Koopmeiners: „Már tavaly is felmerült a távozás”

koopmeiners_teun_atalanta_mezben_profilbol.JPGTeun Koopmeiners a De Telegraafnak nyilatkozott nemrégiben, s ebben nem tagadta távozási szándékát, sőt, elmondása szerint az Atalanta vezetőségével is megosztotta terveit.

„Már tavaly volt egy konkrét megkeresés a Napolitól, de végül a kluboknak nem sikerült megállapodásra jutniuk. Elmondtam az Atalanta vezetőségének, hogy távozni szeretnék következő nyáron, mindazonáltal valami igazán érdekes ajánlatnak kell befutnia, hogy elhagyjam Bergamót.

A barátnőm és én igazán jól érezzük magunkat Olaszországban, de egyes angol klubokért kész vagyok az esős időjárással is szembenézni. Remélem, hogy lesznek opciók, amiket figyelembe vehetek. Aztán remélhetőleg az Atalanta szép summát kap a játékjogomért, mert csodalátos időszakot töltöttem itt Bergamóban.

Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem hallottam a Juventus és a Premier League klubjainak az esetleges érdeklődéséről. Természetesen tudok erről, olvastam ezeket a pletykákat, vagy éppen továbbították ezeket nekem.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1718360743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

steven.h 2024.03.22. 10:18:14

Rabiot és az anyukája elolvashatná ezt az interjút, hogy mit jelent minimálisan megbecsülni azt a klubot ahol egyébként jól érezted magad.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3378) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (912) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9908) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4150) mercato (4137) nyilatkozat (7435) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása