Az Atalanta elleni mérkőzés

serie_a_logo_1.jpgA Juventus szép lassan megkezdte a felzárkózást hazája bajnokságában, s ennek fontos lépése volt, hogy az előző fordulóban rendkívül értékes győzelmet aratott a Lazio otthonában.

A magabiztos teljesítmény után hatalmas pofon következett, mivel a csapat a Bajnokok Ligája csoportkörében kilátástalan játékot mutatva szenvedett súlyos, 4:0-ás vereséget a címvédő Chelsea otthonában.

A zebramezesek szombat kora este egy újabb nehéz feladat előtt állnak, hiszen Gasperini Atalantája látogat Torinóba, amely az utóbbi évek során az olasz bajnokság fontos és meghatározó szereplőjévé lépett elő, de már a Bajnokok Ligájában is letette a névjegyét.

Massimiliano Allegri keretéből hiányzik az izomsérülése miatt körülbelül kéthónapos kényszerpihenőjét töltő Danilo, a még mindig felépülőben lévő Mattia De Sciglio, és a látszólag inkább a válogatott meccseket preferáló Aaron Ramsey, viszont a keretben találhatjuk a minap már a srácokkal dolgozó Giorgio Chiellinit és Federico Bernardeschit.

A 18:00-kor kezdődő mérkőzést az Sport 1 közvetíti élőben.

A Juventus 23 fős kerete a következő:

Kapusok: Szczęsny, Pinsoglio, Perin

Védők: Chiellini, De Ligt, Cuadrado, Alex Sandro, Pellegrini, Bonucci, Rugani, De Winter

Középpályások: Arthur, McKennie, Bernardeschi, Chiesa, Rabiot, Locatelli, Bentancur, Kuluševski

Támadók: Morata, Dybala, Kean, Kaio Jorge

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4616765932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venember83 2021.11.27. 16:55:55

Szczesny - Cuadrado, Bonucci, De Ligt, Alex Sandro - Chiesa, McKennie, Locatelli, Rabiot - Dybala, Morata

The king of alibis 2021.11.27. 17:12:06

Szánalmas kezdő már megint

The king of alibis 2021.11.27. 17:37:36

@Camo76ers: a bohóc Rabiot helyett bárkinek
S a kiégett Alex Sandro helyett is nyugodtan játszhatna Pellegrini
Morata helyett is bárki

Rocky80 2021.11.27. 17:55:33

Berna kezdhetett volna...

Del Pybala 2021.11.27. 17:57:14

@Rocky80: Isten mentsen minket attol...

Csak Csucsu 2021.11.27. 18:01:59

Mai jóslatok: Rabiot mesterhármas Morata gólpasszokkal
Forza Juve per sempre

Tony. 2021.11.27. 18:03:41

Kva gyenge ez a keret, így végignéz az ember a kezdőn és egy szem igazán fajsúlyos játékost nem lát, egy klasszist.

Tony. 2021.11.27. 18:06:57

Danilo kiesése meg nem is azért fájó főleg, hogy stabil ember, de ezzel elveszik az opció Cuadrado későbbi beállítására, aki kb az 1 aki csereként változást hoz.

alexGicamo 2021.11.27. 18:14:41

Mi ez a harci festés ? Kicsit lemaradtam az elejéről .

Galbandi 2021.11.27. 18:18:01

@Camo76ers: 'kinek kéne kezdeni ?' Én lehet, hogy most megpróbáltam volna Keant a kezdőben. Az Atalanta három magas belső védővel játszik, köztük talán Dybala és Kean a sebességével és dinamizmusával tudna zavart okozni.

Kasabai 2021.11.27. 18:23:46

Na, játszunk.. vannak passzok, cselek.

Galbandi 2021.11.27. 18:28:13

De Ligt micsoda hülyeségeket csinál ma.

babo0410 2021.11.27. 18:29:08

Allegrinek szólhatnának, hogy a futballt gólra játszák. Tetszene a meccs, de az nem tetszik, hogy Dybala is többet védekezik, mint támad, pedig ő támadó lenne. Így meg nehéz lesz.

juve28adam 2021.11.27. 18:31:46

Az a sok eladott laszti...

Juventino86 2021.11.27. 18:31:56

Te jó ég, Morata, ez mi volt???? Gólpassz az ellenfélnek. Gyalázatos formában van. Miért kezd egyáltalán?

Chiacchiarelli 2021.11.27. 18:32:14

Pánikra semmi ok, még csak egyet kaptunk. További szívós védekezéssel meg lehet úszni 4 alatt. Legendás sztáredzőnk parádés játéka. Gratulálok!

Galbandi 2021.11.27. 18:32:32

De Ligt beragadt. Totál indiszponált ma a srác..

James Zabiela 2021.11.27. 18:32:42

Pont egy Zapata szintű csatàr hiànyzik!

babo0410 2021.11.27. 18:33:14

Az a baj, hogy mindenki hátul van, aztán támadásnál senki nincs elől, akit lehetne indítani.

MdewC 2021.11.27. 18:34:42

@James Zabiela: nem kicsit. Lukaku mikor nem jött össze, még neki is örültem volna.

Keményen belőtte.

James Zabiela 2021.11.27. 18:35:57

@MdewC: Jó lesz nekünk Morata is

venember83 2021.11.27. 18:35:58

@alexGicamo: nőkkel elleni erőszakkal szembeni tiltakozás/figyelemfelhívás.

MdewC 2021.11.27. 18:36:00

@Juventino86: Se Kean se brazil srác nincs a padon ugye?

Roli921 2021.11.27. 18:36:05

Rabiot , de Light, Sándor, Morata azonnal le

Rikoo 2021.11.27. 18:36:50

@babo0410: Próbálunk támadni csak nem tudunk. Nyílt a meccs, de folyamatosan eladjuk a labdákat és nem tudunk támadni.
Rossz labdaátvételek, pontatlan passzok. Így lehetetlen támadni.

alexGicamo 2021.11.27. 18:36:58

@venember83: Köszönöm a választ ! Szép gesztus a résztvevők részéről !

venember83 2021.11.27. 18:37:49

@Galbandi: ilyen meccsek mellett, legyen szó eredményről, látványról és/vagy teljesítményről, lassan a szurkolók is azok lesznek.

The king of alibis 2021.11.27. 18:39:39

Egy rakás xar az egész
Még Pirloval sem voltunk ennyire gyengék a kiábrándítóan rosszak

babo0410 2021.11.27. 18:39:58

@Rikoo: Meg azért az se segít, hogy mindenki folyton a tizenhatosunk környékén van.
Most próbálkozunk feljebb jönni, csak nem értem ehhez miért kell gólt kapni?

west30 2021.11.27. 18:41:48

Ez a csapat kb olyan szinten van mint amikor 2-szer hetedikek lettunk.A kulonbseg csak annyi,hogy a mostani csapat koltsegvetese legalabb 4-szer akkora.

juve28adam 2021.11.27. 18:42:06

Én komolyan nem értem hogy mi kell ahhoz, hogy egyes játékosokat elfelejtsen Allegri.

Galbandi 2021.11.27. 18:42:09

@Rikoo: 'Próbálunk támadni csak nem tudunk.'

Én Chiesa helyzeténél éreztem leginkább, hogy nem a támadásra épül a taktikánk. Éppen ellenkezőleg látom: Allegri tudta, hogy az Atalanta mindig nagyon magasan presszingel egészen addig, amíg meg nem szerzik a vezetést. Szerintem ezt akarta kihasználni, mert érezte, hogy ilyenkor nagy területek nyílnak hátul. Csak akkor végképp nem értem, miért Morata kezdett, aki erre a játékra nem igazán alkalmas. Talán védekezésben lát többet benne Allegri, mint Keanben vagy Kaioban, vagy nem tudom...

Csak Csucsu 2021.11.27. 18:44:06

Ki most az Ajax eddzője meg egy pár embert a szakmai stábból áthozhatnánk mert ez kilátástalan. Értem én hogy van ez 44-2 3-5-2 csúcshybrid gépezete, de rohadtul nincsenek még hozzá az emberei és amúgyis több helyen legalább 2 posztos univerzális játékos kell...azt is megértem jó ez az ő taktikája nem rossz...de hogy bdskrvstnt van Rabiot meg Morata még mindig a kezdőben?!!!!!! Néz egyáltalán aktuális formát a mester vagy csak kigondolja hogy ez a legjobb?! Nem hiszem el hogy eddzésen brillíroznának utána meccsen meg azt tolják az arcomba?!
Lassan kezdem feladni a reményt benne kb ott tart most ahol abbahagyta anno...

danimester1 2021.11.27. 18:44:34

Gyerekek ez elég gyenge eddig,igazából nem tudom eldönteni hogy mire számíthatok,számíthatunk.Rossz nézni a csapatot,mert egyértelmű hogy a gondok nem kicsik.Szerintem maguk sem tudják mi a megoldás és egyre lejjebb csúszunk mentálisan és fizikálisan.

Rikoo 2021.11.27. 18:44:45

@babo0410: Próbáltunk az első perctől kezdve, ha láttad a középkezdést már akkor is támadni akartunk, csak nem tudunk.
Néhányan teljesen le vannak épülve fizikailag és technikailag. Egymásért nem tudnak küzdeni a srácok.
Hiába mennénk előre, nem tudunk.
Rossz mozgások, folytonos technikai hibák stb...

Chiacchiarelli 2021.11.27. 18:46:53

@juve28adam: Semmi. Újra és újra belelépünk vele ugyanazokba a hibákba. Betegesen ragaszkodik tehetségtelen, lassú, körülményes játékosokhoz. Teméredek példa volt erre az előző Allegri korszakban. A nagy fanatikusait kérdezném, hogy mi a következő 5 éves víziója ennek a legendának? Ha a csapat teljes tönketétele akkor nagyon jó úton jár.

Csak Csucsu 2021.11.27. 18:47:03

Locatelli basszus klasszist hoz lassan. Látszik ő még csak pár hónapja van itt..
Pihenni mikor fog?!

Rikoo 2021.11.27. 18:47:33

@Galbandi: Teljesen nyílt meccset játszunk pedig. Szét van nyílva a pálya egész meccsen, rengeteg terület van.
Nem olasz meccsre jellemző ez.

Szili 72 2021.11.27. 18:47:41

Kellene egy kicseszett középcsatár!!!

alexGicamo 2021.11.27. 18:47:58

Továbbra is harmatgyengék vagyunk . Ez elszomorító !

Lanzafame 2021.11.27. 18:48:46

Hát ez nagyon gyenge volt, elöl, hátul, középen.

babo0410 2021.11.27. 18:48:57

@Rikoo: Elhiszem, meg látom, hogy akarunk támadni, csak mikor ott van mindenki hátul, és még Morata is többet védekezik, mint támad, nem egyszerű

Juventino86 2021.11.27. 18:49:08

Minden tiszteletem Allegrié a korábban elért eredményei miatt, de ez valami borzalmas. És ebben már nemcsak a totál gyenge játékosok a hibásak, hanem ő is. Meg sem próbál valamit kitalálni. Vagy legalábbis semmi eredménye nincsen. Már a felállás és a kezdő is totál alkalmatlan.

xXPeiperXx 2021.11.27. 18:49:33

Szomorú, ami itt megy.... Nem tudom mi kell még Allegri elküldéséhez...

peti78 2021.11.27. 18:50:32

Morata szerencsétlen teljes sötétségben van
Dybala mint disznó az esőben rohangászik ütemtelenűl össze vissza
Rabiot sandro áá áá... mindegy hagyjuk
Agyfaszt lehet kapni

Galbandi 2021.11.27. 18:51:41

@Rikoo: Ez az Atalanta miatt van így, Gasperinivel abszolút nem olasz focit játszanak, ezért majdnem minden meccsük ilyen, szinte teljesen mindegy ki az ellenfél. Tényleg az maradt hátra, hogy a folyamatos gegenpressing miatt általában nem bírnak végig koncentrálni, ezért a meccseik vége felé elég sok gólt kapnak.

Bruce57 2021.11.27. 18:51:49

@Szili 72: A középcsatár a saját 16-osunknál védekezik, ott ahol a zseniális Allegri szerint a helye van.

Wizzurah 2021.11.27. 18:52:38

Gyerunk allegri fanok, vedjetek meg a sztaredzot ;)

Juventino86 2021.11.27. 18:55:17

@Wizzurah: Itt már sajnos nincs mit mondani, nem nagyon lehet ő védeni. Tisztelem a korábbi eredményei miatt, de teljesen érthetetlen már a kezdőcsapat is. Taktikáról meg nem lehet beszélni. Ennél azért szerintem mindenki többet és jobbat várt.

Chiacchiarelli 2021.11.27. 18:56:33

@Wizzurah: Majd kitalálnak valamit, hogy lehet kimosni a mestert, hisz nem tehet semmiről. Majd jönnek, hogy szar a játékosállomány. Nem mondom, hogy Pirlo fantasztikus volt, de gombokért, 0 kilométeres edzőként ennél különbet mutatott. Most megint nézhetjük a legenda 11 emberrel védekezős "egyet csak találunk valahogy" kontrajátékát. Allegri fanok majd kioktatnak, hogy a mester hosszú távra tervez. Ez is látszik, hiszen parádésan forgatja a keretet és megadja a lehetőséget a fiatal tehetségeknek. Ja nem.

Dante01 2021.11.27. 18:57:40

Sajnos megint a jó taktika védekezzen mindenki. Csak sajna még így is gólt kapunk. Megkérdezném egyszer Allegri mestert, hogy ő mégis, hogy akarja megnyerni ezt a meccset?Vagy úgy bármelyiket? Vagy rámegyünk a 0-0 döntetlenekre hátha bejutunk vele a Konferencia ligába bohóckodni.

Bruce57 2021.11.27. 18:57:53

Ezt már akkor lehetett sejteni amikor a harmatgyenge Barcelona a felkészülési meccsen 3:0-ra elvert és azt nyilatkozta jó meccs volt :D

Leram7 2021.11.27. 18:58:16

Folytatódik az, aminek nem kéne folytatódnia.

Ez a szezon már kuka. BL-ben is megláttuk, hogy kevés az esélyünk.

Morata, Dybala nagyon kevesek.
Chiesa és McKennie valamit próbálnak.
A többiek haloványok.

Szomorú, nagyon szomorú. Ez már a legjobb esetben is egy hosszú újraépítés lesz.
Nincs önbizalmunk, nincs küzdőszellemünk, nincs mentalitásunk.

Ennyiből kaphatna esélyt Kean és Jorge is.

Tony. 2021.11.27. 18:58:25

Ha nem Allegri lenne az edző, akkor nyilvánvalóan itt lenne Lukaku és De Bruyne, és mindenki, aki egyébként nem tud futballozni hirtelen megtanulna...

DelPiero2 2021.11.27. 19:01:02

@Galbandi: Akkor Allegri taktikája részben bejött, az Atalanta megszerezte a vezetést.

Chiacchiarelli 2021.11.27. 19:01:41

@Leram7: Hosszú táv? Kérlek fejtsd már ki, hogy mely játékosok a hosszútávú megoldás?

Rikoo 2021.11.27. 19:02:12

@babo0410: Ezért mondom, hogy ez nem csapat. Nem mozognak együtt, óriási területek vannak és képtelenek egymásért küzdeni.
Régen problémáztunk azon, hogy túl sok középszerű játékosaink és ezért nem vagyunk topklub.
Igen, de azok a srácok vért köptek a pályán és tűzbe mentek egymásért, még ha nem is volt Messi-Neymar-Suárez csatársorunk.
Identitásnélküli csapat lettünk. Én is amondó vagyok, hogy legyen minél több olasz játékosunk, ők tudnák értékelni a Juventust.

DelPiero2 2021.11.27. 19:02:33

@Wizzurah: végén csattan az ostor!

steven.h 2021.11.27. 19:03:07

@Rikoo: Én is ezt mondtam már nagyon sokszor is, teljesen identitás nélküli, zsoldos csapatunk van, akiktől ennyi telik...

Rikoo 2021.11.27. 19:03:13

Chiesa megsérült, de egyébként Szczesny és sérülten vállalja a mostani meccset.

Bruce57 2021.11.27. 19:03:15

Na a mester végre lehozta Chiesa-t mert a szerencsétlen áttévedt párszor a felezővonalon és elfelejtette hogy védekeznie kell.

danimester1 2021.11.27. 19:03:18

Remélem Chiesa nem súlyosan sérült!Berna majd hoz változást!:-)Szurkoljunk!Forza Juve!!

Galbandi 2021.11.27. 19:05:30

@DelPiero2: :) Azzal sajnos csak nehezebb lesz a dolgunk, mert amikor vezetést szereznek, visszavesznek a letámadásból és elkezdik lezárni a területeket a védelem előtt. Most, hogy Chiesa kiesett, tényleg kellene még egy dinamikus játékos előre, hogy meg tudjuk bontani ezt. Hátha nyomnak tovább és csinálnak valami hülyeséget, én már ilyenekkel hitegetem magam...

Bruce57 2021.11.27. 19:06:01

@Rikoo: Nem oly rég még azt írtad hogy Allegri végre stabilitást hozott a csapatba. Most már ez nem csapat? Ez Allegri keze munkája.

Leram7 2021.11.27. 19:06:15

@Chiacchiarelli: Hát sajnos Chiesa, Locatelli kivételével mindenkit ki lehetne rakni.
Lehet rosszul értelmezted, amit írtam, úgy értettem, hogy akkor a gond, hogy ez nagyon nagyon sokára talán évek múlva fog megoldódni :(

Szincsak 2021.11.27. 19:06:36

Nagyonn gyenge a középpálya és csatár gondok is vannak

Szalnoki81 2021.11.27. 19:06:40

Pirloval is tartana itt a csapat ezért felesleges volt elküldeni

Csak Csucsu 2021.11.27. 19:07:09

Ez komoly hogy lehozta Chiesat és Rabiot még a pályán van hátrányban hazai pályán?!

Chiacchiarelli 2021.11.27. 19:07:40

@Leram7: Akkor félreértettem. Ebben egyetértek veled. Sokára fog megoldódni és szerintem Allegri teljesen alkalmatlan arra, hogy változásokat hat3konyan eszközöljön. Szomorú ami most megy...

west30 2021.11.27. 19:10:53

@Csak Csucsu: Mivel Chiesa leserult,nem hozhatta le Raibotot helyette.

alexGicamo 2021.11.27. 19:12:02

Tök jó, hogy az egyetlen értelmes , bármire is jó játékosunkat cserélte le Maxi ! Gratulálok !

Rikoo 2021.11.27. 19:12:59

@Bruce57: Semmi stabilitásunk nincs most. Totálisan szét van esve ez a brigád.
Ugyanolyan káosz látszódik, mint tavaly, csak már Roni sincs itt, hogy lőjön 30+ gólt és kihúzzon minket a sz@rból.
Pont most nézem a sorozatot és látszódik, hogy szinte minden ráépítettünk támadásban.

James Zabiela 2021.11.27. 19:13:16

Simàn presszingelnek minket,úgy hogy egy két ember is elég hozzà mert minden labdàd a semmi rúgnak!Gyalàzatos ami megy!Tàmadó jàték egyenlő a nullàval!

Rikoo 2021.11.27. 19:14:55

Elég félelmetes belegondolni abba, hogy mi 10 milliós fizetést akarunk adni Dybalának.

alexGicamo 2021.11.27. 19:17:05

@Dante01: Szerintem , a mester elfelejtette, hogy ezt a játékot gólra játsszák, csak úgy lehet győzni !

Galbandi 2021.11.27. 19:18:43

Nem akarunk cserélni? Csak babonából kérdem...

peti78 2021.11.27. 19:19:24

@Rikoo: meg kell neki adni új szerződéssel és nyáron el kell adni sandroval rabiottal arthur ramsey bentancur 3al morata vissza madrid

Bruce57 2021.11.27. 19:23:09

@Rikoo: Dybala azért csak az év játékosa lett Sarri alatt.
Egy normális edző alatt ugyanúgy Morata is tud 20 gólt lőni, egy más játékfelfogásban, ahol nem kell a saját 16-ánál védekeznie.

Galbandi 2021.11.27. 19:24:45

McKennie is megsérült. Hát itt baj van. Keannek nem az ő helyére kellett volna jönnie, de hát ez így...

alexGicamo 2021.11.27. 19:24:57

@steven.h: Ja, erről lemaradtam ! Akkor én kérek elnézést !

venember83 2021.11.27. 19:27:34

Szörnyű látni, mivé lett Berna. Tötymörög, gondolkodik, közben meg annyi a lövőhelyzetnek.

Chiacchiarelli 2021.11.27. 19:27:50

@Bruce57: Morata középcsatár létére életében nem hozott össze 20 gólt egy szezonba. Azért ez is szomorú, hogy egy ilyen játékos van itt megint...

west30 2021.11.27. 19:28:18

@venember83: 489 napja nem lott golt a Serie A-ban :)

Lanzafame 2021.11.27. 19:28:22

@Bruce57: melyik szezonjában hozta ezt Morata?

Lanzafame 2021.11.27. 19:29:45

@venember83: hatalmas elvárásaid vannak egy Juve-játékostól

Rikoo 2021.11.27. 19:30:22

@Bruce57: Akit normális edzőnek gondolsz, azzal ez emberrel ugyanilyen szétesett csapatunk volt.

James Zabiela 2021.11.27. 19:31:09

@venember83: Plusz neki sincs jobb làba mint Dybalának!

Szili 72 2021.11.27. 19:31:19

Hajtunk becsülettel , de ennyit tudunk.

Bruce57 2021.11.27. 19:31:49

@Lanzafame: Tavaly 20 gól és 13 gól passz

xXPeiperXx 2021.11.27. 19:34:05

@Szili 72: Te melyik meccset nézed? :D Ez nem hajtás...

Lanzafame 2021.11.27. 19:35:25

@Bruce57: ha mindent összekuporgatunk, 20-ig jutott, de olyan csatár kellene, aki nem 11 gólt szerez a bajnokságban

JeetTrader 2021.11.27. 19:38:28

Megkockáztatom h ez a legimpotensebb Juve Del Neri óta...
Egyszerűen nem tudom felfogni amit latok. Megint 2 sérülés és tobben is forman kivul plusz amit latok meg nyomokban sem hasonlít focira.
Az meg h a gólt eladott labdából kapjuk már menetrendszerű...:(((

Bruce57 2021.11.27. 19:39:03

@Lanzafame: 20+13 tehát 33 gólban benne volt úgy hogy Ronaldot kellett erőltetni. Messi se rúgna több mint 20 gólt Allegri vagy Simeone alatt

Wizzurah 2021.11.27. 19:43:07

Vegulis jol orizteti a sztaredzo az 1-0-at.

Galbandi 2021.11.27. 19:43:11

Az a baj, hogy Cuadradonak is gyenge meccse van. A két sérüléssel, de Ligt hibáival meg azzal, hogy Rabiot egyszerűen nincs a pályán, ezt már nem bírjuk el. Csak Locatellit és amíg a pályán volt, McKenniet tudom kiemelni. Rajtuk kívül még Chiesa próbált meg valamit csinálni és ennyi...

Bruce57 2021.11.27. 19:47:12

@Lanzafame: Más játékfelfogásban, nem Allegri antifociját praktizálva eredményesebb lenne. Talán akkor a válogatottba se hívnák ha olyan rossz lenne

Galbandi 2021.11.27. 19:50:51

@Bruce57: A spanyolok elég vékonyak csatárposzton, nem igazán van alternatívájuk Morata helyett. Ha nézted az EB-t, nem véletlenül fütyülték folyamatosan a spanyol szurkolók. Ők is elégedetlenek vele.

danimester1 2021.11.27. 19:50:59

Két meccs 0:5 , azért szép teljesítmény meg kell hagyni!Ja,nem!

venember83 2021.11.27. 19:52:14

@Rikoo: csak idénre a jó/jobb teljesítmények is kb. eltűntek a támadóharmadban. Chiesa kimagasló volt, idén max. jó, de egyre szürkül, Kulu jó volt, idęn elveszett, McKennie jó/elfogadható volt, idén max. hasznos. Moratát hagyjuk, ő hullámzó volt mindig is. De Ligt meg lassan inkább kockázati tényező lett. Jött egy Locatelli, aki mostanra elengedhetetlen része a kezdőnek, s elment CR, az érkező Kean meg Kaio Jorge nem tényező, sok lehetőséget sem kapnak. Szarok a játékosok, de tavalyhoz képest mintha sikerült volna egy szintet süllyedni egyéni szinten.

Attilio79 2021.11.27. 19:53:07

Kb. 8 perce csatlakoztam a meccshez, itt ez egy kéz volt...

juve28adam 2021.11.27. 19:54:03

A 4. Hely is csoda lenne, ott tartunk.

Gabueroo 2021.11.27. 19:55:52

De jo hogy nem lattam xD

Wizzurah 2021.11.27. 19:56:48

Kaio megint kapott idot a bizonyitasra, egyszeruen nem tud elni a lehetoseggel nem tudom meddig varjak meg, hanyszor kapjon meg 5 perceket hogy csinaljon is valamit. Bezzeg Morata tok ugyesen orzi az 1-0-at mindig.

babo0410 2021.11.27. 19:56:52

Allegrit kirúgták már? Egyre gyengébb ez amit látunk

Csak Csucsu 2021.11.27. 19:57:39

Lehet nem is erre hanem a következő meccsre tartalékoltunk. Forza Juve per sempre

cd1 2021.11.27. 19:57:54

A BL-t akkor el lehet felejteni.

alexGicamo 2021.11.27. 20:00:11

Remek ! Ma is kikaptunk ! És akkor így próbáljon meg az ember optimista lenni ...

Rikoo 2021.11.27. 20:00:20

@venember83: Elképesztő sok problémánk van.
2 szezon alatt, több mint 100 gólt kaptunk. Azzal is kezdeni kellett valamit.

DelPiero2 2021.11.27. 20:00:57

@Galbandi: ezekhez a sérülésekhez a bíró is hozzájárul erősen, az Atalanta-tól rég ki kellett volna állítani nem is egyet, Zapata -nak is simán lehetett volna adni sárgát. Ha jól emlékszem a VB döntőn kisebb dologért adtak tizenegyest, amit az Atalantás csinált.

Juventino86 2021.11.27. 20:02:03

Ez borzalmas minden szinten. A keret is elég gyenge, de ennyire azért nem. Allegrinek régen megvolt az az erénye, hogy bele tudott nyúlni a meccsbe. Ma már sajnos ez sincs meg, mert teljesen ötlettelen volt megint a csapat támadásban. Nagyon gyengék az egyéni teljesítmények is. Így nem lehet meccset nyerni. Vagy Allegrinek vagy a fél csapatnak távoznia kell minél hamarabb, mert ez így még az előző szezonnál is siralmasabb.

venember83 2021.11.27. 20:06:12

@Juventino86: a fél csapat mindenképpen távozik, ez nem kérdés. Csak az igazolások tekintetében vannak igencsak komoly kételyeim. De én már csak ilyen megkeseredett pesszimista seggfej vagyok.

Juventino86 2021.11.27. 20:09:17

@venember83: A pesszimizmusod teljesen érthető. Ez még az előző idénynél is jóval gyengébb. Ezek szerint tényleg ennyit számított, hogy Ronaldo itt volt, mert végül is kiszolgálás nélkül is lőtte a gólokat. De sajnos most a csapat teljesen gólképtelen. Moratát régen nagyon kedveltem, de ezek után a csapat közelében nem akarnám látni. Dybala sem ér egy forintot sem igazából. Allegri is érthetetlen döntéseket hoz folyamatosan. Ezek szerint két év alatt simán ki lehet esni a gyakorlatból. :(

Galbandi 2021.11.27. 20:09:34

@venember83: 'a fél csapat mindenképpen távozik, ez nem kérdés. Csak az igazolások tekintetében vannak igencsak komoly kételyeim.' Ehhez inkább 1 milliárd eurós tőkeemelés kellett volna. Kivéve persze, ha a jelenlegi szint megfelel a vezetőségnek, mert ehhez vannak elérhető játékosok a piacon.

szauerb 2021.11.27. 20:12:31

@Juventino86: Szóval akkor Allegri, Sarri és Pirlo is h*lye?
Minek kéne a következő lépésnek lennie?

Matteo89 2021.11.27. 20:12:44

@Bruce57: Sosem lőtt 20 gólt Morata egy idényben. Max ha a kupát is belevesszuk, de akkor is talán csak egyszer. És egyébként is mi az a 20 gól egy idényben? A Juventusnal aligha elég abban a pozícióban amiben a spanyol játszik.

Szincsak 2021.11.27. 20:12:47

Ilyen eredmények mellett nem fog ide jönni minőségi játékos, pedig minőségi középpályások kellenek, na és minőségi csatár aki gólokat rug

Juventino86 2021.11.27. 20:13:51

@szauerb: Allegrit, ahogy már írtam is, továbbra is tisztelem a korábban elért eredményei miatt. De sajnos idén nála sem látom azokat a jó meglátásokat, amelyek korábban jellemezték őt.

DelPiero2 2021.11.27. 20:14:26

@szauerb: Agnelli-t és Nedvedet kihagytad. Pedig velük kellene kezdeni. (Nem hiszem persze hogy a Ferraris(ok ) okosak lennének, Allegrit és Pirlot nem gondolom hülyének.

Rikoo 2021.11.27. 20:15:09

@venember83: Jó lenne egyáltalán elindulni valamilyen irányba.
Az Atalanta kiválasztja alacsony fizetéssel a csapatembereket, akik küzdenek és harcolnak egymásért.
Ezzel szemben mi semmilyen koncepciót nem követünk.
Figyeltem múltkor Romano streamjét, ahol elmondta, hogy Paratici milyen munkamódszerrel dolgozik.
Na az az ember akkora egy sz@rkavaró, hogy arra szavakat is nehéz találni.
Semmi koncepció nincs a klubnál.
Értem én, hogy fiatalítunk.
De megint rossz koncepció szerint.
Kulusevski féle játékosokat igazolunk 40 millió eurókért.

Rikoo 2021.11.27. 20:16:31

@szauerb: Jöjjön Guardiola 30 milliós fizetéssel

Bruce57 2021.11.27. 20:16:38

@Matteo89: Ronaldo is csak 21 gólt lőtt Allegris szezonjában abból a felét 11-esből. Itt nem Morata a hibás hanem az amilyen játékfelfogásban kell játszania az isteni Allegri szerint.

m.martin91 2021.11.27. 20:19:28

Én azt nem értem, hogy hol vannak azok a sztárjátékosaink, akik Ronaldo miatt voltak sz.arok. Például Dybala miért nem dönt el minden második meccset, ahelyett, hogy az orvosi szobán ül, vagy csak a nevét adja a meccshez a 10 milliós fizetéséért? Esetleg az lehet a baj, hogy nem ért be, nem elég érett a feladathoz. Idő kell még neki.

szauerb 2021.11.27. 20:20:22

@Juventino86:
Ahhoz, hogy krízishelyzeteket megoldj szükséged van eszközökre is. Jelen esetben megfelelő játékosokra.
Úgy látod, hogy ezek megvannak neki?
Ha nincsenek akkor mit tegyen?
Rajzoljon néhányat?
Legyünk már következetesek az Istenért...

Juvebest 2021.11.27. 20:20:23

Hát megnéztem az Atalanra elleni meccset és ez valami rém gyenge teljesitmény volt. Nyáron nagytakarítást kell tartani a csapatnál mert ez a keret tényleg az 5-10 hely elérésére alkalmas. A középpályánk egy nagy nulla. Komolyan Mckennie a legötletesebb, gyorsabb, közeppalyasunk. Remélem Nedved is eltakarodik, mert játékosként bírtam de vezetőként csak a lóvét marja fel.

szauerb 2021.11.27. 20:24:01

@Rikoo: Én egy Pep, Klopp,Conte, Zidane,Mourinho ötöst hoznék.
Évi 70m euróért.
Ha pedig ők sem jutnak semmire akkor meneszteni őket hamarjában.

Utánna jöhet Lippi,Trapattoni,Sacchi, Capello,Zoff...

Matteo89 2021.11.27. 20:25:00

@Bruce57: és ezzel mit akarsz mondani? Morata ettől még egy tucat játékos. Ronaldo meg egy klasszis meg 38 évesen is.

Galbandi 2021.11.27. 20:26:56

@szauerb: 'Én egy Pep, Klopp,Conte, Zidane,Mourinho ötöst hoznék.' Támogatom, ha ezek közül Pep, Conte és Zidane a középpályára érkezik, Mourinho meg mondjuk a büfébe! :D

szauerb 2021.11.27. 20:28:46

@Galbandi: haha
Mit nem adnék azért a kp sorért...

Bruce57 2021.11.27. 20:29:27

@Matteo89: Ronaldo hatása megkérdőjelezhetetlen. Amíg tavaly az United az első helyért harcolt és második lett most a 9. helyen vitézkednek Ronaldoval, ha nem lenne ott szerintem ki is esnének a PL-ből

Szabi984 2021.11.27. 20:30:09

Lehet itt edzőzni,ki szar,ki szarabb,de én már 2 ève ide leírtam,hogy hol bukott meg a Juve mint top klub. Marotta elküldésènél és Paratici felemelésénél. Marotta csupa szív egymásért küzdő átlagfizetésű játékospolitikát folytatott. Paratici szintet lépve sztárocskákat akart. Teljesen kiölték a klubból amiért mindíg is imádtam,nincs szív,nincs szervezettség. A keret teljesen nulla,nincs normális csatárunk,nincs középpályás aki húzna néha valami váratlant,jelenleg egy játékos sincs a csapatban aki jó formában vállán vinné a csapatot. Itt most Conte se segítene

Wizzurah 2021.11.27. 20:30:18

Ugye forditas alatt a cikk, hogy allegri lemondott.

Juventino86 2021.11.27. 20:31:09

@szauerb: Egyértelmű, hogy nincsenek megfelelő játékosai. Éppen ezért az lesz majd a döntő, ha mondjuk a télen sikerül 1-2 normálisabb játékost igazolni. Akkor majd meglátjuk, hogy egy kicsit jobb kerettel hogy megy.
Amúgy én teljesen következetes vagyok. Pirlót és Allegrit is bíráltam, ha a csapat rossz eredményeket ért el. Annyi a különbség, hogy Allegrinél még mindig nem vesztettem el teljesen a reményt, hogy esetleg tud változtatni. De a nyilatkozataiban már megint teljesen el van szakadva a valóságtól. Ez a Chelsea meccs után vált teljesen egyértelművé.

Bruce57 2021.11.27. 20:33:06

@Szabi984: Volt itt tavaly Chiesa, McKenny és még Kulu is aki tudott tavaly váratlant húzni de Allegri rájuk szólt mit képzelnek így kockáztatni, hamar vissza védekezni

Matteo89 2021.11.27. 20:33:26

@Bruce57: Nem értem hogy jön ez most ide, de jó szórakozást kívánok neked. :)

Juvebest 2021.11.27. 20:34:43

@Juvebest: Elképesztően szar a keretünk. A juve vezetőség figyelmébe ajánlanám az Atalantát. Jó érzékkel vásárolnak vagy nevelnek ki játékosokat mert Freuller, Gossens De roon 3 4 éve közepszerű játekoskent kezdtek mára mindegyikük meghatarozó tagja a válogatottjának. Mi erőlködünk, Daniloval, Bentáncurral, Ramseyvel , Rabiotval, Bernadeschivel, ezek a játékosok összetehetik a két kezüket hogy egy Juventusban játszhatnak

venember83 2021.11.27. 20:36:02

@Rikoo: igen, egyetértek.
Itt van egy olyan ember, aki megmutatja, mi a koncepció és mi az edző feladata.
www.youtube.com/watch?v=EJ7zEahtgpA
www.youtube.com/watch?v=mZskzUKsNwU

Ahogy ő fogalmaz, a koncepció mindennek az alapja, a pénz pedig nem helyettesítheti. Másrészt meg edzői tekintetben nem lehet az, hogy valaki csak kicsit presszingel. Vagy van presszing, és akkor mindenki teljes erőbedobással, vagy nincs. Nincs olyan, hogy valamit kicsit csináljon egy csapat/egy játékos, ahogy nem lehet kicsit terhesnek lenni sem, valaki vagy terhes, vagy nem. Vagy letámad egy csapat, ahogy kell, vagy nem.

Szabi984 2021.11.27. 20:36:12

@Szabi984: csatár posztra minimum egy Icardi kell. Középpàlyára talán witsel a rutinjával és egy top játékos. Valamint a védelem bal oldalára valaki. Rabiot azonnal elzavarni. Nekem ekkora viszetésèrt ne lötyögjön juve mezben tovább. Elérhető labdákért se képes elindulni vagy becsúszni,borzalom az ember

szauerb 2021.11.27. 20:37:22

@Juventino86:
Hát ha a következetessèg azt jelenti, hogy mindenkit bírálsz és elzavarnál akkor valóban az vagy.
Én mondjuk nem így értettem...

venember83 2021.11.27. 20:38:26

Öt játékosnak volt mersze/tartása a szurkolók elé menni meccs után, és bocsánatot kérni.

Matthijs de Ligt, Wojciech Szczesny, Paulo Dybala, Leonardo Bonucci és Juan Cuadrado.

pbs.twimg.com/media/FFOPEMlX0AIxKXb?format=jpg&name=large

Juventino86 2021.11.27. 20:39:15

@szauerb: Azokat bírálom, akik nem érnek el megfelelő eredményt a csapattal. És nemcsak én vagyok az egyetlen ilyen, szerintem itt elég sokan teljesen jogosan fogalmazunk meg bírálatot. De továbbra is jelzem, hogy tisztelem Allegrit, egyszerűen csak az a helyzet, hogy ebben a szezonban nem vagyok megelégedve vele sem.

DelPiero2 2021.11.27. 20:40:12

@m.martin91: Ők sosem voltak sztárjátékosok, és nem szarok voltak Ronaldo miatt, csak kevésbé érvényesülhettek a befejezéseknél, szabadoknál, tizenegyeseknél Ronci miatt. Továbbá Ronci magas fizetése, meg egója miatt nem lehetett idehozni olyanokat mint pl. Zapata, meg hasonlókat. Bár az akkori vezetés (meg talán a maié is) hozzáállása is kell(ett ) hogy ne ilyen játékosokban gondolkodjanak.

Juventino86 2021.11.27. 20:40:31

@venember83: Olvastam én is. És ez nagyon gáz amúgy. :( Jelzi, hogy mekkora gond van a csapatunknál mentális téren is.

Rikoo 2021.11.27. 20:44:15

@Juventino86: Hát itt 1-2 játékos nem lesz döntő, esetleg 11-12.

2021.11.27. 20:47:06

Annyira nincs csapat, hogy szerintem Allegri is tehetetlen/tanácstalan, hogy mit kéne kezdeni velük? Allegrinek az is a baja, hogy kihagyott, pihent és nem tudott lépést tartani a focival és mikor visszatért, ugyanott folytatta, ahol abbahagyta. Közben meg a világ elment mellette. Ezt csak tetézi, hogy a csapatunk edzhetetlen. Mert az. Persze, Allegrivel is van baj, de a legnagyobb baj a kerettel van. Nincs csapatkohézió, nincs tudás, nincs erőnlét, csak kapkodás, összevissza rohangálás a pályán. Ha így folytatjuk, az összes támadón együttvéve nem fog annyi gól rúgni, mint tavaly Ronci egymaga.
A Juvénak format c: /s kellene, lenullázni a keretet és az alapoktól újjáépíteni. Kezdve a vezetőséggel. Ahogy más is írta, az volt a legnagyobb hiba, hogy a Kobrát elküldtünk.
A mai meccs is no comment volt. Nem tudnék kiemelni senkit. Csak momentumok voltak. Meg ilyet, hogy megindul lendületből a támadás, félpályánál megkapja Rabiot a lasztit, erre az a barom megáll és hátra passzolja?? WTF??? Morata szokásos nulla, Dybala teljesen el volt tűnve (és még ő akar 10m fizut!?), Dilájt nulla. Ment a favágás rendesen, a meccs lassítása. Nem rajongtam, amikor ez a brazil gyerek idejött, de esküszöm, inkább nézném akármelyik támadónk helyén. Kapja meg a lehetőséget! Ilyen 10 percekben még a labda sem jut el jóformán hozzá.
Teljes a csőd és ez csak szarabb lesz. De nem vagyok elkeseredve, hisz tudtam, hogy ez lesz. Mennyből a pokolba jutottunk. Kell jópár év, mire kilábalunk belőle. Addig is nézhetjük az ellenfeleink hátát. Távcsővel, jól ránagyítva.

Galbandi 2021.11.27. 20:52:28

@venember83: Úgy tűnik, a többiek meg voltak elégedve a saját teljesítményükkel. Ezek szerint ez lehet a baj: náluk nincs túl magasan a mérce, könnyedén átugrálják a homokozó peremét és ezzel részükről minden rendben van...

slengi 2021.11.27. 20:53:30

A csapatunk jelenleg középcsapat. El kell fogadni. A serie B-ben jobb csapatunk volt mert akkor is voltak egyéniségek a pályán. Egyéniségek akikben mindig benne volt az extra, akikben mindig benne volt az a plusz teljesítmény ami megváltoztathatta a meccs végkimenetelét. Jelenleg ez hiányzik a csapatból. Nincs vezér a pályán. A sokak által csak röfinek becézett Higuain lábát is csak megcsókolhatnák sokan a keretből. Az utolsó legjobb keretünk a 2014-2015ös keret volt….ha Cr akkor érkezik….rendben volt a komplett csapat. Agnelli nem húzott rosszat CR-el és De Ligt-el sem csak közbejött a Covid. Ha ez nincs még több klasszis jött volna hozzánk, a legnagyobb bevételi forrástól estünk el miközben a csillagászati fizetésű játákosok már nálunk voltak. Beleroppant a költségvetés mert sem gáz sem olaj nem volt a seggünk alatt. Csak egyet tehetünk,szurkolhatunk azért hogy minél gyorsabban kilábaljunk ebből a gödörből. Nem kell itt állandóan mindenkit savazni,tessék szurkolni. Forza Juve!

Dante01 2021.11.27. 21:06:31

@MGB75: Én csak pár kérdést tennék fel Allegrinek.
1 ha nem megy a 4-4-2 minek erőltetjük és miért nem próbálunk meg mást is
2 Ha nem megy Moratanak és Rabionak miért játszanak, nem válasz a nincs más, mert lett volna
3 Ha nem támadsz soha nem fogsz nyerni, inkább kapjunk ki 2-3 góllal, mint egyel 0 támadó játékkal
4 Nem nézet meccset az utóbbi 2 évben? Mert mutatnék neki pár olasz bajnokit ahol fele ilyen csapattal tized ekkora fizukkal jó támadójátékkal nem rossz eredményeket értek el és akkor még nem mentünk PL, Bundás és spanyol bajnokikra.
5 Jelen pillanatban az olasz bajnokságban születik a legtöbb gól és egyre inkább minden csapat rámegy arra, hogy az egész csapat védekezik, majd az egész csapat támad. Nem két ember.
Ez a bajnokság már elment és aki azt mondja nem szidhatom a csapatot meg nem szidhatom Allegrit annak csak annyit mondanék, hogy nem attól vagy igazi szurkoló, hogyha mindent elnézel és azt mondod minden jó hanem akkor mikor észreveszed a hibákat és zavarnak, mert azt akarod, hogy nyerjen a csapatod ha már 30 éve nekik szurkolsz és elköltesz egy fél vagyont minden féle sz@rra, mert kapcsolódik a csapatodhoz.
A mai meccs után inkább csalódott vagyok, mint mérges, mert nem akarom elhinni, hogy ez a keret erre alkalmas csak.

cd1 2021.11.27. 21:07:51

@Juventino86: Moratat en is birtam, emberileg most is szimpatikus, de tavoznia kene mar. Dybalaval vitatkoznek, majdnem minden megmozdulasan latni, hogy klasszis. Fel kene noni hozza a tobbieknek.

babo0410 2021.11.27. 21:17:41

@Juventino86: Dybalát meg kell védjem. Allegri sajna őt is átneveli lassan védőnek. Folyton hátul van, és nem egyszer szerel is. Dybala baja az, hogy nem tud támadni, mert állandóan hátul van.

venember83 2021.11.27. 21:18:01

@Galbandi: olvasd el Maxi nyilatkozatát. Ő is elégedett volt a teljesítménnyel, nincs mit számonkérjen a játékosokon. Értem én, hogy médiában nem verjük el a port a játékosokon, de qrvára ideje lenne rendet tenni, s nem biztos, hogy ez a megszokott finomkodás a megfelelő út.

2021.11.27. 21:28:46

@babo0410: Hátra menni és védekezni más dolog.

Dybalának nem az a baja, hogy nem ácsoroghat elöl kedvére, hanem hogy nincsenek mellette társak, akivel össze tud játszani, egyedül ő meg nem tudja a hátára venni a csapatot, ahhoz nem elég jó. Nem véletlen, hogy a legjobb szezonja az volt, amikor volt mellette egy Dani Alves, folyamatosan ki is húzódott jobbra, mert vele meg lehetett csinálni egy kényszerítőt. Most meg a szélen Rabiot van.

Mark Szabo 2021.11.27. 23:13:07

Ezek a nagy hozzàèrtö emberek itt...:-D Szakadok rajtatok. Van 1-2 jó meccse a csapatnak ès 1-2 màsodik hely àlmom meg Dybala a frencsàjz plèjer :-D Reàlisan Kell nèzni a dolgokat, megmondtam az elejèn hogy közèpmezöny!

Juvino 2021.11.27. 23:22:49

Sziasztok!
Regota olvaslak mar benneteket, de ez a mai meccs megint kiverte a biztit, igy mergemben regisztraltam. Ez ismet vmi borzaszto volt, nezhetetlen!! Mar a t*k*m televan ezzel a totyogos, tityi-totyi lassu focival! Nincs benne dinamika, felvallalas, bevallalas, csak alibi hatra meg oldalra passzok, amig el nem adjuk es vagy golt kapunk belole, vagy megint szaladgalunk a labda utan. Es ez mar evek ota tart. Gyakorlatilag az elso Allegri korszak ota. De akkor meg sokkal labdabiztosabbak voltunk, illetve sokkal gyengebbek voltak az ellenfelek., emiatt kevesebb golt is kaptunk. Akkor volt egy Napoli, aki kozel volt hozzank, aztan annyi! Most nagyon megerosodott a bajnoksag es mar 6-8 csapat harcol a bajnoki cimert, plusz a kozepmezony is nagyon eros. Itt mar majdnem minden meccs egy par evvel ezelotti Napoly meccsel er fel. Raadasul eros tamadojatekkal es fizikalis erovel rendelkezo csapatokrol beszelunk. Itt a par evvel ezelotti Juvetol is sokkal tobb kene a bajnoki cimhez. Sokan irjatok,h ilyen szar a keret, meg ollyan szar a keret. De ebben a keretben alig van jatekos, aki nem valogatott a sajat orszagaban! Nem is tudom, h van e meg egy ilyen csapat a bajnoksagban, ahol ennyi jatekos elutazik egy valogatott szunetben. Es ezek a jatekosok komoly jatekerot kepviselo orszagok csapataiban jatszanak! De ahogy feloltik a zebracsikos mezt, elfelejtenek focizni. Az edzorol meg a vezetesrol most nem irok, m igy is hosszu lett. Ennek ellenere a szurkolo enem miatt mindig hiszek es minden meccs elott azt hiszem, na MAJD MOST! Aztan felebredek...

Gaben Smith 2021.11.28. 00:34:02

@slengi: mert a keret nagy resze padozo,allandoan serult vagy renitens emberekbol lett osszerakva. Egyik se vezer! Allegri meg egy idejemult konzervativ szerencsetlenseg.

alexGicamo 2021.11.28. 11:01:42

@Szincsak: Nemcsak az eredmények miatt, hanem a feltételezett könyvelési csalás okán is előrevetíthető ez ! Az is felmerült bennem , hogy lehet, a tőkeemelés is csak azért történt, hogy elsikálják ezt a balhét ...

alexGicamo 2021.11.28. 11:03:54

@Rikoo: És az szerinted megoldana mindent ?

alexGicamo 2021.11.28. 11:08:20

@Szabi984: Sajnos, egyet kell értenem veled !

alexGicamo 2021.11.28. 11:19:53

@venember83: Nagyon helyes ! Ez a minimum !
Azért jól jegyezzük meg ezt az öt embert , mert úgy fest, a csapatból csak nekik van gerincük !

Juvebest 2021.11.28. 12:52:46

@Juvino: Szia! Én is írtam hogy ez a játékoskeret szar. Az érveléseim posztok szerint: jobb hátvéd cuadrado nálam nem is jobb bekk hanem támadó szélsö jól cselez még a sebessége is megvan de a védekezési képességei hiányosak főleg a termetéböl adódoan tök sokat alibizik amikor szorult helyzetben van és ilyenkor dobálja magát hátha fúj a bíró tegnap erre volt is példa nem is egy. Danilo: ő egy tipik Porto szintű játékos és elmondhatja hogy megjárt egy cityt és realt szar csere volt cancelo sokkal ügyesebb főleg az előre játékban. Bonucci: vele nincs bajom még hozza amit kell, Chiellini: ikon csupaszív de egyszerűen a korából adódik sokat sérült vele nem lehet számolni. De light: nincs egyenletes teljesítménye Vlaovicsot leveszi a pályáról, a következö meccsen 2 -3 betli. Sandro: évek óta nincs cseréje gyakorlatilag egyedüli balhátvéd a vezetöség hibája hogy nincs alternatívája. De shiglio: hát nem véletlen hogy Pirlo már tavaly nem számolt vele, Allegrinek meg kedvence nem tesz hozzá sokat a játékhoz. Balhátvédnek béna komolyan még Frabotta is jobb lenne nàla igaz ö meg sérült nyár óta. Rugani nem tökös, beszari sokszor csak hátrál ha vezetik felé a labdát vár hátha kisegiti valaki. Középpálya: Chiesa: nálam ő standerd játekos kreatív , gyors tud váratlant húzni jól lő. Mckennie nálam ő is Juve szint szorgalmas igaz nem mindig labdabiztos de látszik hogy akar tavaly Pirlo jól épitette be a csapatba benne több is van. A többi Bentancur nem tudok mondani 3 meccset ahol jól játszott volna hatalmas alibi amit csinál passz jobb balra 5 meterre pocsék lövő. Hol van ő egy Marchisiohoz, Vidalhoz, Pogbához képest pedig ezek a játékosok ugyanazon a poszton játszottak és idényenként 5-6 gólt mindig lőttek Rodrigo barátom összesen nem lőtt ennyit.Rabbiot 7 miláért lassú egyetlen pozitivuma ingyen jött gyorsan eladnám amíg pénzt lehet kapni érte egy zsoldos oda megy ahol pénzt csapolnak ha jól emlékszem az egyedüli játékos volt tavaly aki nem benz bele a fizucsökkentésbe( Del Pierotól, vehetne leckét alázazból). Ramsey: egy kalap szar. Arthur: tőle sokkal de sokkal többet vártam rengeteget sérült, árnyéka a Barcás énjének vagy csak szimplán nincs megfelelö társa. Bernardeschi: langyos víz én öt a fiorentinában sem láttam semmi extrát müvelni Chiesához képest rettentően gyenge. Csoda hogy olasz válogatott. Dybala szeretem a játékat de elfárad minden meccsen mert rengeteget jön vissza labdákért hogy utána 50 métert szaladjon fel. Igaz a 10 as fizuból 3mat visszakérhet mert azért sokkal többet kellene tennie főleg gólgyártás terén. Morata: akar küzd de kevés gólt szerez. Kean: Everton, Psg sehol sem lett meghatarozó nem véletlenül. Kulusevski: nem ért 40 milát borzalmasan egylábas, komolyan ezen a szinten passzoljon már jobbal legalább 10 méterre. Nagyjából ennyi és bár Ronaldo tényleg jó játékos és példamutató amit elért de egy egoista és hiba volt leigazolni az a csapategység ami volt az felborult az ideigazolásával, csak ő löhetett gólt neki passzolt mindenki majd ő megoldja alapon. A Genova elleni meccsen pedig bizonyitotta hogy a juve neki csak egy klub ledobja a mezt ahonnan 30 milát felmar majd a vezetöséggel azt kommunikálják hogy ő csak odaadra egy labdaszedőnek. Okádé , nem megengedhető még neki sem. Sajnos az elmúlt években rossz irányba ment el a klub remélem észbe kapnak de nekem így is a legelsö ès legutolsó kedvenv klubom

FeriGjuve 2021.11.28. 13:40:48

Még jó,hogy Ronaldo helyett meglövi 5-6 másik játékosunk azt a 30 gólt.

Juvino 2021.11.28. 19:10:30

@Juvebest:
Igen, nagyjabol igazad van es egyet ertek veled, de velunk lehet a baj, m ezek a jatekosok a valogatottjukban tudnak jol jatszani. Meg szegeny Berna is. Sztem sokan kiegyeznenk, ha nalunk is hozna azt a teljesitmenyt, meg ha nem is extra. De pl a 3 evvel ezelotti Atletico elleni visszevagon pedig parades volt. Sztem a jatekosok tudnanak jobban jatszani, de vmiert itt nem mukodik az egesz. Es ez mar a vezetes problemajara utal(es nem csak az edzore gondolok). Nem mukodunk mint csapat, nincs szinergia a jatekosaink kozott! Sztem Roni es az Ő hatasa is sokat szamitott ebben. Es most nem arrol van szo, h nem szeretem, sőt...de! En is, akarcsak Te, elleneztem az ide igazolasat. Egesz egyszeruen nem illik a Juvehoz! Itt mindig mas volt a szellemiseg! Mi nem vagyunk Real, Barca, Psg, PL csapat. Ez egy csaladias beallitottsagu klub(volt?), ahol nem a egyenieskedo vilagsztarok, hanem az egymasert, a klubert es a szurkolokert kuzdo jatekosok fociztak mindig. Legalabbis a gerinc ilyen volt es emiatt az itt jatszo nevesebb jatekosok is atvettek ezt a mentalitast. Aztan Roni melle probaltak alarakni ingyen igazolhato es jonak tartott jatekosokat, de mindenfele logika es szakmaisag nelkul. Es ez lett belole...Es ertem en,h a klub szintet szeretett volna lepni es ebbe az iranyba indult el, de mar az utso Allegri evben latszott, h ez nem fog mukodni. Mit csinaltak? Elkuldtek az edzot, azt az edzot, aki minden evben vhogy osszeolvasztotta az aktualis keretet, pedig volt mozgas rendesen es kezdtunk szezonokat borzalmasan! De Roniba beletort a bicskaja, ezert menni kellett. Es azota mindenkinek beletort...raadasul kialakult a passzoljuk neki, majd megoldja mentalitas. Szoval, sztem innen nehez lesz visszajonni,ami nem megy egy csapasra. Nem megfelelo jatekrendszer, ezert nem megfelelo jatekosok a posztokon, emiatt rengeteg frusztracio a jatekosokban, plusz a "majd megoldja jatekos" utso pillanatos tavozasa mind-mind rontanak a teljesitmenyen. Es akkor meg nem beszeltunk arrol,h a vezetosegben is kellene tisztogatni. Nagyon borus a jovo...:((

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3352) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9861) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4118) mercato (4125) nyilatkozat (7392) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4153) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása