Vacca: „Benzema a példaképem, de Vlahović is inspirál”

vacca_alessio_juve_mezben_mutogat.jpgAlessio Vacca, a Juventus primavera csapatának 18 éves játékosa tegnap a Tuttosport munkatársának adott interjút, s az U19-es válogatott fiatal támadója beszélt úgy a múltjáról, mint a felnőtt kerettel való edzés benyomásairól.

„A válogatott? A keret nagyon egységes, és öröm velük játszani. Én pedig nagyszerűen érzem magam, úgy fizikailag és mentálisan. Bernardo Corradi mesterrel jó a kapcsolatom, beszéltünk, mielőtt útra keltünk volna Svédországba, és bizalmáról biztosított. Továbbá értékes tanácsokkal szolgál arra vonatkozóan, hogyan támadjam a területeket.

Ha példaképet kell mondanom, Karim Benzemát tudom megemlíteni, ő nagyon jó befejező csatár, de a támadósor teljes szélességében kiválóan tud teljesíteni. A pályán kívül viszont az édesapámat tekintem kiemelkedő referenciapontnak.

A családom nagyon büszke a futballkarrieremre, sok áldozatot hoztak, hogy játszhassak és tanulhassak, utóbbi aspektust nagyon fontosnak tartotta az édesanyám. Utolsó éves hallgató vagyok a műszaki intézetben.

Futball tekintetében a Trecate keretében kezdtem, ebben a városban születtem, majd következett az Audax Santa Rita, illetve öt év a Novaránál. 2019-ben felfigyelt rám a Juventus, majd egy évet a Monza primavera csapatánál töltöttem kölcsönben.

Mindenki úgy véli, hogy befejező csatár vagyok, de én szeretek középpályásként és előkészítő csatárként is futballozni.

Edzés az első csapattal? Nos, náluk a labda tízszer többet mozog, ezen kívül közelről figyelhettem Dušan Vlahovićot, a mozgásait labda nélkül, és próbálok minél többet tanulni. Az első csapatnál beszélgettem Kenan Yildizzel, és rendkívüli játékosnak tartom őt.

Paolo Montero edzőként? Nos, azt kéri tőlem, hogy kapcsolódjak be a játékba, és játsszak változatosan. Általános tekintetben azt kéri tőlem, hogy mindent adjak bele, és folyamatosan koncentráljak. Tulajdonképpen végletek jellemzik a kapcsolatomat vele, mondjuk így. Mindig kiabál, de tisztában vagyok vele, hogy segítő szándék vezérli.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr618264537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shyr Kahn 2023.11.22. 16:46:04

"Mindig kiabál, de tisztában vagyok vele, hogy segítő szándék vezérli." - Jo, hogy meg van edzo, akiben ott a tuz. Lehet ezt Alessio generacioja mar kevesbe erti, de fontos, hogy lassak a pozitiv oldalat is ennek.
Megnezve a mozgasat nekem Vieri ugrott be rola. Kivanom, hogy legalabb feleannyi sikert erjen el es akkor nem lesz gond egy szal sem :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása