Agnelli: „Mindenki önként csatlakozott a Szuperligához”

agnelli_andrea_7.jpgAndrea Agnelli jelenleg a futballtól való eltiltását tölti, miután a CONI illetékes hatósága nem fogadta el a fellebbezését, s a Financial Times számára adott interjúban az egykori elnök beszélt a talán a bukásához leginkább hozzájáruló projektről, az Európai Szuperligáról.

„Az Európai Szuperliga? Senki fejéhez nem szegeztem fegyvert. Mindenki önként írta alá a szerződést. Egyesek tudatosabbak voltak, de mindenki szabadon döntött. Magamra maradtam volna? Megbántam egyes dolgokat, de ez így természetes. Ezt az egészet a valaha volt legjobb tanulási lehetőséggé kell alakítanom magam számára.

Továbbra is meggyőződésem, hogy mindent a szabályok szerint tettünk, a pénzügyi előírásokat figyelembe véve. Amióta a futballból üzlet lett, a futball kormányzati része nem változott, hogy az üzleti szemléletet tükrözze. Szerintem tényszerű kijelentés, hogy a legtöbb klub veszteséges. Igaz? Nos, vagy mindannyian inkompetensek vagyunk, vagy a rendszer bizonyos elégtelenségekkel rendelkezik.

Amikor a testvérem meghalt 1997-ben, az édesapám szobájába mentem. Annyit mondott nekem, hogy ez még több felelősséget jelent számomra. Én nem válaszoltam semmit, ő pedig elhallgatott. Ez a kijelentés bevésődött az agyamba.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4718311947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3378) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (912) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9908) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4150) mercato (4137) nyilatkozat (7435) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása