Balotelli: „Megvolt a megegyezés Marottával, de Galliani közbelépett”

balotelli_mario_brescia_mezben_pocakkal_chiellinivel_pacsizik.jpgMario Balotelli a minap számos érdekes információt megosztott múltjáról, s bár mostanra kiszorult az európai futballelitből, úgy érzi, továbbra is a válogatott segítségére lehetne.

„Valószínűleg nem voltam egyszerű gyerek, de ahogy telt az idő, megértettem, hogy a szüleim azt akarják, hogy jobb jövőm legyen, és ezért köszönettel tartozok nekik.” - mondta a 32 éves olasz csatár a Muschio Selvaggio podcastban.

„Nagyon szerettem az Intert, s ez továbbra is érvényes. Hálás vagyok a nerazzurro klubnak, s különösen Massimo Moratti elnök úrnak. A szívemben milanista vagyok, de nagyon élveztem az Internél töltött időt, és a szurkolók fantasztikusak.

Beismerem, hogy mindent elrontottam azzal, hogy a mezemet a földre dobtam a Barcelona elleni BL-elődöntőben. Hibáztam, de akkor csak 19 éves voltam. Nem tudtam megérteni, miért fütyöl ki engem a stadion, amiért párszor elveszítettem a labdát, és sírva tértem haza akkor este.”

Marco Materazzi a meccs után a falhoz állította Mario Balotellit, de a csatár tisztában van vele, hogy erre teljesen rászolgált.

„Marco Materazzi volt az én őrangyalom. A gesztus után kaptam egy fejmosást, de csak azért, mert egyszerűen engem akart megvédeni.

Mou sem könnyű ember, ebben hasonlít rám. Egyik idegenbeli meccs előtt, Cataniába utazáskor összevesztünk a buszon, ami a repülőtérre vitt. Leszállított a buszról, s haza kellett menjek kocsival.”

Az egyik híres incidens Francesco Tottihoz köthető, amikor Mario Balotelli elszenvedője volt az eseményeknek.

„Az igazság az, hogy annyira nem fájt, s Francescónak semmi baja nem volt velem, egyszerűen frusztrált volt, amiért nem volt kezdő. Egy üzenetben megkérdeztem tőle, hogy miért tette, s azt válaszolta, hogy nem is tudott rendesen megrúgni… Viccelődtünk az egészről, tisztelem őt, és jó a kapcsolatunk.

Tudom, hogy a karrierem során vétettem hibákat, de az is igaz, hogy mindig reflektorfényben voltam. A jellememen túl, és azon kívül, hogy tinédzserként már zseniként tekintettek rám, szerintem az is hozzájárult ahhoz, hogy az emberek folyamatosan beszéltek rólam, hogy első fekete játékosa voltam az olasz válogatottnak. Láttam pár csapattársamtól dolgokat, s ha azokat én követem el…”

A csatár 2013 januárjában elhagyni kényszerült a Manchester City keretét, és a Milanhoz került, de ez a sztori teljesen másképp is alakulhatott volna.

„Mino Raiola beszélt Beppe Marottával, én találkoztam Antonio Contével és Pavel Nedvěddel, és a mester elmondta, mit vár tőlem a pályán. Minden lezártnak tűnt, aztán Adriano Galliani közbelépett, és a Milanhoz hozott. Itt pedig igazi családot találtam.

Mino Raiola mindig ugyanazt mondta nekem: csak magamnak köszönhetem, hogy Lionel Messi és Cristiano Ronaldo ennyi Aranylabdával rendelkezik. Igaza volt, túl gyakran mutattam meg a pályán csak 20%-át a képességeimnek.

A válogatott mezt viselni hihetetlen érzés. Mindig jól kijöttem Roberto Mancinivel, nem igaz, hogy veszekedtünk volna a Manchester Citynél. Szerintem továbbra is méltó vagyok a válogatott mez viselésére.

Úgy érzem, hogy még legalább négy évig futballozhatok jó szinten. Amikor viszont visszavonulok, elégedett leszek a befutott pályámmal. Többet is kihozhattam volna magamból, de végső soron mindent megnyertem.”

A csatár jelenleg Svájcban futballozik az FC Sionnál, de az évek során megfordult Angliában, Franciaországban, illetve egy évig Törökországban is kipróbálta magát, s nyert olasz és angol bajnoki címet, valamint BL-t is.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5518111602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wizzurah 2023.04.27. 19:24:21

Igazából nem lógna ki a mostani csatárjaink között még most sem. Lefele meg pláne nem.

2023.04.28. 02:31:16

Köszönjük, hogy futballozol, haver

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3387) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (917) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9921) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4161) mercato (4144) nyilatkozat (7443) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4174) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása