Di Marzio: „A Juve ki fog tartani Pirlo mellett”

pirlo_andrea_profil_bl-sajtotajekoztaton.jpgGianluca Di Marzio szerint a Juventus vezetősége elkötelezett Andrea Pirlo mellett, így fel sem merülhet, hogy elbocsátanák a szezon vége előtt.

Az egykori Juventus-csillag Maurizio Sarrit követően kapta meg a vezetőedzői kinevezést, azonban az év elég döcögősen indult, és kilenc forduló után a csapat négy győzelemmel és öt döntetlennel mindössze a negyedik a tapbellán, legutóbb például a nem túl acélos Benevento ellen nem sikerült nyerni.

A Tribal Football munkatársának nyilatkozott az olasz futball egyik szakértő újságírója, Gianluca Di Marzio, aki nem félti Andrea Pirlo állását.

„Úgy vélem, hogy nincs veszélyes helyzetben. A Juventus egyértelmű döntést hozott, egy fiatal edző mellett tette le a voksát, ezért ezt az opciót védeni és oltalmazni kell.

Biztos vagyok abban, hogy együtt folytatják a munkát. Nem tudom, hogy pontosan mennyi ideig, de nem hinném, hogy néhány negatív eredmény semmissé tenné a döntést.

Úgy gondolom, hogy a szezont vele fogja lezárni a Juventus. Ő maga, amikor elvállalta ezt a megbízást, illetve ezt az ugrást, bizonyosan garanciákat kapott az együtt való fejlődésre.”

Mivel az újságíró jól ismeri Andrea Pirlót, bizonyos megalapozottsággal állítja, hogy az egykori futballcsillag nem fogja könnyen elhagyni a kispadot.

„Ő mindig bátor volt, még a Juventus előtt is érkeztek hozzá megkeresések, de ő úgy döntött, hogy csak BL-csapatokkal kíván foglalkozni.

Nem akart a Serie B-ben vagy C-ben kezdeni, ahogyan például Gennaro Gattuso tette. Ez az ő stílusa, vékony vonal választja el a megfontoltságot a vakmerőségtől, de ilyen volt a pályán is, úgy gondolta, hogy benne több van, mint a többiekben, és tisztában volt a bajnoki státuszával, mindazonáltal alázatos is volt, hiszen szombat reggel írt alá a Regginánál, és azonnal be is akart állni játszani, míg mások inkább vártak volna hétfőig.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5416309922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juventino86 2020.12.01. 09:04:59

Reméljük, hogy ez nem igaz, mert most kifejezetten öngyilkosság lenne kitartani Pirlo mellett.

Alex8610 2020.12.01. 09:43:12

@Juventino86: Nem tudhatjuk hogy ez mennyire ongyilkossag.Meg ha latjuk is hogy vannak problemak.Ezt a szezont mar igy fogjuk vegigvinni ez szinte biztos.Agnelli szerintem szamolt azzal hogy ez a szezon atmeneti is lehet akar.En mondjuk azt vartam ev elejen hogy Allegri jon vissza es melle Pirlo mint masodedzo.Velemenyem szerint ez lett volna a legjobb dontes.Most mar mindegy ezzel a kerettel is lehet bajnoksagot nyerni de a BL hely kotelezo.Az idei BL-ben meg bizzunk a jo sorsolasban.

Alex8610 2020.12.01. 09:59:07

@Juventino86: Ezt olvasd el sok igazsag van benne plusz eleg jo a stilusa :)

bianconeri.taccs.hu/2020/11/29/szoltunk/

rockitbaby 2020.12.01. 10:14:59

@Juventino86: Egyetlen, olyan top edző sincs, aki nem pusztán elérhető, hanem számunkra is elérhető.

Juventino86 2020.12.01. 10:16:22

@Alex8610: Szerintem is teljesen jó megoldás lett volna, ha Allegri lett volna az edző, és Pirlo mellette másodedzőként tanul. De sajnos nem így alakult. Én azért annyira nem vagyok abban biztos, hogy Pirlo végigviszi a szezont. Ha nem jönnek az eredmények, akkor szerintem még karácsony előtt repülhet. Sarri úgy lett kirakva, hogy a csapat végül is bajnok lett. A játék Sarri alatt is elég gyatra volt, de ami most van, az mindent alulmúl sajnos. Abban is igazad van, hogy még ezzel a gyengébb kerettel - a középpályára értem - is simán lehet hozni a bajnokságot, csak kérdés, hogy Pirlo edzői képességeivel ez megy-e. Ebben nem vagyok én biztos. Amit linkeltél, el fogom olvasni.

Juventino86 2020.12.01. 10:17:54

@rockitbaby: Allegri talán elérhető lenne. Talán Pochettino is, bár őt én nem igazán tartom topkategóriás edzőnek.

venember83 2020.12.01. 10:29:53

Szerintem ez így fair, mindkét fél számára bőven voltak kockázatok, de ha mindketten belementek, akkor egy év a minimum. Másrészt pedig láttuk pl. a Milannál, hogy az össze-vissza kapkodás mit eredményez. Idén tizedik éve, hogy elhagyta őket Allegri, azóta talán most sikerül valamit elérniük, miközben folyamatosak voltak az edző- és elképzelésváltások.

rockitbaby 2020.12.01. 10:43:55

@Juventino86: Már ha Allegri hajlandó lenne visszajönni, míg Paratici és Nedved itt van, nem engedhetjük meg a bérét. Ez igaz Pochettino-ra is, csak nála még annyi a grátisz, higy míg Maxi az adott keretből tudja kihozni a maximumot, addig neki komolyan igazolni kell.

Reálisan egyikük sem elérhető nekünk, jelen pillanatban.

Juventino86 2020.12.01. 10:53:34

@rockitbaby: Nézd, az én véleményem szerint Paraticinek és Nedvednek is már régen repülni kellett volna. Pochettino esetében igazad van, ott túl sok lenne a nehézség, szóval őt én sem pártolnám.

venember83 2020.12.01. 11:02:59

@Juventino86: sorozatban 9 bajnoki cím után nehéz reálisan gyökeres változásokat követelni a vezetőséget illetően, legalábbis kívülről. Egy dolog, hogy mi mit gondolunk, s teljesen más, hogy mit látnak odabent, milyen lehetőségek között és milyen célkitűzéseknek megfelelően kell lavírozniuk az igazgatóknak. Plusz Agnelli dönt ezen kérdésekben, és ő is mozdíthatatlan hála a Juve feltámasztásának és nyilván nem feledkezhetünk meg a családi hagyatékról is, aminek a nyomán egy Agnellit nemigen lehet lemondatni, egy Agnelli max. távozik a klubtól, de el nem bocsátják (max. az Exxor házon belüli, ám külső felek számára titkos döntés nyomán).

Knob 2020.12.01. 11:04:20

@rockitbaby: Ez nem csak Neked szól, hanem sokaknak itt, akik többször felhozzák, hogy kit tudunk megengedni magunknak pénzügyileg az edzők közül. Szerintem a legnagyobb pénzügyi bukta Pilro, hiszen a várhatóan 5-8. hely, illetve a szintén várható korai BL kiesés + a sok kiadott pénz az Ő kérésére érkezett játékosokért egyenlőre hiába elég veszteséges lesz minden szempontból.

Szóval inkább még most gyorsan ki kellene rúgni, aztán ha kell Pochettinonak adni 10 millát, hiszen ha bejön a jóslatom (ne legyen így!), akkor nem 10 millát, hanem sokszorosát veszíti el a klub Pirlo miatt.

m.martin91 2020.12.01. 11:05:16

Ki sem kellett volna nevezni, de ha már így alakult, már ki kellett volna rúgni. A negyedik helyre nem jövünk be vele. Az év végéig le kell rendezni vele a dolgot, különben vége a szezonnak.

Juventino86 2020.12.01. 11:05:49

@Knob: +1. Így van!!!! Ez teljesen egyértelmű és sajnos reális veszély.

@venember83: Agnelli nyilván mozdíthatatlan, de nem is őt kéne elmozdítani, hanem neki kellene most meghozni pár kellemetlen döntést.

Thuglife! 2020.12.01. 11:07:09

szóval akkor ennyi,Agnelli beéri a 7.hellyel.

Knob 2020.12.01. 11:10:30

@Thuglife!: Nem, csak 19-re lapot húzott.

delpi0823 2020.12.01. 12:00:37

Uramatyam vannak gondok itt a fejekben,ugy latom,nem csak a csapatnal.Ti komolyan azt gondoljatok hogy nem fogunk odaerni a blre?es vajon ki fog minket megelozn?mert ha feltetelezzuk mondjuk a napoli,inter,milan 3ast(az se fog megtortenni)ki lesz a 4ik csapat?a roma?aki kapott egy 4est a napolitol folyamatos jo teljesitmenyre keptelenek,az atalanta?mar folyamatosan bukdacsolnak,a laziorol meg nem is beszelve........December elejen vege a blnek,onnantol februarig lehet komcentralni a bajnoksagra es biztos vagyok hogy megindulunk felfele.A blbe azt alairom ott kb vann5% eselyunk,de azert sajnos ebbe a gyenge olasz bajnoksagban meg mindig van eselyunk a scudettora ez nemnus lehet kerdes.

MdewC 2020.12.01. 12:06:36

@Juventino86: nem értek egyet.

Lehet, hogy most nehéz, meg nem könnyű, de ha most nem tartunk ki, akkor nem leszünk túl az átmeneti időszakon. Pedig előbb utóbb túl kell lenni rajta.

Ha ez a szezonba kerül, akkor is. Szép volt a 9, de most ki kell tartani.

A keret nem szar, Pirlo se szar, el kell fogadni, hogy együtt még fejlődhetnek.

Hiába mantrázod Allegrit, nem fog vissza jönni, más edző se fog jönni és ha jönne, akkor se lennénk jobbak.

Ezt így kell lehozni és bízni a fejlődésben, mert más nem lesz, ha naponta 100x leírod, akkor sem.

Ki kell tartani, ez az egyetlen lehetőség.

Plusz télen kiralni Samit/Bernat és hozni vki erősítést még, az talán még dobhat, illetve Dybit formába tenni.

Ez a 3 lehetőség maradt. (Keret érik a taktikával együtt/Dybi formába hozása/télen folytatni a felesleg kirakását és hozni egy erősítést.)

Ezek vannak. Ha ez mellett még hajtanának is...

Juventino86 2020.12.01. 12:37:02

@MdewC: Sajnos vitatkoznom kell veled. Főleg az átmeneti időszak kérdésében. Ugyanis az nem feltétlenül kell, hogy legyen. Ott van pl. a Bayern esete. Volt úgy, hogy a BL-ben gyengébbe muzsikáltak, pl. két éve, de a bajnokságot az esetek döntő részében így is tudták hozni.

Ghun83 2020.12.01. 12:50:38

@Knob: No offense de ezt hogy, gondoltad? Tegyük fel jön Pochettino eleve kért ha jól emlékszem 12 millát amikor felmerült a neve, ha jönne akkor ismételten kéne igazolni az ő igénye szerint, mellesleg el is kéne adni ami nem igazán megy ha megnézed. Elhiszem hogy itt sokaknak nehéz felfogni hogy sajnos egy korszak véget ér de előbb utóbb be következett volna. A másik amit meg kell érteni hogy ha más is lenne az edző akkor sem tudnánk úgy igazolni, nincs rá gempa, ezért mennek a kölcsön üzletek mert az kis kockázat.

rockitbaby 2020.12.01. 12:53:18

@Juventino86: A mi lett volna, ha kezdetű mondatokkal csak magunkat ámítjuk. Felesleges azon elmélkedni, hogy kinek nem kellene itt lennie, mert messze visz a valóságtól. A valóság az, hogy mindketten itt vannak és pont. Kár ezen agyalni, akkor is, ha lenne ok rá. De én továbbra is tartom, hogy itt nem elsősorban edző probléma van. A keret egyszerűen alkalmatlan bármire is. Nem posztra igazolunk, hanem ki éppen a menő név. Marotta-t lehet szidni, de nála volt koncepció. Ha de Ligt nem lett volna akkor felkapott, menő, akkor most nem lenne itt. Én innen eredeztetem a problémákat, a többi csak hangsúlyossá teszi ezt.

@Knob: Rendben, küldjük el. Mégis kit hozhatnánk helyette? Top kategóriás edzőt nem tudunk megfizetni, mindegy, hogy mennyit buknánk BL pénzek kiesésével - nem poénból érkezett szinte mindenki nyáron kölcsön + opcióval. Lehet itt dobálózni nagy nevekkel, de ha Conte 10 milliós edző, akkor a továbbiakban nincs miről beszélgetni. Maxi jogosan kérne ennél jóval többet, hiszen többet is mutatott.

Másik, lehet, hogy ritka pocsék eddig a csapat, de még mindig negyedik helyen állunk, a második hely 1 ( !!! ) pontra. Miről beszélünk, hogy 5-8. hely a cél? Lehet itt sokan elzavarnák, de azt most tegyük félre, hogy nem ez a mi stílusunk, mert ezen szerintem túl vagyunk. Azonban a BL hely valószínűleg meglesz, lassan a bajnokág harmadánál vagyunk, és még nem játszottunk sem a Milannal, sem az Interrel, sem a Sassuolo-val. Ezek közül kettő is egy pontra van. Nem gondolnám, hogy ne lenne meg a BL hely, viszont nem is mutatna jó képet rólunk, ha az első - amúgy teljes mértékben várható - bukkanó után dobnánk a kukába. Tudtuk, hogy lesznek nehézségek, erre most az első adandó alkalommal ki kell baszni, mint macskát szarni? Tudtuk, hogy nem lesz zökkenőmentes az átállás, vagy felrázni a srácokat Gyuszi bácsi altatójából, erre mikor az kellene, hogy kiállunk mellette, támogatjuk a nehéz időkben, kiraknánk. Szép srácok, mondhatom...

MdewC 2020.12.01. 13:09:42

@Juventino86: sajnos a Bayern szintjének a közelében sem vagyunk.

A közelében sem.

Hozzájuk felesleges hasonlítani magunkat. :-///

Ghun83 2020.12.01. 13:10:29

@rockitbaby: +1 Teljesen egyetértek, jobban nem is fogalmazhattad volna meg.

Juventino86 2020.12.01. 13:55:13

@MdewC: Ez sajnos igaz. :( A Bayern mindenkinél magasabb szint jelenleg.

Knob 2020.12.01. 14:02:57

@rockitbaby: Persze, maradni fog, az tuti. És amint már számtalanszor leírtam, lesz itt jobb is, mert miért ne? Az más kérdés, hogy ez mikor fog megtörténni. Itt nagyon sokan még október elején írtátok, hogy várjunk legalább 5 meccset. Vártunk. Aztán, várjunk legalább 10 meccset. Vártunk. És? Mi változott? Megmondom! A játékosok morálja. Az ment a béka segge alá! Mert nem értik, hogy mit kellene csinálni és így lássuk be nagyon nehéz dolgozni. Ezt a pár pontot eddig kizárólag az egyéni megoldások hozták, a taktika, a felállás, az edzői instrukciók (már ha vannak), nem mutatnak semmit, nemhogy előrelépést.

Tavaly Sarrit ilyenkor már fel akartátok kötni, pedig jöttek az eredmények. Tavaly 9 bajnoki után 2 döntetlen, a többi győzelem, pedig játszottunk az Inter, Napoli ellen is.

Sajnos nálam Del Neri effektus van kialakulóban és azt nagyon gyűlöltem!

Knob 2020.12.01. 14:14:57

@Ghun83: Nem a korszak váltással van probléma, hanem a hogyan-nal! Szent meggyőződésem volt, hogy Sarri marad, hiszen az eredményesség mellé kialakítani a tetszetős játékot nem annyira hosszú távú és nehéz feladat, így maradhatott volna. Mikor Pirlo aláírt a tartalékokhoz, komolyan örültem. Pár év és (gondoltam) leül az első padra, mert lesz rálátása, kis tapasztalata és akkor már esetleg egy megfiatalított viszonylag egységes csapatot vesz át és mehet a menet.

Én így képzeltem el a korszak váltást. Most pedig úgy kell leülnöm minden egyes meccs elé, hogy ugye nem kapunk ki? Mikor kiegyenlítünk egy Benevento ellen, akkor bassza meg örülök, legbelül örülök!

Hát kik vagyunk mi? Egy elbaszott kis Fiorentina? Vagy egy feljutó csapat?

Thuglife! 2020.12.01. 14:22:01

@Knob: ugyan... majd belejönnek a fiúk... nem tudom mire alapozzák... de majd belejönnek.
az egyetlen érvük hogy majd a többiek kipukkadnak.egy Juvénál a többi csapatot kell nézni mikor vesztenek ők is pontokat,az nem számít hogy nekünk semmi focira emlékeztető játékunk nincs csak egyéni villanások,de majd ha Dybala belejön az sem egyéni teljesítmény hanem az már igazi csapatjáték lesz...én valahogy másképp emlékszek a 2011-es csapatépítésre.kevesebb sztárral de a szívüket ki tudták tenni a pályán,most ez sincs nem hogy csapatjáték.

Knob 2020.12.01. 14:47:16

@Thuglife!: A nagyobb gondom az, amellett, hogy egyet értek Veled, hogy mi is tévedhetünk. Gondolhatjuk rosszul. Ezt el is fogadom és bárcsak mi tévednénk, és amiket most érzek, írok, azok nagyon nagy balgaságok. Viszont ami jobban elkeserített, az amikor a Capitano közölte egy interjúban, hogy neki aztán semmi különös nem tűnik fel, nem látja és érzi, hogy bármi jobb lenne, vagy legalább afelé haladna a dolog. Persze lehet hazudik, és/vagy Ő sem ért a focihoz, de azért elgondolkodtatott.

m.martin91 2020.12.01. 14:54:57

@delpi0823: Ki fog minket megelőzni? Hát, két meccset alig tudunk megnyerni zsinórban...

Ghun83 2020.12.01. 15:16:38

@Knob: Oké ez is egy álláspont de ellen példának ott a Liverpool esete, Kloppnak aki ugyebár jóval rutinosabb mint Pirlo az első évében csak a 8.ik hely jött össze majd a 4.ik aztán a második. Magyarul arra akarok rámutatni hogy ha esetleg Pirlo helyett jön egy rutinos edző és esetleg hasonló utat járna be a csapattal, akkor az oké lenne.

rockitbaby 2020.12.01. 15:26:04

@Knob: Kezdésnek, én sose mondtam, hogy meddig várjunk, meddig legyünk türelemmel. De általában - és én Sarri kapcsán is ezt vallottam - a szezon feléig minimum. Azonban ezen lépjünk túl, mert erre nincs egy általánosan elfogadott egység. Ellenben Pirlo kapcsán nagyjából annyit mindenképp érdemes hozzátenni, hogy a megszokottnál kicsit többet. Egy nem túl jó mentális állapotban lévő csapatot vett át és kellene az mellett, hogy eredményes, szépen is játszatni őket, meg nem utolsó sorban fiatalítani is. Ez egy nála sokkal tapasztaltabb edzőnek is komoly feladat, láthattuk Allegri is mennyit szenvedett minden szezon kezdetére, mert valamelyik csapatrészét mindig meggyengítették.

Az pedig, hogy elhiszed, ami korábban megjelent cikkben is, mint pletyka, nem tudok mit kezdeni vele. Ugye ez arról szól, hogy zavarodottság van, nem hisznek benne a játékosai és ő meg nem kommunikál velük. Nos ezeknek a szöges ellentété lehet olvasni mind Pirlo-tól, mind a játékosaitól. Az, hogy a taktika esetleges, valóban felróható neki, de mint írtam is, a keret csak papíron van rendben, alapvetően egy pocsék összeállításból gazdálkodhat. Nagyjából CR7 érkezésekor megváltozott az átigazolási irány, nem posztra, koncepció mellett igazoltunk, hanem azt, aki éppen menő, jól csengő név, vagy ezek mintegy részhalmazaként, ingyen igazolható, bár egyáltalán nem illik a klubhoz.

Knob 2020.12.01. 15:39:24

@Ghun83: Az ellenpéldád kicsit sem hasonlít a mi helyzetünkre. A Liverpool előtte 20 évig vergődött, hogy elérje a BL-t és többször nem sikerült nekik, mint igen.

Pont ez a lényeg. Egy rutinos edzővel kell meredek változtatásokat hozni egy csapat életébe. Kicsit ez olyan, mint ha valaki egyszerre akarna lefogyni és leszokni a cigiről. Együtt a kettő szinte biztosan nem fog menni párhuzamosan. Egyszerre csak egyet. Ha fiatalítani akartunk (mert kellett), akkor azt egy rutinos edzővel, ha meg a keret megfelelő (ami nem igaz), akkor lehet egy kevésbe rutinos (de azért mondjuk legalább a papírja meg legyenek mikor aláírja a szerződést) edzővel kezdeni valamit.

Knob 2020.12.01. 15:47:00

@rockitbaby: Elnézést, ha Te nem variáltál az "időkéréssel".

Őszintén. A mentális állapot, mármint a meccseket elnézve még Sarri ideje alatt egy kacagó kisgyerek szintjén volt a mostanihoz képest. Plusz, senki nem kérte (legalább is én nem), hogy szépen játszunk azonnal. Ez idő. Ha sok a változtatás a keretben, akkor m ég több idő. De az, hogy ilyen szintű játékosokkal nem lehet elverni kiesőjelölt csapatokat, az nagyon gáz, lássuk be. De tovább megyek. Legalább ne mi fussunk már a döntetlenért ellenük, az Isten áldja meg ezt a Pirlot. Komolyan. És a másik ami nagyon unszimpatikussá teszi nálam, hogy minden egyes meccs után a játékosokat kritizálja. Viszonylag sok focival kapcsolatos hírt olvasok nap, mint nap és sokszor edzők meccs utáni nyilatkozatait, de ilyet nem nagyon látok. Legalább annyi vér van a pucájukban, hogy magukra vállalják még akkor is, egyértelműen egyéni hibák vezettek a rossz eredményhez, nemhogy még akkor, mikor fixen és kizárólag az Ő hibájuk. Pirlo ezen a szinten nagyon megbukott szerintem és nem kizárható, hogy ez is hozzájárul a csapat morális állapotához.

Knob 2020.12.01. 15:50:57

@rockitbaby: Még valami. Nem elhiszem ami pletyka megjelent, mert ahhoz nem kell zseninek lenni, hogy lássuk a pályán gondok vannak a srácok fejében, és ezek gondok okozója Pilro.

Illetve azt is leírtam már többször, hogy lehet szidni a keretet, de ez Pirlo saját nyilatkozataiból kiderült, hogy Ő volt az aki elküldött és kért játékosokat. Nem pletyka, hanem Ő maga nyilatkozta. Szóval ez is az ő számlájára írható.

rockitbaby 2020.12.01. 16:15:43

@Knob: Nem csak elküldetett, hanem kért is. Szerinted az ő kérése volt, hogy csak 4 középpályásunk legyen, vagy az, hogy ennyi belső védőnk? Nem hinném, csak ennyit kapott. Volt, akit megkapott, és volt, akit nem. Az Arthur-Pjanic csere hamarabb történt, de még Locatelli-t sem kapta meg, pedig szerintem ő kulcsfontosságú lenne. Azt látni, hogy nincs minden rendben, de azt állítani, hogy elvesztette az öltözőt, túlzás. Lehet még a srácok nem értenek mindent, ellenben nem igaz, hogy ne hinnének benne. Többen is ennek ellenkezőkét állították.

Ne kavarj mindent Pirlo nyakába.

Knob 2020.12.01. 16:26:01

@rockitbaby: " Szerinted az ő kérése volt, hogy csak 4 középpályásunk legyen?" - Először is 5 van + Pirlo maga mondta, hogy Bernát is a középpályán képzeli el. De amúgy a válasz: igen. Hiszen többször mondta, hogy 2 fős középpályát akar és ha összerakjuk, akkor így az 5+1 kp több, mint elég.

Az más kérdés, hogy fogalma sincs arról kinek mi a kvalitása, de ez szintén az Ő hozzá nem értése.

Az utolsó mondatod jogos. Egyértelműen az a hibás akinek egyáltalán megfordult a fejében Pirlo kinevezése. Az pedig önismereti bukás, vagy túlzott egoizmus, hogy Pirlo ebbe belement.

Csak Csucsu 2020.12.01. 16:53:12

Se eddző se csapat...
Chiellini sincs aki vész időben tolja hátulról a csapatot...ébresztő...
Egyes emberek azt csinálnak amit akarnak( Kedvencem mikor Dybala és Kulusevski együtt egymás nyakán rohamoznak mert Kulu full a posztján játszik de semmilyen instrukciót nem hallottam Dybala felé ilyenkor ...összerakja a csapatot aztán VIP meccsnézés az oldalvonal mellett...méghogy a játékosok nem olvassák jól még a döntő pillanatokat...neked kéne olvasni és változtatni vagy rögtönözni...esetleg inspirálni a játékosokat. Tartani bennük a koncentrációt.. HA NEM LESZ MEG A BL AKKOR IS MARAD végéig???
Agnellitől úgy kérnék válaszokat... Leadta az egészet s mostantól lefelé? 3 eddzőt fizetünk..de nincs egy ember se aki felsorolná kezdőt. Jó régi szép idők mikor Conte 4-5meccsen ugyanaz a kezdő s már kóstolgatták, hogy kibírja e a szezont a kp meg a védelem. A BBC többet is bírt...s egy Caceres is mekkora player mostmár a szememben...ha ő helyettesített észre se vette az ember pedig BBC
Kitartás skacok egy igazi lovag sosem hagyja el szíve hölgyét...

rockitbaby 2020.12.01. 18:22:19

@Knob: Pirlo olyat is mondott, hogy bal szélső védőként is el tudja képzelni Bernardeschi-t. Szerintem abban megegyezhetünk, ez egyelőre nem érv sehova. Bár azt sem szabad elvitatni, hogy kezd formába lendülni. A középpályáját ellenben kicsit másként mondta. Nem azt mondta, hogy ő azt akar, hanem azt, hogy a játékosai azt tudnak. Apró különbség, de elég fontos. Pirlo kedvence a 4-3-3, ehhez még akkor sem vagyunk elegen, ha Berna-t is középpályásnak vesszük. Hogy az 5+1 szerintem sosem lesz meg, az is biztos, mert ehhez Khedira reaktiválása kellene. De ha valójában nézzük a dolgokat, Ramsey sérülékenysége miatt az az öt sem öt. De ez már csak játék a számokkal. A legfontosabb mégis talán az, hogy Arthur leigazolás csak pénzmosás miatt történt meg, Mckennie érkezése is érdekes. Egyik nap kijelenti Carnevali, hogy Locatelli 40 millió, másnap jön az amerikai kölcsön + opcióval. Szerintem nagyon nem jól lett összeállítva az edző rendelkezésére álló keret, de leginkább a védelem és a középpálya. Ezért részben lehet őt okolni, mert vírushelyzet ide, vagy oda, de a fene megette, ha nincs 40 milliónk Locatelli-re.

A kinevezés kapcsán megint csak azt tudom leírni, elmondani, mint Sarri esetében. Nem kifejezetten lehet hibáztatni egy edzőt, ha leteszik elég élete ajánlatát és igent mond.

delpi0823 2020.12.01. 18:42:13

@m.martin91: Mas se nagyon,a milanon kivul jelenleg.Semmi ertelme nincs elzavarni Pirlot 9fordulo utan.Johogy nem mar felevente csereljuk az edzoket.Mindegyik nagy csapat szenved europaban,talan a bayern a kivetel,de meg nekik is csuszott be egy ket erdekes eredmeny.

Rikster 2020.12.01. 18:45:04

Én kitartok amellett, hogy hagyni kell dolgozni és nem most keresni megint egy új edzőt. Teljesen egyertelmű, hogy kb. akkor fogják őt kivágni, ha már a legjobb 6-7 közé is nehezen tudjuk magunkat beverekedni. Az 1 év részemről jár neki. Azért ezt a játékfelfogást, amit próbál erőltetni jelenleg csupa formán kívüli emberrel kell megtennie. Mi lenne akkor, ha 7-8 ember legalább fixen jól játszana és tudjuk azért ez nem elképzelhetetlen, drasztikusan feljavulna a játék.
Én bizalommal tekintek előre. Az meg hogy az első négy hely is veszélyben van......ezzel a rapszodikus teljesítménnyel is ott vagyunk...Azért ez nálam nem téma.

Csak Csucsu 2020.12.01. 19:32:36

@rockitbaby: Tavaly Sarri így vagy úgy de végig tolta 4-3-3 al v 4-3-1-2 vel s a keret rosszabb nem lett...sőt foglalkozott külön CR el és Dybalaval hogy meglegyen az összhang. El mondta, hogy ne szarakodjon a kpn labdát szerezni, hanem helyezkedjen közelebb ronaldohoz, hogy megfelelően indítsa,kísérje ...most betolták Moratat s idehozták Kulusevskit.. pedig simán elférne elől Cr Morata és mögötte mellette Dybala cseréje Kulu és Chiesa meg Berna elől...akkor talán a posztjukon is játszhatnának..de inkább szélfutót játszat velük mert 3 védőssel nyomja...hiába nem a BBC van ott de akkor is a taktikáját erőlteti...ja és baloldal Evra, Alex Sandro a jobbon Lichtsteiner,Dani Alves s cuadrado közül lehetett válogatni jobb napokon.
S ez nem Conte vagy Allegri taktikája hanem a karakterek egysége személyisége
Na most a mi maestronk Ilyen játékosok nélkül képzeli el ugyanazt...vagyis szeretné...de se bbc se kp ...hiába Alex Sandro csak keresi önmagát s Cuadrado is vészmegoldásból ragadt a jobbon(Lichti és Dani után)...tehát nincs már olyan keret ami erre a taktikára ülne
Mondjuk ő Frabottával meg Portanovákkal is neki indul a szezonnak. 2 középpályást igazoltak a nyáron plusz volt még 4 és Ramsey ...de ő 2 kp val játszik..ja és állítólag a játékosok is erre alkalmasak főleg, hogy itt is évek óta minimum 3 kp és Arthur aki a Barcától jött is 3 belső kp ra alapoznak...de Pirlo szerint 2kp kell.
Nem azért de Conte amikor idejött 4-2-4 et akart játszatni.. Allegri úgy vette át, hogy 3-5-2 a beton amit tudtak akkor csukott szemmel..de ő a bl re készülve 4-3-1-2 t húzott elő..
Na most a számomra leg edzők is tudtak alkalmazkodni a kerethez a játékosokhoz..
Cuad ra és egy jó ideje szürke Sandrora alapozni úgy, hogy a védelem legjobb formában lévő tagja Danilo...hogy Bernardeschi olyan közepesre lehozza. Chiesanak meg mindegy csak játszhasson emberekkel vagyunk a legfontosabb posztokon ennél...s akkor még el se kezdődött a szezon se eltiltás se sérülés

Knob 2020.12.01. 21:10:55

@rockitbaby: Már elnézést, de az 5 az 5. Segítek: McKennie, Bentancur, Rabiot, Arthur, Ramsey+ Bernardeschi. Az tök mindegy, hogy sérülékeny, vagy nem, ha nem számít ki kell baszni, ahogy újabban megy nálunk. Mivel maradhatott, gondolom számít.

A másik, hogy Pirlo kedvence a 4-3-3. Nekem az Aston Martin, de még nem vezettem. Kedvence majd 3-5 év múlva lesz, ha már beválik neki és tud hozzá taktikát igazítani. Addig maximum tetszik neki, de az a gyakorlatban mindegy is.

Amivel nem értek egyet még az az, hogy én ha én pilóta akarok lenni, a vizsgám még nincs meg, de kapok egy zsíros szeződést a Fly Emiretsnél akkor azonnal vezessek is egy 200 üléses utasszállítót???? Vagy esetleg kezdjek egy kisebb teherszállítóval vagy egy 4 üléses kiránduló géppel? Remélem érted, hogy arra gondolok pont az a baj, hogy nem a tanulás, a szakmai kíváncsiság és a szakma szeretete vezérelte volna Pirlót, hanem csak a pénz? Ha így lenne akkor azt hiszem mind tévedtünk vele kapcsolatban. Hiszen életünk ajánlatát jobb kiérdemelni, mint elbizakodva, egoistán mit sem törődve másokkal beleugrani. Nem igaz?

rockitbaby 2020.12.01. 21:18:17

@Csak Csucsu: Elég összevissza, amit írsz, de igyekszem. A tavalyi kp sorból, Rabiot, Ramsey és Benta maradt, kapott egy Mckennie-t és Arthurt, ez még testvérek között is 5. De ebből a walesit nyugodtan leveheted, mert valszínűleg többet lesz bevethetetlen állapotban, mint fordítva. Maradt négy. De a játék kedvéért maradjon 5. Ennyivel nem fogsz elkezdeni három tagú sorral jatszani, mert olyan sűrű a versenynaptár, hogy még idén kifinganak. Sikerült megint fejnehézzé tenni a csapatot.

A védelem közepéből és a széleiről is távozott játekos, való igaz, ez itt sovány. Azonban kötve hiszem - és most ideveszem a középpályát is -, hogy Pirlo kifejezetten azt kérte, hogy a távozók helyett ne jöjjön senki, minőségi pótlás. Így bár a keret azon részének leválasztásáért, akikkel nem óhajtott együtt dolgozni, felelős, azonban azért, hogy nem jött senki helyettük nem.

Azért játszik három védővel, mert első körben Bonu hibáit elfedheti így és segíthet a tamadás építésében, és második, mert több embere támadhat így. Pirlo kedvence a 4-3-3,de ezt, ha csak nem reaktiválja Khedira-t - nem fogja -, vagy nem kap minimum még egy középpályást, nem fogja használni.

Csak Csucsu 2020.12.02. 13:11:09

@rockitbaby: sztem egyáltalán nem realitás ez a taktika ezzel a kerettel. Se szél se megbízható védelem. Ja előfordul. Néha itt adom ki a feszültséget a fájó igazsággal együtt xd általában telefonról
Neki kéne alkalmazkodnia vagy legalább egy kicsit..más eddzőknek sikerült...s ez a soha nem hibázok bullshit egyáltalán nem jön át...még kezdő evidens h fog...de a játékosok meg az alapozás blabla már a nyakamon jön ki

Ghun83 2020.12.02. 13:25:25

@Knob: 1977,78,84,2005,2019, ekkor első volt a Pool ugyebár, 1985, 2007, 2018, ekkor második helyen végeztek. Nem tudom milyen 20 évről beszéltél de nem is ez a lényeg. A választ megadtad, ha egy rutinos edzővel kezdet volna fiatalítani a csapat akkor esetleg elfogadható lenne a 5. Ik 6 ik hely.

Knob 2020.12.02. 13:59:47

@Ghun83: Honnan vetted, ezeket a dátumokat? 89-90-ben volt utoljára bajnok a Liverpool és ezt követően 2019-2020-as idényben. Ez pont 30 év, de mindegy. Szóval ha ennyire nem volt egyértelmű, akkor a 20 évet arra értettem, hogy elég nehezen jutottak oda (ha oda jutottak) legtöbbször a BL helyekre a 2000-es években. Magyarul (és nem tudom már szájbarágósabban leírni) ebben az időszakban (2000-2020-ig) nem hogy bajnoki cím nem volt elvárás, a második, harmadik helynek is nagyon örültek a szurkolók.

Ezzel ellentétben nálunk jelenleg és a calciopoli előtt is, az elvárás ettől sokkal nagyobb volt. Most (azaz a 2020-2021-es idényben) azt hiszem 9 bajnoki cím után joggal érezhetjük, hogy ha nem is lesz meg a tizedik, de ne kelljen majd tavasszal kaparnunk a 4. helyért, ide nagy változások, oda nagy változások.

Ghun83 2020.12.02. 15:27:27

@Knob: Ezek nemzetközi címek mivel arról volt szó eredetileg. De rákereshetsz te is.

Knob 2020.12.02. 15:51:08

@Ghun83: "Az ellenpéldád kicsit sem hasonlít a mi helyzetünkre. A Liverpool előtte 20 évig vergődött, hogy elérje a BL-t és többször nem sikerült nekik, mint igen."

Az elérje a BL-t szerintem egyértelműen a bajnoki versenyfutásra vonatkozik, hiszen elérni a BL-t csak és kizárólag innen lehet. Kiérdemelni ki lehet máshogyan is, de elérni csak a bajnokságban lehet.

Illetve ezt Te írtad ezt megelőzően: "Oké ez is egy álláspont de ellen példának ott a Liverpool esete, Kloppnak aki ugyebár jóval rutinosabb mint Pirlo az első évében csak a 8.ik hely jött össze majd a 4.ik aztán a második" Te itt a helyezéseknél a nemzetközi versenyekre gondoltál volna???? :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1850) bajnokság (3373) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (906) elemzés (40) előzetes (856) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1646) játékosokról (9898) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2426) meccsek (4141) mercato (4134) nyilatkozat (7424) Olasz Kupa (321) összefoglaló (407) pletyka (4164) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása