Baggio: "Maradni akartam a Fiorentinánál"

baggio_roberto_juventus.jpgAz olasz labdarúgás legendája, Roberto Baggio felidézte a múltat, s azt az epizódot, mikor a Fiorentinától a Juventus csapatához szerződött. A játékos klubváltása tovább mélyítette a negatív érzéseket a firenzei szurkolókban Olaszország legsikeresebb klubja iránt. 

"Semmi gondom nem volt a Juventusszal, de maradni akartam a Fiorentinánál." - mondta az annak idején heves indulatokat kiváltó ügyről Baggio a Revista Libero munkatársának nyilatkozva.

"Olyan emberek voltak ott, akik vártak rám, miután az első két évet sérülésekkel töltöttem. Szerelembe estünk egymás iránt, s azt ígértem, hogy maradni fogok.

A Violák vezetősége azonban nem volt korrekt, mert anélkül is eladtak volna, hogy nekem bármit mondanak. Azután ez meg is történt, a játékost hibáztatva, s azt mondva, hogy egy zsoldos. Minden hazugság.

Mindig is szerettem a kihívásokat. Valójában folyamatos kihívásként tekintek az életre, egy bizonyos fokú kultúrával, amely fejlődik, amely növekszik, ahogyan egyre inkább készek leszünk szembenézni velük. Ebben a tekintetben a Juve természetesen egy kihívás volt."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7416685928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GodPiero 2021.09.11. 15:24:09

""Olyan emberek voltak ott, akik vártak rám, miután az első két évet sérülésekkel töltöttem. Szerelembe estünk egymás iránt, s azt ígértem, hogy maradni fogok"

ez kire vonatkozik?

doki0326 2021.09.12. 23:52:50

@GodPiero: Hát a Fiorra !!!Nem akart a Juventusba igazolni !!!A Fior eladta neki jönni kellett hozzánk !!!Nézd meg a netflixes filmet ajánlom bár hiányoltam belőle a Juventust és a megnyert aranylabdáját amit nálunk nyert ! Én miatta lettem Juventus drukker és nagyon jó döntés volt :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3351) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9859) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4117) mercato (4124) nyilatkozat (7391) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4152) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása