Gravina: "A Juventus kitiltásra kerülhet a hazai bajnokságból"

gravina_gabriele_figc.jpgAz Olasz Labdarúgó Szövetség (FIGC) elnöke, Gabriele Gravina figyelmeztette a Juventust azzal kapcsolatosan, hogy amennyiben a torinóiak nem hátrálnak ki a Szuperligából, kizárásra kerülhetnek az olasz bajnokságból.

A 12 alapító klub közül mindössze a Juventus, valamint két spanyol klub, a Real Madrid és az FC Barcelona maradt, a többiek mind kihátráltak és azóta hűségesküt tettek az UEFA-nak. 

"Amikor a klubok elfogadják a részvételt az olasz bajnokságban, ezzel elfogadják a nemzetközi szervezetek alapelveit. Nyilvánvaló, hogy amennyiben a Juventus nem fogadja el ezeket az alapelveket, kitiltásra kerülnek a hazai bajnokságból." - mondta a ügyben Gravina a mai sajtótájékoztató alkalmával.

"Sajnálom, ma reggel láttam aggódó szurkolókat, azonban mindenkinek tiszteletben kell tartania a szabályokat. Kilenc klub úgy döntött, hogy kilép a sorozatból, s hárman maradtak, akik részt vesznek benne. Bízom benne ugyanakkor, hogy ez a vita hamarosan véget ér."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7016528404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attilio79 2021.05.10. 17:08:14

Az olasz szövetség írja ki a bajnokságot vagy az európai szervezet?
A feltételeket a Figc hozza, amennyiben nem így van, úgy nincs szükség a Figc munkájára. ;)

venember83 2021.05.10. 17:21:54

@Attilio79: a szövetség már hozott döntést az ügyben, elfogadták, hogy aki nem tagadja meg a Szuperligát, annak nem fogadják el a nevezését. Ehhez igazították a szabályokat a jövő szezonra szóló nevezések kapcsán. Persze per esetén emiatt a szövetségnek kell tartania majd a hátát, nem az UEFA-nak.

steven.h 2021.05.10. 17:39:27

@venember83: Ugyanazt tudom csak írni, mint a Dühöngőben. Az ESL-nek megvan a bírói állásfoglalása, jó lenne, ha befejezné az UEFA meg a FIGC ezt a f*szméregetést, mert elég szarul jöhetnek ki belőle. Azért azt ők sem gondolhatják hogy Perez meg Agnelli ennyire idióta. Szerintem olyan papírok vannak a kezeikben, amiket pont ezekre tartogatnak, bármennyire is szarul sikerült ezt az egész ESL-t bejelenteniük.

Nem hinném hogy nagyon pereskedni akarna a FIGC, mert tudják ők is, hogy nagy bajba kerülhetnek. Plusz akkor már a calciopoli kártérítést is újra be lehetne nyújtani, még azzal is lógnak...

Juventino86 2021.05.10. 17:39:36

Világos, hogy etikátlan az UEFA és a FIGC magatartása is ebben a kérdésben, de nagyon remélem, hogy valaki már észbe fog kapni a csapatnál, mert szerintem senki sem szeretne bajnoki meccsek helyett bíróságra járni. Ki kell mondani, hogy a Szuperliga megbukott, ahogy Agnelli is.

Attilio79 2021.05.10. 17:40:57

@venember83: Szét kellett volna perelni őket, amikor lehetett...

west30 2021.05.10. 18:02:25

Nem,nem kerulhet,ideje lenne mar befejezni az alaptalan megfelemlitesdit.

alexGicamo 2021.05.10. 18:02:55

Azt a fene maffiózó fajtádat ! Fenyegetőzni mindegyik nagyon tud ! Meg sikkasztásból is jeles ! Tárgyalásról még sosem hallott egyik sem !

west30 2021.05.10. 18:27:41

Egyebkent ami a leggusztalanabb az egeszben,hogy egy szovetseg nem a sajat nemzetenek a csapata mellett all ki,ha nem benyal a mocskos uefanak.

peti78 2021.05.10. 18:59:31

@Juventino86: igaz
Ez már csak agnelli egójáról szól

Juventino86 2021.05.10. 19:01:16

@peti78: Hát igen, és pont most van az a szitu, hogy Agnelli egója rengeteget árt a klubnak. :( Rossz látni ezt.

Matteo89 2021.05.10. 19:28:27

Mi a büntetés jogalapja egyébként? Azt tudja már valaki?

venember83 2021.05.10. 19:39:58

@Matteo89: elvileg a kluboknak a nevezéshez el kell kötelezniük magukat az adott szövetség, UEFA és FIFA égisze alatt zajló események mellett. Ha ezt megszegik, kitehetik őket a bajnokságból. Ennyi szivárgott ki, amikor sebtiben meghozták ezt az alternatív sorozatok gátlását célzó intézkedést.

Matteo89 2021.05.10. 19:43:29

@venember83: Hát akkor elkötelezik magukat. :) De mi tiltja azt, hogy mellette szervezgesd az ESL-t (ez nem fog elindulni egyelőre)?

Andras74 2021.05.10. 19:43:44

@venember83: ami valószínűleg úniós versenyjogot sért......

dferi90 2021.05.10. 20:52:39

@steven.h: az a baj,hogy a látottak alapján nem vagyok benne biztos,hogy király papírok volnának a kezukben

venember83 2021.05.10. 21:31:07

@dferi90: számunkra ezek mind kb. teljesen ismeretlen dolgok, nem tudjuk, ki blöfföl, s kinek van a kezében valami.

Általános tekintetben: csak a fejleményekről kívánok beszámolni, viszonylag megbízható forrásokból. Nem gondolnám, hogy a téma szakértője lennék, csak a képet próbálom összerakni az elérhető puzzle darabokból.

steven.h 2021.05.10. 22:00:46

@dferi90: ez az egész amit a Figc és az uefa csinál teljesen ellentmond az eu versenyjogi szabályozásának, vagy az olaszok, spanyolok is nyomnak egy exitet? Angolok más tészta a brexittel, ebben nem vagyok otthon.

Azért azt nem hinném hogy az uefa, pláne a figc csak úgy felülírhat egy eus jogrendet, csak azért mert még több pénzt akarnak ellopni, nehéz gazdasági helyzetben lévő csapatokat meg kizárással riogatnak.

Ha a mostani helyzet alapján, ahova került a Juve, még kételkednénk is Agnelli döntéshozatalában, még mindig ott van Perez a Reallal, aki jóval nagyobb hal, régebb ota van benne és szintén nem hátrál

Shaky79 2021.05.10. 22:12:35

Nem értek itt sok embert!!! A 12 klub vezetője közül 9 belátta hogy nagy hibát követtek el és visszaléptek! A két iszonyat eladósodott spanyol klub vezetője és agnelli azt hiszik, hogy ez működni fog! Szurkolókat, játékosokat, edzőket, mindenkit kihagynak a döntésükből, pedig a foci róluk szól és nem az ilyen pökhendi, semmirekellő, pénzéhes vezetőkről!!! Az uefa a nagy klubboknak kedvezett mindig, miért ők a hibásak...
Szerintem agnelli a kerékkötő, 9 bajnoki cím elvitathatatlan (hatalmas respect), de az utolsó 4 évünk az a vergődés, nézhetetlen, elképzelés nélküli játék, amiről nem az uefa meg ceferin tehet hanem agnelli és a klub iszonyatosan elhibázott játékospolitikája, ráadásul teljesen elszakadtunk a hagyományainktól! Nem érdekel a címer, de a megújulás nem a JUVENTUS érdekeit szolgálta...
Szerintem agnellinek azonnal le kell mondania, mert erről csak ő tehet, most talán még lehet menteni a menthetőt és nem tönkre tenni szeretett JUVENTUSOMAT!!! JUVENTUS PER SEMPRE!

Juventino86 2021.05.10. 22:18:52

@Shaky79: Keményen fogalmaztál, de egyébként teljesen igazad van. Részben Agnelli megalomán ötlete miatt kerülhetünk most bajba.

Wizzurah 2021.05.10. 23:29:26

De nem úgy volt, hogy a klubok részt vesznek a bl-ben is és mellette lenne ez a super liga? Mert konkrétan nem a csapatok lépnek ki a bl sorozatból, hanem kitiltják őket, na akkor mi van. Szerintem ezt jogilag nem tehetik meg és most gyors változtatnak a szabályokon az nem helyes, jogilag jól seggbe kéne kúrni ceferint is meg ezt a vén majmot, bár szezon kezdetig még elviheti egy tüdőgyuszi is vagy valami kamuvírus. Csak azért se hagynám, kilépnék akkor mindenhonnan és majd megnézhetik, ezek akkora klubok, hogy ja... Mert itt a fő probléma, hogy nem hajlandóak a párbeszédre, hanem fenyegetőznek non stop, és megmondják, hogy én mint szurkoló hogy érzem magam. Hát ki a f@szomok ezek.

dferi90 2021.05.10. 23:36:32

@venember83: persze,értem én mire gondolsz.csak valahogy az nekem nem áll össze,hogy marha jó papírjai voltak a 12 csapatnak,majd így ki lehetett hatralni belőle a 9 csapatnak.azert oké,hogy a 3 csapatnal se hülyék dolgoznak,de nézzük más szemmel'a 9kilepo csapatnál se hülyék dolgoznak.szerintem most ez a három csapat van a legnagyobb anyagi gondolván,így ők próbálnak 19 re lapot huzni

dferi90 2021.05.10. 23:41:24

@Wizzurah: azért megint elég érdekesen nézik az emberek a világot.oke,hogy a három nagy klub marha nagy,de a három nagy klub egyedül marha kicsi.ezt így kell nézni.jelenleg bárhogy is nézzük,nem mi zsaroljuk az uefat,nekik nagyobb a szerszamuk jelenleg sajnos.nem is kicsivel

Wizzurah 2021.05.10. 23:51:50

@dferi90: Ha kizárják őket, meg kell lépni, majd csatlakoznak más klubok is, kezdetben lehet nem akkora nagyok, mint a "kilépő" alapító tagok, de fognak, ha látják hogy jó, akkor az jó is lesz, tőke biztos hogy lesz mögötte. Az online trollkodás virágkorában élünk, le kell szarni mindenki véleményét, a szurkolók, akik ellenzik is, úgyis meg fognak nézni egy barcelona-real szuperkupa meccset, mert megfognak. Ha lenne több klub, akár közepes erősségűek, én is azt nézném és szarnék a serie vAr-ra, mert egy rakat fos a minősége az egész ligának, a var rendszerüknek, a bíróknak. Annyira nem kicsi az a szerszám a 3 klubnak, ha össze állnak, lehet az uefáé nagynak tűnik, de szerintem merevedési gondok lesznek ott, hogy a hasonlatodnál maradjunk. Akinél akkora hatalom van és pénz meg minden, annak nincs szüksége ilyen szinten ekkora piti zsarolásokra.
Meg lehet nézni amúgy hogy alapult meg a premier league. Be is linkelték ide egyik cikknél. Nagyon hasonlóan. Szóval ennyi, én abszolút szuper liga párti vagyok.

dferi90 2021.05.10. 23:58:12

@Wizzurah: én értem mit akarsz mondani.

Azért gondold el.a blben játszik a Bayern meg a city.

Szuperligaba a Juve meg a Watford.

Ezekre elég egyszerű elgondolni,hogy hová menne a több néző,hová menne a több pénz.

xXPeiperXx 2021.05.11. 07:22:07

@Wizzurah: A baj az a gondolat meneteddel, hogy nem lesz az az èpeszű klub, aki ezekutàn belèpne a Szuperligàba.

Ha a mostani helyzetet nèzzük ès tènylegesen talàlnak rà indokot hogy kizàrjanak a Seria A-ból, valamint az európai kupasorozatokból ès nem indul el a Szuperliga, az azt jelenti, hogy a Juventus a következő szezonban nem fog jàtszani sehol, ami azt eredményezi, hogy amatőr stàtuszba kerül a klub.

Vagyis ha sürgősen nem tèrünk èszhez akàr a Juventus FC teljes bukàsàt jelentheti.

Èn per pillanat így làtom a mostani helyzetünket ès ismerve a Liga ès az UEFA módszereit abszolút reàlisnak làtom azt, hogy tènylegesen kizàrnak minket. Nem tudom meddig akár ellenàllni Agnelli, most csak neki van veszteni valója, mert a spanyolokat nem fogja kizàrni a hazai szövetsége, mert akkor nekik vègük. Ellenben a Juvèt habozàs nèlkül kizàrnàk, ugyanis nèlkülünk ugyanúgy menne tovàbb a buli, sajnos erre màr volt pèlda.

Akàrmilyen fasza bírók ès ügyvèdek vannak a Szuperliga mögött ezt el kell engedni minèl hamarabb, mert nagy síràs lesz ennek a vège.

Attilio79 2021.05.11. 07:57:41

A hazai bajnokság kiírásához semmi köze az Uefának, azt a nemzetek szövetségei írják ki, azaz, pont az a szervezet, amit megsemmisíthettünk volna pár éve perekkel.
A kiírást változtathatják, de ahogyan itt többen írták, az EU versenyjogi szabályaiba ütközik a Figc jelenlegi változtatása.
Azaz előnyben van jelenleg a Juventus (is)...

venember83 2021.05.11. 08:04:53

A Tuttosport szerint John Elkann és Andrea Agnelli igencsak ugyanazt az álláspontot képviseli a Szuperliga ügyében. Rövid távon megviselheti a klubot, ha kimarad a Bajnokok Ligájából (a klub nem kvalifikálja magát és/vagy eltiltják a részvételtől), és egyáltalán nem zárható ki egy tőkeemelés. Május 27-én fontos ülés lesz az Exor döntéshozóinak a részvételével.

Az olasz lapok mind a várhatóan borzasztó pénzügyi eredményekről írnak, felmerült valamilyen tőkealap beszállása, tőkeemelés az Exor részéről stb. Természetesen a pénzügyi helyzetet tovább rondíthatja, ha az okoktól függetlenül, de nem lesznek BL-pénzek a Juventus számára.

Attilio79 2021.05.11. 11:01:42

@venember83: Ezek szerint Agnelli élvezi a bizalmat és maradni fog, ez azért jó hír, mert azt jelentené, hogy felsorakoztak a vezetők, befektetők egymás mögé!

Andras74 2021.05.11. 13:28:48

@Attilio79: ha most állnának ki mögüle, az a csődöt jelentené.....

Attilio79 2021.05.11. 15:36:10

@Andras74: Ez számomra annyit jelent, hogy vagy előre megbeszélték az eslt, vagy értékelték a helyzetet és a mérleg nyelve felénk mutat, minden szempontból bíztató!

Mia Rhal 2021.05.12. 12:15:53

En ugy tudom,hogy azert zsaroljak jelenleg ezt a 3 klubbot,mert ameddig nek fizetik ki a kilepesi dijat a 9 csapat,addig ok is tagjai maradnak.Mivel ok nem akarnak fizetni,de azt akarjak hogy megszunjon igy ezt a 3 csapatot probaljak megfelemliteni kizarasokkal.Szoval,ha barmilyen szakncio eri ezt a 3 csapatot az tovabbra is erni fogja a kilepni azandekozo 9 csapatot.Tehat,meg mindig ez a 3 csapat van nyeregben,e miatt a sok zsarolas.Hajra Agnelli!!!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1697) játékosokról (10213) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2497) meccsek (4283) mercato (4268) nyilatkozat (7629) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása