De Winter: "Boldog vagyok, hogy maradtam Torinóban"

de_winter_koni_juventus_1.jpgA Juventus jelenlegi szezonjának nagy felfedezettje a 19 esztendős belga védőtehetség, Koni De Winter lehet, aki történelmet írt Torinóban, mikor a klub történetének valaha volt legfiatalabb kezdőjátékosaként lépett pályára a Bajnokok Ligájában, a Malmö elleni csoportmérkőzésen.

"Bonucci és Dybala rengeteget segítettek azzal, hogy bátorítottak. Minden nagyon gyorsan történt., Allegri csak három órával a mérkőzés előtt beszélt velem. Nyugodt maradtam, ahogyan a mérkőzésre vártam, leszámítva az utolsó tíz percet a kezdés előtt." - nyilatkozta a fiatal játékos a Nieuwsblad munkatársának.

"Megvolt a lehetőség, hogy kölcsönben visszatérjek Belgiumba a Club Brugges csapatához. Már beszéltem róla a menedzseremmel, csak a megállapodás hiányzott a két klub között, ami végül nem született meg. Ma kijelenthetem, boldog vagyok, hogy maradtam Torinóban. 

A Serie C egy olyan sorozat, amelyet nem szabad alábecsülni. A csapatok gyakran játszanak ott egy fizikális csatárral, akire a játék felépítése során hagyatkoznak. Úgy gondolom, hogy tökéletes terep a fejlődéshez, mert az esetleges hibáid nem kerülnek a címlapokra."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr716790526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GodPiero 2021.12.22. 21:28:24

Nem is vallott kudarcot....
Érdemes lenne rá figyelni...

Dzsákkeríni 2021.12.22. 21:50:46

Én akkor lennék boldog, ha Souléval egyetemben elkezdenétek megkapni a lehetőséget a bajnokságban...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4139) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása