Pirlo: "Egy vitatható büntető miatt szenvedtünk vereséget"

pirlo_andrea_potrre.jpgA Juventus gyenge teljesítményt nyújtva szenvedett 1:0-ás vereséget a Napoli otthonában, s ezzel komoly lépéshátrányba került a bajnoki versenyben.

"Nem hiszem, hogy lett volna kapura lövésük, s végül egy vitatható büntető megítélésével szenvedtünk vereséget. A szükséges teljesítményt nyújtottuk, de nem azt az eredményt értük el, amit megérdemeltünk volna." - értékelte a mérkőzést Andrea Pirlo a hármas sípszó után.

"Járattuk a labdát, de nem elég gyorsan, így a Napolinak lehetősége volt visszazárni. A második félidőben kezdeményezőbbek voltunk, több lehetőséget alakítottunk ki, de nem szereztünk találatot. Ha büntetőt ítélnek ezért, akkor minden kontaktust tizenegyessel lehetne büntetni. Ha ezt nekünk ítélték volna meg, az sok vitát és panaszt támasztott volna, feltéve, hogy egyáltalán megítélték-e volna nekünk.

Csak annyit mondok, hogy az esetek ma így alakultak. Vitatható büntető volt és kérdéses volt Giovanni Di Lorenzo második sárga lapja is. Néhány esetet másként kezelnek, mikor a Juventus ellen történik, mert mindenki rólunk beszél. A taktika néha működik, néha nem. Mindegy. 

Természetes, hogy amikor ilyen sok mérkőzést játszunk, kissé híján vagyunk az élességnek, de ez egy jó teljesítmény volt, s egyedül a gól hiányzott. Nincs garancia arra, hogy az a csapat nyeri a scudettót, amely a legtöbb gólt szerzi. Rengeteg helyzetet dolgozunk ki, a Napoli kapusa a mérkőzése embere volt, úgyhogy nem panaszkodhatok a csatárok miatt. 

Lehet, hogy tíz pontra vagyunk az első helytől, egy elmaradt mérkőzéssel, de még csak február van, s ha ezen a színvonalon játsszunk tovább, jól fogunk teljesíteni. Ha ilyen teljesítményeket nyújtunk, s gólokat is szerzünk, biztos vagyok benne, hogy elérjük a kívánt eredményeket. 

Örülök Gattusónak, mert egy régi barát, de jobban szerettem volna, ha nyerünk és három ponttal térünk haza."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8816426270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lanzafame 2021.02.13. 22:19:51

Borítékolható volt egy botlás, kár, hogy egy rivális ellen történt. Aki nem kezdi el ezt a szezont azon a szemüvegen keresztül nézni, hogy durva reformok történnek most, az nagyot csalódhat a végén.

Ami nem tetszik ebben a nyilatkozatban: a bírózás. Tudjuk, hogy a VAR-nak vannak hátulütői, és ezt az ütést régen észre sem vették volna, de a helyzet változott, mi is kaptunk már hasonló helyzetben tizit. Arra viszont nincs magyarázat, hogy minek csapkodott Chiellini 2 méteres fejmagasságban az ötösnél, párharc közben.

danimester1 2021.02.13. 22:35:09

Végre valaki ki merte mondani!Rengeteg hátrányt szenvedtünk miattuk mind a leseket,a büntetőket vagy éppen a lapokat nézve,ami a Fiorentina ellen csúcsosodott ki.Azonban mint mindig el kell ismerni azt is hogy kaptunk is,de idén ez sajnos nem 50-50 hanem jóval kisebb százalékban.Azt sem értem hogy lehetséges hogy egy csapat 22 forduló alatt kap 16-17 büntetőt,míg mások csak pl. 5-6-ot.Ahogy az is érthetetlen számomra hogy bizonyos eseteket azonnal visszanéznek,mást meg nem.Röviden ennyit a játékvezetésről.Ma sajnos mi voltunk a töketlenek mert adtunk egy félidőnyi előnyt,majd csak utána fociztunk és a helyzeteket nem lőttük be.Már mindegy lapozzunk és ne felejtsük el amikor a dögevőktől kikaptunk az a pofon indított el minket egy jó sorozatban.Forza Juve!

szauerb 2021.02.13. 22:35:10

Nem kéne bírózni.
Chiellini hatalmas baromságot csinált. Egy ilyen rutinos védőnek tudnia kéne, hogy ilyen helyzetben nem tenyerelünk az ellenfél arcába. Tartom amit már többször is mondtam. Giorgio Chiellini már nem kezdőcsapat szintű védő ehhez mérten kellene viszonyulni hozzá.

Bosszantó ez a vereség. Főleg a Milan eredménye után.

m.martin91 2021.02.13. 22:44:04

Teljes mértékben jogos volt a tizenegyes, Chiellini bemosott egyet a Napoli játékosnak. Hogy a faszba lehetne ezt vitathatónak mondani?

DelPiero2 2021.02.13. 23:18:52

@szauerb: szerintem kell bírózni. Ha mást nem, di Lorenzo második sárga lapját. Szerintem épp azért is mernek ellenünk a bírók dolgokat megítélni, mert észrevették, hogy kevésbé kritizáljuk a bírókat, (korábban sose). Azért az nem normális, hogy vissza se néz ellenünk elkövetett eseteket. Hiába alakul jól egy-egy meccseredmény, de közben bármikor benne van a játékban egy ellenünk megítélhető tizi, mert olyan művészi módon esnek el a csatárok. A fő gond, hogy vissza se nézik. Pl. a Lyon ellen azt észre sem vették (nem akarták észrevenni) hogy a tizi előtt Higut hogyan lökték el. A javunkra nagyon ritka alkalommal ítélnek meg határesetet. Azért furcsa hogy ennyiszer megtörténik hogy ellenünk nem akarnak kiállítani az ellenből.

szauerb 2021.02.13. 23:25:56

@DelPiero2:
A játékvezető a mérkőzés része. A tévedés is bármikor benne lehet a ténykedésében. Az élet nem mindig fair vagy igazságos. Meg kell küzdeni a szembe jövő akadályokkal és úgy kell eredményeket elérni. Ugyan ez igaz a labdarúgásra is.

Én abszolút kicsinyesnek és szánalmasnak tartom ha egy csapat bírózik. A vesztesek keresnek kifogásokat.

DelPiero2 2021.02.13. 23:52:12

@szauerb: valóban része, de szerintem lehet véleménye egy edzőnek, az interjúnak az is lehet része.
Sajnos máskülönben nem jut el a megfelelő fülekbe hogy valaki jó bíró, vagy nem. (többek közt azért sem, mert bőven van korrupció van a labdarúgásban, és nemcsak a csapatok, játékosok részéről)
Az élet más területén is ha minden döntést vakon elfogadnak, az elkövetők nyugodtak, és folytatják ugyanúgy az üzelmeket, nem fognak maguktól belátásra térni.
A bíró is beletartozik a meccsbe, ő is ott van a pályán. Nem a bírókért van a labdarúgás, ennyi joga lehet egy klubnak, hogy véleményt mond a játékvezetői működés színvonaláról.
Korábban még lehetett azt mondani, hogy tévedni emberi dolog, de ma már nem illik ilyen technikai háttérrel. A Juventus olyan speciális játékot játszik, hogy alig nézik vissza az ellenük elkövetett eseteket? Elfogadom ha nem leszünk bajnokok, mert ha minden meccset teljes gőzzel kezdtük volna nem itt tartanánk, nem erről van szó.
az valóban szánalmas hogy minden vereségnél a bíróra próbálják fogni úgy, hogy azt észre sem veszik, ha javukra történt eset. Sajnos a Juventus esetén kirívó az aránytalanság.

Zombijuve 2021.02.14. 00:04:45

Óriási mákunk van,hogy kikapott a Milan. Holnap a dögevők is pontot vagy pontokat fognak veszteni. Nincs veszve semmi, Pirlonak igaza van, még csak február van. A BL-ben meg bármi megtörténhet.

Rocky80 2021.02.14. 01:26:37

Én Chiellot is pofán vágnám most pedig szeretem.

Camo76ers 2021.02.14. 06:12:21

@szauerb: Szerintem meg a tizin kívül klasszis teljesítményt hozott a védelem . Momentuma sem volt a Napolinak .

Szincsak 2021.02.14. 07:30:20

Nem kell a tizenegyesre fogni nem ment a lendületes játék, attol még lehetet volna gólokat szerezni, nincs a csapatba egy szervező középpályás aki szervezné a csapat játékát. Szerintem, Berna, Rabiot, Ramsey nagyon gyengék őket kellene eladni és venni 3 középpályást

delpi0823 2021.02.14. 09:13:23

@szauerb: Chiellini nem kezdoszintu jatekos?hat sztem meg Chiello meg 40evesen is jobb lesz mint Bonucci.Sokkal stabilabb a vedekezes vele mint Bonuccival az 100%,az mar mas kerdes hogy mar inkabb Demiralt kene jatszatni,de annak kifejezetten orulok hogy Bonuccit elkezdte padoztatni mert mar ideje volt a sok bakija utan.

Rocky80 2021.02.14. 10:00:27

@delpi0823: a gond csak az, hogy azért padozik mert sérült

Juventino86 2021.02.14. 10:31:39

Sajnos a büntető jogos volt. Mondjuk az érdekes, hogy ha ellenünk kell tizit ítélni, azt bezzeg mindig kielemzik a videóval. :( Sajnos a csapat teljesítménye is nagyon gyenge volt, a Porto ellen fel kell pörögni. Rá kell menni a BL-re, és megpróbálni minél tovább eljutni.

alexGicamo 2021.02.14. 10:43:33

Gyengék voltunk ezen a meccsen,nincs mit szépíteni !
Egy büntetővel győztek a kukások. Ez bosszantó, mert szerintem, a játék képe alapján a döntetlen igazságosabb eredmény lett volna .
Lesz ez még így se !
Kicsit fáradt a csapat a feszített menetrend miatt, de jók vagyunk !
Csak így tovább !

FORZA JUVE PER SEMPRE !!!

delpi0823 2021.02.14. 10:44:06

@Rocky80: ott volt tegnap a padon nem?nem hiszem hogy serult lenne,o is nyilatkozta hogy nem volt komoly a serulese,csak elovigyazatossagbol kert cseret.

MdewC 2021.02.14. 13:58:55

Végre Pirlo kimondta, amit jó ideje ki kellett volna már mondani.

A nápolyi brigádnak óriási mákja volt, nincs miről beszélni.

Jamal Jamal 2021.02.14. 14:15:27

Egy vitatható tizenegyes előtt egy vitatható felállás. DE!

Ezek a srácok fejben már a Portoval foglalkoztak és ez tipikus esete "a másik moziban ültek" megjegyzésnek!

Na, de majd a BL, meg a Crotone, meg minden.... most Isten irgalmazzon nekik...

venember83 2021.02.14. 15:17:00

Rangon alulinak érzem a bírói ítéletek vitatását, csak alibikeresésre sarkallja a játékosokat, de mindegy. Hamar belejött Pirlo a bírói ítéletek kritizálásába, nem gondoltam, hogy ilyen kevés időbe fog telni. Fogalmazhatunk úgy is, hogy visszafogottabbnak és bölcsebbnek gondoltam.

DegerFaCan 2021.02.14. 15:24:02

@danimester1: egyetértek, végre nem behúzott farokkal ülünk a seggunkon. Ennyi ha ez fordítva van ki se latszunk a cikkekből, jönne a Penaldozas stb. Oda kell mondani DE koncentrálni az előttünk álló feladatokra S törekedni rá hogy az ilyen Fiorentina szopatásokkor is vhogy kiszenvedjuk a győzelmet. Van ez így szar ilyen betomorulo kiscsapatok ellen játszani de ez van :)

szauerb 2021.02.14. 21:08:12

@DelPiero2:
Persze lehet véleménye.
De ne azt mondja, hogy azért kaptunk ki mert a bíró hibázott.
Azért kaptunk ki mert nem voltunk képesek még egy nyamvadt gólt sem lőni. Azért kaptunk ki.
A legkönnyebb dolog kifogások mögé bújni.

szauerb 2021.02.14. 21:15:08

@Camo76ers: Igen nem sokat hibázott a védelem Chiellinin kívül. Igaz, hogy ő folyamatosan pontatlanul passzolt, általában bedobás lett a passzaiból vagy szimplán eladta a labdát.
@delpi0823:
Hát ha szerinted jobb akkor jó.
Más kérdés, hogy ezt mivel tudod alátámasztani.

Novice_71 2021.02.14. 22:31:35

@venember83: Abszolut egyetértek, az eredmény pedig egy fikarnyit sem változott... Neymar szintű fetrengés a pályán, kb. a bíróra mutogatás a pálya szélén. Fogalmam sincs mi a hivatalos módja a vélt vagy valós sérelmek orvoslásának, de a nyilatkozatokkal szerintem sokra nem lehet menni ilyen esetekben. A pályán lenne jó elrendezni, két szabályos gól, "oszt jónapot". Éppen össze is jöhetett volna, nem volt szerencsénk. Nekem Kásás az etalon, 2008. Peking, olimpiai döntő, 4. negyed eleje, akkora pofont kapott, hogy ihaj, cserével végleg ki kellett volna állítani az elkövetőt a kommentátor szerint. Kemény is szaladgált a medence partján... Kásás... szart bele, megtapogatta az álkapcsát egy kicsit, aztán tette a dolgát tovább, mintha mi sem történt volna.

NagyonJuve 2021.02.14. 23:35:34

@szauerb: Azért széllel szemben pisálni sem egyszerű. Lehet kicsinyes dolog bírózni de ebben a szezonban bizony elég látványosan súlytanak minket a bírói itéletek. Pirlon nagy a nyomás most fakadt ki belőle. Megértem mert én is kurvára fel voltam ba.odva a meccs után, a napolinak momentuma nem volt.

szauerb 2021.02.14. 23:39:30

@NagyonJuve:
Teljesen jogos büntetőt ítéltek a Napolinak. Miről beszélünk?
Nekünk is voltak kétes eseteink amit megúsztunk ebben a szezonban.
Hosszú távon ezek a dolgok kiegyenlítődnek.

DelPiero2 2021.02.14. 23:57:44

@szauerb: nyilván ettől még lehetett volna nyerni, de befolyásoló tényező, nem is kicsit. Véletlen az pl. hogy az olasz lapok külön megköszönték a Juve és Milan helytállását, mert kiálltak a hiányzók ellenére? Erős és jogos célzás volt a Napoli esetére. Ez sem véletlen. Normális esetben kiegyenlítődnek, valóban voltak megúszott kétes eseteink, de sajnos nálunk nagyon billen a balansz. A büntető megítélhető volt, ahogy a napolis kiállítás is. Lehetne listát készíteni merre billen a Juve esetében. Nagyon kíváncsi lennék rá. Sajnos nemzetközi szinten is ellenünk billen. A Napolinál belevehető ez az újrajátszás komédia is simán, mert a bírók sem mindig maguk cselekszenek. (élesebben lásd a VB-k bíráskodásai a rendező ország javára)
Azzal pl. egyetérthetünk, hogy pl. a Realnak is erősen pozitív a mérlege.

szauerb 2021.02.15. 00:04:24

@DelPiero2:
Őszintén mondom nem érdekelnek ezek a dolgok. Nem is szeretnék velük foglalkozni.
Csatlakozom venember kollégához aki remekül megfogalmazta a lényeget, rangon alulinak érzem a bírói ítéletek vitatását.

DelPiero2 2021.02.15. 00:32:32

Én lennék a legboldogabb, ha legalább mostantól (0-ról kezdve) beállna a balansz. Tartok attól, hogy lesz még eset Juve ellen (vagy inkább trend) amikor már nem így fogtok hozzáállni. Allegri is ilyen volt, hogy messze tartózkodott ettől, csak aztán kiborult a bili és már Ő sem bírta, és egyszer (ha nem többször) kifakadt. Nedvedet és Agnellit is tartózkodni láttam a bírózástól, de mint láthattuk meccsen élőben szóltak be. Szóval van az az eset, még ha most nem is volt olyan súlyos az eset.

rabsic02 2021.02.15. 04:46:21

Bíró ide vagy oda, ha belőlük a helyzeteink harmadát, akkor nincs bírókérdés.

Chiellinit imádom, de ezen a meccsen voltak hibái, mint ahogy az isteni ronaldonak is, mert használhatná időnként az agyát is, amikor helyzetbe kerül, vagy szabadot végez el.

NagyonJuve 2021.02.15. 11:11:03

@szauerb: más távcsövön nézzük a világot. Normál esetben kiegyenlítődik csak a juve esetében nem, ebben a szezonban meg hatványozottan igaz. A büntető jogos volt de én egy új szabályt hoznák ilyen esetekben mégpedig nem büntető hanem indirekt szabadrúgás. A var miatt nagyon vissza estek a birói teljesítmények. Az a visítás amit a napoli játékos leadott az meg kimondottan gyomorfogató volt. A var esetében se nincs kimondott szabály. Van amit visszanéznek van amit nem. Egyik bíró egy szabálytalanságra 11est ad a másik ugyanarra nem. Itt most szerencsétlenek is voltunk meret kivédte a szemünket. Eddig nem nagyon bíróztunk de ez már kicsit sok. Szerintem pirló jól tette hogy kiakadt.

szauerb 2021.02.15. 13:07:40

@NagyonJuve:
Pirlo azt tette volna jól ha végre nem Bernardeschit kezdette vola aki képtelen bármily hasznos megmozdulásra. Aki ha meglátja a kaput vagy egy ellenfelet megijed és az ellenkező irányba kezd el futni.
( Akarmennyire is szerény képessegű játékosnak tűnik Frabotta még ő is képes arra, hogy betörjön a tizenhatoson belülre és zavart okozzon sőt gólt szerezzen.)
Vagy ha nem azt a Chiellinit kezdeti aki felett jól láthatóan eljárt az idő. Meggyőződésem ha Bonucci vagy Demiral játszik nem kap büntetőt a Napoli.

Majd ha ezeket a hibákat Pirlo nem követi el akkor lehet a bíróra mutogatni.

NagyonJuve 2021.02.15. 16:19:01

@szauerb: nem értem mi a párhuzam abban hogy a bírók tévednek meg ki játszik a kezdőben?. Berna tényleg nagyon szar ezt akár alá is lehet húzni de chiellini mióta visszatért szerintem egy elég stabil játékot hozott. Aki meg megmondta meccs előtt hogy chiellini ilyen pacer 11 est csinál az menjen lottózni.

szauerb 2021.02.15. 18:42:32

@NagyonJuve:
Nincs itt semmiféle párhuzam.
A lényeg az, hogy nem azért veszítettünk mert bíró tévedett hanem azért mert nem volt megfelelő a teljesítmény.
Chiellini stabil játékot hozott a kiscsapatok ellen amikor különösebb dolga nem is volt. Az inter ellen és a Napoli ellen is gólt kaptunk miatta.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3519) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10260) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4326) mercato (4278) nyilatkozat (7676) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4294) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (304) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása