Soulé: "Érkezésem óta vártam erre a gólra"

soule_matias_elso_golorom.jpgA Juventus 4:2-es győzelemmel zárta az egyelőre biztos kiesőnek tűnő Sampdoria elleni hazai bajnoki mérkőzést, s az utolsó találatot az ifjú argentin tehetség, Matías Soulé jegyezte, aki első gólját ünnepelhette a zebracsíkos mezben.

"Nagyon boldog vagyok, azóta vártam erre a gólra a bajnokságban, hogy itt vagyok. Igazán elképesztő érzés, azt sem tudtam, hogyan ünnepeljek. Sírhatnékom volt, nem tudom, hogy miért, de úgy gondolom, hogy az érzelmek miatt. Még ha egy fejes is volt, s semmi különös, akkor is nagyon boldog vagyok." - mondta a Soulé a mérkőzés lefújását követően a DAZN munkatársának nyilatkozva.

Kire gondoltál legelőször a találat megszerzése után?

"Az egész családomra, a barátaimra, a szüleimre, a bátyámra, akik ott voltak a lelátón, s mindig ott vannak. Az egész családomra, akik Argentínában vannak. Mindenkire, igazán elképesztő érzés."

Allegri milyen instrukciókat adott, mikor a pályára küldött a kispadról?

"Játékmesterként álltam be, de arra kért, hogy a védekezésben is nyújtsak jó teljesítményt. Egy góllal vezettünk, vagyis olyan mérkőzés volt, amit döntetlenre is alakíthattak volna, ezért hogy teljesítsek jól védekezésben, s legyek óvatos. "

Di María azt nyilatkozta rólad, hogy a jövőben kulcsszereped lehet az argentin válogatottnál. Mit gondolsz?

"Megható. Ő és Leo Paredes is sok tanácsot adnak, én pedig sokszor figyelem őket, hogy Di María hogyan lő, s mindig próbálok tanulni. Igazán büszkeséggel tölt el mellette játszani, minden nap vele edzhetek, ahogyan a többiekkel is.

Szeretem, ha nálam a labda, s keresem a csapategységek között, mindig is ilyen voltam. Igyekszem segíteni a csapatot azokban a percekben, amelyeket kapok, s akár győzelemről, döntetlenről vagy vereségről van szó, mindig száz százalékot nyújtok."

Fontos referenciapontok vannak előtted a csapatnál, s Allegri is arra ösztönöz majd, hogy még tovább fejlődj.

"Igen, tényleg mindenki, az első naptól kezdve, amit velük töltöttem, próbálom hallgatni és figyelni, amit tesznek, mert megvan a tapasztalatuk, megvan bennük minden, még az edzőben és a stábban is. Minden egyes nap, minden egyes edzéssel tanulok a pályán és a pályán kívül is."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr3818070526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alexGicamo 2023.03.13. 15:12:42

Nagyon szimpatikus srác !
Gratula !
Csak így tovább !

Rodri13 2023.03.13. 16:07:15

Hatalmas jövő áll előtted testvér! Remélem még 100 évig itt maradsz

Juvino 2023.03.14. 17:54:13

Tehetseges es szimpi srac, picit erosodnie kell meg es akkor fenyes jovo all elotte.

Barza 2023.03.15. 07:28:00

Nagy spíler lehet belőle, nekem nagyon tetszik amit művel a pályán.

Shaky79 2023.03.15. 10:30:31

"Játékmesterként álltam be, de arra kért, hogy a védekezésben is nyújtsak jó teljesítményt. Egy góllal vezettünk, vagyis olyan mérkőzés volt, amit döntetlenre is alakíthattak volna, ezért hogy teljesítsek jól védekezésben, s legyek óvatos. "
Na ez a legnagyobb probléma a Juvénál ma! Ez a fajta felfogás, amit "mesterünk" terjeszt! Játékmester de legyen óvatos, ez mit jelent? Lehet nyomatni az alibi passzokat, aztán ha labdavesztés van akkor sprint vissza! A játékosok fejében ez van, ha elveszítem a labdát le fognak cseszni, ezért nincs bennük kreativitás, ez pszichológiailag megfojt egy tehetséges játékost a pályán, a félelem, hogy mi lesz akkor ha elveszítem a labdát! Borzalmas ez a jàtékfelfogás, ezért ennyire visszataszítóan nézhetetlenek a meccseink!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3351) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9859) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4117) mercato (4124) nyilatkozat (7391) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4152) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása