Pirlo: „Rosszabbul nem is játszhattunk volna”

pirlo_andrea_uveges_tekintettel.jpgAndrea Pirlo értékelt a derbin elszenvedett rendkívül sima vereség után, amelyen az Inter lényegében megfojtotta a Juventust, semmilyen esélyt nem adva a címvédőnek.

„A hozzáállás rossz volt már az elejétől, ha pedig nincs meg az eltökéltség a párharcok megnyerésére, minden nehézzé válik.” - mondta a mester a Sky Sport Italia munkatársának.

„Mintha pályára sem léptünk volna, gyávák voltunk, féltünk az Inter támadójátékától, fejben csak a védekezéssel foglalkoztunk, és nem voltunk elég agresszívek még ennek a megvalósításában sem. Hagytuk, hogy az Inter kezdeményezzen, és ilyen körülmények között ők óriási károkat tudnak okozni.

Az egyéni minőség csak akkor villantatható meg, ha agresszió és határozottság tekintetében felnövünk az ellenfélhez. Mi ezt nem tettünk, és az eredmény látható.

Ez rossz vereség, ennél rosszabbul nem is játszhattunk volna, váratlanul ért ez mindenkit, de fel kell emelnünk a fejünket, és fel kell készülnünk a szerdai meccsre, a Napoli elleni szuperkupa-döntőre.”

A Juve 33 pontot tudhat magáénak, hétre lemaradt az Intertől, s természetesen megkérdezték a mestertől, hogy ez a vereség változtat-e bármit a célkitűzéseken.

„A céljaink ugyanazok. Ez a botlás egy erős ellenfél ellen történt, de előfordulhat, engem azonban a mutatott hozzáállás zavar. Egy olyan csapat, mint a Juventus egy adott önbizalommal és céltudatossággal kell itt pályára lépjen, meg kell legyen a vágy a csapatban a kezdeményezésre és a meccs adott irányba terelésére, de túl félősek voltunk.

A passzolásban lassúak voltunk, és ráadásul nem is a középpályán, hanem a védősorban passzolgattunk. Olyan helyzetet akartunk kialakítani, hogy Chiesa egy az egyben megverje az emberét, vagy hogy Ramsey a sorok közé tudjon betörni. Ez elmaradt, mivel túl lassan és mélyen passzoltunk, szóval igazándiból nem is mozdítottuk ki az Inter játékosait a pozíciójukból. Túlságosan nyilvánvaló volt minden egyes megmozdulásunk.

A mester az első, akinek vállalnia kell egy ilyen meccs után a felelősséget, mivel ha a csapat nem hajtotta végre a tervet, akkor azt jelenti, hogy nem sikerült a csapattal megértetni a tervet.

Szervezetlenek voltunk az első gólnál, nem követtük az elfutó embereket, s kényszerhelyzetbe hoztak. Onnan pedig minden nehézzé vált számunkra.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6316393804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Matteo89 2021.01.18. 07:03:46

Én sokszor azt látom Pirlo arcán, hogy nem érzi magát komfortosan ott a pálya szélén. Szerintem sok neki ez az egész, nem erre számított. És talán a játékosok sem bíznak benne (már) eléggé. Ami nem meglepő, mert játékunk az nincs továbbra sem.

Il Principino 2021.01.18. 08:24:31

Hatalmas bukta lesz,ha még a top4 sem lesz meg!
Sztárok sorát adhatjuk el...

majerjohny 2021.01.18. 08:27:54

Valóban csalódást keltő volt az egész mérkőzés.
Lelketlen, gyenge játék, ötlet nélkül.
Egy erőtlen csapat benyomását keltette a Juve, tulajdonképpen komoly veszélyt nem jelentettünk a kapujukra.
Végig azt lehetett érezni, hogy semmi esélyünk.
Szomorú....

steven.h 2021.01.18. 08:56:27

Tegnap, mint csapat is megbuktunk sajnos. Egy Derby d'Italia-ra úgy megy ki a csapat, hogy az egymás után 9-szeres bajnok, hatalmas költségvetéssel, keretértékkel betojt gatyával megy ki és egy két játékoson kívül a bizonyítás halvány jele sem mutatkozik.

Tök jó dolog Pirlotól, hogy hangoztatja mindig hogy a saját játékunkat fogjuk játszani, csak az a probléma, hogy olyan még nem igazán létezik, meg attól mert a saját játékunkat akarjuk játszani attól még Olaszország legjobb videóelemzőjével igazán alap elvárás az, hogy rendesen felkészüljünk az ellenfélből és ha tudjuk, hogy Hakimi baromira veszélyes, akkor nem hagyjuk őt egy-az-egyben Frabottával. Nyilván nem az a baj, hogy Frabotta kezdett, mert nincs más, az a baj, hogy előtte egy Ramsey játszott...

Azon kívül egyébként, hogy az egész keret igazán elgondolkodhatna, hogy hogy tehet le ilyen teljesítményt, a vezetőség is igazán visszább vehetne az arcból, és itt most nem csak Agnellire gondolok. Kicsit azt érzem, hogy Paratici egy nagyon pökhendi alak, főleg mióta kifúrta szerencsétlen Marottát, azóta azt hiszi ő az isten, és valahogy Nedvedre is ráragadt. Valahogy az az érzésem hogy mióta ezek ketten elérték hogy a csapaton radikálisan változtatni akaró Allegrit is kifúrták, de nem hozhatták Contét vissza, meg Agnelli Sarrit is kivágta most azon dolgoznak hogy azért is nekik legyen igazuk és megmondhatják hogy na drága Andrea edd meg amit főztél, nem kellett akit mi akartunk, tessék, megmondtuk.

A jelenlegi csapatból egyébként nagyjából egy kezemen meg tudom számolni, hogy hány játékost tartanék meg jószívvel akikre építenék (ebbe nyilván a két öreget már nem veszem bele) és ez elkeserítő. Valahogy nevekben voltak sokkal rosszabb csapataink az elmúlt 10 évből, de mindegyik szerethető volt, az utóbbi két év csapata valahogy nem annyira.

Juventino86 2021.01.18. 09:03:36

Na, most először legalább Pirlo is nagyjából elismerte, hogy nagyon is felelős a vereségért. Már a kezdő nagyon gázos volt, Frabotta oké, ott nem volt már alternatíva, de elé Ramsey berakása érthetetlen volt. Mondjuk a keret is nagyon gyenge. A középpálya egy forintot nem ér sajnos. Oda már most januárban meg kell próbálni valahogy erősíteni. A keret gyenge, a mesterre nagy a kabát. Vajon lesz-e benne annyi, hogy ő maga mondjon le? Mert ő sem bolond, látnia kell, hogy nagyon nem megy ez.

Rikster 2021.01.18. 09:17:16

Siralmasan, beszari módon játszottunk. Mikor Ramsey nem tud 5 méterre oldalra passzolni sem, hogy meg ne szakítsa Frabottat, akkor ne is várjunk itt semmiféle felpasszt. Egyetlen egy esetben sem sikerült a csatárokat játékba hozni. Felesleges tötyörgések, értelmetlen oldalpasszok. De a legfajóbb a letámadásnak nevezett akármi. Gyerekek 10 méterről sprintelgettek, vígan kipasszoltak minden egyes alkalommal. Nem akkor kell már rásprintelni mikor a labdát átvették, már úton kellett volna lenni a játékos felé, mikor a labda még gurult. De ezt a letámadást egyedül Ronaldo és Chiesa tudta hozni egész meccsen. A kp borzasztó... a Bl helyért izgulok, de meglesz.

Rocky80 2021.01.18. 09:22:42

Ilyenkor egyébként mi van? Pénzünk nincs, hitünk nincs, szívünk nincs, játékunk nincs, igazán piacképes játékosunk egy-kettő; plusz óriási hátrány a bajnokságban.

Bennem most tudatosult hogy a kilencszeres rekordbajnok célja idén a BL helyek elérése...

Ha nincs BL, nincs semmi egy ekkora klubnál.

Rocky80 2021.01.18. 09:28:52

@Rikster: azért nem olyan biztos az. Az Inter-Milan-Napoli-Atalanta-Lazio-Roma hatosfogat elszántabb mint valaha; plusz a Verona és a Sassuolo is bekavarhat bármikor bárkinek.

Az elmaradt meccs sem garantált három pont (sőt!), szerintem a Napoli már most szerdán meg akarja mutatni, főleg hogy megrogytunk, a bajnoki meccsen ugyanúgy.

venember83 2021.01.18. 09:29:16

@Rocky80: mi van? Kiváló időpont a megújulásra, az van. Gondolom, vezetőségi szinten is.

Rocky80 2021.01.18. 09:33:26

Az igazán nagy baj nem ez a vereség hanem a kiscsapatok elleni ikszek. Ellenük kell megnyerni a bajnokságot.

Mivel ez elmaradt, idén nem leszünk bajnokok. Ez a ponthátrány ennek a Juventusnak és egy kezdő edzőnek behozhatatlan. Ez van.

Juventino86 2021.01.18. 09:38:06

@venember83: Igen, és ez nem most jött el.

JeetTrader 2021.01.18. 09:49:32

Ha jól emlékszem akkor kb akkor voltunk ilyen mélyen a tabellán mikor Ancelotti volt az edzőnk...

Nem tudom mit lehetne tenni. ..Ha jobban belegondol az ember, ez már évekkel ezelőtt elkezdődött, csak épp most tudott kicsúcsosodni, hisz az ellenfelek is érdemben erősödtek (folyamatosan, mi pedig nem tudtunk már szintet lépni), nekünk meg hirtelen kellett volna megújulnunk és megfiatalodnunk. Lehet h papíron jó játékosokat vettünk, de ezek szerint mégsem illenek be a kirakósba. Allegrinél kezdődött, aztán Sarri és szegény Pirlo nyakába ömlik az egész....(jobban belegondolva 3 különféle mentalitás és játékrendszert próbáltunk már....volt egy interjú, amiben Gattusot megkérdezték, hogy mit szól Pirlo kinevezéséhez. Errő ő azt mondta: Hi is fucked...kezdem elhinni amit mond.

Igazából mindenki látja a bajokat és ugyanaz hangzik el folyamatosan....lassúak vagyunk, nem vagyunk elég éhesek és élesek, lassan és hátul passzolgatunk, eladjuk a labdát.

Nekem Zebra szivem van 96 óta és az is marad. Én is próbálok előretekinteni. Nagyon be kéne húzni legalább a szuper kupát, de ez a Napoli is nagyon kemény lesz. Abban bízom h ők nyíltabb focit játszanak és talán az jobban fekszik nekünk. Conte nagyon látta mit kell ellenünk tenni, bízom benne h Gattuso nem....hacsak le nem másolja az Inter taktikáját.

:(:(:(

Tony. 2021.01.18. 10:03:09

Törvényszerű, hogy minden korszak véget ér egyszer, úgy néz ki nálunk ez most jött el. A közel egy évtized alatt kiépített hatalmas előnyünk a többi klubbal szemben elfogyott. Gazdasági téren mondjuk még sokáig megmaradhat, de sportszakmailag visszaestünk többiek szintjére. Agnelli amit sikeresen felépített most ugyanúgy rombolja, de ez elkerülhető lett volna.
Közel 5 év alatt mindenki figyelmeztetett, hogy az MVPP nincs pótolva, nincs pótolva, mára cserejátékosok a kezdő emberek. És ez a vezetés hibája. Sorozatos rossz döntések vezettek ide, Allegri menesztése megfelelő pótlás nélkül, majd Pirlo kinevezése...
Minden felsővezető hibás ebben. Klub minden szintjén visszaestünk. Agnelli rossz döntéseket hoz, Paratici nem Marotta, az edző meg nem edző... Így elég nehéz.
Azt mondom mindenáron nyerjük meg a szuperkupát, mert lehet, hogy egy ideig az lesz utolsó amit nyerni fogunk.

Juventino86 2021.01.18. 10:10:48

@Tony.: +1. Abszolút igazad van mindenben. Biztos volt, hogy előbb vagy utóbb lesz átmeneti korszak, csak nem mindegy, hogy mennyire süllyedünk mélyre. Nem szabadna abba a helyzetbe kerülni, mint a Milan 2011 után.

Rikster 2021.01.18. 10:13:25

@Rocky80: Nagyon jók a riválisok, el kell ismerni, de azért a 4 hely valamelyikére illő volna odaérni. Hatalmas blama lenne, ha nem sikerülne. Én a dobogó legalsó fokára várom a csapatot.

venember83 2021.01.18. 10:55:00

@Il Principino: vannak sztárok, akiktől nem is baj, ha megválik a klub, olykor kell a megtisztulás. Az persze már más kérdés, hogy ezúttal sikerül-e jó döntéseket hozni, de nem tekinteném a sztárok elengedését fekete-fehér eseménynek. Mondok példát: de Ligt elengedése fájó lenne, cserébe viszont Demiral játszhatna többet, és feltehetően némi pénz is áramlana a klubhoz.

Ebbe az egésze amúgy beleszólásunk nincs. Cserébe abban az igencsak kényelmes helyzetben vagyunk, hogy szurkolóként majd csak megítélnünk kell/lehet, hogy jó irányt vettek-e a dolgok.

Ui. Egyáltalán nem támogatom pl. de Ligt elengedését, csak példaként szolgált a holland srác, akit sokkal szívesebben látnék sokáig a Juventusnál és csapatkapitánynak, mint egyes aktuális csk-jelölteket.

Keveri Armand 2021.01.18. 10:58:23

Ennél még az is jobb lenne, ha eldobnák a francba a taktikát és csak játszanának mint a grundon.

spaolo1981 2021.01.18. 11:16:51

A karácsonyi twitter bejegyezések a Fior-zakó után, h higgyünk bennük, nálam még megvan, én még hiszek bennük. Kérdés, ők hisznek-e magukban?

szauerb 2021.01.18. 12:02:41

Korábban is mondtam már, hogy ennek a csapatnak a TOP4 lehet a reális cél.
Aki ettől többet remél az magának okoz fájdalmat.
Egy átalakuláson megyünk keresztül egy évtizednyi siker után.
A vezetőség ez mellett tette le a garast.
Pirlo nem fog távozni amíg a TOP4 elérhető közelségben van ha pedig meglesz akkor jövőre is ő lesz az edzőnk.
Ugyan ez igaz Nedvedre és Paraticire is.
Én személy szerint a 2022/2023- as idényre várom azt a csapattól, hogy ismét bajnokesélyes legyen.

m.martin91 2021.01.18. 12:37:01

Nekem csak egy kérdésem van: Még mindig Pirlo a Juventus edzője??? Hogy a faszba...

m.martin91 2021.01.18. 12:43:19

@Tony.: Törvényszerű, csak az a baj, hogy egy igazi edzővel ugyanúgy bajnokok lettünk volna, mint az elmúlt 9 évben. Ennyi. Ez a csapat ugyanúgy bajnok lett volna Ronaldóstul, mint az összes többi évben. Ez egyetlen egy momentumon múlik. Ez csak edzőkérdés. Allegri is egy csomó hulladék játékossal dolgozott, ugyanúgy itt vannak ezek a keretben, vagy hozzájuk hasonlók, mégis bajnokok lettünk. Ez a keret, egy igazi edzővel tökéletesen alkalmas arra, hogy ezt az ótvar bajnokságot, amit az elmúlt években bukdácsoló Milan, meg a szerencsétlen Inter vezet, ismét megnyerje. Agnelli döntötte el, hogy leépíti a Juventust. Mindenki tudta abban a pillanatban, amikor kinevezte Pirlót. Mindenki. De visszamehetünk oda is, amikor elküldte Allegrit. Onnan indult minden.

Juventino86 2021.01.18. 13:11:29

@Juventino86: Én sajnos már sokat felejtettem, de a lényeget ki tudtam hámozni azért belőle.

Vergilius1897 2021.01.18. 13:45:25

@Tony.: Én abban a gazdasági fölényben se vagyok biztos. Ha, igazak a hírek az adósságainkról (kölcsön+opciós próbálkozások is alátámasztják) akkor piszkosul rosszul állunk anyagilag. Ronaldo fizetése, Ramsey-Rabiot fizetése és még eladni se lehet őket (Khedira is ugye). Szerintem nem is sejtjük milyen komoly gazdasági gondjai vannak a klubnak

bartender 2021.01.18. 13:52:26

En az osszes kozeppalyasunkat odaadnam meg mindig Vidalert.. ezt csak igy, a tegnapi meccs utan:
www.instagram.com/p/CKKGsm2qz_v/?igshid=tz2xfkkl07dm

Il Principino 2021.01.18. 13:58:11

@venember83: értem amit írsz.
Dybala-Rambo-Arthur felőlem mehetne is kapásból!
Jelen játékosok teljesítményét látva nálam visszalépés Pjanic/Arthur, vagy DS/Frabotta pótlás..
Ennek a keretnek továbbra is bajnokesélyesnek kellene lennie ilyen összetételben is,ha nem Pirlonak hívnák a trénert...
Hollandus minden pénzt megért,jó lenne ha maradna,de bl nélkül nehéz lesz megtartani többek közt őt is.
Óriási szégyen lenne 9 bajnoki cím után kicsúszni a top 4-ből is,de sajnos benne van a pakliban.

2021.01.18. 14:05:16

@Vergilius1897: Igen, sajnos összecsaptak a Juve feje felett a felhők. Gazdaságilag rottyon vagyunk, mentálisan rottyon vagyunk. Nincs csapat, nincs taktika és nincs edző. Én biztos voltam benne, hogy előbb-utóbb ez, vagy legalábbis egy ehhez hasonló hanyatlás be fog következni. Évek kellenek, mire ebből a gödörből ki fogunk mászni. Idén jó, ha a 3.-4. helyen befutunk. Persze, erősödtek az ellenfelek, de a jelenlegi helyzet leginkább saját magunknak köszönhető.
Már leírtam párszor, de amikor kinevezték Pirlot, elengedtem ezt a szezont. Abszolút úgy mentem neki, hogy lesz, ami lesz. Hogy nem leszünk bajnokok, már a kinevezéskor kb 100%-ban biztos voltam. Nekem már meccset sincs kedvem nézni.

Vergilius1897 2021.01.18. 14:15:27

@MGB75: Az a baj, hogy az előbb felsorolt problémák túlmutatnak azon, hogy idén nem leszünk bajnokok. Őszintén szólva ez Milan vagy Inter féle összeomlást jelez elő...

2021.01.18. 14:43:39

@Vergilius1897: Sajnos én is valahogy így látom. Nagyot fordult a világ. Nemrég a két milánói banda volt a padlón, most meg mi. Csak kérdés, mennyi idő alatt tudunk kijönni belőle? Ezért is írtam, hogy évek kellenek ehhez, meg ahhoz, hogy újra bajnokok legyünk. Én sem gondolom, hogy már jövőre bajnokesélyesek leszünk...

steven.h 2021.01.18. 15:06:38

@Il Principino: Én Arthurt nem írnám még le, őt jól kellene használni. Mondjuk ahhoz hogy jól tudjuk használni nem ártana mellé egy box-to-box középpályás (ez akár lehet McK is) illetve egy irányítani tudó középpályás (Pogba?)

Arthur arra nagyon jó, hogy visszalépjen és az egyébként suta védőinktől (itt nem de Ligt-re gondolok) elkérje a labdát és leosztja az irányítani tudó játékosainknak. Attól nem kellene tartani, hogy tőle elveszik pl a labdát veszélyes területen mert ő ezeket kisujjból megoldja, viszont tőle várni a gyilkos passzokat arról árulkodik, hogy az ő stílusát nem sikerült felmérni... Lehet Sarrinál eggyel jobban muzsikálna, de őt inkább ne hozzuk vissza, mindenki jobban jár.

Vergilius1897 2021.01.18. 15:35:06

@steven.h: Arthurban és McKennieben bízok én is, emlékszem volt olyan Barca meccs ami alatt az járt az eszemben, hogy baszki, honnan szedtek a katalánok megint egy 21 éves névtelen brazilt, aki ilyen teljesítményre képes... A polipnak örülnék, az baj, hogy max. Dybala cserével tudjuk megszerezni a franciát (ha egyáltalán ez tényleg opció), de most a MU éppen valami érthetetlen okból vezetni kezdte a premier leaguet, nem vagyok benne biztos, hogy egy esetleges elsőhely és javuló Pogba teljesítmény esetén is megoldhatatlan lenne a szerződéshosszabítás. Pedig a fent említett két játékos mellé egy Pogba fizikumu és technikájú kp kellene, na de, ha ő nem, akkor ki? Milinkovic-Savic?

Rikoo 2021.01.18. 16:11:01

@Juventino86: Erdekes cikk. Megkerdezhetem amugy milyen tanar vagy?

steven.h 2021.01.18. 16:11:24

@Vergilius1897: Ahhoz hogy Pogba visszatérjen nem Dybalát kell beáldozni véleményem szerint, hanem a Ronaldo anyagi tehertől kell megválni. Nyilván lehet most azt mondani, hogy ő húzza ki a sz@rból sokszor a csapatot, de már lassan ez sem lesz igaz állítás. Egy nagyon jó csapatot kellene összerakni és azt az utat újrakezdeni amit 9 évvel ezelőtt kezdtünk el Bayern mintára. Én nem tudom azt miért kellett ennyire elengedni, mikor az eredmények igazolták hogy jó úton vagyunk, egy szinttel kellett volna továbblépni és az nem Ronaldo lett volna, hanem egy sportigazgató magasabb polcról (és ez nem Paratici).

Visszatérve, ha nem Pogba akkor szerintem Aouar, de én azt is megkockáztatnám, hogy Eriksennek nyújtsunk egy kiutat a milánói veremből (szigorúan kölcsön+meccsekhez kötött opció), Cannavaro esetében egyszer már bevált.

Vergilius1897 2021.01.18. 17:11:04

@steven.h: Kifejezetten utálom Ronaldot, örülnék, ha távozna. Dybalát azért kellhet beáldozni, mert üres a kassza. A fizetésekre talán van pénz és ennyi, Pogba vagy vele egy szinten lévő játékos leigazolásához szerintem muszáj valakit odaadni sajnos. Az Eriksenes ötlet tetszik.

Juventino86 2021.01.18. 17:25:47

@Rikoo: Privátban természetesen. :)

Juventino86 2021.01.18. 19:21:13

@Rikoo: Én meg válaszoltam. :)

Amúgy olvastam pár honlapon - mondjuk nem igazán a megbízható oldalakon - hogy ha a Napoli ellen kikapunk, akkor lehet, hogy Pirlónak lapát. Tehát bármilyen eredmény lesz, van pozitív hozadéka. :D Ha nyerünk, az önmagában jó, ha nem, akkor talán lesz edzőnk. :)

west30 2021.01.18. 20:09:47

@Juventino86: Most ezt a szuoerkupara ertik,mert ha igen akkor Pirlo mar csomagolhat is,nem sok eselyt latok a gyozelemre.

Juventino86 2021.01.18. 20:10:32

@west30: Igen, a most szerdai meccsre értik. De a honlapok nem igazán megbízhatóak sajnos.

Andras74 2021.01.18. 21:29:19

@Juventino86: nem az edző a probléma. Kit hoznál helyette? Sarri szerződése él..... :(

Juventino86 2021.01.18. 21:31:38

@Andras74: Nem Sarrira gondoltam, bár hozzátenném, hogy azért ő végül is bajnok lett. Mindenki tudja, hogy szerintem Allegri lenne a tökéletes megoldás. Abban igazad van, hogy Pirlón kívül más gondok is vannak. Sajnos a keret is elég gyenge, főleg a középpálya. Szóval itt több probléma is van egyszerre. Persze, ha Pirlo BL-t nyer a csapattal, akkor minden el van nézve. :)

Tony. 2021.01.18. 21:38:10

@Juventino86: Szerintem kizárt, hogy kitegyék szezon közben több okból is.
Erre kár várni.
Igazából annyi minden nem is szól mellette. Pirlot szeretik, Agnelli nem fog félévente váltani, nincs is kire, nem is akarja megalázni, meg igazából a annyira nem állunk katasztrofálisan. Megnyerte a BL csoportot, a bajnokság sem teljesen reménytelen. Szarok vagyunk, de annyira nem, hogy edzőt váltsanak szezon közben.

Juventino86 2021.01.18. 21:43:20

@Tony.: Meglátjuk. Mindesetre a Bl-re rá kell menni, egy jó sorsolással eljuthatunk egy darabig.

Rikoo 2021.01.19. 04:41:24

@Vergilius1897: Gazdasági fölény még mindig óriási. 1,7 milliárdot ér a klub, a második legtöbbet az Inter éri 900 millió euróval, ami láthatjuk kb. reális is, mert nagyjából ennyiért adhatja el a Suning.

venember83 2021.01.19. 06:40:57

@Rikoo: egy újabb befektetési társaság veheti át az Intert, a brit BC Partners. Ennek előszele lehet a nemzetközi láthatóságot/eladhatóságot segítő csodálatos új logó:

prohardver.hu/dl/upc/2021-01/7681_inter_logo.jpg

Tetszik vagy sem, a Juventus igenis a jövőt mutatta meg azzal, hogy az Exxor tulajdonát képezi, és hogy könnyen megjegyezhető logóra cserélte a címert. Hogy aztán ez mennyire azonosítható a klubhagyományokkal, az már más kérdés. Kíváncsian várom, mi lesz a szezon végén tulajdonosi szinten a Juventusnál.

Rikoo 2021.01.19. 12:09:05

@venember83: És ez az inter logó mit jelképez? Nem tudok rájönni.

Rikoo 2021.01.19. 12:22:58

@venember83: Jogos.:D tényleg a két kapához hasonlít a legjobban. :D

Hoods. 2021.01.19. 15:19:24

Hat eleg reg volt, hogy kommenteljek, mar evekben lehet szamolni, de ahol most tartunk ez mar parodia. Egyertelmu volt, hogy egyszer eljon az ido amikor nem mi leszunk a bajnokok, egyszer mindennek vege szakad, de megse gondoltam, hogy ennyire fog fajni. A legrosszabb az egeszben, hogy nem egyszeruen nem nyerjuk meg a bajnoksagot, mar ott tartunk, hogy a BL helyekert kell harcolni. Hatalmas szar lett a csapat, de ez nem iden kezdodott, megis behuztuk a bajnoki cimet. Sajnos az egesz vezetoseg egy bohoc lett, nem csak a jatekosok es az edzok. Az egesz el lett kurva,mashogy nehez ezt kifejezni. Orulok, hogy meg mindig latni szinte mindenkit a regi arcok kozul, legalabb van ami nem valtozik.

Apuleius 2021.01.19. 15:27:57

@Hoods.: Örülünk, hogy újra látunk! Sajnos a visszatérésednek nem a közös ünneplés az apropója, de bízzunk benne, hogy lesz még rá lehetőségünk!

Hoods. 2021.01.19. 16:28:57

@Apuleius: Hat igazan koszonom, jo latni, hogy a nagy "oregek" (szerkesztok -elore is bocsanat- :d) is itt vannak. Ahogy szoktak mondani, a remeny hal meg utoljara. :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3499) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (966) elemzés (40) előzetes (884) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10224) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2500) meccsek (4292) mercato (4271) nyilatkozat (7640) Olasz Kupa (331) összefoglaló (430) pletyka (4287) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (301) video (221) Címkefelhő
süti beállítások módosítása