Juventus - Alessandria 2:1

A Juventus a válogatott szünet alatt sem tétlenkedett, az első csapat keretének Torinóban maradt játékosai az U19-es és az U23-as csapat játékosaival kiegészülve játszottak felkészülési mérkőzést a Serie B-ben szereplő Alessandria együttesével. A találkozón, melyen kezdőként lépett pályára a sérüléséből visszatérő Athur és a nyáron igazolt Kaio Jorge, a Juventus a 17 esztendős Tommaso Maressa csodálatos lövésével szerezte meg a vezetést. A vendégcsapat a 90. percben egyenlíteni tudott, ám a csereként beálló Ange Josue Chibozo labdát szerzett, s egészen az ellenfél kapujáig robogva visszaszerezte a vezetést, kialakítva a 2:1-es végeredményt.

"Jól érzem magam és boldog vagyok. Keményen dolgoztam, s maximálisan kihasználtam ezeket az első perceket a pályán. Nagyon hálás vagyok a Juve teljes orvosi stábjának, amely segített nekem. Nagyon boldog vagyok, mert már nem érzem a fájdalmat, amit korábban éreztem." - mondta a pályán egy bő órát töltő Arthur a mérkőzés lefújását követően.

A Juventus az alábbi felállásban lépett pályára:

JUVENTUS (4-3-3): Perin (46' Pinsoglio); De Sciglio (81' Savona), Stramaccioni (63' Fiumanò), Rugani, Pellegrini; Arthur (63' Bonetti), Zuelli (63' Ledonne), Maressa (63' Turicchia); Akè (63' Leo), Soulè (63' Hasa), Kaio Jorge (63' Chibozo).

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4216716014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (909) elemzés (40) előzetes (857) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9904) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2428) meccsek (4146) mercato (4135) nyilatkozat (7431) Olasz Kupa (323) összefoglaló (408) pletyka (4165) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása