Frattesi: "A gólom az első dolog, ami eszembe jut a Juventusról"

marchisio_claudio_farttesivel.jpgA Juventus által is élénk figyelemmel követett Davide Frattesi az AS Roma kötelékében kezdte pályafutását, majd az Empoli és a Monza érintésével a Sassuolóhoz került. A csapatával a torinóiak elleni bajnoki mérkőzésre készülődő 22 esztendős középpályás most felidézte találkozását a zebramezesek klublegendájával, Claudio Marchisióval.

"Az első dolog, ami eszembe jut, mikor a Juventusra gondolok a gólom, a győzelem az Allianz Stadiumban, s a nagyapám, Carmine, aki a zebramezesek fanatikus szurkolója volt. A gólom jelentette a legnagyobb érzelmet a pályán." - nyilatkozta Frattesi a Tuttosport munkatársának.

"Az első alkalmak során, amikor meghívtak a Roma első csapatához, ott melegítettünk, s a Juventus játékosai is így tettek. Marchisio is ott volt közöttük. A nagyanyám, Stefania éveken keresztül kollázsokat készített nekem az én és a saját képeiből, s azt mondta, hogy hasonlítok rá [Marchisióra]. Azt válaszoltam neki, hogy azért mondja, mert szerető szemekkel lát engem.

Odamentem hozzá, hogy elkérjem a mezét. Hatalmas érzelmet jelentett, csak a Primavera csapatnál játszottam, de ő azonnal azt válaszolta nekem, hogy a mérkőzés után oda fogja adni. A záró sípszónál, annak ellenére, hogy veszítettek, nyomban odajött hozzám. Nem tudtam, hogy mit tegyek. Azt gondoltam, hogy nem fog kelleni neki a mezem, ehhez képest elkérte tőlem.

Azóta is kapcsolatban maradtunk. Az ilyen emberi mélységgel bíró játékosokat alig találni a futballban. Mindanniyan ismerjük játékosként. Egy kicsit őt látom önmagamban, van valami közös bennünk. Arra is felfigyeltem, hogy mindketten eltöltöttünk egy évet az Empolinál, de nyilvánvaló, hogy rengeteget kell még dolgoznom. Nagyon komoly pályafutást járt be. Egyike volt a legjobb olasz középpályásoknak. Dolgoznom kell, hogy megpróbálhassam utolérni egy nap."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1317814853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attilio79 2022.04.23. 19:30:12

Nálunk kell tovább fejlődnie, muszáj megszerezni, mondjuk Rabiot-ért egy az egyben cserével. ;)

Shyr Kahn 2022.04.24. 01:03:04

Ha ismernem, sok sikert kivannek hozza! Nem lehetetlem utolerni a herceget, de sztem mar lassan kifut az idobol, hogy egyaltalan megkozelithesse.

Juvino 2022.04.24. 11:49:00

Tenyleg hasonlit ra:)

alexGicamo 2022.04.25. 03:47:30

Érdekes történet !
Ha a srác tényleg jó, még sokra viheti !
Jó lenne megszerezni !

MDaniel98 2022.04.25. 09:11:50

Szimpatikus játékos, biztos vagyok benne, hogy a jelenlegi középpályánkról sem lógna ki lefelé.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3378) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (912) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9908) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4150) mercato (4137) nyilatkozat (7435) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása