A Sevilla elleni mérkőzés

europa-liga.jpgAz első mérkőzés 1:1-es döntetlenje után a  Juventusnak a Sevilla otthonában kell kiharcolnia a továbbjutást az Európa-liga elődöntőjében, s ehhez le kell győznie a sorozat igazi specialistájának számító spanyol együttest.

Massimiliano Allegri keretéből bizonyosan hiányozni fog a Cremonese elleni mérkőzésen újra megsérülő Paul Pogba, valamint a lábadozó Leonardo Bonucci és Mattia De Sciglio.

A múlt heti első mérkőzésen a Torinóba látogató Sevilla a marokkói En-Nesyri révén már az első félidőben megszerezte a vezetést, s sokáig úgy tűnt, hogy így győzelemmel térhet haza, azonban a Juventus a hosszabbítás utolsó másodperceiben Federico Gatti fejesével kiegyenlített, így a visszavágóra maradt a döntés a továbbjutást illetően.

A mérkőzés játékvezetője a holland Danny Makkelie lesz.

A 21:00-kor kezdődő mérkőzést az M4 Sport közvetíti élőben.

A Juventus 22 fős kerete a következő:

Kapusok: Szczęsny, Pinsoglio, Perin

Védők: Bremer, Danilo, Alex Sandro, Gatti, Rugani, Barbieri

Középpályások: Locatelli, Cuadrado, Kostić, Miretti, Rabiot, Paredes, Fagioli

Támadók: Chiesa, Vlahović, Milik, Kean, Di María, Iling-Junior

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5918126268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DelPiero2 2023.05.18. 23:47:57

@Del Pybala: akkor azt a sima szerelést mutatja meg rajtad.

Juvino 2023.05.18. 23:47:59

@Pilsnerurquell: igazi Juve szurkolo vagy! Gratulalok!

Rikster 2023.05.18. 23:48:01

@FeriGjuve: Még egyszer nem lesz ilyen alkalom attól tartok. Kis gerinccel és némi önbelátással még ma fel kellene álljon.

FeriGjuve 2023.05.18. 23:48:31

@delpi0823: Ha éppen időt kellett volna húzni vele,akkor jó is lehetett volna... :)

Attilio79 2023.05.18. 23:48:43

@danimester1: Igen, de baromira csalódott vagyok, mert ziccereink voltak, simán tovább mehettünk volna, ha nem sündisznó a Juve.
Az első meccs első félideje gyakorlatilag elpocsékolt idő volt.

danimester1 2023.05.18. 23:49:21

@Apuleius: és a Juve ott lehetett volna az El-ben,sajnos csak volna...

Zizou_empereur 2023.05.18. 23:49:24

Teljesen alárendelt szerepet játszva kiestünk egy spanyol középcsapat ellen...
Amíg Allegrinak hívják a Juve edzőjét semmi remény sincs a fejlődésre. Egy teljesen elmaradott filozófiát valló igazi régimódi edző, aki talán észre sem veszi mennyire elhaladt mellette a világ, és nem is érti mi történik körülötte.
Sem eredmény, sem játék, tulajdonképpen semmi ami értékelhető lenne.
Csak szenvedés.....a pályán és a lelátón egyaránt.

Ravanelli 2023.05.18. 23:49:43

Egxáltalán nem értem a csapatot szidókat. Férfias küzdelemben alulmaradtunk, kész. Végig törte a háló a hátunkat, de voltak helyzeteink. Mentek ezek, mint a meszes, minden volt ez a mai Juve, csak nem lélektelen.

Pilsnerurquell 2023.05.18. 23:49:52

Hallegri out. Meg néhány ballaszt. Na jóccakát. A foci győzött ma este(is)

Attilio79 2023.05.18. 23:50:18

Sevillában jobban játszottunk mint otthon, ez ultra gáz. Ezzel nem lehet elszámolni.

danimester1 2023.05.18. 23:51:54

@Attilio79: mindenki csalódott!DiMaria,Rabiot,Chiesa ha berúgják...Oké a Sevilla jobban akarta,de fölényük meddő volt,gyakorlatilag egy jól eltalált lövés,a helyzeteikből semmi nem jött össze nekik a kb. 20 szöglettel együtt.

Veszettnyuszi 2023.05.18. 23:52:19

@Pilsnerurquell: Az. Legfőképp következetes. :)

DelPiero2 2023.05.18. 23:52:22

@danimester1: szerintem Cefre most is ott ül a díszpáholyban.

MdewC 2023.05.18. 23:53:06

Gratulálok a Sevillanak.

Mi vezettünk…

Aki hülye, az b@ssza meg.

Hát mostmár maximum haza lehet vezetni, javaslom ne mindenki kanyarodjon Torinoba. Busz ajtó elé most beállnék, Te erre, Te arra.

Nincs miről beszélni. Neveket felírtam kiknek kellett volna most jól játszania, majd visszatérünk rá. Sokan voltak sajnos.

Zsltrk977 2023.05.18. 23:53:23

@danimester1: hát igen a címer. Agnelli elmehet a büdös picsába ezzel a szaros J betű logóval. A nagy tradicionalis család vezetőjének ennyit jelentett a címer hogy lazán lecseréltette erre a semmitmondó sz@rra, brand meg marketing meg ázsiai piac dumával. Ott 2016-ban kezdődött el...

Attilio79 2023.05.18. 23:53:29

@insieme: Engem nem érdekel, hogy a csótány nyert valamicskét a Juve ellen... Ennyi.

danimester1 2023.05.18. 23:53:42

@DelPiero2: keresse meg a toilettet,aztán rakjon sünt!:-)

insieme 2023.05.18. 23:54:09

@danimester1: helyzeteket azért nem tudjuk berúgni, mert élesben a bajnokságban nem ezt játszuk tehát nem szokott hozzá a játékos

Juvino 2023.05.18. 23:55:27

@Pilsnerurquell: akkor tartsd meg magadnak, mert mar mindenki tudja,h mit akarsz, meg van ertheto resze is...De!! Minek hergelsz mindenkit? Ez gyokerseg!

insieme 2023.05.18. 23:55:28

@Attilio79: azt irónia gyanánt írtam

danimester1 2023.05.18. 23:56:15

@insieme: meg szimplán balfaxok,zsoldos mind és lélektelen!Tisztelet a kevés kivételnek!

cd1 2023.05.18. 23:57:09

@Ravanelli: vegig torte a hatunkat a halo egy spanyol kieso jelolt ellen? Hat sztem van gond. De lehet en latom rosszul... nem kizart.

Zsltrk977 2023.05.18. 23:57:30

@danimester1: Szcseszni legalább 6 olyan védést mutatott ami máskor vagy más meccsen simán gól. L

insieme 2023.05.18. 23:57:53

@danimester1: Sevilla ban is van néhány zsoldos,,csak a Hozzáállás.....

Attilio79 2023.05.18. 23:57:58

@insieme: 6000 ért eladta a lelkét, 20 Ft-ért mást is, de ezt nem részletezném...

Rodri13 2023.05.18. 23:58:20

Na allegri nyilatkozik...

Ravanelli 2023.05.18. 23:58:30

@Ravanelli: a nálunk klasszissal jobb Realt tegnap konkrétan hülyére verték. Na, az a gáz. Százhuszonvalahány perces küzdelemben egy góllal kikapni...ez a sport.

MdewC 2023.05.18. 23:58:58

Akit megkövetek, a lengyel, le a kalappal. Szép volt. Rabiot, Gatti, szintén szép volt, Fagiolit sajnálom, jobbulást. Kostic, Paredes jól szállt be, voltak jó pillanatok. Kean is okés volt.

Sajnos a legjobbak lefőttek. :( Ez fáj nekem is.

A ziccereket be kell lőni.

Zsltrk977 2023.05.18. 23:59:59

JUVENTUS
Champions ❌
Scudetto ❌
Coppa Italia ❌
Europa League ❌

tv88 2023.05.19. 00:00:29

@Juvino: moderátorok meg asszisztálnak a hergeléséhez

Juvino 2023.05.19. 00:00:56

@MdewC: Rabiot nagyon rossz volt!

danimester1 2023.05.19. 00:01:45

M4 en nyilatkozik a MESTER:
Nmzetközi tapasztalat kell,mindent megtettek a srácok.Dühös!?Nem!,csalódott vagyok.Be kell fejezni a bajnokságot,majd leülünk a vezetőséggel a folytatást illetően...
Ehhez gratulálok és ezek szerint neki betonbiztos helye van... mert nem hiszem hogy lemondani akar leülni...
Bocs csak ennyi maradt meg belőle...

Juvino 2023.05.19. 00:01:46

@tv88: szoltak neki akkor visszavett kicsit

Apuleius 2023.05.19. 00:03:22

@Juvino: Itt szerkesztők vannak, nem moderátorok. Minden olyan komment törlésre került, ami sérti a blog szabályzatát.

danimester1 2023.05.19. 00:04:03

@Zsltrk977: erre mondják hogy a fociban nincs ha.Nem sikerült,akárcsak a Bl döntők a közelmúltból.De tudod mit!?Lehet hogy így jobban jártunk,mert ha a döntőben bukunk,az jobban fáj!

Zsltrk977 2023.05.19. 00:04:08

Egynek örülök. Vlahovic legalább gólt lőtt megint. De majd eladjuk me minek is nekünk. Aztán veszünk egy nála gyengébbet. Milyen jó üzlet lesz. Ez megy már évek óta ...

Attilio79 2023.05.19. 00:04:37

@danimester1: Kb. nekem is, a lemondás esze ágában sincsen ennek a nyomoréknak.
Otthon kiment a csapattal védekezni. Sose rontunk az ellenfélnek, de még egy Modenának se menne neki ez a győkér!

Ravanelli 2023.05.19. 00:04:41

@cd1: ha ezzel az edzővel kezdik a szezont, benne lennének az első négyben. Kifejezett EL specialisták. Én 1984 óta vagyok Juventino, nyilván látom, hogy nem jó a csapat. De a mai teljesítmény miatt nem hiszem, hogy szégyenkezni kéne.

FeriGjuve 2023.05.19. 00:05:08

@MdewC: Rabiot szokás szerint most is hozta,a nagy meccseken mindig gyenge.

Attilio79 2023.05.19. 00:06:05

Mélységesen csalódott vagyok, mert ez a sevilla, sekupa nem jobb a csapatunknál, csak f*s az edzőnk...

FeriGjuve 2023.05.19. 00:06:22

@insieme: Milyen furcsa is ez egy játékosnak,hogy el kell találni a kaput!

Direct_01 2023.05.19. 00:06:22

A problémák ott kezdődnek ha Allegri marad, a meghatározóbb játékosok tovább állnak.Kinek van kedve egy anti futballt játszó csapatban maradni? Maximum a léhütőknek..ilyenek jelenleg Bonucci,Cuadrado,Sandro,Pogba,De Sciglio,Rugani és a mai játéka ellenére Kean is Ezenkívül Szczesny,Paredes,Rabiot,Locatelli,Milik és Di Maria is nyugodt szívvel távozhatnak.

MdewC 2023.05.19. 00:06:52

@Juvino: @FeriGjuve: jogos, neki is volt elcseszett ziccere. Megadom.

peti78 2023.05.19. 00:06:56

@Zsltrk977: teljesen igaz
Volt szép 100 éves címerünk
Szép zebra mezünk
Történelmünk
Szép játékunk
Agnelli széthuggyozta az egésszet
Higuain pjaca arthur ronaldo teljesen feleslegessen kidobott 300 milleur... megindúltunk a lejtőn és 2016 óta ülünk a szopórolleren...

Rocky80 2023.05.19. 00:07:48

Én sem értelek benneteket.

Tegnapelőtt a BL császár Realt 4-0-ra verték, mi egy hosszabbításos meccsen kaptunk ki az EL császártól, nem alárendelt szerepben, rengeteg helyzettel. Szerintem ez vállalható volt.

Nyilván mi a Juve vagyunk, nem ez a sorozat a szintünk, de ez után a meccs után nem temetném magunkat. Ez van, jó meccs volt. :-)

Rodri13 2023.05.19. 00:09:35

Fagiolirol van valami hír? Az a hentes jól belé szállt ba@dmeg. Miretti... úristen inkább hagyjuk. Paredes jobb mint loca, kean jól mozgott, vlaho szintén okes, chiesat sajnálom mert juventino, de ma nem ment neki, gatti a védelem fala bremerrel és daniloval együtt, a lengyel előtt le a kalappal, amióta idejott talán az egyik legjobb meccset hozta, cuad rém gyenge, iling jobb mint kostic. Örülök hogy idáig eljutott a csapatom. A Sevilla egy mocskos paraszt csapat amúgy a labdaszedők eldugják a labdát stb-stb...Jó kis döntő lesz győzzön a Jobbik!

Attilio79 2023.05.19. 00:09:50

@Rocky80: Nem is ezzel van a baj, hanem azzal, ami otthon történt, tudatában annak, hogy mi volt ma.
Otthon ezeket porrá kellett volna zúznunk...

MdewC 2023.05.19. 00:11:26

@Rocky80: “ Én sem értelek benneteket.”

Simán megmondom.

Mert mindenki nyerni akart? Sztem senkit nem vígasztal (engem fix nem), hogy vállalható játékkal estünk ki. Hát inkább okádtuk volna tovább magunkat egy öngóllal a döntőbe, 1 kapura lövéssel.

Csak mondom. :)

FeriGjuve 2023.05.19. 00:11:36

@Ravanelli: Nem is a mai miatt szégyenkezünk,ez már csak az egész szezonnak a folyománya.
Igazából én már hónapok óta szégyenkezem.

JuveMI 2023.05.19. 00:12:00

@Ravanelli: Én egyetértek Veled... nem a játékosoknak kell szégyenkezni a mai produkció miatt... az edző által elvárt rendszeren belül megtettek minden tőlük telhetőt... sőt otthon még csodára is képesek voltak, az egyenlítéssel... DE amit játszanak hónapok óta, az nem a Juventushoz méltó játékfelfogás!

delpi0823 2023.05.19. 00:12:31

@Ravanelli: Ez ferfias kuzdelem volt?hogy egy Sevilla kozel 30 kapurarugast ert el ellenunk?szted ez normalis.Ha a tulfizetett sztaredzonk a vedekezesre epit mindent,akkor legalabb abba jok lennenk,de hat abba is katasztrofa a csapat.Szcsesny volt a legjobb jatekosunk,ez mindent elmond a meccsrol kb.Ez a Sevilla erdekes tud normalis footballt jatszani,pedig azert finoman szolva sincsennek tele vilagsztarokkal ok se.De a legnagyobb problema hogy jovore is nezhetjuk ezt a szart egesz evben,mert hogy Allegri marad az szinte biztos.

Azzaro10 2023.05.19. 00:12:45

Többen írjátok hogy tegnap agyonverték a realt és ahhoz képest mi ma jók voltunk. Abban egyetértek hogy az idényünkhöz képest ma jobban játszottunk, viszont könyörgöm ne hasonlítsuk össze már a Cityt a Sevillaval mert fasorban sincs a kettő.

Rocky80 2023.05.19. 00:12:54

@Ravanelli: köszönöm, végre valaki "józan".

Ez kudarc?! Ez a sport! Nyersz, buksz, sokszor buksz, felállsz, nyersz. Vagy buksz. Ez ilyen.

Egyedül Fagio fáj igazán a ma estéből... Meg hogy Chiesa olyan most amilyen.

Rikoo 2023.05.19. 00:13:07

@MdewC: Úgy, mint a Roma.:D
23-1 volt a kapurálövések száma a Leverkusennek, mégis továbbmentek Mourinhoék a 0-0-val.

DelPiero2 2023.05.19. 00:14:29

A bíró igyekezett mindkét oldalra tévedni. A "kemény" - szerintem durva játékot engedte, a Sevilla sokkal több sárgát érdemelt volna, de még szabadot is alig adott. Ugyanakkor ellenünk a tizit nem adta meg, sőt szerintem van olyan bíró is, aki Faggioli labdalevételét is simán befújja- jól vagy nem jól, az más kérdés. Azért csinálják a csapatok ezt az időhúzást mert a bírók engedik, alig hosszabbítanak, pedig bólogatnak hogy beszámítják.
Azért tényleg ciki hogy a spanyol bajnokság 10-je az olasz 2.-ja ellen így játszott, hogy szinte végig beszorította a Juvét. Mi a francért kell a labdát életveszélyes passzokkal kihozni? Gyakoroltassa a felrúgást, szerintem 50%-os. A labdakihozatal lehet hogy 85%-os, de közben 3 életveszélyes labdaeladás van. Chiesa is biztos ezért rontott, mert benne volt hogy nem szabad előre vágni. Kean most kivételesen jó volt, mert tényleg kapura tört, merte lefutni olykor a védőt.
Minek kellett hosszabbításra játszanunk, mint látszott ott sem voltunk jobbak, s a játék képe sem mutatta hogy ott lenne inkább esélyünk. Meg beszarian játszanunk.
Az érdekes kérdés hogy az Intert a BL döntőst a bajnokságban oda-vissza vertük.
Azt nem mondanám hogy a Sevilla gyenge, mert jó játékosai vannak, nem akkora pénzzel mint a Juve játékosok, meg nincsenek is úgy agyon sztárolva.

Rikoo 2023.05.19. 00:15:01

@delpi0823: Nagyon furcsa ez az egész, mert az edzőjük tavaly az Alaves, előtte évben pedig az Eibar csapatával lett utolsó a La Liga-ban.
Átvette a Sevilla-t és mint valami tündérmese, úgy menetelnek.

FeriGjuve 2023.05.19. 00:15:27

@Direct_01: Di Maria nekem ma a legnagyobb csalódás,tőle vártam titkon,hogy na majd most ő jelenti a különbséget egy ilyen meccsen,mert egyedül benne van meg ez jelenleg.
Szomorú,hogy szinte jó megmozdulása sem volt,azt a helyzetet egyszerűen hanyagul elb*szta,pedig be kellett volna csak guritani Kean elé,ezt egy ilyen minőségű játékosnak látnia kell!!!

Rocky80 2023.05.19. 00:15:52

@Rodri13: nem hallottad? Kulcscsonttörés, 3 hónap.

@Attilio79: nem lehet ezeket porrá zúzni olyan könnyen azért, de nyilván az a meccs nem volt az igazi.

FeriGjuve 2023.05.19. 00:16:54

@peti78: Higuainnal kapcsolatban nekem nincs ez az érzésem
Persze annyit nem ért akkor,amikor elhoztuk,ez tény.

Attilio79 2023.05.19. 00:19:06

@Rocky80: Ma 3 kapufát értünk el és megannyi ziccert, ehhez képest otthon úgy játszottunk, mint egy alárendelt, sokadrangú csapat.
Ha megy úgy is, mint ma, akkor otthon miért vagyunk rosszabbak?

MdewC 2023.05.19. 00:19:41

@Rikoo: őszintén? Azt mondom több eszük volt.

DelPiero2 2023.05.19. 00:20:01

@FeriGjuve: de Higut is sikerült félredobnia, lealáznia a vezetésnek.

Rocky80 2023.05.19. 00:20:46

@MdewC: nem vigaszt keresek, csak realitást. :-)

Nyilván mind azt szerettük volna.

@JuveMI: persze, egyetértek. Csak a töménytelen fikaáradattal nem, ami ezután ránk zúdul tőlünk, azzal nem. Összetett probléma ez.

@Azzaro10: nem ezt mondtuk, hanem hogy mi a megalázó és mi nem, csak erre volt példa. Lássunk már reálisan!

Rodri13 2023.05.19. 00:21:52

@Rocky80: kulcscsont az igen akkor kapja be gudelj

DelPiero2 2023.05.19. 00:23:03

@Rocky80: én azért nem mondanám hogy nem voltunk alárendeltek. A Real lealázása az volt, hogy 2-0 -nál is még kétesélyes volt a találkozó, pláne az elmúlt évek függvényében. Azt se feledjük hogy mi a 10. ellen játszottunk.

Rodri13 2023.05.19. 00:24:23

Amúgy nem lesgóllal nyert a Sevilla??? A marokkói zavarta a kapust lamela fejelése közben és lesen volt.

Rocky80 2023.05.19. 00:25:00

@DelPiero2: hagyjátok már ezt, hogy ki hanyadik az adott bajnokságban! Semmi értelme ez alapján hasonlítgatni meg agyalni hogy ki a jobb. A spanyol bajnok hol van most pl.? A Roma hányadik nálunk? Az Intert vertük Stb.-stb.

Azzaro10 2023.05.19. 00:25:07

@Rocky80: Rendben akkor legyünk reálisak, játszunk a konferencia ligában, ott legalább nem fognak megalázni.

Leram7 2023.05.19. 00:25:15

Én azt gondolom, hogy annak ellenére, hogy a sevilla dominált nem játszottunk rossz meccset, volt 17 kapuralövésünk is, óriási helyzetekkel, nyerhettünk volna.

Kean, Di Maria, Gatti már az első félidőben eldönthette volna meccset. Lehet dominált a sevilla, de nekünk voltak a nagyobb helyzeteink.
Majd a vezetést is megszereztük...

A probléma szerintem a középpályában volt, Rabiot kivételével nem volt értékelhető teljesítmény.

Miretti 0 volt, Paredes állófocit játszott, ahogy Locatelli is, a sevilla esetében pedig nagyon dinamikus volt a középpálya sok letámadással és futással.

Chiesa, Miretti nagyon rossz meccsben voltak.
Sajnos Vlhaovic, Milik, Paredes se voltak jók.

Kean, a védőhármas és a lengyel jó meccset hozztak.
Amíg a sevillában senki nem lógott ki, addig sajnos nálunk voltak gyenge teljesítmények.

Ha Chiesa nem adja el a labdát, szerintem lekontráztuk volna őket, nem volt benne a meccsben a sevilla gól, kár hogy a távoli lövés beakadt.

A sevilla egyenlítése után már sajnos nem volt bennünk erő, egyénileg pedig nem tudtunk hozzátenni szinte semmit támadásban.

Mirettit el kell küldeni kölcsönbe, tiszta emberhátrány volt.

MdewC 2023.05.19. 00:25:34

@Rocky80: mindenki leírta akkor a saját realitását. Jóvan. :)

1-2 napig ettől még fix rottyon leszek. Nehezen lépek túl amikor kiesünk vhonnan.

Rocky80 2023.05.19. 00:27:46

@Attilio79: látod, ez is egy jó kérdés: miért csak akkor játszunk így ha "ég a ház"? Miért kaptunk ki sokszor kiscsapatok ellen is idén? Miért nincs kialakult támadójáték? Sorolhatnám...

Több összetevője van a problémáinknak, ez pl. a mentális problémáinknak a boncolgatása.

DelPiero2 2023.05.19. 00:29:25

@Rocky80: azért akkor is elgondolkodtató, hogy mertek ellenünk mind otthon és mind idegenben is támadólag fellépni, nagyobb kedvvel stb.
Mi alapján hasonlítgassunk, miért volt sokkal jobb a Sevilla, annak ellenére hogy szerencsével nyerhettünk volna?

Rocky80 2023.05.19. 00:30:46

@Azzaro10: ne érts félre, nem ez a szintünk.

De szerintem ha 10x lejátszuk ezt a BL csoportot, még egyszer nem születne ilyen eredmény. Meg nem is a normál időben volt a VB miatt, stb. Te is tudod, hogy nem ez a reális helyünk.

JuveMI 2023.05.19. 00:31:43

@Leram7: A tiéd a normális szurkolói érvelés... az enyém meg a gondolat... vajon De Zerbi/Nagelsmann/Italiano/Tudor/Frank/Rose/Palladino milyen felfogásban küldte volna pályára a mai Juventust... tény, hogy itt van a kutya elásva!

Azzaro10 2023.05.19. 00:38:45

@Rocky80: Én abban egyetértek veled hogy nem ez kéne legyen a Juve szintje, nekünk mindig a legjobbak ellen kellene játszani, és kupákra hajtani. Viszont én belátom hogy idén sajnos pont itt van a helyünk, te is tudod hogy idén nagyon gyengék vagyunk, játékunk sincs. Az idei PSG meg benfica 10 ből tízszer előbb jutna tovább a BL-ben mint az IDEI Juve. Hangsúlyozom hogy idei. Hidd el ez nekem is baromira fáj de ahogy te is mondtad ez a realitás.

Rocky80 2023.05.19. 00:39:01

@Leram7: köszönöm, reális elemzés.

Az a büdös nagy helyzet, hogy a hátvédsorunk szinte rotty, rengeteg új elem kéne - Bremer az, akire azt lehet mondani hogy kezdő szint, Gatti nagyon szimpatikus és talán! felnő majd erre és kb. ennyi...

A középpályánkon Fagioli és Rabiot talán!, ha maradna, de lehet azt mondani hogy ő is csak most, élete szezonjában maradhatna. (Pogba nyilván jó, ha egészséges...)

A csatárokat most nem részletezem.

Na ez, eszméletlen nagy probléma pl. Nem az, hogy most kiestünk egy ilyen meccsen.

@MdewC: fel a fejjel, ez a mi csapatunk ha így, ha úgy! Legalább a gyerek nem ébredt fel! :D

Rocky80 2023.05.19. 00:42:18

@DelPiero2: összeszokott, "koncepciós", tapasztalt gárda félelmetesen hangulatos szurkolótáborral otthon. Plusz idén is megmutattuk már a bajnokságban is meg kupákban is, hogy impotensek vagyunk, nem kell tőlünk beszarni, nem vagyunk már olyan rettegettek és masszívak (értsd mentálisan is), mint a bajnokságaink idején.

Rocky80 2023.05.19. 00:43:39

@JuveMI: dehogy itt, ez a te valóságod.
Az enyém pl. az, hogy nem vagyunk alkalmasak egy olyan játékra.

Rocky80 2023.05.19. 00:46:17

@Azzaro10: egyetértek, nekem viszont nem fáj, mert ez az élet...

Gyengék vagyunk, erősek vagyunk, hasraesünk, királyok vagyunk, nyerünk, bukunk, sírunk, nevetünk. Ez a normális, nem kell hogy fájjon. :-)

Leram7 2023.05.19. 00:49:43

@JuveMI: Én azt gondolom De Zerbi se tudta volna ezt jobban csinálni.

Iling, Di Maria, Kean, Vlhahovic, Chiesa, Kostic, Milik, Cuadrado mindenki be lett küldve, aki tud támadni.

Formációt is váltottunk. Sajnos nincs olyan ember a középpályán, aki tud letámadni, erre Paredes, Miretti, Locatelli alkalmatlan.

Én a meccs előtt nem gondoltam volna, hogy lesz 17 lövésünk. Nem éltünk a helyzeteinkel. 17 helyzetből lehetett volna lőni 2-3 gólt. Más esélyünk itt nem volt.
A védelem megtette, a lengyel megtette, amit kellett. A középpálya alulamaradt és a támadósor besült sajnos.

Lori0202 2023.05.19. 01:39:28

Van 4 eladó jegyem a Sevilla- Róma meccsre! :(((( És kurvára fáj még leírni is!

Juvino 2023.05.19. 01:55:32

Kar ezert az egeszert, m siman megvolt ma a lehetoseg a tovabbjutasra. Vhogy mostanaban hianyzik a csapatbol az a pici plusz, ami ilyenkor kene. El vagyunk szokva a sikettol sajnos:( Pedig Allegri is vegre nem a Sandro-Miretti-Kostic trioval kezdett, hanem a legjobb vedoharmasunkkal, akik jok is voltak Cseccsel egyutt. Kean kezdetese is nagyon ult, mivel szamitott a Sevilla dominanciajara hazai palyan es gyors csatar kellett, aki meg tudja futni a vedelmuket es majdnem be is jott. Vlaho-Milik ezt nem tudja. Igazibol azok jatszottak gyengen, akiktol alapbol elvarnank a jo jatekot ez volt most a kulonbseg. Erdekes,h Vlaho es Chiesa behozatala utan teljesen megbenult a tamadojatekunk, meg akkor is, ha rogton jott is a (kicsit szerencses) gol. A vegen mindenkit bekuldott Max, kihasznalt minden cserelehetoseget,de nem tudtunk begyotorni egy nyamvadt golt. Szegeny Mirettivel nem tudom mit kene tenni, m latvanyosan =1ember, ha palyan van.

Lanzafame 2023.05.19. 05:33:12

Ez nem tegnap óta, hanem az első perctől kezdve gyalázatos, de most már (igazából tél óta) ép ésszel nem lehet mentegetni. Nem csak, hogy szarok vagyunk, de lúzerek is, kupa közelébe nem tudunk kerülni.

Remélem annyi jó származik a tegnapi, legutóbbi csövesbánat, szánalmas eredményből, hogy végre belátják: edző nélkül nem megy, és végre hoznak valakit a kispadra.

venember83 2023.05.19. 05:41:28

@Lanzafame: szerződése van, marad. Egyszerű dolog ez.

Juvebest 2023.05.19. 06:12:57

Itt ha Allegrit nem küldik el a vezetés is alkalmatlan. Ez nem lehet pénz kérdése, 2 éve egy helyben topogás zéró fejlődés( egyes játékosoknál , visszafejlődés) látható. Nem lebecsülve a Sevillát de egy Juventusnak nem ők lennének a szint hanem a Real, Barcelona, Psg. Ennek ellenére egy spanyol középcsapat lefocizik bennünket, és az életünkért küzdünk egy pl Spezia ellen is. Az így nincs rendjén. Biztos a játékosok fejében is van baj, de ennek a problémának is a kezelője az edző

Veszettnyuszi 2023.05.19. 06:34:03

@Juvebest: A srácok felének kevés tapasztalata van a spezia ellen. Ahogy a Monza ellen is. Nem beszélve a lecceről. Lépésről lépésre kell haladnunk.

Zsltrk977 2023.05.19. 06:34:38

@venember83: mindent lehet pl. felbontani a szerződését, kifizetni és elzavarni. Csak akarni kell(ene). Érdekes máshol ezt meg tudják/merik lépni...

Zsltrk977 2023.05.19. 06:45:35

Sarri megnyerte a Scudettót(milliós fizetéssel) kirúgták...
Pirlo megnyerte a Szuperkupát, Coppa Italia-t,( egy milliós fizetéssel) és kirúgták...
Allegri 0 trófeát nyert 2 szezon alatt 9 milliós fizetéssel,kap még két évet....

JuveMI 2023.05.19. 07:08:28

@Leram7: Játékosokat pályára küldeni, felállást változtatni, várni hogy az egyének megoldják... ilyeneket mindannyian tudunk futball manager játékokban... Allegri is tud... Labdakihozatalt és támadási sémákat megszervezni, mindezt az adott keretre szabni... ez lenne egy top futball-edző feladata! Ráadásul mindezt támadó felfogásban... na ez nem megy Allegrinek... Azért vagyok a leváltása mellett, mert még a csírái sem látszanak!

JuveMI 2023.05.19. 07:10:31

@JuveMI: u.i.: Majd ha látni a tudatosan tervezett offenzív támadófutball csíráit... na akkor lehet majd szarozni a játékosokat... főleg a fiatalokat...

Attilio79 2023.05.19. 07:31:07

@Rocky80: Mentális probléma? Dehogy! A mester szakmai felkészületlensége inkább! Felküldi otthon a csapatot 1 támadóval és kibekkelésre és 1 gólra játszik, őrület az egész....

Juvino 2023.05.19. 16:24:00

@JuveMI: teljesen egyetertek annyival kiegeszitve,h a vedekezest is meg kell szervezni. Ebben egyebkent egesz rendben van a mester, onnan fogy el a tudomany,h nalunk van a labda. Egyebkent,h nagyon hatul vedekezunk, az abbol is adodik,h a mi vedoinket nem tolhatod nagyon fel,m akkor vegunk. DeLight lett volna ennek a vezere, ha epitenek kore erre alkalmas csapatot, de hol van az mar...

Bundesz 2023.05.19. 21:11:52

@Leram7: Ebben nem értünk egyet, egy taktikusan gondolkodó, csapat építő edzővel, igenis lehetne mit elérni! Allegri mostanra egy impotens és csapat romboló, plusz teljesen elképzelés mentes focit játszik! Remélem ezt más is látja, és eltakaritják innen!! Szerettem a munkásságát, mára egy idejét múlt edző lett, aki nem képes a megújulásra!

BenHans 2023.05.21. 22:38:29

@Lori0202: Szia! Érdekelne mind, vagy amennyi megvan még.
Utalással, személyesen, bárhogy. Köszi a választ előre is.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1697) játékosokról (10214) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2497) meccsek (4284) mercato (4268) nyilatkozat (7631) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása