Pirlo: „Dolgoznunk kell, hogy felvegyük a versenyt a Barcelonával”

pirlo_andrea_labdat_dob_sergi_robertonak.jpgÁlvaro Morata három lesgólt is szerzett a Barcelona elleni 0-2 alkalmával, ám ezen kívül nem sokat tudott felmutatni az Öreg Hölgy, amelynek a kapuját hősiesen védte Wojciech Szczęsny a katalán rohamokkal szemben.

„Tudtuk, hogy nehéz meccs lesz olyan csapattal szemben, amelyik jó futballt játszik, és amelyik rutinból játszik már ezen a szinten, miközben mi még csak alakulóban vagyunk.

Végső soron ez a meccs hasznos lesz a fejlődésünk tekintetében, hogy a jövőben jobbak lehessünk.” - értékelt Andrea Pirlo a Sky Sport Italia számára.

„Remélem, hogy visszatér néhány játékos hamarosan, mert nem sok opció áll rendelkezésre, akik pedig játszanak, azok szinte hetente kétszer pályán vannak 90 perceket. Ez nem egyszerű számukra, különösen ha fiatal és tapasztalatlan játékosokról van szó.

Frusztráló dolog emberhátrányba kerülni, mivel így nem lehet olyan nyomást kifejteni az ellenfélre, mert akkor mindenki gyorsan kipukkan. Ezt nem vették figyelembe a srácok, amikor 10-en maradtunk a pályán.”

Merih Demiral kiállítása előtt sem nagyon jelentett veszélyt az Öreg Hölgy a Barcelona kapujára.

„Azt terveztük, hogy jobban széthúzzuk a Barcelona védelmét, de egymáshoz túlságosan közel voltunk, s ugyanazokat a passzokat erőltettük.”

A Sky Sport Italia szakértője, Fabio Capello rámutatott, hogy a hazaiak folyamatosan a dupla emberfogással szembesülő Paulo Dybalát keresték a labdákkal, Federico Chiesát pedig eléggé figyelmen kívül hagyták.

„Ez így van. Próbáltuk a szélen tartani Federico Chiesát, Adrien Rabiot-t előrébb tolni, és Juan Cuadradónak is előre kellett törnie a második félidőben. Sergi Robertót akartuk kimozdítani a posztjáról, mert őt ezzel zavarba lehet hozni, azonban ez nem sikerült. Végső soron a pályán lévő játékosok hozzák meg a döntéseket.

Gyorsabban kell járatnunk a labdát, hogy egy az egy elleni helyzeteket alakíthassunk ki, ez ma nemigen sikerült.

Pechünk lett volna? Nem mondanám, nem gondolhatunk így erre a meccsre. A Barcelona magasabb szintet képviselt a helyzetkialakítások tekintetében, ők előttünk járnak.

A Juventus középpályájáról továbbra is hiányzik a minőség, főként az Andrea Pirlo által fémjelzett középpályához képest?

„A futballklubok korszakokat élnek meg, nálunk rendkívüli játékosok voltak óriási nemzetközi tapasztalattal. A mostani keret leginkább fiatalabb játékosokból áll, szóval beletelik egy kis időbe, hogy adott szinten tudjanak teljesíteni.

Próbáltak kialakítani helyzeteket, de dolgoznunk kell még, és javulnunk kell ahhoz, hogy a Barcelonával egy szinten futballozhassunk.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8716262328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2020.10.29. 09:06:05

Nem történt semmi. Olaszország 4. vagy 5. legerősebb csapata játszott, és kikapott a Barcelona ellen. Akiknek egyébként szintén közük nem lesz a BL győzelemhez, de ez mellékes.

Szili072 2020.10.29. 09:26:56

A jobbik csapat nyert. Jelenleg ezt el kell fogadni. Remélhetőleg a továbbjutás összejön. Most már egyre többször kimondják, hogy jelenleg a csapatépítés és megújulás folyamata zajlik. Ezt Agnelli eldöntötte Pirló kinevezésekor. Szerintem idén neki sincsenek BL álmai(azért a 16 között kellene lenni) , a bajnokságban meg 1-3. Edzőváltás csak akkor lesz, ha nem jutunk tovább a csoportból vagy veszélyben a bl indulás lehetősége.

Jamal Jamal 2020.10.29. 09:30:18

Don't panic!
Én tegnap láttam a pályán lelkes játékosokat, ami jobban aggaszt hogy sok labdát eladtak, teljesen rizikómentes szituációkban. Ez leginkább a koncentráció hiányát fedi fel, nagyon remélem hogy ezen (is) tudnak majd tökéletesíteni.
Kár Pirlo-t szidni/büntetni/átkozni mindannyian tudtuk hogy nem egy Allegri vagy Guardiola (még).
Én a hétvégén szeretnék látni visszatérőket a sérültek közül, de Ligt nagyon hiányzik.
Azt hogy kiket kell megregulázni azt én Pirlo-ra bízom.

cd1 2020.10.29. 09:36:06

Rém gyengék vagyunk sajnos. Dinamoval is meg fogunk szenvedni.

Rocky80 2020.10.29. 09:44:50

Talán magunkba is kell néznünk és az elvárásainkat csökkentenünk az eredményeinkkel és a csapattal szemben. :-)

Engem is megdöbbentett a tegnapi eredmény, de az élet ilyen. A 7 bő esztendő után ami alatt elkényeztetettek bennünket a jobbnál jobb eredményekkel; törvényszerűen jönnie kell egy gyengébb időszaknak. Ezt el kell fogadnunk.

Viszont: még ilyen időszakban sem fér bele a küzdés, az egymásért és a csapatért való hajtás hiánya, illetve a bajnokságban az utolsó két meccsen elért eredmény!

Ekkorát azért nem szabadna zuhannunk véleményem szerint. Egy Juventusnak ha nincs "minősége" a játékosok által, akkor pótolnia kell az akarattal, a múltunkkal, a csapatjátékkal: a spiritoval. A pályán meg kell halni akkor is ha átmeneti időszak van!

Ezt szeretném látni. :-)

Attilio79 2020.10.29. 09:58:48

Dolgozni kell a keret kipucolásán, értéktelen embereket elpasszolni vagy szerződést bontani és fiatalabb tehetségekkel pótolni őket.
Paraticire szép feladat vár a télen.

Galbandi 2020.10.29. 09:59:52

@Rocky80: Szívemből szóltál!

Új útra léptünk és benne van, hogy az eredmények egy darabig most nem jönnek és a mutatott játék se olyan lesz, mint amit elvárnánk. Viszont ez a dolog csak addig fogadható el, amíg a gyengébb meccsek után a játékosok a tükörbe tudnak nézni és teljes meggyőződéssel tudják mondani: "Én minden tőlem telhetőt megtettem azért, hogy nyerjen a csapat."

A Barcától ki lehet kapni, pechesek is voltunk a három lesgól miatt, viszont a Crotone és a Verona meccs után ez a tükörbenézés nem mindenki részéről lehetett ilyen őszinte...

Pavel1988 2020.10.29. 10:16:15

Ez az év ilyen lesz, hiába sóhajtozunk és sajnáltatjuk magunkat szurkolóként, hogy nekünk ezt kell végignéznünk.
A fájdalmat főleg az elvárásokból következő csalódás adja, ezen szurkolóként is lehet változtatni.

Van azért több jó hír is:
-Sokat fiatalodott a csapat, jövőre megint 2-3 nagy öreggel kevesebb lesz.
-Olyan vezetőségünk van aki bizonyított és szívügye a Juventus, bízzunk bennük!
-A teljesen szétesett játék mutatja, hogy itt tényleg változás van és elkezdtünk egy másik Juventust építeni.

Lanzafame 2020.10.29. 10:19:17

A Dinamo és a Fradi ellen lesz 12 pontunk, az bőven elég a továbbjutáshoz. Főleg, hogy a Fradi leikszelt a Dinamóval.

A nyolcaddöntőtől nekem nincsenek elvárásaim ettől az új csapattól, minden újabb kör hatalmas bravúr.

Knob 2020.10.29. 10:31:11

@Rocky80: "Egy Juventusnak ha nincs "minősége" a játékosok által, akkor pótolnia kell az akarattal, a múltunkkal, a csapatjátékkal: a spiritoval. A pályán meg kell halni akkor is ha átmeneti időszak van!"

Knob 2020.10.29. 10:35:21

@Rocky80: "Egy Juventusnak ha nincs "minősége" a játékosok által, akkor pótolnia kell az akarattal, a múltunkkal, a csapatjátékkal: a spiritoval. A pályán meg kell halni akkor is ha átmeneti időszak van!"

Ez már Conte óta nincs meg, sajnos. Ő értett ehhez, és el is várta. Sőt meg is csinálták!

@Pavel1988: "-A teljesen szétesett játék mutatja, hogy itt tényleg változás van és elkezdtünk egy másik Juventust építeni."

Valóban. Viszont azt ne feledjük el, hogy mi nem egy Atalanta vagyunk (vagy voltunk), esetleg egy Napoli, akiknek a történelme és a nevük megenged 5-6 évet mire felépítenek valamit, amit nézni is lehet hosszú távon. Volt nagy változás már a közelmúltban (Conte, Allegri) és érdekes, hogy Ők azért tudtak eredményt is felmutatni, hosszú és rövid távon is.

Rocky80 2020.10.29. 11:18:20

@Galbandi: @Pavel1988: @Knob: +1

Knob:

Jogos, ez nem az Atalanta. Ezért is haragszom Dybalára például hogy mi a faszt vigyorog amikor hátrányban vagyunk? Összeszorítom a fogam és rohanok mint az őrült.

Juventino86 2020.10.29. 11:21:39

Srácok, értem én, hogy szeretjük és tiszteljük Pirlót, én is így vagyok vele. De a csapat nem engedheti meg magának ebben a gazdasági helyzetben, hogy ne jöjjenek az eredmények. A Juventus nem a türelemről szól, ezt egyszerűen be kell látnotok! Türelem = időveszteség és egy helyben toporgás. Pirlo mehetne vissza az U23-as csapathoz, maradhatna a klubnál. A két első számű felelős Nedved és Paratici. Őket azonnal ki kellene rúgni.

Barátaim, itt csak ez a gyors és drasztikus megoldás felel meg. Ellenkező esetben arra a sorsra fogunk jutni, mint a Milan. Valóban ezt akarjuk? Ne várjuk meg! A győzelem számít egyedül, türelem a Juve padján nem jár, és kész.

Ennek ellenére imádom a csapatot, már most várom a hétvégi meccset, ahol ugyanúgy fogok szurkolni, mint bármikor máskor. De most legalább itt a blogon ne tagadjuk le a színtiszta valóságot!

steven.h 2020.10.29. 11:50:48

@Juventino86: Szerintem nem lehet színtiszta valóságot látni. Tavaly is volt egy színtiszta valóság, mégis minden jobb volt pár embernek mint előtte, csak azért mert volt változás. Sokan utálták itt Allegrit és már csak azért is örültek, mert így Dybala, az elméletük szerint, maradhatott, holott egyre jobban látszódik, hogy Allegri előbb érdemelt volna 10+ milliót mint Dybala.

Én se szeretném ha a Milan sorsára jutnánk, de minimális időt még adjunk ennek az egésznek. Ebből a csoportból tovább kell jutni még ilyen esetleges semmi játékkal is, bajnokságban pedig valahogy lőtávolon belül maradni és ha Decemberben sem látható semmi előremutató akkor átgondolni. Nyilván ez azért veszélyes, mert lehet akkor már nem lesz alkalmas jelölt: Tuchel alatt is rezeg a pad, Zidane-ról nem is beszélve, plusz Conte se hinném hogy ezekkel az eredményekkel nagy biztonságban lenne.

Azzal viszont nem értek egyet, hogy Allegri a múlt és engedjük el ezt a témát, mert ha Lippivel is így tettünk volna akkor nem térhetett volna vissza 2001-ben és mennyivel szegényebbek lennénk most. Volt másfél éve pihenni, átgondolni a dolgait a jelenlegi csapat meg inkább ki van találva az ő felfogásának még mindig, mint bárki másnak.

Galbandi 2020.10.29. 11:55:23

@Juventino86: Nekem a kommentekből nem az jön le, hogy itt bárki is tagadná a valóságot. Mindannyian látjuk, hogy nem megy és hogy a rossz eredmények gyenge játékot is takarnak. Itt inkább arról van szó, hogy a szurkolók egy része beletörődött abba, hogy a koncepcióváltás és a fiatalítás komoly nehézségekkel jár, míg a többiek olyan eredményeket várnak, amilyenek végső soron egy ilyen kaliberű klubtól valóban el is várhatóak.

Én a magam részéről annyit tudok mondani, hogy két hónap túl kevés ahhoz, hogy megítéljük Pirlo és a csapat munkásságát, ennél több idő kell. Ami engem illet, én az akarati tényezőt hiányolom, ha az rendben lesz, előbb-utóbb jönni fognak az eredmények is, a kvalitás megvan hozzá. Nem akarok senkit sem kipécézni, de nekem pl. Dybala testbeszéde nagyon nem tetszett tegnap: akárhányszor közelről mutatta a kamera, mindig azt a 'kisfiús' mosolyt láttam az arcán, mint akinek tök mindegy, hogy 3-0 vagy 0-3.

A Barcelona elleni túráig hátralévő meccseink túlnyomó többsége hozható: addig idegenben játszunk a Speziával, a Fradival, a Lazioval (ez lehet karcos, de tegnap például nekik is 11 hiányzójuk volt) és a Beneventoval, itthon pedig a Cagliarival, a Fradival, a Kijevvel és a Torinoval. Ha ezt a sorozatot nem tudjuk úgy venni, hogy továbbjutunk a BL-ben és szerzünk a bajnokságban 10-12 pontot, na akkor van baj.

Juventino86 2020.10.29. 11:55:37

@steven.h: Így van, szerintem is alkalmas lenne Allegri. Dybala pedig sajnos már sokadik alkalommal beárazta magát. Nem elég jó a gyerek, ennyi a sztori. :(

Juventino86 2020.10.29. 11:57:57

@Galbandi: +1. Jól látod. Dybala hozzáállásán én is ki vagyok akadva. Kritikán aluli.

DegerFaCan 2020.10.29. 12:03:37

BL továbbjutás nem kérdés, az első második helyet leszarom. Bajnokságban kellene Kraft. Illetve ha már teszt akkor Danilo balbekkent szegény. Hát sokmindent tudnék írni de nagyon érzelmi írás kevéssé olvasható lenne.

juve28adam 2020.10.29. 12:07:17

@DegerFaCan: Mondjuk 2. helyen beeshetne egy bajor klub ellenfélnek, abban nem lesz köszönet. Kéne az az első hely.

Knob 2020.10.29. 12:49:13

@Rocky80: Nem akarom védeni Dybalát, de szerintem csak annyi történik, hogy neki kiül az arcára az amit mindenki gondol az öltözőben: Pirlo egy vicc és teljesen alkalmatlan jelenleg erre a feladatra. Ezt burkoltan már kimondta a Capitano és Bonu is. Vagy esetlek Kulusevski vergődésén mosolyoghatott még... :)

Andras74 2020.10.29. 12:52:02

A továbbjutáshoz annyi kell, h a két, hazai meccset megnyerjük. Azzal lesz 9 pontunk. A Dynamónak elvileg akkor nem nagyon lehet 7 pontnál több. Bp-en akár ki is kap6unk, nem lesz jelentősége.

Szóval, a Bl kb februárban kezdődik, addig pedig sok minden változhat.

Koncentráljunk a bajnokságra. Ha hozzuk a következő meccseket, akkor mindjárt rózsaszín lesz minden!
Nincs behozhatatlan hátrányunk!

Shyr Kahn 2020.10.29. 13:38:40

Csupan azert mert a megujitott, mefiatalitott csapat gyengen teljesit az ev elejen, serultekkel es koronasokat nelkulozve, nem hiszem, hogy erdemes messzemeno kovetkezteteseket levonni. Ha belegondolunk mennyi fiatal jatekos jatszot tegnap is, nem hinnem, hogy tul sok rossz szavunk lehetne Pirlo-ra.

Az ami Allegri elso eveben volt, meg elerheto most is (BL donto, bajnoksag), hiszen Allegri alatt sem volt minden szezonkezdes tokeletes (volt valsagertekezlet az egyik osszel, ha jol remlik). A formaidozites nagyon fontos. Majusig folyamatosan fejlodni kell. Ha ezt elerjuk, akkor nem hiszem, hogy panaszra lehet okunk.

Akik Allegrit varjak vissza, kicsit rovid tavu emlekezettel rendelkeznek. Vagy ha nem, akkor Ok nem tartoztak azok koze, akik lattak az utolso par eves vergodest a keze alatt. Allegri bizonyosan jo taktikus, de rendkivul sotlan jatekot eroltet. Oszinten szolva, amit Pirlo ker a sracoktol, sokkal jobban tetszik, mint amit Allegri utolso eveiben lattam.

Allegri a mult. En semmikeppen nem kernem fel ujra. Vele eloregedett a kapcsolat es bizony a keret nem hiszem, hogy jobban dolgozna a keze alatt.

Egy szo, mint szaz: Pirlo bar tapasztalatlan, de a kiserletezesei tetszenek, es osszeszokva a jatekosokkal, lehet itt meg egy nagyon szep ideny is.

steven.h 2020.10.29. 14:02:23

@Shyr Kahn: Hagyni kell dolgozni Pirlot legalább december végéig, viszont ha a fejlődés szikrája sem látszódik akkor mérlegelni kell és a vezetőség tartozik szerintem annyival a szurkolóknak hogy kiállnak és elmondják, hogy ők ezzel számoltak, de nem ezt kommunikálták, megyünk tovább az úton.
Ha nagyon kilátástalan a helyzet akkor viszont váltani kell, különben könnyen a gödör mélyén találhatjuk magunkat erős keret ide vagy oda és én nem szeretném ha a kedvenc csapatom milánói "nagyságokba" emelkedne és legendákat tenne tönkre rossz döntések miatt.
A sótlan Allegri csak hozott 2 BL döntőt úgy hogy folyamatosan gyengítették a csapatot ott fent. Pihent másfél évet, pont elég ahhoz hogy ne az utolsó másfél év szenvedését nézzük, ráadásul a keret is erősebb mint abban a másfél évben, mégis az elmúlt 1,5 évben tűnünk a legsebezhetőbbnek. Ez a keret még mindig az ő elképzeléseivel tudna a leghatékonyabban működni főleg mivel mindig kitalált valamit amikor még friss volt.

Én még mindig azt mondom, ha annó Moggiék is így gondolkodtak volna, mint most itt a blogon azok akik azt mondják hogy az a múlt és felejtsük el, akkor nem lett volna második Lippi éra.

Ettől függetlenül nem váltanék egyelőre, de sok pad rezeg az ősszel (Tuchel, Zidane) ahova elvihetik azokat az edzőket akik alkalmasak lehetnének rendbekapni a csapatot.

Rocky80 2020.10.29. 14:12:46

@Shyr Kahn: @steven.h: illetve nyilván Allegri is elgondolkozott a menesztésén és figyeli a történéseket a klub háza táján - gondolok itt arra hogy szép játékot is szeretnénk és nem csak eredményeket. :-)

spaolo1981 2020.10.29. 14:40:05

Namármost, ilyen összehasonlítás alapján ez a tegnapi Barca-kezdő legalább annyira fiatal és tapasztalatlan volt, mint a miénk, habár nem tudom nálunk ki a tapasztalatlan, Kulusevski, Chiesa (???), mert a többiek, azért nem ma kezdtek a BL-ben focizni. Ha meg valaki nem bír hetente kétszer kilencven percet, azt meg minek igazoltuk le? Az nem lehet kifogás, hogy fiatal és tapasztalatlan.

Shyr Kahn 2020.10.29. 15:01:50

@spaolo1981: Demiral es a komcsi elvtarsunk sem eppen tapasztalt... vagy szerinted igen?

Tovabba: Dybala forman kivul van meg mindig. Kell neki ido. CR hianyzott (a Barca ellen bizonyosan folszivta volna magat). Arthur meg nem erzett ra a csapatra.

Nem arrol van szo, hogy a fiatalok nem birnak 90 percet, hanem arol, hogy BL-ben (mas nemzetbeli ellenfelek ellen), nincs tapasztalatuk, igy rosszabbul kezelik a helyzetet. Ez mentalis nyomas es nem elsosorban fizikalis, bar nyilvan a kettonek eleg nagy hatasa van egymasra.

Kulusevski ultra bena volt. A stat-ra kivancsi lennek, hany parharcot veszitett el es hanyszor adta el a labdat. Erzesem szerint igen sokszor (igen kecsegteto helyzetek mentek el rajta). Bentacur-t szeretem es nagyra ertekelem, de tegnap O sem volt egy szurke eminenciasnal tobb. Felreertes ne essek: nem logott ki se lefele, se folfele, de tole tobbet varok mar.

BTW Capello-val egyetertek. Chiesa-ra sokkal tobb helyzetet lehetett volna kihegyezni (O sem kezelte azert le jol sokszor a labdat, ami pont a tapasztalat hianyanak koszonheto).

spaolo1981 2020.10.29. 15:32:02

Komcsi elvtárson nem tudom kit értesz, de oké, tegyük fel, hogy Demiral sem tapasztalt, de ez akkor is csak három játékos. Szczesny, Cuadrado, Bonucci, Danilo , Bentancur , Rabiot , Dybala, Morata viszont rendelkeznek BL-tapasztalattal, és nekik bírni kell a mentális és fizikai nyomást is. Dybala lehet, hogy nincs formában, de ha panaszkodni tud Paraticinél a kevés játék miatt, akkor, ha lehetőséget kap, igenis szakadjon meg a pályán, ne mosolyogjon, mint vak kutya a lángosra.
CR valóban hiányzott ez tény (kinek ne hiányozna egy ekkora zseni?), én se vitatom.
Chiesa meg azért nem kezelte le a labdát, mert tapasztalatlan? Ezt jól értem?

Bodnar Daniel 2020.10.29. 15:32:20

@Juventino86: :D

A Milan pont attól esett szét már egy bő évtizede amit most megoldásként kínálsz. Gyorsan kapkodtak és soha nem hagytak egy projektet végig menni. Pedig ma már tudjuk, hogy Gattuso-val se lehetett akkora gond mint edző.

Tökmindegy mi a múlt, fölösleges ahhoz mérten döntéseket hozni a jövőről. Ennyi erővel az egész Liverpool felakaszthatta volna magát mikor dicső klubjuk még az Arsenal szintjét sem ütötte meg hosszú évekig. Vagy nézzük a Parmát, vagy az Ajaxot. Vagy az Intert... :D

Lezárult a klub történetének legsikeresebb korszaka, ennyi. Ennek örülni kéne. Ezt az érát már nem tudos tovább hurcolni a válladon. Beleszakadsz. És áttételesen a klub is érezte ezt mikor most megszabadult szinte minden súlytól ami már csak a múlt dicső emléke maradt a nyakán.

Olyat vasat ütnél ami már jéghideg. Mikor Bonucci is szögre akasztja a cipőt, akkor már ténylegesen. És nem is lehetsz telhetetlen hiszen az elmúlt két évben pontosan ez történt, amit írtál. Jött Cristiano is. Látod mire lett elég.

Tudom, hogy fura ezt kérni. De el kell fogadni, hogy 10 évig egyszerűn lehetetlen és egészségtelen nyerni. A legjobb az lett volna ha három évente elbukjuk valszeg.

Ez olyan mintha te ugyanazoktól éreznéd magad jól mint középsuliban. És 50 évesen is ahhoz mérnéd a sikert, hogy ki hord Gas farmert vagy kinek van a legjobb segge és ki milyen gazdag.

Korszakok változnak, ezzel nem tudsz mit csinálni.

steven.h 2020.10.29. 16:46:45

@Bodnar Daniel: Az eleje kicsit részigazság. Valóban Gattuso-val lehetett volna jövője a csapatnak, de mire eljutottak oda, hogy Gattuso, hoztak nagyon rossz döntéseket: Seedorf, Inzaghi, Mihajlovic...

Shyr Kahn 2020.10.29. 20:12:46

@spaolo1981: A BLM egy marxista alapokon allo, marxista vezetokkel rendelkezo szervezet, ami igy radikalisan bal oldali=komcsi. Magyaran McKennie-re gondoltam, aki nyiltan BLM tamogato.

Shyr Kahn 2020.10.29. 20:21:01

@spaolo1981: Chiesa azert nem lekezelte le jol a labdat, mert a BL-ben nagyobb a tempo, nyomas es ehhez nem szokott hozza = tapasztalatlan (a BL-ben). Bar nyilvanvaloan jobban kezelte ezt a dolgot, mint Kulusevski, de neki is kell meg tapasztalat, hogy ne tunjon sutanak esetenkent.
Nem lehet, hogy Dibcsi azert mosolygott, mert ideges volt es a PC-re nevelt kolyokkent (meg olyan vilagban, ahol nem adhatod ki az igazi Ened)? Nem tudott a szitura maskent reagalni. Egyebkent valoszinu orditott belulrol. Magambol indulok ki... sokszor robbanok fol belulrol, de kivulrol viszonylag jol tartom magam es ilyenkor onkentelen tejbetok vigyor is megjelenhet az ember arcan.
BTW ez a dolog nem jatszik sokat, bar nyilvan bele lehet kotni. A lenyeg, hogy forman kivul van, ennyi. Azert reklamalt, hogy jatszon, mert meglepo modon szeretett volna jatszani es ugy folytatni, ahogy tavaly abbahagyta. BTW ha hamarabb jatszik (nem tul koran, hogy raseruljon) gyorsabban behozza a lemaradasat. Kicsit turelmetlen... de sosem a turelmeert szerettuk. Majd felno egyszer :)

RCdorset 2020.10.29. 20:26:06

@Knob: ezt a szöveget lassan 20 éve hallgatom. volt idő, mikor rl is hittem, de sajnis marhaság, szimplán marhaság.
ok, 5-6 évünk nincs építkezni de erős, BLben is erős csapatot 2-3 év alatt lehet építeni nem 2-3 hónap alatt. hidd el, olcsó kifogás ez...

RCdorset 2020.10.29. 20:31:29

@Juventino86: soha többé... szánalmas ocsmány produkció bolt az utolsó êv.
de úgy látszik hamar felejtünk...

szerintem el kellene fogadni h változtatunk és hagyni kéne ezt az idő pênz vagy hogy is írtad... sehová nem vezet, körbe körbe megyünk ezzel a buta szemlélettel miközben ndm épül csapat, nem épül koncepció, nem épül stílus, nem épülnek be fiatalok, semmi.

az általatok felvetett elképzelés PSG szagú mohóság.

Rikster 2020.10.29. 21:25:47

Valami fix 11 kezdőjátékost kellene már legalább 2-3 mecvs erejéig látnunk, mert ide-oda forognak a játékosok a Pirlo által megálmodott felállásban. Tessék már Kulusevskit betenni középre a csatárok mögé például. Ramseyt Rabiot helyén kipróbálni. Tegnap Dybala meg Kukusevski úgy kerülgették egymást, mint a bólyát. Folyton egymás útjában álltak. Valami kis folytonosságot találjon már Pirlo, ami lökést adhatna, hogy a játékunk is gyorsuljon.

Péter Krasznai 2020.10.29. 21:41:51

Srácok!Az azért figyelembe kellene venni,hogy úgy nehéz csapatot építeni ha ,nincs felkészülési időszak , kezdő játékosok fele sérült, a csapat fele lecserelélődött...

kidelpiero 2020.10.30. 00:12:04

@RCdorset: ha stilust akart volna a vezetoseg epiteni, nem egy 0 kmes edzot nevez ki. A jelenlegi Poolnak is kellett pl 2-3 ev ez igaz, de ott egy mar korabban bizonyitott edzore biztak ezt a feladatot. Ez az idei megint csak nevetseges kapkodas a nevetseges vezetosegtol...

kidelpiero 2020.10.30. 00:14:48

@Rikster: ez a keret rotalasra van itelve, mivel szarul lett osszerakva. Egyszeruen utik egymast az igazolt jatekosok legjobb posztjai, igy tobbeknek is kenyszerposzton kell jatszania...

alexGicamo 2020.11.01. 10:21:51

@Rocky80: Hű, de szívemből szóltál ! :-)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3523) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10266) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4330) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (436) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (227) Címkefelhő
süti beállítások módosítása