HIVATALOS: A Juve megállapodott Allegrivel

allegri_massimiliano_nyugalomra_int.JPGA Juventus a bajnoki szezon vége előtt két fordulóval felmentette Massimiliano Allegrit a csapat irányításának felelőssége alól, s azóta többször arról szóltak a hírek, hogy a felek nem tudnak megegyezni a szerződés felbontása tekintetében, miközben a klub megfelelő jogalapra hivatkozott.

A mai napon azonban a Juventus hivatalosan is megerősítette a megállapodást a felek között az alábbi rövidke nyilatkozattal:

„A Juventus Football Club és Massimiliano Allegri megerősíti, hogy közös megegyezésre jutottak a szerződés felbontása tekintetében az aktuális szezon végén.

A klub ezúton szeretné megköszönni Massimiliano Allegrinek az összes sportsikert, amelyek a vezetésével születettek, és a legjobbakat kívánja jövőbeli szerepvállalásai tekintetében.”

Így véget ért Massimiliano Allegri második mandátuma, mely sajnos lényegesen kevesebb örömöt okozott az Öreg Hölgy szurkolóinak, mint az első ötéves ciklus, ám mindenképpen örömteli, hogy a felek útjai elegánsan, jogi harcok nélkül válnak el.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr10018420725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juve2121 2024.06.03. 21:32:03

Na, most lehet örömködni!
Kiállt a csapat mellett a legsötötebb időkben is. Nem kapott normális keretet, de nem sírt, hanem tette a dolgát. Kupa győzelem harmadik hely, szerintem korrekt.
Nem ezt érdemelte, de sajnos várható volt, hogy nem tud kijönni Giuntolival, amit előre megjósoltak akik ismerték mind a két félet.
Mindegy, ez van, ez már történelem!
Forza Juve!

SuperTrezi 2024.06.03. 21:34:41

Örömteli, hogy hamar lezártuk. Eszerint partner volt a vezetőség és Allegri is.
Magam részéről - még ha nehéz is volt ez a 3 év, úgy értem, legtöbbször kurva nehéz - köszönök a Mesternek mindent, amit a Klubért tett. Szinte mindig ő tartotta a hátát a legnehezebb időkben is. Biztos vagyok benne, hogy mindig a legjobb szándék vezérelte, csak ez néha nem vezet eredményre. Megesik bárkivel. További sikeres éveket és életet kívánok neki!

venember83 2024.06.03. 21:37:03

Így kellett, sokat köszönhet egymásnak a két fél, nem szabad a múltat s a jó kapcsolatot bepiszkolni jogi hercehurcával.

Rikoo 2024.06.03. 21:43:59

Hála Istennek, hogy sikerült így megoldani ezt!

Ui: Biztosan olvasták páran Pirlo könyvét és az Allegris részt belőle, azóta ugye már egy Juventusos szakasz is volt a közös út során és most úgy néz ki, hogy edzőként jó kapcsolatot ápolnak egymással.
Együtt voltak a BL döntőn a Wembleyben és Fergie is ott volt mellettük, azt mondjuk nem tudni, hogy a társaság tagjaként-e.
pbs.twimg.com/media/GPAoclGWIAAvqED?format=jpg&name=medium

Reméljük, hogy a Juventus-Allegri kalandból is a szép dolgok maradnak meg elsősorban az embereknek.

venember83 2024.06.03. 21:55:00

@Rikoo: nem gondolnám, hogy a mesterrel nehéz lenne jóban lenni. Intelligens, diplomatikus ember, kiváló szakemberaki képes volt Bonut is visszafogadni a csapatába, úgyhogy szerintem inkább a racionalitást helyezi előtérbe, nem végletekig érzelemvezérelt.

Leram7 2024.06.03. 21:55:16

Az első 5 éve szép volt.

A 2 szakaszban:
1. évében az utolsó pillanatban távozott CR és kapott a helyére egy Keant. Ez meg is pecsételte a szezont, már jó ideje CR-re támaszkodott a csapat. Nagy gondok is voltak, főleg Chiesa sérülésekor úgymond a 2 sztár eltűnt.

2. évben gondok voltak, volt a salerintana elleni meccs és a balhék, de azért már lehetett hiányérzet. BL szereplés is pocsék volt és egy EL győzelem sem jött össze. Pogba visszahozatala is csődöt mondott.

3. évben pedig mindössze egy Weah érkezett. Ennek ellenére beépítette Yildizt és mondhatni jó volt a csapat januárig. Aztán egy totális összeomlás, amit nem tudott vagy nem is akart megoldani.

3. hely és olasz kupa nem rossz a végére. Nekem a kirohanása tetszett, több tiszteletet érdemelt és ezt ki is mutatta. Mehetett volna a realba is, de a szíve visszahúzott. Allegri részese volt a lejtmenetnek és a rossz eredmények kis csapatok ellen és a mutatott játék borzasztó volt 2024ben, de a vezetőség és a csapat is magába nézhet. Nem lehet csak rajta leverni. Én nagyon megkedveltem, bízok benne, hogy Motta is legalább olyan eredményes lesz, mint Allegri az első szakaszában.

Del Pybala 2024.06.03. 22:10:52

@juve2121: te be vagy love...2 gyozelem az utolso 15 meccsen...orulhetett ez a kreten hogy nem elobb lett kibaszva

RunnerLaca 2024.06.03. 22:15:19

És ez vajon mennyi összeget jelent neki? Örülök, hogy végre jókívánság is csúszott a közleménybe, azért azt mindenképp érdemel Max! Hajrá Thiago innentől, szép és eredményes focit, szerethető játékosokat és csapategységet kívánok minden juventinonak jövőre!

juve2121 2024.06.03. 22:17:20

@Leram7:
Korrekt leírás!
Teljesen egyet értek, talán annyi, hogy azt nem gondolom, hogy nem akarta megoldani a hullámvölgyet. Értem, hogy csak elmélkedés szintjén írtad.
Allegri, tudta, hogy ellenszélben van, szóval megoldani meg akarta, csak nem tudta.
Komolyan támadta Giuntoli, csak nem szemtől szembe. Ez szemétség volt!
A végén már tisztában volt vele, hogy mennie kell, ezért mert integetni az ünneplés során, már nem érdekelte az utolsó két meccs. Hetek óta nem beszéltek, közben a saját újságok meg ezerrel támadták sokszor valótalnságokkal!
Meg merem kockáztatni, ha nem rúgják ki akkor is elmegy, bár ezzel biztosan sokan vitatkoznak. Most, hogy leírtam még magam is! :-)))
Azért sajnálom, mert csinált két BL döntős csapatot, és ötször behúzta a bajnokságot, ez egyéb kupákról nem beszélve. Szóval azért egy jó állományból lehet tudott volna alkotni.
Az idei játékosállomány mondjuk az Interhez képest nagyon gyenguszka volt.
Sajnos azt már nem tudjuk meg, mi lett volna, ha, de írtam már itt, ha lesz másik csapata azt jobb lesz elkerülni, mert azért az Atalantát., ahogy megcsinálta az nem volt semmi!

JeetTrader 2024.06.03. 22:25:07

Minden jó ha a vége jó! Én is azt hiszem h jobb a békében elválás mint h menjen a köpködés.

Azért sokat tett a csapatért ez így van rendjén !

juve2121 2024.06.03. 22:42:14

@Del Pybala:
ezt nézheted így is, de mondhatjuk úgy is, hogy két vereség 15 meccsen!

Barátom, azt nagyon hamar elfelejtetted, mert látom rövid az emlékező tehetséged, hogy az első 24 meccsen egyszer kapott ki ezzel a kerettel! Érted? Egyszer!!!!!!
Akkor is Allegri volt az edző, nem Motta!!!!

A harmadik Milán 7-szer kapott ki a bajnokságban, ( a Juve 5-ször ) egy sokkal komplexebb kerettel!
De te is olvasod a sok sületlenséget, hogy deffenzív a taktika stb stb.
Ez igaz, én is láttam, de láttam Mckennei-t is meg Locatellit, meg Mirettit, meg Rabiot is, de sorolhatnám, akik egy normális labdakihozatalt nem tudtak végig vinni!
Tudom, be kell gyakorolni edzésen, akkor menni fog. Na, akik ezt mondják, azok nem fociztak soha sem és fogalmuk sincs a fociról.

Ebbe a középpályába beállt Faggioli, aki egész évban offon volt, és olyan volt érzésem volt miközben néztem a meccset, mint mikor kihozzák a húslevest teljesen sótlanul, és már csak akkor hozzák ki a sót mikor már majdnem megetted az egészet. De a végén csak kiér a só és akkor érzed meg milyen szar volt alapban ez a leves só nélkül.
Na, ilyen volt ez a Juve ebben az évben. Egy sótlan szar!!!!
Ezért szerintem nem az edző, de legalább is, nem csak az edző volt a hibás, hanem aki ezt a keretet biztosította számára. De ők sem, ,mert az új vezetőség belecsöppent a szarkupac közepébe!
Szóval, szidd csak nyugodtan Allegrit, mert ezzel bizonyítod Te is, mennyire rövid a világ csicsősége a fociban, és semmi tisztelet sincs, ha az érdekek fordulnak!

Gaben Smith 2024.06.03. 22:42:31

Magyarra forditva. A klub reszerol a kupadonto utani kirugas jogilag megallta a helyet. Pont.

juve2121 2024.06.03. 22:44:41

@Gaben Smith:
Köszönjük Ügyvéd úr!
Ilyen perek évekig mennek, de innen a semmiből megállapítod! Csak gratulálni tudok!

Shyr Kahn 2024.06.03. 23:04:29

@juve2121: "Kupa győzelem harmadik hely, szerintem korrekt." - kerdes, hogy vajon, ha marad akkor is harmadik helyen 71 ponttal vegzunk-e? A Monza elleni gyozelem nem feltetlenul jott volna vele ossze szvsz, de ez mondjuk mar mindegy is. Az utolso ket merkozesen teljesen mashogyan allt fel a csapat es mas mentalitasban jatszott.

En az utolso ket merkozest Montero-nak adom.

Ettol a kukacoskodastol fuggetlenul valoban koszonjuk neki, hogy strapalta magat a csapat mellett es hogy itt volt az elozo evekben. A legjobbakat kivanom neki!

Gaben Smith 2024.06.03. 23:16:33

@juve2121: a gratulacio neked jar ,mert ahogy elottem irtak neked valoszinu be lehetsz tepve ?
Menj Torinoba epp most polirozzak az Allegri szobrot segits be nekik meg nem eleg fenyes…Amennyiben Te ennyire piedesztalra emeled az oreget egy ilyen 3 ev utan akkor sztem nem kellene focival kapcsolatban megnyilvanulnod. Az egesz egy nezhetetlen,otlettelen semmirevalo jatekfelfogas volt olyan amilyen egy latvanysportban vallalhatatlan. Juventus szurkolok millioit vagta taccsra minden hetvegen Te pedig magasztald a kutyat nem erdekli.

babo0410 2024.06.04. 01:25:24

@juve2121: És minderre bizonyíték? Giuntolival nem egyezett a játékfelfogás, de Giuntoli támadta? Honnan tudjuk? Nem kapta meg akiket kért? És Parades? És Di María, és Pogba? Pogba szépen ki is dőlt, igaz nem ő tehetett róla. De Patades katasztrófa volt, Di María meg sokat volt sérült, aztán meg meccsek kellettek, hogy belerázódjon.
Támadta a saját sajtó? Azt, hogy mer a sajtó kritikát megfogalmazni, mióta támadás? De mit kellett volna tenniük? Miután csúfosan kizúgtunk a BL-ből, mit tehettünk volna? Nem volt pénz igazolni, erre ő ingyen kiöregedő meg olcsó középszer játékosokat kért ahelyett, hogy a fiatalokat elkezdte volna játszatni. Rosszabb nem lett volna.
Tavaly volt a pontlevonás, ezt mondhatjuk, hogy megoldotta, de honnan tudjuk, hogy más edző nem tudta volna?
Nem kell védeni. 3év alatt egy dekát nem fejlődött a csapat. Folyton arra panaszkodott, hogy ezt meg azt gyakorolni kell a csapatnak, mert nem megy. Akkor 3 évig mit csinált? Alapképességeket nem tudott átadni? Vagy csak a játéka volt olyan, ami ezt hozta ki magából?
Én nem tudom sajnálni. Minden tiszteletem neki, de sajnálni nem tudom.
Érdekes, hogy ő nem kapja meg akiket kér, ezzel szemben Motta meg szinte mindenkit? Nem érdekes? Talán Giuntoli úgy volt vele, hogy azon játékosokat, akiket Allegri kér, inkább nem.
Allegri játékfelfogása maradi, és a játékoskiválasztása nagyon érdekes.
De elvileg Bremer is kifejezetten a kérésére jött. NA tán egy, aki bevált. De Sciglio is Allegri miatt van itt.

alexGicamo 2024.06.04. 05:35:01

Ok !
Akkor most már bejelenthetik Mottát .

Pilsnerurquell 2024.06.04. 06:16:45

@JeetTrader: "Azért sokat tett a csapatért ez így van rendjén !"
i.kek.sh/taOgngx4zcg.gif

Pilsnerurquell 2024.06.04. 06:26:03

@alexGicamo: Bízzunk benne hogy vele futballmérkőzéseket làtunk majd. Jó szakembernek tartom, és a legjobbakat kívànom neki a Juvénàl.
Végre eltakarodott Allegri el se hiszem...Vàrom a következő szezont nagyon és nagyon drukkolok a Juvénak és a Poolnak is. Szobiéknál is új mester lesz :)

alexGicamo 2024.06.04. 07:03:25

@Pilsnerurquell: Úgy - úgy !
Reméljük a legjobbakat !

Rikoo 2024.06.04. 07:18:13

4 millió eurós végkielégítést kapott Allegri.(Schira)

venember83 2024.06.04. 07:19:11

Schira 4 miillió eurós bánatpénzt említ.

venember83 2024.06.04. 07:20:04

@Rikoo: s Rocky80? Az ő bánata smafu?

juve2121 2024.06.04. 07:44:06

@Gaben Smith:
Juve szurkolól milliót nem Allegri vágta szét, hanem Agnelli és Nedved, akik anyagilag csődbe kormányozták a csapatot, de ez már annyira régi dolog, hogy ebbe már bele sem megyek, mert te csak az utolsó 15 meccsig tudsz vissza emlékezni.
Legyen Motta az edző, legyen jobb a Juve, én is ezt kívánom, legyen támadó foci, bajnoki cím, stb stb. Szerinted én nem ezt akarom?
Azonban nem szeretem mikor valakit minősíthetetlen jelzőkkel illetnek a fotelhuszárok, úgy, hogy nem veszik figyelembe a körülményeket.

Attilio79 2024.06.04. 07:59:35

Szépen visszacsordogálnak azok is, akik védték Allegrit, majd hirtelen "megutálták". :)
Allegri második felvonása egy gyalázat volt, nézhetetlen játékkal, olyan kerettel, ami tele van válogatott játékosokkal, akiket nem tudott összefogni. Az, hogy a Salernitana ellen is védekeztünk, megmutatta, hogy Allegrinél elszállt valami fejben! (Motta jóval gyengébb kerettel tudott nézhetőbb játékot produkálni)
Azonban azt se felejtsük, hogy bár itt volt a klubnak a nehéz helyzetben, azért ezt a legjobban fizetett edzőként tette a bajnokságban, azaz nem Teréz anyai jóságból, nem ingyen vállalta!
Az elküldése nem volt szép, mert a klub tórténelmének egyik fontos megállója volt Allegri, azonban azt se felejtsük el, hogy bírt 2 évet lehúzni a Juventustól és most is perre ment volna, ha nincs ez a megállapodás.
Vélhetően jogosan küldték el és kihasználták a szerződésben foglaltakat.
Adieu Mister!

venember83 2024.06.04. 08:18:48

@Attilio79: a tényszerűség kedvéért pontosítanék, tudtommal Sarri évében kellett csak fizetni a bérét, Pirlo évében már Sarrinak kellett utalni, Allegri szerződése akkorra lejárt.

juve2121 2024.06.04. 08:43:39

@babo0410:
húhú. te aztán képben vagy Barátom az látszik.

Nem nagyon van rá időm, de akkor pár dolog.

Első évében egy 30 gólos Ronaldo lépett le augusztusban, ami után kapott egy Kean-t, meg megy egy Mckennei-t. Ez az eset az egész csapatot demoralizálta és amúgy le is húzta. Első 3 forduló 1 pont. A szezon végére a BL-ig hozta a csapatot, megjegyzem simán.

2. évében valóban ő kérte Paredest, mert kellett neki egy kreatív játékos a középpályára, aki valóban nem jött be, de talán első blikkre nem tűnt rossz megoldásnak. Igaz az utolsó pillanaban igazolttuk ide, de hát ez van, megalkudtunk, a felkészülésben egyáltalán nem vett részt.
Di Maria szenzációs megoldások és hetekre való eltűnés jellemezte. Még jó, hogy megkapta Vlahot, mert bajban lettünk volna. Csak jelzem, ebben az évben előzte az Intert és a Milánt is, csak ugye a pontlevonás miatt 7.

3. évében kapta Weah-t, visszahoztak egy-két kölcsön játékost, hurrá, de így is 24-ből egyszer kapott ki.
Voltunk többször elsők is, igaz egy.egy napra. Bár már akkor lehetett látni, ennek a csaptanak semmi köze nem lesz a bajnoki címhez
És közben a távozók közt volt Ronaldo, Dybala, Chiellini (szerencsém volt élóben látni a búcsúmeccsüket), Paredes, Di Maria, Kulu, Berna, Bentankur, szinte két évre Pogba, egy évre Fagioli.
Ennek ellenére kupagyőzelem a nem gyenge Atalanta ellen és 3. hely!
Na szóval ezt is figyelembe kellene venni, miközben valakiről méltatlanul megnyilatkozol.

A másik nagy mondatod, az "alapképességeket átadni"!!
Ezen jót nevettem, ebből látszik, nem sokat mozogtál a konkrét foci közelében. Alapképességeket nem lehet átadni, maximum fejleszteni. De ami megvan Pgbában és Faggioliban, de monthatnám, Dybalát, stb stb, azt nem lehet tanítani. Hiába fut Rabio 13km egy meccsen, nincs egy kulcspassza, nem tud gólt rúgni stb. stb. De ugyan ez Miretti, és sorolhatnám.

Motta miért kap meg mindekit? Na látod, ez is naív kérdés! Első, Mottát még be sem jelentették, de gondolom azét állapodtak meg Allegrivel, mert a héten bejelentik Mottát.
De a lényeg, hogy Allegri olyan eredményeket ért el a csapattal, hogy kb 100 millió fix bevétele lesz a csapatnak. Na jó a Klub VB nem csak az Ő érdeme, de valamennyire az is!
Azaz lehet befektetni, mert lesz bevétel. Mikor nem indulsz semmilyen nemzetközi kupában nincs plusz bevételed, akkor nem tudsz költeni. Érted? Nagyon egyszerű!

Utolsó, ha utána olvastál volna, akkor tudnád, hogy Allegri azért veszett össze a Tuttosport igazgatóval, mert azt írta, hogy elveszítette az öltözőt, pedig a Tuttosportnál tudták, hogy ez nem igaz, csak hangolták az olyanokat mint te, Allegri ellen. Ezt tette szóvá, mondjuk kicsit durva hangnemben Allegri!
Az ultrák ezt tudták, ezért tettek ki drapot Allegri mellett.

Röviden ennyi! Forza Juve!

Del Pybala 2024.06.04. 08:55:01

@juve2121: felesleges ennyi szot pazarolni egy retadralt bohoc vedelmere

Attilio79 2024.06.04. 09:08:47

@venember83: Ja, igen, valóban egy évet fizettünk a semmire. :)

Attilio79 2024.06.04. 09:28:23

@juve2121: Azért Allegri vélhetően elvesztette az öltöző egy részét, nézd vissza a meccseket, a lecseréltek nem nagyon örültek, nem adtak pacsit stb. Az öltöző elvesztése pedig nem azt jelenti, hogy ellene dolgoztak, inkább azt, hogy nem értettek egyet a módszereivel, gondolkozásával. Allegri merev ember lehet és vélhetően nem a kompromisszumok embere, ez abból is látszik, hogy egy kaptafával próbálta megoldani a pályán is a dolgokat, ami látszott, hogy nem eredményes, de ragaszkodott hozzá (hogy a játékosok voltak bénák vagy Allegri elképzelése volt kivitelezhetetlen, azt döntse el mindenki maga, én a másodikra szavazok). A "calma" utasítás pedig elég volt arra, hogy ez a képernyőn kívülre is mutassa, mit is szeretne.
Azt nem is mondom, hogy mások több fronton vitézkedtek, nekünk sokáig csak a bajnokság volt, de az erőt nem tudta jól beosztani, pedig arra lehetősége lett volna pl. rotálással.
A keret nem olyan szörnyű, mint ahogyan leírod, ezt az eredményt egy olcsóbb edző is hozta volna, azaz Allegrire nincs szükség semmilyen tekintetben.

babo0410 2024.06.04. 09:34:30

@juve2121: Ronaldot Allegri ide se akarta hozni. Elment Ronaldo, aki sokat adott a csaptnak, de véleményem szerint annyival többet el is vett, mert teljesen széthullott a csapategység. Januárban aztán megkapta a gólerős Vlahoviot, akivel nem tudott igazán mit kezdeni.
BL-ig hozta a csapatot? Húha! Ettől ájuljak el, mert egy Juventus a BL helyekre jutott? 57! gólt sikerült rúgnunk! Elment a 30 gólos Ronaldo, akivel semmivel nem lettünk jobbak, azt sikerült elérni, hogy ő rúgta mások helyett a gólt.
Paredes nem tűnt rossz megoldásnak? Már a PSG-ben is nagy nulla volt. Nem tűnt rossz megoldásnak...
Az intert éppen nem előzte meg a 2. évében a csapat, pontazonosság lett volna. De attól ájuljak el, hogy a Juve simán kizúg a BL-ből, majd 56 rúgott góllal 72 pontot gyűjtve 3. helyen végez? 10 vereség, 6 döntetlen az nagyon sok.
Tavaly egészen jó keretet kapott, csak éppen a fiataloknak lehetőséget kellett volna adnia. Ha talán nem a statikus Locatelli játszott volna a kp-n, jobban teljesíthettünk volna. Cambiaso pl. 1000x többet mutatott, de hát... Nem kell annyira védeni Allegrit. Az első korszaka nagyon jó volt, még akkor is, ha a játék már akkor is nézhetetlen volt, de a BL-ben mikor nagyon kellett igazán odatettük azt a produkciót. Viszont a második korszaka az valami katasztrófa lett. És ne próbáljunk meg úgy tenni, mintha ő nem lenne felelős, csak szegényt mindenki bántaná.

DelPiero2 2024.06.04. 09:51:25

Bonu perével mi lett?

Thuglife! 2024.06.04. 10:14:52

Remélem ez volt az utolsó cikk a volt edzőről.

Pedro32 2024.06.04. 10:25:03

Engedjük már el ezt a vitát Allegriról.
Szerintem nem volt sikertelen ez az időszak,nemvoltak a körülmények sem ideálisak.Viszont megujulni meg előrelépni már nemtudtunk vele .A csapattal is elfáradt a kapcsolata.Kellett a váltás.köszönjünk meg mindent ès nézzünk előre

MGB75 2024.06.04. 10:26:13

Az első 5 évért pacsi neki, a második hármat meg felejtsük el gyorsan és lépjünk tovább. Én megtettem.

venember83 2024.06.04. 10:50:29

@Thuglife!: ha lesz valami jelentős esemény vagy érdekes nyilatkozat, fenntartjuk a jogot a közlésre, ha nem gond. De ahogy mostanra Bonu nyilatkozatai sem jelentenek abszolút létszükségletet, úgy Massiminiliano Allegriről sem fogunk írni, ha kell, ha nem. :)

OneT 2024.06.04. 10:51:29

@Del Pybala: Most kivételesen egyet értek veled. :-D

Il Principino 2024.06.04. 11:14:00

@Pilsnerurquell: Aha értem..
Motta jó szakember, Allegri meg balfasz :D

Rikster91 2024.06.04. 11:14:32

@MGB75: Körülbelül ugyanezt terveztem leírni. Annyit tennék még hozzá, hogy sikert neki a továbbiakban és érdeklődéssel várom melyik klubnál fog legközelebb munkát vállalni.

MarcoT 2024.06.04. 11:24:38

Sorsa sok mindenben hasonlít Mourinhoéra. Mindkettőjük felett eljárt az idő. Az a megközelítés, ahogyan a csapataikat játszatták teljesen idejét múlt. Ezzel már eredményt sem nagyon lehet elérni, a mutatott játékról már nem is szólva. Ráadásul korábban széles taktikai repertoárt alkalmazott,
akár egy mérkőzésen belül is tudott változtatni. Ez a képessége teljesen elveszett idő közben. Ugyanazt az antifutballt erőltette továbbra is, ami már nem működött kis csapatok ellen sem. Ennek eredménye lett az is hogy olyan játékosok, akikben sokkal több van, mint amit alatta nyújtottak, szinte teljesen leépültek az irányítása mellett. Szinte szánalmas volt, ahogy meg sem próbált változtatni az elképzelésein, görcsösen ragaszkodott a korábban megszokottakhoz, akkor is, amikor mindenki számára nyilvánvaló volt hogy ez már nem működik. Teljesen egyértelmű hogy ő már nem a jövő még csak nem is a jelen hanem a múlt.

Kives 2024.06.04. 12:46:51

@OneT: +1
@Del Pybala: én általában egyet értek veled ... most is !!!

@MarcoT: akárcsak veled. Pontosan erről van szó.

NagyonJuve 2024.06.04. 13:27:04

@juve2121: ne feledkezz meg arról hogy agnelli felhozta a klubot és csak azért tette amit tett hogy esélyünk legyen 1 szinten maradni az olajos angol klubokkal. Minked a bürokrácia és a maffia uefa tett tönkre.

Juventina7 2024.06.04. 13:39:02

Köszi Mister, méltatlan lett volna a közös múltat tekintve, ha valami végeláthatatlan és irtó kellemetlen pereskedésbe mennek bele a felek. Nem elegáns, nem profi.
Valami arab klub már meg is kereste ~25 millás fizut ajánlva, de Allegri Olaszországban akar maradni edzősködni.
Nem Juve hír, de azért ezt itt hagyom ízlelgetni:
x.com/iftvofficial/status/1797945358003368280?s=46&t=ZZNocEicdUJ-DIuJpmYWjg

Leram7 2024.06.04. 13:56:14

@MarcoT: "Ráadásul korábban széles taktikai repertoárt alkalmazott,
akár egy mérkőzésen belül is tudott változtatni. Ez a képessége teljesen elveszett idő közben. Ugyanazt az antifutballt erőltette továbbra is, ami már nem működött kis csapatok ellen sem."

Ebben egyet kell értsek, a kis csapatok ellen máshogyan és eredményesebben kellett volna fellépni. Ez valóban nagy hiba volt és ezen sok ment el és ez többször is megesett.

@babo0410: Az a gond, hogy CR, amikor az utolsó pillanatban elment és megsérült rá pár hónapra Chiesa kb. végünk is volt, de megoldotta Max, pedig kiesett 40-50 gól. Az inkább bravúr volt, mint szégyen.

Nézzünk meg most egy napolit egy "jelentéktelen" 30+ os jobbhátvéd menni akar nyár elején és nem engedik. A vezetőségnek nem volt annyi töke, hogy CR-t itt tartsa, vagy úgy engedje el, hogy időben gondoskodik pótlásról. Elment CR és 21M ráfizetéssel érkezett Kean. Tudom, hogy CR sokat keresett, de nagyobb volt a veszteség anyagilag, hogy elment.

Azért a másik oldalon felépült egy inter, egy zseni és jól építkező Marottával. Összeállt egy jó milan Leaoval, egy jó napoli Osimhennel és mi végig gyengültünk és balhéink is voltak.

Az a helyzet, hogy a vezetők nem tudtak találni az elmúlt években tehetséget, sztárt meg nem tudtunk már igazolni. Most beérett 1-2 fiatal, de az előző években feltűnt nevek hol vannak? Ake? Frabotta? Ihattaren? stb.

Az utolsó jelentős igazolásunk Vlaho volt 2,5 éve, de ő is jelentősen túlárazva pánikból jött. Ugyan Vlaho idén már mutatott valamit, de kicsit többet vártunk tőle.

Valamint azt is meg kell jegyezni, hogy 1-2 játékos tőlünk magas pénzt követelt és másova meg a feléélrt írt alá. Pl Cuadrado 5M helyett 2,5 ment az interbe, nálunk meg év nagy részében McKenni játszott azon a poszton, mert Weah nem volt jó.

Szóval van itt sara bőven Allegrinek, de Paraticinek, Nedvednek, Agnellinek, a doppingoló Pogbának, a játékbeteg Fagiolinak és az alulteljesítő nagyobb neveknek is.

Jön egy új korszak, de sajnos ha valami kisebb csoda nem történik és Arthur, lengyel, Kean stb féléket nem tudjuk eladni, félő nem sok minden fog változni. Lehet jobb foci lesz, de eredmények nem fognak jönni. Ide nagyon sok igazolás kell.

Leram7 2024.06.04. 14:14:26

@Juventina7: Úgy látszik az internél megbecsülik Beppét. Szomorú, mert nálunk lenne a helye.

babo0410 2024.06.04. 14:40:33

@Leram7: Nézd meg Ronaldoval se lőttünk sokkal több gólt. Csak nem a csapat lőtte meg, hanem ő. ÉS mikor itt volt Ronaldo, a mélyrepülésünk akkor indult el. Szerintem nem Ronaldo távozása okozta a gondokat.
Szerintem egyáltalában nem gyengültünk, csak okosan kellett volna a csapatot használni. De mióta Allegri visszatért csak bekkelni tudtunk. Még akkor se volt Allegri hajlando változtatni, mikor Spalletti szépen elmagyarázta a taktikánk lényegét. Sejthető volt, hogy a Napoli tönkrever majd. Elég csúnyán kikaptunk. Allegrinek akkor fel kellett volna állnia.

Zsupi44 2024.06.04. 15:20:22

Most lehet velem van a baj és emlékszem rosszul, de Ronaldot Allegri nem akarta.
Sőt emlékeim szerint alig találtunk neki csapatot a magas bére miatt.
Úgy írni, hogy szegény Allegri, Ronaldoval elment 30 gól miközben Allegri páros lábbal baszta ki...

Aztán a Chiesa story is úgy rémlik nekem, hogy megsérült már előtte, de a mester fent hagyta így szakadt el a keresztszalagja.
Ha lehozza lehet megússza 1-2 hónap pihivel is.
Szegény Allegri kiesett rögtön 40 gól...

Thuglife! 2024.06.04. 16:10:04

@venember83: köszönöm a kíméletet.Gondolom nektek sem mindegy a hozzászólások száma.és még mindig van akit nem oldott fel a pszichológusa.
De ha mindenképp muszáj akkor lehetne fotó nélküli? :D

Shyr Kahn 2024.06.04. 17:15:39

@NagyonJuve: Nagyon adom... sajnos az UEFA, a burokracia es a COVID alaposan betett a klubnak. Ez a harom egyutt hazavagta Agnellieket.

@Juventina7: Marotta sosem volt a kedvencem... ezek utan mondhatni vegkepp nem lesz az. Remeljuk azert nem csuszik le Moratti szintjere, ha esetleg odavagunk az Internek. Moratti, Marotta es Morata... kis kulonbseg a nevekben, nagy kulonbseg a respektben :)

Nekem egyebkent a mai fociban a stilus hianya hianyzik a leginkabb... olyan szurkeve valik minden. A Barca, Real, MU, Juve stilusa elveszett. Valami identitast ujra meg kellene talalni, mert ez igy szintelen es szagtalan. Remeljuk Giuntoli es Motta stabja kepes lesz valami uj es elvezheto stilust formalni, ami egyedive, es kimagaslova teszi a Juvet ujra a foci terkepen.

Leram7 2024.06.04. 17:34:53

@Zsupi44: Gondolod Allegri CR helyett Moise Keant akart?
CR a magas bére miatt ment el elsősorban. MC, MU fix érdeklődő volt.

Chiesa sérülésére nem emlékszek, de erre van orvosi stáb, nem varnám Maxra.

Nézd meg Pirlot szezonját: CR, Morata, Dybala, Berna, Kulusevski, Cuadrado, Chiesa, Chiello, Bonucci és mi lett a vége.

Félreértés ne essék, elismerem Allegri hibáit, a deffenzív felfogást, a kiscsapatok elleni rossz taktikát és nézhetetlen focit. De azért 2. Allegri érában sok dolog nem stimmelt, nem csak az edző volt a gond.

@Shyr Kahn: A barca eladósodott, ugyanúgy a vezetésük elrontotta. A real afrikai csapat lett.
MU meg olyan embereket vett vagyonokért, akik a harmadát érik.

Shyr Kahn 2024.06.04. 17:52:00

@Leram7: Ehhez a sorhoz mi is hozzatartozunk mar egy ideje. Es ne feledjuk el a Milan-t sem. Galliani elmenetele ota ott sem latom igazan a stilust.

Juventina7 2024.06.04. 18:35:46

@Shyr Kahn: Viszont elképesztő hatalma lett mára, és nemcsak a friss kinevezésére gondolok az izénél, hanem, hogy az egész ligára, a Figc-re is hatással van. A szakmai sikere megsüvegelendő, de hogy pont a kígyóknál teszi mindezt, az nagyon szívfájdító. Egyébként kívàncsi lennék pl. Agnelli véleményére, mennyire bánta meg, hogy anno elengedte (“elküldte”) őt.
Viszont ha már Morattit is említed, belefutottam egy érdekes posztba:
x.com/rossonerosemper/status/1797943653367005532?s=46&t=ZZNocEicdUJ-DIuJpmYWjg

:D

Más. Mit gondoltok: így hogy Palladino Firenzében landolt, simán el tudnám képzelni Allegrit Monzában, hogy Gallianival közösen felfuttassák a csapatot...

Zsupi44 2024.06.04. 18:50:11

@Leram7:

A City sose érdeklődött komolyan, és a fizuja miatt a Mű is szórakozott az árával. És azt nézd meg mikor ment el. 1,5 nappal a zárás előtt, ha nem Kean-t akarta helyette, akkor miért engedte el?
Azért mert abszolút nem számolt vele.

Chiesa meccs alatt kapott egy rúgást hosszasan ápoltak majd bicegve visszament Allegri fent hagyta majd 10 percre rá elszakadt a kérés.ztszalagja.
Nyilván az orvosi stáb is jelezhette volna a cserét, és gondolom Chiesa is a pályán akart maradni, de azé rt Allegri az edző és azé rt kapott csúcsgázsit, hogy Ő döntsön és felelősséget vállaljon...

alexGicamo 2024.06.04. 18:53:36

@Shyr Kahn: Az utolsó gondolatmeneteddel abszolút egyetértek !
Újra fazont kellene szabni a klubunknak / csapatunknak !

alexGicamo 2024.06.04. 18:58:13

@Juventina7: Amennyiben Monzában is csapatot kell építeni, tudjuk, hogy az nem Maximus asztala .

venember83 2024.06.04. 19:29:15

@alexGicamo: ugyan, talán ott megfelelőbb a keret.

alexGicamo 2024.06.04. 19:30:40

@venember83: Persze !
Ott biztos minden maga a tökély és a calma is adott, hogy kellemes legyen a közérzete a munkához ...

JuveMI 2024.06.04. 23:35:30

Én örülök a (fogjuk rá) korrekt megegyezésnek... most már mehet a Mister lovasszobra Trapattonié és Lippié mellé, a stadion bejáratához... mi meg indulhatunk végre a modern európai futball irányába!
Minél előbb írjon alá Motta... és kezdje el a munkát az EB-renegátokkal.
Nagyon kell egy jobbhátvéd (lehetőleg NE a nápolyi gargoyle-arcú)... jöjjön Calafiori... írjon alá Chiesa... (és a szívem azt diktálja, hogy hozzuk el Greenwood-ot, főleg ha Soulét elherdáljuk)... Huijsent itt kell tartani.
Ha Di Gregorio valóban sintér-fan, akkor inkább maradjon Perin!
Szívből remélem, hogy Guintoli nem olyan, mint Marotta és nem hordja tele nyuggerekkel a keretet!
Huijsen-Calafiori-Cambiaso-Locatelli-Fagioli-Chiesa-Yildiz-Soulé-Vlahovic-(Greenwood)... ez legyen a csapat magja!
u.i.: Ha meg Johny-nak nagyon kell pénz, inkább veszek egy Ferrarit diákhitelből... csak ne b@sszuk el a fiatal tehetségeket, könyörgöm!

babo0410 2024.06.05. 13:21:43

@Juventina7: Szerintem inkább halgatott volna, bőlcsebb maradt volna. Vagy ennyire megsértődött, hogy el kellett mennie a csapattól? Giuntoli szerintem ezerszer jobb sportigazgató. És ha ő lett az inter elnöke, akkor az igazolásokat más fogja intézni? Én hiszem azt, hogy Giuntoli ezerszer jobb és fiatalosabb csapatot fog összerakni.

Rocky80 2024.06.05. 14:17:20

@babo0410: maga Giuntoli nyilatkozta hogy Marotta kb. egy isten a szakmában...

steven.h 2024.06.05. 14:56:29

@Zsupi44: Az nem pont az a meccs volt ahol nem is ült a padon Allegri eltiltás vagy valami miatt? az a 3-4-es meccs volt ahol Chiesa megsérült, és egyébként a keresztszalag szakadással azért egy játékos sem tudna visszamenni játszani, hacsak nem Gattusonak hívják, aki 45 percet játszott úgy hogy észre sem vette.

Az hogy Chiesának elszakadt a keresztszalagja nem Allegri sara, hanem a szövetségé aki engedte hogy 2 napon belül 2 meccset játszanak az amúgy sem a legjobb pályájú Olimpicoban, meg Smallingnak aki egyonrúgta Chiesát.

Zsupi44 2024.06.05. 15:29:03

@steven.h:

Allegri ült emlékem szerint a padon.
Én pont nem az írtam, hogy az elsőnél szakadt el.
Azt írtam, hogy jó eséllyel az elsőnél zúzodott, mikor fent maradt, a 2.at már nem bírta ki, hanem elszakadt.
Én nem Allegri nyakába akarom azt a sérülést varni, arra reflektáltam, hogy Allegri elszenvedte Chiesa kiesését.
Némi közé azért volt hozzá...

gomorra21 2024.06.05. 15:44:26

@babo0410: "Giuntoli szerintem ezerszer jobb sportigazgató. "
Ez olyan igazi babós kinyilatkoztatás. Ezerszer jobb? Majd ha zsinórban nyerjük a scudettókat.
Vagy attól máris ezerszer jobb lett, hogy jobban áll rajta az öltöny?

steven.h 2024.06.05. 16:04:35

@Rikoo: @Zsupi44: Én is megnéztem közben és Landucci ült a padon.

Azt a sérülést pedig egy egészséges térd sem bírta volna ki, én már csak tudom, ugyanígy szakadt el nekem is, pedig engem előtte nem ütköztek így le. Szar talaj és szar belépő, semmi köze hozzá a stábnak és Allegrinek.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3498) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (966) elemzés (40) előzetes (884) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10223) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2500) meccsek (4291) mercato (4271) nyilatkozat (7639) Olasz Kupa (331) összefoglaló (430) pletyka (4287) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (301) video (221) Címkefelhő
süti beállítások módosítása