talán ha Locatelli tényleg menne, de akkor sem biztos, hogy én őt választanám.

venember83 2024.06.25. 12:25:19

@Leram7: ezért lett volna jó befuttatni egyes játékosokat az elmúlt években, de sajnos ez nemigen jött össze. Soulé is egy végül kiesett csapatban csillogott, nem egy BL-helyen záró csapatnál, a többi fiatal meg kb. említést sem érdemel, Yildiz is inkább egy ígéret, mert messze nem kapott elég lehetőséget. 900 perc a bajnokságban, míg Calafiori kb. 2300 percet kapott a bajnokságban. Mirettiről, Ilingről nem is érdemes beszélni, mert messze nem futották azt az évet vagy éveket, amit látni szerettünk volna.

Del Pybala 2024.06.25. 12:25:43

@Leram7: ennyit erne egy fiatal jo jatekos ha nem lenne egy roncs 22 eves korara

Del Pybala 2024.06.25. 12:27:13

Valahogy elsiklottam a Locatellis resz mellett...alom lenne ha ot is sikerulne eladni.

bulldeo 2024.06.25. 12:55:16

@Del Pybala: La Gazetta - A helyedben még nem tenném be a hűtőbe a pezsgőt.

JeetTrader 2024.06.25. 14:18:59

@venember83: ohh akkor keverem a szezont a fazonnal...:)))
Akkor az érvelésem nem helytálló....:)

Mindazonáltal én is sokallom a 40-50 millát érte. Arra nem lesz pénzünk csak ha élmény Sule vagy Chiesa.

alexGicamo 2024.06.25. 15:30:53

Rabiot olyan mesze kergetném Torinóból, hogy azt se tudná, merre van a város !
Jó lenne Calafiorit behúzni .

Shyr Kahn 2024.06.25. 15:33:20

@Del Pybala: Calafiori 2018 es 2019 kozott szerzett egy 290 napos komolyabb serulest, de azota nem nevezheto serulekenynek (akkor volt 17 eves talan). Az utolso evben 3 napot kellett kihagynia egy utkozes miatt es ennyi. Mikozben elege sok merkozest jatszott le. Ha osszehasonlitod ezt mondjuk Dybala-val, vagy akar Szoboszlai-val, akkor egyaltalan nem veszes a dolog.
Ahogyan korabban irtam, ez a komolyabb serules egy fiatal, 17 eves jatekos eseteben joval jobban regeneralodik, mint egy 25+-os jatekos eseteben. Mivel azota komolyabb serulese nem volt (2020/2021-ben dolt ki 10-11 napra ketszer, azota 3-4 napokat hagyott ki kisebb serulesek miatt mindossze es az sem volt gyakori), ezert en nem erzem fair-nek ezt celkeresztbe tenni. Mivel az utobbi evekben a tendencia az volt, hogy nem serult le hosszabb idore, ezert lehet stabilan szamolni vele.
Ebben a formaban joval tobbet er, mint 20 milla es ezt mi is, meg a Bologna is tudja.

Shyr Kahn 2024.06.25. 15:40:41

Pardon, helyesbitek: a kihagyott merkozeseket neztem 2020/21-ben (10-11)... 30-40 napot hagyott ki ketszer akkor. Az elmult evben ettol meg helyesen irtam, hogy egyszer volt serult es kemeny 3 napot hagyott ki. Mig az az elotti idenyben is csupan 7 nap volt a leghosszabb kiahagyasa serules miatt. Szoval mondhatjuk, hogy az utolso ket eveben joval kevesebbet volt serult, mint a legtobb jatekosunk.

Del Pybala 2024.06.25. 15:45:58

@Shyr Kahn: 18/19 es szezonban volt a sulyos serulese es kihagyott egy evet. Ne is nezzuk a 2 evet utana, 2 rehab ev. Tavaly 2 meccset hagyott ki de elotte levo 2 evben 31 meccset. Utolso 4 evben pedig tobb mint 60 meccset.

Shyr Kahn 2024.06.25. 15:57:43

@Del Pybala: Szoval az elozo evben kevesebbet volt serult, mint barmelyik jatekosunk, aki kisebb serulessel bajlodott. A tendencia is egyre jobb, tehat nem kell felni a 17-20 eves kora kozott szerzett serulesektol (egy ferfi eseteben a test novekedese 20 eves kor korul all meg, ami 2 evvel ezelott tortent... azota nem igen nevezheto serulekenynek). Koszonom a megerositest!

Shyr Kahn 2024.06.25. 16:01:46

Hozzavetve, 43 eves vagyok. 40 evesen fel ev alatt 4-szer voltam serult izomhuzodasok miatt (3 honapot hagytam ki) es gyakorlatilag a fele merkozest kihagytam abban a szezonban.
Azota rajottem, hogy a nyujtas, a kalisztenik es a sulyzos edzes nem hulyeseg 40+-osan, igy az utolso fel evben nem volt izomserulesem, pedig ketszer tobb merkozest jatszottam es meg edzem is mindamellett.
Ez persze csak egy feltetelezes, de lehet Calafiori is raebredt meg idoben valamire, ami miatt maga mogott hagyta a serulekeny korszakot, amit a statisztika alatamaszt.

Del Pybala 2024.06.25. 16:10:18

@Shyr Kahn: nincsen semmilyen tendencia...egesz karrierje soran 1 jo eve volt serulesek nelkul a tavalyi...

Shyr Kahn 2024.06.25. 16:30:13

@Del Pybala: A tendencia az, hogy a 2019-es rehabilitacioja utan, minden egyes evben kevesebbet volt serult. www.transfermarkt.us/riccardo-calafiori/verletzungen/spieler/502821

Del Pybala 2024.06.25. 16:40:37

@Shyr Kahn: ugyanannyiszor volt serult csak mas serulesek...jovore lehet kihagy megint 30 meccset...1 forinttal sem dobnek ki erte tobbet mint 15-20m

gomorra21 2024.06.25. 16:45:37

@Del Pybala: többek között ezért nem te vagy a klubigazgató;)

Rikoo 2024.06.25. 17:34:10

@MdewC: Nyugodtan nemet mondhatnak. Sajnos ez az 50%-os baromság mindenkinek extra sz@r, kivéve a Baselnek.

Rikoo 2024.06.25. 17:36:51

@Del Pybala: Florian Wirtznek is volt súlyos sérülése és kihagyott idénye, csak az ő ára nem 50-nél, hanem 150-nél kezdődik a mostani idénye után.
18 gól és 19 gólpassz középpályás létére keresztszalag-szakadás miatt kihagyott idény után.

Rikoo 2024.06.25. 17:40:37

@venember83: És pontosan itt kezdődnek a problémák. Mégis kitől akarunk majd gólokat várni, ha nem igazolunk támadókat?
Én örülök Mottának, de azért ő korántsem olyan, mint Gasperini, akivel 100+ gólos idénye volt az Atalantának. Ráadásul továbbra is 0 támadó középpályásunk van, de cserébe még nincs elég szélső se.

Del Pybala 2024.06.25. 17:58:42

@Rikoo: Wirtz kihagyott 6 meccset a serulese ota 2 ev alatt...Califiori pedig kb 70 meccset 5 ev alatt...Califiorinak sokkal sulyosabb volt a serulese. Az is kerdeses volt, hogy ujra tud e jatszani.

babo0410 2024.06.25. 20:23:30

@Del Pybala: Bárkit akarunk igazolni, vagy bárki van a csapatban, az csak rossz lehet?
Szerintem Calafiori nagyon kell nekünk. És én Locatellit se engedném el. A posztján kell játszatni, és jó lesz.

Ethan Hunt 2024.06.25. 21:07:08

Nem tudom, más találkozott-e vele, de Romano posztolt egy olyat Facebookon, hogy az amúgy a Real és a Barca által kerülgetett, Lille-ben játszó, 18 éves középső védő Leny Yoro-ért pole pozícióban vagyunk... A TM 50 millióra tartja és 2025-ben lejár a szerződése...

venember83 2024.06.25. 21:21:39

@Ethan Hunt: hányszor fogják eladni Soulét, Huijsent és Chiesát, hogy ennyi emberre legyen pénz?

Ethan Hunt 2024.06.25. 21:30:45

@venember83: Még egyelőre egyszer sem lettek eladva... :)

Yoro lehet egyébként éppen Calafiori alternatívája Giuntolinál - ha már a Bologna annyira keménykedik - mégha elképesztően fiatal is. A tavalyi szezont gyakorlatilag végigjátszotta kezdőként a Lille-ben, lecserélve sem volt...

Ethan Hunt 2024.06.25. 21:37:58

@venember83: Egyébként Moggi mindig azt vallotta, hogy egy jó sportigazgató már azelőtt megállapodik a kiszemeltekkel, mielőtt még bárkit is eladott volna...

Juvino 2024.06.26. 00:42:00

Calafiorival lehet gond a kovetkezo evekben,ha tenyleg ilyen komoly serulese volt, sztem van benne kockazat. Ennek a fenyeben a 40-50 millat en is soknak tartom. Viszont a jateka tetszik es az elmult ket szezon is biztato. Itt nehez okosnak lenni. Ja...es masik edzovel a Bolognaban maradva, korant sem biztos,h ezt a teljesitmenyt fogja hozni.
Locat ki kell probalni a helyen, ennyi! Es gondolom ő is maradna.
Koopot en is hagynam, Thuramot hoznam, Rabiot meg hagynam, vagy max(ha nagyon konyorog) 5millaert egy evre kotnem. De nagyon uncsi es foleg unszimpatikus ez az egesz szappanopera vele evek ota!

Rikoo 2024.06.26. 00:56:54

@Del Pybala: Ha ilyen 5 éves távlatokat nézünk, akkor több topjátékost is fel lehetne sorolni.
Calafiorinak 2 felnőtt profi idénye volt eddig, ahol rendszeresen játszott. Baselnél rögtön szeptemberben kihagyott 1 hónapot, azóta viszont alig 3-4 napokat volt sérült.
Én emiatt egyáltalán nem aggódnék. Szerintem tökéletesen felépítették az izomzatát.
Hamarabb aggódnék azon, hogy Yildizt valaki megint agyonrúgja, mint ahogy majdnem kettétörte a karrierjét Malinovskyi.
Vagy pl. Fagiolinak is eltörték a kulcscsontját. Calafiori jelenleg brutális erős testalkattal bír és tényleg szinte bárkit el tud nyomni a csatárok közül, inkább ezt nézzük és ne azt, hogy X évvel ezelőtt milyen sérülése volt.
Az elmúlt 2 évben pedig szinte semmi...

Persze én megértem, hogy nem kellene túlfizetni a Bolognát, de a Bremer-Calafiori belső védő páros azért már abszolút magas minőséget képvisel.

venember83 2024.06.26. 07:29:49

@Ethan Hunt: pletykák szerint a megállapodások megvannak pl. Kooppal és Calafiorival, meg Thurammal is, de talán ez volt a könnyebbik része. Eladni lesz érdekes, mert sok a kutyaütő.

Victory7 2024.06.26. 08:49:49

@venember83: Azért az eladásoknál azt is nézni kell,hogy egy igen hosszú idény áll majd előttünk nagyon sok mérkőzéssel!!!
Mi nem vagyunk Real vagy Mcity ,hogy minden posztra 2-3 top játékosunk legyen,így sajnos a kutyaütőkre is szükség lesz a rotálásnál.

Pavel1988 2024.06.26. 09:11:40

@Del Pybala: Az utolsó 2 szezonban 16 meccset hagyott ki sérülés miatt, idén kettőt.
Abból az 50m-ból kéne még alkudni, de egyáltalán nem elrugaszkodott követelés érte.
Nagyon kíváncsi voltam mit nyújt majd az olasz válogatottban, mondván a Bolognában a rendszer miatt működött jól. Szerintem itt még sikerült rátennie erre egy lapáttal, védekezésben kiválóan teljesít, labdás játékot tekintve pedig klasszis szintet produkál.
Emellett az sem lényegtelen, hogy 2m-s fizetéssel jönne. Az ilyen értékű játékosok azonnal 10m/éves követeléssel érkeznek. Lásd De ligt vagy Bremer.

Nálam Ő az első prioritás, ha marad pénz akkor talán megpróbálnám Koopmeinerst.

Del Pybala 2024.06.26. 10:19:14

@Pavel1988: 1 szezonos jatekosert kerni 50m-t rohejes

Juventina7 2024.06.26. 10:21:50

@Ethan Hunt: Az a Leny Yoro, aki kijelentette, hogy kizárólag a Real Madridba hajlandó igazolni? :D

venember83 2024.06.26. 10:28:54

@Juventina7: rossz volt a fordítás, természetesen a Juventusra gondolt. Mindenki a Juventusnál akar játszani, már gyerekkora óta, nekem úgy tűnik a bemutatkozó nyilatkozatokból. :)

Juventina7 2024.06.26. 10:30:18

Azért a Basel piszok jól csinálta ezt a Calafiori eladási záradékot (50%), mi miért nem tudunk az ifik esetében ilyet okosan beépíteni? Ehhez képest a Barrenechea meg Iling Jr dealnél kibulizott 10% kismiska. A Bologna oldaláról megértem, hogy min. 40-50 millióról van csak értelme nekik tárgyalni Calafiorit illetően, a fele zseton megy Svájcba.

gomorra21 2024.06.26. 10:38:21

@Juventina7: mondjuk egy Juve játekos + kispénz kombóval jobban járna a Bologna, mint hogy sok pénzt kér, és azt felezi a Basellel.

Juventina7 2024.06.26. 10:57:08

@gomorra21: Nagy valószínűséggel így is fog történni, ha Calafiori valóban ragaszkodik a Juvéhoz. Ha viszont elcsábítja valamelyik PL vagy nagyobb nevű spanyol csapat, nekik nem jelent gondot az 50-60 milla sem, a Bologna röhögve a pénzénél lesz. Itt most a srácon fog múlni, merre akar menni.

gomorra21 2024.06.26. 11:14:18

@Juventina7: annyira nem látszik a 'sikeres olasz játékosok külföldön' modell, hogy szerintem az Olaszországban maradás nem is érzelmi kérdés, hanem a logikus döntés is. Talán a PSG-ben el lehet képzelni egy olyan hipster védőt, mint Cala, ott van is divatja az olaszoknak. De szerintem elég sok érv szólhat neki a Juve mellett, én emiatt kevésbé félek attól, hogy ő nem jön. Inkább gondolom, hogy lyukas marad majd pár helyen a csapat, mert túl sokat kell lepakolnunk a Bolognának.

venember83 2024.06.26. 11:41:55

@gomorra21: még a Chelsea jöhet szóba. Ott az olasz edzőknek is van hagyománya, nem csak a játékosoknak.

gomorra21 2024.06.26. 11:54:53

@venember83: hát, játékosként én biztos félnék egy olyan PL csapattól, ahol folyamatos az edzőváltás.

venember83 2024.06.26. 12:44:43

Calafiori kapcsán az Arsenal érdeklődéséről is írnak. Ha így van, az jó jel is lehet. Ugye több aktuális Juve-játékost is hírbe hoztak anno az Arsenallal, aztán Torinóban kötöttek ki.

Pogboom 2024.06.26. 13:46:36

@venember83: Vagy rossz jel is lehet, mert ezek a játékosok nem váltották meg a világot Torinóban. ;)

venember83 2024.06.26. 13:51:18

@Pogboom: próbálok itt pozitív lenni, ne szóljon rám Rikoo és Rocky, hogy micsoda dolog ez a folyamatos pesszimizmus, erre meg lecsapod így a hangulatot. :)

babo0410 2024.06.26. 14:07:44

@Pogboom: Szerintem Calafiori jó lesz. Motta kezei alatt játszott a Bolognánál, ott nagyot ment. Tehetsége az van.

NewJuve1986 2024.06.26. 15:44:11

"Calafiori, a tegnapi meccsen, a légi párbajai 100%-át megnyerte, 93%-os pontossággal passzolt, egyetlen alkalommal sem tudták kicselezni, több helyzetet alakított ki (4), mint bárki más a pályán, és adott egy csodálatos, továbbjutást érő gólpasszt a 98. percben."

Kell nekünk!! A következő Nesta, Cannavaro, Chiello szintű Olasz védő!!

Rocky80 2024.06.26. 16:04:00

@venember83: pontosan! Maradj csak ebben a mederben Kis Patak! :D

Rocky80 2024.06.26. 16:04:48

@Pogboom: te mitől vagy ilyen rosszmájú, visszavonultál? :D

Shyr Kahn 2024.06.26. 16:07:41

Aki ketelkedik Calafiori tehetsegeben az vagy nem latta jatszani, vagy valaki mast nezett veletlenul es osszekeverte/osszekeveri valakivel :) a serulekenysege egy masik kerdes, de en az utobbi ket ev alapjan jobban aggodnek mas jatekosok miatt.

gomorra21 2024.06.26. 16:09:13

@Rocky80: kifinomult becsicskítás, ezt felírom.

Rocky80 2024.06.26. 16:22:47

@gomorra21: miért, még nem volt ilyen? Új edző, új viselkedésminták!

Rocky80 2024.06.26. 16:29:08

@Shyr Kahn: dehogy kételkedünk, a pénztárcánkban kételkedünk...

Ennyi posztra igazolni egyszerűen képtelenek leszünk. De nyilván nem az én problémám. :D

Oké, hogy jó vétel Thuram meg Douglas is, de egyik se hiányposztra jön, és már az ő kifizetésük is fejtörést okoz. Mi lesz a támadó középpályásokkal, akik még drágábbak és házon belül se tudjuk megoldani?... Calafiori ugyanez.

Rocky80 2024.06.26. 16:31:07

@Shyr Kahn: abban meg nincs vita, hogy bármelyik posztunkra ráfér az erősítés. De melyik a legfontosabb?

A kapus posztot el is felejtettem: ott is ez a helyzet.

Leram7 2024.06.26. 16:42:44

@Rocky80:
+40 van igazolásokra
+15 De winter + Jorge
-28 Luiz pénzben (bár ez fogalmam sincs, hogyan lesz könyvelve)
+ 4 Lengyel
+ 12 Kean
Úgy olvastam Di Gregorio csak kölcsön jön és jövőre kell elkezdeni fizetni.
= 43 van jelenleg.

Tegyük fel 10 + Nonge-ból megvan Thuram és15-ért elmegy McK remélhetőleg

48M van még így számolva pénzben.

Koop, Calafiori, Zhegrova, Greenwood érdeklődő oldalon.
Esetleg távozhat Kostic, Weah, Milik, Djalo, Arthur, Soulé, Huijsen, Caviglia, Chiesa, Bremer.
Kölcsön mehet Miretti.

Szóval azért jelen helyzetben nem rossz a csillagok állása, főleg az előző évekhez képest.

Rocky80 2024.06.26. 17:11:58

@Leram7: Zheg meg Greenw-ról nincs hír mostanában.

Ha ezeket eladjuk, őket is pótolni kell. Calafnak Bremer mellett van értelme és nem helyette pl. Vagy a szélsőinknél, Miliknél ugyanez a helyzet.

Köszönöm a "megnyugtatást" de nem nyugodtam meg, tartom az álláspontom: ennyi mindent nem lehet lezongorázni egy nyár alatt... :-) :D

Del Pybala 2024.06.26. 18:19:01

@venember83: Arsenal vinni akarta Locat es Vlahot is...mindketten hasznalhatatlanok kb

Ethan Hunt 2024.06.26. 19:08:59

@Juventina7: "Az a Leny Yoro, aki kijelentette, hogy kizárólag a Real Madridba hajlandó igazolni? :D"

Hátha belefér neki egy kis torinói pallérozódás, aztán mehet pár év múlva a vágyott Real Madridba, jó pénzért! :)

A Realnak mostanában elég komoly kiadásai vannak (Mbappé, Endrick) és nemigen távozott/távozik senki pénzért, szóval hátha nem prioritás nekik éppen Yoro leigazolása...

@gomorra21: "mondjuk egy Juve játekos + kispénz kombóval jobban járna a Bologna, mint hogy sok pénzt kér, és azt felezi a Basellel."

Nem hinném, hogy a szabályok engednék ezt a Bolognának, hiszen akkor kénye-kedve szerint kisemmizhetné a Baselt. Calafiorinak meg lesz határozva az értéke, aminek a felét a Baselnak kell majd átutalnia, hogy ő a maga részét pénzben képzeli el vagy játékost is elfogad helyette, az a Bologna dolga, de a Baselt így is-úgy is ki kell fizetniük...

Shyr Kahn 2024.06.26. 19:39:46

@Rocky80: A tamado kozeppalyas pozicioban jelenleg ott van Yildiz, Soule es Chiesa is (bar utobbi inkabb szelso). Nem igen mondanam, hogy azon a reszen rosszul allnank. Ellenben a vedelemben tudjuk, hogy van egy lelkes, de favago Gatti, egy beerni latszo, de uj rendszerben kerdeses Rugani, a PL-el kacerkodo Bremer, es egy korosodo Danilo. Melyikuknek van olyan potencialja, mint Yildiznek, vagy akar Soule-nak elol? Erdemes ebbol a szempotnbol is kiertekelni a poziciokat.

Rikoo 2024.06.26. 19:39:57

@Ethan Hunt: Én semmit nem tudok erről a Leny Yoro szálról és sehol nem is láttam. Calafiori és Kiwior akiket megerősítettek többen is. Illetve a Nizzával történő tárgyalások miatt esetleg Todibo, ha az MU nem tudja leigazolni.

Pogboom 2024.06.26. 19:46:21

@Rocky80: Én csak annyit írtam hogy rossz jel is lehet :D. Én akarom Calafiorit a Juvéba. "Félre ne értés ne essék"...

Pogboom 2024.06.26. 19:47:52

@gomorra21: Hú de becsicskultam, te jó ég. El is megyek a sarokba kukoricára térdepelni.

természetes alapú logaritmus 2024.06.26. 19:53:28

@Leram7:
Ez szépen hangzik elsőre. De csak elsőre.

Tegyük fel a felső részben leírtak teljesülnek.
Tegyük fel Koop, Calafiori érkezik. Távozik Kostic, Weah, Milik, Djalo, Arthur, Huijsen, Caviglia + Miretti kölcsön.

Ekkor marad 1 csatárunk Vlahovics. 3 szélsőnk Chiesa, Soule, Yildiz. Belső középpályán lesz Koopmainers, David Luiz, Thuram, Locatelli, Fagioli (Rabiot nem hosszabbít). Szélső hátvédünk lesz Cambiasso, (esetleg) Calafiori, De Sciglio (őt kihagytad az eladandók közül), Danilo (már ha alkalmas még a szélen való futkozásra).

Mennyiségre mindegyik leírt poszt hiányos. Főleg az első kettő.

Rikoo 2024.06.26. 20:05:50

@természetes alapú logaritmus: David Luiz? XDDD

Csatárposztra eddig egyedül Morata merült fel. 12 millió eurós kivásárlási ára és van úgy néz ki, hogy belemenne a fizucsökkenésbe, hogy újra visszatérje Torinóba a családjával együtt.

Egyelőre a jobbhátvéd poszton ott van Danilo, Weah, De Sciglio, Barbieri(Motta tesztelni akarja nyáron)
Balhátvéd pozíció érdekes. Cambiaso mellé érkezhet még valaki. 2 hiteles újságíró szerint Motta a Porto brazil hátvédjét, Wendell-t szeretné.

Szélsők fixen érkeznek. 1 biztosan, ha távozik Chiesa vagy Soulé, akkor ketten is. Itt 8-10 játékos is felmerül, akik helyzetét figyeli Giuntoli.

Illetve még mai hír ez a Kimmich sztori is, amit kezeljünk a helyén, mert lehet a Bayern szabadulna tőle, de nem biztos, hogy a Juventus akarja őt...

Pedro32 2024.06.26. 20:08:29

Csillapíthatatalan kíváncsisággal várom,miként lesz ezekből a nevekből egy 4-3-3 ra alkalmas keret.Ráadásul rotálni is kellene,mert több fronton is kihívás vár a csapatra

Leram7 2024.06.26. 20:50:18

@Rocky80: Barbieri szerintem maradni fog.

@természetes alapú logaritmus: Nem azt írtam, hogy mindenki távozna vagy érkezne, hanem esetlegesen esély van rá. Ha távozik valaki, akkor lesz helyére megfelelő érkező.

Jelen állás szerint:
Gregorio - Danilo, Bremer, Gatti, Cambiaso - Loca, Fagioli, Luiz - Chiesa, Yildiz, Vlaho
csapatot ki tudunk rakni, ami már jobb a tavalyinál.

természetes alapú logaritmus 2024.06.26. 21:07:25

@Leram7:
Rendben. Akkor írj le egy kezdő 11-et és egy tartalék 11-et.

Miből szeretnéd leigazolni Koopmainers és Calafiorit? Mert nem túl olcsók...

természetes alapú logaritmus 2024.06.26. 21:15:41

@Rikoo:
D. Luiz Juventus játékos. :D

D. Luiz, Koop, Thuram, Calafiori, egy balhátvéd, egy szélső, egy csatár. Mégis miből? Ez minimum 150 millió euró. :D
McKennie, De Sciglio, Kostic féle játékosokból kicsit nehéz lesz. :D
Ha meg eladom a fél keretet, akkor őket is pótolni kell.

Rocky80 2024.06.26. 21:53:18

@Rikoo: Douglas vagy Dávid, nem tökmindegy? Majd megtanuljuk a nevét ha már itt lesz meg letett valamit az asztalra... ;-)

A Lengyel itt van ezer éve és még mindig nem tudom hogy írják. Nem olyan fontos ember ő! :D

Rocky80 2024.06.26. 21:56:07

@Shyr Kahn: Yildiz és Soule sem tkp-k szerintem... De nyilván kell hátulra is, egyetértek.

@Pogboom: én is amúgy. :-)

Rocky80 2024.06.26. 21:58:28

@természetes alapú logaritmus: nem úgy tűnik hogy úgy "tele lennénk", már rég lezongoráztunk volna egy pár igazolást ha igen. De tévedjek természetesen és legyen ez a kivárás a megfontolságunknak köszönhető!...

Rikoo 2024.06.26. 22:00:01

@természetes alapú logaritmus: Több összetevős. Alapból már a mercato előtt olvasható volt a Calcio e Finanza oldalán, hogy a Juventus a tiszta kiadásnak minősülő fizetéseket csökkentené és átforgatná az eszközkészletbe, jelen esetben értve ezalatt a játékosok átigazolási összegeit.
És ebben úgy néz ki igazuk is volt, mert Pogba bruttó fizetése(10 millió euró) alapból eltűnt az eltiltás miatt és emellett megszabadult a 11 millió eurós Alex Sandro teher is, Szczesny is 11-12 millió eurós bruttó bérrel rendelkezik és akkor még ott van Rabiot(9 millió euró bruttó) várható távozása.
Konkrétan majdnem tudja a klub finanszírozni Di Gregorio és K.Thuram érkezését a felszabaduló bérekkel.

Láthatóan likviditáshoz is jutott a klub a tőkeemelés után. Hogy milyen mértékben azt nem tudni, mert Giuntoli nagyon helyesen nem nyilatkozik semmit.
Emellé még jönnek majd ugye az emelt BL és klub VB pénzek, amiről szintén nem tudni , hogy mi terv.

És akkor még erre jön rá, hogy láthatóan nagy az érdeklődés a játékosok iránt.
Csak gondoljunk bele, hogy Douglas Luiz egy 60-70 millió eurós játékos érkezni tud 28 millió euróért + 2 Next Gen-ből feljövő ifjúsági játékosért cserébe.
Ezért is fontos a második csapat.
Most szintén ez a helyzet K.Thuramot illetően. Joseph Nonge bevonásáról van szó az üzletbe.

Moise Kean 12 millió euróért távozhat a Fiorentinához, lényegében pont ennyi Morata kivásárlási ára.
Ami a szélsőket illeti, ott Pedullá szerint kölcsön+opcióban gondolkozik a klub. Sancho, Adeyemi, Zhegrova stb.

Szépen ügyeskedve lehet erősíteni, ha kihasználja a klub a lehetőségeit és szerencsére most 9-10 olyan ifjúsági játékos van, akikért komoly kereslet mutatkozik.

Rikoo 2024.06.26. 22:11:26

@Rocky80: Ahogy valamelyik riporter mondaná, Senci.:D

Shyr Kahn 2024.06.26. 22:17:59

@Rocky80: A seconda punta nekem trequartista. Sokan mondjak, hogy Dybala csatar, de nekem a csatar a 9-es... a 10-es sosem volt az az en szotaramban.

Leram7 2024.06.26. 22:20:19

@természetes alapú logaritmus:

Kezdő:
Gregorio - Danilo, Bremer, Calafiori, Cambiaso - Fagioli, Luiz, Koop - Chiesa, Yildiz, Vlaho

Tartalék: Perin - Barbieri, Rugani, Gatti, Djalo - Locatelli, Caviglia, Thuram - Soulé, Morata, Milik
Barido is ott van, mint szupertehetség.

Amit írtam feljebb a végén azt folytatom:
+40 van igazolásokra
+15 De winter + Jorge
-28 Luiz pénzben (bár ez fogalmam sincs, hogyan lesz könyvelve)
+ 4 Lengyel
+ 12 Kean
Úgy olvastam Di Gregorio csak kölcsön jön és jövőre kell elkezdeni fizetni.
= 43 van jelenleg.

Tegyük fel 10 + Nonge-ból megvan Thuram és15-ért elmegy McK remélhetőleg

48M plusz

Koop Huijsen cserébe + 20M és esetleg + 5M bónuszok
Calafiori 30M + Miretti kölcsön 2 év + 5M bónuszok
Morata kölcsönbe érkezik vagy 12M leigazoljuk.

Távozhat még, Kostic 8, Weah 12, Arthur 15
Ezzel még pluszban is lehetünk.

(Elvileg lehet idén kapunk pénzt a laziotol Pellegrini, Rovella párosért, de ebben nem vagyok biztos)

Ezek csak előzetes matekból jöttek ki, de 2 elég jó csapatot ki tudunk rakni.

Shyr Kahn 2024.06.26. 22:23:25

Persze ez nyilvan eleg radikalis felfogas, de sztem a modern futballt nezve vedheto allaspont. Kulonosen amilyen mertekben Soule es Yildiz mozog a (kozep)palyan.

Rikoo 2024.06.26. 22:30:07

@Leram7: Ez Transfermarkt matekozás, amibe nem számolod bele a felszabaduló fizetéseket, új szponzori szerződéseket és a különböző más területekről érkező likviditást.

Leram7 2024.06.26. 22:36:59

@Rikoo: Ha jól értelmeztem 40M van igazolásokra +ha eladunk, cserélünk. Ezért kalkuláltam csak ezzel.

Rikoo 2024.06.26. 22:49:12

@Leram7: Igazából fogalmunk sincs mennyi van. A klub részéről senki nem nyilatkozik és valamelyik totál hiteltelen lap hozta fel a 40 milliót. Talán pont a Corriere. Ők meg hetente változtatják a véleményüket, mert láttam én 100+ milliót is a Juventus és a Milan részéről.

gomorra21 2024.06.27. 01:32:55

@Ethan Hunt: észszerű keretek között lehet itt játszani - gondolom. Hiszen egy játékosnak alapvetően annyi az értéke, amit fizetnek érte, vagy nem? Ha mi azt mondjuk, hogy egy húszasért megvesszük Calafiorit, és a Bologna eladja, akkor jön valaki, aki azt mondja, hogy ez nem reális? Mi meg a Bolognának adunk valakit olcsón. Soulénak mennyi az értéke? Vagy Hujisennek.
Ha mi próbálnánk őket valakire rátukmálni, akkor kevés. Ha egy gazdag csapat az utolsó pillanatban velük akarná betömni a lyukat, akkor meg sok.

Rikoo 2024.06.27. 03:13:11

@gomorra21: "Hiszen egy játékosnak alapvetően annyi az értéke, amit fizetnek érte, vagy nem?"
Nem igazán. Most akkor Mbappé nem ér semmit, mert ingyen vált klubot?

Ezt is nyugodtan lehet piacnak tekinteni, mint ahogy a befektetési döntéseinket hozzuk a civil életben.
Vannak alulértékelt és túlértékelt eszközök.
Viszont jóval komplexebb az értékek meghatározása, mert figyelembe kell venni az életkort, fizetési kérelmet, a csapatok igényeit(pl. hiányposzt), versenyt...
És akkor még erre jön rá az egyéni képességek meghatározása. (Fizikai, mentális, technikai)

Lehet a Transfermarkt 30 millióra értékeli Calafiorit, de eközben jól teljesít az EB-n és 8-10 topklub is komolyan érdeklődhet iránta.

venember83 2024.06.27. 04:56:28

@Rikoo: "új szponzori szerződéseket"

Jeeptől érkező pénz kimaradását a szerződés lejárta miatt...

Rikoo 2024.06.27. 06:01:41

@venember83: Amit meghosszabbíthatnak 1 évvel, ha nem találnak jelentősebb szponzort.

venember83 2024.06.27. 06:08:49

@Rikoo: azt mondod, hogy ez reális opció úgy, hogy a Stellantis boardja dönt?

venember83 2024.06.27. 07:26:50

@Rikoo: ha valóban függetlenül dönthetne, nem lett volna egyszerűbb meghosszabbítani a szponzori szerződést pár évvel? Amilyen változások vannak folyamatosan az autóiparban a legnagyobb szereplők vezetőségeiben, nem lepne meg, ha John Elkann pozíciója sem bizonyulna megingathatatlannak, és nem vállalná egy ilyen döntés súlyát. Az elmúlt időszak a Juve számára amúgy is a meghunyászkodásról szólt.

Rikoo 2024.06.27. 07:34:02

@venember83: Bennem is felmerült ez a kérdés, nyilván valami oka van. Valószínűleg ez a 900 millió eurós tőkeinjekció nem tetszik mindenkinek.

Ugyan, John Elkann egy multimilliárdos dinasztia leszármazottja, akinek minden képessége és képzettsége megvan ahhoz, hogy továbbvigye a családi üzletet.
A hierarchia csúcsán van.

venember83 2024.06.27. 07:56:47

@Rikoo: nem az Exoron belül értem az esetleges hatalmi harcot, hanem szigorúan a Stellantison belül.

gomorra21 2024.06.27. 10:35:55

@Rikoo: akkor fogalmazzunk úgy, hogy egy eladó klub és egy vevő klub viszonylatában a játékosnak annyi az értéke, amennyiben a felek megállapodnak. (Mbappé esetében nincsen eladó fél.)
A harmadik fél maga a játékos, akinek van erre ráhatása, de van-e olyan negyedik fél, egy objektív szereplő, aki az előbbi háromnak a döntését az ár tekintetében megvétózhatja?

bulldeo 2024.06.27. 18:50:15

@gomorra21: jogilag nincs, de egy szokásos Juve elleni koncepciós perben jó nagyra lehetne ezt fújni

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3498) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (966) elemzés (40) előzetes (884) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10223) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2500) meccsek (4291) mercato (4271) nyilatkozat (7639) Olasz Kupa (331) összefoglaló (430) pletyka (4287) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (301) video (221) Címkefelhő
süti beállítások módosítása