Az Udinese elleni mérkőzés

serie_a_calcio.jpgA Juventus vereséggel zárta az Inter elleni rangadót, így a zebramezesek számára a reális cél a második hely bebiztosítása maradt, s a soron következő három pont az Udinese elleni hazai mérkőzésen gyűjthető be.

Massimiliano Allegri keretéből sérülés miatt hiányzik majd Dušan Vlahović, Mattia Perin, Mattia De Sciglio és Moise Kean, míg Danilo sárga lapos eltiltását tölti majd. A jó hír viszont, hogy a friss pletykák szerint a szerb támadó csak óvintézkedésből hiányzik, és a következő bajnokin, a Verona otthonában már bevethető lesz.

Az Udinese elleni bajnoki mérkőzésre meghívót kapott a Next Gen-csapat 20 esztendős támadója, Leonardo Cerri, valamint Mattia Perin térdsérülése miatt a padon Carlo Pinsoglio mellett a 19 éves Simone Scaglia foglal helyet.

A 20:45-kor kezdődő mérkőzést a Sport 1 közvetíti élőben.

A Juventus 23 fős kerete a következő:

Kapusok: Szczęsny, Pinsoglio, Scaglia

Védők: Bremer, Gatti, Alex Sandro, Rugani, Cambiaso, Djaló

Középpályások: Locatelli, Kostić, McKennie, Miretti, Weah, Rabiot, Alcaraz, Nicolussi C., Nonge

Támadók: Chiesa, Milik, Yıldız, Iling-Junior, Cerri

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4818324293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alexGicamo 2024.02.12. 18:29:48

Mindenképp győznünk kell, hogy ne szakadjunk le a sintérről .

FORZA JUVE PER SEMPRE !!!

babo0410 2024.02.12. 18:38:32

@alexGicamo: Sajnos az már késő. Ha az inter hozza az elmaradt meccsét, akkor 7 pontra szakadunk le róluk, és félek, hogy ennyit már nem botlanak. Nekünk meg nem szabadna. De azért bízom a legjobbakban. Nem bánnám, ha az inter nem szerezné meg idén a 2. csillagot. Nem bánnám, ha előbb mi szereznénk meg hivatalosan is a 4-et, meg utána a Milan a 2-at.

alexGicamo 2024.02.12. 18:39:47

@babo0410: Amíg élünk remélünk ! És szurkolunk ! ;-)

Shyr Kahn 2024.02.12. 19:21:41

A cel, hogy a Milan ne elozzon be... az Inter megelozesere is van esely, de sajnos ehhez az is kell, hogy Ok botoljanak, azaz ez elsosorban az Inter kezeben van es nem a mienkben.
A sracok csak annyit tehetnek, hogy hajtanak ezerrel es probalnak minden pontot megszerezni a hatralevo fordulokban. Lepesrol lepesre. Ha az meg vagyon, akkor a Milan se tud lehagyni minket.

En attol tartok, hogy pszichologiailag hatranyban most a padlon vannak a sracok, ha tenyleg komolyan akartak a Scudetto-t es ez elegge visszauthet, szoval nem lepodnek meg ha kellene 1-2 merkozes mig ujraterveznenek az agyakban es felfognak, hogy mi a masodik helyert kuzdunk a Milan ellen.

Rocky80 2024.02.12. 19:36:36

A 7 pont is behozható előny, nem temetem még ezt a scudettot. Lesz nekik is még döntetlenük, stabil teljesítménnyel lehet azért zárkózni hozzájuk.

Egy győzelmet remélek hogy újra a helyes vágányra kerüljünk, fontos meccs ahogy minden meccs fontos. Épülgessünk. :-)

Rocky80 2024.02.12. 19:37:28

@Shyr Kahn: annyira súlykolod ezt a pszichológiai hátrány dolgot hogy rám hozod a parát.

venember83 2024.02.12. 19:52:59

Juve: Szczesny, Gatti, Bremer, Alex Sandro, Weah, McKennie, Locatelli, Rabiot, Cambiaso, Milik, Chiesa

venember83 2024.02.12. 19:54:10

@Rocky80: én egy gólt várok Alex Sandrótól. Ráférne már szegény srácra.

Rocky80 2024.02.12. 20:04:07

@venember83: én is. Mondjuk a Palmeiras színeiben, jövőre.

venember83 2024.02.12. 20:17:22

@Rocky80: ugyan. Szerintem még sokat adhat a futballnak, nem könnyű ilyen játékost találni.

MdewC 2024.02.12. 20:18:13

@Rocky80: semmi ilyen hátrány nincs. Illúzió.
Sima win lesz. :)
Juve!

venember83 2024.02.12. 20:20:35

@MdewC: komoly pénzt tettél a zebrák győzelmére?

Shyr Kahn 2024.02.12. 20:23:43

@venember83: Alex Sandro-ra valoban raferne a gol. Eleg sokat szolgalt raadasul nalunk.

@Rocky80: Csak egy meglatas az esendo emberi psziche alapjan. Remelhetoleg ramcafolnak a sracok.

JuveMI 2024.02.12. 20:41:15

Megnyugtató helyezésünk birtokában én most játékban várnék előrelépést... offenzív játékot, Juventushoz méltó taktikát, kreativitásra épülő sémákat... Dévényi Tibibácsi segíts!

FeriGjuve 2024.02.12. 20:48:37

Amikor Sandro arcát mutatják,akkor azt látom rajta,hogy ő hisz magában a legkevésbé. :)

FeriGjuve 2024.02.12. 20:49:46

@venember83: Meg egy kiadós fizetés csökkentés is. ;D

MdewC 2024.02.12. 20:56:46

@venember83: soha nem fogadok. :)

De ha fogadnék, akkor se a Juvera, mindig más az eredmény. Egy spanom szokott néha Juve meccsre fogadni, nyerni még nem sikerült neki. xD

Attilio79 2024.02.12. 21:10:14

Hát ezt nem hiszem el!

babo0410 2024.02.12. 21:10:51

Gratulálok! El se hiszem!

MdewC 2024.02.12. 21:12:04

Sandro. xD

Ezért kár volt berakni.

Jöjjön le szépen a pályáról és nyárig pihi, majd köszönjük meg. Sorry

FeriGjuve 2024.02.12. 21:12:50

Annyira nyomtunk már,hogy vezet az Udinese.

Zsltrk977 2024.02.12. 21:12:58

Alex Sandro... Mi a pics@t keres még itt...megye 3 amit művelt... De a többiek is. Ennyit arról amikor egy 3 védős rendszerben egy szélső védő jatszik aki vén sz@r... Miközben ott van Rugani. Bravo. Foxi Maxi!! ???

bianconeri83 2024.02.12. 21:14:27

Chiesa folyamatosan az oldalvonalon, ez aztán a támadó felfogás...

Attilio79 2024.02.12. 21:15:24

@bianconeri83: Őt csatárként használja Maxi vagy nem ezt állította. :D

babo0410 2024.02.12. 21:18:14

A játékunk az siralmas. Mintha nem is lenne taktikánk ma. Folyamatosan visszafele passzolgatunk, nagyon körülményesen játszunk, nem vagyunk képesek gyorsan a kapu elé érni, és annyit gondolkoznak, hogy néha az az érzésem, hogy Maxi kiküldte a srácokat, hogy oldjátok meg. Borzalmas.

Novice_71 2024.02.12. 21:27:39

Sandro gólpassz... talán a gól is összejön...

MdewC 2024.02.12. 21:32:12

Ezzel a játékkal akartunk bajnokok lenni?

Értem.

Victory7 2024.02.12. 21:35:21

Ha ezen a meccsen kikapunk,vagy akár döntetlen lesz,akkor lényegében a bajnoki cím ugrott,a BL indulás meg 100%. Ezen okoknál fogva komolyan felmerül,hogy mit keres itt a bajnokság legjobban fizetett edzője.....
Ha most lenne egy váltás(nyilván nem lesz) ,akkor egy új edzőnek lenne egy tét nélküli fél szezonja dolgozni a srácokkal és jövőre már nagyobbat lehetne álmodni.

babo0410 2024.02.12. 21:36:06

Nem lehetne úgy játszani, mint januárban? Allegri nem változik. A játékunk újra kilátástalan. Lassú, körülményes, nem tudunk üres területeket teremteni a kapu előtt, és leginkább csak kilátástalanul passzolgatunk. ha lövünk is, nem tiszta lövő helyzeteink vannak, vagy belelőjük a labdát a kapusba. Elkeserítő.

bianconeri83 2024.02.12. 21:36:12

@MdewC: ez a csapat, ezzel az edzővel és játékkal nem érdemel bajnoki címet.

Véleményem szerint a többség nem örülne, ha ez lenne a kívánt és méltó szint egy Juvéhoz. Márpedig ha bajnokságot nyerne vmi csoda folytán a csapat, hátra is dőlhetne mindenki, hogy minden sínen van...

JuveMI 2024.02.12. 21:36:54

Az, az érzésem, hogy ha Allegri holnap megkapná az agyonsz@p@tt sintér keretét... azzal sem lenne jobb a játékunk... ugyan ez a posvány lenne!

danimester1 2024.02.12. 21:37:47

Ebben az ütemben jól haladunk hogy benne legyünk a 4.-ben.Semmi játékunk nincs csak a hátra passzolás,előre meg öreg hölgy módba.Ezzel a játékkal még a döntetlen is bravúr lesz ma.(EGY KIESÉS ELÖL MENEKÜLŐ UDINESE ELLEN!!!!)Meglepő lesz ha nyerünk!

babo0410 2024.02.12. 21:38:41

@Victory7: Azért én semmit nem vennék 100%, ha nem tudunk játékban feljavulni. Nem is értem hogyan tudtunk januárban olyan jól játszani. Nagy a kontraszt a januári, és az utóbbi 3 meccs között.

Rocky80 2024.02.12. 21:40:52

Hát ez siralmas.

Mintha 11 random ember lenne akiket felküldtek hogy ti lesztek ma este a Juventus.
Chiesa is erre a teljesítményre akar fizuemelést kérni...
Sandro minősíthetetlen a beadást leszámítva.
Weah nettó emberhátrány, egyetlen skillje hogy gyors.
Kenny láthatatlan.
Nyomni nem bírunk, akkora bakegerek vagyunk. Az összes lövés középre, elképzelés semmi, jelenlét semmi.

Ez nagyon nehéz lesz. Talán Yildiz beállása hozhat változást. Nincs más akiben bízhatnánk. Vagy Miretti. Vagy Alcaraz. Vagy bárki!...

Juventino86 2024.02.12. 21:42:24

Azon agyalok, hogy talán azért nem hajtanak rendesen a srácok, mert már tudják, hogy Allegri megy a szezon végén. Ez a hozzáállás akkor is nagyon gáz. Mondjuk Mottát nagyon szívesen megnézném nálunk a következő szezonban.
Maga a meccs katasztrófa, Alex Sandrót már nem szabadna berakni a kezdőbe. Nem is értem a koncepciót. Ott van Rugani, akinek legalább belső védő a posztja, sőt, ebben az idényben elég jól is játszott. Erre berak egy kivénhedt szélső védőt...
Amúgy Chiesa is borzalmasan gyenge. Sérülékeny, ráadásul totál egydimenziós...
Egyedül Cambiaso dicsérhető. Valami teljesen más kellene a második félidőben.

JuveMI 2024.02.12. 21:43:27

Ebben a játékrendszerben sem Chiesa, sem pedig Vlahovic erősségei nincsenek kiemelve... sőt a gyengéiket helyezi előtérbe! Kenan Yildiz (a világ egyik legnagyobb tehetsége) szintén le fog pusztulni! Ez az ostoba, lassú, kurv@ gyenge wingback-ekre és egyéni villanásokra épülő célfutball a labdarúgás halála!!!!

Shyr Kahn 2024.02.12. 21:46:03

@babo0410: Ez pszichologiai hatas lehet... tudom leirtam mar nehanyszor, de ha egyszer nagyon akarsz valamit es kikapsz a legfobb rivalisodtol, akit igy nehezebb utolerni... akkor osszedol benned egy vilag es uj motivaciot kell talalni. Valoszinu, hogy a sracok osszeestek az Inter elleni utan es feladtak a dolgot. Lehet nekik mindegy, hogy masodik, vagy negyedik helyen vegzunk, de talan idobem osszeszedik magukat majd.

Hozzateszem ez Allegri tenykedese alatt mindig is igy volt. A csapatnak jol ment, a formahangolas altalaban nem sikerult es amikor a puskapor elfogyott, akkor a motivacio hianya miatt mindig volt egy-egy rosszabb periodusa a csapatnak.

Rocky80 2024.02.12. 21:46:34

Oké, a kapott gólunk bohózat volt, de ez akkor is édeskevés.

Nincsenek különbséget jelentő játékosaink és vezéreink nehéz helyzetekben. Illetve van Sandro, csak ő az ellenfélnek jelent különbséget...

babo0410 2024.02.12. 21:46:49

@Rocky80: Ez a nagy Allegri taktikája! És sajnos mióta visszajött, remény sincs, hogy kitalál valamit. Félek ez a meccs ennyi, de ne legyen igazam.

Attilio79 2024.02.12. 21:47:02

Ide egy olyan edző kell, aki épített már csapatot és látott közelről élklubot edzőként!
Minden más csak kísérletezgetés.

Victory7 2024.02.12. 21:47:05

@babo0410: Tuti meg lesz ,de nem miattunk,hanem ,mert idén az interen kívül többi top csapat is szar....

Shyr Kahn 2024.02.12. 21:47:32

@Rocky80: Yldiz egy fecskeket nem hoz nyarat. A kozeppalya, de legfokepp a vedelem stabilizalasa nelkul itt nehezen mentunk pontot.

Shyr Kahn 2024.02.12. 21:49:10

@Attilio79: A fiatal generacios edzok kozul kell valogatni. Motta, de leginkabb Francesco Farioli lenne a legjobb alternativa... kell a friss ver, akik kepesek borsto torni Inzaghiek (es feltehetoen Conte) orra ala.

babo0410 2024.02.12. 21:49:28

@Shyr Kahn: És kinek a dolga lenne tenni ez ellen? Anno Conte fel tudta rázni a csapatot. A lehetetlenből lettünk bajnokok. Sajnos Allegrinél ebben nem hiszek. Mióta visszatért sajnos pont a rugalmasság veszett ki belőle.

ggbuffon 2024.02.12. 21:49:36

@JuveMI: mondjuk Chiesanak egy kezemen meg tudom számolni hány épkézláb meccse volt mióta visszatért a sérüléséből.

Kicsit szent tehen effektust erzek vele kapcsolatban.

Victory7 2024.02.12. 21:49:49

AZZZIGEN cserélni se cserél Maxi... Derék dolog ez hazai pályán,,hátrányban egy kiesőjelölt ellen OMG

Rikoo 2024.02.12. 21:49:55

@babo0410: 66% labdabirtoklás, 10 lövés, amiből 6 kaput talált. Nem ez a siralmas, sokkal rosszabb meccsek is voltak ennél.
Az én problémám megint a kezdő.
Alex Sandro mit keres egyáltalán a kezdőben??
Rabiot és Locatelli soha nem voltak jók együtt, mégis erőltetni kell őket orrvérzésig.
0 kreativitás van az egész középpályában. Konkrétan Cambiaso a legjobb, amikor bemozog középre...

Shyr Kahn 2024.02.12. 21:51:29

@babo0410: Allegri sosem volt a felrazos tipus. A kerdes inkabb az, hogy a szezon vegeig mikor talalnak uj motivaciot maguknak a sracok (mondjuk a Milan elott vegezni). A mult alapjan, kell nehany merkozes ehhez legalabb.

Attilio79 2024.02.12. 21:53:23

@Shyr Kahn: Továbbra is úgy gondolom, olyan kell, aki ismeri a klub régi és dicső múltját! Hozzá kell csapni Davidsot és pár régi játékosunkat segítségként, aztán mehet a parti!
Allegri, Landucci és Padoin stb helyett most már szükség lenne pár olyanra, aki tudja mit csinál.
Ja és erőnléti edzőt is cserélni kellene.

JuveMI 2024.02.12. 21:56:27

@ggbuffon: Egy villámléptű szélsőről van szó, akinek a jetékrendszer nem kínál elég területet, hogy a legjobb képességét (1-1 elleni játék) kihozza magából... egy mérhetetlenül ostoba rendszerben focizik, egy a kezdőkörben túltöltött statikus középpályával a háta mögött... szánalmasan háromszögelget két balfassz@l... és három emberen át próbál cselezni... pont ebben rossz! Ez Allegri sara... egy 10 éve halott, defenzív felfogás csapdájában vergődik!

babo0410 2024.02.12. 21:57:43

@Shyr Kahn: Allegri azért ki tudott találni dolgokat, ha nem ment. Volt olyan BL meccs, ahol úgy mentünk tovább anno, hogy Allegri tudta úgy alakítani a taktikát, hogy az működött. Most ez hiányzik belőle.
@Rikoo: Lehet birtokoljuk a labdát, mert az Udinese hagyja. De ezzel semmit nem kezdünk. És a támadásépítésünk hihetetlen lassú. Csak forgunk össze-vissza, kezdeni a labdával semmit nem tudunk, maximum előrebikázzuk. Tudum megint az edzőt akarod mentegetni, de felesleges. Ő rakta fel a kezdőt, és ő találta ki a taktikát. Kár mentegetni. Kreativitás meg nincs a kp-n mert a taktikánk gyenge. Érdekes, mikor januárban támadóbban játszottunk, és gyorsabban próbáltunk kapu elé kerülni, nem volt gond a kp kreativitása?

Shyr Kahn 2024.02.12. 22:00:52

@Attilio79: De Zerbi egy uj korszakot inditott el a futbal taktika teren... aki nem lep idoben lemarad. Thiago Motta, De Zerbi, Xabi Alonso es Francesco Farioli azok az edzok, akik kepesek lehetnek nagyban befolyasolni a jovo futbaljat az elkovetkezendo 10 evben.
Nalunk esetleg Igor Tudor lehetne ez az edzo, de O ahogy korabban irtam szemelyes okok miatt lepett le az OM-tol mult szezon vegen es nem tudom, hogy mennyire rendezodott az elete es igy hogy tudna-e munkat vallalni nalunk, kerdeses.

ggbuffon 2024.02.12. 22:00:57

@JuveMI: hagyjuk már, full öncélú és önző, nekem egy kicsit sem szimpatikus amit leművel.

Direct_01 2024.02.12. 22:01:28

Mi ez a borzalom gyerekek?

Shyr Kahn 2024.02.12. 22:02:18

@babo0410: Azokban az esetekben, amikor Allegri tudott taktikailag modositani a sracok motivaciojaval nem volt gond. Ma van gond vele.

Attilio79 2024.02.12. 22:06:32

@Shyr Kahn: Nekem ez Pirlos döntésnek tűnne. Komoly probléma, ha nem tudunk legalább egy olyan nevet felmutatni, aki minden szempontból alkalmas lehet egy sztár csapathoz. Motta Interes múltja pedig még inkább taszító. :)
Na, majd meglátjuk.

Attilio79 2024.02.12. 22:11:46

Locatelllliiii. :D
Atyaég! 16ról! :D
Nem csodálom, hogy nincs átlövés, senki nem tud messziről lőni. :D

JuveMI 2024.02.12. 22:15:07

@Attilio79: Nem kell ide sztárcsapathoz való edző! Egy modern taktikus kell... ez a keret egy jó taktikával sztáredzővé teszi (olasz szinten) egy év alatt! Palladinonak van Juve kötődése... de nálam a legjobb választás továbbra is a Chievo egykori irányítója lenne... Vincenzo Italiano.

Direct_01 2024.02.12. 22:18:20

Az elmúlt 10 de inkább 20 év leggyengébb Juventusát láthatjuk!

Semmi elképzelés, semmi tempóváltás vagy valami váratlan húzás! Nagyon kellene már az az edző csere! Remélem hosszabbítanak még vagy 5 évre ezzel a vicsorgó pojácával!

Nem az Inter,Moratti vagy a calciopoli lesz a Juventus végzete, hanem ez a livornoi b*rom,meg az az okostojàs amelyik visszahozta 2021-ben. Meglehet nézni hol tartunk most, Sarrit én már esküszöm visszasirom!!!!Ég és Föld az akkori és a mostani produkció!

MdewC 2024.02.12. 22:19:17

Chieasa nem először sül be egy fontosnak mondható meccsen… nem akarok jobban belemenni, de sztem ez kevés.

Attilio79 2024.02.12. 22:20:21

@JuveMI: Nem tudom, nekem pl. Gasperini megbízhatóbb döntésnek tűnne pl., Prandelli vállalna még bármit is? :D
Meglátjuk, kíváncsi vagyok, ha érkezik váltás.

MdewC 2024.02.12. 22:20:28

Le is hozta Max… akkor jól van. Sztem jó döntés.

babo0410 2024.02.12. 22:20:39

Teljesen kilátástalan a játék. Esélyünk nincs gólt lőni. Nyerni meg pláne. És akkor a scudetto végleg annyi, és tekingethetünk hátrafelé is.

JuveMI 2024.02.12. 22:23:38

@Attilio79: 'Vén f@szokat ne hozzunk!'... új hús kell... olyan, akinek motivációt jelent végigzop@tni Itáliát (majd a világot) a Juventussal...

babo0410 2024.02.12. 22:23:54

De az is vicc, hogy vesztésre állunk, látszik nem megy, változtatni kell, erre csere a 77. percben, mert hátha valaki valami váratlant húz. Hihetetlen.

Attilio79 2024.02.12. 22:25:54

@JuveMI: Jah, láttunk pár hulló csillagot, Ferrara, Pirlo, jöjjön még pár!
Tényleg elfelejtette itt mindenki, hogy mi volt a Juventus.

Shyr Kahn 2024.02.12. 22:27:15

@Attilio79: Gasperini egy kivalo taktikus, de tenyleg mar idosnek tunik hozza. Palladino-t es Italiano-t nem kovettem, de lehet @JuveMI-nek igaza van veluk kapocsolatban.

Lanzafame 2024.02.12. 22:27:26

Jó látni, hogy mindig van valami Allegri cilinderében, ha véletlenül nem mi gyömöszöljük be a vezető gólt.

Esetlegesség, szervezetlenség és bohócok a kezdőben (Sandro miért játszik egy percet is?). Összevissza szaladgálunk, ha nálunk a labda. Maradnak a szögletek, remélem lesz még néhány és kiegyenlítünk.

JuveMI 2024.02.12. 22:30:29

@Attilio79: Jah... persze... hozzunk egy 60 éves vén f@szt... vagy egy szintén 10 éve lejárt lemez Contét. Apropó... a '90-es évek legjobb döntése volt a 200 éves Trapattonit Lippire cserélni.... Te biztosan tudod "mi volt a Juventus"??

gomorra21 2024.02.12. 22:30:44

@Lanzafame: nem Max miatt bukunk, hanem a keretünk gyenge. Ha olyan erős kerete lenne, mint az udinese, már vertünk volna ötöt..

Il Principino 2024.02.12. 22:32:52

Bremeren és a lengyelen kívül mindenki tompa,értékelhetetlen ma!!!
Cserék sem váltották meg a világot ma,reggelig sem rúgnak ezek gólt..

Lanzafame 2024.02.12. 22:32:57

@gomorra21: így van, az edző nem tehet arról, ha olyanok vagyunk, mint egy impotens kiscsapat.

Direct_01 2024.02.12. 22:34:10

@Lanzafame: A jelenlegi csapat 80%-a nem Juventus szintű játékos, avagy MÁR NEM Juventus szintű mint Sandro esetében,aki jó kis Spieler volt 4 évvel ezelőtt. Milik dettó, nem is értem mit keres itt!

De nyugodtan meglehet köszönni a közreműködést a nyáron Ruganinak,Kosticnak,Rabiotnak,Mirettinek,Keannek és akár még Chiesának és Sczsenynek is!

Direct_01 2024.02.12. 22:35:41

@Direct_01: Locatelli kimaradt! Érthetetlen hogy neki mi a feladata egyáltalán!

babo0410 2024.02.12. 22:37:15

Ha marad a vereség, és az Atalanta megnyeri a pótmeccsét, akkor 8 pontra feljön, De az 5. Bologna is 11 pontra közeledhet.
És ez után lesz két viszonylag könnyű meccsünk a Verona és a Frosinone ellen, de utána Napoli, Atalanta, Genoa, Lazio, Fior, Torino, Cagliari, Milan, Roma, Salernitana, Bologna, Monza.
Tehát van 14 meccsünk hátra, ebből legalább 9 nem lesz könnyű. Félek még lesz min izgulnunk a végére. Hihetetlen, hogy a január után hova süllyedtünk. Ha gyorsan nem lábalunk ki ebből, nagy gáz lesz. Nagyon nehéz sorozat jön 2 forduló múlva.

Shyr Kahn 2024.02.12. 22:38:11

@Attilio79: Eredetileg Allegri sem tudta mi a Juventus, megis megelozte mar Lippi-t a levezetett merkozesek szamaban. A Juve kotodes sztem nem annyira fontos, mint az hogy olasz legyen (az viszont igen, mert az olasz edzokepzes meg mindig a legjobb a vilagon). Francesco Farioli 34 eves es mar van majd 10 eves tapasztalata. Az OSG Nice-al masodikak a francia bajnoksagban, 3-4 evet tanult De Zerbitol es a legutobbi jelentesek alapjan sokoldalubb edzo, mint O (egyenesen szornyetegnek neveztek). Mivel huszonevesen kezdte kapusedzokent nem varhatjuk tole, hogy Juve kotodese legyen, hiszen nem volt sosem profi jatekos sehol. Ettol meg igen jo edzo, aki a jovo nagy csillaga lehet (talan mar ma is az). En siman varatlant huzva hoznam hozzank. Lehet ez a jovo... az edzoket fiatalon ki kell nevelni. 34 evesen joval jobb kapcsolata lenne a jatekosokkal es a korszakvalto De Zerbi taktikat otvozne a sajat hozzaadott ertekevel. Erdemes utananezni... En is csupan a napokban tettem meg es meglepoen jonak tunt, amit olvastam rola. Persze irni mindenkirol lehet szepen, de az az igazsag, hogy az eredmenyek is mellette szolnak, mert az OSG Nice nem volt az utobbi idenykeben egy tul acelos csapat.

OneT 2024.02.12. 22:41:11

Na itt van az Allegritek. Hol van most a sok agyhalott?

gomorra21 2024.02.12. 22:41:30

@Direct_01: "A jelenlegi csapat 80%-a nem Juventus szintű játékos"
Az Udinese 80%-át meg Bayern München szintű játékosok adják;)

OneT 2024.02.12. 22:41:47

@babo0410: Könnyű meccs? :-D Hát én már nem tudom mi a könnyű.

OneT 2024.02.12. 22:42:43

@gomorra21: Pontosan! Amelyik IQ bajnok védi ezt a bohócot ezt nem számolja bele.

Attilio79 2024.02.12. 22:43:00

@JuveMI: Lippi 45 volt, ha jól emlékszem és addigra megjárta az Atalantát és a Napolit, ezzel szemben a brazilnak jelenleg van egy jó szezonja, eddig úgy tűnik, ez változhat.
A hasonlítási alap maximum korban reális (kb. -4 év, Motta javára) , de, hogy mi sül ki Mottából az elég nagy kérdés. Lippi stabilabb választásnak tűnik.

Wizzurah 2024.02.12. 22:45:06

Nah, még jó hogy nem néztem a meccset csak most néztem fel. Látom, a sztáredző alkotott. Majd megmagyarázza a bohóc nem baj, a 4. hely a cél, most tette ezt biztossá. Remélem nem hagyja ki a sintér felszopását sem. Most már mégis elzavarnám a sivatagba is, eddig kíméletes akartam lenni, de már nem, jár neki a mélytorkos cumcum.

Lanzafame 2024.02.12. 22:46:11

@Direct_01: igen, pont ezért van szüksége ezeknek a kutyaütőknek egy olyan vezetőre, aki a szájukba rágja, mit kell tenniük, aki eszközt, csapatjátékot ad a kezükbe.

Allegri akkor jó edző, ha van 10 klasszisa, akkor működik ez a "a védekezést megszervezem, a támadást meg oldjátok meg" felfogás.

babo0410 2024.02.12. 22:47:20

@OneT: Ilyen taktikával semmi nem lesz könnyű. Nagy lejtmenetben vagyunk. Egyesek meg istenítették Allegrit, mert ezzel a kerettel második helyen volt. De lassan tényleg csak volt. A Milan 1 pontra van tőlünk, de ha így folytatjuk, akkor az Atalanta is hamar a nyakunkon lesz. És ha a Bologna is így halad, akár ők is. Ha nem javulunk gyorsan, nagy bajok lesznek.
Hiába volt nálunk a labda, hiába volt 14 kapura lövésünk, ha pont az érvényesült, amit az Udine akart. Nem tudtunk tiszta helyzeteket teremteni, csak a kapusba lőttük a labdát. Lassú és körülményes volt a játék. Félek, most jön egy hullámvölgy, és minden amit eddig elértünk, annak annyi. Azért abban bízom, hogy legalább a BL helyeket nem tesszük kockára. És ezzel a jövő évi Szuperkupa is veszélybe került.

Shyr Kahn 2024.02.12. 22:47:31

@OneT: En nem vedem Allegri-t, de egy kicsit megis. Az igazsag az, hogy O sosem volt jo motivalasban. Azt a sracok mindig maguk talaltak meg (vagy vittek tovabb az elozo edzo utan). O mindig is a hozzaadott taktika miatt volt jo. Ma sajnos nincs regista a piacon. E nelkul Allegri meg van love taktikailag is. Probalt iden valamit kihozni a dolgokbol regista nelkul (Loca nem igazan jo regista-nak), de a sracok ma totalisan motivalatlanok voltak... meglatasom szerint azert, mert meg nem talaltak meg az Inter elleni vereseg utan a motivalo celt (masodik hely a Milan elott).
Nekik per pill. fejben eleg a negyedik hely. Ez tunt szamomra az igazsagnak.

JuveMI 2024.02.12. 22:48:42

@Shyr Kahn: És ami nálam még fontos szempont... Italiano, Motta, Palladino 4 védős rendszert játszat... tehát nem a 10 évvel ezelőtt még működő, 3 védős Conte-irányzatot másolja! Mondj egy edzőt a Pl-ből, aki 3 belső védővel áll fel! Nincs! Conte volt az utolsó... azt meg ne keverjük össze a legújabb, Guardiola-féle 3 védős szisztémával, mert teljesen másról szól!

Direct_01 2024.02.12. 22:50:13

@Lanzafame: Allegri akkor se érne el semmit ha megkapnà a City keretét!

Nagyon sok dolga lesz Giuntolinak, ki kell cserélje a keretet, találnia kell egy épeszű menedzsert , na és persze mindezt pénz nélkül.Nagyon szép jövő előtt áll klubunk! ✌️

babo0410 2024.02.12. 22:51:21

@Lanzafame: Akkor sem, mert láttuk, hogy Di María is kifakadt, hogy nem érti mit akar az edző. Szerinted, ha az edző annyit mond egy sztárnak, menj és csináld, nem fog kiakadni? Pláne, ha a társakkal nem fogják érteni egymást, mert mind próbál saját fejjel gondolkodni? Szerintem amíg nincsen támadás építés, addig halott az egész. Mikor támadóbban játszunk, és látszik valami logika a támadásépítésben, akkor vagyunk jók.

Shyr Kahn 2024.02.12. 22:52:08

@JuveMI: Mostanaban racuppantam a taktikai elemzesekre, mert nekem is szuksegem van ra a gyerekeim edzesein/merkozesein... utananezek majd annak, amit irtal, koszi az infot! Egyebkent az OSG Nice is 4-3-3-t jatszat, azaz 4 vedovel all fel.

Shyr Kahn 2024.02.12. 22:54:21

@babo0410: Sztem Allegrinek meg van a taktikaja a tamadasokra is, de tulerolteti a vedelmi feladatokkal a sracokat, igy csak akkor tudunk nekimenni a dolognak, ha eppen van ero es kedv a tamadasra. youtu.be/U_u0DEMAqsQ?si=337IgGbmLZ7MJWrH

Attilio79 2024.02.12. 22:55:01

@Direct_01: Azért nem ennyire rossz a helyzetünk! Bremer, Danilo, Cambiaso, Yildiz, Fagioli, Chiesa, Vlahovic használható játékosok, plusz jön vissza Barreneche és Soulé.
Pogba, DS, Sandro, Kean, Locatelli, Rabiot, McK sajnos nem tudnak hosszú távon megbízható játékot játszani, nekik kellene menniük.

gomorra21 2024.02.12. 22:55:05

Gyerekek, ha miénk lenne a Thauvin-Lucca páros, akkor Allegri már tudna alkotni. De amíg nincsenek ilyen kaliberű játékosaink, addig nagyon nehéz..

MdewC 2024.02.12. 22:55:07

@Shyr Kahn: Neked lett igazad.

Szétesett az öltöző, amit a bajnoki cím illúziója tartott egyben.

Nincs itt semmi látnivaló.

(Chiesaba tavaly is beleálltam, hasonló dolgok előfordulhatnak, sajnálom. Számomra már nem Juve szint. Sérülés ide vagy oda, kár érte. Ma az ő vezérletével és teljesítményével kellett volna nyernünk. Ebből semmi nem sikerült.)

JuveMI 2024.02.12. 22:55:19

@Attilio79: Igen... Lippi a legjobb edzői korban volt... szemben a 10 évvel azelőtt király Trapattoni már 55 körül. Nem is ez a lényeg... hanem a felfogás... modern futballt játszó edzőt kell szereznünk! Nincs pénzünk... így kis nevet nagy tehetséggel és nagy ambíciókkal! Kockáztatnunk kell! Minél előbb... amíg vannak klasszis játékosaink (Chiesa, Vlahovic, Yildiz)... akikkel lehet komoly eredményt elérni!

Juvino 2024.02.12. 22:56:51

Addig mondta a mester,h most mar tenyleg a negyedik helyert megyunk. Szerencse az őszi sok egygolos meccs,m szoros lesz ez a sok idegenbeli "rangadoval". Egyebkent, ha nem Sandro hibazik a golnal, hanem mondjuk Gatti, akkor a masodik felidore ki sem jon.

Shyr Kahn 2024.02.12. 22:57:31

@MdewC: Ez persze meg csak egy teoria, de lehet igaz a latottak alapjan...

Rikoo 2024.02.12. 22:57:52

@JuveMI: Pirloval kockáztatott a klub, erősen kétlem, hogy még egyszer akarnak majd.

Shyr Kahn 2024.02.12. 22:59:27

@Rikoo: En igazabol csak kiemelem Maxi erossegeit a rossz merkozes ellenere... semmi mast nem csinalok. Sajnos az O erossegei most nem elegendoek, mert ilyen idoszakokban pont mas tipusu edzore lenne szuksegunk. Ez nem az elso eset az elozo evekben.

nortu30 2024.02.12. 23:02:11

Igazság szerint egy percig nem voltunk versenyben a Scudettóért, ez csak önáltatás volt. Sajnos nem vagyunk egy súlycsoportban a sinterrel, de szerintem a Milánnal, vagy az Atalantával sem. Ez igaz a keretre is, de a legnagyobb kerékkötő a klubnál a megélhetési edzőnk, akitől számomra érthetetlen módon nem akarnak megszabadulni.

Shyr Kahn 2024.02.12. 23:02:37

@Rikoo: Igen, sztem Pirlo elszallt es jelenleg, amit a Serie B-ben mutat a Sampdoria-val az nem meggyozo. Van ez ugy, hogy egy edzo eleg intelligens, de nem tudja eleg jol atadni a tudasat a csapatnak, mert ahhoz pedagogiai erzek is kell. Pirlo lehet ebbe a kategoriaba tartozik.

Rikoo 2024.02.12. 23:02:58

@Shyr Kahn: Vakvágány, hidd el nekem.

Attilio79 2024.02.12. 23:04:25

@Shyr Kahn: Allegri ma szerencsétlen volt!
Kezdve, hogy találtak egy gólt, visszaálltak és nem volt megfelelő csatár tartaléka!
A középpályánk pedig egy bohózat volt!
A keretben foglalja a helyet DS, Pogba, Fagioli, Kean, akik létszámot és fizetést tartanak, de hasznuk egyáltalán nincsen!
Az, hogy most, a hajrára elfáradt a csapat számomra azt jelenti, hogy az erőnlét is az ablakon kívűl van.

Rikoo 2024.02.12. 23:04:48

@Shyr Kahn: Második a Nice a bajnokságban, de 21 meccsen 22 gólt lőttek. Tipikus olasz edző.

JuveMI 2024.02.12. 23:05:13

@Rikoo: Pirlo óriási baklövés volt! Ő hatalmas játékos volt egykoron, de nem edző (mint anno Seedorf, Gattuso a Milan padján:). Az edzői szakma teljesen más, mint játékosnak lenni! Pirlot ne hasonlítsuk össze olyan edzőkkel, mint Motta, Palladino vagy Italiano... akik képesek a saját játékukat leoktatni és játszatni egy halom sz@r kerettel! Egyszóval EDZŐ kell ide... nem kirakatember!

Shyr Kahn 2024.02.12. 23:10:32

@Rikoo: Erdemes ugy nezni az OSG Nice teljesitmenyet, hogy mi a keretuk es mit csinaltak az elozo evben. A stabil vedelem minden olasz edzonel alap... ezzel sztem abszolut nincs gond. Sot, en ezert is szeretem az olasz focit, mert nem masodlagos szamukra a stabil vedelem, hanem egy beton biztos alapra probalnak meg epitkezni.

Shyr Kahn 2024.02.12. 23:12:23

OGC Nice... mea culpa

@JuveMI: ++

Belekostolva az edzo szakmaba fiataloknal, azt latom, hogy az a jo edzo aki kepes atadni a tudasat. Neha az edzok nem tul acelosak taktikailag. A ketto egyutt az utos az elfociban.

Rikoo 2024.02.12. 23:15:06

@JuveMI: Hát ha itt egyáltalán Palladino merülne fel, akkor még nyugodtan fel lehetne sorolni vagy 20 másik edzőt is.
Thiago Motta még azt mondom oké, mert tényleg nagy eredményt ér el idén a Bolognánál és intelligensen játszanak. Maga az ember is alkalmas szerintem egy nagyobb csapat vezetésére, játékosként is a legmagasabb szinten játszott és tudja kezelni az öltözőt.

Rikoo 2024.02.12. 23:16:59

Esküszöm csodálkozom, hogy még Will Still nem merült fel, aki a Football Manager játékból kiindulva lett profi menedzser.:D

Wizzurah 2024.02.12. 23:22:46

@Rikoo: Nem abból indult ki, mert már edzősködött előtte is, de így lett népszerű. Amúgy meg amióta ő tolja a Reims-t, kemények is. Véleményem szerint is nem csak az lehet jó edző, aki jó focista is volt, sőt...

Shyr Kahn 2024.02.12. 23:26:53

@Rikoo: Motta jo edzo es eleg modern felfogasban jatszik. Az Interes multjak tegyuk felre... talan profikent kepes tullepni rajta a szurkolokkal egyutt.

Felreertes ne essek... mi nem vagyunk jok az edzok megfigyeleseben, hiszen kozel sem vagyunk azon a szinten, hogy ezekben a korokben mozogjunk, de azt erdemes eszrevenni, hogy a felsobb korokben van nehany buborek.. az ismeretseg egy buborekba zar es igy rendszerint Ok sem kepesek teljesen objektivan ertekelni a kulonbozo erdekeltsegek es kapcsolatok miatt. A szigoruan a statokra Ebben a tekintetben egy a fotel elott ulo szurkolo elonyosebb helyzetben van, mert csak aztr latja, ami a merkozesen es a nyilatkozatokban tortenik... nem ad hozza annyi "szemelyes" es vegkepp nulla politikai erteket.

JuveMI 2024.02.12. 23:48:11

@Rikoo: Az edzői szakma annyira különbözik a profi futballistától, hogy teljesen összehasonlíthatatlan. Természetesen egy ex-profi focistának jobb az indulása... DE a futball fizikai munka... az edzőség viszont szellemi... ergo teljesen más kvalitásokat igényel. Egy edző esetében a legkevesebbet jelenti, hogy mennyire volt nagy játékos... főleg manapság...
Jelenleg egy 10 évvel ezelőtt eltanult módszerrel sehol nem vagy... sem az edzőpályán, sem pedig az öltözőben (annyit változott a világ, az edzésmunka és a taktika).
Az edzői szakmában ugyan úgy van tehetséges, mint a futballban!
Kikaptam itt már azért, mert Yildizt mertem Del Pierohoz hasonlítani (azóta sem értem miért)... most meg azért kapok ki, mert szerintem Motta/Palladino/Italiano... Klopp szintű edzőtehetségek.
u.i.: Üdvözlettel;
JuveMI... sportedzői képesítéssel rendelkező, gyakorló (nem megélhetés, kizárólag szerelem) kosárlabdaedző...

Rikoo 2024.02.12. 23:56:42

Nagyon érdekes, hogy a stadionban mennyire másképp gondolják, mint itt.
Az ultrák Allegrit éltették az utolsó percekben és a játékosokat fütyülték/fújolták.

football-italia.net/juventus-players-booed-but-ultras-defend-allegri/

Rikoo 2024.02.13. 00:01:45

Giuntoli is nyilatkozott meccs előtt pár mondatot. Amennyiben bejut a csapat a legfontosabb európai kupasorozatba(BL, Klub VB), akkor bővebb keret lesz és minőségi igazolások.

Emellett kiemelte, hogy nagyon boldogok, hogy Allegrivel dolgozhatnak együtt, aki bizonyítja, hogy egy nagyszerű edző.
A legfőbb cél a Top4-be bejutás és ezáltal az európai kupasorozatokba.

Valószínűleg óriási szüksége lehet a klubnak az emelt BL és klub VB pénzekre Giuntoli nyilatkozatai alapján...

Rikoo 2024.02.13. 00:09:11

@Shyr Kahn: Egyetértek.

@JuveMI: Azért Ancelotti bőven bizonyítja, hogy a klasszikus régimódi módszerek még mindig működnek a legmagasabb szinten is, miközben Xavi pl. alig tud megvalósítani valamit a modern felfogásból, pedig ő aztán tényleg Guardiola utód is lehetett volna.

Változni kell folyamatosan és erre Guardiola jó példa, de a nagy trófeákat továbbra is azok az edzők nyerik, akik kiemelkedő motivációs készséggel rendelkeznek és az öltözőt rendben tudják tartani.

Wizzurah 2024.02.13. 00:12:03

@Rikoo: Ismerem és figyelemmel követem évek óta, nem azt mondom, hogy nem arról lett híres, hogy football managerezik, hanem hogy már előtte is edző volt. Mindegy.

Shyr Kahn 2024.02.13. 00:26:49

@Rikoo: Na peldaul Allegri ilyen szintu vedese (amit a klub mutat) egy buborek (azaz politika es ismeretseg/jo kapcsolat). El kell ismerni, hogy alapvetoen egy jo edzo, de azert azt a felelosseget ra kellene tudni tolni, amiert O felel. Annyiban az ultraknak igzuk van, hogy a motivacios hianyt a jatekosoktol lehet szamon kerni reszben, de ebben azert az edzo is ludas.

Egyebkent Xabi Alonso egy jo pelda az olyan fiatal edzore, aki kepes volt rendkivul gyorsan magas szintre kerulnie edzokent is (ellentetben Xavi-val). Tehat vannak ellenpeldak is.

Rikoo 2024.02.13. 00:42:40

@Wizzurah: Lehetséges, én a Wikipediaból indultam ki, de oda bárki írhat.

"Still has stated that playing the Football Manager and Championship Manager video game series helped him to decide to switch focus from playing at the age of 17, and move to England to start studying to become a coach at Myerscough College in Preston, Lancashire."

Rikoo 2024.02.13. 01:07:28

@Shyr Kahn: Igen, Xabi Alonso nagyon jó példa.

Rikoo 2024.02.13. 01:23:42

@Shyr Kahn: Szerintem az ultrák azért is éltethették a meccs végén Allegrit, mert tegnap érte be Lippit a meccsek számában és kapott is egy emlékdíjat még a meccs előtt.
Vlahovic is megkapta a hónap legjobb játékosának járó MVP díjat.

gomorra21 2024.02.13. 01:44:23

A két következő meccset hozni kell, akkor 4 meccsre lesz 6 pontunk, az átlagban korrekt. A legjobb 4 meglesz, ne parázzatok!

Wizzurah 2024.02.13. 02:14:02

@Rikoo: Amúgy brutális arc és nagyon tehetséges edzőnek tartom és egy ékes példája, hogy nem abból lesz csak jó edző, aki jó focista volt, ill. egyáltalán focista volt, mert pl. Klopp pocsék focista volt és az egyik legnagyobb edző valaha, de pl. Sarri sem volt focista és jó edzőnek tartom, ahogy elég jól bizonyít Will is.
Igazából nem is annyira nehéz elkezdeni az edzői karriert itt Angliában sem, bár kicsit nehezítettek róla, viszonylag könnyű elkezdeni, mert régóta dédelgetett álmom lenne. A szamárlétra már kicsit hosszabb.
Magyarországon teljesen más a szitu, ott azért lehetetlen egy "átlagembernek", mert rettentően korrupt és bürokratikus a rendszer. De segédedzőnek, erőnléti edzőnek, stb. még könnyebb úgymond a végzettséget megszereznie.
Kicsit elkanyarodtam a cikk témájától, de az kb. szóra sem érdemes.

venember83 2024.02.13. 04:22:19

@Rikoo: "Emellett kiemelte, hogy nagyon boldogok, hogy Allegrivel dolgozhatnak együtt, aki bizonyítja, hogy egy nagyszerű edző."

Sajnos a kutyaütő játékosok nem méltók ehhez a nagyszerű edzőhöz, aki többet érdemelne.

Shyr Kahn 2024.02.13. 05:41:46

@Rikoo: 405 merkozes azert szep szam valoban.

@Wizzurah: Kanadaban is viszonylag egyszeru az edzoi palya, amennyit latok belole... de Coverciano a legjobb... sajnos azonban ahhoz olasznak kellene lenni :)

FAF 2024.02.13. 10:11:29

@Shyr Kahn: "O mindig is a hozzaadott taktika miatt volt jo. Ma sajnos nincs regista a piacon. E nelkul Allegri meg van love taktikailag is."

Azért itt van egy kis logikai bukfenc szerintem. Azt mondod nem jó motivátor de a hozzáadott taktika miatt volt jó. Majd te magad cáfolod meg az állításod azzal, hogy nem tud mit hozzátenni taktikailag mert brühühü nincs regista. Szóval egy egysíkú edző aki csak registával tud mit kezdeni.

Baromi magas fizetés mellett, nem tud motiválni, taktikailag nem tud mit hozzátenni, a fiatalok csak kényszerből játszanak. Lásd Rugani vs. Alex Sandro. Akkor mégis minek tartjuk ekkora fizetéssel? Hogy elmondhassa a kishitű, hitvány nyilatkozatait?

steven.h 2024.02.13. 14:27:56

@babo0410: attól függetlenül hogy mennyire rossz volt ez a meccs és semmi pozitívat nem tudnék írni, azért az mégiscsak érdekes, hogy ha a Juve nyer így mondjuk a fiorentina ellen, ahogy ma az Udinese, az a szerencse és beszorított minket az ellenfél, nem tudtunk kijönni, és stb stb, most hogy ezt az Udinese csinálta meg a Juvéval, most ez azt jelenti hogy az valósult meg a pályán amit ők terveztek

venember83 2024.02.13. 14:38:55

@steven.h: a talált gól nagyrészt szerencse, utána meg már adja magát a forgatókönyv, nyilván a gól után sem árt némi szerencse. De alapvetően szerencse kell az előnybe kerüléshez. Viszont igazad van, a két helyzet tényleg ugyanaz, és ugyanúgy kellene megítélni.

Shyr Kahn 2024.02.13. 15:48:19

@FAF: Valoban ellentmondok az elozo feltevesnek, igy kiemelve a mondandom. Amit hozza akarok adni az az, hogy regista nelkul is kitalal taktikat, de az sok esetben nem mukodik. A taktika onmagaban nem rossz, de tulzottan epit a jatekosok koncentraltsagara.
Di Maria es masok is azert panaszkodtak, mert a vedekezesbol kialakitott tamadas (ures teruletekre valo befutas) nehezen ertheto/ertelmezheto es bonyolult, mert minden esetben a tamado jatekos(ok)nak kell felmernie a palyat es hogy merre fussanak. A tobbieknek pedig ehhez kell alakitani a felfutasaikat/helyezkedesuket. Ez mindig az adott korulmenytol es az ellenfel felallasatol fugg es igy szinte minden csapat ellen maskent nez ki. Ergo, nehez begyakarolni (nem azt jelenti, hogy lehetetlen). Az altalanos iranyelveket lehet gyakorolni es nehany szituaciot bizonyosan gyakorolnak is.
Ez a taktika papiron mukodik, de sajnos a jatekosok motivaltsagatol erosen fugg, hiszen ha a vedekezes tul sokat kivesz es a jatekosok nem elegge fokuszaltak a tamado teruletek szkenneleseben, akkor olyan impotens tamadasok szuletnek, mint amit tegnap is lathattunk.
Persze ez csak az en feltevesem. Lehet tulkomplikalom a dolgot (sztem nem :) de lehetseges ).
Visszaterve a mondanivalomra, a gond az, hogy taktikailag kitalalt valamit Maxi a regista "nelkuli" strategiara, de az nagyban fugg a jatekosok motivaltsagan, mert a tamadasok joval inkabb kontextus fuggoek, amik feldolgozasa sok energiat es fokuszt igenyel az egesz csapattol.
Lasd amig volt motivacio es mentalis ero (a Scudetto elerese realisabb volt), addig a jatekosoknak erdekes modon volt erejuk sok golt szerezni es formas tamadasokat kialakitani.
Nem felejtettek el focizni ket merkozes alatt. Amit tegnap lathattunk az - meggyozodesem, hogy - mentalis problema volt. Elfogyott a motivacio. Amig nem jon ujra meg, addig szenvedni fogunk. Es bizony Allegri ebben nagyon nem tunik jonak. Nem tud motivalni.
Szoval valoban... legjobban fizetett edzokent ennel jobban kellene teljesitenie. A keret nem gyenge, de ez a taktika erosen fugg a koncentracios szintjuktol es attol, hogy adott szituaciokban mikent tudjuk az ellenfelet osszezavarni a hatso soraikban.

gomorra21 2024.02.13. 16:27:33

@FAF: Max Allegrinek van egy nagyívű edzői felfogása: nem kell a dolgokat túlbonyolítani, egyszerűen jó játékosok kellenek, akik ösztönösen megoldják a meccseket, forradalmi edzői turpisságok nélkül.
Ez egy igazi felsőkategóriás, prémium gondolkodás, amit meg kell fizetni. Allegri a mi státuszszimbólumunk, amit pl. a szánalmas dögevők nem engedhetnének meg maguknak.

Rikoo 2024.02.13. 22:30:53

@Wizzurah: Igen, ezzel abszolút egyetértek.

Lanzafame 2024.02.14. 16:08:22

@Shyr Kahn: ezt a múltkor is belinkelted, nagyon jó és pontos, amíg a védekezésről beszél. A bajok a támadásnál kezdődnek.

Bonyolultan körülírja, hogy a támadásaink kontrák. Majd Kosztics kapcsán viccesen "creating chances"-ről beszél, ez a gyakorlatban a random beívelgetéseket jelenti. Na meg Chiesa tényleg fontos, mivel sokat vállal a szélen, ebből "sok szögletet" kiharcolva - ezzel el is értünk Allegri fő fegyveréhez, a szöglethez.

A gond az, hogy ha nem mi vezetünk, kitörölhetjük a kontrázással, és nem lesz területünk, amire a videó végig alapozza a dicséretét. Itt kezdődnének a sémák, figurák, a kidolgozott támadásvezetés, a proaktivitás. De arra az esetre, ha nem mi szerezzük meg a vezetést, már évek óta nincs megoldása Allegrinek. Szinte olyan, mintha nem is akarná, hogy legyen.

@babo0410: egy klasszis (Di María) kevés, főleg ha már elég öreg. Arra céloztam, hogy amikor ott volt Higuaín, Khedira, Mandzukic, a BBC és Buffon, és a még nem kiégett Dybala, ezek a fiúk megoldották a támadásokat szájbarágás nélkül. De egy szem Chiesa vagy ADM mellett a Rabiot-k, Koszticsok és Locatellik nem tudják "maguktól" a dolgukat, nekik konkrétabb instrukciók kellenek, mert gyengébb játékosok. Ahogy pl. Rossi teszi a közepes képességű játékosaival a válogatottnál.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1697) játékosokról (10214) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2497) meccsek (4284) mercato (4268) nyilatkozat (7631) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása