Romano: "Túl korai Vlahović jövőjéről beszélni"

vlahovic_dusan_golorom_roma_ellen.jpgSok a bizonytalanság a Juvenusnál, s mivel pillanatnyilag a játékos is gólínségben szenved, számos pletyka merült fel Dušan Vlahović jövőjével kapcsolatosan, akinek a jelek szerint a Premier League-ből vannak kérői.

Most megszólalt az átigazolási ügyekben járatos újságíró, Fabrizio Romano is, aki úgy véli, hogy nagyon korai még találgatásokba bocsátkozni a szerb támadó ügyében.

"Amennyire rálátok a mostani helyzetre a Juventusnál azzal kapcsolatosan, hogy Dušan Vlahovićot hírbe hozták a Manchester United és a Chelsea csapataival, a Juventus még nem tisztázta, hogy igazgatóként ki felel majd az átigazolási piacért, s ki lesz az edző (vagy hogy Allegri marad-e)...

Számos eldöntésre váró kérdés van a Juventusnál. Vagyis túl korai Vlahović jövőjéről beszélni. Az biztos, hogy vannak klubok a Premier League-ben, amelyek nagyra becsülik, de jelenleg ez nincs előrehaladott állapotban. Mindez a Juventus terveitől függ majd." 

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5418073120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lanzafame 2023.03.16. 11:34:21

Nem szabadna eladni. Ha lesz egyszer edzőnk, aki hisz az olyan szakmai huncutságokban, mint a kidolgozott játék, az olyan tehetségek, mint Vlahovic, és a most falábúnak tűnő, de valójában csak elveszett játékosok is feljavulnak majd.

Ha megtartjuk a nyáron Allegrit, akkor viszont adjuk el Vlahovicot, mert jövőre 25 millióra esik majd az értéke.

Juvebest 2023.03.16. 11:41:37

@Lanzafame: Ugyanígy látom a Fiorentinában termelte a gólokat tehát annyira botos nem lehet. Az biztos ott nem volt ekkora teher a vállain csak egy megfelelő játékrendszer, kialakult játék, és egy támadóbb felfogású edző kell hozzá. Számomra egyértelmű volt a samp meccs végén történtek mikor stankovic az ellenfél edzője próbált lelket verni belé , hogy pszihésen nagyon lent van Dusan

ggbuffon 2023.03.16. 11:53:09

Allegri ide vagy oda, nyílván van szerepe Vlahovic mélyrepülésében nem is kevés...

de azért ha őszintén a szívünkre tesszük a kezünket, egy 90 milliós csatártól nem ezt várja az ember amit a szerb produkál. Kis túlzással a csapatjátékban használhatatlan, a kapu előtt sem az a könyörtelen gyilkos benyomását kelti.

Higuaint szétsavaztuk anno a relatíve gyengébb teljesítménye okán, úgy korrekt ha ezt a szerbbel is megtesszük. Ráadásul az argentín korántsem keltett olyan kutyaütő benyomást, vagy hozott olyan gyenge statokat mint a szerb csodagyerekünk.

Egyelőre ott járunk, hogy a 8millióért kivásárolható Milik egy dekával nem hoz rosszabb teljesítményt, sőt..és akkor még finom voltam és nőies.

rabsic02 2023.03.16. 12:11:14

Nem ismerem Vlahovic pontos statisztikai adatait, de a meccseket látom és azt is, hogy alig találja el a kaput, illetve keveset is mozog le a védőkről. Teveznek pl helyzet sem kellett

GioTrap 2023.03.16. 12:28:03

Kezdjük ott hogy semmivel sem szerzett több gólt a Fiorban. De szörnyű látni ahogy játszik. Alig tud átvenni egy labdát méterekre pattan tőle a labda. Annyira ügyetlen focistának tűnik. Erről nem Allegri tehet. Arról viszont igen hogy lehet sokkal jobban járnánk ha csak a 16on belül keresnénk labdával. Fioban 98/44 gól itt 32/15 az átlaga a bajnokságban ami szinte ugyanaz

insieme 2023.03.16. 13:22:18

@GioTrap: adom,,,
bal oldalon van KOSTIC,,jobbra kell vki,mert Cuadrado már nem bir ilyen terhelést,, mivel sok a védőfeladata,

Thuglife! 2023.03.16. 14:49:24

@GioTrap: amit nem mutatnak meg ezek a számok az az hogy a fior utolsó őszi szezonjában több gólt szerzett mint nálunk a 22tavaszi+22 őszi és 23 idei szezonban.
Arról viszont biztos h
. Allegri tehet hogy nem veszi észre h.nem szeret Keannel együtt lenni a pályán,ez jön le a testbeszédjéből.

Pavel1988 2023.03.16. 15:08:49

Vlahovic leépült, ebben nagy szerepe van Allegrinek, de még nagyobb annak aki ebbe a csapatba megvette.
A Fiorentinában egy olyan rendszerben játszott ahol magasra volt tolva a védelmi vonal, presszingeltek ezerrel és az ott megszerzett labdákból alakították ki a helyzeteket. Vlahovichoz ez passzolt, mert így sokat játszott kapuval szemben.

Erre megérkezik egy "nagycsapatba" ahol nincsenek labdakihozatali sémák (idén már van 1-2) és a keret képtelen presszingelni, mert teljesen felborul az egyensúly.
Hiába mondja bárki, hogy 90 milliós csatár. Attól, hogy 90 milliót fizetnek valakiért még nem lesz minden csapatba megoldás a problémákra.
A jelenlegi Juventusba Milik vagy Szalai Ádám szerű csatár illik bele aki meg tudja tartani elöl a labdákat és ki tud harcolni szabadrúgásokat, illetve a mozgásával helyzetet teremt Chiesának vagy Di Marianak.
Vlahovic jó lesz amint lesz egy olyan edzőnk aki modern futballt játszat, így megtartanám ha edzőváltás lenne a nyáron. Amennyiben marad Allegri eladnám azonnal, mert így le fog épülni.

Rikoo 2023.03.16. 15:18:27

@Pavel1988: Nyugodtan hozzátehetjük, hogy a modern focihoz a keret két harmadát ki kell cserélni, mert alapból alkalmatlanok rá vagy egyszerűen már túl öregek.

sleepy8 2023.03.16. 15:25:48

@Pavel1988: Azért arra is kíváncsi lennék, ezt hány tavalyi Fior meccs után sikerült megallapitani? Konkrétan ha megnezed az utolsó teljes szezonjának a góljait, minimum a fele tizenegyes/szabadrúgás/védelmi hiba. A maradék pedig vagy beadás/oldalról bepasszolt labda, vagy hosszú indítás kontrabol, amivel egy az egyben ki tud lépni. Ő egy tipikus befejező csatár, se több se kevesebb, bár nálunk az se nagyon megy neki, nyilván egy kis önbizalom nem ártana szegénynek.

venember83 2023.03.16. 15:27:35

@Rikoo: a modern focihoz a mester cseréje is indokolt, nem?

sleepy8 2023.03.16. 15:29:43

@Pavel1988: Ja, még annyi hogy milyen labdakihozatali sémákat szeretnél látni, amikor landaszerzes után jó esetben csak a második passzra adjuk el a labdat? :D Nyilván, Allegri küldi őket így fel, hogy "Fiuk, ha megszerezzuk, adjuk vissza, ha nálunk van nem tudunk bekkelni" :D

MdewC 2023.03.16. 15:48:20

Sztem meg lehet nyugodni, ha tippelnem kéne akkor minimum egy évig még nálunk marad.

Shaky79 2023.03.16. 15:58:10

@sleepy8: Mondjuk olyanokra gondolhat, amit egy Salernitana is tud, mert ott leoktatja nekik az edző, és nem azt mondja, hogy öcsém ha megvan a labda fussál vele, vagy passzold a sajátodhoz, mert allegri támadás építési taktikája ennyiben kimerül! Nincs is támadás építés, hiszen az általa nagyra tartott, univerzális, mindenhol játszani tudó játékosai kreativitására bízza! Csak az a baj, hogy ahhoz túl sokat keres, hogy ennyivel elintézze a focit! Úgy mindenki tud védekezni, hogy beparkolja a buszt 25 méterre a kaputól, ahhoz nem kell ilyen mester edző! A csapatrészek közötti együttműködést, a védekezés és támadás fázisainak megtervezését, oktatását a csapatnak, neki kellene végrehajtania, a csapat taktikáját ő határozza meg! Na ez látszik minden meccsen mennyire sikerül neki, ezzel az antifocival! Nagyon gyenge edzőnek tartom, aki saját magát nagyra értékeli, csak azt nem tudom, hogy mi alapján! Igen, volt 2 bl döntője, de az Conte által csúcsra járatott formában lévő, Juvénál klasszissá váló játékosok miatt volt! 2 jó éve volt allegrinek, azóta folyamatos lejtő, nézhetetlen antifocival megfűszerezve! Most még a jó játékosok is leépülnek, vagy inkább elmennek, nemhogy klasszisok jönnének ki a kezei közül!

Thuglife! 2023.03.16. 15:59:24

@sleepy8: Miretti kontrája megvan amikor vissza kellett fordulnia mert nem ment vele senki?ennyit a sémákról.
Ez a "nem Allegri mondta hogy ne lőjje be a helyzetet" meg a "nem Allegri mondta hogy nem támadjanak"dumákkal meddig lehet takarózni?
Padoin tartja az edzéseket vagy ki?látni kellene hogy mire helyezzük a hangsúlyt az edzésen.most pl elmondta a zseni hogy a rögzített helyzetekre készülnek.most már ne is tanuljanak újat.Bremer hátul kifejeli,elől befejeli.ez a keret ennyire elég.

babo0410 2023.03.16. 16:07:37

@Lanzafame: Olyanokra gondolsz, mint Paredes?

sleepy8 2023.03.16. 16:12:06

@Shaky79: Persze, a zseniális 'tonio munkája miatt jatszott két BL döntőt, igaz hogy a masodik BL döntős csaptba Buffonon, meg a BBC-n kívül senkihez nem volt lof*sz köze se Mister 10€-nak. Meg le épülnek játékosok? Vlahon kívül ki mutatott mar ennél többet életében? (Akinek nem volt hosszú sérülése, vagy nem toloszekkel jar). Pl; Rabiot konkrétan idén néz ki először valamennyire labdarugonak.

@Thuglife!: És az megvan, hogy ahogy minimális szinten kinyilik a csapat, a teljesen vilagtalan Samp is atszalad rajtunk? Viszonylag nehéz lehet úgy focizni, hogy 7-8 embernek fixen hatul kell lennie, hogy ne szoptassanak taknyosra.

"Bremer hátul kifejeli,elől befejeli.ez a keret ennyire elég"

Sokkal többre nem is, főleg ha még Angyal se játszik.

Pavel1988 2023.03.16. 16:24:04

@Rikoo: A 2/3-as sztem túlzás, de valóban sok labdaügyes(vagy fiatalabb) játékos kellene ahhoz, hogy lehessen így játszani. Allegri leváltása viszont mindenképp szükséges ha erre az útra szeretnénk lépni, ezért kezdtem ezzel.

@sleepy8: Vlahovicról szóló vitát nem szeretném tovább vinni, szerintem elbeszélünk egymás mellett.
A labdakihozatali sémákkal kapcsolatos kérdéseddel szerintem saját magadnak mondasz ellent.
A sémák arra valók, hogy a kevésbé képzett és intuitív labdarúgok is tudjanak érvényesülni.
A Juventus egyik ilyen sémája: feltesszük Vlahovicnak a labdát, Ő egy átvétel után kifordítja balra Kosticnak. Ezzel átjátszottunk egy sort és kisebb a nyomás a csapaton.
A másik: Szczesnyt beveszik a játékba a kirúgásoknál, a 3-4 védő széthúzza a pályát, így sok passzlehetőség nyílik. Csökken a labda eladásának a lehetősége.

Ez egy olyan egyszerűen kivitelezhető séma amihez nem kell jónak lenni a rövid passzokban, létezik még sok ilyen, Tudor féle Hellas Verona játékát ajánlom, ott ha megnézel 2 meccset azonnal láthatsz ebből 2-3 félét.

Pavel1988 2023.03.16. 16:30:33

@Shaky79: Szerintem az 5-8 évvel ezelőtti Allegri valóban csúcsedző volt.
Kivételes képessége volt abban hogyan kezelje a játékosokat, de főleg abban hogyan nyúljon bele a meccsekbe.
Nekem is úgy tűnik, hogy ezt már elvesztette, vagy egyszerűen annyit fejlődött a szakma, hogy nem tud meglepetést okozni.
Azt az 5 évet szerintem nem lehet elvenni tőle, hiába Conte csapatot vett át, azért a 2015-ös Juventus keret nagyon maximum a legjobb 8-ra volt alkalmas.

Rikoo 2023.03.16. 16:33:37

@Pavel1988: Egyáltalán nem túlzás. A komplett védelmünket ki kellene cserélni, mert Bremeren kívül nincs egy olyan védőnk se, akivel lehetne akár csak minimálisan is feljebb tolt védelemmel játszani.

Ha van talán 5 olyan játékosunk akivel lehet "modern" focit játszani + a fiatalok.
Ebből az 5-ből is Pogba játékra alkalmatlan állapotban van, Di María meg 35 éves és az se biztos, hogy marad és nem megy haza Argentínába.

Rikoo 2023.03.16. 16:43:50

@Pavel1988: Ne felejtsük el, hogy korábban miért működött Allegrinél a csapat. 2 nagyon fontos játékosra volt szüksége a labdabirtoklásnál és a támadásépítéseknél és egyébként nagyon jól fel is építette ezeket a rendszereket.
Kellett neki egy regista és egy trequartista.
Pirlo, Marchiso és Pjanic 3 kulcsszereplője volt a védelem és a támadósor közti összekapcsolásnak, egy sorral feljebb pedig Tévez és Dybala volt a kulcs.
Hozzátehetjük, hogy még Hernanessel is meg tudta valósítani ezt a játékot.
Most egyedül Di María tudja ezt megvalósítani egy sorral feljebb, a visszavont irányító nem létezik ebben a csapatban.
Nincs aki irányítson és összefogja a csapatot és a labdabirtoklást illetve tudja diktálni a tempót.
Locatelli és Paredes jött Allegri kérésére, de mind a két játékos alkalmatlan, hogy ezt meg tudja valósítani.

Voltak Allegrinek sémái régen és a 4-2-3-1 például egy legendásan jól működő játékrendszere volt a Juventus, amit többen is kielemeztek, de vékony volt a klub költségvetése ahhoz, hogy ezt tovább lehessen vinni és végül másfél évig tartott csak ez a felállás.

Én nem vitatom azt, hogy Allegri nem egy modern edző és a labdarúgás nagyon gyorsan változott sokat, de a jelenlegi keretünk egy összetákolt káosz.
Ilyen védelemmel lehetetlen dominálni.

Pavel1988 2023.03.16. 16:44:44

@Rikoo: Akkor legyenúgy, ezen nem fogunk összeveszni:)
Én azért reménykedem, hogy egy jobb edző(és játék rendszer) rengeteget tudna emelni a Juventus padlóján.
A példa számomra az Ac Milan. Kessié, Bennacer, Calabria mind serie B-s játékosnak tűnt Pioli előtt abban a csapatban.
Aztán jött egy feljebb tolt védelem, új presszing és labdakihozatali stratédia aztán hirtelen már a legjobb középpályája lett a csapatuknak.

Én úgy érzem Fagioli, Locatelli, Miretti, Gatti, Di Maria, Chiesa, Vlahovic, Milik, Bremer, Danilo simán olyan játékosok akiknek egy jó rendszer el tudná tüntetni a gyengeségeiket. 3-4 játékos lecserélése meg amúgy is borítékolható nyáron, itt már lehetne az új rendszer elvárásaihoz mérten igazolni.

Pavel1988 2023.03.16. 17:08:01

@Rikoo: Kicsit eltévedtem már, hogy miről szól az vélemény ütköztetésünk. :)
Abszolút ül amit az utolsó kommentedben írtál, az én bajom az, hogy nincsen már Pirlo szintű regista a futballban. Arra sem számíthatunk, hogy új Dybalát vagy Mandzukicot(szerintem a csúcs Juventusnak Ő ugyanolyan fontos játékosa volt, mint mondjuk Chiellini) igazolunk, nem tartunk ott anyagilag.

A véleményem lényege, hogy nem sztár Juventust kell tervezgetni, hanem egy olyan jól működő gépezetet amiben tudják a játékosok, hogy mi a dolguk. Ezt Allegri szerintem nem képes létrehozni, emiatt az első lépés az edzőváltás lenne(a fő jelöltem Tudor, a második Italiano). Ezután következne csak a játékosállomány fokozatos cseréje, idén max 4-5 játékossal. Nem sztátokkal, olyanokkal akik el tudják látni az új edző követelményeit.

Shaky79 2023.03.16. 17:32:13

@sleepy8: Nem Contét istenítem, mert neki is megvannak a korlátai, és nem is hoznám vissza, de akkor amikor idejött hozzánk, romhalmazból várat épített, és csúcson voltak akkor a játékosok, olyanok is akik előtte gyengén teljesítettek! Ő akkor nagyon nagy értéke volt a Juvénak! Rabion kívűl mondj egy játékost aki idejött és most jól játszik, formában van? Nincs ilyen! Akiket, Allegri akart idehozták, akkor miért nem megy velük a játék? Ő kedvencei ilyen ,Ruganik meg De Scigliók, a kutyának nem kellenek mint anno Sturaro, de ennek a balféknek ezek kellenek! Ő nyilatkozta, hogy nem kell több hátvéd mert már nincs hely nekik, aztán a két szélső védő poszton van egy nagyon gyenge Alex Sandro és pont! Ezek a játékosok miatta vannak itt, meg a csodálatos Paredes! Ha annyira jó edző, akkor az általa favorizált játékosokból miért nem rak össze egy ütőképes csapatot? Te látsz bármilyen fejlődést mióta itt van? Ki vált jó játékossá a kezei alatt? Ennyi pénzért ezt az edzői teljesítményt bárki hozza, sőt!
@Pavel1988: azért nézd vissza a 2015-ös névsort, az nem akármilyen csapat! 8. helyre, mi????? Neeeee

Rikoo 2023.03.16. 19:06:50

@Pavel1988: Gattit és Danilot azonnal kivenném erről a listáról.

Kessié azért az Atalantában egy abszolút kiemelkedő játékos volt. Bennacert ügyesen észrevették, 21 évesen bevállalták a leigazolását elég drágán.
Ne felejtsük el Tonalit sem, aki 17 évesen a Serie B talán legjobb játékosa volt. Sajnálhatjuk, hogy nem hozzánk akart jönni.

Lanzafame 2023.03.16. 21:49:40

@babo0410: nem, rá próbálok nem is gondolni. Locatellire gondolok főleg, kicsit Koszticsra és pl. Mirettire, de lehetne még példákat hozni. Szerintem bennük több van, csak több kapaszkodó kell nekik a pályán.

DelPiero2 2023.03.16. 22:49:29

Faggioli is jó. Nem említettétek.

insieme 2023.03.17. 19:26:25

@Lanzafame: egyetértek csak vki intézze el hogy Kostič szélső maradjon, ne védő

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása