Cambiaso: "A Juventus mezének más súlya van"

cambiaso_andrea_bemutatas.jpgA Juventus már Torinóban folytatja a felkészülést, s a klub ma sajtótájékoztató keretében mutatta be a kölcsönből Torinóba visszatérő fiatal játékost, Andrea Cambiasót, aki jövőre a zebracsíkos mezben bizonyíthat majd.

"Minden tiszteletem a többi csapatnak, ahol játszottam, s szeretnék köszönetet mondani a Bolognának, de ennek a meznek más súlya van. A Juventus egy tekintélyes klub, remélem, hogy hosszú ideig maradok. Sok jó védő van a csapatban: Danilo, Gleison Bremer, Daniele Rugani, Alex Sandro. Sokat tanulhatok tőlük, megvan a tapasztalatuk, amit átadhatnak." - nyilatkozta Cambiaso a délutáni sajtótájékoztató alkalmával.

"Az előző szezon kölcsönben a Bolognánál nagyon hasznos volt a fejlődésem szempontjából. A megelőző évben nem játszottam olyan gyakran, s a Bolognánál sok tekintetben fejlődtem. Köszönetet kell mondanom Giovanni Sartorinak és az edzőimnek: Siniša Mihajlovićnak és Thiago Mottának. Éreztem a bizalmukat, rendszeresen tudtam játszani és jobb válni.

Nem látok nagy különbséget a négyvédős felállásról ötvédős felállásra váltásban. Valójában játszottam már szélső védőként a Genoánál, s a Bolognánál volt időnként hasonló változtatás a szezon során. Személy szerint idejét múltnak tartom a formációkról beszélni, mostanra már a területben gondolkodunk az edzők kívánsága és a szerepekről alkotott felfogásuk szerint.

A Serie D-ben játszani, majd végigjárni a szamárlétrát nagyon hasznos volt számomra. Úgy gondolom, hogy erősebbé tette a jellememet, s még éhesebbé tett. Rengeteg kiváló fiatal játékos van Olaszországban. Nem hiszem, hogy a csapatok azért ne játszatnának fiatal játékosokat, mert fiatalok, hanem mert nem állnak készen. Én más utat jártam be, s úgy gondolom, hogy sokat tanultam.

A személyes célom a szezonra, hogy annyit játsszak, amennyit lehet, s hogy a legjobb tudásom szerint segítsem a csapatot. Úgy gondolom, hogy még sokat kell fejlődnöm. Egyáltalán nem érzem úgy, hogy már a végére értem volna a fejlődésnek, úgy gondolom, hogy fejlődnöm kell, különösképpen védekezésben. Azzal szeretnék hozzájárulni a csapat teljesítményéhez, hogy sok gólpasszal segítem a csapattársaimat.

A kapcsolatom az edzővel már most is nagyon jó. Próbál tanítani nekem néhány szakmai trükköt. Rengeteg nagy játékossal dolgozott, így sokat taníthat nekem. Arra kért, hogy a lehető legjobbamat nyújtsam bal és a jobb oldalon is, hogy segítsem a csapatot, hogy határozottabb legyek a gólpasszokkal és a gólszerzéssel. Gyerekként mint trequartista játszottam, de a szélen João Cancelo volt, akire mindig is felnéztem."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr118190795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2023.08.10. 21:48:34

Toljad neki, hagy örüljünk!!!!

Rocky80 2023.08.10. 23:20:42

Tanulhattál akármennyit, itt majd úgyis tönkretesznek és leépülsz! Vagy mész kisebb csapatokba.

Gondoltam összefoglalom gyorsan a jövőjét! :D Legalábbis az itteni általános vélemények szerint.

Én meg azt mondom hogy toljad, Kicsi! A legjobb helyen vagy és sokat várunk tőled! :-)

Ethan Hunt 2023.08.11. 00:01:18

@Rocky80: Allegri alatt csak a támadó szellemű játékosok szoktak leépülni... :D

Rocky80 2023.08.11. 00:10:58

@Ethan Hunt: jajj, ez sújtó, de jogos! De csak kicsit!

Amúgy Higany jó volt nálunk is, Dybala is megrúgdosta azért, CR se lassított... :-) Aki klasszis, az itt is klasszis!

2023.08.11. 01:01:06

@Rocky80: "Tanulhattál akármennyit, itt majd úgyis tönkretesznek és leépülsz! Vagy mész kisebb csapatokba. "
Azt hittem rosszul látom a kommentelő nevét.
Annyira tipikus itteni hangulata volt:):)

NagyonJuve 2023.08.11. 01:06:21

@Rocky80: cr 21 gólt lőtt allegri alat aminek fele11es. Meg minden labdát neki kellett adni. Meg lehet nézni sarri meg pirló alatt mennyit rúgott. Higuain is 36 gólt lőtt elözö évben aztán jól is kezdett nálunk de ő is látványosan vosszaesett. Allegri taktika. Megnézheted az össz európai ligát aki annyiszor nyert mint a juve minimum 1 gólkirályt kitermelt kivétwl a juve. Allegri taktikája kimerült a bbc vel.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása