Mark Iuliano a TvPlay adásában értékelte a Juventus idei menetelését, kiemelten kezelve az idén kellemes meglepetéseket nyújtó játékosokat.
„Kenan Yıldız csodálatos dolgokat mutat, rengeteget fejlődik, és tudom, hogy nagyon jól teljesít edzésen, a fejlődésre koncentrál, és kiegyensúlyozottan teljesít.
Gleison Bremer jól ismeri Torinót, és jól dolgozik edzésen, de a keretben ott van Federico Gatti, akiről csak rendkívül elismerően tudok beszélni az idei évért, és megérdemli, hogy kezdő legyen.
Emellett természetesen gratulációt érdemel Massimiliano Allegri is, aki megtapasztalt nehéz időszakokat, azonban a nehézségek és sérülések ellenére második helyre hozta fel a Juventust az Inter után, amely toronymagasan kiemelkedik a teljes mezőnyből.
Aki még gratulációt érdemel, az Weston McKennie, aki visszatért előző állomáshelyére, ahol senki nem hitt benne, most azonban nagyon jó bajnokságot fut. Jól helyezkedik idén, és teljes szívvel játszik, soha nem adja fel a harcot.”
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
west30 2024.02.11. 14:30:25
babo0410 2024.02.11. 17:31:44
venember83 2024.02.11. 19:14:03
Gyurva 2024.02.11. 19:33:08
Belaera 2024.02.11. 21:21:04
Rikoo 2024.02.11. 21:44:33
Ezt az Intert még Marotta és Conte kezdte el építeni, ehhez képest a Juventus évekig hordozta a problémáit.
Amikor Allegri utolsó éve volt, akkor lehetett olvasni a legmegbízhatóbb forrásoktól, hogy 5-6 komoly változtatást kell szerinte eszközölni a keretben, mert "jóllakkot" játékosokkal van tele a keret és Paratici-nek köszönhetően megszabadulni sem lehetett a keret nagy részétől.
Nem véletlenül nyilatkozta Szczesny, hogy idén végre nincs olyan játékos a keretben, aki többnek hiszi magát...
Szerintem Bonucci maga volt a méreg az egész keretnek és a Netflixes sorozat óta ez nekem a meggyőződésem.
Amikor Allegri visszatért, akkor leolvasható volt a második meccse után(Empoli), ahogy Chiellini mondja neki, hogy "ez nem csapat".
Ez az első igazi év, amikor tényleg a jövő csapatát lehet építeni, de óriási a lemaradás jelenleg az Interhez képest.
Tényleg csak a hülye nem látja, hogy egyénileg is óriási különbségek vannak.
A második félidő tökéletes példa volt arra, hogy a Juventus jelenleg miért nem tud sokkal támadóbban játszani. Abszolút hiányzik a keretből 3-4 kreatív játékos és a gyors védők.
Úgy ment át az Inter a Juventuson a kontrákkal, mint kés a vajon. Simán lehetett volna ez 4-0 vagy 5-0 is, ha Bremer és Szczesny nem mentik meg a csapatot...
Ideális esetben nem Gattinak kellene lennie a kezdő hátvédnek és nem egy Locatelli-Rabiot-McKennie totál szürke középpályás sor kellene legyen a Juventus kezdőcsapatában, de itt tartunk jelenleg.
Azt is láthattuk, hogy Yildiz és Cambiaso még nem tart ott, hogy több mint 80 ezer néző utálata között tudjon a saját szintjén játszani. Teljesen megszeppentek, de ez várható is volt, sosem játszottak még így. Yildiz pár hete konkrétan még a harmadosztályban játszott pár száz néző előtt...
Nekem nem is az az elvárásom Allegritől hogy eredmények legyenek, hanem hogy olyan csapatot tudjon majd átadni, amelynek megvannak az alapjai és lehessen mire építeni, ne 0-ról kelljen kezdenie az új edzőnek.
Ethan Hunt 2024.02.11. 23:34:04
Nem Marotta és Conte kezdte el építeni ezt az Intert, hanem már évek óta építették, csak éppen pár dolog még hiányzott, az egyik pl. a győztes mentalitás, amit kizárólag Contének köszönhetnek. Conte volt az, aki elhitette velük, hogy képesek nyerni, ahogy velünk is tette anno.
"mert "jóllakkot" játékosokkal van tele a keret és Paratici-nek köszönhetően megszabadulni sem lehetett a keret nagy részétől."
Ja, persze, biztos Paratici hosszabbított fizetésemeléssel Khedirával meg Mandzukiccsal, akik már rég leszállóágban voltak és tudvalevő volt, hogy soha nem látunk belőlük egy fillért sem.
Itt van egy pár igazolás Marottától, amikből olyan faszául kijöttünk:
Higuain: 90 M -> 0 €
D.Costa: 46 M -> 0 €
Bernardeschi: 40 M -> 0 €
Mandzukic: 19 M -> 0€
De legalább Bonucci kapcsán egyetértünk...
"Ideális esetben nem Gattinak kellene lennie a kezdő hátvédnek és nem egy Locatelli-Rabiot-McKennie totál szürke középpályás sor kellene legyen a Juventus kezdőcsapatában, de itt tartunk jelenleg."
Ez egy jó kibúvó, de amúgy semmi nem utal arra, hogy ez ne felelne meg Allegri elvárásainak. Pont az ilyen játékosokat kedveli Allegri, aki nem gondolja túl a dolgokat. A 352-t is azért szereti annyira, mert olyan faszául lehet vele bekkelni...
Érdekes módon Simone Inzaghi mennyivel másabb tartalommal tudja megtölteni ezt a 352-t - és nem kell azzal jönnöd, hogy micsoda egyéni különbségek vannak a játékosaink között - csak nálunk szándék sincsen, hogy olyan fiatal játékosokat szerződtessünk, akikkel valami hasonlót lehetne kreálni, ha már ragaszkodik hozzá...
"Azt is láthattuk, hogy Yildiz és Cambiaso még nem tart ott, hogy több mint 80 ezer néző utálata között tudjon a saját szintjén játszani. Teljesen megszeppentek, de ez várható is volt, sosem játszottak még így."
Vagy azt is lehet mondani, hogy az Internek gyakorlatilag kettejük kikapcsolására kellett kitalálniuk valamit, hogy esetlegessé tegyék a támadásainkat, ahogy meg is tették...
Rikoo 2024.02.12. 00:15:24
Próbálgatja Mirettit is, na abban sincs sok köszönet.
Kibúvó?
Tavaly a kérésére jött Pogba, Di María és Paredes is, akik abszolút nem szürke játékosok.
Iscoért is könyörgött vagy 3-4 évig...
Itt van Yildiz, akit konkrétan még Chiesa-val szemben is preferál, pedig még csak 18 éves. Szereti ő az egyéniségeket, ezt mindig le is nyilatkozza.
Milyen kikapcsolásukra? Alapvető dolgokra nem voltak képesek. Kb. mint Dybala a Real Madrid elleni BL döntőben.
Mert mégis ki hosszabbított Alex Sandroval, Bonuccival, Khediraval, Mandzukiccsal, Szczesnyvel? Marotta?
"Nem Marotta és Conte kezdte el építeni ezt az Intert, hanem már évek óta építették, csak éppen pár dolog még hiányzott, az egyik pl. a győztes mentalitás, amit kizárólag Contének köszönhetnek. Conte volt az, aki elhitette velük, hogy képesek nyerni, ahogy velünk is tette anno."
Na ezzel jól eltudnál vitázni az Interes taggal, aki ide szokott járni.:D
Szerinte ez nagyon nem így van.
Érdekes ez az Inzaghi kérdés, mert gyakorlatilag átvett egy 3-5-2-re épült csapatot Contétól, úgy hogy ő is ugyanezt a felállást használta a Lazioval évekig. Megnéztem néhány taktikai elemzést, de lényegében nagyobb változást nem eszközölt, csak a saját játékelképzelését adta hozzá és ezáltal jóval támadóbbak lettek. Gondolom jobban is szeretik őt az Inter szurkolók pont emiatt, igaz még Scudettot nem nyert és reméljük nem is fog, bár egyre kisebb esélyt látok arra, hogy sok pontot bukjanak a következő hetekben...
Miért ne lenne szándék? Giuntoli nyáron jött, már most látszódik mit akarunk. Djaló nagyon gyors belső védő, Alcaraz egy olyan b-t-b középpályás, aki jó támadásban. Végre úgy igazolunk játékosokat, amire specifikusan szükség van, mert hiánycikk a keretben.
venember83 2024.02.12. 05:18:39
babo0410 2024.02.12. 12:11:56
Másrészt meg az interben megvan a győztes mentalitás, a Juvéból ez hiányzik. És úgy, hogy maga az edző is bizonyos meccseken inkább 1 pontot akar, csak ne kelljen kockáztatni, nem is lesz győztes mentalitásunk.
Az meg lehet, hogy Allegri is szereti a kreatív játékosokat, de úgy, hogy kimész, azt megoldod, nem lehet kiküldeni őket. És a pályán pont ez látszik. Egyébként meg Di Maria hatalmas fogás volt. Lehetett sejteni, hogy nem lesz nagy sikersztori. Eleve leszálló ágban volt, és akit úgy kell győzködni, hogy még ne menjen levezetni, az eleve reménytelen. És Di Maria volt az egyik, aki kiakadt, hogy gőze nincs mit akar Allegri. Nem volt egy sikersztori. Már tavaly is inkább a fiatalokat kellett volna próbálgatni szerintem.
Ethan Hunt 2024.02.14. 00:00:40
Mirettinek a Next Genben lenne a helye vagy kölcsönben, nem az első csapatnál...
"Tavaly a kérésére jött Pogba, Di María és Paredes is, akik abszolút nem szürke játékosok."
Pogba nem is lett volna szürke, de őt mindenképpen vissza akartuk hozni. Di Maria tudott volna segíteni, de Allegri totál szétzilálta. Paredes meg egy passzjátékos, semmi különös.
"Iscoért is könyörgött vagy 3-4 évig..."
A média könyörgött érte max, a legnagyobb kacsa volt az elmúlt években, sosem akart idejönni és mi sem akartuk komolyan soha...
Nem mintha a spanyol játékosoknak valaha is feküdt volna a Serie A...
"Itt van Yildiz, akit konkrétan még Chiesa-val szemben is preferál, pedig még csak 18 éves."
Azért preferálja, mert 1) így akar Chiesából jobb teljesítményt kipréselni, 2) a vezetés is biztos, hogy erősen jelzett felé, hogy kezdjen el neki játékperceket adni és játszassa is, ha jó teljesítményt nyújt, mert nem akarják elveszíteni...
"Mert mégis ki hosszabbított Alex Sandroval, Bonuccival, Khediraval, Mandzukiccsal, Szczesnyvel? Marotta?"
Lehet kicsit megkavarodtál az időpontokkal, de segíthetek kibogozni:
Az akkor 32 éves Khedirával (4M€ -> 6M€) meg a 31 éves Manzukiccsal (4M€ -> 6M€) 2018 nyarán-ősz elején pontosan az az idióta Marotta hosszabbított - még búcsúzólag bosszúból - fizetésemeléssel 2-2 évvel, 2021-ig. Khedirára még újabb opciós év is lett volna 34 évesen (sic!)...
Bonucci 2018.08.02-án jött vissza, akkor még Marotta volt a góré...
Alex Sandroval (27 évesen) az utolsó hosszabbítása a pályája kb. csúcsán, 2018. dec. 20-án történt Paraticivel, nem hinném, hogy ezzel bárkinek problémája lehet. Főleg, hogy tavaly már lejárt volna a szerződése, csak Allegri szándékos "hibájából" fakadóan automatikus meghosszabbodott...
Szczesny hosszabbításával is nem tudom mi a probléma, hiszen neki is az utolsó fizetésemelése, 2020.02.12-én történt 29 éves korában, szintén a pályafutása csúcsa körül (3,5M€ -> 6,5M€)...
Szóval ennyit Marottáról, aki Paraticire hagyta a sok nagyfizetésű eladhatatlan embert...
"Higuain: 90 M -> 0 €
D.Costa: 46 M -> 0 €
Bernardeschi: 40 M -> 0 €
Mandzukic: 19 M -> 0 €"
195 millió euró kiadás -> 0 € bevétel
És ezt az embert sírják vissza egyesek, meg tartják "géniusznak"... :D
"Na ezzel jól eltudnál vitázni az Interes taggal, aki ide szokott járni.:D
Szerinte ez nagyon nem így van."
Húha, mit nem mondasz... :) Van egy rakás Juventus-os csoport, oldal is, ahol egyesek nagyon okosnak hiszik magukat, aztán közük sincsen semmihez, se az igazolások hátteréhez, se a gazdasági-pénzügyi viszonyokhoz...
"Miért ne lenne szándék? Giuntoli nyáron jött, már most látszódik mit akarunk. Djaló nagyon gyors belső védő, Alcaraz egy olyan b-t-b középpályás, aki jó támadásban. Végre úgy igazolunk játékosokat, amire specifikusan szükség van, mert hiánycikk a keretben."
Hát ezaz, hogy Giuntolinak van szándéka, az látszik is, hogy ő mit akar, a Napolinál is ezért sikerült neki egy gazdaságilag fenntartható modellt vinnie! De ott olyan edzők is voltak, akik nem féltek fiatalokat játszatni, beépíteni. De Allegri egy fiatalt sem kért, sőt ha teheti, nem is játszatja őket, kivéve, ha nincs más választása, mert a rutinosabbak mondjuk sérültek...
Itt egy lappangó összeférhetetlenség van edző és sportigazgatói szándék között már a kezdetektől fogva, amiből remélhetőleg hamarosan egy edzőváltás fog következni...
Rikoo 2024.02.14. 00:24:47
Látható, hogy ő inkább a kiforrottabb és tapasztaltabb játékosokban bízik jobban és az utolsó bekezdésre is ez a válaszom.
Jóval többet vártam volna Allegritől és a stábtól az elmúlt két és fél évben, de szerintem itt már az elejétől kezdve problémák voltak, ugyanis már akkor is többen elutasították a stábhoz való csatlakozást...
Azt, hogy mi a kacsa vagy mi nem, azt csak sejteni tudjuk, de biztosra nem lehet mondani.
És ez a Yildiz-Chiesa kérdésre is igaz.
A Paratici-Marotta féle összehasonlításra én nem szeretnék válaszolni, mert nem tudnám indulat nélkül leírni.
Én abszolút bízok Giuntoliban és szerintem nagyon minőségi igazolásai lesznek. Az edzőkérdés más kérdés, mert szerintem itt ellentmondás lesz Elkannék és Giuntoliék között.
Gyanítom, hogy bármi is legyen a döntés, azt a tulajdonosi kör fogja meghozni, mert végülis ők pumpálják folyamatosan a pénzt a klubba...
Ethan Hunt 2024.02.14. 01:10:01
Hasonlóan érzem én is, csak a másik irányból. Hatalmas sötétség uralkodik a témában a tudatlanság meg a szándékos félremagyarázás miatt, hogy mi kinek is köszönhető valójában...
"Én abszolút bízok Giuntoliban és szerintem nagyon minőségi igazolásai lesznek."
Én is maximálisan bízok benne, mert önmagáért beszél, amit eddig elért a csapataival és a megfelelő személy arra a célra is, amit meg akarunk valósítani, hogy gazdaságilag fenntarthatóan, mégis eredményesen működhessen a klub.
Ami a minőségi igazolásokat illeti, majd kiderül, hogy pontosan mit is mért ezalatt, mert nagy nevek leigazolására szerintem egyelőre abszolút nincs pénzügyi lehetőség, még az éves mérleg nullszaldóssá tevéséhez is évek kellenek majd, legalábbis ha újabb tőkeinjekciókkal már nem számolunk...
Rikoo 2024.02.14. 01:51:22
Ethan Hunt 2024.02.14. 17:49:56
Én azoknak a "belső infó"-jára vagy bizonyítékaira lennék kíváncsi, akik ész nélkül szidják! Hogy utánanéztek-e valaha bárminek, amit róla írtak vagy csak papagájként ismétlik azokat a dolgokat, amiket informáltabbnak hitt (valójában tudatlan vagy totál elfogult) emberektől olvastak, akik persze tényként adták el meg adják el nap mint nap a személyes véleményüket...