HIVATALOS: A Szuperliga mellékvágányra került

szuperliga.jpgA Szuperliga nyilatkozatot adott ki 48 órával a megalakulását követően, amely szerint a liga vezetői megfontolják, hogy mik a legmegfelelőbb lépések a projekt átformálására.

A Szuperliga ezzel ugyan nem függesztette fel saját magát hivatalosan, azonban lényegében minden ütemterv mellékvágányra került, miután a klubok száma egyes források szerint igencsak lecsökkent.

Tegnap késő este az összes angol klub visszalépett a Szuperligától, majd pletykák szerint az Inter, a Milan és a Barcelona kapcsán is komoly kérdőjelek merültek fel.

„Az Európai Szuperliga meggyőződése, hogy az európai futball aktuális status quó-jának változnia kell.

Egy új európai versenysorozatot javaslunk, mivel a meglévő rendszer nem működik. A javaslatunk célja, hogy a sport fejlődhessen, miközben erőforrásokat és stabilitást generál a teljes futballpiramisnak, beleértve világjárvány által okozott, a teljes futballtársadalmat sújtó pénzügyi nehézségekre vonatkozó segítséget.

Továbbá jelentősen magasabb szolidaritási kifizetéseket nyújtana a futballban érdekelt összes félnek.

Az angol klubok bejelentett távozása ellenére, akik a rájuk nehezedő óriási nyomás miatt voltak kénytelenek meghozni ezt a döntést, meg vagyunk győződve arról, hogy a javaslatunk teljes mértékben megfelel az európai törvényeknek és előírásoknak, amint azt bizonyítja a Szuperligát harmadik felek beavatkozásától védeni hivatott bírósági ítélet.

Figyelembe véve az aktuális körülményeket, megfontoljuk, hogy melyek a legmegfelelőbb lépések a projekt átalakítására, mivel mindig az volt a célunk, hogy a szurkolóknak a lehető legjobb élményt nyújtsuk, miközben növeljük a szolidaritási kifizetéseket a teljes futballtársadalom számára.”

Az angol klubok nélkül csak a Juventus, az Inter, a Milan, a Real Madrid, a Barcelona és az Atlético Madrid maradt, ám több olasz forrás szerint a milánóiak is kiléptek a projektből, illetve a Barcelonánál is komoly akadályok merültek fel.

A fenti nyilatkozat révén a jövőben ismét belevághatnak a felek a kellőképpen átformált projektbe, ám a tény, hogy 48 óra elég volt a projekt széteséséhez, igencsak valószínűtlenné teszi a folytatást vagy újrakezdést.

A projekt helyzete és a projektben vállalt szerepe miatt Ed Woodward év végén távozik a Manchester Unitedtől, és több pletyka szerint Andrea Agnelli is lemond/-ott vagy kénytelen lesz lemondani, mivel főszerepet vállalt ebben a kétes visszhangú, félresikerült projektben.

Fabrizio Romano szerint a Juve elnöke nem távozik, és egyértelműen tagadja a lemondásáról szóló pletykákat.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6916508058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szili 72 2021.04.21. 06:17:39

Ezek után szólni kell a fiúknak, hogy mégis meg kellene verni a Pármát.

rabsic02 2021.04.21. 06:41:55

Ezt a gondolatmenetet kell továbbvinni és megreformálni az európai klubfutballt. Az teljesen egyértelmű, hogy már nincs igazi nívója a bl-nek, ez pedig a pénzt sem hozza úgy a kluboknak. A szponzorok sem igazán látnak benne lehetőséget.

venember83 2021.04.21. 07:00:32

@rabsic02: valahol azt olvastam, hogy az UEFA 6 milliárdos szponzorral/szerződésről tárgyal. Más források szerint a buliból azonnal kiugró PL-klubokat már meg is segítette némi ígért tőkével... Valami következménye lesz az ESL-nek az európai futball vonatkozásában. De a Juve szempontjából nem biztos, hogy mindez pozitív lesz.

alexGicamo 2021.04.21. 07:15:24

Pedig már ketdtem örülni, hogy valami új és sokkal jobb van alakulóban ... Az UEFÁT és FIFÁT jobban utálom, mint valaha !
Nem tudom, ezek után hogy alakulnak a dolgok, de én kitartok, mert a JUVE az JUVE !

Il Principino 2021.04.21. 07:20:54

Annyit talán sikerült elérni,hogy ráijesztettek az Uefára,talán megmozdul vmi és mindenki elégedettebb lesz.

tjunior 2021.04.21. 07:24:42

@Il Principino: Szerintem meg a pancserkodással pont az ellenkező hatást érték el. Az UEFA erősebben jött ki az egészból. Ha 48 óra alatt kicsinálták a 12 legnépszerűbb csapat kezdeményezését, ki mer innetől kezdve ellentmondani nekik?

Attilio79 2021.04.21. 07:33:29

@Il Principino: :D Ráijesztettek? Nem gondolnám, egy minden hájjal megkent bűnszervezetre?

Ez az ötlet kudarcara volt ítélva a nulladik percétől, rohadt nagy amatőrök voltak a főkolomposok!
Vagy mindenki, vagy senki elven kellett volna felsorakozni és beszélgetni kellett volna politikusokkal (a PL esetében Boris Johnson volt a legelső, aki nemet mondott a Szuperligára).
Egy stadiont sem lehet átköltöztetni másik országba.
Stadion, tőkeerő nélküli, kiszolgáltatott, tele adóssággal küszködő klubokkal karöltve szervezni ilyet nem lehet!
Óriásit csalódtam Agnelliben, tényleg ekkora IQ huszár?

xXPeiperXx 2021.04.21. 07:52:48

Agnellièk ezt elcsesztèk... Ezekutàn majd lehet nèzni a fair meccseket a BL-ben, ha egyàltalàn nem kap a 12 agyhalott csapat olyan szankciót, ami miatt el se indulhatnak a BL-ben.

Sajnos ezt eredmènyezi az ha az ember nem èri be annyi pènzzel amennyilye van.

Nem kell sztàrocskàkat venni 100 milliókèrt ès nem adni nekik csillagàszati fizetèst.

Ehelyett a Szuper Liga ötlet helyett inkàbb ezzel kellett volna foglalkozni, mert szerintem az vicc, hogy CR, Messi, Neymar hàrmas egy kisebb orszàg költsègvetèsèt keresi...

Ezen kellene elgondolkodnia a klubvezetőknek ès akkor talàn elèg lenne az eddigi pènz is...

xXPeiperXx 2021.04.21. 07:53:46

@xXPeiperXx: Ja ès mèg annyi, hogy ezekutàn remèlem Agnelliben van annyi gerinc, hogy lemond a posztjàról.

rabsic02 2021.04.21. 07:53:48

@venember83: bevallom őszintén, engem az utóbbi években már egy Juve Bologna meccs is jobban érdekelt és lekötött, mint egy BL csoportmeccs (ide értve a Barca elleni "presztízs" meccseket is)
A pénzt nem lehet legyőzni.
Ugyanez megy a kézi bl-ben is, ha esetleg valaki követi.

Il Principino 2021.04.21. 08:01:07

@tjunior: @Attilio79: az angol csapatok le lettek fizetve,ígérgettek nekik fűt fát..
Nem sikerült a puccs,minden összefogásnál vannak befolyásolhatóak ugyanez történt itt is..Realon és a Juvén kívül senki nem volt határozott..Arra kíváncsi lettem volna,hogy 12 Agnellivel mire mentek volna..

Attilio79 2021.04.21. 08:12:59

@Il Principino: Anglia már nem az EU tagja, eleve elszigeteltebb és "jobban meggyőzhető" ezáltal. Az, hogy összezárt mindenki a legfőbb szervezettől a legutolsó csapatig azért jelent valamit és ne feledjük, hogy magát a PL-t sem volt egyszerű létrehozniuk, ezzel gondolom szembesítették a kiugró klubokat.
A kiugrók, a PL esetében (is) felelősséget vállaltak a kissebb angol klubok mellett, ahol azért nincs akkora gond a minőséggel... Egyáltalán nem haragszom ezért 6 angolra.
A baj az volt, hogy a Szuperliga kolomposai nem látták át a különböző ligák struktúráját, a sportdiplomácia érzékük pedig konvergálnak a nullával.

triplat 2021.04.21. 08:36:53

Szerintem nem számoltak a szurkolókkal. és hogy milyen reakciót vált ki belőlük.

JeetTrader 2021.04.21. 08:37:23

Számítottam rá h nem lesz sétagalopp de h 48 óra után meg is indul a szétesés arra nem! Jó a megalakulásról sem...

Azt hallottam a bloombergen h a Chealsea szurkolok megallitottak a csapat buszát és a visszalépést követeltek és ez meg tegnap volt.

Amúgy az lenne igazan csak a szemétség ha ezek ellenére mégis vmi szankciója lenne az alapítóknak...

Antennai

Garsza 2021.04.21. 08:37:51

@Attilio79:
Itt eggyetlen gond volt. Az, hogy gerinctelen férgekkel próbált lepaktálni Agnelli és Perez. Mostmár egyértelműen látszik hogy ők voltak a főkolomposok.
Abban is biztos szinte biztos vagyok, hogy csak mi fogunk szankciókat kapni mint az UEFA tól mint az Olasz szövetségtől.

Attilio79 2021.04.21. 08:51:51

@Garsza: Sajnos nem ez volt az egyetlen hiba, több ponton is sántított, csak a vak nem látta már 3-4 nappal ezelőtt, hogy ez a talaj ki fog csúszni a klubvezetők alól és "egyedül a világ ellen" harcot fognak vívni.
Megmaradt Don Quijote és hű szolgája Sancho Panza (Fiat Panda).

Andras74 2021.04.21. 08:52:11

@xXPeiperXx: ha lemond, akkor a klub ellen irányul a harag. Ha marad, akkor őt támadják. Tehát - egyelőre - maradjon, és oldja meg a helyzetet.

venember83 2021.04.21. 08:57:49

@Andras74: pontosan. Krízishelyzetet nem úgy kell megoldani, hogy utód nélkül lemond lesz, ami lesz alapon.

JeetTrader 2021.04.21. 08:58:26

@JeetTrader: bocsi lemaradt a vége.

Szóval Agnellinek még lesznek álmatlan éjszakái de ezzel most komoly veszélybe sodorta önmagát is. Mi lesz ebből így? És persze az egész levét a Juvantus ússza meg. Mármint ha a vezetőség is lemond (tudom h örülnének neki sokan, de a vezetőváltásokat egy cégnél gondosan meg kell tervezni, nagy szívás ha azonnali az eset).

molnart3 2021.04.21. 09:01:52

Agnelli (is) jó nagy hülyét csinált magából! Azt hitte ez a 12 ember hogy majd mindenki mást kigolyóznak a húsos fazék mellől?? Már a bejelentés utáni reakciókból látszott hogy ebből semmi nem lesz csak a nagy bukó. Nagy volt a szembeszél, az Elnök Úr meg nem ismeri a mondást... Most sikerült magunkra haragítani az UEFA-t, a FIFA-t, a FIGC-et és rengeteg szurkolót! Ezek után már fogjuk tudni miért szívatnak minket. Ész nulla, sportdiplomácia nulla! Köszönjük Elnök Úr!
Inkább a csapatépítéssel kellett volna foglalkozni, nem azzal hogyan lehet teljesítmény nélkül mások kárára sok pénzhez jutni!! Ez az egész egy kiforratlan, átgondolatlan ötlet volt csak a pénz szaga hajtotta őket és elfelejtették felmérni az erőviszonyokat! Mint egy tacskó, aki bármekkora kutyának nekiugrik, mert nagy az arca, de fél perc múlva rájön hogy tévedett. Ezeknek az embereknek csak 2 agysejtjük van, de abból is csak egyet használnak sajnos és a jó döntésekhez ez nem elég. A szurkolók véleményével sem foglalkozott senki, pedig belőlük élnek ezek a szerencsétlenek! A Szuperliga meg csak egy színes-szagos szar lett volna amúgy is.

Garsza 2021.04.21. 09:08:29

@Attilio79:
100% hogy ha kitartottak volt rövid időn belül megbarátkoztak volna ezzel a szurkolók is. Max még azt tudom elkébzelni, hogy ilyen Chelse City szintű klubbok beihedtek hogy mi lesz velük ha az igazán nagy klubboknak is mint Barca Juve Real annyi pénzük lesz mint nekik, akkor senki nem fog oda igazolni, és csak töltelékek lesznek az új ligában.
Mert ugye ezek sehol nem volnának ha nem jönnek a nagy befektetők. És ezek miatt tart ott jelenleg az élfoci ahol. Ezek miatt kezdtek el nőni az átigazolások az egekbe. Ezek miatt vannak a fizetések az egekben. Ezek miatt akar Raiola egyre több és több jutalékot az átigazolásokból. Valamit lépni kellett ha az UEFA nem tette meg. Mert a bevételek nem nőttek egyenes arányban a kiadásokkal. Lehet azt mondani hogy akkor ne igazoljanak annyiért, de akkor a legmagasabb szinten nem rúgsz labdába.
Az UEFA FIFA páros meg fürdik a lóvéban.

MdewC 2021.04.21. 09:08:34

@molnart3: igen igen. Biztosan így volt. Szó szerint. :D

molnart3 2021.04.21. 09:12:22

Na, sorra buknak a klubvezetők, elkezdődtek a lemondások. Nagyon helyes!

venember83 2021.04.21. 09:13:25

@molnart3: "Ezek után már fogjuk tudni miért szívatnak minket."

Az idei bajnokságbeli és BL-meccseken elszenvedett elbánás akkor csak előleg volt valószínűleg. Nem baj, 9 sikeres év után jöhet a néhány szűkös év.

molnart3 2021.04.21. 09:21:21

@venember83: Ez igaz, hogy eddig sem volt jó a helyzet!
Viszont a mostani események sportdiplomáciai szempontból biztos hogy ártanak a klubnak sajnos.

m.martin91 2021.04.21. 09:38:06

Senkiházi, semmirekellő, beszari sztárklubok, akik a saját árnyékuktól is megriadnak. Szégyen. A futball végérvényesen halott, ugyanabban az ütemben folytatódhat a csalás, a mellébeszélés, a felelősségre vonás teljes hiánya. Az UEFA és a FIFA azt tesz, amit akar, lehet ünnepelni, hogy most szebb lett a világ. Nem. Ugyanolyan sz@r, sőt, még sz@ra@bb, pláne a Juventusra nézve. Ceferin undorító pofájára lennék kíváncsi, ahogy röhög, hogy ő nyert. Mert ő a jó. Ezek alapján a szurkolók szerint is ő a jó. A csaló UEFA. Ők a jók. Remek.

FeriGjuve 2021.04.21. 09:41:59

Gyerekek,itt nagyon mély pont jön,úgy érzem.

molnart3 2021.04.21. 09:52:10

@m.martin91: Abban teljesen igazad van hogy a korrupt UEFA, FIFA pároson valami tisztítótűznek át kellene futnia! Szerintem nem a Szuperliga a megoldás a problémára. Ahogy az UEFA, FIFA nem osztott szét annyi pénzt, amennyit kellett volna, ugyanúgy ez a 12 klub is ki akarta sajátítani magának a nagy pénzeket.

Attilio79 2021.04.21. 09:58:25

@molnart3: Azaz, lehetne a Szuperliga, de ahhoz nagyobb összefogás kellett volna és gondolni kellett volna részletekre, ami buktató lehet a dolgokban. Óriási intelligencia hiányra vall a szervezés!
Agnelli a hitelét vesztette sok tekintetben, egy fillért nem ér a szava sajnos, ezért kell lemondania, de majd ezt a részvényesek eldönthetik hamarosan.

Il Principino 2021.04.21. 09:59:47

Majd rájönnek a szurkolók a dolgokra,csak akkor már késő lesz..
Nem lesz bl,kánaán minden évben..
Abra papa,a sejkek kilépnek a csapatok mögül jönnek a szűkös esztendők,netán
a csőd..Túl nagy az adósság ezen csapatoknál.
Egy próbát megért volna sztem ez a történet,ott cseszték el hogy az alapítók alanyi jogot szereztek maguknak,kizárva a többieket a lehetőségtől.

venember83 2021.04.21. 10:31:07

@Il Principino: dehogy jönnek. Ők csak követelik az eredményeket, az erősítéseket, netán sztárigazolásokat. Netán azt, hogy a klubelnökök (vagy egyéb vezetők) saját pénzzel segítsék ki a klubot.

kremturo 2021.04.21. 10:56:49

Sziasztok!
Személy szerint nem értek azzal egyet, hogy Agnellinek le kellene mondania. Agnelli az Agnelli, a Juventus élén Agnellinek kell lennie.
Inkább voltam SL mellett, mint ellene. Szép dolog a tradició, de ezzel ma már semmire sem megyünk. A BL így is a nagyok játszótere. Rohadjon vagy legalább tisztuljon meg az UEFA! Amíg olajos hordókból öntik a mannát a PSG-be és a M.Citybe, amíg a REAL és a Barcelona, annyi hitelt vesz fel szinte kockázat nélkül, amennyit nem szégyell, és ezáltal tudják majd megfizetni a fiatal Ronaldot, Neymart, Haallandokat, addig majd mi nekünk meg kell elégednünk majd a 36 éves Ronaldóval, 35 éves Neymarral, és majd a 36 éves Haalandal. Ahhoz hogy hosszútávon versenyképesek legyünk kell a pénz, ami az olasz adózás miatt hatványozottan igaz és ha ez egy SL árán lenne meg, hát pont nem érdekel, hogy jaj szegény Leicester City és köztünk nagyobb lenne a távolság. Tardició ide-oda, a távolság köztünk és az "most" igazán nagyok között, ha lassan is,de folyamatosan nő. Ma már csak a pénzért igazolnak a sztárok egy klubhoz. (rohadjon meg a világ)
A lényeg számomra, hogy ne csak 10 évente legyen egy kiugró év, mert beért éppen 10 év munkája, lásd Ajax. Lefogadom jó pár évig sehol nem lesznek megint.

MdewC 2021.04.21. 11:08:26

@kremturo: +1

Amúgy meg

Mély hallgatás.

Nulla nyilatkozat.

Várfalat felépíteni.

Semmivel és senkivel nem foglalkozni.

Minden csoda 3 napig tart.

Aztán mercato.

2021.04.21. 11:13:04

@kremturo: Én sem szeretném, ha lemondana Agnelli, mert láthatjuk, hogy van/volt nem egy fogalmatlan klubelnök top csapatok élén (pl. Bartomeu). Ehhez képest Agnelli igen jó munkát végzett 10 év alatt a Juventusnál, de nagyon kétlem, hogy ezután lesz maradása, mert kb. hiteltelenné vált a többi vezető szemében. Láthatjuk, hogy ez az undorító Ceferin is mit nyilatkozott róla, ígyy képviselni a Juventust az uefa előtt elég rosszul fog kinézni... Ráadásul kb. az összes játékos a Szuperliga ellen volt, ezek után Agnelli Juventusához igazolni lehet, hogy kevesebb kedvük lesz...

Igazából az a nevetséges, hogy most mindenki elhiszi, hogy az uefa tényleg a futball érdekeit képviseli, és erkölcsi győzteseknek vannak beállítva. Kíváncsi lennék, hogy az angolok valójában mennyi kenőpénz hatására hátráltak ki 1 nap után... Egyszerűen nekem elképzelhetetlen, hogy egy kis szurkolói tüntetés lenne az oka, amire nyilván készülniük is kellett.

sleepy8 2021.04.21. 11:23:10

Tökéletesen reflektál ez a szitu is arra, hogy miért tart itt az emberiség...

10 éve szinten minden tavaszi BL meccs után az megy, hogy igy csal az UEFA, ugy xy-nak fujnak, a sorsolas is manipulált, 3 év alatt 2 elnöküket visszik el korrupcio miatt... Erre amikor jönne a változás, mit csinál az ember? Védi a régi szart, sőt még tüntet is érte :D Elképesztő.

Örvendjünk gyerekek, marad a jó öreg maffia rendszer.

JeetTrader 2021.04.21. 11:27:30

10.57-es hír: Agnelli szerint az ESL nem tud folytatódni. (Reuters)

Attilio79 2021.04.21. 11:27:58

@kremturo: Most ellene vagy annak, hogy nagy klubok legyenek vagy mellette?
Egyszer az a probléma, hogy nekünk, mint Juventus nem jut annyi, mint pl. a Barcanak, másszor meg nem érdekel a különbség, nőhet is akár egy Leicester City és köztünk (írhattunk volna Parmat, Sampdoriat is gondolom?).
Értem a kettős mércét, elbírálást, a felvett hitelek tekintetében és valóban érdemes lenne változtatni sok dolgon, de a hasonló csapatok rovására nem gondolom túl sportszerűnek...

alexGicamo 2021.04.21. 11:28:16

@Il Principino: Akkor már állna a Szuperliga szilárdan, mint a cövek !

2021.04.21. 11:52:15

Most gondolom megnő az uefa eddig sem kicsi arca. Már csak arra vagyok kíváncsi, hogy az esl csapatokat fogja-e szankciókkal sújtani az uefa? Mert nagyon nem csodálkoznék.

szabo2323 2021.04.21. 11:53:32

Ezeknek az angol barmoknak annyit várniuk kellet volna, hogy a tárgyalások elkezdődjenek! Minden nagy klub több száz milliós minuszban van! Miből lesznek kisegítve? Abból a 40 misiből amit a Bl ad? Utána meg senkinek nem tetszik ha a jegyárakat emelik! Meg ha már az olyan klub mint az Atalanta el veszi a Bl indulás jogát! A rolót le is húzták! Majd jönnek a sorba a csőd eljárások! Azt valami Indiai cég meg veszi a klubot! Az UEFA jót akar akkor vezessék be hogy egy játékos sem kereshett 1 milláná többet! És az átt igazolási díj nem lehet több 10 milliónál több! Én már semmi jót nem várok sajnos!

m.martin91 2021.04.21. 11:53:57

Igazából nem meglepő, ha valaki elindította a kilépést, azok a puhány angolok, akik csak a nevükben nagyok, meg a saját ligájukat képzelik a többi fölé. Anyagilag persze fölöttük is vannak, minőségileg inkább hagyjuk. Most nekik milyen jó, csak négyen mehetnek az undorító Bajnokok Ligájába, ez megérte. Valaki mindig lemarad. Agnelli egy patkány, de legalább kiállt ez az egyébként remek ötlet mellett, és végig is vitte volna, ha a puhányok, a beszariak vele tartottak volna. A Juventusra totális sötétség vár, minden szempontból. Kinyír minket az UEFA, a világ legkorruptabb emberei, akiket hősként kell most ünnepelni. A csapat a szakadék szélén, forrás nincs, pont ezért kellett volna a Szuperliga. Nyilván ezért pártolta Agnelli. A következő években harcolhat a Juventus a Bajnokok Ligája helyezésért, hogy némi pénz álljon a házhoz, illetve azért, hogy a csoportkörből sikerüljön továbbjutni. Ez a jövő. Ezt ünneplik most a Juventus szurkolók is. Megőriztük a tradíciókat (amit már évekkel ezelőtt elvesztettünk, csak ők nem vették észre).

Juventino86 2021.04.21. 11:54:28

Most már Agnelli is beismerte, hogy nem fog menni ez a borzalom. Világos, hogy az UEFA is végtelenül korrupt, de ez a Szuperliga nem lett volna megoldás. Igazságtalan lett volna, és tovább torzította volna az európai futballt. Nagyon örülök, hogy nem lesz megszervezve.
A gond viszont az, hogy Agnelli így erkölcsileg és anyagilag is komoly károkat okozott a klubnak. Tegnap még nem akart lemondani, de szerintem erkölcsileg nincs más választása. Így is nagyon nagy bajba kerülhet a klub. Ha Agnelli marad, akkor az nagyon meg fogja nehezíteni azt, hogy rendezzük a viszonyunkat a futball többi szereplőjével. Világos, hogy az UEFA is egy undorító szervezet, és fel kell lépni ellenük, de ez az egész túlzó volt véleményem szerint. Reméljük, hogy sem az UEFA, sem pedig a FIGC nem alkalmaz ellenünk kicsinyes bosszút. Forza Juve!

kremturo 2021.04.21. 11:55:29

@Pjanista: A hiteltelenség egy érdekes kérdés, mivel igazából kénytelen volt meghátrálni Perezzel együtt, mert a többi kiugrott egyből, ahogy jött a negatív cunami. Nem tudom, én nem dobnám a törölközőt egyből.

"Ráadásul kb. az összes játékos a Szuperliga ellen volt," - persze, mert az UEFA/FIFA az egyetlen ütőkártyáját kijátszotta, hogy kizárják innen-onnan őket,semmi mást nem tudtak előhúzni...

"...ezek után Agnelli Juventusához igazolni lehet, hogy kevesebb kedvük lesz..." - továbbra is állítom akit megfizetsz ide igazol, lásd Ronaldo, aki élete álma Real-t elhagyta, mert Agnelli megadta neki a kívánt keresetet. vagy lásd Contét, megkapta a kívánt pénzt és elszegődött az Interhez. Pénz beszél... (mégegyszer, rohadjon meg a világ)

valamiért a kenőpénzt én most nem tartom reálisnak, valami más lehet a háttérben, talán Boris Johnson, :)

Mindenesetre az UEFA elkezdhetne tisztulni, ha nem akar a jövőben hasonlót. Vicces számomra, hogy vezető poziciókat töltenek be az egyes klubok tulajdonosai, vezetői. Pl. végrehajtó bizottságban Bayer és PSG, érdekes ők nem is akartak csatlakozni a SL-hez.

2021.04.21. 11:56:16

Most olvasom, hogy a lehető leghamarabb ki akarják zárni ezeket a csapatokat a bajnoki és európai versenysorozatokból. Az szép lesz.

giorgio007 2021.04.21. 12:08:56

Megint bebizonyosodott, hogy a legostobábbak a leghangosabbak. Kivonulnak, mezt égetnek, aztán még figyelembe is veszik ezt a agyhalott szűk kisebbséget. Az értelemnek már nincs divatja.

Attilio79 2021.04.21. 12:11:39

@MGB75: Na, akkor vajon kimennek a szurkolók az Uefa székház elé?
Amennyiben így lesz, az Uefa sem fogja megélni a holnaputánt!

kremturo 2021.04.21. 12:14:06

@MGB75: ha ez igaz, akkor Ceferin megint mindent elmond magáról és az UEFA-ról. Ha jól emlékszem, azt nyilatkozta, ha még most visszakoznak, nem lesz szankció...

2021.04.21. 12:21:42

@kremturo: Nem amiatt hiteltelen, mert nem lesz Szuperliga, mert ez nyilván nem az ő hibája. Hanem azért, mert UEFA tagként, ECA elnökként szövögette a háttérben a tervét az UEFA ellen. Az UEFA-nál innentől kezdve Agnellinek semmi szava nincs (sőt, közellenséggé vált), pedig mi kénytelenek leszünk továbbra is az ő sorozatukban résztvenni...

kremturo 2021.04.21. 12:25:21

@Attilio79: Lehet nem értettél meg. Inkább választom azt, hogy nagyobb legyen a szakadék a Juventus és Parma, Sampdoria között, minthogy nagyobb legyen a különbség a PSG, M.C. Real, Barca és Juventus között. Igen, lehet igazságtalannak nevezni. De a folyamat folytatódni fog, vagy felvesszük a versenyt vagy...
Első körben ha igazság bajnokai akar lenni az UEFA és az európai focit szeretné védeni, tartsa be az FFP-t, hogy ne legyen ekkora szakadék a klubok között, legyen álladó helye a regnáló bajnokoknak és selejtezzenek 2.,3.4. helyezettek. Deez megint igazságtalan, mivel egy 4. Chelsea szerintem jobb, mint egy 1. Ferencváros. Tehát már ez is egy SL és nem BL.

spaolo1981 2021.04.21. 12:27:11

Lehet, h mi voltunk a szakadárok, de amit az angolok műveltek, az a leggusztustalanabb árulás. Most meg sajnálkoznak a szurkolók felé, röhej. Azért Perez nyilatkozatára kíváncsi leszek. Jól elrúgta a pöttyöst az UEFA-nál, de hogy csakis minket fog mindenki majd azonosítani ezzel a buktával, az is tuti.

Attilio79 2021.04.21. 12:33:24

@kremturo: Nem értettelek félre, Te inkább választod, de kérdezzük meg a többi hasonlóan szolid és szabálytbetartó csapat szurkolóit is...
Nem gondolom, hogy saját eszközeivel kellene az Uefat legyőzni, még sarokba sem tudták szorítani. A nagy hatalmát kellene megszűntetni, de ahhoz nagyobb összefogás kellene/kellett volna.

molnart3 2021.04.21. 12:41:03

@szabo2323: Tisztelettel kérdezem: Mi az hogy "az olyan klub mint az Atalanta elveszi a Bl indulás jogát"? Szerintem a bajnokságnak/versengésnek pontosan ez a lényege. Aki jobb az előrébb végez és adott esetben indul a BL-ben. Hogyha jobb az Atalanta, akkor igen is "vegye el" a BL indulás jogát! (Az már más kérdés, hogy a Juvéra nézve ciki, hogy egy jóval kisebb költségvetésből gazdálkodó klub előttünk végez, de hát van ilyen..)

Rikster 2021.04.21. 13:14:07

Szomorú és sötét időszak jöhet el újfent a Juve történelmében. Megbukott a projekt, ami az elnökünk főszervezésében zajlott le. Nagyon sajnálatos, hogy mi a a VIP páholyból fogunk kiesni az utcára, ahol lehet majd kunyerálni.

Agnellit szeretném ha megmaradna a Juve elnökének, de annyira képtelen sportdiplomáciai helyzetbe es kereszttűzbe került, hogy ezt a lemondást csak elodázni fogja tudni. Szimpatikusnak találom azt, ahogy kitart a Szuperliga mellett, a tálalással már akadnak bőven kételyeim. De hogy innentől kezdve hogyan fognak hozzánk viszonyulni a Szövetségnél akar hazai, akár nemzetközi színtéren abba bele sem akarok gondolni.

2021.04.21. 13:29:10

Ha az uefa tényleg kizárja az esl csapatokat a bajnokságokból és az európai kupákból, az lesz igazán gáz... Persze ezzel magukkal is kibsznak. Lehet, keserves idők elé nézünk.

kremturo 2021.04.21. 13:46:47

Értelek, és részben igazat adok, mert abban egyezik a véleményünk, hogy nem igazságos.
Elkanyarodnék a témától, de pl. az angolok megkérdezték a többi csapatot, hogy nekik az, hogy tetszik, hogy PL kieső csapat többet keres, mint az aki megnyeri a BL-t. Vagy mondjuk egy Sevillát szerinted érdekli, hogy igazolásoknál a Roma fizetések terén hátrányból indul az adózások miatt. Vagy az Adidas megkérdezett bárkit is, hogy az, hogy tetszik, hogy a MU-nak x-szer nagyobb szponzori pénzt ad. Szerintem nem. Szóval minden igazságtalan. Ilyenné lett ez a világ. Sajnos!!! Egyenlők között mindig lesznek egyenlőbbek. És igen szeretném, ha már a Juventus is lenne egyenlőbb az egyenlők között. És lehet sekélyes gondolkodásmód, de vállalom, ha ezen múlik, hogy tartsuk a lépést a "nagyokkal", akkor nem érdekel, hogy nő a különbség köztünk és a Parma közt és ezt ők igazságtalannak vélik. A szomszédom sem kéri ki a véleményem, hogy igazságos e, az hogy Ő Mercivel jár én meg Suzukival.

Attilio79 2021.04.21. 14:06:25

@kremturo: Bár nem tudom kinek címezted, az olaszoknál kedvezőbbek a játékosok adózása, ezért igazolhatott hozzánk CR.
A szomszéd példája tökéletes, amennyiben társasházban élsz vele és például pandémia helyzetben ő kidobja mellényzsebből a ház burkolási árát, te meg épp elvesztetted a munkahelyed biztosan nem fogsz tapsolni annak, ha még 5 Mercis kidobja a pénzt. Csak gondolom te is a 70 másik Suzukissal fogsz ellene menni a szavazásnál...

kremturo 2021.04.21. 14:53:07

@Attilio79: Igazad van rossz példa volt, de lényeget szerintem érted belőle.
(Azért , mert neki Mercije van szavazzak ellene? Miért? Nem tehet Ő arról, hogy én nem vittem többre az életben.)

Attilio79 2021.04.21. 15:03:44

@kremturo: Volt a mondás a '90-es évek elején, miszerint az első milliót nehéz összeszedni, utána már minden mehet tisztán.
A Mercis persze nem tehet arról, hogy a Suzukis nem vitte többre, viszont elképzelhető, hogy míg a Suzukisnak tiszta a lelkiismerete, addig a Mercisnek nem.

Attilio79 2021.04.21. 15:07:03

@kremturo: Ja és nem azért fogsz ellene szavazni a ház burkolásánál, mert Mercis, hanem, mert elvesztetted a melód és nem fogsz tudni hitelt felvenni, amiből finanszírozod a példában hozott ház burkolását.

babo0410 2021.04.21. 17:53:03

@kremturo: Egyetértek veled, de nagyon. És amíg az arab sejkek itt vannak a fociban, a pénz mindennél fontrosabb lesz, hiszen az arabok mindent pénzzel intéznek el. Az a baj, hogy most marad minden a régiben, és az olló egyre csak nyílni fog.
Az átigazolási díjak meg egyre nőni, ahogy a fizetések is. Halaand még csak 20 éves, de már 30 milliós fizut követel neki Raiola. Mi lesz vele később? Ráadásul ezt a fizetést válság kellős közepén kéri. Nessi vagy CR a felét nem kereste ennyi idősen, ő meg már 30 misit akar. Vicc.
És a szurkolóknak ez a rendszer jó? Tiltakoztak a liga ellen, de nyerjünk BL-t, igazoljunk klasszisokat, akik a BL-ben is különbséget jelentenek. Csak miből?

babo0410 2021.04.21. 17:56:32

@babo0410: Nessi az Messi akart lenni.

NagyonJuve 2021.04.22. 00:35:57

@m.martin91: pont erröl van a szó! Teljes mértékben egyet értek veled. Másik juventusos oldalon olvastam egy írást nagyon lehúzta agnelit mert a derbik meg a hasonló rizsa. Hol lennénk most agneli nélkül? Valahol európa ligákért harcolnánk. Pont az olasz liga szívja meg legjobban a koronát. Az angoloknak ott a zsiros tv szerződés a barca real van a spanyol ligában nincs más német liga a bayernről szól francia psg és fuccs az olasz ligában vannak a legnagyobb tradicióju klubok. Legtöbb felé oszlik az a kevés pénz is.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3527) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (51) edző (973) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10270) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4332) mercato (4282) nyilatkozat (7683) Olasz Kupa (335) összefoglaló (436) pletyka (4298) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (181) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (227) Címkefelhő
süti beállítások módosítása