Dybala: "Senkinek nem kell bizonyítanom semmit"

dybala_paulo_gol_udinese.jpgA Juventus hazai pályán aratott 2:0-ás győzelmet az Udinese fölött, s a zebramezesek vezető találatát Paulo Dybala szerezte, akinek szerződéshosszabbítási szappanoperája továbbra is lezárásra vár.

"Úgy gondolom, hogy jól játszottunk, meg kell próbálnunk következetesebbnek maradni azt követően, hogy gólt szerzünk, mert túl gyakran fordul elő, hogy betalálunk, s elkezdünk többet védekezni, félni a támadásoktól, de ezt nem csinálhatjuk tovább.

A Juventus vagyunk, természetes, hogy versenyben vagyunk a Bajnokok Ligája helyekért és meg kell próbálnunk nyerni. Nem futballozunk jól, ez nem az erősségünk, ezért az éhségre kell összpontosítanunk, meg kell próbálnunk keményebben futni mindenki másnál." - mondta Dybala a mérkőzés lefújását követően a Sky Sport Italia munkatársának nyilatkozva.

A gólja után az argentin támadó szigorú tekintettel pásztázta a lelátót, vajon ez üzenet volt a klub igazgatói felé a meghosszabbításra váró szerződés ügyében?

"Meghívtam egy barátomat, de nem láttam. Sok ember nézett odafentről, s nem találtam őt."

De vajon hihetünk-e ennek a magyarázatnak, kérdezett vissza a riporter.

"Nem tudom, ez az önök dolga. Rengeteg történet született, és sok olyan dolog történt, amiről inkább nem beszélek.

Senkinek nem kell bizonyítanom semmit. Az edző és a klub rendelkezésére állok. A szerződésem? A klub azt mondta, hogy februárban fogunk beszélni róla."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8416814436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juventino86 2022.01.15. 23:57:24

A gól utáni viselkedése és az a nyilatkozat egyszerűen méltatlan a Juve csapatkapitányához.

Del Pybala 2022.01.16. 00:04:43

@Juventino86: Inkabb a csapat vezetosege meltatlan a Juvehoz...

BigChris 2022.01.16. 00:10:34

Szerintem még ő sem döntötte el mit akar. Ha így lenne felszabadultabban játszana, illetve ha klubbal sikerülne megegyeznie, akkor is

delpi0823 2022.01.16. 02:18:50

@Juventino86: A vezetosegunk is kritikan aluli evek ota az az igazsag.Nem azt mondom hogy ez volt a helyes viselkedes,de ide jott ez az Arrivabene aztan predikalgat itt mint valami jotevo,eloszor majd ha valamit letesz az asztalra majd akkor dumaljon o is.Az meg hogy Dybala nevet kulon kiemelte eleve nem vezetoi kepessegekre vall tegyuk hozza.Ilyet egy normalis vezeto nem tesz.Gondolj bele ha egy munkahelyen mondjuk megy a felelossegre vonas mindenki szar de a te neved meg kulon kiemelik te hogy reagalnal mondjuk?

Shyr Kahn 2022.01.16. 04:38:28

@delpi0823: ++
Raadasul eppen nem Dybala a kutyauto a csapatbol, aki ezen felul a 10-es mezet is viseli, azaz extra felelosseg van a valan. Nem hiszem, hogy eppen ezert Ot kellett volna tovabb terhelni egyilyen kiemelessel.

@BigChris: O mar reg eldontotte, hogy maradni akar. A vezetoseg viszont nem biztos, hogy annyira magabiztos a megtartasaban a 8+2 millios evenkenti hosszabbitassal. Amennyiben az lenne, mar alairtak volna vele a hosszabbitast. Lehet korabban Dybala huzta a dolgokat es akart nagyobb bert (bar az ujsagirok szerint az a ber a 8+bonuszoknal joval magasabb volt megis, valahogy itt tartottunk legutobb, amibe ugy latom bele is ment volna/megy), de az utobbi honapokban a vezetoseg, aki igen kotsog modon viselkedik vele.

Kicsit gondoljunk bele, hogy amikor egeszseges volt es palyara lepett, altalaban tolt egy golt, kulcspasszokat, golpasz-t es jelenleg a legkonzisztensebb, legtobb golt szerzo jatekosunk, akinek a jatekaban mindig ott a szep jatek. Messze kiemelkedik a mezonybol es megis elgondolkodnak az alairason + lehet modositananak is a mar szoban elfogadott szerzodesen.

Nem tudom mi folyik a hatterben, de Dybala eddigi viselkedese eleg motivalt szinben tuntette fel es a mult heti pletykak utan tortent ez a "golorom". Nyilvan lehet a sorok kozott olvasni, mert egyertelmunek tunik, hogy meltatlanul bannak vele, ezt tukrozhette a viselkedese.

venember83 2022.01.16. 05:11:39

"Meghívtam egy barátomat, de nem láttam. Sok ember nézett odafentről, s nem találtam őt."

Igen, ilyen viselkedéssel egyre többet kell keresni a barátokat, mert egyre kevesebben lesznek.

Örülök, hogy pár hónap múlva lezárul ez a sztori így vagy úgy. Méltatlan ez mindkét fél számára.

Camo76ers 2022.01.16. 06:54:52

@venember83: ennyit értessz hozzá sajnos . Majd jövőre nézheted remélhetőleg a Bellotti Kean duót a kiesés elleni harcban ...

venember83 2022.01.16. 06:58:51

@Camo76ers: szívesen fogadjuk a háttérinformációkat, ha többet tudsz a sztoriról.

Rikoo 2022.01.16. 07:15:37

@venember83: Szerintem csak szeretne szerkesztőnek jelentkezni.

venember83 2022.01.16. 07:19:07

@Rikoo: természetesen szívesen látjuk a szakértelmet berkeinkben.

FeriGjuve 2022.01.16. 07:40:51

@venember83: Pavel bá mást rakott a tinyón. :D

Mark Szabo 2022.01.16. 07:41:09

@delpi0823: Arrivabene nek teljesen igaz van. Nem volt elég még a tökéletlen nyilatkozatokból ès a lagymatag vezetőségbő?

Mark Szabo 2022.01.16. 07:49:39

@Shyr Kahn: Pont hogy őt kellet kiemelni mert az utóbbi eveket nézve, a sèrülèkenysègèt, az ingadozó teljesítményèt, és azt hogy övé a legendás 10-es mez nem 10 milliókat kéne követelni!

Mark Szabo 2022.01.16. 07:50:50

@Juventino86: Ez mutatja az igazi személyiségét sajnos.

giorgio007 2022.01.16. 08:20:29

"Senkinek nem kell bizonyítanom semmit." Jujj te... az ilyenért járna egy szájba vágás azért :D

Shyr Kahn 2022.01.16. 08:29:33

@Mark Szabo: Milyen ingadozo teljesitmenyrol beszelunk? Az hogy serulekeny volt alairom, de az, hogy mondjuk az elozo idenyben nem ment neki, annak koszonheto, hogy nem is nagyon tudott jatszani. Iden is, amikor jatszik, golt szerez, golpasszt ad, vagy kulcspasszokat osztogat. Ez nekem eleg konzisztens teljesitmenynek tunik ebben a szezonban idaig... Sarri-nal meg ugye elnyerte az ideny legjobbja dijat. Persze, ha ingadozonak azt nevezed, hogy amikor nem tud jatszani serules miatt, akkor nem szerez golt, nem ad golpaszt, akkor igazad van.

Mark Szabo 2022.01.16. 08:34:14

@Shyr Kahn: Az hogy ingadozó a teljesítménye az tény. Erről nincs mit tárgyalni. Semmi köze a sèrülèkenysègèhez. Tegnap jól játszott. Sajnos azonban IDÈN is sok meccsen hamar eltűnik.

Dzsákkeríni 2022.01.16. 08:41:48

Tegnap jókedvűen leültem este a tv elé, hogy megnézzem a meccset. Egyszer csak egy remek akció végén a CSAPATKAPITÁNYUNK ajtó-ablak helyzetben találta magát, amit magabiztosan értékesített! Én örömömben felugrottam ahogy mindig és a következő pillanatban mit látok? Nem maszkot, nem térdencsúszást vagy a társak ölelgetését! Amit látok az, hogy a CSAPATKAPITÁNYUNK, a társait magától eltolva, olyan nagyképű, kivagyi stílusban a lelátót bámulva kocog vissza a középkezdéshez, mintha egy egyéni alakítás végén az évtized bombáját lőtte volna éppen a világ legjobb csapata ellen, a világ legjobb kapusa hálójába...Megmondom őszintén, el is vette a kedvemet a CSAPATKAPITÁNYUNK a meccs további részétől. Azért végignéztem, mert csak Juventus szurkoló vagyok, de nem csodálkozom ezen a remek csapategységen, ha ilyen CSAPATKAPITÁNYUNK van!

Shyr Kahn 2022.01.16. 08:42:54

@Mark Szabo: Valoban nincs mit targyalni: www.transfermarkt.us/paulo-dybala/leistungsdaten/spieler/206050

Ha van olyan merkozese, amin nem szerzett golt, vagy golpasszt, akkor erdemes a lejatszott idot megnezni mellette es azt eszrevenni, hogy milyen kreativitast adott a csapatnak... voltak ott meg kapufak emlekeim szerint, de meg ha nem is nezed azokat, akkor is a merkozeseinek tulnyomo tobbsegen a kulonbseget jelentette a goljainak, golpasszainak vagy kulcspasszainak koszonhetoen. Ahogyan az egy 10-estol elvarhato.

A csapat golkiralya konyorgom, aki sokszor visszater a sajat terfelre, passzokat osztogat, szoval gyakran erzem en inkabb egy tamado kozeppalyasnak. Ezt azert irom le, mert a bejart terulethez kepest es ahhoz kepest, hogy nem befejezo csatar, megis a csapat golkiralya. Serulesei ellenere. Toronymagasan.

Chiesa eseten se ilyen konzisztens a statisztika, de Ot sokan megis istenitik. Gondolom vele neked sincs gondod.

Hol itt az ingadozo teljesitmeny? Valoban nincs mit targyalni.

Mark Szabo 2022.01.16. 08:48:32

@Shyr Kahn: Tisztelem ezt a Te vs Világ és tények hozzáállásod és tisztelem a véleményed. Mint mondtam arról nem tárgyalók hogy milyen színű a fű, annyi megjegyeznèk hogy az hogy ő a gólkiralyunk az a többi támadókat minősíti nem alaptalanul További szép napot neked!

Shyr Kahn 2022.01.16. 08:49:00

@Dzsákkeríni: tehat neki tokeletesnek kell lennie igaz? Akkor is, ha eppen az ujsagirok es a vezetoseg szorongatja a toket egy ideje.

Nem mondom azt, hogy szep gesztus volt tole, de miert erzem a kettos mercet. Amikor CR pofakat vagott a SAJAT csapattarsak goljai utan, akkor sem igazan volt ellene semmi sem felhozva, pedig az sem eppen egy szep emberi tulajdonsag. CR tette ezt elege gyakran.

Dybala szar hangulatban van egyszer, de akkor mar le van hordva a sarga foldig, hiszen a CSK az nem ember. Neki sosem lehet rossz napja.

Egyebkent csak egy kerdesem van: Golt szerzett vagy nem? Hajott, vagy nem? Mirol beszelunk.

Shyr Kahn 2022.01.16. 08:50:32

@Mark Szabo: Ettol meg a teny teny: szinte minden merkozesen O az aki golt szerez. Akkor is ha szar kedve van. Ez minden, csak nem ingadozo teljesitmeny.

Koszonom, szep napot neked is!

Mark Szabo 2022.01.16. 08:50:53

Dybala azt felejtette el hogy ő van a Juventus-èrt nem fordítva.

MarcoT 2022.01.16. 08:50:54

Szerintem pedig, minden sportágban, minden sportolónak, minden egyes nap, minden versenyen, minden mérkőzésen bizonyítania kell. Ha másnak nem, hát saját magának. Lásd CR7 például. Éppen erről szól a sport. Ha valaki ezt nem érzi, azzal szerintem nagy baj van. Minden kiemelkedő képesség ellenére is.

Mark Szabo 2022.01.16. 08:53:58

@MarcoT: +1 Ez természetes, és az alázat is fontos

Shyr Kahn 2022.01.16. 08:58:28

Kicsit olvassatok a sorok kozott. Az ujsagiro burkoltan hazugnak hivta (kicsit kepzeld oda magad, ahogyan kijelentesz valamit es kerdezik toled: vajon hihetek neked?)... utana volt ez a kirohanasa, hogy senkinek nem kell bizonyitania.

Nem tudom. Nekem ez nem gaz. Ha igy leveszi a vallarol a felelosseget es golokat szerez, golpasszokat ad, akkor valoban nem igazan kell bizonyitania senkinek sem, mert ennel tobbet nem is igazan lehet elvarni egy szervezo kp-tol/csatartol.

Dzsákkeríni 2022.01.16. 09:15:37

@Shyr Kahn: Először is nekem hiába jössz ilyen lekezelő dumákkal, hogy miről beszélünk! 2. Tetszik neked vagy sem, egy CSAPATKAPITÁNY sohasem engedheti meg magának, hogy így viselkedjen! Példát kell mutatnia a viselkedésével! A csapattársai és a szurkolók felé egyaránt! 3. Kik szorongatják milyét? Csak elvárják tőle, hogy azt a teljesítményt tegye le a pályára konzisztensen, ami arányos azzal a fizetéssel amire magát predesztinálja! A tökeit maximum az unatkozó ágyasa szorongatja! 4. Nem vitattam, hogy gólt szerzett vagy hogy nem hajtott! A tegnapi viselkedését kritizáltam jogosan, nem pedig a játékát! 5. Egy szóval nem említettem Ronaldot! További szép napot neked!

Shyr Kahn 2022.01.16. 09:31:01

@Dzsákkeríni: A mirol beszelunk azert kerult oda az utolso mondataim vegere, mert amig valaki teljesit a palyan, tok mindegy, hogy milyen kepet vag a goljai utan. 2. A CSK is ember, ha tetszik, ha nem es mint minden embernek neki is vannak erosebb es gyengebb tulajdonsagai. Az evek soran szerintem sokat fejlodott emberileg es az oszinte gesztusert (golorom latszolagos hianya) erdemes kicsit belegondolni, hogy az vajon miert is lehet (mar amennyire bele tudunk, mert csak a felszint latjuk). 3. az hasonlat volt, de ezt te is tudod, szoval felesleges ennyire belemenni 4. elismerted a goljat, de utan eleg erosen kritizaltad a viselkedese miatt, amivel egyertelmuen jelezted, hogy a gol ellenere ellenszenvet valtott ki beloled. Ellenben, ha nem lo golt es szimpatikus - mint mondjuk Morata altalaban - lehet nem vagyunk elorebb... szoval melyik is a fontosabb? Kiemelni es kepzelegni, hogy a CSAPATKAPITANY egy, azaz egy nem tul szimpatikus golorome utan a csapat is hasonloan gyenge, hiszen ugye a CSK dolga motivalni mindenkit es ha neki szar napja van, akkor messzemeno kovetkezteteseket kell levonni ebbol... vagy esetleg eszrevenni, hogy a teljesitmenye nyoman a csapat begyujtotte a 3 pontot. 5. Nem kell Ronaldo-t emliteni, hogy a kettos mercet kiemeljem, jelezve, hogy Dybala-val szemben kicsit nagyobb az ellenszenv, hiszen gyenge emberi viselkedeseket lathatunk mas jatekosoktol is, de valahogy az kevesbe kerul teritekre. Cr azert jo pelda, mert O is golkiralykent, a csapat vezerekent engedett meg maganak folyamatos flegma viselkedest.

Dzsákkeríni 2022.01.16. 10:00:08

@Shyr Kahn: Nem fogsz meggyőzni! Teljesen mindegy most hogy, milyen szinten és milyen sportágban, de megadatott nekem, hogy csk lehessek és pontosan tudom, hogy a karszalagot viselő embernek milyen magatartást kell tanúsítania! Függetlenül attól, hogy este jártál-e a dinnyeföldön, éppen kaptál-e egy vitatható parkolási bírságot, vagy hogy milyen illatú légfrissítő van a vendégöltöző toalettjében! A csk az csk pont! És neki most nem a Csapat (direkt nem klubot írtam) problémája a legnagyobb gondja, hanem az ő vélt vagy valós sérelmei! Ki ő? Nagy Capitanók utódja vagy egy ostoba Balotelli, aki az ellenfél edzőjének az arcába mászik "gólörömként"? Ha meg ennyire bele akarod szőni Ronaldot, hát legyen! Szimpátiától függetlenül, csak a száraz tényeket nézve, ő egy ötszörös aranylabdás, a labdarúgás történetének vitathatatlanul egyik legnagyobb játékosa, akinek Dybala a cipőjét sem kötheti be sajnos.

GGábr81 2022.01.16. 10:06:33

@Dzsákkeríni: nem láttam a meccset, csak az összefoglalót, de ahogy leírtad én ugyan így néztem. Én szeretem Palikát de ezért adnék neki egy nagy tockost minimum

Camo76ers 2022.01.16. 10:18:41

@Dzsákkeríni: azért azt még hozzátenném , hogy Ronaldo olyan , mint a sportszeletes csávó . Mögötte minden romokban hever ! Nem véletlenül nem akart Allegri együtt dolgozni vele . A többi része igaz . Csak nézd meg , most is mit művel Unitedban . Madridban azóta is próbálják takarítani utána a romokat .

Dzsákkeríni 2022.01.16. 10:21:17

@GGábr81: Lehet úgy tűnik, hogy én nem kedvelem, de ez nem igaz! Viszont tegnap rettenetesen begőzöltem rá! Még egyszer mondom, az én olvasatomban így nem lehet viselkedni! És az utóbbi 2 évben kezd vele feltelni a zacskóm! Az egy dolog, hogy mennyire sérülékeny, de az unatkozó asszonykája, a licenc nélküli öccse-báttya ügynöke, a sírás hogy őt elnyomja Ronaldo, aztán mostmár ilyen megnyílvánulások... Tesz érte bőven, hogy rombolja a renoméját!

Dzsákkeríni 2022.01.16. 10:33:48

@Camo76ers: Szerintem Madridban nem romokat hagyott, hanem felépített múzeumi termeket, amit trófeákkal töltött meg a csapat, aminek az élére állt! Manchester vörösebbik fele meg alapból romokban hever, kérdés itt még be tudja-e indítani az építőipari vállalatát!:) Allegri meg sajnos láthatjuk hogy nem egy fáklyás menet sajnos és nekünk most már ez a probléma, nem az hogy CR mit alkot vagy nem alkot Manchesterben...

Camo76ers 2022.01.16. 11:27:10

@Dzsákkeríni: asszem nem fogunk közös nevezőre jutni ...

Csak Csucsu 2022.01.16. 11:27:56

NADEVAJONHOLVOLTGONDOR?!!?!
XD
Addig örüljünk amíg itt van s beveri néha mint ló a lónak :Dddd
Azért ha a szívére teszi az ember a kezét legelább fele fele alapon sáros az ügyben a klubunk is. Ennyi gól után a szerződése lejártával s folyamatos ígérgetésekkel amik kitudja igazak e vagy sem én már nem tudooom csak rakják be azt had játsszon
Forza Juve per sempre
Fino alla fine

Il Principino 2022.01.16. 11:45:30

Köszönjük szépen Paulo,hogy egy Udinese ellen tudsz villogni és erre megint nagy az arc..Az Inter ellen kellett volna frissen beállva hátadra venni a csapatot!

delpi0823 2022.01.16. 11:56:34

@Dzsákkeríni: Persze,tudjuk ott is a csapattarsak nem tudnak felnoni Crhez.........Majd mendes keres neki masik csapatot nyaron csak az a kerdes hogy ki lesz meg olyan balek hogy megveszi........

DelPiero2 2022.01.16. 11:59:45

Ahogy már korábban is leírtam a klub bizonyított bőven, Sarri menesztése (nem kedveltem Sarrit) a szerződésfelbontás következményeivel tisztában kellett volna lenniük. Ha jól értesültem, Allegri is a szerződése előtt ment el, de hamar megegyezett a klubbal. Ő teljesítette az "elvárást". A klubnak időnként irreális elvárásai vannak mind erkölcsi, (ADP, Mandzu, Marci) mind jogi téren (Sarri, Higu) aminek az is az oka, hogy balfácán módra szerződtetett néhány játékost (Ramsey) és nem tud fellépni ellenük, vagy nem akar (Paraciti) és ezért megpróbálja úgy hatékonyabbá tenni saját működését, hogy azokkal keménykedik, akik gyengébb ellenállást fejtenek ki, talán azért is amilyen poziban vannak. Gyengébb ellenállás: beszélhetünk arról is, hogy ADP, Nedved követte a B ligába a csapatot, önként dalolva lemondott fizetése feléről, vagy pl. most is lemondtak sokan a Covid miatt a fizetés egy részéről, de látjuk hogy pl. ADP milyen megbecsülést kapott, pláne úgy hogy simán meglőtt egy gólt az utolsó meccsein, és nem kiscsapatok ellen. Tény az is, hogy Dybala viselkedése nem tesz jót a klubnak.

Dzsákkeríni 2022.01.16. 12:04:21

@Camo76ers: Az nem baj! Én tiszteletben tartom a véleményed! Meg lehet ismerni a másik ember álláspontját így is, hogy normálisan elmondjuk miként látunk bizonyos embereket, szituációkat! Így legközelebb tudom, Te akkor is normálisan reagálsz, ha nem értesz egyet velem! Gondolom Te is látod, hogy ez nem működik mindenkivel.

delpi0823 2022.01.16. 12:07:00

@Dzsákkeríni: Ha mar ennyire tudod az illemtant hogy hogy kell viselkedni egy vezetonek,akkor talan lehet a vezetosegnek is elmagyarazhatnad hogy hogy kell viselkedni.Mert amit Arrivabane muvelt az minden csak nem vezetoikepessegre vall.Egy o meg abszolut semmit nem tett le az asztalra ezert a klubbert csak a szajat jartatja.Ketto ha meg o ugymond meg is mondja a "frankot" nem emelek ki senkit.Az ilyen dolgokat 4fal kozott kell intezni es nem a sajtoban kurtolgetni vilagga hogy az egyebkent is eleg nagy szarban levo csapatunknak meg tobb feszultseget generaljon.Szoval maradjunk annyiban sztem hogy ebben a tortenetben nem csak Dybala a hibas.Amiben egyetertunk hogy nem igy kellett volna reagalnia lehet,de az emberi oldalat nezve en meg hibaztatni se tudom ezert a reakcioert.

Dzsákkeríni 2022.01.16. 12:51:27

@delpi0823: Húú, neked nagy fájdalmat okozhattam, hogy rögtön személyeskedsz ahelyett, hogy értelmeznéd amiket írtam! Tehát még egyszer! Engem Juventus szurkolóként már cseppet sem érdekel, hogy CR mit csinál vagy nem csinál Manchesterben! Valamint nem érdekel Dybala lelkivilága sem, a pályán viselkedjen Juventus csapatkapitányhoz méltóan! Arrivabene most kezdte nem régen tevékenységét a csapatnál, és látszólag keményebb kézzel fog asztalra csapni, ami nem is baj.

Mark Szabo 2022.01.16. 13:01:30

@Camo76ers: A focit gólra játszák, Ronaldo= sok gól Elment, oké akkor bontakozzunk ki, nem sikerült a United nélküle kieső zónában lenne

delpi0823 2022.01.16. 14:37:18

@Mark Szabo: Ezt az oruletes nagy baromsagot ugye nem gondoltad komolyan mar ne haragudj meg........A united nelkule kieso zonaban lenne,ezt mar tavaly is a nagy Cr bu....ik elsutottek hogy nelkule a Juve kieso csapat lenne.Akkor tavaly hogy vegzett a United 2ik helyen a nagy cr nelkul?

delpi0823 2022.01.16. 14:41:47

@Dzsákkeríni: Ugy latom neked se sikerult ertelmezned a mondanivalomat.Ahogy Dybala megnyilvanult az szted nem helyenvalo de ahogy Arrivabene az szted igen.Egy vezetonek nem igy kell kommunikalnia a sajtofele sztem.Mert ezzel a kommonikacioval csak a lovat adja a sajto ala hogy meg tobb feszultseget generaljon a csapatfele,amire jelen helyzetunket tekintve egyaltalan semmi szuksege nincs a csapatnak.Ha neked Arrivabene megnyilvanulasa normalis de Dybalae nem akkor ott eleg nagy baj van sztem.

Mark Szabo 2022.01.16. 14:52:03

@delpi0823: Nem haragszom. Volt egy cikk is ami szépen levezette. A CR antib@#$k már besültek ezzel a CR nélkül jobbak vagyunk szöveggel. Kar ezt a dolgot elkezdeni. :-)

Mark Szabo 2022.01.16. 14:53:33

@delpi0823: Arrivabene: Mindenkinek bizonyítania kell mert ez a Juventus! Fu de ronda megnyilvánulás.

Juvino 2022.01.16. 15:28:59

Arrivabene nem kezdo vezeto, a Ferrarinal mar "bizonyitott". A fociban kezdo,de azt tudnia kene,h mit mondhat a sajtonak, ezzel csak plusz feszkot general. Probalja bizonyitani azoknak akik ideraktak, h őt miert is raktak ide...kemenykezu rendrakonak. Egyebkent vszinu tudja is, igy uzent. Es az is vszinu, h igy kapott valaszt Dybalatol.
Nagyon komoly ez a Dybala-Ronaldo vita...

Mark Szabo 2022.01.16. 15:38:40

@Juvino: Én se értem miért kel felhozni állandóan CR-t, 1 az hogy már itt sincs, 2 33 meccsen 31 gólt szerzett, semmi, ertelme Dybalahoz hasonlítani, főleg mostantól

Juvino 2022.01.16. 15:50:19

@Mark Szabo: CR mar a mult(fuggetlenul attol, h mit jelentett az ittlete). Dybala viszont meg itt van es ő is kepes kulonbseget jelenteni egy meccsen. Egyebkent az egyetlen, aki Chiesa mellett tudott ervenyesulni CR mellett tamadokent. MVP-nek is valasztottak abban a szezonban. Sztem vhogy ugy kene felfogni, h van egy Dybala szintu jatekos, aki ingyen igazolhato most es 8+2 sikerult lealkudni a beret. Es ha nem csapunk le ra, akkor mas boldogan megteszi majd.

delpi0823 2022.01.16. 15:53:21

@Mark Szabo: Sztem nem vagyunk se jobbak se rosszabbak nelkule.Ugyanazert a celert kuzdunk iden is meg tavaly is.Hogy erjunk oda a 4ik helyre a bajnoksagban.Azert meg folosleges neki akkor evi 31 milliot fizetni.A Blben mar ott vagyunk a 16kozott ami vele szintugy a vegallomas volt ugy hogy sztem hulyeseg is elkezdeni a fejtegetest.Engem csak az ilyen hulye hozzaszolasok idegesitenek mar ne haragudj meg hogy nelkule kieso helyen lennenk meg a united is.Mikor te is nagyon jol tudod hogy ez egy oltari nagy baromsag.Jossz itt a real madridos korszakaval,csak azt felejtetitek el hogy az a Cr egy kicsit mas dinamikaval rendelkezett meg gyorsasaggal.Perez sztem meg most is rohog rajtunk hogy 117 milliot perkaltunk ki erte 33evesen.A premierleagube meg mar teljesen latszik hogy meg annyi sot se fog megenni amennyit itt nalunk.Neki meg a psg jo lett volna csak hat az arabok inkabb Messit preferaltak helyette.

Mark Szabo 2022.01.16. 15:54:23

@Juvino: Sérülékeny és maximum középszer, jelenlegi helyzetükben mi vagyunk a Serie a leg túlfizetettebb csapata, okosan kell építkezni ès REÁLISAN költeni a pénzt

Mark Szabo 2022.01.16. 16:01:17

@delpi0823: Relatív hogy mi hülye komment, én mondjuk nem mondtam hogy kiesők leszünk nélküle, de azt nem értem hogy hogy jön fel CR, felejtsük már el PLS, lehet mindent oltári nagy baromságnak hívni de a statok nem hazudnak, várjuk meg hol leszünk az idény végén (én nem bánom ha nem lessz BL helyezes mert szerintem itt teljes újjá építés kell)

Mark Szabo 2022.01.16. 16:05:01

Dybalának meg kellett volna értenie hogy a csapat milyen helyzetben van és hogy ő milyen Sérülékeny, tisztelnie kell a mezt, nem a vezetőséget!

delpi0823 2022.01.16. 16:07:16

@Mark Szabo: Tudod te is nagyon jol hogy nem ennyi volt a nyilatkozata,Dybalat kulon kiemelte.

Mark Szabo 2022.01.16. 16:13:51

@delpi0823: Persze, de vajon miért? Csak úgy nem, az első ajánlatot meg Dybala nem fogadta el, nem tudjuk pontosan hogyan is zajlottak azok a tárgyalások

Dzsákkeríni 2022.01.16. 16:19:07

@delpi0823: Folytasd nyugodtan az arcoskodást, még tűröm. Szóval, igen, elég nagy baj van nálam és még sokunknál, akik respektálják, hogy végre azt hallják, hogy megszűnik a játékosuralom, és igenis kapja össze magát ez a semmirekellő banda (tisztelet a nagyon kevés kivételnek) élén azzal a játékossal aki köré itt kimondva építeni akarnák az új projektet! Ő meg jobban tette volna, ha fogadja a társai gratulációt, és odarohan ahhoz a kevés szurkolóhoz aki bejutott, hogy megünnepeljék őt! Ha választ akart adni valakinek, ez lett volna méltó a csapaton belüli státuszához! Ehelyett elkezd feszíteni, hogy be tudott lőni egy ajtó-ablak ziccert a világverő Udinese kapujába... Amúgy a fizetését jelenleg is onnan kapja, ahová csúnyán nézegetett!

Juvino 2022.01.16. 16:19:15

@Mark Szabo: Nem ot kene eloszor elkuldeni,hanem 5-6 masik jatekost es azok helyere okosan igazolni.
Sajnos nem banunk jol mostanaban a legendainkkal. Es mi szurkolok sirunk miattuk(DP, Marci). Nekik itt kene lenniuk a klub kozeleben. Mas csapatnal ez miert mukodik?? Hivatkozunk rajuk, mint klubhuseg mintakepei, mikozben ez a vezetes olyan messzire tolta oket a klubtol, amennyire csak tudtak:(( De nem igy kellett volna banni Mandzuval vagy Higuval sem. Dybalat is banni fogjuk, en legalabbis mindenkeppen.

delpi0823 2022.01.16. 16:23:07

@Mark Szabo: Hat ebben egyetertunk,bar az ujjaepiteshez azert az egyik bl helyre azert igen csak jo lenne odaerni.A teljes kozeppalyas sorunkat kb lekene cserelni,en csak Locatellit meg esetleg Mckenniet tartanam meg.Kozephatvedet is kene igazolni ha de ligt is tavozik akkor meg plane.

Mark Szabo 2022.01.16. 16:33:54

@Juvino: Utálom az egész vezetőséget, majdnem mindenkit elküldenèk Chiesan kívül, csak hogy tud hogy egy lapon vagyunk

Mark Szabo 2022.01.16. 16:35:24

@delpi0823: BL helyel szerintem az a gond mint az NBA-ben a 7-8. helyezèssel, nem teljesen egyértelmű hogy újjá kell építenünk, kell nekünk egy negatív löket ehhez

delpi0823 2022.01.16. 16:38:26

@Dzsákkeríni: Majd hiszem,ha latom.Szavak melle jo lenne ha tetteket is latnank.Vagy inkabb eloszor tetteket majd utana johetne a pofazas.Nem Dybala a legfobb problemaja a klubnak maradjunk annyiban.Amig a sok semmirekello itt van Ramsey,Rabiot,Bentancur,Sandro,Arthur es meg sorolhatnam addig ezek csak ures szavak Arrivabanetol.Lathatjuk Marrotta nelkul hova sikerult kormanyozniuk a klubbot Agnellieknek........Ha annyira eroskezu ez az Arrivabane akkor mar mondjuk megszabadult volna par semmirekellotol reg.

venember83 2022.01.16. 16:42:07

@delpi0823: hát persze, élő szerződés mellett nagyon könnyű ám játékosoktól megszabadulni úgy, hogy a kassza üres, s nem lehet bánatpénzt fizetni. Irreális elvárásokat azért ne támasszunk senkivel szemben.

Mark Szabo 2022.01.16. 16:47:48

@Dzsákkeríni: Fantasztikus módon le tudod írni a lényeget, fölösleges ehhez bármit hozzá tenni Viszont nyugodjunk le mind végre

Mark Szabo 2022.01.16. 16:50:43

@delpi0823: Nem ő a fő probléma ebben 100% ban egyetèrtünk, viszont remélem abban is hogy neki kellene példát mutatni!

Mark Szabo 2022.01.16. 16:56:16

Visszakerestem már ezt a nyilatkozatot, hát az a kiemelés nem úgy volt ahogy, sőt utána egy későbbi nyilatkozatában ki is tért erre:

"A vezetőt megkérdezték Paulo Dybala hosszas szerződéshosszabbítási tortúrájáról.

„Elmondtuk, hogy a játékosokkal ismét majd februárban fogunk leülni, hogy kiértékeljük a helyzetüket. Mindenkinek ki kell érdemelnie a helyét a csapatban, s bizonyítania kell, hogy ér annyit, amennyire saját magát értékeli mindenféle feltételezések, mesék vagy ellenkezések nélkül.

"Mindenkinek bizonyítania kell az értékét, vezetőknek, játékosoknak és edzőknek. Meglátjuk a következő pár meccsen, hogy bizonyítanak-e. Tekintsünk a jövőbe, s próbáljuk meg elérni a saját magunk számára meghatározott célkitűzéseket.”

Juvino 2022.01.16. 17:02:15

Sokan boldogak lennenk,ha Ramsey csak annyit tudna jatszani es ugy teljesitene,m Dybala:) Vele erdemes osszehasonlitani, nem CR-rel. Egy az,h meg itt van, a masik meg,h a posztjuk is kozelebb van egymashoz. Es meg a fizujuk is kozel lenne egymashoz. Ramseynel nem volt ilyen ellenallas,pedig akkor is lehetett tudni, h serulekeny. Egyebkent,ha most nem megy el en nem engednem el valogatott meccsre sem. A sz@patas kolcsonos dolog

Juvino 2022.01.16. 17:03:18

@Juvino: marmint, mikor Ramsey ide igazolt

Mark Szabo 2022.01.16. 17:04:21

Itt a másik, semmi baj ezzel:
"„Én csak azt mondom, amit gondolok, s amit Paulo Dybalára mondtam, az igaz a Juventus összes játékosára. Tartást, akaratot és a győzelem iránti vágyat akarom látni a játékosoktól.

Aki pedig a tízes mezt viseli, annak tudnia kell, milyen töltettel is rendelkezik a Juventusnál ez a mez. Amit Paulo Dybalára mondtam, az korántsem csak rá vonatkozik, hanem mindenkire.”

Mark Szabo 2022.01.16. 17:06:23

@Juvino: Ramsey egyértelműen flop, inkább Dybalát a Serie A listákhoz lehet hasonlítani.

GodPiero 2022.01.16. 17:36:00

@Juvino: Mennyiért vettük Ramsyt és mennyiért dybalát? Na ugye....

Juvino 2022.01.16. 17:38:32

@Mark Szabo: Ramsey egy es megismetelhetetlen,a Juve Neoja! He is the ONE!:))

GodPiero 2022.01.16. 17:38:51

@Juvino: dybala mint legenda??? Hol? Melyik dimenzióban?????

Juvino 2022.01.16. 17:42:35

@GodPiero: mert akkor meg nem volt ennyire elterjedt az ingyen igazolas. Ez segitett is felvinni a jatekosok beret es mi ebben elenjartunk sajnos. De Dybalat is ugy kell felfogni,h most egy ingyen igazolhato jatekos a piacon

Shyr Kahn 2022.01.16. 18:13:11

Sztem nezzuk azt, amit egy focistanal kell. A statisztikat. CR kimagasodott. Dybala kimagaslik. Ezek tenyek.

Azonban eppen azok nagy resze, akik CR mellett foglaltak allast akkor is amikor lathatoan negativ hozadeka volt az ittletenek (goljaival kiegyenlitette azt, de az igen kesoi elmenetelevel nagy szarba hagyta a csapatot), azok nagy resze Dybala-nak nekiesik zero toleranciaval.

Csupan ezert lett CR felhozva es nem masert.

Dybala helytelenul viselkedett: valoszinu igen.
Dybala golt szerzett es jol jatszott: igen.

Mindenki dontse el, hogy ezt az ellentmondasossagot hogyan ertelmezi... hogy tud valaki hajtani es jol jatszani, amikor flegma es "nem kell bizonyitania"? Erdemes kicsit ragodni ezen a kerdeses, valamint azon is, hogy mi szamit jobban: a teljesitmeny, vagy a duma?

Shyr Kahn 2022.01.16. 18:14:53

Persze tudom... valaki szerint a teljesitmenye is ingadozo. Ezt viszont nem igazan tamasztja ala a statisztika, hacsak nem szamit ingadozasnak a serulesek szama miatti kevesebb jatek.

Dzsákkeríni 2022.01.16. 18:35:20

@venember83: +1, valamint azt tegyük hozzá hogy eddig 1 mercato van mögötte, aminek az elején lett kinevezve. Ennyi idő alatt még nem válthatta meg a világot.
@Mark Szabo: köszi szépen! Én nyugodt vagyok, csak nem szeretem, ha valaki ilyen stílusban kezdeményez párbeszédet, azért mert nincs velem egy véleményen. Eltérő álláspontokat meg lehet vitatni normális keretek között, személyeskedés nélkül is!

Mark Szabo 2022.01.16. 18:37:45

@Shyr Kahn: Ebben csak azzal nem értek egyet hogy Dybala kimagaslik, a keretből igen, a Serie A mezőnyében nagyon nem

Mark Szabo 2022.01.16. 18:46:23

@Shyr Kahn: Èvek óta ingadozó, igen Legtöbb ember szerint

Juvino 2022.01.16. 19:55:41

@GodPiero: Nem, ő meg nem legenda, "csak" egy 100 golos jatekos a juvenal. Es mint ilyen, minden eselye megvan ra,h azza valjon a kepessegei alapjan. Es az eddigi

Juvino 2022.01.16. 19:59:01

@Juvino: es az eddigi Juves teljesitmenye miatt sem erdemli meg az ilyen szintu ekezest. Foleg olyanpktol, akik istenitik CR-t. Kettos mercenek erzem a reszukrol. Van itt eleg kerekkoto, akit Dybala elott lehet szidni. Kezdve a vezetoseggel

Mark Szabo 2022.01.16. 21:57:08

@Juvino: Istenítik=reálisan látják a dolgokat?

Juventina7 2022.01.16. 22:49:08

Sziasztok. Én csak egy valamire emlékeztetnélek titeket. Moggi papa többször is kihangsúlyozta a múltban, hogy Del Piero szerződéshosszabbításai kész rémálom volt minden egyes alkalommal, nagyon nehezen tudtak vele megegyezni. Tudom, hogy hajlamosak vagyunk mindannyian túlidealizálni legendánkat, hiszen ő az isten a mai napig, csupán szerettem volna kicsit árnyalni a Dybala szerződése körüli mizéria képét. Elvileg tavaly ősz tájékán már végre megegyeztek a pénzügyi részleteket illetően (legalábbis erről lehetett olvasni), és ha ebből az alkuból most idénre hirtelen kifarolt a klubvezetés, na az nagyon nem korrekt. Ez ugyanolyan, mint egy hétköznapi ajánlattételnél, ahol egy ilyen helyzetben a kihátráló felet a továbbiakban már nem vennék komolyan, hitelesnek a potenciális üzletfelek.
Ja és gondolom még az is megvan mindenkinek, hogy a 2000-es év körül Alex volt a VILÁG legjobban fizetett focistája, most meg 5? vs 8 millió euro a vitaalap...persze, mondanátok, hogy összehasonlíthatatlan a két játékos, ezt inkább arra értem, hogy mára nagyon meggyengültünk gazdaságilag is.

Mark Szabo 2022.01.16. 23:49:50

@Juventina7: Tárgytalan, Dybala nem fogadta el a felkínált szerződést.

Juvino 2022.01.17. 00:21:31

@Mark Szabo: az elso felajanlast nem fogadta el,m 12 szeretett volna. Kesobb viszont Ő engedett es elfogadta a klub altal ajanlott 8-at. Tehat elengedte az egyharmadat az igenyenek mivel itt szeretett volna jatszani. Majd ezutan meg megvaltoztatjak a kozos megallapodast? Ha igy volt, en is morcos lennek

Mark Szabo 2022.01.17. 00:23:22

@Juvino: Ő engedett? Sosem fogadta el a 8 milliót. már rég alá lenne írva a szerződés ha így lett volna

Juvino 2022.01.17. 00:26:15

@Mark Szabo: bocsi! Akkor 12+bonuszok helyett 8+bonuszok. De nem ez a lenyeg,hanem hogy megallapodtak!

Mark Szabo 2022.01.17. 00:28:47

@Juvino: Azt sajnos nem tudjuk pontosan hogy megállapodtak-e, csak a számok bizonyosak, így vagy úgy hamarosan eldől a sorsa és ki fog derülni pontosan mi is történt

Juvino 2022.01.17. 00:37:28

@Mark Szabo: ez az! Mi vitazhatunk itt ha igazibol fingunk sincs,h mi is zajlott le pontosan. Csak a mediabol taplalkozunk mi is. Lehet,h soha nem is fogjuk megtudni. Ezert nem bantom en sem m ahogy Roncit sem bantottam. De Chiesa kivalasaval az egyetlen epkezlab tamadonk sajnos. Ha jon meg egy komoly csatar, akkor is szukseg lesz ra. Es ennyiert jobbat nem fogunk talalni,hiaba mondjak itt sokan. Raadasul ingyen igazolhato,amit szeretunk:)))

Shyr Kahn 2022.01.17. 00:52:06

@Juventina7: ++@Juvino: ++@Mark Szabo: Mar mindenki a 8 millas szerzodesrol beszel egy ideje... ideertve a sajtot is. Csupan a vezetoseg kozben kozolte, hogy februarig nem irnak semmit sem ala. Az elozo napi cikkek kozott megtalalod, hogy ki lett mondva: a (szobeli) megallapodas megszuletett mar es tobbszor elmondtak, hogy az ev vege fele ez alairasra kerult volna.

Mi tortent azota? Dybala osszeszedett egy serulest, a vezetoseg pedig elmondta, hogy mindenkinek bizonyitania kell es nincs alairas februarig. Mikozben Dybala szinte az osszes merkozesen jol jatszott iden. A vezetoseg pedig nem veletlenul ajanlott fel 8+bonuszt. Nyilvan az elozo evben lattak a serulesei szamat... vagy talan nem volt tiszta szamukra a dolog?

Akarhogy is nezem nekem nem jon le miert a jatekost kell egyedul savazni.

venember83 2022.01.17. 06:59:39

@Shyr Kahn: "Dybala osszeszedett egy serulest, a vezetoseg pedig elmondta, hogy mindenkinek bizonyitania kell es nincs alairas februarig."

Azt ne felejtsd ki, hogy nem vált sokkal biztosabbá a BL-hely a Juve számára. Talán ez is fontos, ha szerződéshosszabbításról van szó, főleg egy magasabb bérű játékos esetében.

Friss hír az oldalon, a vezetőséget is lehet most már savazni vagy éltetni, mindenki hitvallása/belátása szerint. Én csak azt érzem, hogy ez a sztori kezd lassan méltatlan lenni úgy a Juventushoz, mint Dybalához. Illetve az már jó ideje, de a Messi-Barca nyári színjáték után én már nem lepődök meg, undorító az egész futballbiznisz.

Shyr Kahn 2022.01.17. 07:15:56

@venember83: A BL hely nagy kieses lehet, ez igaz, de ettol meg a versenykepessegunk megorzese erdekeben nem erzem, hogy egy kvazi "ingyen" igazolhato jatekos, akinek rettentoen nem is magas a bere (8+2 milla, ellenben pl deLigt-evel), az akinek a kiszorasan gondolkozni kellene. Pontosan azert sem, mert a BL helyek hijjan, olyan jatekosokra lesz szukseg, akik vissza tudnak repiteni a legmagasabb szintre.

En egyebkent tovabbra is bizok benne, hogy a negyedik helyet el tudjuk csipni. Most sem allunk annyira szarul es mintha a Napoli is lotavon belul lenne.

Abban egyebkent melyen egyetertek, hogy ez a sztori mar nagyon meltatlan kezd lenni a klub es Dybala kozos tortenetenek kapcsan is.

En egyebkent megertem, ha probaljak motivalni a csapatot ezzel a "februarban majd elvalik" szoveggel, de ez nehany jatekos eseten pontosan forditva sulhet el, hiszen azok akikkel mar kozel volt az irasbeli megallapodas es lejaro szerzodesuk van (Dybala, Berna), nem feltetlenul erezhetik jogosnak a dolgot. Mig azok, akiknek evekig szerzodesuk van, pontosan tudjak, hogy hatradolhetnek, hiszen jogilag csak ugy nem lehet oket kirugni a csapatbol.

Errol most eszembe jutott Tiago Mendes (aki siman uldogelt a padon, semmit sem mutatva), aki meg az egykori CEO-t is bezarta a budiba :) Emlekszel meg ra? mekkora sztori igy utolag: bleacherreport.com/articles/53307-tiago-mendes-locks-juventus-chief-in-the-restroom

GodPiero 2022.01.17. 08:50:50

@Shyr Kahn: Nem akarom védeni, de Rabiot - Ramsey duó egyrészt a válság elött jött másrészt ingyen - némi aláírás pénzért....
Biztos vagyok benne, hogy jelen helyzetben egyiknek sem adnának ennyi pénzt - ha egyáltalán leigazolnák..
Szerintem de Ligt-nek sem adnának most 12 milla fizut - nem is ér annyit...
dybala 40+ milláért jött és volt 5 éve bizonytani, hogy megérdemel 10 misit - nem

Jelen pillanatban úgy gondolom, hogy akkora szarban van a klub, hogy minden pénz számít. Az 5 legjobban kereső játékosnak nagyobb a bérkerete mint egy középcsapat teljes keretének...

Én nem adnék senkinek sem 6 milla + bónusz fizut...

GodPiero 2022.01.17. 08:56:06

@Juventina7:
1- A 2000 években ADP és Buffon is 6 millát keresett - ez lett volna a legnagyobb fizu?
2- ADP-vel olyan nehéz volt szerződést hosszabítani, hogy egy üres szerződést aláírt és mondta hogy a vezetőség írjon rá összeget....

Shyr Kahn 2022.01.17. 09:09:52

@GodPiero: En sem adnek, de ebben az esetben bucsut lehet inteni a felkapaszkodasnak, mert a piacon vannak olyan klubok, akik ennel az osszegnel joval tobbet adnak egy kozepesnek mondhato jatekosert. Magyaran igy a versenyt elveszitjuk es tovabb sullyedhetunk... persze ha az Arsenal jelenti a peldat, hajra!

GodPiero 2022.01.17. 09:28:09

@Shyr Kahn: Ahhoz, hogy az Olasz bajnokság dobogóján végezzük nem kell horror fizukat adni - lásd Atalanta, sinter - Bl-ben meg semmi esélyünk az olajos csapatokkal szemben (anyagilag )...

Nehéz kimondani, de ha egy gazdag klub ( city, psg, Real etc ) kinéz egy játékost akkor nekünk esélyünk sincs - nemhogy versenyképes fizura de még az átigazolásra sem ...

Azok az idők jönnek, amikor a lepattanókat kell ügyesen kimazsolázni: Icardi, Belotti etc

Nehogy azt gondolja valaki is hogy versenyben leszünk Vlahovic, Haaland, Zakaria kegyeiért...

Shyr Kahn 2022.01.17. 09:31:07

@GodPiero: A Juventus brand ezt az utat nem engedheti meg maganak. A Bl mindig is cel kell, hogy legyen. Addig legalabbis mindenkeppen, amig a csapat a BL-ben indulhat.

GodPiero 2022.01.17. 09:53:52

@Shyr Kahn: Nekünk az alap célunk a bajnokság dobogója és a Bl 8-ba kerülés...
Lesznek évek amikor jobban megy ( Bl elő/döntő ) lesznek amikor kevésbé...

Semmi nem indokolja a 8 + x millás fizukat....

Biztos vagyok benne, hogy ezért is fogjuk eladni de Ligt-et hamarosan...

Juvino 2022.01.17. 11:20:54

@Shyr Kahn: teljesen egyetertek!
Mi nem tudunk ugy igazolni,m az Atalanta vagy most az Inter...az elmult evek igazolasai mutatjak. Ha jo volt vki, inkabb eladtuk. Csak Loca es Chiesa akik rendben vannak. Ok is csak azert kerultek ide-maradtak itt,m ide akartak jonni. Vagy kene talalnunk egy erre megfelelo embert, h hozzon keves penzert jo jatekosokat.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása