Allegri: „Fontos pont a mai, ösztönző lehet a derbire”

allegri_massimiliano_hatterben_j_logo_es_allianz_fenyei.JPGMassimiliano Allegri az Empoli elleni döntetlen után a DAZN stábjának értékelt, s természetesen a legfőbb kérdés az volt, miért Arkadiusz Milik kezdett az elmúlt időben jó formát mutató Kenan Yıldız helyett.

„Arkadiusz Milik kiválóan érezte magát, míg Kenan Yıldız nem játszott jól Leccében, és szüksége volt egy kis időre a feltöltődéshez. Arkadiusz Milik kiváló állapotban van, s megfelelő fizikummal rendelkezett az Empoli elleni meccsre. Az ilyesmi előfordul a futballban. Kaptunk egy olyan gólt, amikor Manuel Locatelli és Gleison Bremer lába alatt is elment a labda. A futball szép, de ma nem volt kegyes hozzánk.

Csalódottságot érzünk, mert a kiállítás kicsit megborította a terveinket, de tíz emberrel nem hoztunk rossz meccset. Egy hazai vereség sokkal fájóbb lett volna. Fontos volt ma pontot szerezni.

Az érzésem az, hogy a csapat jól játszott, negyedóra után emberhátrányban voltunk, de nem estünk szét, sőt, próbáltuk megnyerni a meccset. Volt két jó helyzetünk az első félidőben, a másodikban azonnal megszereztük a vezetést, aztán volt egy másik labda, amikor Andrea Cambiaso megcsúszott, és a hiba nélkül lőhetett volna, de ilyen a futball.

Ennek a döntetlennek nem szabad lelomboznia minket, vagy nem kérdőjelezheti meg a bizonyosságokat: egy bajnokságban nem lehet az összes meccset megnyerni, sajnálom, a sráccok jól játszottak, s mondjuk azt, hogy a váratlan kiállítás kicsit megbonyolította a terveinket.

Kenan Yıldızt korábban kellett volna beküldeni? Nos, innen az sem zárható ki, hogy ha korábban lép pályára, akkor 1-2 lesz a meccs vége.

Adrien Rabiot és Federico Chiesa? Úgy gondolom, hogy az Inter ellen bevethetők lesznek. Ugyanakkor a hangsúly a május 25-i álláson van, a legjobb négy között kell végeznünk. Senki nem gondolta, hogy ebben a helyzetben lehetünk, és ez a döntetlen nem törhet le minket.

Az öltözőben düh és csalódottság is észlelhető az elmaradt győzelem miatt. Sorozatban hét győzelmet jegyeztünk itthon, de fontos pont a mai, és jó meccset kell játszanunk vasárnap. 

Visszaesés? Nem engedhetjük meg magunknak. El kell fogadnunk ezt az itthoni döntetlent, és ösztönzésként kell kezelnünk keddtől, amikor elkezdünk felkészülni a hétvégi rangadóra.

Kenan Yıldız? Nem, nem tett semmi rosszat, az egész dolog igazán egyszerű: ha egy játékos ennyire jól teljesít, és folyamatosan címlapon van, akkor általában elkényelmesedik. Ugyanúgy Arkadiusz Milik mellett tenném le ismét a voksom, de csereként Kenan Yıldız nagyon jól állt be.

A változtatást emberhátrányba kerülés után akkor ejtettük meg, amikor beállt Samuel Iling-Junior és Kenan Yıldız, de aztán láttam, hogy túl könnyen jutnak át a vonalainkon, így Kenan Yıldızt visszahúztam középpályára, és onnantól kezdve már nem kockáztattunk semmit.

Az Inter ellen szép meccsre számítok, hisz mégis egy Inter-Juventus találkozó lesz, egy csodálatos mérkőzés. Megpróbálunk majd jó eredményt elérni a bajnokság legerősebb csapatával szemben, akik a scudetto toronymagas esélyesei. A futballban meccsről meccsre kell gondolkodni. Ma azt hittük, hogy könnyen nyerünk, ehhez képest váratlan események merültek fel, és ezekhez kellett alkalmazkodni. A csapat jól játszott tíz emberrel, várható volt, hogy előbb-utóbb visszaesünk.

Dušan Vlahović fejlődik, fizikailag jól érzi magát. Már nincsenek ágyékfájdalmai. Önbizalomra tett szert, kiegyensúlyozottabb, és folytatnia kell a munkát a fejlődését. Ma is nagyszerűen játszott.

A viccek? Talán abba kellene hagynom a viccelődést, a livornói habitusom idegesítő egyeseknek, és ezt megértem. Nem mindenkinek tetszenek a viccek. Ha Livornóba látogatnának, az tragédia lenne, mi ott folyamatosan viccet csinálunk egymásból. Számunkra természetes, de megértettem, hogy le kell állnom. Elnézést, ha valakinek az érzékenységére tapintottam.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr918312803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venember83 2024.01.27. 21:51:03

"Az érzésem az, hogy a csapat jól játszott, negyedóra után emeberhátrányban voltunk, de nem estünk szét, sőt, próbáltuk megnyerni a meccset."

Most tényleg ennek kell örülni, hogy nem esett szét a csapat az emberhátrányba kerüléstől? Sőt, még nyerni is próbált?! Egy kiesőjelölt ellen? Miközben heti egy meccs van, nem volt idióta Olasz Szuperkupa utazgatás sem. Nem megy, sajnálom. Valószínűleg túl magasak az elvárásaim Juve-szurkolóként. Mindig ezek az elvárások, ezek mindent elrontanak ebben a qrva életben.

Leram7 2024.01.27. 22:11:52

Volt 2 nagy helyzetünk. Vlahoé és Mirettiém azonban csak 1 gól lett.
Ilyen esetben be kell lőni a ziccert, mert nincs sok.

Szimpatikus Miliktől, hogy elnézést kért. Azt gonolom egyébként, hogy a pályán hozott döntés, mint sárga is hagyható lett volna, figyelembe véve, hogy nem labdára ment, korán volt még, visszahúzta a lábát valamelyest. Igaz a piros is megadható rá.

Szomorú ez, mert jövő héten rangadó, így nem lehet döntetlenre játszani.

MdewC 2024.01.27. 22:26:17

@venember83: sztem jól beszélt a Mister, próbált tompítani. Mást nem tehet.

Minden esetre ez irgalmatlanul el lett krva.

Szétvet az ideg.

Ethan Hunt 2024.01.27. 22:29:23

"Kenan Yıldızt korábban kellett volna beküldeni? Nos, innen az sem zárható ki, hogy ha korábban lép pályára, akkor 1-2 lesz a meccs vége."

Ezt a szégyent! Hogy lehet így gondolkodni a Juventus edzőjeként?!

Shaky79 2024.01.27. 22:44:24

Annyit tudnék felróni most allegrinek, hogy hamarabb frissíthetett volna középen, valamint én sanyit is lehoztam volna. De ez a döni sajnos nem allegrin múlott, amíg nem kerültünk emberhátrányba addig nyomtuk őket nagyon! Sajnos Loca lába között elment az a sunyi lövés, ez van.
Semmi gond, holnap a fior megveri az intert, mi meg lenyomjuk őket hazai pályán mint a bélyeget, aztán vezetjük a tabellát! FORZA JUVE!!!

delpi0823 2024.01.27. 23:21:56

Megprobalta megnyerni a meccset ez latszott Yildiz es Illing bekuldesevel.Abban is igaza van hogy egy vereseg sokkal lehangolobb lett volna.Nezzuk a pozitiv oldalat,megtartottuk a veretlensegunke,es jovo heten mivel nem lesz Milik igy biztos hogy Yildiz fog kezdeni.:)

Victory7 2024.01.27. 23:38:26

Nyugi,a Milan-Bologna X lett ,szvl egyre közelebb a célunk,a 4. hely...........

sleepy8 2024.01.28. 00:14:52

@venember83: Ha azt nézed hogy az előző három szezonban kb attól is szétestek a fiuk, ha kicsit jobban fújt a szél, mint várták.. Szerintem igen, ennek a mainak örülni kéne.

venember83 2024.01.28. 06:24:41

@sleepy8: igen, persze, meg a mester próbálja mindig a pozitívumokat nézni, de valahogy csak akad mindegyik nyilatkozatban egy-két kijelentés, ami kibillent a nyugalmamból. Ő már csak ilyen, mint írtam, az én oldalamon lehetnek abszurd elvárások.

alexGicamo 2024.01.28. 10:00:38

@venember83: Teljesen átérzem , amit írsz ! Osztom a véleményed !
Engem is rendkívül bosszant az edző , már nagyon megutáltam őt !
Mindennél jobban vágyom a levátására , de szerintem, nem lesz ilyen szerencsénk ...

Alessandro Dybalinyo 2024.01.28. 12:01:58

@alexGicamo: Szégyenletesnek tatom én is, hogy egy Juventus edző ilyen bér mellett ennyire kishitű legyen.....Már régen el kellett volna takarítani.
A Juventusnak a csúcson van a helye PONT. Ez a senkiházi meg mindenkibe azt sulykolja, hogy nem mi vagyunk a legjobbak és ez nem is lehet elvárás...... Na befejezem, mert nagyon csúnya dolgokat írnék.

Evoken 2024.01.28. 13:41:38

@Alessandro Dybalinyo: Mert persze a játékosok is pont olyan erősek, hogy Allegri csak úgy pattogjon, hogy mi vagyunk a legfaszábbak... :D Néha nem tudom eldönteni, hogy egyesek a múltban ragadtak és Capello meg Lippi féle játékoskeretet hallucinálnak a pályára, vagy szimplán nem látják a realitásokat.

babo0410 2024.01.28. 15:01:16

@delpi0823: Szerintem, ha meg akarta volna nyerni a meccset, nem a 78. percben küldi me a két fiatalt, nem vár az 59. percig a cserével, és kihasználhatta volna mind az 5 cserét is. Ráadásul már cserélhetett volna az első félidőben, ahgy észlelte, hogy eléggé beszorulunk, a labdát meg csak kergetjük. Igazából ez fárasztóbb volt így, mert folyton azt láttam két ember között rohangásznak a védők, de a labdát sose lelik.
@Evoken: Azért ne mondjuk már, hogy ez a keret olyan gyenge, hogy heti egy meccs mellett ne harcolhatna a bajnoki címért? Ne mondjuk már, hogy olyan gyenge a keret, hogy folyton le kellene nyilatkozni, hogy nem a mi keretünk a legerősebb, nekünk a BL hely a cél. Egy Empoli ellen meg már az eredmény lenne nekünk, hogy nem estünk szét?
Szerintem az olyanok nem látják mi a reális, akik folyton a gyenge keret miatt kritizálják a csapatot, és ezzel az edzőt védik, mondván az inter sokkal erősebb, ezzel a kerettel ezt lehet játszani, stb.
Szerintem meg nem így van, csak nem kellene olyan kishitűnek lenni, mint Allegrinek. Sokkal jobban szerettem Allegrit, mielőtt elment. Még sajnáltam is, mikor távozott. De mióta visszajött, valahogy az a rugalmasság a taktika terén, ami korábban jellemezte, elveszett belőle. És ezzel együtt folyton olyanokat nyilatkozik, hogy feláll a szőr a hátamon. Akárki ellen játszunk, az mindig iszonyat erős, mindig félni kell tőle stb. Aztán persze látjuk mi az eredménye? A csapat nem mer t-madni. 2024 elején volt némi pozitív változás, de tegnap viszont abból egy szikra se látszott. Elhiszem, hogy emberhátrányban voltunk, de egy Empoli ellen. Nem hiszem el, hogy egy ember mínusz ennyire megterhelő lenne, hogy a labdát se találjuk, meg szinte a térfelünkről ki se tudjunk jönni.
Talán el kéne hinni, hogy ez a Juventus, és itt bármi elérhető. És most nem a BL győzelemről beszélünk, csak arról, hogy egy Empolit megverjünk, vagy 2 pont hátrányból megelőzzük az intert.
És én félek, hogy jövőhéten is majd fontosabb lesz, hogy ne kapjunk gólt, mint az, hogy hányat tudunk lőni. Ne legyen igazam, de az inter elleni odavágó volt a szezon egyik leggyengébb meccse.

venember83 2024.01.28. 16:13:13

@Evoken: azért ezek a bajnokságok sem Capello meg Lippi sztárcsapataihoz köthető szintet idézik, vagy a tavaly a bajnokságot lesimázó Napoli akkora korszakos csapat lett volna? Nem hiszem, főleg elnézve az idei vergődésüket. Az idei Napoliról kevesen mondanák meg, milyen történelmi tettet vittek véghez tavaly.

Evoken 2024.01.28. 18:20:03

@venember83: ez a Napoli bőven alulteljesít, a Juvéhoz képest sokkal kompaktabb a keretük és mindenki a helyén van. Nálunk idén lett csak megtalálva Mckennie helye vagy felépítve Locatelli, például. Szerintem az, hogy még most is tök reális, hogy versenyben vagyunk a bajnoki címért, tökéletesen reflektál a keret minőségére és a bajnokság színvonalára, és nem mellesleg Allegri hozzáértésére. Vagy mi a hiányérzet, hogy nem pontokkal megyünk ezelött az Inter elött? Tele fiatallal és tapasztalatlannal az ilyen szinte egész meccses emberhátrányos meccsek simán beleférnek x-nek (egy- két éve tényleg sima vereség lett volna ezekből, fáj vagy sem, ez előrelépés). Ha meg kikapunk a nagy támadások közben akkor még azt az 1 pontot is sirathatjuk.. És egyébként én sem mondtam hogy gyenge a keret, kifejezetten sok potenciál van benne, csak egy kommentre reagáltam, hogy a mostani körülmények között miért nem zengjük tele a világot azzal, hogy mi vagyunk a legjobbak és a bajnokság a minimum. Ez egyszerűen még ebben a gyengébb bajnokságban sem lehet elvárás félkész, felemás, hiányos kerettel.

@babo0410: én meg azt látom, hogy Allegri nem kishitü hanem realista. Az, hogy kifele mit kommunikál nagyjából teljesen lényegtelen. Egyértelműen látszik, hogy szedi össze magát a csapat (pláne az elmúlt 2 évhez képest), egyre jobbak az eredmények és az egyéni teljesítmények, ezek egyelőre őt igazolják. Ha elkezdene arról magyarázni minden meccs után, hogy a scudetto az elvárás (nagyjából Guardiola sem nyilatkozik ilyet soha), nem kis terhet rakna mindenkire, aztán meg ha jön a pofára esés az idény végén abból meg csak újabb sírás lenne. A BL helyekre koncentrálás azt is jelenti, hogy év végén 3 ponttal lemaradunk a bajnoki címről, a milan meg 15 pont minusszal nézi a seggünket.

gomorra21 2024.01.28. 20:25:27

Jól hoztuk le a meccset, nem hiányzott volna egy megreccsenés és zakó. Lélektanilag jól jöttünk ki ebből, remélhetőleg nem ezen a 2 ponton fog múlni.
Allegrit jelenleg hibáztatni nekem kicsit érthetetlen. Mentünk előre, jó mentalitással játszott a csapat. Nem is olyan régen ezt szánalmasan elbuktuk volna.

80 perc emberhátrányban az nem normális - az 1 ponttal én így elégedett vagyok. Volt egy két furaság a bírótól (a piros jogos volt) - remélem, mindez csak még egységesebbé teszi a csapatot.
Szerintem ez egy olyan eredmény, amiből lehet építkezni, és amiért nem érdemes szégyenkezni. (Max. Miliknek.)

Forza Juve!

venember83 2024.01.28. 20:30:05

@Evoken: a Napoli alulteljesít, de ennek a kijelentéséhez kellett a tavalyi kimagasló szezonjuk. Az elmúlt időszakban a bajnokság szintjét talán az is mutatja, hogy olyan tipikus lúzerek nyertek bajnokságot, mint Pioli vagy Spalletti.

Ha hiányérzetről van szó, nem az hiányzik, hogy jelentős pontelőny tudatában vezesse a tabellát a Juve. Az átalakítások és pénzügyi megszorítások miatt ezt tekintsük túl magas elvárásnak, bár szerintem nem megvalósíthatatlan, ahogy tavaly sem gondolhatta senki, hogy ennyire lesimázza a Napoli a bajnokságot, vagy hogy előtte évben elszerencsétlenkedi az Inter a Milannal szemben a bajnokságot. Elfogadom azt is, hogy ez a keret messze nem ideális, félkész, felemás több tényező miatt. Szóval nem a tabellán elfoglalt pozíció miatt van hiányérzetem, és nem is az hiányzik, hogy kimondják a klubnál, hogy a Juve a legjobb. Mert az ilyesmi kijelentésnek sok értelme nincs. De az már egyértelműen csípi a szemem, amikor Juventus szintjén minimális szint megugrását már komoly pozitívumnak adják el. Lehet ez idén a BL-hely, vagy éppen az, hogy egy Empoli ellen emberhátrányban ugyan, de 0-0-nál győzelemért megy a csapat. Mégis mi másért kellett volna menjen a 18. perctől? Törekedjen az eredmény megtartására hazai pályán, a tabella szerint scudettóért harcolva egy utolsó előtti Empolival szemben? Megértem, hogy döntetlenre futotta, a végeredmény nincs hiányérzetem, mert simán benne van a futballban. Viszont a Juventusnál a győzelemért való küzdést én kiindulási pontnak, origónak tekintem, ez a minimum. Nem pedig pozitívum. De mint írtam, és az elmúlt évek is ezt mutathatják, valószínűleg túlságosan magas elvárásokat támasztok a Deloitte legutóbbi kimutatása szerint Európa 11. legtöbb bevételt jegyző klubjával szemben.

Wizzurah 2024.01.28. 21:19:46

@babo0410: +1.
Allegri egy beszari tutyimutyi. Az eredmények és a tabellán elfoglalt helyezés oké, arra én sem panaszkodhatok, de a keret szerintem is van olyan jó, hogy ezt ne könyveljük el azért akkora bravúrnak és igenis Juventushoz nem méltó kijelentései vannak rendre és annyira nyomja a hülye szövegét, hogy már nem csak ő hiszi el, hanem elég sokan. Rendre rossz döntéseket hoz, rosszkor cserél, az Empoli meccs is ezen ment el, amit szerintem bárhogy is sztárolja őket, 9 emberrel is meg kellett volna verni. Amit azon a meccsen húzott a saját hülyeségeinek is ellent mondott, mert hát tapasztalatlanok a fiatalok, stb. de mégis őket küldi be és várja a csodát és azt, hogy felpörögjenek, meccset döntsenek el 15 perc alatt.... Nos, ilyenkor kellene pont hogy egy idősebb, rutinos játékost behozni és a fiatalokkal kezdeni, de termédek más hibája is volt.
Milik, miután (itt is) már sztárként lett elkezelve, mert lőtt egy mesterhármast egy másik jelentéktelen csapat ellen azért mégiscsak bizonyítja, hogy átlag alatti csatár, mindig is az volt és neki ez a Juventus a legjobb csapat, amiben pályára léphetett karrierje során, ha már a klub volt olyan okos és leigazolta. Lesz munkája Gintonik-nak bőven. A mutatott játékban mindezek ellenére látok némi javulást, kicsit jobb minden, mint volt szezon elején és sokkal jobb, mint a tavalyi szezonban, de attól még édes kevés és csak azért, mert azt hajtogatják non-stop, hogy a top 4 a cél és ez a meccs is most bravúros pontmentés, én sem tudom elfogadni.

FeriGjuve 2024.01.29. 09:21:37

@Evoken: Szerintem nagyon jól látod,itt az erőviszonyok egyértelműen látszanak és aki mást lát,az csak álltatja magát.

A mostani szereplésünk egyértelműen annak tudható be,hogy remek formában van a csapat.Viszont úgy érzem,hogy ez nem a standard állapot.
Alapból ennél gyengébbek vagyunk,nehéz lesz ezt a szintet a végéig fent tartani és ezzel tisztában van vigyori is,ezért is nyilatkozik "óvatosakat".

FeriGjuve 2024.01.29. 09:23:52

@venember83: Nem a te elvárásaid magasak,hanem az elmúlt pár év Juventusa tette alacsonyra a lécet. ;)

Pavel1988 2024.01.29. 15:07:18

@babo0410: Lehet hajtogatni, hogy ez a Juventus ezért nyerni kell, de az elmúlt 5 évben valahogy nem ezt láttuk és azóta Allegri az első edző aki legalább a győzelem halvány ízét visszahozta a klubnak.

Szczesny-Gatti-Bremer-Danilo, Cambiaso-Mckennie-Locatelli-Rabiot-Kostic, Vlahovic-Chiesa
Legyen ez az alap kezdőnk, itt minimum 2 poszton olyan játékos játszik aki max. egy középcsapatba férne be, nevezetesen ez nálam Kostic és Gatti. Nekik nincs is olyan cseréjük aki jobb lenne náluk, a padon itt már tehetséget látunk vagy a kiöregedett ALex Sandrot, esetleg Ruganit aki meg maximum Udinese szint.

A többiek közül Chiesa láthatóan max félember. Mckennie, Rabiot és Locatelli pedig olyan játékosok akiket már Allegri emelt arra szintre, hogy (talán)Juventus szinten játsszanak.

Amennyiben közülük kidől valaki, -csatárposzton kívül- nincs minőségi csere. Miretti sztem Serie B szint, a többiek meg -ahogy írtam- egy középcsapatban lehetnénk elfogadható játékosok.
A korábbi vezetőség hibája, hogy félreismerte ezeket a játékosokat és túlfizette őket. Ebből a veremből kell kimászni, Allegri első évében egy 4. hely lett ebből, a másodikban 3. lett volna a pontlevonás nélkül, idén ez úgy néz ki 2. hely lesz.

Sok kritika jogos Allegrivel kapcsolatban, nekem sem Ő az álomedzőm. Viszont ha valaki nem látja, hogy a Juventus fejlődik akkor szerintem nagyon felületesen nézi a mérkőzéseket.

Bane.Davids.89 2024.01.29. 17:08:20

@Pavel1988: @Evoken:

Nem is tudom mivel kiegészíteni azokat, amiket leírtatok, annyira egyerték Veletek és magaménak is érzem a gondolataitokat.

Ti talán nem vagytok elkötelezett Allegri hívek, mint én és még itt néhányan a népes közösségből, de pont ezért üdítő és megmondom őszintén számomra kimondottan örömet okozó, hogy végre a "semlegesek", hovatovább talán titkon egy-két anti-Allegrista is kezdi látni, hogy mit ért el a Mister (és az egész klub). Én is csak annyit tudok mondani, hogy aki ezek ellenére sem látja milyen evolúció zajlott az utóbbi 3évben, az egyszerűen szerintem csak azért sem akarja belátni ezt és egyszerűen az Allegri személye iránti antipátia teljesen felülírja azt, amit a csapatról valóban el lehet mondani és amit valóban el lehet várni.
Persze ezzel sincsen baj, nem tisztem és nem is akarok meggyőzni senkit sem, pusztán örömömre szolgál, hogy nem csak a meccsek megnézése alkalmával van egyre több sikerélményem, hanem köztünk, szurkolók közt is egyre optimistább és realistább a közhangulat és hosszú idő után végre újra hétről hétre fantasztikus érzés Juventinonak lenni!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1697) játékosokról (10214) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2497) meccsek (4284) mercato (4268) nyilatkozat (7631) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása