Soulé: "Rengeteget tanultam a Juventusnál"

soule_matias_frosinone_2.jpgA jelenleg kölcsönben a Frosinone együttesénél szereplő Matías Soulé számára talán a jelenlegi szezon hozhatja meg az áttörést, a fiatal argentin játékos nagyszerű, egyre magabiztosabb formát mutat, s a neve már felmerült az olasz nemzeti csapatnál is.

"A Frosinone? Nagyszerűen érzem magam, minden egyes nappal növekszik bennem a vágy, hogy az edzőközpontba menjek, s ott legyek a csapattársaimmal. A szurkolók kórusa? Izgalmas volt, az első alkalom, hogy ez megtörtént velem. Jól hallottam, mert a frissítő szünet közben énekelték. Szerettem volna megköszönni nekik, de az edző éppen instrukciókat adott nekünk, s úgy gondolom, hogy nagyon dühös lett volna abban a pillanatban." - mondta Soulé a Gianluca Di Marzio honlapján közzétett exkluzív interjúban.

"Francesco? A Verona elleni mérkőzés előtt az edzőteremben voltunk, s azt mondta nekem, hogy ha gólt szerzek, meghív engem és az egész családomat vacsorára. Mikor ma megérkeztem a sportközpontba, megkérdezte tőlem, hogy mikor akarjuk megejteni. De nekem is meg kell hívnom őket vacsorára, jövő szerdán asado-estével készülök.

Di María? Csodálatos, reagál az Instagram-történeteimre. Azt írja nekem, hogy: »Gyerünk, mikor kelsz fel? Gólt kell szerezned!« A Verona elleni meccs után azt írta nekem: »Látod? Üzenetet kell küldenem neked, hogy felkelj, és gólt szerezz«.

A Juventus? Rengeteget tanultam ott. Mindig is hozzá voltam szokva, hogy gyakran játszom, de amikor felkerültem az első csapathoz, tudtam, hogy ez máshogyan lesz, mert vannak ott kivételes tehetségek. Soha sem fordult még elő velem, hogy a kispadon legyek, de nagyon hasznos volt a fejlődésem szempontjából. Őszintén szólva nem gondolok a jövőre. Még csak most érkeztem meg, s jól akarok teljesíteni itt. A Frosinone lehetőséget adott nekem arra, hogy folyamatosan játsszak, s el akarom érni a bennmaradást.  Azután, az év végén eldöntöm, hogy mit tegyek. A nemzeti csapat? Nem könnyű a döntés. Még beszélnem kell Spallettivel, de csak most kezdtem folyamatosan játszani, s még nem akarok most dönteni."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7818233155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wizzurah 2023.10.12. 12:42:28

Lábonlövés lenne az olasz válogatottat választani. Érdekes, hogy nem az első fiatal, aki kölcsönbe megy, jó persze... kis csapathoz, de húzó ember lesz, kitűnik, visszajön, kap 15-20 percet a sztáredzőtől, és totál szar lesz. Aztán beszámíttatjuk egy átlag alatti idősebb játékosba pár millióért, majd új klubjában megint kitűnik, kinevelik.
De nyilvánvalóan én látom rosszul, hisz nem hiába kap sztárgázsit a sztáredzője a csapatnak, nem hiába nyilatkozta a túlhypolt Spalletti, hogy nagyon jók a játékosmegfigyelők a csapatnál. Szóval igazából tökéletesen működik a gépezet, mi, laikus, a focihoz nem értő szurkolóknak túl nagyok az elvárásaink, nem látjuk a fától az erdőt, hogy a mostani állapot bizony jövőbeli bl serleget von maga után.

Thuglife! 2023.10.12. 13:29:16

Olyan mintha már múlt időben beszélne a Juvéról.ha van esze még egy évet távolmarad tőlünk.

Attilio79 2023.10.12. 15:35:50

Pogba helyére vissza kell hozni, Rabiotol meg kellene szabadulni télen és Barreanchea is visszajöhetne, aztán Allegri helyére egy vagány edző és mehetünk a scudettoért. Szép álom lenne. :)

alexGicamo 2023.10.12. 17:00:40

@Wizzurah: Imádtam ezt a gondolatmenetedet !
Kicsit vénemberes stílusú volt, enyhén szarkasztikus . :-D

alexGicamo 2023.10.12. 17:01:43

@Attilio79: És akkor most felébredtél... :-D

Wizzurah 2023.10.13. 14:01:56

@alexGicamo: Bárki bárhogy gondolja, én bizony ezt bóknak veszem, köszönöm szépen.
Tagadni is kár, Vénember munkássága hatással van rám.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása