Danilo: „A jövőre koncentrálok”

danilo_nyitott_szajjal.jpgA Juventus védője, a brazil Danilo egy Instagram-videóban arról beszélt, hogy soha nem a múltra és a már megnyert címekre koncentrált, inkább a következő győzelmekkel foglalkozott, és várta a kihívást.

A brazil futballista a Manchester City együttesétől érkezett az Öreg Hölgyhöz, előtte azonban a Real Madrid, az FC Porto és a Santos futballistája volt.

„Az egyik dolog, amire a legbüszkébb vagyok, hogy soha nem ültem a babérjaimon. Nem állok le, és töprengek azon, hogy milyen győzelmeket arattam eddig, hanem csak arra kocentrálok, hogy mit hoz a jövő. Ez a motiváció visz előre napról napra.

Nagyon elégedett vagyok az első olasz szezonommal, megnyertem a bajnoki címet, és nagyon kis része lettem a Juventus óriási történelmének.

A bajnokság szüneteltetése után a visszatérés más érzés volt, és ezt a pillanatot azoknak az embereknek kell szentelni, akik sokat szenvedtek a járvány idején. Olaszországot keményen érintette a járvány, de szerintem a futball pár pillanatra elterelte az emberek figyelmét, illetve némi örömmel is szolgált.”

A Manchester City után Danilo élvezi az olaszországi életet és munkalehetőséget.

„Torino sokkal inkább hasonlít Portugáliára vagy Spanyolországra, mint Angliára, az emberek is kedvesebbek, és a város lehetővé teszi, hogy pihenjünk is olykor. A családom és én nagyon jól érezzük itt magunkat.

Az ételek vonatkozásában sem panaszkodhatok, szeretem a burratát és a pasztát. A lasagnát rizzszel szoktam enni, de azt a receptet itt nem ismerik.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr2016241020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lanzafame 2020.10.16. 10:45:07

Eddig úgy néz ki, hogy Pirlo alatt újjászületik. Nagyon jó neki ez a rendszer, nyertünk vele egy új, szuper védőt.

JeetTrader 2020.10.16. 11:04:47

@Lanzafame: nagyon bízom én is benne h így lesz....de a lasagnet rizzsel enni? :D

Il Principino 2020.10.16. 11:16:38

Csak így tovább Dani fiú!

Kicsi off!

Dicséret a szerkesztő uraknak!
Egy cikktől eltekintve Apuleius és Vénember83 úr szórja a cikkeket ha jól látom..visszapörgettem szeptember 9-ig!!!Gyakorlatilag ketten viszik a blogot?

venember83 2020.10.16. 11:32:22

@Il Principino: amíg nem dönt valamelyikünk önálló blog indítása mellett, igen.

Andras74 2020.10.16. 12:23:26

@venember83: tényleg, milyen fasza lenne még egy harmadik is.....
Inkább az újra egyesítést forszíroznám, ha lehet.

Gigitino 2020.10.16. 16:10:33

@venember83: ez még mindig ilyen érzékeny téma ? :D egyébként hogy fut a két blog? látogatók terén felveszi már a versenyt a fanatikusé?

venember83 2020.10.16. 16:32:15

@Gigitino: nem mondanám, hogy érzékeny, csak egy kérdésre válaszoltam, az élet megy tovább mindenkinek. Nem tudom, hogy milyen látogatottsága van a másik oldalnak, kik olvasgatják JuventusFanatikus írásait, ez az ő dolguk, mi ennek a blognak az üzemeltetésével és fenntartásával foglalkozunk.

ForzaJuve12 2020.10.16. 17:59:54

@venember83: Elnézést kérek, ha illetlen lenne a kérdésem, csak lemaradtam az eseményekről. Hogyhogy Fanatikusék kiváltak?

el.Flaco 2020.10.16. 18:11:21

@Gigitino: Mivel a Pannon Zebra egy hónapja indult, így természetesen nincsen akkora nézettsége, mint a Blognak.

gomorra21 2020.10.16. 22:15:52

Mélyről indult nálam Danilo, de pislákol a remény, hogy hasznos tagja lesz a csapatnak. Jó lenne, ha felnőne Sandro pajti mellé, az egy jó cél, de ugyanakkor nem is irreális.

@Il Principino: szép, hogy ezt megemlíted.
@venember83: szintén gratulálok nektek, remek fickók vagytok;)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása