Di María: "Az én hibám, hogy veszítettünk"

di_maria_angel_kiallitas_monza.jpgA Juventus a szezon mélypontjára ért, ahonnan remélhetőleg már csak fölfelé vezet út, hiszen a zebramezesek a Monza otthonába látogatva szenvedtek történelmi vereséget.

Az újonc csapat talán remélni sem merte, hogy a klub történelmének első Serie A-s győzelmét éppen a Juventus ellen aratja majd, s a torinóiak értékelhetetlen teljesítménye mellett ebben az is segítségükre volt, hogy Ángel Di María egy könyöklés miatt jogosan piros lapot kapott az első félidő végén.

"Szeretnék mindenkitől elnézést kérni a pályán mutatott helytelen reakció miatt." - írta a mérkőzést követően Di María személyes Instagram-fiókján.

"A szezon ennyire nehéz pillanatában emberhátrányba hoztam a csapatot, ami oda vezetett, hogy elveszítettük a mérkőzést. Teljes mértékben az én hibám, hogy veszítettünk.

Nagyon sajnálom. Profi vagyok, de egyben ember is, aki hibázik, s képes ezt felismerni."

A szabálytalanság jellege miatt borítékolható, hogy az argentin szélső több mérkőzésre szóló eltiltást kap majd mai kiállítása után.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr3617934305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Árpi41 2022.09.18. 21:52:59

Sziasztok
A Twitteren terjed, hogy állítólag kivásárolnák Manchinit a vállogatottból.
Eddig ez a 2 név van
1:Montero, aki jelenleg az U19 edzője, és
2:Manchini
Hogy melyik lenne a jobb???
Az majd kiderűl, egyenlőre legyen változás

Juventina7 2022.09.18. 21:55:07

@MdewC: ezen jót derültem, köszi :D

NagyonJuve 2022.09.18. 21:56:04

Pirlot fele ennyiért kirakták volna. Nála legalább néha volt játékunk sokszor csak a balszerencse miatt nem nyertünk. Tuchel kellene de gyorsan.

Shaky79 2022.09.18. 21:57:17

Amíg a pályán voltál sem látszott semmilyen különbség a két csapat között, és ez nem a Te hibád!

FeriGjuve 2022.09.18. 22:01:08

Nem,nem a te hibád Mariska.A te hibád az,hogy idejöttél ebbe a fostenger sūllyesztőbe....
Azért veszítettünk,mert szarok voltunk.Ismét.
De az ÉRTÉKELHETETLEN szó a megfelelő inkább.
Megfogadtam,hogy nem nézek meccset,amíg a Joker itt van,de most ezt nèztem streamen fél szemmel.
Közben lehetett a telefont nyomkodni,mert nem történt semmi,amire oda kellett volna figyelni.

2022.09.18. 22:08:01

@Árpi41: Egyik rosszabb, mint a másik. Tudort kéne kivásárolni a Marseilletől, Longoria miatt velük jó is a kapcsolatunk. Ha őt most nem engedik el, akkor jöhetne Carrera a szezon végéig, és nyáron lehetne újra próbálkozni... De ilyen Mancini féle megoldások a lehető legrosszabbak lennének szerintem.

Shaky79 2022.09.18. 22:12:01

Szerintem is ilyen Conte féle harcias, igazi motivátor, keménykezű edző kellene most ide, aki fel tudja építeni a csapatot ebből a hatalmas gödörből! Tudort tudám most hirtelen elképzelni erre a szezonra + 1 éves szerződéssel ha belemenne és persze elengednék!

nortu30 2022.09.18. 22:30:53

Aki esetleg nézi a Milan - Napoli meccset, az szomorúan szembesülhet azzal, hogy az olasz élvonal már látótávolságban sincs. Di Maríáról annyit, hogy ilyen profi játékostól ez elfogadhatatlan viselkedés, ugyanakkor ebben a megnyilvánulásban benne volt, az egész jelenlegi helyzetünk. Egy pontnál többet vele sem szereztünk volna a kilátástalan, értékelhetetlen szarkupac játékunkkal.

Attilio79 2022.09.18. 22:44:10

Tényleg Rovella lett a meccs embere?
Ez a kegyelemdöfés.

Shaky79 2022.09.18. 22:56:57

@Attilio79: Megmutatta nagy mesterünknek milyen jó a szeme a focihoz! Őt elengedte, Paredest idehozta nem kevés pénzért! Zongorázni lehetett a különbséget a két játékos között és nem Paredes javára!

DelPiero2 2022.09.18. 23:06:54

@Gaben Smith: Illett volna a csapatszellem miatt azért az Izzo gyereket lerúgni. Mindenki egyet-egyet. Mert azért nagy görénység volt hogy faragta Mariskát, csakhát Mareska engedte. (neki is megvan a hírneve)
Persze Mariskát ez nem mentesíti.

JeetTrader 2022.09.18. 23:18:05

@Árpi41: asszem a Salernitana elleni meccsen volt egy közeli felvétel ahol Nedved Mancinihez ment a lelátón és valamit nagyon diskuraltak.

Én örülnék neki. Tud támadó focit is játszatni, volt bajnok nem csak itt de Angliában is. A válogatottnál tudott csapatot is építeni akik nem sokkal utána EBt nyertek. Letudja üvölteni a játékosokat is ha kell. Szóval azt gondolom "projekt képes".

A lehető legrosszabb ha tapasztalatlan edzőkkel próbálkozunk ismét. Montero, Tudor és még De Zerbi is az. Nagyobb lutri. Tudor vélhetően nem kérne belolunk, még Pirloval is osszerugtak a port.
Tuchel....nem tudom...kirúgták Parizsbol, majd kirúgták Londonbol és vele akarunk gödörből kijönni? Mondjuk még mindig tapasztaltabb mint a többiek...

...már ha tényleg Allegri off....

Rocky80 2022.09.19. 00:39:31

@JeetTrader: a VB-re meg nem jutottunk ki. Projekt képes.

JeetTrader 2022.09.19. 01:21:30

@Rocky80: igen így van! Én most az elméletileg rendelkezésre álló edzokből indultam ki. Habár Mancini amúgy sem biztos h elérhető lenne. És még az sem tuti h Allegri off...

Te pl kit hoznal a helyére?

Rocky80 2022.09.19. 03:57:29

@JeetTrader: Tuchelt ha mindenféleképpen mondanom kell valakit. De jobban örülnék ha maradna. Nem oldaná meg a problémáinkat egy edzőcsere. Volt elég az utóbbi években amúgy is.

alexGicamo 2022.09.19. 04:13:45

Ez így korrekt ! Hibázott és vállalja is .

Shyr Kahn 2022.09.19. 05:46:28

@Árpi41: Mind Montero, mind Mancini az a kategoria, ami nem nekunk kell. Elobbi a tapasztalatlansaga miatt, utobbi szimplan nem kompatibilis velunk.

@JeetTrader: Tudor es De Zerbi is valoban ez a kategoria. Pocchettino pedig csupan a Tottenham elen mutatott valamit. Nem tartom eleg eros kezunek.

Tuchelnek pedig nincs Juve kompatibilis multja (sosem jatszott itt, vagy olaszhonban), jelene (valamiert osszerugta a port a Chelsea tulajdonosaival is) es igy jovoje sem.

En azt mondom, hogy a VB-ig maradjon Allegri es addig tegyunk egy All-in-t DD-re, vagy esetleg Zidane-ra. Mindketten tapasztaltabbak es sikeresebbek az elhangzott neveknel (ok, Mancini Isten segedelmevel elerte az EB cimet... nem tudom hogyan, mert sem elotte, sem utana nem lattam tole hasonlo teljesitmenyt. Amolyan csodaszamba ment az a dolog.)

Kukszi 2022.09.19. 05:48:08

Montero az biztos hogy hozna tüzet :D
Dél Piero, de kellene most háttérbe.
Chiellini vezessen le hamar MLS-be és egyből jöjjön haza.

2022.09.19. 07:07:32

Annyira fölösleges

2022.09.19. 07:09:10

@MGB75: utódról beszélni. Szinte biztos vagyok benne, hogy Hallegrivel toljuk (szenvedjük) végig a szezont.

Shyr Kahn 2022.09.19. 07:47:49

@MGB75: Sztem a VB-ig biztosan marad, de ha nem jonnek a gyozelmek es marad a godor, akkor nincs az az edzo, aki maradna ennyi gyenge merkozes utan. Hacsak nem ragja meg valahogy a vezetoseg fulet, hoy varjak meg Pogba-t es Chiesa-t es onnantol minden mas lesz (ami nem igaz, hiszen mindkettonek kell legalabb egy honap, hogy ujra formaba lenduljon).

2022.09.19. 07:50:18

Állítólag Allegri és Di María kapcsolata is mélyponton van. Allegri nem elégedett Di María meccsekhez való hozzáállásával/hanyagságával, úgy tűnik, hogy fejben a válogatottnál jár. Di María pedig nem elégedett azzal, ahogy a sérülését kezelte Allegri, szerinte nem szabadott volna túl korán újra játszatnia.

Shyr Kahn 2022.09.19. 08:03:43

@Pjanista: Nem az elso jatekos, aki nem kedveli Allegrit. Korabban Bonucci, Dybala is osszerugta a port a mesterrel. Benatia pedig egyenesen arrol beszelt, hogy mast igert neki Allegri, mint ami vegul tortent (azaz hazugnak nevezte). Azert ez a novekvo lista is beszedes. Egyre kevesbe hiteles azt mondani, hogy a jatekosokkal van gond, ha valoban a mesterre ennyien kiakadnak.

triplat 2022.09.19. 08:11:28

Mindenkinek egy havi fizumegvonás.!! Következő sza. r meccs után+ 2 havi, lenne mindjárt rend

Attilio79 2022.09.19. 08:21:43

@Shyr Kahn: Szegény Allegri, már igazat sem tud mondani, mi sem halljuk hétről-hétre a kibúvókat. :D A "miért nemek"ből tele van a padlás, most éppen a pincét töltik, de remélem a részvényesek és Elkann végre rendet rak ebben a klubban.
Ha nem lesz bevétel, az összes jól öltözött és züllötten kinéző mócsingnak mondhatják, hogy Arrivederci bene!

Gaben Smith 2022.09.19. 08:31:37

@JeetTrader: ugyan nem engem kérdeztel és nem is a kedvencem de Pochettino azért lenne jó megoldás ,mert képes felépíteni egy keretet és szép fokozatosan jobbá tenni valamint a játékosok szerepkörét és a támadásban betöltött szerepet ,mozgásait is tökéletesen megoldaná. Jelen pillanatban ez a két edzői tulajdonság aranyat érne nekünk. Persze ennek ellenére ha váltás lesz tuti egy nevet igazolunk inkább akinek semmi köze az aktuális helyzethez.

steven.h 2022.09.19. 08:35:43

@Shyr Kahn: Azért Tuchellel eléggé részrehajló vagy. PSG-től kirúgták igen, de melyik edző nem járt úgy Párizsban mióta a csodahármas ott van? Lehet hogy most ez a Galtier pofa megtalálta a hangot velük, de ez is csak ideig óráig fog valószínűleg működni, a Chelsea-től való távozására pedig nem hiszem, hogy sok szót kell fecsérelni, elég megnézni az átigazolási szezonjukat. Van nagy Chelsea-s ismerősöm, ő ki nem állhatja az új tulajdonost, mert nem azt ígérte amiket most tesz és Tuchel is ennek volt az áldozata meg annak, hogy ész nélkül nem az edző kérései szerint igazoltak és ez egy Chelsea-s véleménye, nem az enyém.

Gaben Smith 2022.09.19. 08:57:52

A Benfica vereség után globálisan a 7. Legtöbbet használt # az allageriout volt a twitteren

NCSMCS628 2022.09.19. 09:28:23

@DelPiero2: Nálunk sötétség,náluk meg Izzo volt...

JeetTrader 2022.09.19. 09:35:46

@Gaben Smith: nehéz ügy, akárhogyan is nézem. Én Pochenttino munkásságát nem nagyon követtem de nem nagyon voltam tőle elájulva. Párizsból asszem hamar el is kellett h menjen. Őszintén nem tudom h ki volna nekünk igazán jó.

Látva az eddigi históriát szerintem tuti olasz edzőt fognak leültetni a padra. És az is valószínűsíthető h olyat akarnak lehetőleg aki volt már bajnok. Ezek azért inkább Mancini felé mutatnak. Én sem biztos hogy őt választanám ugyanakkor, de az eddig felmerültek közül neki talán még tudnék is örülni (pláne ha az országos cimborája is jönne, vele, Vialli!)

Most megint úgy beszélek mintha tuti lenne h elküldik Allegrit. Nem az. A sok edzőcsere nagyon nem tesz jót senkinek. De valakinek el kell vinnie a balhét, de legfőképpen vállalni kell a felelősséget! Egyszerűen nem látom hogy ebből a gödörből hogy fogja Allegri kivezényelni a csapatot. Eddgi eredmények még csak csak voltak és ha a sérültek is visszatérnének akkor lehetne elvileg meglátni mire is képes a csapat. 8 meccsen 1 győzelem. Igen volt már rossz szezonkezdet és a többi csapatnak is lesz hullámyvölgye, de erre nem lenne szabad mérget venni. Nem azért ül ott a kakasülőn 9 milláért h csak nézze ahogy lecsúszik a csapat! Ráadásul azt nyilatkozta a pletyka szerint egy nem is engedélyezett interjúban h a játékosokon múlik minden. Egy Monza ellen nem a 78 perctől kell behozni támadót és nem visszaállni kellett volna. Ha már kikapunk, nem mindegy mennyivel?

Bocs eléggé felcseszett ez az egész. Nagyon nem vagyok egy #edző out ember. De oldja meg Max! Neki kell a játékosok lelkét is ápolni, nem csak a taktikát megszabni. Csináljanak valamit, valaki vagy valakik vállalják a felelősséget. Amúgy kb az lett volna a minimum hogy az egész csapat bocsánatot kér a social médiában, mert a pályán bizony ők vannak kint, akár mit is mond az edző. És bizony az nem teljesítmény volt amit láttunk! Itt most mindenki hibás, edző, csapat, vezetőség és a stáb. Éppen ezért lesz rohadt nehéz ezt most megoldani...pénz nélkül...

ZED! 2022.09.19. 10:31:07

@JeetTrader: A sok sérült játékosért és az erőnlétért ki a felelős? Az legyen az első akit elküldenek, nem tudom, hogy ez Allegri sara?

NagyonJuve 2022.09.19. 10:50:48

@steven.h: tuchelról kár beszélni valszeg megy a bayernbe.

NagyonJuve 2022.09.19. 10:57:54

Allegrivel nem lehet jövőt építeni. Nem tudom ki írta mikor vissza jött és ment az ujjongás majd amister rendet rak, hogy majd lessz sírás pár meccs után a nézhetelen foci miatt egyet értettem vele és igaza is lett. Ugyan azt hozza mint utolsó évében mielőtt elküldték. Akkor jött sarri aki még bajnok lett de megkockáztatom allegrivel már akkor sem nyertünk volna semmit. Most mikor jött sok új játékos most kellene új edző akimagára formálná őket nem allegri aki teljrsen leépítí.

AgliOli 2022.09.19. 10:58:44

Nedved egy szarházi.
Kiutált mindenkit és ő rángatja Agnellit.
Del Piero-t is ő paterolta el, pedig hozzá képest Nedvednek semmi köze nincs a Juventushoz.
Arrivabene-től mire számítottak? A Ferrarit is lerendezte, kb a hajzsír tarta össze és mégcsak nem is ért a focihoz.

Conte (érdekes módon) tudja használni azokat, akiket anno Paratici igazolt.
Bárki elmegy tőlünk, top játékossá válik, Allegri alatt szenved. Ki akkor a hülye?
5 évig vitte a lendület az egeészet, de már rég elmentek mellettünk, lassan egy generációval le fogunk maradni, ha nem térnek magukhoz sürgősen és Nedveddel együtt az egész bandát nem küldik el a pics@ba.

epaska 2022.09.19. 10:59:54

@NagyonJuve: Akkor viszont rá kell menni Mancinire!

Del Pybala 2022.09.19. 11:07:13

Varjuk meg a vbt aztan johet DD franciaktol

JeetTrader 2022.09.19. 11:10:21

@ZED!: Sajnos nem tudom. Nem én ülök ott és keresek százezreket/millo eurokat. Valakinek biztos feladata megítélni h az erőnléti edzések megfelelőek e, megteszik e kellő óvintézkedéseket a sérülések elkerülésére. Ha megteszik, akkor ez van, balszerencse eredménye az összes sérülés.

De akkor is. Ne mondja nekem senki h egy frissen felújított Monza ellen nem vagyunk versenyképesek még ha a C csapat is áll ki, sérülések ide vagy oda. Egy lélektelen inkompetens csapat benyomását egyszerűen nem keltheti egy Juventus, akármennyi sérült is van. Még csak nem is a Milan, Inter, Napoli Atalanta négyes ellen játszottunk az elmúlt meccseken. SENKI nem fog felni tőlünk! Csak egyszerűen nekünk kell jönni, hisz úgysem támadunk.
Nem tudom kinek a feladata/felelőssége mindez, de keresnek elég pénzt, találják ki, oldják meg! Volt eddig türelem de nem hogy javult volna a helyzet de tovább romlott! Ebben ugyanúgy hibás a vezetés, mint Allegri és a csapat is! Kb a mezt kellett volna levetetni a játékosokkal is mint az UTE - Fradi meccs után az újpestiekkel...

JeetTrader 2022.09.19. 11:13:19

@Del Pybala: ő ha jól rémlik önmaga ment el tőlünk, sztem tuti nem jönne vissza...

delpi0823 2022.09.19. 11:18:24

@JeetTrader: Mancini hogy jonne mar?2026ig hosszabbitott a valogatott elen nem?

steven.h 2022.09.19. 11:18:41

@NagyonJuve: Egyelőre én nem látom Nagelsmann állását veszélyben, de nem követem a német híreket hogy őszinte legyek. Ha tényleg odamegy akkor az nagy kár, szerintem ő rendet tudott volna tenni és eléggé pragmatikus ahhoz, hogy sémákkal és átmenetekkel jobb játékot kihozzon ebből a csapatból.

@Del Pybala: A VB után szerintem már felesleges váltani, addigra kb minden is elúszhat, előtte kell valakit hozni, hogy a tavaszra valami elinduljon. Ha DD egyáltalán szóba kerül, akkor maximum nyáron érkezhet, de akkor én már inkább Pocchettinoba gondolkodnék, még ha a PSG-nél meg is égett.

steven.h 2022.09.19. 11:20:33

@JeetTrader: Azt ne felejtsd el, hogy az akkori elnökkel és vezetéssel veszett össze, nem Agnelliékkel.

Del Pybala 2022.09.19. 11:21:41

@steven.h: vb ig van szerzodese asszem es a szezon mar oly mindegy...hosszu tavon kell gondolkodni nem roviden mint evek ota

delpi0823 2022.09.19. 11:22:07

@Del Pybala: Na hat vele is tuti szep footballt jatszanank,mikor az a bombaeros francia valogatott is valami ritka szar footballt jatszik,mit muvelne o ezzel a kerettel?bele se merek gondolni.........

GGábr81 2022.09.19. 11:24:05

Még nem takarózott. Én már semmi más hírre nem vagyok kiváncsi.
Vajon leértünk a gödör aljára, vagy van lejjebb is? Lehet a vezetőség is kiváncsi, hogy hova lehet még süllyeszteni ezt a brigádot. Mindenesetre januárig offolom a meccseket. De azért... Forza Juve!

JeetTrader 2022.09.19. 11:40:10

@delpi0823: ezek pletykák, felmerült h kivasarolhatják a válogatottól. Hogy mi igaz ebből majd kiderül.

JeetTrader 2022.09.19. 11:43:46

@steven.h: igen ez igaz...én csak személyesen nem adok rá túl sok esélyt. És azt sem feltétlen gondolom h rá volna szükségünk....és továbbra is...ha és amennyiben Allegri lapátra kerül.
Jó lenne egy poloska a vezetés irodájában :)

steven.h 2022.09.19. 12:25:33

@Del Pybala: gazdaságilag nem mindegy, mert van most olyan edző a piacon, aki talán ezt a szezont is meg tudná menteni, ha a VB előtt leültetik és hosszabb távon is jó lehet (Tuchel) ha a tavaszt már rendben lesz. Ha a VB után ültetik le, akkor semmit nem dolgozik együtt a csapattal és a tavasz is kuka lehet ami euró tízmilliókat jelent, plusz ki tudja ki akar majd egy EL-ben küzdő Juventushoz jönni/maradni.

@JeetTrader: Szerintem sem, pont annyira nem értem az ő hirtelen hype-ját itt a blogon, mint a Conte hype-ot (és itt a félreértések elkerülése végett, általánosságban mondom). Szerintem nem kell hogy Juve kötődésű edző érkezzen, vagy ha az kell akkor inkább Zidane. DD egyébként egy nagyon arrogáns és beképzelt csapatot menedzsel, amiért minden dícséret megilleti, mivel nagyjából sikerrel teszi, de nála is a legnagyobb gond, hogy a támadásvezetés az az egyének kvalitásaira van bízva, ami nálunk pontosan látszódik hogy nem működik már. A miértekre nem igazán akarnék tippelgetni.
Nekünk most egy olyan edző kell, aki pragmatikus, van elképzelése a támadás vezetésről és az átmenetekről és automatizmusokban is gondolkodik, ez pedig Tuchel.

Leram7 2022.09.19. 13:20:52

Én 1:00 kor néztem a meccset felvételről, hát nem érte meg fent maradni...

A kiállítás előtti időben sem voltunk jók.

Di Maria pedig ostobaságot követett el.

Óriási a baj!

Gaben Smith 2022.09.19. 13:39:32

@JeetTrader: Poch nekem se a szívem csücske de ha megnézzük , hogy egy szar spurst tényezővé tett a pl-ben valamint a bl-ben is sőt döntőig is jutott akkor ez elég jó ajánlólevél egy építkezésre ítéltetett csapat esetében. Eléggé pragmatikus figyel minden apro részletre a játék elemekben ez szinten muszáj nekünk ,mert a mi sracainknak nem ösztönös zsenik.
A PSG-nel megbukott de ez borítékolható volt. Egy PSG -be kb egy Allegri kellett volna aki leoktatja a védekezést aztán a NMM triót pedig szabaddá engedi . Poch pragmatikus presszingre épülő focijahoz az a keret nem passzolt. Neymartol,Messitol és Mbappetol, egy kezdőben sok lehetőséged nincs.
Szval Poch ide tökéletes lenne sztem .
Persze nekem más is szoba jöhet ,de jelenleg úgy érzem az olasz elérhető edzők nagyon nem azt a focit játszák amit a nemzetközi porond menoi.
Szval biztos jó lenne egy Mancini is egy szintig de túl sokat nem várnék tőle .
Tuchel szinten jó lenne azért döntőbe vitte a psg-t és a cselkszivel nyerte is a bl-t.
Az , hogy elküldtek ettől a két csapattól engem nem lép meg aki követi a futballt tudja milyen állapotok uralkodnak a két csapatnál az edzoket illetően.

"Juve reflects on Tuchel, but fails to understand the level of certainty of victory that he would bring immediately."

Ezt Luca Momblano tweetelte.

Tony. 2022.09.19. 13:51:24

A Juventus az elmúlt 50 évben Deschamps 1 éves regnálását leszámitva nem nevezett ki külföldi edzőt a csapat élére.
Ha véletlenül Allegri megy valószínűleg nem egy még drágább edzőt akarnak idehozni, hogy párhuzamosan fizethessék a kettőt.
Ilyen Tuchel, meg Pochettino féle nevek bedobálásának nem látom mi értelme van.

JeetTrader 2022.09.19. 14:08:22

@Tony.: Gondolom csak annyi értelme h elérhető és nagy csapattól jönne...jött volna...

Remélem volt egy rendkívüli tanacskozás ahol atragtak minden aspektusát a dolognak. Ugyanakkor remélem h nem most akarják kitalálni h mitévők legyenek és van a fejükben valami elképzelés (vezetőség).

Nagy a csend... túl nagy...akármit is jelentsen ez.

MdewC 2022.09.19. 14:32:59

@JeetTrader: mert fingjuk sincs mi legyen. :D

NagyonJuve 2022.09.19. 14:38:22

@AgliOli: @epaska: azt olvastam conte jön vissza januárban.

NagyonJuve 2022.09.19. 14:43:01

@steven.h: én is olvastam meg már a kollégáktól is hallottam. Ott nem tolerálják hogy 4 meccsen zsinórban ne nyerjen és van ott olyan probléma is mi el fiatal és nem a focivilágából való nem igazán risztelik a játékosok.

Rikoo 2022.09.19. 14:56:13

A Calcio Finanza azt írja, hogy Allegri menesztése 36 millió eurójába kerülne a klubnak.
Gondolom ezzel nagyjából el is dőlt minden.

steven.h 2022.09.19. 14:56:24

@NagyonJuve: A második azért szerintem kicsit sántít, mivel ha jól tudom Nagelsmann is játékos volt, csak egy sérülés miatt fiatalon vonult vissza és edző lett. Egyébként én nem hinném, hogy pont a Bayern lenne az aki 4 rosszabb meccs után eszetlenül edzőt cserél, szerintem Flicknél is voltak kisebb hullámvölgyek mégis kitartottak mellette.

Bár az tény, hogy most Tuchel ott van a szabadpiacon, de én nem hinném, hogy ez egy relális forgatókönyv. Az más kérdés, hogy nekünk sem az Tuchel, mivel foggal körömmel ragaszkodunk állandóan az olasz edzőkhöz...

triplat 2022.09.19. 14:58:29

@The king of alibis: Mindenkibe Maxi is benne van!

Rikoo 2022.09.19. 14:59:27

@NagyonJuve: A Bayern vezetősége megerősítette az edzője állását, viszont nagypn erősen kritizálta Kahn a játékosokat.

Conte meg totál esélytelen ide.

JeetTrader 2022.09.19. 16:52:54

@Rikoo: a 36 Milla nem a 4 évre szóló 9 millas fizuja? Ebből 1 már lement meg egy kicsi most. A maradékot kéne állnia a klubnak. De az is részletekben menne mint Sarri esetében. Aztán ha újra munkába áll, akkor már nem kell fizetni.
Ha abból indulok ki h mennyi pénztol esnenk el ha nem lenne még a 4. hely akkor az azért megfontolandó kérdés lenne.

Shyr Kahn 2022.09.19. 16:56:00

@Del Pybala: ++
Hosszu tavon kell gondolkozni. Tuchel lutri. Esetleg meg Zidane, ha nem tudunk varni a VB-ig.

@JeetTrader: Magatol ment el, mert osszerugta a port Cobolli Gigli-vel, akit Tiago is annyira tisztelt, hogy az oltozobe zart :D
Azota sokszor lenyilatkozta, hogy rossz dontest hozott es szivesen jott volna vissza. 2019-ben pletykaltak is rola, de akkor azt mondta, hogy megtisztelo az ajanlat, de a francia valogatottat nem hagyja el. Es itt a csavar: azota sokan pedzegetik, hogy Zizou ulne a helyere, magyaran, ha Zidane-t tudnank hozni, akkor DD helyere nem ulne le. Ha DD-t hoznank, akkor az azt jelentene, hogy Zidane csucsulne a helyere.

@delpi0823: Az a bombaeros francia valogatott mas edzokkel meg se kozelitette az elmult 10 evben tevekenykedot. Ennek oka, hogy sok a nagy ego naluk es nehez oket kezelni. BTW Deschamps korabban egy total eselytelen Monaco-val BL dontot jatszott es a Marseille-t 18 ev utan bajnoki cimre vezette (velunk meg foljutott csont nelkul a Serie B-bol, bar az kisebb diadal, de akkor is erzed, hogy sikerre termett edzo).
Nekunk pontosan egy olyan edzo kellene, aki gyozni tud es csapatot epiteni. DD tokeletes alternativa es Allegrit nem fogjak ugysem elcsobacsatni most. Sokba kerulne. Ahhoz meg mellyebben kell lennunk, hogy Maxi repuljon es meglatasom szerint a VB-ig el tudunk kerulne arra a szintre, hogy ezen komolyan elgondolkozzanak. Ami utan csak arra van szukseg, hogy felvegyek DD-vel, vagy Zidane-al a kapcsaolatot (ebben a sorrendben).

@Tony.: ++

Shyr Kahn 2022.09.19. 16:57:00

@Shyr Kahn: Tiago Gigli-t a WC-be zarta, nem az oltozobe. Es nem is veletlenul :D

Rikoo 2022.09.19. 17:30:12

@JeetTrader: Bruttó összeget kell nézni.

Rikoo 2022.09.19. 17:31:51

@JeetTrader: Allegri elküldése is kb. annyiba kerül, mintha nem jutunk BL-be.

steven.h 2022.09.19. 17:44:54

@Shyr Kahn: Én nem értem, hogy egy BL győztes edző, aki szerintem a PSG-nél is jó munkát végzett, valamint utána fél év alatt összevakarta a Chelseat és behozta őket a 3. helyre plusz megnyerte a BL-t mitől akkora lutri, mint Deschamps aki időtlen idők óta nem dolgozott klubcsapatnál, csak válogatottnál és ott is kezdik kikezdeni (írom ezt függetlenül attól, hogy én bírom őt, de a francia válogatott támadójátéka pont ugyanannyira egyéniségekre építő, mint amit Allegri is csinál, cserébe nem működik).

Most lehet hozni, hogy mindkét helyről kirúgták, de azért a hátteret sem árt megvizsgálni, ahogy egyszer már írtam, talán itt fentebb.

@Rikoo: Igen, de az a mercatokra is rányomja a bélyegét, ha nem jutunk a BL-be. Hogy ez most pozitív vagy se, az más kérdés, én inkább negatívan élném meg ha Chiesa és Vlahovic is távozna mondjuk a BL hiánya miatt.

2022.09.19. 17:57:26

@Rikoo: De ha jól sejtem ez az összeg így is, úgy is ki lesz fizetve neki, függetlenül attól, hogy marad-e az edzőnk vagy nem. Az a kérdés, hogy az új edzőnek (és a stábjának) mennyi lenne a bére, mert ez lenne az extra kiadás. És az, hogy Allegri maradása többe kerülne-e ennél (értsd: minden játékosunk elértéktelenedik, nem jutunk be a BL-be, nem jutunk tovább a BL csoportból). Komolyan már olyan mélyre süllyed mindenki a keretből, hogy lassan eladhatatlan lesz mindenki, vagy mindenkinek az eladásán csak bukni fogunk.

Rikster91 2022.09.19. 18:01:30

Természetesen Allegrinek esze ágában sincs közös megegyezéssel szerződést bontani. Ha valami nem megy akkor be kellene látnia, ezzel ő elveszett a Monza elleni vereség mi sem bizonyítja jobban.

epaska 2022.09.19. 18:15:35

@Rikster91: Szerintem a vezetőség arra vár, hogy ő önként lépjen le. Egyre inkább ez a megérzésem. Csak az a baj, hogy ő nem fog magától felállni.

alexGicamo 2022.09.19. 18:16:23

@Pjanista: @Rikster91: Teljesen egyetértek !
Én DD - nek vagy Mancininek örülnék a legjobban .

JeetTrader 2022.09.19. 18:38:10

@Pjanista: nos igen. Ez is tényező lesz lassan. Furcsa tendencia h brutál ütemben esik a teljesítménye és ez által az értéke másütt jól teljesítő játékosoknak akik ide igazolnak. Ha nincs BL akkor a játékosok köre is jelentősen szűkül akikkel amúgy erősíthetnénk.

A legnagyobb baj hogy mégis mitől remélik a változást? Mitől lesz jobb a teljesítmény? A taktika nem fog változni mert az edző ugyanaz, nem tudja meghazutttolni saját magát. Ha a taktika okozza a játékosok hanyatlását mert vagy kivannak hajtva és lesérülnek vagy olyan feladatkört kapnak ami full testidegen nekik, akkor azt hogy oldják meg?

Ha ezek igazak és nem jön új edző akkor annak mi is az üzenete? "tudjuk h sz@r a játék, látjuk hogy csúszunk le, de hátha megjavul"? Továbbra is azt gondolom ugyanakkor hogy ez nem csak az edző felelőssége, hanem a csapaté és vezetőségé is. A vezetőség nem mond le, a játékosokat nem penderítheted ki. Szóval változást csak az edző cserével tudsz elérni, vagy rosszul látom?
Elég baj az hogy ha ennyi buktát nem tudunk lenyelni ami Allegri fizuja és az új edző stáb fizuja. Ha tényleg igaz hogy elvesztette az öltözőt akkor nem lesz más megoldás.

Persze attól még ha lenne valaki a csapatban gigantikus respekttel aki rábírná a csapatot arra h hajtsanak és mutassanak valamit magukból csupán a mez tiszteletéért, lenne remény....de így...:/

Persze azzal sem vagyunk bentebb ha idehozunk valakit aki csak addig van itt amíg nem szabadul fel az akit akarunk, de lehet hogy a változás önmagában elégséges h kikeveredjünk a slamasztikából.

Shyr Kahn 2022.09.19. 18:38:58

@steven.h: Lehet igazad van Tuchellel kapcsolatban, de a Juve vezetosege, Juve kotodesu edzokben gondolkoziklathatoan. Ez alol nem volt kivetel Delneri ota, aki viszont csunyan megegett. Persze egyszer ennek a sorozatnak is meg kell szakadnia, de en nem latok ra sok eselyt a kozeljovoben es abban sem vagyok biztos, hogy Tuchel az olasz focival kompatibilis lenne.

Deschamps valoban nem edzett klubcsapatot 2012 ota, de amikor edzett nem az egyenisegeken alapult a tamado focija. Azt csak a francia valogatottban latod, mert ott valoban eleg jok a jatekosok ahhoz, hogy ezt az utat hatekonyan veghez tudjak vinni. Monsieur Didier eleg jol alkalmazkodott a keretekhez (a Monaco sem az egyenek miatt lett BL dontos, ahogyan az OM sem a miatt lett bajnok) es sztem igy ez a megallapitasod nem allja meg a helyet. Arrol ne is beszeljunk, hogy DD - csakugy, mint Zidane - Juventus kotodesu, igy Tuchellel szemben ez az elonyuk mindenkeppen fennall. Egyebkent DD-t hiaba kritizaljak, amikor a francia valogatottal az elozo EB-tol eltekintve eleg sokat alkotott (legalabb negyeddontoig menetelt... egyszer kapott ki Portugaliatol az EB dontoben, egyszer meg megnyerte a VB-t 2018-ban).

Juvebest 2022.09.19. 18:43:42

A volt Olasz szövetségi kapitány Ventura jutott az eszembe akivel nem kvalifikálták ki a vbre magukat a taljánok. Az egész Olasz nemzet követelte a lemondását és volt annyi bőr a képén hogy nem tette meg. A szövetség kifizette a végén . Hasonló szitut érzek most is. Itt akármennyire megy szarul a csapatnak Allegri ragaszkodni fog a pénzéhez

babo0410 2022.09.19. 18:44:22

@alexGicamo: Mancininek? Isten ments. Mikor szétverték a bajnokságot, meg tudta nyerni az interrel. De mikor visszatért, és egy gyengélkedő intert kellett volna felépítenie, belebukott. Szerintem semmivel sem lenne jobb, mint Allegri. Neki pont jó a válogatott.

Gaben Smith 2022.09.19. 18:53:38

@Shyr Kahn: épp ott van a kutya elásva hogy el kell felejteni ezt az olasz mentalitást. Réges-rég elment mellette a világ focija kb 10 éve! Volt egy két fellángolás de ennyi.
Ha megnézzük a mai trendeket azok akik a legjobb focit jatszak egyformán egy intenzív presszing alapú gyors labda tartós játékot játszanak. Ezek között volt a Chelsea is emellett a Pool,City,Bayern ezek a csapatok bármely olasz stílust erőltető csapatot felkockázzák. Emellett a kicsit eltérő spanyolok Reál,Barca szinten felkockazzak az olasz menoket.
A Juve volt az első aki saját stadiont épített remelem szinten az első lesz aki felismeri ezt és engedi a külföldi szakmai tudást bearamolni.

Shyr Kahn 2022.09.19. 19:05:10

@Gaben Smith: Deschamps olasz mentalitasu? Zidane? Mind a ketten franciak, csupan eros Juve kotodesuk van. Elobbinek mint jatekos es edzo, utobbinak, mint jatekos.

Sztem egyebkent nem kell elfelejteni az olasz mentalitast, hanem ujra fel kell viragoztatni es arra van rengeteg pelda, hogy az olasz edzok nem a futottak meg kategoria. Ancelotti olaszkent a a bajnokok ligajat vegigverte eleg sokszor az elozo 20 evben (amivel egyebkent rekordtarto). Conte es Sarri is szepen tolta a Chelsea-ben. Nincs az olasz edzoknek szegyellnivalojuk. A problema a Serie A gyengebb szintje. Azonban a gyengebb szint ellenere is alulteljesit nehany edzo, amikor csapatepitesrol van szo. Masok akkor, amikor BL-rol.

A kulfoldi szakmai tudas semmivel sem jobb, mint az olasz. Nem hulyek az olasz edzok csak azert, mert a Serie A jelenleg nem versenykepes.

alexGicamo 2022.09.19. 19:15:26

@babo0410: Engem meggyőzött a válogatottbéli munkája . Tudom, hogy más egy válogatottnál és egy klubcsapatnál dolgozni, de akkor is .

Gaben Smith 2022.09.19. 19:21:07

@Shyr Kahn: DD visszahívása sztem nem megoldás csak romantikus vágyakozás .
A klub foci és a válogatott között fényévnyi különbség van az előbbi javára.
Zidane egy talány a Realon kívül nincs más tapasztalata és bármilyen kiváló edző is ő is egy Man manager nem pedig egy keret(fel)építő edző. Nekünk pedig világos hogy milyen karakter kell!!
Ancelottit kar ide sorolni több mint 1 évtizede nem irányított olasz csapatot elvileg a reál után visszavonul. (Nálam Ő az utolsó nagy olasz edző)
Conte a bajnokságra megoldás de ugyanaz a nóta lenne bajnoki címek bl kiesés 2 év után idegbetegen távozna …
Sarri akárhogy is szépítjuk leégett a Chelsea-Ben hiába az EL.
Nyilván lehet újra feltalálni a spanyol viaszt, olaszt edzőként is , de én azt az edzőt nem látom , aki trendfordulót tudna előidézni a labdarúgás fosodrataban.
Kifejezetten örülnek egy a mai trendeknek megfelelő felfogású edző szerepvállalásának tehát Poch vagy Tuschel. Több szempontból is elorelepnenk velük!
A Mancini megy viccnek is rossz…
Illetve ki hogy gondolkodik én amikor azon gondolkodom kivel járnánk jól akkor egy európai szinten top5 csapathoz tartozó juvet vizionálok Mancinivel lehet lenne bajnoki cím de Európában kurva kevés lenne. Be kell látni a mai menoket csak a saját stílussukkal lehet megverni . (kivétel ha Real Madridnak hívnak és a genjeidben van a bl himnusz)

JeetTrader 2022.09.19. 19:26:30

@alexGicamo: engem is. Sokak nem örülnének neki pedig azért a nem túl távoli EB győzelmet egy nagyon jó támadó játékkal alapozta meg. Jól ismeri Chiésát és Locatellit, Bonuccit. Dolgozott agyatlan egoval rendelkező játékossal mint Balotelli, akit pikk pakk lecserélt fegyelmezés kapcsán.
Volt bajnok a Citivel, nyert kupákat.
Nekem sokat számít hogy nem csak olasz bajnok volt és olasz kupa győztes (fiorral nyerte at elsőt talán 2000ben) hanem más bajnokságban és kupában is tudott teljesíteni.

És mivel olasz sztem nagyon is jók az esélyek...már ha ő is elvállalná egyáltalán. Lehet már nem akar ekkora nyomást magának. Persze nem mi döntünk és ahogy jelenleg áll a helyzet minden marad pontosan ugyanígy ahogy most...:((((

Zizou_empereur 2022.09.19. 19:28:26

Az idei BL szereplésünknek már annyi, azzal nem is érdemes foglalkozni. Szerintem nem csak a Benficát nem verjük meg, hanem a Haifa ellen is fogunk botlani.
Amire koncentrálni kell az a 4 hely. Ha az nem lesz meg akkor nagyon nehéz lesz a keret megerősítése is, mert minden komoly játékos a BL-ben akar játszani, másrészt nyilván még csóróbbak is leszünk mint most. Rossz esetben elhalásszák a meglévő értékeinket is. Borzasztóan rosszul néz ki most a helyzet.
Állítólag Allegri szerződésében van egy 20 millás lelépési pénz. Ezt nyilván nem fogja az út szélén hagyni, így őt csak kirúgni lehet, lemondani akkor sem fog, ha utolsók vagyunk a tabellán.

steven.h 2022.09.19. 19:30:27

@Shyr Kahn: Az a baj, hogy most megint romantikus nosztalgiázásban vagyunk. Én is tudok olyan edzőt aki valamikor nagyon jó volt, nagyon jól megtalálta a csapatával a hangot és a megfelelő taktikát, jöttek az eredmények és az európai sikerek is. Mindig tudta a csapatra szabni a taktikát és egy győztes volt. Ismerős? 2015-17 közti Massimiliano Allegrinek hívják, most mégis a türelmesebb szurkolók is zavarnák el, köztük én is.

Nekem nem kell a Juve kötődés, 1. etapban Allegrinek sem volt, Sarrinak sem volt. Ide ténylegesen egy szemléletváltás kell, hogy a Fagioli, Miretti, Rovella féle játékosok is ki tudjanak teljesedni, ne elsők legyenek az átigazolási listán és egy pragmatikusan, mindent megtervező edző kell amilyen Tuchel vagy akár Pochettino, de utóbbiban én nem vagyok annyira biztos, hogy azonnal változtatni tud a csapaton, előbbi pedig már bizonyított 3 ligában is.

Shyr Kahn 2022.09.19. 20:21:24

@Gaben Smith: DD nem csak valogatott edzo. 10 even keresztul edzett klubcsapatokat es mindet sikerre vitte. Az tok mindegy, hogy rozsdas vagy sem, de van tapasztalata es a rozsda pontosan egy fel ev alatt leverheto magarol a VB utan. Hosszabb tavon egy nagyon jo alternativanak tunik.

Ancelotti nem iranyitott olasz klubot, de te nem azt irtad, hogy az olasz bajnoksaggal van bajod, hanem azt, hogy az olasz vonallal es Ancelotti olasz vonal. Conte lehet leegne, lehet nem. A tendencia azt mutatja, hogy a BL-ben nem tud nagyot dobni, de most komolyan telhetetlenek akarunk lenni es a bajnoksag mellett a BL-t is vissza akarjuk hoditani ezzel a versenykeptelen kerettel? Eloszor ujra fel kellene epiteni es motivalni. Ami Sarri-t illeti, ha neked a Chelsea-vel egy EL cim keves, akkor neked nagyon magas elvarasaid vannak. A lenyeg az, hogy az olasz edzok kulfoldon is kepesek cimeket nyerni es ezt mind Conte, mind Sarri bizonyitotta.

@steven.h: Semmi koze nincs a romantikahoz, ha az edzo, akirol beszelunk nem visszavonul, hanem egy valogatottat vezet es sikeres marad ott is. A siker nem magatol jon es ha valaki megszakitas nelkul dolgozik az nem ugyanaz az eset, mint Allegri, aki feltehetoen sosem tudott csapatot epiteni. Sem a Milannal, sem nalunk. Raadasul ket vete kihagyott. Mind a ket esetben egy eleg jo keretet orokolt, de nem akarom ismetelni magam. Ebben sem ertunk egyet.

Helyesbitek ami a Juve kotodest illeti: Allegri es Sarri olasz. Akarcsak, Delneri, Zaccheroni vagy Ranieri volt. Szoval varom azt az edzot a Juve elozo 30 evebol, aki nem olasz -, vagy nem Juve kotodesu. Lehet egyebkent van az 40-50 ev is.
Ez hagyomany. Olasz csapat a Juve es csak azert, mert a vilag atment woke-ba, nem feltetlenul kell elfelejteni a tradicionalis szemleletet, mert nem azzal van gond. Sosem azzal volt.

@venember83: Tudom hogy nincs kepben az edzovaltas hivatalosan, de kivancsisagkeppen, ha van idotok, kitolnatok egy szavazast ki mennyire szeretne Allegrit levaltani? Es ha igen, akkor olasz/Juve kotodesut, vagy ez nem fontos? Koszi, ha megteszitek.

Pochettino egyebkent legalabb torino-i felmenokkel rendelkezik, ami meg a malmara is hajthatja a vizet. Igaz en nem szeretnem Ot. Nem latom eleg jonak a feladatra.

Gaben Smith 2022.09.19. 20:47:01

@Shyr Kahn: nézd én nem vagyok DD ellen nekem is szimpi viszont kételyeim vannak vele kapcsolatban sokkal nagyon mint a nemet és argentin kollégája esetében.
Ancelottinak nincs különös stílusa egy laza fazon aki tudja úgy irányítani a játékosokat hogy jó legyen saját bevallása szerint a védelmet rendbe rakja mindenhol aztán elől leoktatja hogy a-nők b-be miképpen a többit pedig Allegrihez hasonlóan a játékosokra bízza.
Elvileg már mindenki leírta hiszen pl a Bayernel és az Evertonnal csunyan megégett aztán a Realbal feltámadt. Nem gondolnám , hogy ezzel ,ehhez a kerethez Ő passzolni.
Sarri esetében nem nekem kell elvárásaimnak lenni a Chelsea rúgta ki EL ide vagy oda.
A lényeg ha Allegri megy és jön DD,Poch vagy Tuschel én már elégedett leszek. A lényeg hogy ez így nem mehet tovább ebben egyetérthetünk.

Shyr Kahn 2022.09.19. 21:08:54

@Gaben Smith: Egyetertek: ez valoban nem mehet igy tovabb, de a jelenlegi allas szerint fog sajnos meg igy menni. Az hogy meddig engedi a vezetoseg az euromilliok eluszasat, es a paicveszteseget, az a nagy kerdes.

Rikoo 2022.09.19. 21:55:35

@Shyr Kahn: DD teljesen kiesett a futball körforgásból. A topfociban 2-3 évente változó trendek vannak, ő meg ezer éve válogatott edző már.
Óriási különbség válogatott edzőnek lenni, nagyon régóta nincs benne a mindennapi teendőkben.
Ráadásul még válogatott edzőként is úgy tűnik kiégett.
Nem egy bölcs megoldás 36 millióért megszabadulni Allegritől, hogy aztán hozzunk egy még kockázatosabb döntést.

Gaben Smith 2022.09.19. 22:08:14

@Shyr Kahn: neztem a naptárat. Most jön két hét csend aztán Bologna itthon utána Milan idegenben október 8.-an. Jelen állás szerint a Milan lepofoz minket és október 8.-a fogja megpecsételni maxi állását. Onnan tovább akármi van nem tudják elodázni a váltást.

Shyr Kahn 2022.09.19. 22:57:33

@Rikoo: Nem latok ra igazan, hogy mennyire eshet ki az ember. Valoszinu valamennyire igen, de nem hiszem, hogy valogatott edzokent ne kovetne a trendeket. Ott is focizni kell es egy keretnyi futbalistat a gyozelemre vinni. Igaz nem hetente atlagban masfel alkalommal, de a frekvencia miatt alairtam, hogy berozsdasodhatott bizonyos szempontbol.

Mibol gondolod, hogy kiegett? 2020 nem az O eve volt, de pont ezert senki nem akarta utana meneszteni, mert volt/van benne meg motivacio, hogy a VB cimet megvedjek (ami nehez, de nem lehetetlen).

@Gaben Smith: A VB elott kozvetlen sztem nem valtanak, de mar elkezdhetnek keszulni a valtasra, ha akarnak valamit.

NagyonJuve 2022.09.20. 05:47:15

@Rikoo: az talán azért kritizálta mert nincs respect az edző felé. Persze ilyenkor mennek a találgatások 1000rel.

venember83 2022.09.20. 06:00:26

@Rikoo: nem a megszabadulás kerül 36 millióba, hanem a szerződtetése került 45-50 millióba. Ez a 36 millió csak a továbbfutó szerződése, amivel nem lehet mit kezdeni. Nem az eltávolítása drága, hanem a szerződtetése volt aránytalanul drága úgy időtartam, mint bér tekintetében. Vakarják csak odafent a fejüket, ha anno ilyen szerződési feltételekre bólintottak rá.

Juvino 2022.09.20. 14:03:25

Gyokeres valtozasra lenne szukseg, m nagyon nagy es melyre gyokerezo a problema forrasa! Az edzo csereje elengedhetetlen es a stabot is alaposan at kene szurni(a jatekosokat most hagyjuk, m meg mindig azt mondom,h nem ok az elsodleges problema). De mindezt szakmai alapon, hozzaertoknek kene megtenni, olyan vezetoknek, akik atlatjak a problemat, m kisujjukban van a szakma. Ki ilyen ma nalunk?
-Agnelli? Hat őt tudjuk,h nem, de talan neki nem is a feladata a szakmai dontesek. Az ő felelossege inkabb az, h nem a megfelelo embereket rakta a megfelelo pozikba es teljesen a sajat kepere formalta a vezetoseget a haverjaival, nem a klub erdeket tartva a legfontosabbnak.
-Nedved? Ő Agnelli kispajtasa es bologato kutyaja, a "Rendi Beveri"-je, aki nema szegeny. Na, neki mar kene vagnia a szakmat a multjabol adodoan es akar jo is lehetne, de teljesen sulytalan es gyenge szegeny. Egy ADP a helyen...istenem de jo volna!
-Arrivabene? Total vilagtalan es dilettans a csavo! Tolja a kemenykezu fonokot, h bizonyitsa az ittletenek a jogossagat es "takarit", de fingja nincs semmirol.
-Cherubini? Nagyon a hatterben van, nehez megitelni, de Ő inkabb egy megbizhato penzember egyenlore, aki a rabizott ugyleteket lebonyolitja, de Marottatol messze van tudasban.
-es akkor elerkeztunk a Mesterhez. Hat neki kene a szakmai reszt megoldani, de ez masfel ev alatt nem sikerult neki es sztem nem is fog sajnos... a mierteket mar kiveseztuk 1000x. De ki jon a helyere? Ki fogja eldonteni? Felek tole, h ha egyaltalan megy, kit fognak hozni? Igazibol itt sokkal nagyobb a baj, nem csak az edzo szemelye! Gyak majd mindenkinek mennie kene, vagy Agnelli megujul es a klub erdekeit szem elott tartva(nem a sajatjat), lecsereli a babukat a sakktablan. Kulonben az uncsiteso elobb-utobb megunja es repul ő is.

venember83 2022.09.20. 16:34:19

Kétmeccses eltiltást kapott Ángel Di María, így a Bologna és a Milan ellen nem segítheti majd csapatát

epaska 2022.09.20. 18:29:25

@venember83: Eddig sem mentünk vele semmire. Nekem egyre kevésbé szimpatikus...

Gaben Smith 2022.09.20. 19:46:30

@venember83: a Juventus Football News Twitter oldalán van egy állásfoglalása a Viking Drughinak esetleg ha lenne kedveztek lefordítanatok és közzé tennének? :)

Gaben Smith 2022.09.20. 19:53:44

Az ultrak üzentek Bonuccinak:
Bonucci HAS NEVER BEEN A LEADER AND NEVER WILL BE: neither at Inter, Treviso, Pisa, Bari, Milan nor Juve... like him and the others who support him

venember83 2022.09.21. 08:44:11

@Gaben Smith: ma reggel élesedett a cikk.

Gaben Smith 2022.09.21. 17:19:57

Pénteken lesz döntés Allegri sorsáról az igazgatósági ülésen.
Agnelli will leave the decision -to whether to sack Allegri or not- for the board of directors. A meeting of the board is scheduled this Friday.
Ok a tagok:
(9 tag reméljük a legjobbakat ,tehát nem csak a PN,AA,MA hármas dönt )

Pavel Nedved
Maurizio Arrivabene
Lawrence Debroux
Massimo Della Ragione
Kathryn Fink
Daniela Marilungo
Francesco Roncaglio
Giorgio Tacchia
Suzanne Heywood

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3515) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (888) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10253) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2502) meccsek (4318) mercato (4278) nyilatkozat (7669) Olasz Kupa (331) összefoglaló (433) pletyka (4294) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (304) video (224) Címkefelhő
süti beállítások módosítása