A Hellas Verona elleni mérkőzés

serie_a_calcio.jpgA Juventus hullámvölgybe ért, hiszen az Empoli ellen elért 1:1-es hazai döntetlent követően vereséggel tért haza az Inter otthonából, majd a zebramezesek Torinóban szenvedtek vereséget az Udinese csapatától.

Massmiliano Allegri fiainak így bőven van mit javítaniuk, s a három pont megszerzésére a Hellas Verona elleni idegenbeli mérkőzésen kínálkozik most alkalom.

A Juventus keretéből továbbra is hiányzik majd Mattia De Sciglio, Moise Kean és Mattia Perin, míg Gleison Bremer sárga lapos eltiltását tölti majd a Hellas Verona ellen. Dušan Vlahović ismét bevetésre kész, Danilo pedig eltiltását letöltve térhet vissza a csapatba.

A 18:00-kor kezdődő mérkőzést a Sport 2 közvetíti élőben.

A Juventus 23 fős kerete a következő:

Kapusok: Szczęsny, Pinsoglio, Scaglia

Védők: Gatti, Danilo, Alex Sandro, Rugani, Cambiaso, Djaló

Középpályások: Locatelli, Kostić, McKennie, Miretti, Weah, Rabiot, Alcaraz, Nicolussi C., Nonge

Támadók: Chiesa, Vlahović, Milik, Yıldız, Iling-Junior

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr3918327013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gomorra21 2024.02.17. 16:36:57

A Hellas Verona nehéz ellenfél, nem szabad lebecsülni őket. A mai napon törekednünk kell a győzelemre, de a legfontosabb a stabil, szilárd védekezés. Meg kell, hogy legyen bennünk a képesség, hogy az ellenfél támadásait hatékonyan tudjuk semlegesíteni. A Verona pontrúgásokból nagyon veszélyes tud lenni, így kiemelten fontos, hogy ezekben a szituációkban mind csapatként, mind egy az egyben az ellenfél felé tudjunk kerekedni.

Apuleius 2024.02.17. 17:39:06

Juventus: Szczesny; Gatti, Rugani, Danilo; Cambiaso, McKennie, Locatelli, Rabiot, Kostic; Vlahovic, Yildiz

MdewC 2024.02.17. 18:01:12

Na nézzük.

Juve!

James Zabiela 2024.02.17. 18:13:56

Jó kezdés!Jó kis kiesési rangadó ez!

MdewC 2024.02.17. 18:15:17

Agyatlanul játszunk, már most látom, meg sok hibával.

Közben… Hihetetlen, hogy minden nyominger ellenünk villan. :D

Wizzurah 2024.02.17. 18:16:56

Tegnap a Salernitana azt sem tudta szerintem, hogy merre van a sintér kapuja. A top 4-es Juventus meg azt se tudja, mi az, hogy foci. De van egy rekordot rekordra halmozó sztáredzője a csapatnak. Az is valami, új szerzit neki, teszi a dolgát, azt is jól.

Attilio79 2024.02.17. 18:17:26

Akkor a gólt kaptunk 17 ről, hogy ezt a csávót leigazoljuk azonnal. Töketlenkedés megy megint. :/

danimester1 2024.02.17. 18:17:57

Miaaaaa!!!!!Vazzzee 10 percről lemaradok aztán 1:0!Hihetetlen mi van/lett a fiúkkal.

Direct_01 2024.02.17. 18:20:43

Csak a szokásos! Legjobb ha már most beállunk védekezni nehogy 3-0 legyen a vége!

OneT 2024.02.17. 18:20:46

Yildiz sem tudja mit kell kezdeni a labdával 1 az 1 ben.

Attilio79 2024.02.17. 18:32:14

Az első kameraállás csalóka volt, de a 11es után rendesen kivehető volt a kezezés, nincs vita. Na, gyerünk, még egy kell!

MdewC 2024.02.17. 18:32:42

Köszönjük meg ezt a gólt, mert értelmes támadásunk még nem volt.

Attilio79 2024.02.17. 18:33:02

@Attilio79: *Másik szögből is mutatták.

Attilio79 2024.02.17. 18:34:28

Az bájos, hogy Vlahovic csatárként hátrébb helyezkedik és kéri a labdát, mint Cambiaso vagy Kostic.

JuveMI 2024.02.17. 18:40:07

Egészen szánalmas az a játékfelfogás, amivel ez a csapat pályára van küldve minden egyes meccsen!
- szárnyvédőkre épülő 352-es játékban 2 db ballábas szárnyVÉDŐ... 532,
- 3 db játékosunk elől 10 másodpercig várja az érkező hullámot,
- vertikálisan teljesen széthúzott csapat,
- nulla pressing,
- nulla támadási séma... abszolút az adott játékosra van bízva,
- totál defenzív felfogás... még egy kiesőjelölt ellen is.
BORZALOM!

ZED! 2024.02.17. 18:40:38

Allegri egy nagy nulla, dupla nulla!
Azonnal eltakarítani! Ez nagy tavaszi forma?
Vagy még mindig ez inter?

Nevetséges!
Van kispályás megyei csapat, ahol a támadás sokkal élesebb… ez mindent elmond!

Attilio79 2024.02.17. 18:44:05

Vissza a kapusig, mert nem tudunk időben oldalt váltani. :)
A középpálya kicsit fejetlen, szervezetlen.

OneT 2024.02.17. 18:46:50

@JuveMI: Teljesen egyetértek

ZED! 2024.02.17. 18:49:28

@Attilio79: Úgy érzem jókor jön a szünet, beszorít egy kieső jelölt csapat!

Attilio79 2024.02.17. 18:53:14

@ZED!: Nem tudom, hogy mi kell, de a középpályások Loca, Rabiot, McK súlytalanok.
A Verona középpályásai okoztak pár kellemetlen lövést Teknek távolról. Mi 10-13 méterről is a passzt keressük, ez véletlen lenne?

danimester1 2024.02.17. 18:57:08

Elmond mindent a csapatról,hogy nem tudom melyik a kiscsapat.Nagyon gyenge teljesítmény minden tekintetben,de remélem azért behúzzuk!

ZED! 2024.02.17. 18:57:59

@Attilio79: Nem tudom, de az biztos, ha hosszabbítanak Allegrivel, akkor a világ barmai leszünk!

danimester1 2024.02.17. 19:02:01

@ZED!: nem lepődnék meg ha igen,mert ha elérjük a Bl helyet,akkor a kitűzött célt teljesítette.Ja,ha még a kupa is becsúszna...igaz ilyen teljesítménnyel nem valószínű.

Rikoo 2024.02.17. 19:02:10

A sok negatív dolog mellett, azért érdekes, hogy Vlahovic rendszeresen jobban játszik, ha Yildiz van mellette és nem Chiesa.

Rikoo 2024.02.17. 19:05:34

És lehet hosszútávon is az lenne a legjobb, ha inkább két magas játékintelligenciával rendelkező játékos lenne Vlahovic mellett.(Yidliz, Soulé)

JuveMI 2024.02.17. 19:07:11

A világfutball edzői azon törik a fejüket, hogyan tudnák lemásolni Kloppot vagy Guardiolát... esetleg saját kútfőből egyensúlyban lévő vagy hatékony offenzív játékot összehozni...
Eközben Itália két élcsapata Antonio Conte 15 évvel ezelőtti 'újítását' (352) majmolja a mai napig... a sintérek teljesen lekopírozták... viszont hatékonyan csinálják...
Ellenben a Juventus ennek a rendszernek egy szánalmasan defenzív módjában agonizál!
u.i.: Ebben a szezonban még kibírom (sok szesszel)... de jövőre változtatni kell! Játékosként nagyon utáltam Thiago Mottát... de inkább jöjjön ő, mint hogy ez maradjon!

OneT 2024.02.17. 19:14:58

Meccs után mondjon le!!!!!

gomorra21 2024.02.17. 19:17:59

Hát, ennek a Veronának erősebb a kerete, nincs mese... :((

OneT 2024.02.17. 19:18:35

Mivel Allegri egy 0 hátrányba kell kerülni hogy elkezdjük játszani! Szép volt Rabiot!

Attilio79 2024.02.17. 19:19:26

Egyszerre van fenn Chiesa Yildiz és Vlaho. :)
Allegri berúgott? :)

Rikoo 2024.02.17. 19:19:28

Addig dühöngtem a másik oldalon, amíg Allegri meghallgatta imáimat és lecserélte Kosticot és Gattit.
Így valósuljon meg minden az életben.:D

ZED! 2024.02.17. 19:20:42

@OneT: Ha megnézed lecsúszott neki, azért lett gól! Nagyon csizmaszárnak tűnt nekem..

BigChris 2024.02.17. 19:20:48

Valaki emlékszik arra, hogy mikor nyertünk bármely csatárunk légi párbajt egy előrevágott labdánál? Talán Mandzukic idején?

gomorra21 2024.02.17. 19:21:11

Locatellinek van szíve

danimester1 2024.02.17. 19:22:14

Mi lesz a Lazio Fior ellen ilyen játékkal?

Rikoo 2024.02.17. 19:23:46

VÉGRE 4 VÉDŐVEL JÁTSZUNK

Attilio79 2024.02.17. 19:24:03

Sandro 5 méteres előnyből csinál 1 méteres hátrányt 15 méteren. :D
Nyugdíjba kellene már menni..

Rikoo 2024.02.17. 19:25:46

@Attilio79: Olyan lassú, mintha egy platóskocsi húzná vissza.:D
Nem baj, nekünk jó lesz még vagy 5 évig.

OneT 2024.02.17. 19:27:33

@ZED!: Igen utána láttam

west30 2024.02.17. 19:36:09

Eleg furcsan van menedzselve mostanaban ez a csapat.

BigChris 2024.02.17. 19:41:31

Én úgy látom, hogy sokszor a labdakezelés is problémát jelent nekünk.

bianconeri83 2024.02.17. 19:42:18

Allegri majd elmondja a meccs végén, h az 1 pont is több mint a semmi, ezek is kellenek a célok elérése érdekében...

Wizzurah 2024.02.17. 19:47:16

Jó nagy kakkantás mindenki. Lassan a helyére kerül minden, még pár meccs és már tisztán látható lesz, hogy még a top 4-es kitűzött cél sem lesz olyan sétagalopp és az is bravúr.

danimester1 2024.02.17. 19:48:00

Csere csere,de ez már csak a kapkodás.4 meccsből ha csak 2 pontot szerzünk az megsüvegelendő,igaz ha összejön a 4 az se kutya.Kérdem én,ezért érdemes lesz elindulni a Bl-ben?A Milan előzni fog sajnos.

tv88 2024.02.17. 19:50:47

Milik empoli elleni kiállításának pillanatában nekünk a szezon érdemi része befejeződött. Azóta mintha az egész csapat csak a nyarat várná és, hogy elhúzzon végre innen ez a bohóc allegri

BigChris 2024.02.17. 19:50:48

Én hosszabítanék Allegrivel.... jelentős fizetescsökkentéssel...mondjuk osztva 4-el a jelenlegi.

danimester1 2024.02.17. 19:53:15

@bianconeri83: "a fiúk jól játszottak ma.Az 1. félidőben egy jól eltalált labdával szrzett gól miatt hátrányba kerültünk.A 2. félidőben már jobban mozogtak a fiúk,a cserék is jól szálltak be.Sajnos a szerencse ma ismét nem állt mellénk,de a célunk a bajnokságban az első négy hely elérése és még a kupában is ott vagyunk.Tanulunk a hibákból és már a gólok is jönnek,visszatérünk a helyes útra."
A szokásos bullshit!

tv88 2024.02.17. 19:54:34

@BigChris: ha ő fizetne azért, hogy itt maradhasson, azzal se tudná egalizálni azt a rengeteg kárt, amit okozott

Direct_01 2024.02.17. 19:54:36

Ha egy kicsit is komolyabban lehetne venni a vezetőséget, már idény közben elzavarnák ezt a bohócot!

Wizzurah 2024.02.17. 19:56:54

Annyira csóró a klub, hogy zavarnák már el a sztáredzőt? Oda elég komoly lelépési pénzt kell fizetni. Még mindig jobb szezon végéig ez a semmi fos, sőt, még lehet jövőre is megelégszenek ezzel hisz a Juvénál brand építés folyik.

danimester1 2024.02.17. 19:57:12

Komolyan nem hiszem el!A meccs végén futnak hajtanak a gólért,de az egész meccsen csak passzolgatnak.Ez miért van és kinek a hibája?

Direct_01 2024.02.17. 19:57:19

Az egyetlen pozitív dolog a jelenleg is futó szezonban, hogy az idei kiírásban még veretlenek vagyunk a BL-ben!

bianconeri83 2024.02.17. 19:57:50

@danimester1: kb, +nem beszélni kell, hanem dolgozni

BigChris 2024.02.17. 19:58:14

Chiesa sajnos sérülése óta árnyéka önmagának. De amúgy mindenki szenved Allegri keze alatt. Ha nyáron nem lép le a vigyori, akkor a klub nem több mint az Agnelli család pénzmosodája.

Szili 72 2024.02.17. 19:58:59

Azt fogja mondani, hogy most már elindultunk felfelé, és hogy nemrég még kikaptunk volna.

Direct_01 2024.02.17. 19:59:16

@Wizzurah: Ha lenne egy kis emberség a paliban, akkor Önként mondana le.Olyan ez mint egy rossz házasság,kár erőltetni azt ami nem működik.

OneT 2024.02.17. 20:00:00

@danimester1: Ebből látszik pont hogy a világon senki másé nem lehet csak a mesterè sajnos. Az elejétől kéne így jatszani. Mégis tudnak ezek a játékosok így jatszani! Pont.

danimester1 2024.02.17. 20:00:15

SZÉP VOLT FIÚK SZÉP VOLT FIÚK!!!
JA NEM IDE!SZÉGYEN MEGINT!

sleepy8 2024.02.17. 20:01:10

Egymást múlják alul a világklasszis játékosaink a pályán, és az edzővel foglalkozik mindenki. Kabaré.

Apuleius 2024.02.17. 20:01:23

4 meccs, 2 pont. Ez igen...

gomorra21 2024.02.17. 20:01:54

A Veronának jobb a kerete, csoda, hogy a Mister döntetlenre tudta menteni a meccset.

Wizzurah 2024.02.17. 20:03:45

@Direct_01: Ez üzlet, semmi köze az emberséghez és nem itt és így kell emberségesnek lenni. Miért ő legyen emberséges már elbaszott döntései miatt? Ki a fene adott neki ilyen hosszú szerződést ekkora fizetéssel?
Talán amikor első edzősködése után le lett váltva, lemondott? Sarri lemondott a pénzről? Roncika lemond a pénzről, amivel még tartozik neki a klub, vagy rendszeresen olvasni, hogy akár be is perelné a csapatot? Pedig jó eséllyel egyiküknek sincsenek anyagi gondjaik. Ez itt nem az emberségről szól.

Zsltrk977 2024.02.17. 20:04:29

Szemet gyönyörködtető, gólerős, kreatív játékunknak meg lett az eredménye a roppant erős Verona ellen...
Bravo Allegri!! ???

Direct_01 2024.02.17. 20:04:53

@sleepy8: Mondj már két világklasszist! Milikre McKennie-re vagy Szczesnyre gondolsz?

danimester1 2024.02.17. 20:05:21

Szerintem a srácok miután eldőlt (persze maguk és a mester miatt),hogy nem lesz scudettó,már feladták.Most már úgy érzem hogy nekik mindegy és Allegri ellen játszanának.Kell az edzőváltás,még akkor is ha innen minden meccset behúzunk a kupával együtt.A félsz azért bennem van,nehogy hosszabb lejtmenet legyen ebből!Azért persze Forza Juve!!!

BigChris 2024.02.17. 20:08:01

@sleepy8: nem tudom pontosan melyik klub kerete a legértékesebb, de szerintem mi a top 3-ban vagyunk. Ha ez kamu, akkor átbaszták a klubot de csúnyán.

Direct_01 2024.02.17. 20:08:42

@Wizzurah: Ha a pénz érdekelné, rég az araboknál lenne. Egész egyszerűen be akarja bizonyítani hogy mekkora nagy szakember.

Attilio79 2024.02.17. 20:12:28

Meglesz a negyedik pozíció és Allegrivel szerződjenek a következő 4 évre, hátha a negyedik évben már játszhatunk a 2-3.-ik helyezésért! ;)

sleepy8 2024.02.17. 20:12:45

@Direct_01: Nyilván nincs egy sem. Irónia.

Továbbra se értem, mi köze a taktikanak ahhoz hogy tudjal labdatkezelni, meg esetleg passzolni. Vagy hogy a "sztár" játékosokdnak 2x van a lababa a meccs, azt olyan szarul lovi el a ziccert, hogy a bolya mellett nem menne el edzesen.

De legalabb a másik oldalon a noname senki, beverdesi a lepattanot 16rol, kapasbol, fordulatbol.

sleepy8 2024.02.17. 20:17:19

@BigChris: Előző kommentem válasz erre is. Pont nem érdekel hogy ki mennyit ér valakik szerint. Valahol is 75 milla volt, aztán 30at jó szívvel ér szerintem.

Amit a palyan latok, az számít. Ott meg azt latod, hogy sokkal tobb hibaval játszanak, mint egy Udinese vagy egy Verona.

Attilio79 2024.02.17. 20:18:26

A 3 középpályásunk súlytalan játéka a taktikára írható, ugyanis mindhárom inkább védekezik és nem ér fel átlövésre vagy gólpasszra, Rabiot egyszer ma felért. A 3 védős és 3 védekező kp Allegri találmánya és ez a 3 középpályás alkalmatlan arra a játékra, hogy felérjenek a támadásokkal.
Nagyon lassan kerül fel az egy szem csatárunkhoz a játékszer és felállt védelem ellen már mindegy is olyankor.
Vlahovic nem a beívelem és befejezem játékos, a Fiorban sem így lőtte a góljait.

MdewC 2024.02.17. 20:24:52

@sleepy8: pontosan!

Ez így van.

A BL hely is necces innentől. ;)

gomorra21 2024.02.17. 20:54:45

@sleepy8: azért az edzőnek sokkal komplexebb a feladatköre annál, hogy felrajzolja a taktikai irányelveket a táblára.
Pl. Klopp csapatai nem azért teljesítenek erőn felül, mert Klopp jó taktikus, és a keret remek, hanem azért is, mert Klopp 120 százalékot hoz ki a játékosokból. A keze alatt egy játékos sokkal jobb játékossá válik. Jó példa az istenített Mo Salah, aki egy kutyaütő volt a Romában.

Rikoo 2024.02.17. 20:59:48

@gomorra21: Rómában?
Full kiemelkedő volt, nem a Chelseare gondoltál?
Mármint 34 gólt lőtt és 18 gólpasszt adott alig 2 szezon alatt, mielőtt a Liverpoolhoz igazolt volna.

JuveMI 2024.02.17. 21:07:37

@sleepy8: "Továbbra se értem, mi köze a taktikanak..."
- 352... inkább 532-t játszunk egy Verona ellen... a két wingback inkább fullback... mindezt 2 db ballábas játékossal... szerencsétlen Cambiaso tükör-wingback posztot játszik... közben Kostic (aki elvileg balszélső) éppen tanulja a bal-wingback szerepkört... eközben 2 db echte vonalszélső (Weah, Illing) üldögél a padon.
- A hátul passzolgatás során annyit nem tudunk elérni, hogy kihúzzunk egy csapatot... 2 db védelem mögé ívelés sikerült az egész meccsen... pedig ez még Ten Hag-nak is sikerül a MU élén, mégis rajta röhög az PL mert oda ez már kurv@ kevés.
- Ha végre átjátsszuk az első védelmi vonalukat (2 db non-pressing csatár) vissza is gurítjuk azonnal... mert egy lefordulás előre veszélyes is lehet.
- Mivel a középpályásoknak nincs előremozgás letanítva, így cipelik a labdát... addig, amíg lekettőzik és elveszíti... vagy addig, amíg rosszul passzol a társnak, mert nincs letanítva hová mozogjon az üres ember.
- A középhátvédek ívelgetnek keresztbe a szélsőknek... mindezt tudatos súlypont áthelyezés nélkül, így persze eredménytelen... ha már elleste Italiano-tól, akkor a súlypont áthelyezést is illet volna.
- Egy borzasztó gyenge Verona ellen egyáltalán nincs pressing... visszaállás van a saját térfélre... a kontránk meg olyan szánalmas, hogy a kommentátor is kiröhögte... a 3 támadó 10 másodpercig várja a második hullámot.
etc.
Remélem elég ennyi taktikai analfabetizmus a Mistertől... de ha akarod, akkor sorolom még.
Ebben a játékrendszerben Chiesa, Yildiz, Vlahovic, Cambiaso (Kostic, Miretti, Illing, Weah)... tehát a támadó felfogású játékosok egyszerűen kiégnek és elsorvadnak (ár-érték aránytól függetlenül)!
Ezt a szintet egy Fradi/Paks is simán hozza egy Verona ellen!
u.i.: Oda jutottam, hogy nem tudok már rangsorolni... vajon Van Gaal, Mourinho... vagy esetleg Allegri a modern futball legalja? ... De mégis tudok... Allegri a másik kettőt is kenterbe veri!

delpi0823 2024.02.17. 21:08:13

Hat azert jo lenne felebredni,azert mert elbuktuk az inter elleni meccset attol meg nem kene hogy vege legyen a szezonnak.Gyakorlatilag 3-4fordulo alatt elbuktuk a biztosnak tuno 2ik helyunket,ha ezt igy folytatjuk meg lehetnek kellemetlen perceink a 4ik helyert is............

JuveMI 2024.02.17. 21:17:39

Amennyiben (végső helyezéstől függetlenül) ez a játékrendszer szezon végén elnyeri a CEO/DoF-unk tetszését... akkor számomra Guintoli végleg megmérettetett! Mehet vissza scoutnak északafrikába!

FAF 2024.02.17. 21:45:23

@sleepy8: Ha ez az egész a játékosokon múlik akkor minek tartjuk a mestert ennyi pénzért?
Eddig nem az volt a duma, hogy az ő zsenialitása miatt vagyunk csak a második helyen? Elszállt a zsenialitás vagy csak nem jön a szerencse?

sleepy8 2024.02.17. 23:15:34

@JuveMI: Imádom, amikor annyira alap dolgokkal magyarzzuk a szakma komplexitasat, amit egy magadfajta (vagy magamfajta) senki is bármikor le ír egy szaros blogon, de egy Allegri biztos nem látja.

Azért ordibal egesz meccsen az ember, mert tetszik neki amit lát, nyilván.

Abba mar bele se menjünk, hogy ha 3an mentek kontrabol 5-6 emberre, ne kezet tegye mar szet szerencsétlen "kreatív" játékosunk. :D Hat komolyan mondom, Én ilyet még nem basztam.

Tevez is hogy szet teszegette a kezet, ha ne adj isten 2-3 embert kellett egyedül levenni.

sleepy8 2024.02.17. 23:22:38

@FAF: Azért kell Allegri szintű edző, hogy fél kezdőnyi Serie A középszinttel is ott legyünk a második helyen. És számomra a kezdőben van olyan is, akire meg ez is nagyon jószívű jelző.

Az a baj, amíg a keret minőségében sincs egyetértés, meddő az egész vita.

Ethan Hunt 2024.02.17. 23:50:12

@JuveMI: +1 az értékelésnek.

"Amennyiben (végső helyezéstől függetlenül) ez a játékrendszer szezon végén elnyeri a CEO/DoF-unk tetszését... akkor számomra Guintoli végleg megmérettetett!"

Nem hinném, hogy tetszik neki, de a Napolinál nem is volt kérdés, hogy milyen játékfelfogású edzőt keressen. A Juventusnál ez nem ilyen egyszerű. Aztán ott van a tulajdonosi kör, Elkannal az élen, akik bele vannak b...va a "mesterbe". Allegri eddig mindig garantálni tudta legalább a BL-indulást és jelenleg ez a legfontosabb szempont, a játék képe századrangú kérdés azoknak, akik a pénzt rakják bele. Így aztán leváltani Allegrit, alapból egy rizikós húzás lenne. Ha a BL-indulás idén csak neccesen sikerülne, akkor talán komolyan elgondolkodnak róla, de ha magabiztosan meglesz, akkor szerintem nem kérdés, hogy hosszabbítanak majd vele, szerintem az idei Olasz Kupa-beli szereplésünk lényegtelen tényező ebben...

Ethan Hunt 2024.02.18. 00:13:54

@sleepy8: "Az a baj, amíg a keret minőségében sincs egyetértés, meddő az egész vita."

Azért nem lesz "egyetértés", mert csak abban lehetne egyetértés, hogy egyáltalán nem olyan szar ez a keret, mint amilyennek az Allegristák beállítják, csak hogy a kedvencüket felmentsék a kritika alól...

De valamiért leigazoltuk ezeket a játékosokat, mert nyilván az előző klubjukban nem azt a teljesítményt nyújtották, amit nálunk, hanem sokkal jobbat! És adódik a kérdés, hogy miért? Nálunk meg miért nem?
Erre mondja rögtön egy Allegrista, hogy "túlértékelt", meg hogy "túl nagy lett rá a Juve meze", meg hasonlók, aztán ezek a játékosok elmennek más csapatokba, aztán egyik pillanatról a másikra, újra játékosoknak néznek ki! Egy más edzőnél, egy más taktikában rögtön más teljesítményt nyújtanak...

Klasszisokkal nem nagy dolog eredményeket elérni... Az edzői teljesítmény az, amit pl. Gasperini csinál már évek óta...

sleepy8 2024.02.18. 00:36:38

@Ethan Hunt: Mi az istent tett le az asztalra a Juve előtt egy Gatti, Cambiaso, Weah, Miretti, vagy McK? Vagy a mindenhol megbuko csapatkapitanyunk? Esetleg a PSG-ben is szürke iparosnak tűnő őrült ló? Vagy az a szint hogy Yildiz jó volt az ifibe?

Van 5 játékosunk akiken lenne értelme vitatkozni az állításod mentén; Tek, Bremer, Chiesa, Vlahovic meg szimpátia alapján a Locatelli/Kostic párosból valamelyik. De ebből is kettő kiesik alapból, mert Tek meg Bremer itt is hozza amit a Juve előtt. Fede is az acl óta dupla 0. Szóval maradt jó szívvel 3db játékos.

Ezen kívül a komplett keretünk a Juventus előtt sem mutatott semmi érdemlegeset komoly szinten.

Lanzafame 2024.02.18. 00:37:45

@sleepy8: fordítsuk meg. Miért nem tud mit kezdeni egy ilyen sokoldalú, taktikai zseni egy a megszokottnál gyengébb gárdával? Biztos, hogy ő a megfelelő ember, ha csak erős csapattal tud sikeres lenni?

babo0410 2024.02.18. 00:46:30

A legszánalmasabb, hogy pár fordulóval ezelőtt még a scudettoról álmodoztunk, most meg lassan ott vagyunk, hogy az 5. helyezett közelebb van hozzánk, mint az első. És amit ma láttam, borzalmas. A Verona ellen megint bekkelni akartunk. Ki akartuk bekkelni a meccset. Kész vicc. Jó kikaptunk az intertől, de attól így összezuhanni!

sleepy8 2024.02.18. 00:57:47

@Lanzafame: Komolytalan a vita onnantól, hogy a 2. hely meg a kupa elődöntő nem eredmény ezzel a kerettel. Ha megtartanánk valahogy ezt a 2. helyet, meg ne adja isten bejutunk a kupa döntőbe, már masszívan túl teljesítettük a reálisan elvárhatót.

Értem hogy sokan bebuzdultak hogy ott voltunk eddig az Inter nyakán, attól még a szezon előtt messze nem ez volt a realitás.

Attilio79 2024.02.18. 01:08:15

@sleepy8: Ahhoz mit szólsz, hogy Allegri itt van pár éve, sportigazgató(k) nélkúl és érkezett a nagy Pogba, aki mára törpe se. A doppingügye is elég kellemetlen és ehhez csak Allegrinek van köze sportigazgató, manager szinten, úgy emlékszem ő kérte. Pogba foglalja a helyet/fizetést a keretben és lássuk be van rajta kívül is néhány jómadár pl. DS, Sandro, Kean teljesen feleslegesek.
Allegrinek kell új csapatot kreálnia, új játékosokból, ezt előre tudta, ezért ez a nyafogás, hogy szegény mester nem túl helytálló, tudta, hogy miért érkezett, de ár/érték arányban az eddigi teljesítménye nem túl bizalom gerjesztő.

gomorra21 2024.02.18. 02:21:54

@sleepy8:
"Mi az istent tett le az asztalra a Juve előtt egy Gatti, Cambiaso, Weah, Miretti, vagy McK? Vagy a mindenhol megbuko csapatkapitanyunk? Esetleg a PSG-ben is szürke iparosnak tűnő őrült ló? Vagy az a szint hogy Yildiz jó volt az ifibe?"

Azt mondd meg nekem, kérlek, hogy mi az istent tett le az asztalra: Montipò, Cabal, Dawidowicz, Magnani, Tchatchoua, Serdar, Duda, Lazovic, Suslov, Folorunsho, Noslin?

Kik ezek? Én lazán követem újabban a focit, vannak nagy játékosok (elsősorban más ligában) akik nekem nem mondanak sokat. Szóval simán lehet, hogy én vagyok a tudatlan. De ezek közül kik a nagy spílerek? Kiket lenne érdemes innen leigazolni?

sleepy8 2024.02.18. 09:53:11

@gomorra21: Most ez mire érv? Hogy a Verona kerte ugyanolyan fos mit a miénk? Már bocs, de az hogy ugyanolyan semmirekellő játékosaink vannak, mint egy Veronának, az pont nem teged igazol.

@Attilio79: A -10 pont is miatta volt amúgy, Ő fizette ki zsebbe feketén az elmaradt fizukat is. Ő mondta Paraticinek hogy Pjanic=Arthur. Ja, Marottat is Ő zavarta el anno.

Attilio79 2024.02.18. 11:14:22

@sleepy8: A vezetőség eltakarodott ilyen-olyan formában. Allegri (még) nem, de remélem hamarosan ez a számla is ki lesz egyenlítve. Egyébként most Allegriről beszélünk, nem a vezetőségről.
A játékosok közül is sokan kutyaütök (DS, Pogba, Kean, Sandro) utóbbit még nyomatja is, remélem nagytakarítás kezdődhet náluk is.

gomorra21 2024.02.18. 14:03:43

@sleepy8: "Most ez mire érv? Hogy a Verona kerte ugyanolyan fos mit a miénk? Már bocs, de az hogy ugyanolyan semmirekellő játékosaink vannak, mint egy Veronának, az pont nem teged igazol."

Hát, ha szerinted ugyanolyan fos a Juve kerete, mint a Veronáé, akkor egyre jobban érdekel a stand up előadásod.

sleepy8 2024.02.18. 17:26:31

@gomorra21: 1. Költői túlzás. Nyilván van pár játékosunk, aki nem középszar szint. De például, az Interbe melyik kezdőnk nem a padon ülne? Talán Tek meg Bremer beferne. 2. Mit akarsz bizonyítani a másik lekicsinylésével faszi? Javaslom hogy ha érvekkel nem sikerül válaszolni valamire, akkor inkább engedd el.

@Attilio79: Egyébként Te keverted ide a vezetoseget, amikor a jelnlegi keret minőségét Allegri nyakába varrtad, holott a klubtól mindenki IS lenyilatkozta már, hogy nem Ő dönti el kit igazolunk le, meg kit nem. Itt megjegyeznem, ez a Juvetusnal soha nem is ment így, az edző abból főz ami van. Arról meg hogy ki ebben a keretben a kutyaütő meg ki nem, hát könnyebb felsorolni hogy ki nem.

sleepy8 2024.02.18. 17:33:09

@gomorra21: Azt még azért hozzá tenném hogy nem állítottam amúgy sem hogy ugyanolyan fos a keretunk mint a Veronaé. Kérdést fogalmaztam meg az előző kommenteddel kapcsolatban. Amiben ugye Te akartál érvelni az ellen hogy a mi keretunk szar, azzal hogy megkérdezted hogy a Veronaé mivel jobb. És jelzem, továbbra sem értem, hogy azon hogy a játékosaink nagy része lofaszt nem tett az asztalra, mit segit az, hogy a Veronaiak sem?

gomorra21 2024.02.18. 18:00:03

@sleepy8: nagyon egyszerű az érvelésem.
A Juve kerete a legrosszabb esetben is befér a top4-be a bajnokságban. Amikor alsóházi csapatok ellen tanácstalanok vagyunk, akkor azt hogyan lehet a keret gyengeségével magyarázni? Egyszerűen nem készültünk fel. Játszuk a sematikus játékunkat, az ellefél hatástalanítja a focinkat, és nem tudunk változtatni. Nincs B-terv.
Az internek erősebb a kerete, mint nekünk. Ok, értem. De mit számít ez, ha a Verona ellen játszunk?
Egy-két kivételtől eltekintve a játékosaink idővel egyre gyengébb formában játszanak.

Lehet, érdemes lenne egy olyan edző, akinek nem kellenek ahhoz klasszisok, hogy visszafogott győzelmet tudjon aratni.
A keretünk magja úgyis maradni fog jövőre.

Attilio79 2024.02.18. 20:23:50

@sleepy8: Pogbát szerintem ő kérte, de ezen nem veszünk össze, azonban Sandro játszatása az ő felelőssége, sőt tovább megyek, a formán kívüliség és a motiváció hiánya, a taktika kibontatlansága a szerepkörökre is az ő sara. Ez van.

sleepy8 2024.02.18. 20:32:44

@gomorra21: Én pl nem merném oda tenni a kezem, hogy a Roma, vagy éppen az Atalanta kerete gyengébb lenne a miénknél. És de, az amikor profi játékosok nem tudnak egy az egy ellen megnyerni egy párharcot, az a játékos minőségét mutatja.

Én sose vitattam, hogy ha működik is közel nézhetetlen a Mister focija, ahogy Capelloe vagy Lippie is az volt 100x komolyabb kerettel.

De azt hogy folyamatosan egyéni hibák után kapjuk a gólokat, vagy hogy rendszeresek a labdakezelesi problémák és a pontatlan passzok, ezeket ha rugtál már 2x labda, nem foghatod az edzőre.

Az már csak hab a tortán, hogy hiába próbálta a földön tartani Őket minden nyilatkoztával Allegri, láthatóan a játékosok is elhittek hogy a bab is hús, aztán most hogy pofan baszta őket a valóság, meg össze vannak zuhanva.

sleepy8 2024.02.18. 20:48:53

@Attilio79: Az Ő felelőssége hogy egy bal lábas középső védő van a keretbe?(Mondjuk Én se jatszatnam, ebben megegyezhetünk.) Amíg az a forras, hogy szerinted, addig Pogbarol beszélni se érdemes.

Továbbá meg mindig nem kaptam magyarázatot a kb 5x féltett kérdésre, miszerint mi koze a taktikanak, meg bárminek ahhoz, hogy nem tudunk passzolni, meg labdat kezelni? Vagy esetleg Gatti menetrendszerinti balfaszkodasához?

Sose arról volt híres az ember, hogy sémákra épülnek a támadások. Ez volt benne anno az egyik fő pozitívum. Semmi más nem változott azóta, csak már nem Pirlok, Marchisiok, Tevezek meg ilyen bohoc Higuainok, Pjanicok, vagy Mandzukicok szaladgalnak a pályán. Ez van.

Rikoo 2024.02.18. 20:51:11

@sleepy8: "amikor profi játékosok nem tudnak egy az egy ellen megnyerni egy párharcot"

Ezzel nagyon betaláltál és egyszerűen nem akarom elhinni, hogy Juventus játékosok képtelen kicselezni a Serie A-n belül bármelyik csapat védőjét.
Senkinek nem elvárása, hogy Vini Jr. vagy Mbappé legyen a Juventus támadója, akiket 2-3 játékos sem tud néha lefogni, de ha csak Serie A-t nézünk, akkor ott van Rafael Leao és a Milan bajnoki címe vagy BL menetelése.
Amúgy el kell fogadni, itt tartunk jelenleg. Nem a Juventusban játszanak a legjobb játékosok Olaszországban, hanem az Interben, Milanban, Napoliban.
Szidták sokan, hogy Douglas Costa a köpködős stb. Na most ahhoz képest hol tartunk...
Azért el kell ismerni, hogy Allegrinek is van felelőssége.
Most konkrétan nincs egy játékos sem a keretben, aki képes lenne

gomorra21 2024.02.18. 22:17:54

@sleepy8: "Én pl nem merném oda tenni a kezem, hogy a Roma, vagy éppen az Atalanta kerete gyengébb lenne a miénknél."
De kikre gondolsz? Kiket cserélnél el a mieinkre ? Ha jobbak, akkor min. 6-7 játékost kellene tudnod mondani. Ki kellene a Romából? Dybala? Paredes? Spinazzola? Ezek a Juventusnak nem kellettek. Vagy Lukaku, akitől szerintem a blog 90%-a epét hányt, amikor szóba került?

"De azt hogy folyamatosan egyéni hibák után kapjuk a gólokat, vagy hogy rendszeresek a labdakezelesi problémák és a pontatlan passzok, ezeket ha rugtál már 2x labda, nem foghatod az edzőre."

Hét közben készülnek a játékosok a meccsekre. Az edzői melónak egy nagy része szól arról, hogy mi történik két meccs között. Hogyan akarunk megérkezni egy meccsre. Fura mód, amikor a nagy hullámvölgy előtt volt egy szebb időszak, akkor ilyen labdakezelési b@lfaszságok sem voltak. Ezek nem függetlenek az alap koncepciótól, hogy magabiztosak-e a játékosok, tudják-e, hogy kinek mi a szerepe, jól vannak-e kitalálva a szerepek, és tudunk-e változtatni, ha kell.

Szerintem a probléma így néz ki:

1, Allegri edzőként nem szereti túlszabályozni a játékot - ami nem baj, ha Real játékosai vannak a csapatodban
2, Nem a Real játékosai vannak a Juventusban. Ha egy jól szervezett ellenfél felkészül belőlünk, akkor kényszerhelyzetbe kerülünk. Most kellene valahogy reagálni az ellenfél szervezettségére.
3, Mi a B-terv? Nincs B-terv. Meg kell oldani egyénileg.
4, Ügyesen bekkel a kis alsóházi csipsz@r banda, egyre fogy az önbizalmunk. Mister, nagyon kéne valami "őrült ötlet".
5, Calma, calma! Majd a 70. percnél frissítünk. Ha nyerünk, ha veszítünk, a változtatásnak megvan az ideje. Addig is: egyénileg jobban meg kellene oldani a helyzeteket, kellenek a villanások!
6, Egyre frusztrálóbb a szitu. A játékosok kezdenek összeroppanni. B-terv van? Nincs! Oldjátok meg..
7, Ellenfelünk a meccs végén fellélegezhet, mert értékes pontokat szerzett, és távolabb került a kieséstől.

Ethan Hunt 2024.02.19. 00:26:30

@sleepy8: "Továbbá meg mindig nem kaptam magyarázatot a kb 5x féltett kérdésre, miszerint mi koze a taktikanak, meg bárminek ahhoz, hogy nem tudunk passzolni, meg labdat kezelni? Vagy esetleg Gatti menetrendszerinti balfaszkodasához?"

A játékosok mentális állapotához meg önbizalmához van köze! Az meg nem független Allegritól, meg attól, hogy hogyan készíti fel őket egy meccsre...

Az Empoli meccsig minden szép volt és jó, aztán Milik megcsinálta azt a butaságot a meccs elején, mi meg hazai pályán hagytuk a győzelmet, nem tettünk érte semmi extra erőfeszítést, hanem rámentünk az ikszre, csak azért, hogy ne kockáztassuk a vereséget. Lemondtunk 2 pontról, csak hogy nehogy elveszítsünk 1-et! Ennek milyen üzenete lehetett a keret felé?! Hogy majd az eleve sokkal nehezebb Inter elleni meccsen emiatt még nagyobb eredménykényszer legyen!

Aztán eljött a szezon legfontosabb meccse és mi egy olyan felfogással léptünk pályára, ami eleve kudarcra volt ítélve, miközben igazából immár a győzelem lett volna a kívánt eredmény, hiszen az Inter az előző fordulóban kihasználta az Empoli elleni botlásunkat, illetve a bele nem tett extra erőfeszítésünket...

Az Inter elleni meccs csak arra volt jó, hogy ráébredjünk, milyen sérülékenyek vagyunk egy olyan csapat ellen, ahol mindenki tudja, hogy mi a dolga és tud csapatszinten reagálni baj esetén is, mert be vannak gyakorolva azok is...

Az eredmény önmagában még akár vállalható is lenne, ha nem tudná mindenki, aki a pályán volt, hogy mennyire közünk nem volt a győzelemhez és milyen közel álltunk egy nagyméretű zakóhoz...

Nem csoda, hogy ettől meghasaltak a játékosaink mentálisan...

venember83 2024.02.19. 05:29:10

@Ethan Hunt: De Sciglio közel áll a visszatéréshez, ő majd hátha segít. :)

Attilio79 2024.02.19. 08:05:35

@sleepy8: Visszatérnék az előző gondolatomra, miszerint Allegri tudta, hogy új csapatot kell építenie, tehát a feladat tükrében neki az adott fiatal és tapasztalatlan kerettel kellett dolgoznia, ezért továbbra se értem a nyafogást!
Mindenki tudja, hogy nem világsztárokkal kell dolgoznia, azonban, amire DD és Conte képes volt, azzal Allegri nem tud mit kezdeni és itt nem a meccseken elért eredményekről, hanem a fejlődésről beszélek.
Elképzelhető, hogy hibás lenne a jelenlegi kommunikáció, miszerint Isten adta tehetségeink lennének?
Allegri még Chiesa helyét sem találja, egyszer csatár, egyszer szélső, várom, mikor lesz kapus. Padoini szinteken gondolkozik a mester. Min. 6 védekező felfogású játékossal, széleken próbálkozó csapattal. Középről semmilyen váratlan húzással, nehezen felkerülő labdával, egyszem csatárral és még sorolhatnánk.
Abszólt kiismerhető a Serie A legjobban fizetett edzőjétől, minden meccsünk erre épül!

FAF 2024.02.19. 12:49:19

@sleepy8: Jelen esetben a Verona keretéhez kell mérni a Juventus keretét. Ki ne találd már hogy az ő keretük vagy az Udinese-é jobb.

Lehet takarózni a kerettel egy Inter ellen de kis csapatok ellen nehogy már ez legyen a magyarázat, hogy szar a keretünk és az edző semmiről nem tehet.

FAF 2024.02.19. 13:02:03

@sleepy8: Miért hozod ide az Inter keretét? Mit akarsz bizonyítani egy másik csapat keretének felmagasztalásával? Az Inter kerete jobb ezért nem tudujuk megverni a Veronát meg az Udineset?
Lehet szar a keret de mivel látjuk hogy a mester ezzel nem tud mit kezdeni, nem tudja egy csapat alapjait letenni ezért lehet jó lenne megadni másnak a lehetőséget hátha másnak sikerül.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1697) játékosokról (10214) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2497) meccsek (4284) mercato (4268) nyilatkozat (7631) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása