Gatti: „Mindig a kellemetlen és jellegzetes játékosokat kedveltem”

gatti_federico_inter_elleni_meccsen.jpgA Juventus fiatal védője, Federico Gatti a minap a La Stampa számára adott interjút, s ebben beszélt aktuális helyzetéről, de a múltjáról is.

„Az elmúlt két jó meccs nyomán nem lesz belőlem fenomén, ahogyan két gyenge meccs miatt sem vagyok kutyaütő. Voltak az évben nehéz pillanatok, és tudom, hogy lesznek még ilyen időszakok. Keményen dolgoztam, és folyamatosan vártam a lehetőséget.

Hány hozzám hasonló játékos lehet az alsóbb osztályokban? Az én törtenetem egyéni. Számos erős játékos létezik, de ez nem elég. Kell legyen az emberben valami plusz, valamint egy kis szerencse is szükséges. Jó helyen voltam jó időben, s olyanokkal hozott össze a sors, akik hittek bennem.

Hogy mi ejt ámulatba a Juve kapcsán? Minden. A csúcstechnológiájú létesítményektől a bajnokokkal végzett edzésekig minden, hiszen olyanokkal dolgozok, akik bajnoki címeket, világbajnokságot nyertek, ez komoly dolog egy olyan srácnak, aki az én múltammal rendelkezik. Megtanultam azt is, hogy nem könnyű ezt a mezt viselni.

A büntetőpontok? Nem volt egyszerű helyzet, elég komoly a 15 pontos levonás, de az ítélet még jobban összekovácsolt minket. Az elképzelésünk az, hogy meccsről meccsre lépkedünk, hogy minél magasabbra kapaszkodjunk a tabellán.

A fellebbezés? Tudjuk, hogy a klub mindent elkövet azért, hogy visszanyerjük a pályán megnyert pontokat.

A céljaim? Nyerni akarok ebben a mezben, s trófeákat akarok nyerni a Juventusszal. Itt mindegyik edzés lényegében vizsga, és az ember soha nem lehet elégedett. Nagy a verseny, és számos meccset játszik a csapat, de így fejlődünk.

Számomra felér egy álom megvalósulásával az, hogy a Serie A-ban játszhatok. Gyermeki örömmel kaptam a lehetőség után, két kézzel ragadtam meg, s a Juventus mezében.

A fiatalok? Kiegyensúlyozottságra és türelemre van szükség, ismételni tudom magam, nem lehet őket két rossz meccs után kukázni, két jó meccs után pedig magasztalni. A fejlődéshez a játékosnak éreznie kell a bizalmat.

Példaképek? Kedveltem Adel Taarabtot és Radja Nainggolant, mindig azok a játékosok vonzottak, akik kellemetlenkedők és jól felismerhetők voltak, például Gennaro Gattuso.”

A 24 éves játékos 2027 nyaráig érvényes szerződéssel rendelkezik, idén pedig összesen 12 meccsen lépett pályára, összesen 993 játékpercet gyűjtve.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6218085026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venember83 2023.03.31. 07:23:16

Sikerült rátalálni a nyilatkozat egy teljesebb változatára, kibővítettem a cikket.

gomorra21 2023.03.31. 09:15:39

Példaképek? Mindig szerettem a f@szfejeket.

Juvino 2023.03.31. 17:41:25

Bizakodo vagyok vele kapcsolatban! Mikor eloszor lattam Chiellot jatszani, fogtam a fejem, es mi lett belole! Sok hasonlosag van koztuk

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3351) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9860) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4117) mercato (4125) nyilatkozat (7391) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4153) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása