Allegri: „Nem tennék semmit másképp”

allegri_massimiliano_kabatban_lehajtott_fejjel.jpegMassimiliano Allegri a Villarreal elleni súlyos vereség után arról beszélt, hogy srácai jól teljesítettek, nincs miért hibáztatni őket, és megközelítésén sem változtatna annak ellenére, hogy a Juventus a második félidőben veszélytelen volt az ellenfél kapujára, cserébe tizenként perc alatt három gólt is benyelt.

„Ugyanígy játszanék, mivel a játékosok jól teljesítettek 65 percig. Aztán adott pillanatban a Villarreal mindenkit visszavont védekezésbe, s csak egy incidens tudta volna megtörni a gólcsendet.” - mondta a mester az Amazon Prime Italia műsorában.

„El kell fogadnunk ezt a vereséget, ez ronda, de nem panaszkodhatunk a srácok miatt, mivel ők jól játszottak.”

A mester elég dühösnek tűnt a végső sípszónál, de kivel szemben volt dühös?

„Nem voltam senkire dühös. Gratulálok Unai Emerynek, jó megközelítést alkalmazott, ez a szokásos meccsei egyike volt. Nézzék, lépjünk tovább, a vitás helyzetek generálása senkin sem segít. Ez a futabll, olykor kedvezően alakulnak a dolgok, máskor kedvezőtlenül, ezt egyszerűen el kell tudni fogadni.”

A mestert ismét megkérdezték, hogy nem kellett volna agresszívebbnek és támadóbbnak lennie a csapatának?

„Próbáltuk járatni a labdát, a Villarreal kilenc játékossal a labda mögött futballozott, és adott szakaszban a kontrákkal sem foglalkoztak.

Megvoltak a lehetőségeink az első félidőben, az ellenfél célja az volt, hogy hosszabbításig jussunk, vagy hogy kihasználják az incidenseket. Naivak voltunk a tizenegyesnél, aztán a meccs megfordítása helyett kaptunk még két gólt, és elveszítettük a meccs irányítását.”

A toszkánai mester a meccset követő sajtótájékoztatón nagyon dühösnek tűnt, amikor a Juventus szezonjának a megmentéséről kérdezték, és hogy ezt a szezont katasztrolálisnak tekinthetjük-e.

„Ha intellektuálisan becstelen az ember, akkor ezt a helyzetet lehet egyféleképpen értékelni, de a valóság más, értik?

Tudtam, hogy az emberek kudarcként fognak beszélni a meccsről, ha kiesünk, de ez intellektuális tekintetben nem őszinte megközelítés. Én tudom a csapat értékét. Ugyanazokat a játékosokat használjuk két hónapja, versenyben vagyunk a legjobb négy helyért és az Olasz Kupáért. Nincs mit számon kérjek a játékosokon, ők nagyszerű dolgokat valósítanak meg.

A szezon zajlik, vannak céljaink, amelyeket meg kell valósítanunk. Csalódottak vagyunk, és ki kell értékelnünk, hogyan tudjuk javítani a csapatot. Ezt minden évben megtesszük. Azonban emellett realistáknak is kell lennünk. A Juventushoz képest Európában van tíz jobb csapat. Ez nem szégyen, ez tény. Egyetértek abban, hogy ma tovább kellett volna jutni, de ez nem volt könnyű. Most értelmetlen beszélni, csendben kell maradnunk, a bajnokságra kell koncentrálnunk és az Olasz Kupára, hogy kiderüljön, sikerül-e nyerni idén egy trófeát.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7217782160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabueroo 2022.03.17. 06:55:07

Ezt a villarealt teljes kerettel mi utottuk volna ki 4el...

2022.03.17. 07:07:30

Ez szerintem sem az a meccs volt, ami után Allegri fejét kéne követelni. Ha ezt a meccset 10-szer újrajátszuk, 9-szer mi jutunk tovább. Játszottunk egy nagyon jó első félidőt, ahol 3 gólt lőhettünk volna, a másodikban a Vilarreal még az addiginál is jobban beállt védekezni, és a játékosainkban Cuadradon kívül semmi kreativitás/váratlan nincs, hogy ezt fel tudjuk törni. Aztán a semmiből kaptunk egy gólt, elkezdtünk kapkodni és ez lett belőle.

És az az érdekes, hogy most a játékosokat sem lehet hibáztatni, ami bennük van, azt megtették. A mindig "beleszarok", lusta, zsoldos Rabiot tüzelte a közönséget, nem hittem a szememnek. Rá sem lehetett panasz. Egyszerűen nincsenek olyan egyéniségek akik képesek eldönteni egy ilyen meccset, nincs Ronaldo, nincs Chiesa és milyen meglepő, nincs Dybala sem, amikor szükség lenne rá. A középszerű szürke eminenciásaink viszont a tőlük telhetőt kidták magukból, és ez általában elég is lett volna, de ez egy extrém peches meccs volt.

GGábr81 2022.03.17. 07:10:23

@Gabueroo: oh igen. A 2016-os kerettel? Vagy melyikkel?

Spider81 2022.03.17. 07:22:54

@Pjanista: egy arva kulcspassz nem erkezett a kozeppalyarol. Arthur mindig a szelre vagy visszafele passzol ahelyett hogy parszor elindulna elore a labdaval. Rabiot sulytalan, Loca meg egyedul teljesen hasznalhatatlan.
Persze mondhatjuk,hogy ha bemennek a helyzetek akkor mashogy alakulhatott volna...
Ami eddig bement es amit eddig megusztunk az most ezen a meccsen visszautott

tv88 2022.03.17. 07:26:52

nem tennél semmit másképp? De a jövőben tehetsz még valami jót is! Mondj le kérlek!

venember83 2022.03.17. 07:36:32

@Pjanista: "Ez szerintem sem az a meccs volt, ami után Allegri fejét kéne követelni. " - s az első meccs, ahova a döntetlennel megelégedett a "győzelem az egyetlen dolog, ami számít" Juventus? Idén nem először...

2022.03.17. 07:38:12

@Spider81: Ezektől a középpályásoktól nem is várható kulcspassz. Az a maximum, amit tegnap láthattunk tőlük. Kivéve Locatelli, ő maga alatt teljesített, talán a leggyengébb volt a középpályán most. A második félidőre Cuadrado maradt az egyetlen reményünk, mert semmi területünk nem volt, csak ő tudott néha megnyerni egy 1v.1-et. Az első félidőben kellett volna bemennie a 3 óriási helyzetből valamelyiknek. De az rejtély, hogy hogy kaphattunk 1 gólt is ettől a semmit nem akaró fos Villarrealtól.

Spider81 2022.03.17. 07:42:05

@Pjanista: Arthirra visszaterve azert egy papiron 70 misis Barcat megjart kozeppalyastol elvarna az ember, hogy huzzon valami varatlant.
Lenyeg a lenyeg sokan ekezik itt Pogbat, de O legalabb tud 1-2 kulcspasszot kiosztani meccsenkent. Locatelli meg szamomra eddig nagy csalodas, hozzaszurkult Rabiothoz :(

FeriGjuve 2022.03.17. 07:49:39

@Pjanista: Ìgy van,ez nem az a meccs volt.
Ez az a meccs volt,amelyik után saját felmondásával kell besètálnia Pavelék irodájába!

cd1 2022.03.17. 07:52:31

Keves vereseg b...ott fel ennyire, mint ez a tegnapi. Pedig voltak szep szammal ilyenek. Egy k sz.r csapat ellen megalazo vereseggel. Otlettelen jatek. Korbeadogatjuk a falat aztan kesz. Akkor mert nem mentek sorra a beadasok, 1-2 tavoli loves volt csak (pl rabiot).

Bruce57 2022.03.17. 07:54:37

@Pjanista: Na és hogy kaphatott 3 gólt a Sampdoria egy semmit sem akaró Juventustól? Hogy kaphatott ki a Fiorentina egy semmit sem akaró Juventustól?

JeetTrader 2022.03.17. 07:55:14

@Spider81: én azt gondolom h a képlet rém egyszerű. Többet bukik a csapat azzal ha szürke zónában játszatja Allegri Locatellit mintha ő játszana Arthur posztján. Értem én h akkor potenciálisan veszélyesebb mert tud lőni is de Arthur nem tudott jó ütempasszt adni senkinek sem így borul az elképzelés és ugyanúgy nem lesz lehetősége Locanak elől mint a többi támadónak.

Inkább cseréltek volna helyet és Locatelli irányított volna. Ráadásul Locatelli védekezni sokkal jobban tud mint Arthur.
Ez rendszeresen előfordul. Nem értem miért nem használjuk ki Locatelli irányító készséget? Most is volt vagy két olyan szitu amelyből távolról Loca tudott volna lőni de Arthur soha.

venember83 2022.03.17. 07:55:26

@FeriGjuve: ne vicceljünk, többéves szerződése van nettó 8-9 millió euróért, hülye lesz lemondani róla. Rúgják ki, ha zavarja a vezetőséget. Nincs más opció, vele kell folytatni. S akinek nem tetszik ez, max. nem néz Juve-meccset.

2022.03.17. 08:04:08

@Bruce57: Na látod, akkor ez a jó taktika. :)

A Fiorentina ellen tényleg azt csináltuk, mint a Villarreal, idegenben rámentünk az X-re és mákoltunk egy gólt. A Sampdoria meccsnek köze nem volt ehhez, kb. egy percig nem volt veszélyben a győzelmünk.

Bruce57 2022.03.17. 08:19:00

@Pjanista: Az nem volt persze csak úgy vezettünk hogy kaput eltaláló lövésünk nem volt az első félidőben az öngól miatt és kaptunk egy büntetőt. Tegnap se volt veszélyben a Villarreal győzelme.

2022.03.17. 08:20:47

@Bruce57: 2-0-ra vezettünk a félidőben.

De teljesen mindegy, ha szerinted a két meccs ugyanolyan, akkor nem érdemes erről többet beszélnünk.

Csak Csucsu 2022.03.17. 09:06:42

Saját fegyvereddel győztek le. Számomra nem vagy mágus már az biztos
Dybala helyében úgy elhúznék innen ha ő marad, hogy nagyon.

Wizzurah 2022.03.17. 09:16:24

Szerintem meg mondj le és húzz a geccbe. Mondjuk már tegnap este megtehetted volna.

Pavel1988 2022.03.17. 09:24:46

Az eredmény ellenére én sem érzem, hogy szégyenről vagy edzőkérdésről kéne beszélni.
Ez a Villareal tavaly megnyerte az EL-t, a jobb Atalantát is simán kiütötte a csoportjából.
Nem érdemelt vereséget a Juve, a tizenegyesig a Villareal sokkal kevesebbet mutatott, azt meg a véletlennek és Chiellini sérülésének köszönhetik.

Evra jól mondta, hiányzik a minőség ebből a csapatból, de inkább csak a középpályáról és a védelem széleiről.
Ott többször megbontottuk a védekezésüket de DS vagy nagyon lassan vette át és cipelte fel a labdát vagy rosszul adott be(egy kivétellel).
A másik oldalon Danilo sem tudott beadásokkal veszélyeztetni, egy tömörülő védelmet meg vagy így(ahogy a Pool szokta) vagy átlövésekkel lehet megbontani.
Az átlövéseknél meg elérkezünk a középpályához, gondolom azt nem kell ecsetelni.
Arthur jól játszott, de egy szimpla passzgép.
Rabiot egy mindenből közepes játékos, egyedül Ő próbált meg lőni messzebbről.
Locatelli teljesen ötlettelen ha nincs területe, ha lenne normális padunk akkor őt félidőben le kellett volna kapni.

Pogbához így érkezünk el. Lehet sok mindent íni rá és a magatartására de aki azt írja, hogy ebbe a csapatba nem kell egy Pogba arra nehéz mit írni. Locatelli löbbölt passzainál jutott tegnap eszembe, hogy mennyire jó lett volna ha ezeket Ő osztja ki.

babo0410 2022.03.17. 09:51:05

@Spider81: Mert ez a kérés Allegritől. Ne előre, hanem a szélekre kell passzolni.
Allegrinek mennie kell. Jól játszottunk? Szerintem nem. Megint lassúak és körülményesek voltunk. És a kapott gól után is ugyanez a gyenge labda toszogatos, totyogós játék volt, mintha mi állnánk továbbjutásra. Pedig alig volt már a meccsből. Nekik kellett volna menni, lerohanni őket, mert csak így lehetett volna a kapott gól után fordítani.

alexGicamo 2022.03.17. 10:38:11

Elég szomorúnak tartom , hogy semmit nem tenne másképp ! Én nagyon csalódott vagyok ! Ez a Villareal nem jobb csapat nálunk, ezért duplán csalódott vagyok ! Mákjuk volt, ennyi ! Mi meg csak az első félidőben mutattunk valamit . Ez kevés ezen a szinten .
Remélem, egyszer majd lesz ez még így se !

Mark Szabo 2022.03.17. 10:56:14

Danilo volt az egyetlen aki nem a szélre vagy hátra passzolt hanem próbált beindítani embert. Ez elég sokat elmond a kp ról

Dzsákkeríni 2022.03.17. 11:00:18

Milyen intellektualitás te szégyen? Akkor, aki most csalódott a kiesés miatt már bunkó is? Hogy takarodnál már el innen olyan messze amennyire csak lehet! Elképzelése nincs a csapatnak a pályán! Mi történik az edzéseken az izomsérüléseken kívül? Amik tények, hogy tavaly az edzőnk 1,8m eurót keresett és pályakezdőként eredményesebb volt mint ez a szerencsétlen 9 millióért! Remélem akik tavaly szídták Pirlót, most ugyanazt megteszik Allegrivel is! El kell zavarni, mert az edzőnk is egy Ramsey, magától sehova nem fog menni sajnos, mert még egyszer senkitől nem kap ilyen szerződést!

gomorra21 2022.03.17. 13:11:29

A hiba nem a tegnapi meccs taktikájában van.
Rövid idő alatt kellett nyerni, mert rövid a pad.

Allegri képtelen felkészíteni a srácokat egy ilyen szituációra. Ha a bajnokságban nem tudunk rendesen beszorítani egy csapatot, akkor ezeken a meccseken sem fog menni. Ha a középpályások nincsenek alkalmanként merészebben játszatva, mitől fognak tudni egy ilyen meccsen váratlant húzni?

Amikor Allegri azt mondja, semmit nem tenne másképp, akkor szerintem a tegnapi meccset nézve akár igaza is lehet. Jó hozzáállással játszottunk. Nem a tegnapi meccs taktikáján kéne változtatni, hanem az edzői filozófiáján.

FAF 2022.03.17. 13:18:31

@venember83: Így van, ezt az első meccsen le kellett volna rendezni, de Mr. Beszarinak jó volt az x is. Azért ment.

Sajnos nem fog sehova menni a nagy mágus. Nem tudom mit vártak akik örültek a visszatérésének én kb. pont ezt a semmi focit és most már az eredményekkel se tudják védeni. Nem jó edző, sose volt az. Nyerte az egycsapatos bajnokságokat az undorító focijával.

Szegény Pirlo tavaly ilyenkor már szét volt szedve, hogy nincs edzőnk stb. Azoknak akik ezt hangoztatták elárulolm, hogy most sincs.

Jönnek itt sokan, hogy szar a keret. Oké nem a legacélosabb. De tán a Villarrealé világverő? A kis olasz csapatokéról akiktől kikaptunk nem is beszélve.

Az meg kész vicc, hogy jaj a Villarreal nem tett semmit a győzelemért csak védekeztek. Ez igaz, de mi is ezt az undorító anti focit játszuk sajnos.

Vergilius1897 2022.03.17. 13:32:46

@babo0410: "Nekik kellett volna menni, lerohanni őket" - amúgy ez taktikailag, hogy néz ki? A kapustól a csatárig mindenki odafut az ellenfél térfelére, ettől azok megzavarodnak és hagyják azonnal, hogy rúgjunk 2-3 gólt? Azt látom, hogy kb. általános iskola 5-6. osztálya felé lehetsz fejben de most tényleg érdekel, hogy szerinted ez a lerohanós dolog, hogy néz ki. Rabiot, De Sciglio, Arthur, Locatelli hirtelen cselezni fog, egyérintős összjátékokban résztvenni? Esetleg megverni egy védőt 1v1-ben? Ez csak egy döntés kérdése lenne és, ha meghozza a csapat/edző akkor azonnal megtanulnak labdát-levenni, átvenni, vezetni?

steven.h 2022.03.17. 13:37:45

@FAF: Értem, hogy megnyerte az általad egycsapatosnak vélt bajnokságot, de kétszer azért bejutott a BL döntőbe is és minden évben 3 fronton volt versenyképes a csapat.

Első meccset valószínűleg le kellett volna hozni győzelemmel, de a második meccsen szerintem semmit nem hibázott és én úgy gondolom, hogy az egyáltalán nem probléma ha egy edző párharcban és hosszútávban gondolkodik nem egy egy meccsen.

Nem világverő a Villareal, de nem is hiányzott annyi kulcsjátékosa mint a Juventusnak és ez meccseket dönthet el.

Akik most a tegnapi meccsre kihegyezve ekézik Allegrit, azoktól kérném, hogy

1. Hogyan állították volna fel a rendelkezésre álló játékosokból a kezdőt? Nyilván tudom - Morata helyett bárki, játszon Soulé játszon Aké meg játszon Miretti is mert jókat mondanak róluk, vagy akár játszhatna az anyósom is az is jobb....

2. Az első félidőben mutatott játékkal mi volt a probléma?

3. Kit hoztak volna be a padról, tudva hogy 30 percnél többet sem Bernardeschi sem Dybala nem bír és a formájuk is kérdéses (utólag ki is derült, hogy nem csak kérdéses, hanem egyenesen sz@r)

A taktikai dolgokról inkább nem is írok, leírták már máshol, amit én is láttam a tegnapi meccsen az első és a második félidőben, de nem fogok mást blogot reklámozni itt.

Shaky79 2022.03.17. 13:54:18

Ez több összetevős dolog volt, hogy ennyire kikaptunk! Hozzáteszem az első félidő, messze a legjobb félidőnk volt ebben az idényben, de pechünk volt és nem mentek be a helyzeteink! Allegrinél teljesen egyértelműen látszik, hogy a védekezést meg tudja szervezni és abból egy kontra játékot játszva a játékosok egyéni képességeire építve rakja össze a csapatot! Na de mivan akkor ha a másik csapat visszaáll védekezni és pont ugyanazt a játékot játsza amit Allegri szokott játszatni a csapatával! Akkor pontosan ez a tanácstalsn ide passzolom oda passzolom, kreativitást teljesen mellőző alibi foci megy! Evra mondta, hogy nincs a Juvéban minőség és szinte teljesen igaza van! Hátul egyedül De light aki minőség, középpályán akiben van egy kis kreativitás az Cuadrado, elől meg van egy nagyon jó csatárunk akit nem tudunk megjátszani! A többi átlagos képességű játékos! Egy ilyen betömörülő csapat ellen pontosan a széleket kellene negbontani kreazivitással, amit jobb oldalon Cuadrado meg is próbált de folyamatosan kettő ember jött ki rá védekezni, Danilo semmit nem segített a támadásokban és hátul is hatalmasat hibázott! Bal oldalon De Sciglionak lett volna ugyanaz a dolga mint amit a másik oldalt Cuadrado próbált megcsinálni, láttuk mennyire sikerült ez neki, de tőle ez nem is elvárható, csak kényszer! A támadások szövögetésében sokkal több csapat mozgás kellene, előre begyakorolt dolgok, és a jobb csapatok ellen kreazivitás is, na ezt a csapatmozgásokat Allegri soha nem szervezte meg, és mostmár úgy gondolom azért mert nem is tudja megszervezni! Amikor viszont labdát veszítünk hátul egyedül De Light képes csak arra, hogy egy az egyben játsszon bárkivel szemben, a többinek nincs meg a minősége hozzá, illetve ezeket Allegri nem is gyakoroltatja velük, mert mi mindenki ellen területet védünk hátul! Elherdáltunk egy komplett védősort akik most ezt a villarealt oda-vissza kifocizták volna, (Cancelo, Demiral, Romero, Spinazzola,) és még itt van De Light. Szóval ahhoz, hogy szintet lépjünk Allegrit el kellene felejteni, de az biztos, hogy nem lesz, így kb ez az a szint amit el tudunk majd érni, illetve ha a sérültek közül Chiesa felépül akkor Ő lehet aki egy kis kreativitást tud vinni a csapatba! Arturt lehet szidni és nem is játszik jól, de ezeket a meccseket a széleken lehet megnyerni és nem középen, inkább Locatellinek és Rabiotnak kellett volna sokkal többet hozzátenni a szárnyjátékhoz, itt megint Allrgrit okolnám, mert amikor Locatelli Rabiot helyén játszott sokkal jobb teljesítményt nyújtott!!!

Dzsákkeríni 2022.03.17. 14:12:21

@steven.h: Én mondjuk nem a tegnapi meccsre kihegyezve ekézem, hanem az egész szezonra levetítve! Mindig olvasom ezt a 2 BL döntőt, de komolyan, egyrészt egyiket sem nyertük meg vele, másrészt a legutóbbi 2 alkalommal már a 16 között véget ért a szereplésünk előbb az Ajax, most pedig a Villarreal ellen...

steven.h 2022.03.17. 14:23:43

@Vergilius1897: Ez úgy szokott kinézni, hogy 90 percen keresztül megállás nélkül sprintelve üldözik az ellent, majd ha megvan a labda akkor is izomból nekimennek mindennek és mindenkinek. Ezt játsza a Liverpool is, hát nem tudtad?! (bocs, irónia)

steven.h 2022.03.17. 14:25:46

@Dzsákkeríni: Igen, csak az a probléma, hogy az nem egyösszetevős dolog, tehát nem csak edzőgondok voltak/vannak, ugyanis se Sarri, se Pirlo nem tudott továbbmenni, Sarri ráadásul úgy, hogy gálakezdőt küldhetett ki a Lyon ellen. Egyébként szerintem az a Lyon gyengébb volt, mint a mostani Villareal a Juve meg valamivel erősebb, mint a mostani. (kiküldhető kezdőt tekintve mindenképp)

2022.03.17. 14:40:37

@Dzsákkeríni: Annyira sokat nem számít, de az Ajax ellen a legjobb 8 között estünk ki.

venember83 2022.03.17. 14:50:08

@Pjanista: ott tán még annyi köze sem volt a továbbjutáshoz a Juventusnak, mint a Villarreal ellen. De persze ez szubjektív megítélés kérdése.

2022.03.17. 15:00:04

@venember83: De így visszanézve már nem is annyira kellemetlen az a kiesés, mert azóta 3 kínosabbat is sikerült összeszedni... Az akkori csapatunkkal illett volna továbbjutni, de ha a mai esne ki ott, az kb. papírforma lenne az akkori Ajax ellen.

Ravanelli 2022.03.17. 15:51:30

Mit tehetett volna másképp? Adott egy a futballt csaló, gusztustalan antifocit játszó ellenfél. Adott egy kezdőcsapat, ahol a középpálya kb szart se ér, de nincs más. Végül adott egy cseresor két kapussal, egy nevesincs gyerekkel, három rehabossal. Ebből mit lehet kihozni? Hozza be hamarabb Dybalát, hátha rásérül az amúgy is állandó sérüléseire, vagy 25 perc alatt elfárad? Mindkét esetben le kell cserélni. Kire? Vagy. Az esetleges hosszabbításban maradjunk kilencen, mert Berna és az üveglábú nem bír már addigra sétálni se? Szerintem ezért a zakóért nem Allegri a felelős!

xXPeiperXx 2022.03.17. 16:35:58

Tavaly én is ekéztem a vége felé Pirlot, de ezt látva és véleményem szerint akkor egy gyengébb kerettel ugyanezt az eredményt hozta. Allegri belealudt a modern fociba.

Hogy milyen felállásba kellene játszatni a csapatot?! Már mindenki látja, hogy ennek a keretnek a 4-2-3-1 fekszik a legjobban, minden adott hozzá... De ehelyett kísérletezik itt mindenféle hibrid felállással, amihez kreatív, pályán jól látó középpályások kellenek, nos ehelyett van a keretben egy csomó mezalla (box to box középpályás) és Arthur akinek nem igazán tudom a posztját jelenleg. Ez hogy Allegri ennyire erőlteti a regista pozíciót, már szinte fizikai fájdalmat okoz. Basszus dobjuk már fel a Locatelli-Arthur tengelyt eléjük meg mehet Bernardeschi-Cuadrado-Morata és már van fasza ékünk (akit amúgy pár hét alatt sikerült Allegrinek leépíteni). Ezt miért nem lehet erőltetni könyörgöm?!

Az a baj, hogy én nem is látom a kiutat, mert Allegri makacs, soha sem változtatott drasztikusan (emlékezhetünk, amikor elment Pirlo Allegri csapatából elindult a leejtőn és akkor se változtatott, csak akkor még voltak harcosok a keretben), ezt szerettem Pirloban minden hibája ellenére, hogy mert újítani, megadta a lehetőséget mindenkinek. Most meg már hánynom kell a Morata - Rabiot kettőstől, kis csapatok ellen már rég elő kellett volna venni az Aké/Soulé - Miretti hármast, ennél rosszabb már úgyse lehet.

Ez a következő probléma Allegrivel, rengeteg ténylegesen tehetséges játékosunk fog eltűnni a süllyesztőben vagy máshol befutni mert ez a kókler nem hajlandó lehetőséget adni nekik. Ehelyett kéri az idősebb, nagy igényű sztárocskákat (lásd Pogba pletykák). El kellene indulni egy új úton, egy másik edzővel.

Az én jelöltjeim: De Zerbi, ten Hag és akármennyire meglepő Pirlo.

De felesleges álmodni, nem fog elmenni Hallegri, a vezetőink töketlenek (talán Arrivabene tökös egyedül). Nem baj zárásként .... #AllegriOut

FAF 2022.03.17. 16:39:43

@steven.h: Ez nem a tegnapi meccsről szól. Egyszerűen a beszari, bunker focija nem jó semmire. Hogy mondhat egy Juve edzője olyat, hogy jó a döntetlen és ezt elsütötte már bajnoki meccsek után is. Meg minden meccs előtt jaj ez nehéz mérkőzés lesz. Elküldtük egyszer nagyon helyesen. Soha nem kellett volna visszahozni. Nem nyerhetjük meg a bajnokságot.... Még ha így is van mert okoska kiszámolt valamit ilyet nem mondhat ki. Akkor ne mondjon inkább semmit vagy nyomja inkább hogy csak a következő meccsre koncentrálunk. Mennyire motiváló ha az edző már lemondott a bajnoki címrő?

Érdekes, hogy Pirlonál nem számított ez a sok a sérült meg szar a keret. Igazából nem érdekel, hogy nem Pirlo az edző csak legyünk már korrektek.

Rossz nézni, hogy nincs semmi ötletesség a támadó játékunkban és képtelenek vagyunk feltörni kis csapatok védelmét. Inkább védekezünk mi is. Nincs begyakorolt támadásépítés. Menjetek aztán oldjátok meg (ehhez nem kell edzőnek lenni) és itt jön az hogy milyen a keret. A többségnek pont, hogy meg kellene mondani hogy mit csináljanak mert maguktól nem tudják.
Megy ez a kézilabdázás a kapu előtt sőt még rosszabb mert még ők se adják vissza a kapusnak . Labdakihozatal is egy nagy nulla. Néha elképedve látom, hogy az ellenünk játszó kis csapatok milyen szépen és tudatosan ki tudják hozni a labdát. Mondjuk ez már megint a mi hibánk mert engedjük nekik.

A ráülés az 1:0-ra is kész öngyilkosság de még mindig erőltetjük pedig már nincs meg az a védekezés amivel ezt lehetne csinálni. Meg is jártuk már megint az első meccsen ezzel. Miért nem lehet legalább 2-ig menni. Ott van a Sampdoria elleni meccs. Hát nem jobb volt, hogy 2:0 volt amikor kaptuk a gólt és nem kellett kapkodva futni az eredmény után?

Én nem totális támadó focit várok, tiki takát meg végképpen nem, de ennél mindenképpen támadóbbat meg hogy igenis domináljunk a kis csapatok ellenei meccseken és egy percig ne legyen kérdés, hogy nyerni fogunk.

steven.h 2022.03.17. 17:25:00

@FAF: Nekem ezt feleslegesen írod, mert én adtam volna Pirlonak plusz egy évet vagy De Zerbit ültettem volna le a padra, de Allegri jött vissza és pont. Bármennyire kedvelem, láttam én is az utolsó évek szenvedéseit, de más edzők sem tudtak jobbat felmutatni. Sarri Scudettojáról minden szakértő elmondja, hoyg hatalmas nagy malac volt az egész és Pirlonál csúcsosodott ki a keretnek a hiányossága plusz ekkorra erősödtek meg az ellenfelek. A Pirlo érában egyébként a csapat a 2. legjobb xG-t hozta az Inter után, de nem volt állandó a teljesítmény és szerintem fent sem tudatosult senkiben, hogy nem mindenki Guardiola és hagyni kellene dolgozni. Ettől függetlenül tény, hogy a tavasza az borzalmas volt és egyébként nekem a nyilatkozataitól is herótom volt. Másrészről ha Pirlo marad lehet még mindig a nyakunkon lenne Ronaldo is.

De ettől függetlenül tartom amit máshol is írtam, baromira elegem van abból, hogy minden évben restart van és nincs semmiféle koncepció. Most Allegri van, ha teljesíti a minimumot akkor hagyni kell még egy évet dolgozni, és én nem tudom mi volt a minimum elvárás vele kapcsolatban, de eléggé úgy néz ki hogy a csoportból való továbbjutás, Serie A 4. hely minimum, legalábbis a nyilatkozatok alapján. Ezek alapján úgy tűnik a vezetőség is tisztában van azzal, hogy mekkora a gond és talán végre lesz valamiféle építkezés.

Azzal meg nem értek egyet, hogy Pirlonak gyengébb kerete volt. Fél évet gyakorlatilag befejező csatár nélkül játszottunk le és 3 ponttal szereztünk kevesebbet mint tavaly.

Egyébként meg a ráülés az 1:0-ra azt mindenki leírja, de azért az nem úgy működik és biztosan nem edzői utasítás.

Szabiba 2022.03.17. 18:30:15

Èn azt gondolom ha egy ilyen szintű edző ilyet nyilatkozik ès komolyan is gondolja akkor ez őt minősiti.Nekem màr nem hitelesen,àllandó magyaràzkodàs ezen a szinten nem elfogadható...
Csűrheti,csavarhatja az eredmènyek magukèrt beszèlnek..
Nekem ez nem Juve szint...valószìnű neki az...

gomorra21 2022.03.17. 19:18:54

@steven.h: "Egyébként meg a ráülés az 1:0-ra azt mindenki leírja, de azért az nem úgy működik és biztosan nem edzői utasítás."

Erre még reagálnék;)

Hét közben végeznek edzésmunkát a játékosok; gyakorolnak különböző dolgokat. Nagy kérdés, hogy mit gyakorolnak. Sarri alatt mindenki jelezte, hogy meglepően sokat edzenek labdával Allegrihez képest. Teljesen világos, hogy eltérő edzéstípusonként eltérően gondolkoznak a játékosok a pályán. Allegri utolsó évében mindenkitől méterekre pattant a labda; ahhoz képest felüdülés volt nézni Sarri alatt azt, ahogy lekezelték a labdát. Most csak egy aspektusát néztem a focinak.

Szerintem vagy van több olyan játékosod, akik képesek meccseket befolyásoló villanásra, vagy begyakorolsz a játékosokkal támadásépítést. Jó esetben mind a kettő jelen van az eszköztárban. Én Allegrinél azt nem látom, hogy ő a begyakorlásban gondolkozna, miközben nincs a csapatban egy Nedved kaliberű kreatív, gólérzékeny, vezér típusú támadónk.

venember83 2022.03.18. 08:54:17

@Ravanelli: "Ebből mit lehet kihozni?"

Talán az első meccsből kellett volna többet kihozni. De valahogy ez visszatérő motívum a Juventusnál, sokszor esett ebbe a csapdába a mester, aztán szenvedhetett a csapat, hogy a második meccsen mentse a mundér becsületét, vagy csodaszámba menő továbbjutást harcoljon ki.

steven.h 2022.03.18. 10:57:56

@gomorra21: Azért ne már. Értem hogy azt mondják, hogy Sarrinál több volt a labdás, de azért ez nem azt jelenti, hogy Allegri labda nélkül rohangáltatja őket, főleg ha megnézed a felkerülő edzéseket Youtube-ra.

Meg ha egy 25-35 év közti játékost arra kell megtanítanod, hogy hogy kell átvenni egy labdát, vagy hogy hogy kell egyből megjátszani akkor az már régen rossz. Ezt nagyjából U6-ban tanítják, ez alapkézség, nem valami extra képesség amit még 25 évesen tanítani lehet játékosoknak, főleg ekkora profiknak akik több millió EUR-t tesznek zsebre évente.

gomorra21 2022.03.18. 14:05:32

@steven.h: nem ez volt a mondandóm lényege;)
Arra próbáltam utalni (de lehet, hogy rosszul fejeztem ki magam,) hogy az edző hétközi munkája döntően befolyásolja azt, hogy a játékos mire képes a meccsen.

"Egyébként meg a ráülés az 1:0-ra azt mindenki leírja, de azért az nem úgy működik és biztosan nem edzői utasítás."

Szerintem fejben elfáradnak. Biztos, hogy nem véletlen, hogy vannak edzők, akiknek a csapatai bírják a gyors játékot, meg van, akinek a játékosai nyomozzák a labdát.

Az előző kommentemben hoztam egy Sarris példát, akkor most hozok egy Contésat. Conte olasz válogatottja minden idők legrosszabb képességű olasz játékosaiból állt, de ezt ellensúlyozta az, hogy berakta őket egy rendszerbe, és létrejött egy remek csapat. Ha nincsenek klasszis játékosaid, akkor valahogy így kell ellensúlyozni a dolgokat.

Allegri edzői filozófiája, hogy nem kombinálja túl a játékot, de klasszisok híján ez egy elég gyenge elképzelés.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3490) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1696) játékosokról (10209) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2496) meccsek (4282) mercato (4267) nyilatkozat (7627) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4281) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása