Alcaraz: "Nagy elszántsággal érkeztem a Juventushoz"

alcaraz_carlos_juventus.jpgA Juventus a téli átigazolási időszak utolsó napján kölcsönben szerződtette a Southampton argentin tehetségét, Carlos Alcarazt, aki már el is utazik új csapattársaival az Inter elleni mérkőzésre.

"Minden nagyon gyorsan történt, de nagyon szép is volt. Az ügynököm értesített az érdeklődésről, én pedig próbáltam nyugodt maradni. A barátnőm nagy támogatást adott, az egész nagyon szép volt. Tudtam, hogy nyugodtnak kell maradnom, mert lehet, hogy a dolgok nem alakulnak jól, de most itt vagyok, s nagyon boldog vagyok, hogy ennél a nagyszerű klubnál lehetek. Az első napok nagyon jók voltak." - mondta Alcaraz a Juventus csatornájának nyilatkozva.

"Lenyűgöző volt, egy álom. Tudom, hogy keményen kell majd dolgoznom, hogy elérjem a céljaimat mind a Juventusszal, mind egyéni szinten. Őrületes volt, mert a Juventusszal játszottam a PlayStation-ön, most pedig itt vagyok. Megtiszteltetés, nagyszerű érzés megérkezni ide. Azt kell mondanom, hogy sok mérkőzést láttam, amikor  Di María, Paredes és Dybala itt voltak, nagyon jó volt.

Mindig is a középpályán játszottam, a jobb és a bal oldalon is, ez az a szerepkör, amelyben a legjobban érzem magam. Nagy elszántsággal érkeztem meg ide, nagy vággyal a győzelmekre és a játékra. Nagyon versenyszellemű srác vagyok, nem szeretek veszíteni. Ezért fogom a legjobbat nyújtani mindaddig, amíg ezt a mezt viselem.

Gyerekként mindig is nagyon szerettem Cristiano Ronaldót, aki inspiráló volt számomra és mindenki számára. Amikor a Racingnál játszottam, igazán szerettem az egyik csapattársamat, Zarachót. Nagyszerű példakép volt, de CR7 jelentette a legnagyobb inspirációt.

Nagyon boldog vagyok, hogy itt lehetek, köszönöm a szurkolóknak azt a rengeteg üzenetet az Instagram-on. Nagyon boldog vagyok, s s szeretném, ha tudnák, hogy amikor csak ezért a mezért küzdhetek, a legteljesebb mértékben megteszem majd."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr3718318183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zolika1015 2024.02.03. 19:15:59

Nekem szimpatikus a srác. Csípem az ilyen “mindent bele” karaktereket. Come on Carlos!!

Zolika1015 2024.02.03. 19:26:43

Külön köszönet a videóért! Nagyon jó így látni a függöny mögötti dolgokat!:)

HUN_SOLO 2024.02.03. 19:31:21

Tudom, h iszonyat drága a srác, de remélem megvesszük , mert az azt jelentené, h találtunk egy gyémántot.

rabsic02 2024.02.03. 20:26:43

Ilyen videók után nem csodálkozom, hogy a legtöbb mai játékos már inkább néz ki hímringyónak, mint futballistának.

venember83 2024.02.03. 20:40:00

@rabsic02: lehet ítélkezni, de ezek a képek, sztorik kellenek a telefonon lógó modern futballszurkolónak.

gomorra21 2024.02.03. 21:37:49

@rabsic02: "Amikor a Racingnál játszottam, igazán szerettem az egyik csapattársamat, Zarachót." ;)

Leram7 2024.02.03. 23:08:29

Mit kell vajon ahhoz nyújtania, letennie az asztalra hogy megvegyük ennyiért?
Még mindig nem értem a teansfert és nem tudom elképzelni, hogy ezt az összeget kifizetjük érte.

Ugyanakkor kívánom neki, hogy illeszkedjen be és cáfoljon rám és megtaláljuk végre azt a támadó kp-t, akit eldönti a meccseket és 10+ gólt és 10+ gólpasszt ad egy szezonban.

@rabsic02: Az afrikaiak közül az összesnek szinte fonott haja van most, a dél amerikaiak ki vannak tettoválva tetőtől talpig...

Rikoo 2024.02.03. 23:35:30

@Leram7: Érdekesség, hogy júniusig konkrétan ingyen van a klubnál, ugyanis a fizetését az angolok állják, a kölcsönnek a díját pedig utólag kell fizetni, attól függően, hogy mennyit játszott.
Illetve a kivásárlási ára is ettől függ majd elvileg. Valószínűleg a Juventus alkudni fog az árából nyáron, ez egy last minute deal volt.

gomorra21 2024.02.04. 00:46:32

@Leram7: vannak még átmenetek a visszaküldés, meg a kivásárlási ár kifizetése között.

dringo 2024.02.04. 06:11:16

@Leram7: Ha beválik, mi megvesszük Alcarazt 50 millióért, cserébe ti megveszitek Soulét ugyanennyiért. Ne legyen igazam, de én el tudok képzelni egy ilyen megállapodást a háttérben!

alexGicamo 2024.02.04. 14:13:02

@rabsic02: Engem nem érdekel, hogy néz ki egy játékos , csak tolja szívvel - lélekkel , legyen spirito és " dögöljön meg " a pályán a csapatért, a győzelemért ! Ennyi !

Juvino 2024.02.04. 16:23:55

Kivancsi vagypk "Csárlira", nagy szuksegunk lenne egy Vidal szerü kp-ra!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3378) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (912) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9908) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4150) mercato (4137) nyilatkozat (7435) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása