Perin: „Nem tudom, mit hoz a jövő”

perin_mattia_juventus_melegitoben.jpgA Genoa kapusa, Mattia Perin büszke, hogy a jelentős hagyatékkal rendelkező klub történelemkönyvébe kerülhetett a neve, miután a Benevento ellen 200. meccsét játszotta a griffek mezében.

„Büszke vagyok erre. Történelmet írtam ennél a klubnál Criscitóval, és olyan történelmi jelentőségű futballistákat előztem meg, mint Torrente és Ruotolo, ugyanakkor a legfontosabb az, hogy a játék a Genoa javát szolgálja.” - mondta a 28 éves kapus a La Gazzetta dello Sport munkatársának.

„A csapat fejlődött, és nekem is sikerült fejlődnöm. Voltak a koronavírusos fertőzésekhez köthető problémáink a szezon elején. Sikerült túltennünk magunkat ezeken, most pedig közel vagyunk célunk eléréséhez.”

Decemberben Davide Ballardini váltotta Rolando Marant a Genoánál, amikor a csapatot a kiesés réme fenyegette.

„Egy új hozzáállás jelentette a különbséget, ha nem változtattunk volna, nehéz szezont futnánk, most viszont biztosítanunk kell minél előbb a biztos bentmaradást.”

A kapus a Juventustól kölcsönben véd a griffeknél, s nem zárható ki, hogy Gigi Buffon visszavonulásával ő ismét az Öreg Hölgyhöz kerül.

„Ő volt a példaképem, az, hogy a Juventusnál vele együtt edzhettem, illetve a válogatottnál is vele dolgozhattam, az egy álom megvalósulása volt.

28 éves vagyok, és már tíz éve védek a Serie A-ban. Életem során pár visszatérésen már túl vagyok, ez egy újabb lehet. Mindig próbálom emelni a szintet, és ambíciózus embernek tekintem magam. Nem tudom, mit tartogat a jövő számomra, de elfogadom, amit ad az élet annak tudatában, hogy azt fogom kapni, amit megérdemlek.

Sok hibát vétettem az életben úgy emberként, mint futballistaként, de egyes hibák segítik a fejlődést. A családom és a gyerekeim egyértelműen jó hatással voltak rám.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7516518212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alexGicamo 2021.04.30. 14:11:43

Szimpatikus nyilatkozat .

m.martin91 2021.04.30. 15:04:26

A legvalószínűbb forgatókönyv valami csereüzlet lehet, mert nem fog visszajönni második számú kapusnak, akár Szczesny, akár Donnarumma legyen az első. Buffon pedig remélem hosszabbítani fog.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3351) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9860) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4117) mercato (4125) nyilatkozat (7391) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4153) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása