Matri: „A Juve volt életem nője”

matri_alessandro_csillagos_idegenbeli_mezben.jpgAlessandro Matri a minap a Juventusról beszélt, arról az időszakról, amikor az Öreg Hölgy csatársorát ő és Mirko Vučinić testesítette meg, és 2011-ben sokak meglepetésére Antonio Conte vezetésével bajnokságot nyert a csapat, ezzel egy kilencéves sorozat alapkövét elhelyezve.

„A Cagliaritól érkeztem, amely egy középcsapat volt a bajnokságban. Számomra fontos tapasztalatot jelentett a szardíniai klub, de amikor a Juventushoz csatlakoztam, akkor történt meg először, hogy a szurkolók rólam énekeljenek.” - mondta a 37 éves csatár a klub Twitch csatornáján közölt interjúban.

„Az emberben megmarad, ha azt hallja, hogy minden vasárnap róla énekelnek a stadionban. A stadion a pálya szerves része, és olyasmit éreztem, amit addig soha.

Az évek során megtapasztaltam a stadion atmoszféráját ellenfélként is. A szurkolók mindig csodálatosan üdvözöltek engem, mindig érezhető volt a Juventus szurkolóinak a szeretete, ez megmaradt bennem.

Nagyon jó kapcsolatot alakítottam ki több akkori játékossal, a keretben sok olasz volt, és ez megszilárdította a keretet. Andrea Pirlóval gyakran voltunk szobatársak, és még mindig jó barátok vagyunk, és ugyanez elmondható Simone Pepéről és Andrea Barzagliról. Csodálatos kapcsolatot ápolok az elnök úrral is, Andrea Agnellivel.

A Juventus volt életem nője, más dolog ilyen nagy színpadon teljesíteni, mint más csapatoknál, ahol alacsonyabbak az elvárások. Nyertem a csapattal, és nagyszerű sport- és személyes élményekkel távoztam.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7416684892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lanzafame 2021.09.10. 08:31:54

Azért élete igazi nője sem rosszabb, sőt.

Shyr Kahn 2021.09.10. 15:40:22

Ez egy meglepo - de nagyon szimpatikus - nyilatkozat tole. Kulonosen mert csatarkent sokat vartunk tole, de nem emlekszem, hogy kimagasloan jo teljesitmenyt tudott volna mutatni (a varakozasokhoz kepest) es altalaban ilyenkor a szurkolok nem szoktak elegedettek lenni a jatekossal. Lehet csak en emlekszem rosszul.

alexGicamo 2021.09.10. 16:25:57

Igazából neki villanásai voltak csak, ha jól emlékszem , nem rémlik, hogy hosszabb távon egyenletesen jó teljesítményt tudott volna nyújtani . Ettől eltekintve szimpi volt !

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3383) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9914) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4156) mercato (4140) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása