Játékosok a Parma elleni győzelemről

kulusevski_dejan_golorom_parma.jpgA Juventus magabiztos 4:0-ás győzelmet aratott a Parma otthonában, s a zebramezeseknél több olyan játékos is pályára lépett, aki korábban az ellenfél együttesében szerepelt.

"Nagyon boldogan tértem vissza Parmába, szeretem ezt a stadiont. Mikor játszik az ember, élveznie kell, s rengetegszer összejátszunk egymással, fontos figyelni a csapattársakat a pozícióváltáshoz, s hogy a legjobb teljesítményüket nyújthassák.

Igazán szeretek így játszani, tovább akarok fejlődni, hogy még jobban segíthessem a csapatot. Az edző nagy szabadságot hagy nekem, s örülök ennek. A gólom? Mikor játszom, mindig arra gondolok, hogy gólt szerezzek, s mikor ez sikerül, boldog vagyok." - mondta az első találatot jegyző Dejan Kuluševski, aki az előző szezont még a Parma csapatánál töltötte.

"Nem gondolom, hogy a teljesítményünket hűen tükrözték volna az eredmények, például a Lazio ellen, mert győzelmet érdemeltük volna, ám az utolsó pillanatban egyenlítettek. Próbálok formában maradni, s átadni valamit a többieknek. Ez az egyetlen mód, amit ismerek arra, hogy játsszon az ember, anélkül, hogy zavarodott lenne." - mondta a Juventus kapuját védő Gigi Buffon, kinek pályafutása a Parmánál indult.

"Majd ha zsinórban hat, hét, vagy nyolc mérkőzést lejátszunk és megnyerünk, s olyan jól játszunk, mint ma, elmondhatjuk majd, hogy Andrea Pirlo Juventusa vagyunk. Még mindig vannak ingadozásaink, de mikor jól megy, az igencsak impresszív."

Bármikor is jövök Parmába, kár volna tagadni, hogy nosztalgikus érzések töltenek el. Az életemből tíz felejthetetlen évet töltöttem itt, s a pármai emberek mindig is sokat jelentenek majd számomra. Az elmúlt hónapok során két fontos embert is elveszítettem itt Parmában, egyikük ifjúsági edző, másikuk az olasz tanárom volt, aki igazán sokat segített azzal, ahogy emberileg formált engem."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1816351864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lanzafame 2020.12.20. 15:45:45

Ha Sandro formában lesz, kiscsapatok ellen beleférhet majd, hogy a másik oldalon Kulu kezdjen, Danilo biztosíthatna mögötte. Cuadradónak is pihennie kell néha. Más szerepkörben sajnos nem fér be a csapatba most, és luxus lenne elpazarolni. 4-3-3 Ronaldóval, Moratával és Kuluval nem lenne rossz a jövőben.

Ami óriási lenne, az egy olyan középpályás Ramsey feladatára, mint a régi Pogba. Én elég szkeptikus vagyok Pogba visszahozatalával kapcsolatban, de pont egy olyan spíler kellene a középpályára, mint a fiatal Pogba.

steven.h 2020.12.21. 08:37:04

Buffonnal teljes mértékben egyetértek. Amikor működik ez a dolog az nagyon impresszív, de majd csak akkor mondhatjuk, hogy kezdünk elindulni a jó úton, amikor 6-7 ilyen meccset le tudunk hozni most egymás után.

Néztem a meccset és őszintén szólva, engem picit zavar, hogy akkor vagyok nyugodtabb mikor a 43 éves Buffon áll a kapunkban, egyszerűen nem tudom, hogy csak azért mert a cigarettától van egy karcosság a hangjában és egyből felismerem mikor ő dumál a védőknek hogy ki mit csináljon és mondjuk lengyel barátunkét meg nem lehet így felismerni, de most a Parma elleni meccsen is lehetett hallani, hogy végig dumál, nem is engedtünk nagyobb ziccert nekik.

Tony. 2020.12.21. 10:40:51

Igen, most, hogy nincsenek nézők a stadionban és mindent lehet hallani, kifejezetten érzékelhető a különbség, ahogyan a 2 kapus irányítja, vagy inkább ahogy az egyik irányítja a védelmet, vagy a csapatot. Buffon félelmetes. Én a Camp Nou-ban figyeltem meg, ahogy a Barca még csak a félpályára ért fel, és Buffon a kapuból üvölti, hogy "attenzione", meg "tarts a vonalat" vagy mi, és ez nem csak a védelemnek szól, hanem az egész csapatnak. Nincs különösebben bajom a lengyellel, de ez egy kva nagy különbség a 2 kapus között. Igazából jobban örülnék, ha Buffon több meccset is kapna, szeretem látni a kapuban, nem is hiszem, hogy valaha lesz hasonló. Ő több, mint egy kiváló kapuvédő.

Lanzafame 2020.12.21. 11:00:58

@steven.h: @Tony.: Szerintem is maradjon legalább 1 évig még Buffon, cserének jó, és fontos a szerepe az öltözőben is.

De azért ne essünk át a ló túloldalára, Buffon ma már egy vonalkapus, évek óta bizonytalan a kijöveteleknél, pontrúgásoknál, és szerintem lábbal is jobb nála az ember, akinek nem vagyunk hajlandóak leírni a nevét (lásd még: "a lengyel"), ami elég fontos a labdakihozataloknál, és személy szerint Pirlónak. A mai Szczesny jobb kapus a mai Buffonnál, igaz, nem is állítottátok ennek az ellenkezőjét. Azt adom, hogy a kommunikációban tényleg van mit tanulni az öregtől.

steven.h 2020.12.21. 11:12:31

@Lanzafame: Persze, évek óta vonalkapus mivel már 43 éves, kár ezzel vitatkozni (pl a Bayern elleni kiesésnél, szerintem a 2. Lewandowski fejes meg se történt volna, ha a 32-33 éves Buffon áll a kapuban) és az is tény, hogy lábbal sem annyira ügyes.
Viszont el kell dönteni hogy melyikek a fontosabbak, a bravúrok vagy az, hogy az ellenfél el se jut odáig hogy esetleg 1-1 elleni bravúr kelljen, mert annyira jól irányítja a védelmet. Most hogy üresek a lelátók ez nagyon levehető, de mondom az is elképzelhető hogy Szczseny-nek nincs annyira karakán hangja, ezért nem érzékelhető úgy, viszont ő is már 30 éves, ha eddig nem jöttek meg a védelemirányító képességei, már nem is fognak. A BBC-t is igazán az tette világklasszissá szerintem hogy ott volt a 4. B mögötte aki irányított, de a Juventusnak már nem egy 43 éves kapusra kellene építenie, bármilyen jó formában is van.

A nevét hajlandó vagyok leírni, csak mindig elrontom ezért marad nálam "a lengyel" amit nem degradálásnak szánok, szimplán ez nekem a kisebbik rossz, mint hogy elrontsam. Mindkettő még mindig kiváló kapus, valóban a lengyel már jobb, csak kérdés hogy ilyen karakterisztikájú kapusra van szüksége jobban a csapatnak, vagy egy olyanra mint Buffon, mert ezen lassan gondolkodni kell, még ha Szczesny-ben van is legalább 5 év még minimum.

Lanzafame 2020.12.21. 11:19:36

@steven.h: még 37-38 évesen is őrült jó volt. Szerintem olyan kapus kell a Juventusnak, aki képes arra, hogy védjen egy óriásit a 89. percben úgy, hogy előtte egy kósza lövés nem ment a kapujára. Ritka az ilyen, de Szczesny megfelel ennek, rengeteg ziccert is megfog. Nem tudom, előttem az van, hogy folyton üvöltözik, de lehet, hogy Buffon hangja karakteresebb a sok cigitől.

steven.h 2020.12.21. 12:44:54

@Lanzafame: Persze őrült jó volt, meg most is az. 43 évesen még mindig le tud érni, oda tud érni nagyobb hibák nélkül is.

Igen, kell hogy a 89. percben csináljon egy bravúrt úgy hogy előtte nem kell védenie, csak a jelenlegi védelmünk, nyilván ez változhat, ha nem irányítják hátulról megfelelően akkor nem a 89. percben ad 1 darab ziccert az ellenfélnek. Nyilván ez most elég rövidtávú gondolkodás a részemről, mert lehet hogy 3-4 hónap múlva arról beszélünk, hogy mennyire összeállt minden és akár Pinsoglio is állhatna a kapuban, nem tudhatjuk.

Il Principino 2020.12.21. 13:02:00

Én sokszor hallottam már a lengyelt üvölteni,de kétségtelen hogy Gigié mélyebb és jobban kivehető.
Egyébként a lengyelünk bemuatott már 1-2 olyan bravúrt a szezonban amit a mostani Gigink nem hiszem hogy védett volna..Fáj kimondani,de jobb kapus Szczesny már pár éve!
Gigi viszont bőven elfér cserének.

alexGicamo 2020.12.21. 17:53:43

@Tony.: Szívemből szóltál !

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3378) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (912) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9908) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4150) mercato (4137) nyilatkozat (7435) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása