A Fiorentina elleni mérkőzés

serie_a_calcio.jpgA Hellas Verona elleni győzelemmel a Juventus előrelépett a bajnoki tabella második helyére, s amennyiben meg kívánja őrizni pozícióját, egy lényegesen nehezebb ellenfél ellen kell begyűjtenie a három pontot, mivel a zebramezesek vasárnap este a Fiorentina otthonába látogatnak.

Az eddig lejátszott tíz bajnoki forduló eredményei alapján a lilák harcban lehetnek a Bajnokok Ligája-indulást érő helyek egyikéért, mivel mindössze két pont távolságra állnak a neyedik helyen álló Atalantától.

A Juventus természetesen továbbra sem számíthat a doppingvétség miatt több évnyi eltiltás elé néző Paul Pogba, valamint a sportfogadási botrányba keveredő Nicolò Fagioli játékára, s Timothy Weah, Danilo és Alex Sandro sem lesz még bevethető a firenzeiek elleni mérkőzésen.

A 20:45-kor kezdődő mérkőzést a Sport 1 közvetíti élőben.

A Juventus 21 fős kerete a következő:

Kapusok: Szczęsny, Pinsoglio, Perin

Védők: Bremer, Gatti, Huijsen, Rugani, Cambiaso

Középpályások: Locatelli, Kostić, McKennie, Miretti, Rabiot, Nicolussi C., Nonge

Támadók: Chiesa, Vlahović, Milik, Yildiz, Iling-Junior, Kean

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7318250155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RunnerLaca 2023.11.05. 18:36:14

Ha valaki esetleg talál egy működő streamet, nagy köszönettel venném, ha megosztaná!

MdewC 2023.11.05. 19:28:29

Agyon kell verni őket.

Juve!

Apuleius 2023.11.05. 19:47:15

Juventus: Szczesny; Gatti, Bremer, Rugani; McKennie, Miretti, Locatelli, Rabiot, Kostic; Kean, Chiesa

venember83 2023.11.05. 19:52:09

@Apuleius: statjai alapján Rugani az új Barzagli. Mindenki esélytelen vele szemben.

juve28adam 2023.11.05. 19:55:03

Kostic a kezdőben....

Rocky80 2023.11.05. 20:04:12

@RunnerLaca: van valami tv előfizud? Vagy a családban vkinek? Mindegyiknek van online nézhető verziója, diginél a digi online pl., aztán regisztráció után lehet nézni. App is van, stabil is, magyar is. :-)

2023.11.05. 20:31:00

@venember83: Legyen is így. Én nem sokat láttam csóri gyerekben, de nagyon örülök, hogy jó teljesítményt nyújt

SuperTrezi 2023.11.05. 20:43:07

Nyavalyás Arthur ma szerez egy győztes gólt, ahogy a szerencsénket ismerem. ?

west30 2023.11.05. 20:44:30

@venember83: A baj Ruganival,hogy mikor hetrol hetre kell teljesitenie akkor belebukik.Beugrosnak jo,de hosszutavon nem lehet ra se szamitani.

danimester1 2023.11.05. 20:46:42

Forza Juve!Fáradtak a lilák,ezt kell kihasználni!

MdewC 2023.11.05. 20:47:21

Ma kell a Kean gól!

danimester1 2023.11.05. 20:47:35

Ja!Remélem a fiorentina ellen játszunk és nem a VARienta ellen!

venember83 2023.11.05. 20:51:22

@SuperTrezi: ha cserébe megveszi 20 millióért a Fior, áldásom rá. Felőlem akár egy mesterhármast is szerezhet. Életében először s utoljára.

danimester1 2023.11.05. 20:58:15

Alakítanak,gyúrnak az Oscar-díjra!Mc nem bántotta.

danimester1 2023.11.05. 20:59:13

Miretti megérdemelte!!!GO GO GO NEM ELÉG!!!MÉG VAGY 3 GÓLT!

Zsltrk977 2023.11.05. 21:00:37

Milyen szép akció volt. Gyönyörű gól Miretti! FJ

T.K. 86 2023.11.05. 21:00:53

Allegri nem eltiltott a múltkor piros lapja miatt? Forza juve

The Professor 2023.11.05. 21:01:05

Na ott van, mehet bekkelés

juve28adam 2023.11.05. 21:01:30

Öhmm, ki írta hogy Kostic 2 gólpassz? :D Még lesz akkor 1, ugye? :D

MdewC 2023.11.05. 21:01:53

MIVAAAAAA!

MIRETTI!!!!!!!

Biraghi hiszti után perfekt attack!!!

Andras74 2023.11.05. 21:06:34

Miretti jó munkásember!

JuveMI 2023.11.05. 21:06:59

Jó gól! De azért remélem focizunk még ma!

danimester1 2023.11.05. 21:09:45

Miért kell ráülni magunkra húzni őket!!!????Allegri vazze csapkodjad a zakót!!!!!

juve28adam 2023.11.05. 21:10:24

@T.K. 86: na ez engem is érdekelne.. Hogy lehet ott Allegri?

MdewC 2023.11.05. 21:10:39

Ezek lilák úgy fetrengenek, meg egyből az arcukhoz kapnak a semmire.

Öröm nézni. :D

MdewC 2023.11.05. 21:14:29

Jól játszunk. El fognak fáradni a végére a lilák. A végén pedig jön Vlaho és Milik.

JuveMI 2023.11.05. 21:17:22

Toszkán színészválogatott...

FeriGjuve 2023.11.05. 21:19:20

Valahogy a jobboldalon tisztán induló játékostársat sokszor nem vesszük észre....

Rocky80 2023.11.05. 21:23:37

Kostic sokszor megakaszt a gólpassz ellenére.

A Lengyel azért jó... Veszedelmesek vagyunk kontrából, egy-két apróság miatt hal el, eddig főleg Kostic miatt.

JuveMI 2023.11.05. 21:23:49

Azért megnézném, hogy Italiano mit tudna kezdeni egy olyan kerettel, amelyben 6-8 értelmes játékos van... és nem adják el alóla őket...
u.i.: Nagyon jó felfogású edző.

Rocky80 2023.11.05. 21:26:22

Egyre profibbak vagyunk. Erős vár a mi Allegrink! :D Ne szívjátok mellre!

Rodri13 2023.11.05. 21:31:08

Chiesa a pályán van amúgy? :D

venember83 2023.11.05. 21:31:31

@Rocky80: pont ett akartam írni. Mondta, hogy gólt vár Mirettitől, bejött. Mi ez, ha nem megingathatatlan vérprofizmus? Fekete máglya?

Lanzafame 2023.11.05. 21:32:44

Innen már sima, csak kihúzzuk 20 méterre a kapunktól a következő 55-60 percet is.

Azzaro10 2023.11.05. 21:36:15

Beszari kiscsapat módjára játszunk és még szerencsénk is van.

Rocky80 2023.11.05. 21:36:56

Jó lenne már kiszabadulni mert kezd sok lenni. Jól jön a szünet.

JuveMI 2023.11.05. 21:38:01

A gól után I.világháborút idéző bunkerfutball... úgy játszunk, mint egy meglepő előnyhöz jutó kiscsapat, 20-25 éve a Delle Alpiban...

Szili 72 2023.11.05. 21:38:43

Parisi meg Nico G szívatja a baloldalunkat.

Rocky80 2023.11.05. 21:38:55

@venember83: Mesterünk szeme mint a sasé és tévedhetetlen!

Nagyon beszorulunk de a kontrák nagyon tetszettek. Egy-két pontos passz hiányzott.

MdewC 2023.11.05. 21:39:20

Sztem jól játszunk és ez egy jó meccs.

A végén Vlaho és Milik bejön a fáradó lilákra.

Rikoo 2023.11.05. 21:42:17

A védekezésünk nagyon jó, nem véletlenül nem kaptunk gólt az utolsó 11 félidőben, de jó lenne végre kiszabadulni a nyomás alól. 3-4 játékosunk ahelyett, hogy passzolna a labdaszerzések után, inkább csak elrúgja, hogy kijöjjünk a nyomásból, gondolok itt elsősorban Gattira és Locatellire.
Lehetne kontrázni, de ahhoz üres területekbe kellene mozogni és ha van is lehetőségünk, akkor ki kellene használni. Pl. Kosticnak minimum 3 nagyon jó lehetősége volt még a gólpasszon kívül.
Ha sikerülne még egy gólt lőni valahogy, akkor szerintem megtörnének és nem tudnának ekkora nyomást gyakorolni.

2023.11.05. 21:42:54

Megszoktuk már, de azért sok ez ma is. Utálom, hogy fél óráig szinte minden kameraállásból látom Szcesznyt

James Zabiela 2023.11.05. 21:43:22

@T.K. 86: Nem ő kapta! Valamelyik stábtag ha minden igaz!

Marci04 2023.11.05. 21:43:37

Örülök nagyon hogy vezetünk, de számomra elképesztő hogy 26!!!! százalékban birtokoljuk a labdát

Nathas 2023.11.05. 21:44:06

Hogy tud ez a meccs valakinek tetszeni? Vagy csak irónia? Mint egy igazi kiscsapat...

2023.11.05. 21:54:04

@Rocky80: "Kostic sokszor megakaszt a gólpassz ellenére.

A Lengyel azért jó... Veszedelmesek vagyunk kontrából, egy-két apróság miatt hal el, eddig főleg Kostic miatt. "

Mert Kean az összeset megoldotta, mi? Mindet elkúrta. Kostic 4-ből egyet elb@szott, egyet a háta mögé kapott, meg egyet durván erősen. Egy meg gólpassz. Nem olyan rossz az. Inkább Keanen megy el az összes ma.

Rabiot egyébként pazar passzal inditotta meg Kosticot.

danimester1 2023.11.05. 21:55:45

Rápihentünk a 2. félidőre,úgyhogy most focizzunk is!Chiesa ma nincs!?:-)

Rikoo 2023.11.05. 21:56:07

@Marci04: Nem is akarjuk igazából. Ahogy megszerezzük próbálnánk kontrázni, csak nem megy...

nortu30 2023.11.05. 21:56:11

@Nathas: Így van, ez egy fosh. Bemákoltunk egy gólt és vége, ennyi, bekkelés. Ha ugyanezt nyújtjuk a második félidőben, ki fogunk kapni.

danimester1 2023.11.05. 21:58:26

Ranieri azzal a szakibajusszal...xD

MdewC 2023.11.05. 22:02:30

@Nathas: úgy, hogy vezetünk 1-0-ra és kőkeményen hajtunk. Védekezünk, kontrázunk. A Juve jelenleg egy deffenzív csapat, viszont végre hatékonyak vagyunk!

Sajnálom, ha ezt vki nem érti, de most abszolút lehet szurkolni a csapatnak.

Juve!

danimester1 2023.11.05. 22:04:00

Kostic a csak rúgjúk be vagy a baxuk előre stílust tudja játszani.

danimester1 2023.11.05. 22:08:16

Ez egy öngyilkos taktika,idő kérdése mikor egyenlítenek!Rövid ideig sem tudjuk birtokolni a labdát!

Zsltrk977 2023.11.05. 22:09:53

A tűzzel játszunk...
Amúgy ha okosan ésszel játszanánk és jól tudnánk kontrázni, akkor már több gólt is rúghattunk volna. De hàt ezt ez a csapat nem tud. Semmi kreativitás nincs ebben a csapatban. A régi nagy csapataink milyen ellentámadásokat vezettek ha visszagondolok...

JuveMI 2023.11.05. 22:10:15

60. perc környékén vérfrissítésre lesz szükség... a szezon végén meg vérátömlesztésre!
u.i.: Ezt az Italianot nagyon el tudnám nézni a Juve padján...

James Zabiela 2023.11.05. 22:10:24

Nem túl szép látvány,amit foci néven nyújtanak!De eddig hasznos!Csak szomorú ezt látni!

Rikoo 2023.11.05. 22:13:33

Látszódik, hogy a Juventus a közellenség Olaszországban. Egyetlen egy olasz csapatot sem fogadnak ennyire ellenségesen idegenben. És tök mind1, hogy a Fiorentina, Atalanta vagy Lazio otthonában játszunk. Mindig ugyanez van.
Azért kell a játékosoknak a lelkierő ahhoz, hogy folyamatosan így tudjanak játszani idegenben.

MdewC 2023.11.05. 22:16:36

Védekezés oktató videó, csak erős idegzetűeknek.

Szili 72 2023.11.05. 22:16:41

Attól félek ők is begyűrik mint mi a múlt héten.

JuveMI 2023.11.05. 22:16:55

@Rikoo: áhh... Firenze, Bergamo, Nápoly, Róma, Milano kivételével idegenben is otthon játszunk... kisebb városokban sznte több a Juve szurkoló, mint a helyi szimpatizáns... olyan ez, mint a Fradi Magyarországon...

danimester1 2023.11.05. 22:18:45

Megjött a váltás,de labda nélkül ők sem tudnak mit csinálni...

MdewC 2023.11.05. 22:19:18

Kőkemény a hangulat. :D

Rikoo 2023.11.05. 22:19:53

@JuveMI: Ez régebben mindig így volt, de az elmúlt években ez nagyon megfordulni látszik. Folyamatosan gyűlölet fogadja a csapatot még a kisebb városokban is. De legalább mindig teltház van.:D

danimester1 2023.11.05. 22:20:26

@Szili 72: vagy mi a 2. gólt egy kontra végén!

JuveMI 2023.11.05. 22:24:27

@Rikoo: Ritkán nézek hanggal meccset... legutóbb talán az Udine-Juvét... egészen jó volt a Juve tábor... Firenzében, vagy Nápolyban mindig is halálosan gyűlöltek minket.

Nathas 2023.11.05. 22:26:47

@MdewC: látom Pinturicchio fotója a profilképed. Kíváncsi lennék, ő mit mondana erre a játékra ez ellen a bombaerős Fiorentina ellen (őszintén, nem a sajtónak nyilatkozva). És örulök, hogy "nem értem" a nezőpontodat, nálam ennél magasabb a mérce. Valakinek talán ez is elég, de a csapat támogatottsága azt mutatja, hogy egyre kevesebbeknek.

James Zabiela 2023.11.05. 22:28:25

Nem is értem miért nem tíz védővel állunk ki!Ez a játék egy kis csapattól szép lenne,de nem egy Juventustól!

venember83 2023.11.05. 22:29:59

@Lanzafame: már csak 14-15 perc maradt.

MdewC 2023.11.05. 22:31:56

@Nathas: szerintem Ale szurkol ugyan úgy mint mi. Kőkeményen. ;)

venember83 2023.11.05. 22:33:24

@MdewC: "A Juve jelenleg egy deffenzív csapat, viszont végre hatékonyak vagyunk!"

Maxi harmadik évére összeállnak a bolygók és a csillagok, a scudetto sem elérhetetlen. Csak közben kb. lóf@szt sem érdekel már a Juve, a nagyon kemény magon kívül, mondom ezt a látogatottság és hozzászólások száma alapján.

Nathas 2023.11.05. 22:35:49

@MdewC: nem ez volt a kérdés, tudod jól:-)

Nathas 2023.11.05. 22:36:46

@MdewC: korábban tőlünk féltek az ellenfelek, most mi rettegünk

MdewC 2023.11.05. 22:37:22

@venember83: engem érdekel. ;)

@Nathas: hát mi? Nézi a meccset Ale és szurkol. Kérdés van? :)

James Zabiela 2023.11.05. 22:37:54

@venember83: Ez a nagy büdös helyzet!Sajnos!Lehet hozzá tapsolni!

Nathas 2023.11.05. 22:38:23

@venember83: sajnos igazad van, így van nem csak ezen az oldalon, hanem világszinten

MdewC 2023.11.05. 22:38:50

@Nathas: egyáltalán nem rettegünk.

Azért mert merünk védekezni? Ráadásul jól?

Sztem haladjunk, nézzük a végét, hátha rúgunk még egyet.

venember83 2023.11.05. 22:43:16

@MdewC: hidd el, engem is. Különben nem lennék itt.

JuveMI 2023.11.05. 22:47:25

Mindig jó érzés megverni ezt a lila köcsög csapatot... na de ez játék... hát ez nagyon szánalmas volt!

juve28adam 2023.11.05. 22:48:21

Benne vagyok ebben az 1-0ra agyon verünk mindenkit témában.

danimester1 2023.11.05. 22:49:25

Megszenvedtük,de meg lett!Allegrinek ha nincs füle körbe röhögi a fejét!Szerencsénk volt és hatalmas mákunk,igaz nyomtak a lilák,de komoly veszélyt nem jelentettek a szabadrúgást kivéve.

Juvino 2023.11.05. 22:50:45

Szejjel vertuk oket!:))

MdewC 2023.11.05. 22:50:54

@Nathas: teljesen megértem, hogy mindenki támadó és szép focit szeretne látni.

De erre ez a keret nem alkalmas.

Viszont lehet értékelni, hogy végre van küzdés és kemény védekezés. Bremer, Rugani, Keni, kemények voltak mint a kád széle, jók voltunk és Miretti!!! góljával nyertünk egy okádek gusztustalan lila közönség előtt.

Mi ez, ha nem becsülendő Juve szemszögből?

Szóval őszintén leszarom a hisztit, hogy nem támadunk annyit, főleg ameddig nyerünk.

Majd lesz olyan meccs is, ahol darálunk elől, addig ilyen meccseken kell kibírni és szurkolni, pláne mert volt 4-5 nagyon jó teljesítmény.

Juve!

Szili 72 2023.11.05. 22:51:00

A mester most a védekezést sulykolja a fiúkba, tavasszal ( 1-2 igazolás után) jön a támadás, labdabirtoklás.

Marci04 2023.11.05. 22:51:10

Elképesztő. A Milan ellen emberelőnyben torkaszakadtából kiabált, őrjöngött Allegri, amiért volt merszünk támadni. Most hogy 80 percen át védekeztünk, kevesebb mint 30 százalékos labdabirtoklással, egy jól működő, de nézhetetlen foci után fülig erő mosollyal megy gratulálni mindenkinek. Nem is titkolja hogy az ő szíve közepe a bunkerfoci.

juve28adam 2023.11.05. 22:51:53

Ez az RGB védelem amúgy eléggé összeállt. Rugó olyan lesz, mint egy jó bor a végén?
Bremer meg egyértelműen a best.

Nathas 2023.11.05. 22:52:07

@MdewC: "merünk védekezni" - Ilyen haláltmegvető bátorságot egy fiorentina ellen ? mindegy, nyertünk, minden a legeslegnagyobb rendben

Rikoo 2023.11.05. 22:52:34

@venember83: Jobb volt amikor jöttek CR miatt a napraforgók?

Il Principino 2023.11.05. 22:53:01

Embertelen meccs volt!Csúnya győzelem, de 3pontot ért ez is.
A vége sok mindent elmond,nagy az öröm mintha tényleg 1 csapat lennénk,hatalmasat küzdöttek a srácok..

Nathas 2023.11.05. 22:54:11

@MdewC: hiszti? Igazad volt, nem értelek ?

Wizzurah 2023.11.05. 22:54:56

Megérdemelt győzelem, a liláknak helyzetük sem volt, csak nyomozták a labdát.

Rikoo 2023.11.05. 22:56:04

@Marci04: Szerintem inkább a győzelem, tök mindegy milyen formában. Nem véletlenül neki volt a legmagasabb a győzelme százaléka az összes Juventus edző közül a történelemben.
Volt amikor 4/5-0-ra is tudtuk verni a kisebb csapatokat, hát most nem ez van.:D
Mindegy, lényeg a győzelem és ez nagyon kellett, mert az Inter is nyert Bergamóban. Tartani kell velük a lépést.

Rikoo 2023.11.05. 23:00:05

Durva ez a 25-4 a kapuralövéseket tekintve, de igazából folyamatosan 30/35 méterről lövöldöztek, amik mellémentek vagy blokkoltak a védőink. Összesen 4 lövésük talált kaput, abból is a szabadrúgás volt nagyon veszélyes illetve még talán Nico González lövése említésre méltó, de azt meg potya lett volna benyelni.

6 meccs kapott gól nélkül! Jó lenne nem megbontani ezt a védelmet, mert rohadtul nem hiányzik Danilo és Alex Sandro sem onnan.

MdewC 2023.11.05. 23:01:57

@Nathas: nincs több hozzáfűzni valóm. :)

Lesz még itt támadóbb foci. Csak nyerjünk.

sleepy8 2023.11.05. 23:03:52

@Rikoo: Azért Gattinal néha kilóg a lóláb, oda elferne a csk már csak a jelenléte miatt is. Azért az őrült lónál biztos több van neki.

Rikoo 2023.11.05. 23:05:51

@MdewC: Főleg, ha megnézzük kikkel játszottunk eddig. Idegenben lesz még az Inter, Napoli és Lazio ellen meccsünk, azokon valószínűleg kontrázni fogunk, de ezeken kívül szerintem nem lesz már ennyire bekkelős meccsünk.
Következő meccs a Cagliari ellen otthon. Kötelező győzelem és valószínűleg ellenük már több góllal is tudunk nyerni. Örüljünk Miretti első góljának is!

Ethan Hunt 2023.11.05. 23:10:38

@MdewC: "Azért mert merünk védekezni? Ráadásul jól?"

Tavaly is volt egy 8 meccses veretlenségi szériánk a bajnokságban, aztán szembejött velünk a valóság egy nápolyi ötös képében...

"teljesen megértem, hogy mindenki támadó és szép focit szeretne látni.

De erre ez a keret nem alkalmas."

De ki állítja ezt, hogy ez a keret nem alkalmas rá?!
Ti - Allegri-fanok - abból kiindulva, amit Allegri művel velük, de nagyon sokan meg nem így gondoljuk...

Szerintem senki nem akar ész nélküli támadó focit játszó Juventust, de még arra sem vagyunk képesek, hogy legalább a meccs egyes időszakaiban azt játsszunk! A szezon elején kezdtünk az Udinese ellen egy tökéletes játékkal, ami olyan jól sikerült, hogy azóta sem láttuk többet, holott az lenne az elvárható játékfelfogása a Juventusnak, támadni, amíg össze nem jön egy megbízható előny, ami nem egy gól és aztán lehet ölni a meccset 2:0, 3:0 után, ahogy tettük ott is a 2.félidőben, senki nem szólna érte egy rossz szót sem. Sokkal kisebb lenne a nyomás is a játékosokon...

Nyilván nem mindenhol és nem mindenki ellen lenne célszerű így kezdeni egy meccset, de igenis mindenki ellen és minden pályán képeseknek kellene lennünk legalább időszakokban támadó futballt játszani és nem ezt, hogy minden csapatot jó előre felmagasztalunk és aztán a meccsen a beszari taktikánkkal még adjuk is alájuk a lovat, hogy elhiggyék, hogy lehet keresnivalójuk...

Mostanában velünk van a szerencse, gyenge játék mellett is találunk gólokat mint most vagy a Milan ellen, de meddig lesz ez így?!

Rikoo 2023.11.05. 23:10:43

@sleepy8: Én nem bontanám meg a védelmet, amíg ennyire magabiztosak és minden meccset lehoznak kapott gól nélkül.

Rugani az utolsó 10 meccsén amikor kezdett, a csapat 9 meccset lehozott kapott gól nélkül és összesen 1-t kapott.
Serie A szinten ő egy nagyon jó védő, nemzetközileg viszont nagyon kevés.
Gatti nagyon lassú, de tudja kompenzálni, ha mélyen védekezünk. Neki nagyon nem állt jól, amikor megpróbáltunk magasan védekezni.

Juvino 2023.11.05. 23:16:02

Errol a vedekezesrol a regi Dynamo Kiev jut eszembe, csak nekik volt egy Rebrov-Sevcsenko parosuk elol. Egyebkent Rugani elott meg mindig le a kalappal, nem kell a ket brazil vissza. A masik tisztelet Mekinek,m mindig azt varom,h mikor fogy el,de egy allando jo teljesitmenyt hoz. Miretti meg vegre meglotte a goljat es hatha felszakad egy gat benne! A jatek kepe meg mindig -1ev a vegelszamolasnal

Rikoo 2023.11.05. 23:17:43

@Ethan Hunt: Szerintem ez egy rohadtul más csapat, amelyik sokkal jobban összeállt, mint bármelyik másik az elmúlt 5 évben. Most nincsenek világklasszisaink, de minden játékos küzd a másikért és a győzelmekért.

És hogy miért gondolom azt, hogy ez egy más csapat?
Nincsen Bonucci az öltözőben. A tavalyi csodacsapat Union Berlin 3 győzelemmel kezdte a szezont idén is, amikor Bonuccit leigazolták. Azóta 12 meccsen 12 vereségük van, ahol még a büntetőt is Bonucci rúgta. Egy méreg volt az öltözőn belül, láthattuk a sorozatban is, hogy neki volt a legnagyobb szerepe az öltözőben, még Pirlonál is nagyobb...

Kellenek télen a minőségi igazolások, de ez egy igazi CSAPAT most, aki úgy néz ki a Scudettora is veszélyesebb lehet, mondjuk az Inter sokkal erősebb kerettel rendelkezik.

Rocky80 2023.11.05. 23:19:30

Védekezés rendben, mentalitás rendben, kontrákból egy kis pontosság még hiányzik. Összességében elégedett vagyok.

7 pont távolság az 5.-től és 4 pont a mögöttünk lévőtől. Valami AC... Együttest ismerek ilyet! :D

Viccet félretéve: már brutál előrelépés ha a stabil védekezés meg az eredményesség megvan, már pedig ezek tények. Januárban még erősödni is tudunk, és ezzel a középpályával! és védelemmel tartunk itt, ezt ne feledjük! A csk és legjobb játékos Rabiot, aki Pirloék idejében nem fért volna be...

Nem tapsikolok, ne értsetek félre mert rengeteg meló van nyilván, főleg a támadások tekintetében, de erre már talán lehet építeni. Csak így tovább! :-)

Andras74 2023.11.05. 23:21:19

@Szili 72: pontosan! Egy seggel egyszerre egy lovat lehet megülni!

Rocky80 2023.11.05. 23:24:38

@Rikoo: az Internek erősebb a kerete, nekünk meg jobb az edzőnk. Ugatás indulhat, 3-2-1... :D

Andras74 2023.11.05. 23:28:41

@Rocky80: azt hiszem, egy kicsit szabad azért optimistának lenni.
Kényszer, hogy ennyire hátul védekezünk, mert másképp lefutnák a védelmünket. Így viszont megvan a stabilitás.
Csöcs meg ritkán nyal be távoli löketet.

Andras74 2023.11.05. 23:30:25

@Rocky80: kár ebbe a témába belemenni. Maxi megosztó. Sokan bírjuk, még többen utálják. Lássuk meg májusban, kinek lesz igaza!

Rocky80 2023.11.05. 23:30:45

Amúgy milyen sajnálatos, hogy mindig civakodnunk kell valamin:

- Allegri vagy sem;

-erős a keret vagy sem;

-tudunk vagy sem támadófocit;

-CR mellett vagy ellene;

-Dybala mellett vagy ellene.

Miért nem lehet egyszerűen csak szurkolni, és nem az igazunkat keresni-védeni-igazolva látni minden egyes klubbal kapcsolatos mozzanatban? A kérdés költői.

MdewC 2023.11.05. 23:33:35

@Ethan Hunt: itt 2 nagyon nagy tévedés van.

Az egyik, hogy ami tavaly volt, azzal ne érvelj, mert idén idén van és még rohadtul sok meccs van előttünk… per pill nem állunk rosszul, maradjon is így.

2. én nem vagyok Allegri fan. Lehet itt általánosítgatni, csak nem érdemes.

Egyedül annak örülök, hogy pl Keni, akit majdnem kiraktunk a keretből, mert le se fosta a mezt, egy szar volt, most úgy hajt mint egy állat. Vagy egy Loca, Rabiot, akit folyamatosan lehetett szidni, szépen melóznak. Rugani? Új dimenzióban van a pali. Csecsnyi? Hozza a pontokat.

Miretti? Uraim. Miretti győztes gólt szerzett a liláknál!

Ébresztő!

Hahó!

Sztem érthető amit próbálok leírni, átadni. Remélem. Ki kell tartani és szurkolni, akár milyem fossal, de nyerünk. Majd lesz jobb is. Tavaly -10 pontot vertek el rajtunk.

Na most ha nem tudunk türelmesek lenni, azzal nem lehet mit kezdeni.

Juve!

Rocky80 2023.11.05. 23:33:38

@Andras74: nem hergelni akarok én Bandi bátyám, csak tényleg hiszek benne, mindig is hittem. Akkor is hinnék ha 5-0 hazai lett volna a meccs.
Ahogy abban is, hogy ezekkel a srácokkal ezt lehet/kell játszani.

MdewC 2023.11.05. 23:36:01

@Ethan Hunt: annyit még hozzátennék, hogy ahhoz a játékhoz, amit leírtál, jól jönne egy Pirlo és/vagy Pogba oda középre. De egy Fagioli se ártana. Na most az első kettő sajnos esélytelen, az utóbbira meg még várni kell.

De sztem kivárjuk.

Rocky80 2023.11.05. 23:36:20

@MdewC: Bremert nem mondtad. Meg hogy Allegri alatt minden játékos teljesítménye leromlik, értékük szertefoszlik, önbizalmuk elveszik.

De már tényleg nem folytatom srácok mert tényleg hergelésnek tűnhet és nem ez a cél! Ez csak az öröm kifejezése. :-)

MdewC 2023.11.05. 23:42:40

@Rocky80: Bremert azért nem mondtam most, mert ő korábban is jó volt, most meg még jobb.

Úgy látszik a múltkori pofon, amit Maxnak üzentem, hatott. :P

DelPiero2 2023.11.05. 23:48:03

Én nagyon veszélyesnek tartom ezt a játékot. Ne feledjük, hogy a Serie A-ban a Juve ellen bármire adhatnak tizenegyest. Meg már más teljesen nyilvánvalóan jogtalan ítélet volt. (pl. Brozovics sárga utáni labdaelrúgása, amiben kételkedni sem lehetett anno) Úgyhogy bármi történhetett volna. Egy kicsit arrébb fejelik a labdát, mert azért néhány helyzetük volt, akárhogy is erőltette ezt még a riporter is. Nem beszélve a kezezésekről.
Mindig megakadt a kontra. Nekem nem tűnt ebből úgy hogy tudunk kontrázni. Chiesa-nak ma nem ment, Vlaho csak a szokásosat hozta.

Rikoo 2023.11.05. 23:48:31

Sajnálom, hogy sokan nem tudják élvezni a meccseket, mert én pl. imádom ezt a küzdőszellemet látni.
Sokkal rosszabb volt az elmúlt években a lelketlen zsoldos brigád, akik belesz@rtak mindenbe...

kidelpiero 2023.11.05. 23:48:44

Ez brutalis volt. Jelenleg messze a Juventus a leghatekonyabb csapat Olaszorszagban. Nem lennek az ellenfelek helyeben, ha megvan a talalt gol, konkretan legyozhetetlen a csapat.

Rikoo 2023.11.05. 23:54:05

@Ethan Hunt: "De ki állítja ezt, hogy ez a keret nem alkalmas rá?!
Ti - Allegri-fanok - abból kiindulva, amit Allegri művel velük, de nagyon sokan meg nem így gondoljuk..."

Nem egy meccsen próbáltunk magasan védekezni. Mi lett a vége? Szétfutották a védőinket, mert senki nem alkalmas közülük arra, hogy magasan védekezzenek. Fizikailag erősek, de nagyon lassú a végsebességük...
Nehéz olyan védőket találni, akiknek jól áll az, hogy magasan védekeznek.
Láthatjuk, hogy De Ligt is mennyit szenvedett ezzel és szenved most is, mert konkrétan pont emiatt nincs esélye se a kezdőbe bekerülni Münchenben, ha egészséges Upamecano és Kim. Szerencsére már őket terheli a holland kiemelkedő fizetése.

SuperTrezi 2023.11.05. 23:56:03

Volt ebben a meccsben valami zseniális részünkről. Persze a fene se szeretné, hogy így beszorulva lássam a csapatot bárki ellen (főleg nem szinte egész meccsen), de amit védekezésben műveltünk, az hősies volt mindenkitől. Nem volt véletlen a Mester széles vigyora. Szerintem elteszi a meccset karrierje legfelső polcára. ??

Ethan Hunt 2023.11.05. 23:58:44

@Rocky80: "Miért nem lehet egyszerűen csak szurkolni, és nem az igazunkat keresni-védeni-igazolva látni minden egyes klubbal kapcsolatos mozzanatban? A kérdés költői."

Mert képtelenség, hogy ez a játékunk! Én nem ezt a Juventust ismerem, nem ebbe szerettem bele 30 évvel ezelőtt és nem vagyok hajlandó elfogadni, hogy csak ennyit lehet kezdeni...

Nem Juventushoz méltó ez a játékfelfogás!

És nem azzal van baj, hogy alkalmanként elővesszük ezt, hanem rendszerszinten ezt játsszuk! Hogy elmegyünk a Milanhoz és semmilyen más szándékunk nincs a játékunkkal az első perctől kezdve, minthogy valahogy lehozzuk ikszre a meccsre! De miért kell így hozzáállni egy meccshez vagy bármilyen ellenfélhez a Serie A-ban?! Mi nem a Salernitana vagyunk, aki a kiesés ellen harcol!!! Miért nem lehet a győzelemért pályára lépni minden meccsen, aztán ha néha nem jön össze, csak egy döntetlen, akkor is büszke lehetne mindenki a csapatra, mert látszott, hogy akartunk valamit! Mert ez van a Juventus DNS-ében... A küzdés a sikerekért, a győzelemért... De a meccsek túlnyomó többségében összejönne, mert a legtöbb csapattól sokkal erősebb a keretünk...

Rocky80 2023.11.06. 00:01:48

@DelPiero2: az is, veszélyes, az tuti. Én se erőltetném ezt, megpróbálnék azért kibújni a szorításokból és lélegezni. De ha összejön, azért az öröm megvan! :D

Kontra téma: egy-két pontatlan passzon illetve játékosi kvalitáson múlt; de ennek ellenére nekem veszélyeseknek tűntek. Kean képes rá, Chiesa potens, Miretti is meglódulhat most, Kostic mindig talál valahogy gólpasszokat, szóval nem reménytelen szerintem, sőt!

Leram7 2023.11.06. 00:09:38

Jó eredmény, remek védő teljesítmény, végre egy Miretti gól. Anno Marchisio is ha jól emlékszem első gólját a fior ellen szerezte.

Ellenben botrányos támadójáték és Allegri jóllakott elégedettsége félelmetesen groteszk egy ilyen teljesítmény után.

Ezt a nézhetetlen játékot már csak a bajoki címmel lehet majd magyarázni és megbocsájtani.

Rocky80 2023.11.06. 00:25:31

@Ethan Hunt: teljesen igazad van, valóban ezen a polcon lenne a helyünk, nem vitatom. Csak hiányoznak a kvalitások!

Nézd meg ezeket a játékosokat, ki az pl. akiért valóban törte magát egy topcsapat a nyáron? A leselejtezett Pogba ha beállt, üdítő volt nézni a játékát! A csapatkapitányunk Rabiot, aki a Pirlos középpályára nem fért volna be; vagy Danilo, aki egy B kategóriás brazil és ezek a legjobbjaink meg a kinevezett kapitányaink!
A kreativitás szikrája nincs meg egy játékosunkban sem, a finesz, az ötlet szinte teljesen hiányzik a játékosainkból, munkásemberek mind. Így nem lehet topnak lenni, így nem lehet komolyabb eredményeket elérni ha hiányzik a minőség...

Azzal sem értek egyet, hogy nem akarunk nyerni idegenben. Szerintem csak egyszerűen nem tudjuk a támadásainkat kivitelezni a kvalitásaink miatt, mert mindig becsúszik valami egyéni hiba. Az utóbbi időben viszont a mentalitás, a "kaparás" legalább érezhető és rendben van; de ez ki kéne egészüljön a vészhelyzetekben történő b*szó mentalitással, vezéregyéniségekkel és domináns illetve tapasztalt játékosokkal, na ilyeneknek is híján vagyunk... Akik kihúznak minket ilyenkor és bátorítanak és húznak és hátukra vesznek minket (csapatot), és meccset eldöntő faktorok. Ilyenünk sincs, régen meg tele voltunk... Klasszisokkal, vezérekkel, gólerős játékosokkal, most meg senki szinte. Így nem lehet... Ezért rosálunk be ha kapunk egyet és nem tudunk fordítani pl., ezért is esünk össze.

A kiút meg ugye az lenne ha erősíteni tudnánk, de se pénzünk, se respektünk már, ellenünk az egész világ, a legjobbjaink meg doppingolnak meg fogadnak, holott ők is csak a félszeműek a vakok között... Szóval meglehetősen komplex probléma ez, szerintem amúgy már kifelé jövünk a gödörből, nem mondom hogy könnyű volt, de a nehezén túl vagyunk szerintem. A különbség csak az, hogy én türelmesebb vagyok kicsit, meg másféle megoldásokat tartok/tartottam jónak, de a cél valóban az, amit olyan szépen kifejtettél. :-)

Rocky80 2023.11.06. 00:30:32

@Leram7: ez inkább ilyen ördögi "hú, ez megvan, izzasztó volt, de legalább megúsztuk és zsebben a 3 pont" vigyor volt mint elégedett. Látja ő is mint mindenki, hogy van még meló rendesen, de örülni azért szabad, nem? Nincs ő jóllakva, meg csak a pontokkal elégedett. Szerintem.

Ethan Hunt 2023.11.06. 00:34:29

@Rikoo: "Szerintem ez egy rohadtul más csapat, amelyik sokkal jobban összeállt, mint bármelyik másik az elmúlt 5 évben. Most nincsenek világklasszisaink, de minden játékos küzd a másikért és a győzelmekért."

Az a baj, hogy nem tudjuk, hogy mennyire más ez a csapat, mint a tavalyi, mert most nincsenek hétközi meccsek, ami által jobb a kondink és sokkal többet tudunk a meccsekre készülni taktikailag. Amíg nem térünk vissza a hétközi BL-meccsek jelentette kettős terheléshez és nem produkálunk ehhez hasonló eredményeket, addig szerintem nem lehet teljes bizonyossággal kijelenteni, hogy valódi előrelépés történt a csapatnál, ami nem a fentiekből adódik, na meg persze abból, hogy Allegri mégis csak 3.éve erőlteti a fejekbe a taktikáját, valamint attól a ténytől, hogy végre valahára megszabadultunk Bonuccitól, aki valszeg a legnagyobb szarkavaró és felforgató volt a Juventus elmúlt jónéhány évben. (Szóval nekem ne mondd, hogy mekkora előny, hogy nincs már itt, amikor egész nyáron amellett kampányoltam itt, hogy valahogy tüntessék el jó messzire a csapat környékéről is...)

"Nem egy meccsen próbáltunk magasan védekezni. Mi lett a vége? Szétfutották a védőinket, mert senki nem alkalmas közülük arra, hogy magasan védekezzenek. Fizikailag erősek, de nagyon lassú a végsebességük..."

Igen, de nem lehet úgy tenni, mintha Allegrinek nem lenne köze a keret kialakításához, amikor döntő befolyása van az igazolásokra! Ő ezt a fajta védekezést akarja látni, de a játékosok a korábbi klubjaikban nem feltétlenül így védekeztek és talán éppen emiatt nem is lenne szükség arra, hogy teljesen a másik végletben gondolkoznunk, kell lennie köztes megoldásnak is. Persze ahhoz eleve többet kellene birtokolnunk a labdát is...

Rodri13 2023.11.06. 00:46:08

Az eredmény nagyon jó idegenbe, de a hozzá állásal vannak bajok a csapatnál. Miért kell ennyire magunkra húzni az ellenfelet nem értem, ki se lehetet hozni a labdát, nem is akartunk játszani a mai meccsen stb... Allegri örülhet hogy a taktikája most bejott, de az inter ellen is ha így játszunk majd legalább 3 gólt kapunk sajnos.

MdewC 2023.11.06. 00:47:13

@Ethan Hunt: kieg. Megint olyat hozol fel, ami nincs. Nem vagyunk a BL-ben, így annak per pill nem kell megfelelnünk. Ha bejutunk, akkor addigra talán lesz 2-3 jó igazolásunk is. Jelenleg tényleg szűk a keret, ha BL-ben is lennénk, de nem vagyunk.

Plusz, nézd meg a régi középpályánkat. Anno Pirlo, Pogba, Vidal, Marci szereztet szezononként 20+ átlövés gólt, meg szabi gólt.

Arra se emlékszem mikor lőttünk átlövés gólt. Ja, de. Loca megpattanója a milán ellen. Na ekkora difi van jelenleg.

Aki ebből főzni tud… sztem csoda, hogy akarattal tudjuk pótolni azt, ami nincs.

MdewC 2023.11.06. 00:48:09

@Rodri13: reméljük az inter ellen mást is játszunk…

Rikoo 2023.11.06. 00:57:56

@Ethan Hunt: Ha vissza akarunk térni a BL-be, akkor valószínűleg igazolni is fogunk, mert jelenleg borzasztóan szűk a keret.

"Igen, de nem lehet úgy tenni, mintha Allegrinek nem lenne köze a keret kialakításához, amikor döntő befolyása van az igazolásokra!"

Korlátozott keretek között. Más lenne a játékunk, ha mi is 800 millió eurókat költenénk igazolásokra, de ne felejtsük el, hogy Pogba és Di María is Allegri miatt jött illetve amikor visszatért, akkor ő akarta Dybalára építeni megint a játékunkat, csak sajnos esélytelen volt. Szereti ő nagyon is a minőségi és technikás játékosokat, de végső soron azt veszi figyelembe, hogy miként lehet a leginkább eredményes az adott csapat.

"Persze ahhoz eleve többet kellene birtokolnunk a labdát is..."
Ehhez olyan játékosok kellenek, akik jók összjátékban, a magas védekezéshez pedig gyors és agresszív védők. Én szeretem ezt a mostani csapatot, de az nyilvánvaló, hogy komoly minőségi különbség van a mostani és a korábbi játékosaink között. Ha én lennék a kispad mellett és választanom kellene egy utat, hogy ezzel a kerettel milyen irányba induljak el, ha az eredményesség a legfontosabb, akkor szinte biztosan ugyanezt az irányt választanám. Látszódnak a hiányosságaink és az erősségeink is. Nagyon kevés olyan játékosunk van, akik jók összjátékban, miközben egy Lazio, Napoli vagy Fiorentina pont ez alapján választja ki a leigazolandó játékosokat.

Veszélyes csapat vagyunk, de rohadtul az út elején van még ez a csapat, szerencsére megszabadultunk a kiégett nagy befolyású játékosoktól.

venember83 2023.11.06. 04:41:21

@Rikoo: a szurkolói érdeklődés mindenképpen nagyobb volt a Juventus iránt nyilván CR miatt is, akit sokan utáltak, mások meg istenítettek. Hogy jobb volt-e vagy sem sportszakmailag, hát, akkor nem esett ki a csapat pl. 5 vereséggel a BL-csoportból, szóval ebből a szempontból mindenképpen jobb volt, még ha másfajta szenvedés is volt az egész sok szempontból (pénzügyileg, CR volt minden a csapatban, nehéz volt mellette reflektorfényhez jutni stb.)

venember83 2023.11.06. 04:57:24

@Leram7: "Ezt a nézhetetlen játékot már csak a bajoki címmel lehet majd magyarázni és megbocsájtani."

Ezt azért kétlem, legalábbis a klub szintjén. Egy BL-hely a cél, kár többet várni. Nyilván jó és örömteli lenne a scudetto, de én nem várok semmiféle változást edzői szinten (sem). Egyelőre úgy tűnik, hogy a vezetőségnek ez, amit látunk, bőven elég. Akinek nem tetszik ez a felfogás, esetleg a mester jóllakott elégedettsége, ne nézze a Juventus meccseit.

Rikoo 2023.11.06. 07:31:46

@venember83: Próbáljuk pozitívan nézni. Elindultunk egy úton, a régi játékosok közül egyedül Alex Sandro van már csak a keretben.
Sikerül kilábalni a pénzügyi problémákból is és végre van egy normális sportigazgatónk. Van jövőképe a klubnak, csak akarni kell látni is.

venember83 2023.11.06. 07:38:10

@Rikoo: igen, van egy kinyilatkoztatott jövőkép fiatalokkal és Allegrivel meghatározva. Én is kíváncsian várom a fejleményeket, miközben azért radikális irányváltásokra nem számítok.

Rikoo 2023.11.06. 07:58:15

@venember83: Ami most történik már az is egy radikális irányváltás. Volt egyáltalán valaha annyi játékos az első keretben az akadémiáról, mint ahányan most vannak?
Legalábbis az elmúlt 20 évben biztosan nem.

venember83 2023.11.06. 08:52:19

@Rikoo: lényegében ugyanazt mondjuk, nemigen lesz mostanában radikális változás ahhoz képest, amit most látunk. Az irányváltás megvolt pénzügyi és vezetőségi okokból, most pedig a klub konszolidációja zajlik az új vezetőség, a megújult sportvezetés és a történelmi sikereket jegyző mester elképzeléseivel.

Téged mindez örömmel és reménységgel tölt el, az én örömöm viszont kevésbé felhőtlen, mert nem tudok megelégedni egy csak küzdeni képes Juventusszal, főleg nem a bajnokságban kimagasló költségvetés mellett. Plusz sajnos csípi a szemem a folyamatos mentegetőzés, alibikeresés és ellenfelek mögé bújás, amit a klub leggyakrabban nyilatkozó szakembere nyomat minden egyes megnyilvánulásánál. Ettől függetlenül persze reménykedek a jobb jövőben, de csak visszafogottan. A jelent semmiképpen sem tudom megfelelőnek címkézni sajnos.

Vergilius1897 2023.11.06. 18:13:13

@venember83: Nem gondolnám, hogy kevesebb embert érdekelne a Juventus. Az oldal látogatottsága és a hozzászólások visszaesése szerintem csak részben a jelenlegi helyzetnek köszönhető. Korábban valószínűleg az emberek többsége a cím elolvasása és a cikkek átfutása után azonnal ugrott a kommentekhez megnézni, hogy kinek mi a véleménye és ne adj Isten még hozzá is szólt a beszélgetéshez. Mostanra viszont olyan méreteket öltött a toxikusság a hozzászólásokban, hogy nincs motiváció és kedv belefolyni. Nyilván emiatt az oldalt se fogják annyian látogatni. Az olvasók egy része primitív módon szidalmazza Allegrit, a másik fele elvakultan támogatja és van 2-3 realista ember, akik igyekeznek adatokkal, érvekkel alátámasztani az álláspontjukat. Továbbá az olyan provokátorok megtűrése, mint például a volt allegri-fan cseh sörkülönlegesség, különösen kontraproduktív - persze értem, hogy az oldal szerkesztőjeként bizonyos normákat be kell tartani és nem lehet szélsőségesen megnyilvánulni, de kvázi szócsőként használni az említett személyt (csökkentendő a saját frusztrációnkat) elég visszás lépés és rossz üzenetet hordoz a többi olvasó felé. Ezek együtt kifejezetten közösség romboló hatásúak.

2023.11.07. 00:51:03

@Vergilius1897: Tökéletes meglátás. Jópár cikkel ezelőtt én is beszélgettem a szerkesztővel erről, és sajnos ez az igazság. Egy normális ember nem kíváncsi arra, hogy egy primitív, 3 éve tökugyanazt fújó, önmaga álltal is bevallottan egy meccset sem néző, valszeg inkább Inter fanok itt leostobázza, meg leidíótázza, nem egyszer, nem kéztszer, aztán ha rászólsz, akkor meg sírnak. Na a legtöbben akik nem látogatják már az oldalt, vagy inkább ez a valószínűbb, hogy olvasnak, csak nem írnak, ezért teszik. Meg az, hogy mindenben keressük a hibát, és nem objektíven, mindenre van magyarázat hogy Allegri a hibás, vagy ha pozitívum van akkor az nem Allegri, hanem bármi más. Szégyen az ilyen hozzászólók észre sem veszik, mennyire gagyi és átlátszó ez. Hisztiznek itt 3 éve, hogy nem az van amit ők szeretnének. Ki a f...szt érdekli már 15 ugyanaz a hozzászólás után?? Pl nekem Del Pybala nagyon hiányzik.
Pilsnerurquellel nem értek veled egyet, tudnék 3-4 sokkal mérgezőbb és primitívebb kommentelőt mondani.

Rikoo 2023.11.07. 04:48:25

@venember83: Már nem annyira magas a költségvetés és addig hova legyen nagyobb elvárásunk, amíg minőségi játékosaink sincsenek?
Próbáljuk bemagyarázni néhány játékosunkra, hogy mennyire jók, de a fele szenved még a labdaátvételekkel is, mégis hogyan várhatnánk el tőlük klasszis megoldásokat? Ott tartunk, hogy Miretti, Gatti, Rugani és Kean ebben a keretben már kifejezetten minőségi játékosnak számít. Szerintem ez tökéletesen leírja hol tartunk jelenleg.
Gatti néhány éve még az építőiparban dolgozott, de már Chiellohoz és Barzaglihoz viszonyítják páran...

A kedvencem, hogy elkezdtük ezt a Next Gen projektet és igazoltunk néhány ígéretesebb fiatalt, de már a La Masia növendékeihez próbáljuk viszonyítani őket és hogy miért nem kezdők a Juventusnál.
1 lépcsőfokról akarnak 6-ot ugrani sokan, de ez sehol nem így megy.
Egy példa, nézzük meg, hogy a magyar labdarúgó válogatott hány év alatt jutott el oda, ahol most tart.

Semmi koncepció nem volt évekig ennél a klubnál, most kezdődött egy új fejezet Giuntoli érkezésével és igen, türelmesnek kell lenni. A milánói klubok szurkolói közel 10 évig voltak türelmesek.

Én is kedvelem pl. Iling Jr.-t, de ha valaki nézi az edzésfelvételeket, amiket a klub feltesz és esetleg olvassa is a jelentéseket néhány oldalon, akkor pontosan tudja miért nem játszik. Vannak olyanok, akik sokkal keményebben dolgoznak az edzéseken. (Kostic, Cambiaso) Ott volt az esélye az első pár meccsen, nem élt vele és vannak vetélytársai. Ez így működik. Huijsen jól állt be a Milan ellen, de egyelőre a Next Gen-ben és hibákat hibára halmoz, hogyan várhatnánk el, hogy kezdő legyen a Juventusnál.
Yildiz-nek ott volt a lehetősége a Verona ellen és az Atalanta 20 percet játszhatott. Teljesen súlytalan volt, elnyomták őt a pályán. Attól, hogy valaki fiatal, ne kapjon már garanciát arra, hogy a Juventusban rendszeresen játszon. Vagy esetleg mi is az Ajax akarunk lenni?

venember83 2023.11.07. 05:40:01

@Rikoo: érdekes, hogy mindenki gyenge, technikailag vagy akaratban, legyen szó fiatalokról vagy éppen nagyon drágán vásárolt játékosokról (Vlaho rengeteg labdakezelési hibája, Chiesa botrányos formája és sérüléshulláma), de ez mind vagy egyéni probléma vagy a klub felelőssége. Az, hogy a Frosinone szebb támadásokat tud bemutatni, mint a Juve, az már csak véletlen. Az, hogy Soulé pl. csillog az első adandó alkalommal, az is csak véletlen. A Juventusnál meg szerencsétlennek fogalma sem volt, mit csináljon, ha támadni kellett.

A klubot valóban számos negatív tényező sújtja, de mégis a bajnokságon belül a legjobbak közül válogatott, lásd Bremert, lásd Locatellit, de írhatom Rabiot-t, Vlahót, Chiesát. Ehhez képest meg mit mutatnak a Juventusnál? Hibákat, összeszokottság hiányát, ha támadást kell vezetni. Sőt, mintha nem is akarnának támadni, hisz a védekezés a legfontosabb. Lényegesen kisebb csapatok tudnak és akarnak futballozni, de a Juventus megelégszik a minimummal. Ha megvan a gól, be lehet tolni a buszt öt védővel s három plusz egy középpályással, egy csatár esetleg maradjon kicsit feljebb. Pedig már Bonu sincs a keretben, hogy ráfogjuk ezt a visszahúzódós mentalitást a vezetés tudatában.

Nem akarok vitatkozni azokkal a dolgokkal, amiket írtál, de egyszerűen elfogadhatatlannak tartom ezt a pályára letett produktumot egy ilyen klubtól. Több kell, sokkal több. Főleg egy európai kupasorozat nélküli évben. Kíváncsian várom, hogy tavaszra megint kifullad-e a keret, ahogyan az történni szokott már az előző mandátum utolsó éveitől. Persze az nyilván megint a játékosokhoz lesz köthető, korántsem a felkészülésben kell majd keresni a problémákat. Amit amúgy a klub is hatékonyan meghiúsít ezekkel a biszemb@szom külföldi turnékkal, hogy az erőnléti stáb ne tudjon egyfolytában és következetesen 4-5 hetet dolgozni a srácokkal.

Rikoo 2023.11.07. 06:40:15

@venember83: Értem, hogy mit mondasz, de ez már a kiválasztáshoz is tartozik.
Nem koncepció és játékstílus szerint lettek igazolva.
Vlahovic a gólja többségét pontrúgásból, fejesekből és első érintésekből szerezte a Fiorentinánál.. Jól kontrázott és befutotta az üres területeket, lemozgott a védőkről.
Chiesa mindig az üres területeket kereste. Pontosan látszódott, hogy totál 0 kémia van Di María és Chiesa, Vlahovic között. Utóbbi 2 inkább kontrajátékos és gyengék összjátékban. Ahhoz, hogy megszálljuk az ellenfél térfelét, nagyon nem ilyen játékosok kellenek. Dybala és Higuaín is kiemelkedő volt összjátékban, csak hogy a múltbéli játékosaink példáit említsem.

"Az, hogy a Frosinone szebb támadásokat tud bemutatni, mint a Juve, az már csak véletlen. Az, hogy Soulé pl. csillog az első adandó alkalommal, az is csak véletlen."

Nem véletlen, mert nekik ez a céljuk. Nincs rajtuk nyomás, van 13-15 bizonyítani akaró fiatal játékosuk és most benne vannak egy jó sorozatban. Ez még nem jelenti azt, hogy nem fognak 20 forduló múlva akár a kiesés ellen küzdeni. Van 4 győzelmük, de így is 7 pontra vannak a kiesőzónától.
Tavaly és azelőtt is az Internek volt a legerősebb a kerete és talán ők játszották a leginkább támadófocit, mégsem tudták egyik Scudettot sem megnyerni.

Olaszországban nem minden a támadófoci. Az utolsó 3 Scudettot nem a Juventus nyerte, hanem az Inter, Milan és a Napoli. Nagy meglepetésre mind a 3 csapat a legkevesebb gólt kapta az adott szezonban. A Serie A másképp működik, mint a többi bajnokság, ezt el kell fogadni. Lehet más meccseket nézni más bajnokságokból, de a Serie A-nak ez a jellegzetessége évtizedek óta.
Ne hidd azt, hogy én örömömben tapsikolok minden meccs közben és után...

Évek óta a széleken próbáljuk feltörni az ellenfelek védelmét, ha épp támadni akarunk, szóval erős túlzás azt állítani, hogy Soulé ne tudta volna hogyan akarunk támadni.
Sokkal nagyobb probléma, hogy keveset birtokoljuk a labdát és emiatt kevesebb a lehetőségünk is arra, hogy támadásokat vezessünk.

Rikoo 2023.11.07. 06:49:11

@venember83: Szerintem sokkal jobb az erőnlétünk, mint az eddigi szezonokban. Látványosan jobban bírjuk az utolsó 20 percet, mint bármelyik csapat eddig, akikkel játszottunk.
Kifejezetten veszélyesnek tartom a Juventust a Scudettora. Tudom, hogy sokaknak nem tetszik a játék, de idegenben az Atalanta, Fiorentina, Milan trió ellen elért 7 pont rengeteget számíthat a végső elszámolásnál.
A kötelező győzelmeket hozni kell és meccsről meccsre fejlődni.

Én úgy gondolom, hogy inkább a hazai meccseken legyenek nagyobb elvárásaink a játékot tekintve, de valószínűleg már csak a Curva Sud jelenléte jobb játékra és plusz pontokra sarkallja majd a csapatot.
Hazai pályán 5 meccsen volt eddig 27 kaput eltaláló lövés, ami kifejezetten pozitív.
Idegenben 6 meccsen 21, szóval látható a különbség a hazai és az idegenbeli meccseket tekintve.
Otthon jóval offenzívabb játékot tud játszani jelenleg a Juventus, mint idegenben.

Rikoo 2023.11.07. 07:03:37

@venember83: "A klubot valóban számos negatív tényező sújtja, de mégis a bajnokságon belül a legjobbak közül válogatott, lásd Bremert, lásd Locatellit, de írhatom Rabiot-t, Vlahót, Chiesát. Ehhez képest meg mit mutatnak a Juventusnál? Hibákat, összeszokottság hiányát, ha támadást kell vezetni. Sőt, mintha nem is akarnának támadni, hisz a védekezés a legfontosabb. Lényegesen kisebb csapatok tudnak és akarnak futballozni, de a Juventus megelégszik a minimummal."

És nem lehet, hogy ez a hatékonyság miatt van?
Gondolj bele abba, hogy játékstílus alapján ezzel a kerettel hogyan van esélyed év végen a legeredményesebb lenni a pontokat tekintve. Te milyen koncepciót választanál?
Csak kíváncsiságból kérdezem.
Lehet elfogultság, de Bremer idén a Serie A legjobb védője eddig szerintem. Egészen elképesztő teljesítményt nyújt, ami jócskán kiemelkedik a ligában.
Locatelli és Rabiot inkább b-t-b játékosok, Chiesa és Vlahovic akiknek terület kell. Voltak olyan játékosaink, akik teljesen az ellentettjeik voltak. Gondolok itt például Pjanicra Locatelli posztján és Marchisiora vagy Pogbára a jelenlegi Rabiot posztján. Teljesen más volt a játékunk, mert mások voltak a jellemzőik a játékosoknak.
Nincsenek kreatív játékosaink, támadó középpályásaink. Eközben nézzük meg az Inter középpályájának összetételét.
Az edzői stábnak azonosulni a keret összetételéhez. Ne felejtsük el, hogy mindig 2-3 játékost tudunk igazolni, de itt a teljes keret összetételét kell nézni.

Védősorunk: Bremer, Gatti, Rugani, Danilo, Alex Sandro, Huijsen.
Erősségük a párharcok, kontaktok és a területek védése. Számtalan blokkolás és felszabadítás fűződik hozzájuk minden meccsen.
Gyengeségük, hogy lassú a végsebességük és nincs meg a megfelelő dinamikájuk a gyors támadókhoz. Utóbbiról még sokat nem tudunk, de rajta kívül szinte mindenki szenved, ha valakik le akarnak kontrázni minket. Képtelenek 50-60 métereket levédekezni és ilyenkor jöhet szembe Verona, Frosinone, Empoli játékos is akár, ha gyorsak és technikásak, akkor a védelmünk szenvedni fog velük.

Ugyanígy ki lehetne térni a középpályára és a támadósorra is. Összességében kell nézni a teljes képet és ez alapján hozni döntéseket.

Hozzátenném, hogy lehet olcsón is koncepció szerint építeni egy keretet, ha egy bizonyos játékstílust akarunk játszani.
Lásd a Leverkusen 3 belső védője összesen csak 50 millió euróba került és tökéletesen meg tudják valósítani azt a fajta modern crossover játékot, amit Xabi Alonso elvár tőlük.

venember83 2023.11.07. 08:02:25

@Rikoo: s mikor kezdődik az építkezés? Mert szerinted is Allegri a rövid távú megoldást alkalmazza, a keret hiányosságaihoz és kevés erősségéhez igazítja a stratégiát. De azért ne feledjük, hogy harmadik éve építkezik a mester, s mostanra sikerült elérni, hogy legalább egy harcos, fogcsikorgató csapat legyen a pályán. Igazi, európai értelemben vett támadójáték még sehol. Szóval elfogadom az érveidet, de nem látom a hosszabb távú koncepciót a mester részéről, így mintha kicsit ellentmondás lenne a klub által vizionált csapatépítés, fiatalok beépítése és a mester eredményorientált koncepciója között.

Rikoo 2023.11.07. 08:11:00

@venember83: Na ezzel mondjuk egyet tudok érteni.

venember83 2023.11.07. 08:11:00

@Rikoo: "Vlahovic a gólja többségét pontrúgásból, fejesekből és első érintésekből szerezte a Fiorentinánál.. Jól kontrázott és befutotta az üres területeket, lemozgott a védőkről."

Ezekből mostanra igencsak kevés maradt, ami nem meglepő sajnos. Nyilván a játékos felelőssége is felmerül ebben, de egyszerűen nincs begyakorolt összjáték, automatizmusok, a sündisznózáson kívül, sok esetben pedig egyedül kellene megoldania a helyzeteket, az meg már a mai futballban nem megy.

Rikoo 2023.11.07. 09:01:15

@venember83: Komplex probléma az ő helyzete.

"egyszerűen nincs begyakorolt összjáték"
Bizonyos területen a pályának van, több helyen nincs. De az is látszódik, hogy ahol van, ott vannak azok a játékosok, akik jók összjátékban.
Gondolok itt elsősorban Milikre, Cambiasora és McKenniere. És ebből is az látszódik, hogy általában a széleken van jobban összjáték, csak sajnos a pálya közepe az, ami a pályának a nagyobb része, ott viszont nagyon komoly problémáink vannak, mert a belső védők, belső középpályások és a csatárok sem különösebben jók az összjátékban. Milik kivétel.
Egyedül Locatelli aki komoly kérdőjel nálam, mert egyik meccsen jó az összjátékban, másik meccsen totál homály. És a válogatottban is jellemző ez nála.
Sokszor adja magát a szituáció, hogy hova kellene mozognia és kérni a labdákat, de mégsem teszi. Gondolok itt a 40-60 méterre a kapu előtti sávban. Amiben Pjanic kiemelkedően jó volt, abban Locatelli tragikus, sajnos.
Ráadásul szerintem túlságosan közel helyezkedik a védőkhöz, ezzel magára húzza a többi játékosunkat is, mert túl nagy távolságok lesznek a középpályán.

venember83 2023.11.07. 09:36:23

@Rikoo: "Ráadásul szerintem túlságosan közel helyezkedik a védőkhöz, ezzel magára húzza a többi játékosunkat is, mert túl nagy távolságok lesznek a középpályán."

Oké, de ezt várja el tőle a mester, egyik meccs után egyértelműen arról beszélt Allegri, hogy Loca nem vándorolhat, fix referencia kell legyen.

Rikoo 2023.11.07. 10:04:35

@venember83: Legyen fix referencia, de ne 5 méterre a védőktől...

kidelpiero 2023.11.07. 12:29:43

@Rikoo: nagyon jo volt olvasni a kommentjeidet. Szepen megfogalmazott szakmai magyarazatok arra amit szerintem sokan erzunk, de ilyen melysegeben nem latjuk at.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3499) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (966) elemzés (40) előzetes (884) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10224) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2500) meccsek (4292) mercato (4271) nyilatkozat (7640) Olasz Kupa (331) összefoglaló (430) pletyka (4287) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (301) video (221) Címkefelhő
süti beállítások módosítása