Vlahović: „A Juve és a környezet felülmúlta a várakozásaimat”

valhovic_dusan_golorom.jpgDušan Vlahović visszatért, miután az előző szezonban rengeteg sérüléssel bajlódott, és 2024-et rendkívül hatékonyan kezdte, s beszélt a BeIn Sports munkatársának a Torinóban töltött időszakról.

„Személyes tekintetben nagyszerűen érzem magam, örülök, hogy segíteni tudtam a csapatnak, hogy elérjük a kívánt eredményeket. Győzelmek után jobban tudunk dolgozni, és ugyanígy kell folytatnunk a jövőben.

Imádom ezt a várost és ezt a klubot, nagyon jól érzem magam a Juventusnál, ez a környezet felülmúlta a várakozásaimat.

Rasszista megnyilvánulások? Meg kell ölelnünk Mike Maignant, és tudatnunk kell vele, hogy nincs egyedül, mind mögötte állunk. És mindent meg fogunk tenni azért, hogy ilyesmi ne történhessen meg többet a futballban: elfogadhatatlan diszkrimináció ez valakivel szemben a bőrszíne miatt: mindannyian együtt játszunk és élünk, s ugyanazok vagyunk.

A katari világbajnokság nem sikerült úgy, ahogy szerettem volna. Nem éreztem jól magam, nem voltam olyan fizikai állapotban, hogy edzhessek, és mentálisan nehéz volt számomra. Nem tehettem azt, amit szerettem volna annak ellenére, hogy nagyszerű lehetőség mutatkozott előttem a világbajnokság révén.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr2218318343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rocky80 2024.02.04. 12:24:20

Te meg alulmúltad tavaly a mi várakozásainkat. De kezdjük elfelejteni!

Ethan Hunt 2024.02.04. 14:02:55

@Rocky80: Az enyémet ugyan nem! Én Allegrit teszem felelőssé érte, hiszen az ő játékfelfogása döntő jelentőséggel bír egy csatár teljesítményére...

Rocky80 2024.02.04. 15:54:09

@Ethan Hunt: tudom, minden egyes hozzászólásodban őt teszed felelőssé, bármilyen témában. Már éppen írni is akartam hogy miért kell ez, de rájöttem, hogy felesleges. Jogod van hozzá természesen.
Csak olvastam az utolsó 5 kommentedet, és szinte kivétel nélkül említve van negatív formában.

venember83 2024.02.04. 17:42:55

@Rocky80: gyere szerkesztőnek, úgy tudsz a kommentek között szűrni szerző szerint. Az ÖSSZES kommentjét elolvashatod!!!

Rocky80 2024.02.04. 19:26:06

@venember83: csak a jogosultságok egyéb kötelezettségek nélkül mi pénz? :D

venember83 2024.02.04. 19:32:34

@Rocky80: az ilyesmihez nem pénz kell, hanem kellően vastag arcbőr. Pont mint a valóságban, ahol az emberek jogokat akarnak, kötelezettségek nélkül. Bár ha te valamelyik olajsejk leszármazottja vagy, kellően vaskos bankszámlával, talán megbeszélhetjük a pénzügyi részleteket is akár. :)

Rocky80 2024.02.04. 20:11:13

@venember83: egy poén volt, nem kell mindjárt marni.

Amúgy tudod mihez kell még vastag arcbőr? Hogy vannak elveim, de pénzért sutba dobom őket. ;)

venember83 2024.02.04. 20:19:40

@Rocky80: elnézést, nem tudtam, hogy ennyire látszanak a fogaim, nem volt szándékos.

Wizzurah 2024.02.04. 20:50:49

Mi történt Maignan-al? Igen elfoglalt vagyok a napokban, lemaradtam róla úgy vélem.

venember83 2024.02.04. 21:15:23

@Wizzurah: rasszista megnyilvánulások miatt szólt a bírónak, majd levonult a pályáról: www.youtube.com/watch?v=o95YC06Pvyo

Vlahót is cigózzák, nyilván nem nehéz együttéreznie a Milan kapusával.

Ethan Hunt 2024.02.04. 21:24:12

@Rocky80: Tudom, nekem is bosszantó olyan valakitől kommentet olvasni, akiben fel sem merül, hogy egy játékos - főleg egy támadó felfogású játékhoz szokott csatár - esetleg az edzője a csapattal játszatott defenzív taktikája és mély védekezése miatt nyújt gyengébb teljesítményt és nem biztos, hogy azért, mert szar/túlértékelt/flop...

venember83 2024.02.04. 21:37:13

@Ethan Hunt: a túlárazottsága szerintem vitathatatlan, de téli mercatóban egy csapat húzóembere másképp nemigen mozdítható.

Rikoo 2024.02.04. 21:49:20

@Ethan Hunt: De akkor miért lehet az, hogy az összes Serie A játékos közül neki van a legtöbb kihagyott helyzete?
Defenzív vagy nem defenzív játék, a helyzetek ott vannak előtte folyamatosan.
Bár én egyébként továbbra is védem őt, szerintem lesz ő még a Juventusnál Scudetto győztes vezéregyéniség, de lehet elfogult vagyok vele, ezt elismerem.

venember83 2024.02.04. 21:50:50

@Rikoo: én nagyon rosszul érezném magam, ha pl. Luca Toniként vágná a gólokat egy Bayernnél, miután a Juve megszabadul tőle... S kinézem belőle. Meg a Juventusból is.

Ethan Hunt 2024.02.04. 22:13:28

@Rikoo: "De akkor miért lehet az, hogy az összes Serie A játékos közül neki van a legtöbb kihagyott helyzete?"

Talán azért, mert frusztrált, mert ez a fajta játék túl nagy nyomást tesz rá (egész meccses őrlődés egy szem középcsatárként, várhatóan kevés gólhelyzetből kellene minden meccsen jó százalékkal betalálnia - ez klasszis csatároknak sem lenne könnyű, nemhogy egy akkori 22 évesnek), de az is lehet, hogy túl könnyen lesz dekoncentrált. Én nem zárom ki az ő egyéni felelősségének a lehetőségét, csak azt tartom abszurdnak, hogy valaki kizárólag erre fogja és más magyarázat fel sem merül benne...

@venember83: Igazad lehet, de egy ilyen korú játékosnál a potenciált is meg kell fizetni, mert 10 évre megoldhatja a csatárproblémáidat, plusz mások is vitték volna, ami alapból felhajtja a játékosok árát...

Rocky80 2024.02.04. 23:47:28

@Ethan Hunt: illetve a sérülései miatt, ez meg benned nem merült most fel, mondhatnám én is.

Nyilván lehetne több helyzetbe hozása is, de ez a Juventus és igen, itt ilyen nyomás van és ilyen csapatok ellen mint a mai Inter és lehet egy pár helyzeted lesz egész meccsen vagy csak egyetlen egy, azt kell berúgni. Így lehetsz világklasszis, ha bírod a nyomást, hideg a fejed és jó döntéseket hozol akkor is ha csak egy helyzeted van egész meccsen.

Amúgy meg ki boncolgatta most az okát az alulteljesítésnek? Én ugyan nem, de te megállapítottad azonnal, hogy mi merül fel bennem és mi nem.

Ethan Hunt 2024.02.04. 23:56:30

@Rocky80: "de ez a Juventus és igen, itt ilyen nyomás van és ilyen csapatok ellen mint a mai Inter és lehet egy pár helyzeted lesz egész meccsen vagy csak egyetlen egy, azt kell berúgni."

Igen, előfordulhat ilyen egy meccsen, de nálunk ez az alapértelmezett felállás, nem valami egymeccses anomália! Nálunk ez egy edzői döntés, hogy erre van kárhoztatva egy csatár, mert ilyen a taktika...

"Én ugyan nem, de te megállapítottad azonnal, hogy mi merül fel bennem és mi nem."

Mert talán nem így gondolod? Vagy te kinek a számlájára írod Vlahovic tavalyi úgymond alulteljesítését? Kitalálhatom? Neki, illetve az impotens középpályának. Bárkinek, csak nem Allegrinek...

Rocky80 2024.02.06. 16:23:45

@Ethan Hunt: nyilván összetett probléma volt, nem csak egy tényezős. De azért elvárható lenne tőle, hogy nagyobb arányban értékesítse a helyzeteit, nem gondolod? Vagy méltóztassunk meccsenként 10 helyzetet kidolgozni neki, hogy kényelmesen rúgdoshasson kapura aztán majd beakad?

Félreértés ne essék, nem azt mondom hogy 1 helyzete legyen egész meccsen, de na...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása