Thomas Partey lehet a Juventus legújabb kiszemeltje

thomas_partey_atletico_madrid.jpgA legfrissebb pletykák szerint a Juventus Douglas Costa vagy Federico Bernardeschi játékjogát kínálhatja annak érdekében, hogy megszerezze az Atlético Madrid középpályását, Thomas Parteyt.

A 27 esztendős ghánai válogatottat korábban hírbe hozták az Arsenallal is, azonban úgy tűnik, hogy Andrea Pirlo kinevezése után a Juve is csatlakozik a lehetséges kérők közé.

Corriere dello Sport szerint a Juventus komolyan érdeklődik az Atlético Madrid középpályása iránt, azonban mindenképpen játékosok bevonásával szeretné csökkenteni az 50 millió euro körüli vételárat.

Egy ilyen üzlet megköttetése kapcsán Douglas Costa és Bernardeschi neve merülhet fel, hiszen nyílt titok, hogy a z átalakulás előtt álló torinói klub szívesen megszabadulna mindkét játékostól.

A jelenlegi szezon során Thomas mindösszesen 46 alkalommal lépett pályára a madridiak színeiben, ezalatt 4 találat és egy gólpassz fűződik nevéhez.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7716139874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trieszt120506 2020.08.14. 16:48:25

Abból az atletiből is lefelé lóg ki, amiben Simeone mindenkit egy szinttel feljebb emel valós tudásához képest.

m.martin91 2020.08.14. 16:55:31

Mindenképpen szükségünk lenne egy labdaszerző, kemény párharcokat felvállaló játékosra középen. Meg lehetne próbálni kikölcsönözni Ndombélét a Spurs-től. Klubrekordért vették, és úgy tudom, elég magas bért adtak neki, de Mourinhónál nem igazán jut játéklehetőséghez, ráadásul a napokban igazolták le Höjbjerget, aki szintén belső középpályás. Nagyon sokan vannak a keretben. Aztán egy másik lehetőség Zakaria a Mönchengladbach-tól. Valamivel olcsóbb lehet, mint Thomas. És szerintem jobb játékos is. A legolcsóbb megoldás Allan lehetne, ha ADL elengedné hozzánk. Hasonló helyzetbe került, mint Ndombélé a Spurs-nél. Az Inter speciel Kantét szerződtetné. Ő mondjuk a legdrágább verzió lehetne, de szerintem felesleges annyit fizetni érte 29 évesen, ráadásul inkább egy magasabb, erősebb testfelépítésű játékosra volna szükségünk véleményem szerint.

MdewC 2020.08.14. 17:02:25

Mindenképp kell olyan kp aki tud védekezni és kemény mint a kád széle, ez mellett tudjon labdát átvenni és passzolni. Ilyen player jelenleg nincs a keretben.

Partey vagy akiket Martin mondott mind előrelépés lenne.

Rocky80 2020.08.14. 17:07:10

Nem ismerem, szilaj paripának tűnik...

Szeretem az afrikai játékosokat, igazi őserő mindegyik.

Asamoah volt afrikai, ugye? Volt más?

MdewC 2020.08.14. 17:09:04

Anno nem hoztuk el Tolissot, nem sokat játszik, egy kölcsön kérés mehetne oda is...

Leram7 2020.08.14. 17:20:07

Ez az aminek semmi értelme sincsen.
Kérdem én mennyivel jobb Partey, mint mondjuk Emre Can?
Volt egy Can-unk majdnem ingyen, erre vennénk egy hasonló kalibert 40-50ért, aki még öregebb és afrikai is.

Normális klub nem fogja megvenni a selejtjeinket, Khedira, Higuain, Costa értéktelenek sajnos.

The king of alibis 2020.08.14. 17:22:22

Nem lehetne inkább megpróbálni Torreirat elhozni?

Contelegend 2020.08.14. 17:33:49

Ha az elmúlt hetek mercato hírei igazak a Juve-val kapcsolatban, nagyon nyugodtan fogom várni a következő bajnoki szezont. No offense de Paratici 2 éve valahol nagyon bealudt, és Pirlo-nak nagyon nem lesz könnyű dolga. Túl sok játékost kell így beépítenie , nulla tapasztalattal, ráadásul ezek a Partey féle rizikós megoldások igencsak arról árulkodnak , hogy megvan kötve a kéz az igazolásoknál.
Arthur egy muszáj csere volt a költségvetés miatt, oké, még bele is fér, mert egy motiválatlan Pjanic-nál többet ér.
De előbb írták is Emre-t , aki miben rosszabb mint Partey? Az év eleji cetlis dolognál még Savic volt a legnormálisabb név a listán de azért ezek a R. Jimenez, Dzeko, D. Silva, Locatelli nevek nálam nem a siker zálogai. Dybala nem fogja mindig megmenteni a klubot, szóval kíváncsi leszek nagyon a következő 2 hónap eseményeire. Mindenesetre lehet pofára esek és olyan igazolások lesznek Juve részről , hogy leesik az állam, de egyelőre a Pirlo-val összekapcsolt 3-4-2-1-ben nem garantált, hogy mindenki az elvárások szerint fog muzsikálni. Mondok egy Inter példát, Skriniar 4 védővel bárki bármit mond , a liga egyik legjobbja volt ( Persze lehet azt mondani elfogultan , hogy Bonucci sokkal jobb, szerintem Bonucci-t megmentette nagyon sokszor, hogy tud előre ívelni amúgy csapnivaló védő az igazán nagy nevek között ) , majd a Conte féle 3 védős rendszerben csak árnyéka lett önmagának. Cuadrado-nak jól jöhet ki a lépés de ugyanmár, azért ő sem lesz fiatalabb, talán Dybala, Kulusevksi is profitálhat . Egyelőre nagyon sok a kérdőjel nálatok, és teljesen megértem, ha nem elégedett jó néhány ember az ilyen Partey féle nevekkel.

rabsic02 2020.08.14. 17:58:06

Gyakorlatilag a beígért nevekből még senkit nem hoztunk el és a megállapodásokról sem hallani.
Ez a középpálya, ami eddig kinéz a középmezőnyben is kevés lenne. Túl sok idő nincs.
A Cr faktor fogja meghatározni az igazokásokat. Ha azt szeretnék, hogy maradjon, akkor nevek kellenek, de arra valószínűleg nincs zseton. Ha megy akkor pedig lehet építkezni és a jövő évre koncentrálni.

Én a második verziót választanám. Vigye el a scdettot az Atalanta.

Sunny21 2020.08.14. 17:58:59

@Contelegend: Ne feledjük, hogy ez mind-mind pletyka. De tegyük fel hogy igazak a hírek. Ez esetben a belső középpályára 2 helyre van 4 játékosunk. Benta, Rabiot, Arthur, Partey ami azért nem rossz. Nem világszintű de nem rossz. A csatár mögé Dybala, Kulu, Ramsey. Előre Ronaldo (reméljük megérti amit meg kell) és egy kérdőjel. Ez esetben Berna, Costa szükségtelen..
De ez nyilván csak játék, amíg azt sem tudjuk hogy Pirlo mit akar játszani.

Contelegend 2020.08.14. 18:01:45

@Sunny21: Pletykaként kezelem, és az elmúlt 9 évhez mérem. Kíváncsi leszek mik Pirlo elképzelései.

Juventino86 2020.08.14. 18:50:54

Partey nagyon jó igazolás lenne. Végre lenne egy olyan középpályásunk, aki jó a labdaszerzésekben, de technikailag is egészen vállalható.

JuventusFanatikus 2020.08.14. 19:33:06

@m.martin91: Ezen nevek közül nekem egyértelműen Allan a favorit. Szerintem Partey védekező középpályásként lenne igazán jó két fős középpályán, ahol most is szerepel, véleményem szerint neki annyira nem passzolna a három fős középpálya.
@Rocky80: Benatia is afrikai volt.
@MdewC: Rummenigge a napokban nyilatkozta azt, hogy Tolissóra számítanak, szerencsére.

MdewC 2020.08.14. 19:50:46

@JuventusFanatikus: csak felvetés volt. :)

Valóban nem extra klasszis.

Allant amúgy adnám. ;) Nem tudom mennyi az esélye.

JuventusFanatikus 2020.08.14. 19:57:58

@MdewC: Egy húszasért már szabadulnának tőle, nekünk drágább lenne, de szerintem nem megfizethetetlen.

m.martin91 2020.08.14. 20:20:53

@JuventusFanatikus: Elméletileg két belső középpályással játszhatunk Pirlóval, ha a 3-4-2-1-es hadrendről szóló hírek igazak. Nálam Ndombélé és Zakaria volna a favorit, ebben a sorrendben. Az a baj, hogy az igazolásaink többsége csereügyletben valósulhatna meg leginkább, és mivel a mi eladhatatlan játékosainkra senki nem tart igényt, akkor meg vagyunk lőve. Talán Bernardeschi-t sem Milikkel kapcsolatosan kéne erőltetni, hanem inkább Allannal. Ebben az esetben több esélyünk volna.

Leram7 2020.08.14. 20:24:12

@Contelegend: Nálatok megy Lautaro vagy marad?

Hiribi27 2020.08.14. 20:41:39

@m.martin91: azt nem tudni hogy nálunk Kante miért nem kerül szóba soha? Hogyhogy mindig az sintér? Van ott kb 8 kp és még Tonali, meg Kante? Nem értem ezt a helyzetet, komolyan. Pontosan egy Kante féle játékosra lenne szükségünk egy 2 fős kp-n.

Rikoo 2020.08.14. 20:46:34

@m.martin91: Ndombélé elég jó eséllyel Inter játékos lehet, az Európa Liga után.

Rikoo 2020.08.14. 20:47:57

Egyébként tudtommal az Atletico nem akar tárgyalni senkivel, vagy megkapják az 50 millió eurós összeget, ami a kivásárlási ára is vagy viszlát.

Zombijuve 2020.08.14. 21:06:39

Most már lassan fél Európa a kívánság listán.

ZecH 2020.08.14. 21:31:21

Azert van abban valami felelmetes ahogy a Bayern nyomatja... miert erzem azt hogy tokmindegy kikkel "erositunk" olyan messzi leszunk ettol hogy az mar szinte faj...

Sunny21 2020.08.14. 21:36:54

@ZecH: A meccset nézve én is ezt érzem. Brutál amit nyomnak

Attilio79 2020.08.14. 21:38:10

Komolyan mondom, hogy az elmúlt napokban rosszul vagyok/lettem a hírektől, mi történik ezzel a klubbal?

Rivendell 2020.08.14. 21:40:48

@ZecH: szerintem semmivel nem jobb a mostani bayern, mint akikkel szemben kurva szerencsétlenül estünk ki a pirlo-vidal-pogba-tevez játékosok alatt. Nem a bayern erős, mi baxtuk el rendesen a generáció váltást. Ott a tavalyi Pool, semmivel nem tűntek 1 éve gyengébbnek, mint ez a bayern. Amúgy a barca is harmatos... Náluk is akkora bajok lesznek, mint nálunk, mindenki tulfizetett és sok az öreg

ZecH 2020.08.14. 21:45:43

@Sunny21: B ligasnak nez ki a barkasz ezen a meccsen... a munken pedig egy kivegzo osztag. Nem alltak meg egy pillanatra sem, betiportak oket a padloba. Ezt mi nem is tudom mikor csinaltuk utoljara meg valakikkel europai kupameccsen... talan a Borussia ellen 4 vagy 5 eve azon a 0-3as idegenbeli nyolcaddonton... inkabb 5 eve volt az...

ZecH 2020.08.14. 21:52:53

@Rivendell: Sajnos joreszt igazad van. Rendesen elcsesztuk. Hagytuk magunkat belealudni a sajat kellemes "mindenevbenhozzukascudettotpofabe" helyzetunkbe. Aztan kozben elmentek a lelkesek es jottek/maradtak jollakottak koztuk sokan meg oregek is. Ehelyett erosites helyett gyengites minden poszton kiveve CR... Aki ha az altalad emlitett kozeppalya ele erkezett volna behuzhattuk volna siman a BL-t, akkoriban nem sok hianyzott, sot. A barkasz is csak a torok csalo miatt nyert. (Mért nem volt tizi BMEG?????!!!!!)

MdewC 2020.08.14. 21:56:06

@Rikoo: ha ez megvalósul, akkor inter köröket ver ránk a mecaton.

Nagyon komolyan el kell kezdeni építkezni és igazolni.

Régóta nem voltam ilyen bizonytalan.

Andras74 2020.08.14. 22:39:12

@Contelegend: köszönjük az őszinte aggodalmad!

Túl nyugodt azért ne legyél. Lehet, h mi a kanyarban sem leszünk, de vannak más csapatok is a bajnokságban. Mindenkit nem lehet kizáratni........

Andras74 2020.08.14. 22:40:07

@MdewC: nem mercatot kell nyerni, hanem bajnokságot!
Kemények leszünk!

m.martin91 2020.08.14. 23:01:05

@Rikoo: Mindig öröm, amikor ilyen jó játékosok csatlakozhatnak az Interhez. Olyanok, akiknek hozzánk kellene jönnie.

@Hiribi27: mert drága és magas a fizetése. Az Internek nem az.

simoni 2020.08.14. 23:02:57

@JuventusFanatikus: Ha igazak a hírek, az Everton már 38m €-t ajánlott Allenért bónuszokkal, de a kukások 40-et akarnak. (Forrás: www.football-italia.net/157186/everton-edge-closer-allan). Felesleges ábrándoznunk róla.

JuventusFanatikus 2020.08.14. 23:05:54

@simoni: Lehetséges, én nem mostanában hallottam ezt a hírt.

Hiribi27 2020.08.14. 23:10:16

@m.martin91: ez komoly? Ramsey, vagy Rabiot fizetése és plusz egy kicsi kevés lenne? Kante többet érne mint az említett két játékos együtt.
És az Internek miért van több pénze most?( nagyjából ismerem a költségvetést, nem ez a kérdésem) Mi lehet meggyőző egy sintérben most egy top játékosnak. Én mát Eriksent sem értettem.

babo0410 2020.08.14. 23:19:15

@Contelegend: Ugyanezt érzem, és ezt írtam le a Mercato rovatba is. Nálatok a BL se sikerült jól, mi onnan is több bevételt könyvelhetünk el, meg amúgy is sokkal nagyobbak a bevéételeink. Mi mégis folyton azt hallgatjuk, hogy a válság nagyon érintette a klubot, nem tudunk drága játéékosokat igazolni. Nálatok meg Ndombele, Kroos, Kanté, Allan, Emerson, Tonali nevek repkednek. Csupa olyan nevet olvasok, akik azért nem kicsit emelnék a minőséget. Nálunk meg Partey a legjobb név? Na jó azért Gosens és Dest se rosszak, de egy De Paul, meg Zapata vagy Milik? Nem tudom kik mennek, de a most felröppenő nevekkel szerintem nem mi leszünk jövőre akik tönkreverik a BL mezőnyét. Pláne egy kezdő edzővel. Jobban át kéne gondolni ezt a Mercatot. És emellé még pletykálják, hogy Dybala, vagy akár CR7 is távozhat. Szép is lenne. Remélem ezek csak hatalmas pletykák, és jobb lesz a mercatonk.

MdewC 2020.08.14. 23:28:40

@Andras74: Helyes! Helyes! :)

Vettem! :)

Juve!

peti78 2020.08.15. 07:50:00

@Rivendell: 4231 nekünk is jó lenne egy masszív erőcsatárral... és cr és dybala is a helyén játszhatna és lenne területük... a bayernben 3 30 év feletti mezönyjátékos játszott a többi átlagéletkora 25 volt... nincsenek akkora spilerek a bayernben sem csak van sebeségük és tudjál hogyan használják ki, van egy jólbegyakorólt játékuk és azt gyorsan tolják

rockitbaby 2020.08.15. 08:00:01

@Contelegend: Paratici nem bealudt, hanem Agnelli gyakorlatilag két évig hagyta, hogy úgy játsszon, hogy nincs komoly következménye. A Lyon elleni bukta után, mikor látható volt, ez így nem mehet tovább, egy nap leforgása az elnök átnyúlt a feje felett és kezébe vette az irányítást. Paratici kezdetben meg akarta volna tartani Sarrit- nyilván, mert az ő döntése volt a szerződtetése, védte a saját seggét -, majd Pirlo kinevezését sem támogatta - itt azért az érvei megállják a helyüket, nem biztos, hogy egyből a mély vízbe kellett volna dobni Pirlot. Számomra nagyjából az is eldőlt, hogy Paratici ha nem most, de jövő nyárra biztos távozónak tekinthető. Most az idő szűke miatt nincs értelme, de azt nem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy mennyire kellemes a légkör körülötte. Úgy dolgozni, hogy tudod, az elnök át fog nyúlni a feje felett. Láthatóan erre szükség van, de így azért butaság lenne tőle 100%-os erőbedobást várni.

A keret kérdése szerintem addig nyitott kérdés lesz, míg Pirlo taktikáját nem tudjuk. Még most is csak találgatunk, mert beszélt 4-3-3-ról is, de egy ideje tartja magát az, hogy visszatérünk három védős taktikára, 3-4-2-1 pl. Addig ezeket a pletykákat még a riválisok számára sem érdemes kiindulási pontnak tekinteni. Azonban azzal talán te s egyetértesz, hogy még a mostani keret sem úgy teljesített, ahogy képességek terén az elvárható lett volna. Ha a keret változatlansága mellett Pirlo csak ennyit elér, akkor az 10. scudetto. De most olyan valami történt, ami talán még egyetlen edzőnkkel sem a sikersorozat idején, leültek vele a vezetők és megbeszélték, kiket szeretne. És ha ez megvan, akkor láthattuk, hogy nem kell hozzá egytől egyig klasszis, hogy bajnok legyen a csapat - elég Conte első bajnoki címére visszaemlékezni.

És ezt nem azért mondom, mert vakon bízok a vezetőkben, vagy Pirloban, de szerintem a riválisok most inkább rettegjenek. Az utóbbi kilenc évvel ellentétben most végleg fingja sincs senkinek, mit várjon. Sarri taktikája ellen Conte kivételével mindenki fel tudott készülni, mert tudták, mit akar az öreg. No ez nincs meg Pirlo esetén. Ne tegyél elhamarkodott kijelentéseket, mert a mostani keret, ahogy külföldi szakértők mondták, Sarri ellenére is megnyetrék a bajnoki címet. Mi lesz akkor, ha mindenki egy irányba evez a csónakban?

kovta23 2020.08.15. 08:42:10

Nem értem sokaknál miért csak a nagy név a jó játékos. Lehet BL-t nyerni Henderson,Wjinaldum,Molnár középpályaval is és elbukni Pirlo,Marci, Pogba,Vidallal is. Vagy akár nézzük meg milyen középpálya van mondjuk a Lipcsinél ki a nagy sztár?? Most inkább gondoljuk pár évre előre építsünk fel egy csapatot aminek adunk időt hogy össze érjen. Amúgy kell ilyen játékos a csapatba de nekem a favoritom a Leicesteri Ndidi,de jó Thomas vagy Zakaria is.

peti78 2020.08.15. 09:51:21

@kovta23: nem kell nagy név az én mercatom depay zapata klusevski locatelli tonali chiesa zaniolo

kovta23 2020.08.15. 10:12:07

@peti78: Nem rossz lista. Számomra Chiesa csak egy közepes játékos. Plusz kell szélső védő. Az én listám. De Sciglio,Rugani,Khedira,Ramsey,Higuain,Costa,Berni mehet. Kulu,Arthur,Pellegrini,Zaniolo,Tonali(Aouar,Locatelli),Ndidi (Thomas, Zakaria),Jovic kölcsön, Aboumeyang (Depay, Lacazette,Zapata), Romero kv.. És akkor a szélső hátvéd Klosterman vagy Pereira. De ha balra kell én szívesen elhoznám Zinchenkot

simoni 2020.08.15. 11:01:05

@rockitbaby: Nem értek egyet a Paraticivel kapcsolatos kijelentéseiddel.

"Paratici nem bealudt, hanem Agnelli gyakorlatilag két évig hagyta, hogy úgy játsszon, hogy nincs komoly következménye."

Nekem is vannak fenntartásaim a fickóval kapcsolatban, de Paratici nyakába varrni a jelenlegi zűrt, és úgy beállítani, hogy Agnellinek ebben nem volt része, szerintem teljesen védhetetlen álláspont. Csak néhány tény ezzel kapcsolatban:

1. Marotta nem kevés szemetet hagyott maga után (Khedira, Higu, stb.), aminek eltakarítása Paratici nyakába szakadt. Most már szinte mindenki látja ezt, de csak nagyon kevesen jutnak el odáig a gondolkodásban, hogy feltegyék a kérdést, hogyan? Könnyű azt mondani, hogy el kell takarítani a szemetet, megcsinálni már egyáltalán nem. A klubot ugyanis egyrészt szerződések kötik, másrészt pocsék gazdasági helyzetben van (részben a saját rossz döntései, részben a vis maior vírushelyzet miatt). A játékosoknak pedig, akiktől szabadulni kellene, piaci értékük többnyire nincs. (A dühöngőben épp azt fejtegettük, hogy miért nem lehet Higut csak úgy elzavarni. Szerintem érdemes elolvasni annak, aki nincs tisztában vele.)

2. Azt ugye senki nem gondolja, hogy az olyan volumenű döntések, mint Higu vagy CR leigazolása Agnelli hatáskörén kívül dőlnek el? Sőt, olvastam olyat nemrég, hogy CR leigazolása valójában Agnelli ötlete volt (vagy ha úgy tetszik, CR ügynöke őt dumálta meg). Paratici az ötlet mellé állt, Marotta viszont ellenezte, ezért lett előléptetve az előbbi, és került lapátra az utóbbi. Ezek persze csak spekulációk, de ha Paratici volt is az ötletgazda, akkor is Agnelli mondta ki az áment. Szóval szerintem borzasztó elfogult gondolkodás az, hogy Paratici szabadon garázdálkodik, míg Agnellit semmilyen felelősség nem terheli. Nekem meggyőződésem, hogy alapvetően a Higu és CR-üzlet indította el a klubot a lejtőn - de gazdaságilag mindenképp. És ebben Agnelli vastagon benne van.

3. Profi menedzsmentben ilyen nincs, hogy az igazgató átnyúl a beosztottja feje fölött, és annak a szakterületén hoz döntéseket. Ha elégedetlen a beosztott teljesítményével, akkor lecseréli egy felkészültebb szakemberre, de semmiképp nem hoz saját hatáskörben olyan döntéseket, amihez nincs tudása, tapasztalata, képesítése. Azokba a cégekbe, ahol ilyesmik történnek, általában kódolva van a bukás. A legkevésbé az hiányzik nekünk most, hogy Agnelli önjáróvá váljon!

Attilio79 2020.08.15. 11:17:30

@kovta23: +1, Ez így nekem is tetszene, Perinért is kapnánk pár millát...
Csak nem erre haladunk... :(

Attilio79 2020.08.15. 11:23:51

@simoni: Azt ne felejtsük el, hogy számos rossz döntés mellett voltak jók is, De Ligt, Demiral, Romero, Pellegrini szerződtetése mellett visszakerült Bonu, Buffon...
Nem látom ennyire negatívan a dolgokat, viszont rá férne a keretre pár sikeréhes fiatal szerződtetése...

simoni 2020.08.15. 11:30:22

@Attilio79: Ezt nem egészen értem. A mondókám Agnelli felelősségéről szólt, ezek az érvek meg tudtommal Paratici mellett szólnak. (Bár hogy igazságosak legyünk, de Ligtre is biztosan rá kellett bólintania Agnellinek, és azt jól is tette.)

kovta23 2020.08.15. 11:31:26

@Attilio79: Nem baj ha nincs Perinből pénz nekem tökéletesen megfelel ha elcserélik Zapatára persze érték egyeztetéssel.

kovta23 2020.08.15. 11:46:12

Szörnyűlködve olvasom közben vissza a Paraticit, Agnelli szidó, alkalmatlannak minősítő posztokat. Bealudtak,elment mellettünk a világ .... Közben nem emlékszem sok olyan hozzászólásra a múltból hogy milyen hülyeség hogy hozzuk Bernit, Rabiot,Ramsey vagy Matuidit,Can,Costát. Utólag nagyon könnyű okosnak lenni! Mi se tudtok hogy nem jönnek be a Juvéban, sőt jó igazolásnak vélte szinte mindenki. Gondoljátok bele,ha ül az igazolásuk nem is kellene a középpályával foglalkozni,nem beszélnénk öreg csapatról hisz, Berni,Ramsey,Can,Rabiot,Benta is jó korban van. Kellene egy esetleg két támadó és szélső védő

Attilio79 2020.08.15. 12:12:03

@simoni: Igazándiból arra akartam kilyukadni, hogy voltak jó döntések. Marrotta sem hozta az álomdöntéseket, sőt, Higuain az évtized legrosszabb döntése volt, amibe Agnelli szerintem bele sem szólt...
A saját stadionnak pedig adnia kellene a gazdasági fölényt a többiekkel szemben...

peti78 2020.08.15. 12:14:38

@kovta23: ok megbeszéltük... minden a formációtól függ, cr és dybala köré kell építeni hogy maxra tudjanak pörögni... 4231 vagy 3421 lenne a legjobb de a kulcs a masszív center

Attilio79 2020.08.15. 12:15:24

@kovta23: Igen, lehet, bár Zapata játéka nekem csak az Udineből rémlik 5-6 évvel ezelőttről, nem nézek/tem Ata meccseket... :(

simoni 2020.08.15. 13:08:22

@Attilio79: Persze, ezt nem vitatom. Marotta húzásai is beváltak egy bizonyos százalékban, és eddig még Paratici se nyúlt nagyon mellé. (Sőt Demiral kifejezetten jó üzlet volt.) Azon el lehetne vitatkozni, hogy ennyi pénzből, ami rendelkezésre állt, lehetett-e volna ügyesebben gazdálkodni. Szerintem igen. Higu+CR 200 millát vitt el, amit szerintem sokkal okosabb lett volna fiatal tehetségekbe invesztálni. De rengeteg euró tízmilliót szórtunk ki könnyű szívvel közepes képességű játékosokra is.

Higu toronymagasan a legdrágább igazolásunk volt akkor, kizárt, hogy Marotta ezt saját hatáskörben megléphette.

Attilio79 2020.08.15. 22:08:46

@simoni: Igen, Higu egy jó szezonja nem èrt 90 millát, Ronaldonak pedig a bére a húzós...
Személy szerint sajnálnám, ha nem tudnánk a Locatelli, Tonali, Zaniolo 3asból legalább kettőt megszerezni.
Én beáldoznám a komplett jelenlegi középpálya sorunkat ezėrt a 3asért (még Bentancurt is).
A vezetőségnek el kellene dönteni, hogy fiatalítani akar vagy BL döntőt rövid távon, a kettő együtt nem megy...
Kovta leírta, hogy kiktől kell megszabadulni és kiket érdemes leigazolni, èn felhoznék pár fiatalt az u23ból keretkiegészítésnek és kezdődhetne a szezon...

2020.08.16. 08:31:43

@Attilio79: Bentancurt tovabbra sincs ertelme eladni, mivel fele osszeget kapna csak a klub.

2020.08.16. 08:36:25

@kovta23: nem rossz nevsor es Aouar+Thomas nagyon sokat is dobna a kp-nkon (mi az h..), de sztem kap Pirlo egy De Paul-Milik duot, ill vmi fiatal szelso vedot es oruljon. (Ha csak nem kezdunk el durva bevetelt hozni eladasokbol)

Attilio79 2020.08.16. 08:41:38

@hellan: Most tárgyalt Paratici a korábbi csapatával, hogy részletekben kifizetve megszűntetik a %-os részesedést az eladáskor, azzal mi lett?
Egyébként játékoscserénél mi a kitét?
Az ég tudja, hogy mit rejt a szerződése...

Watakuki 2020.08.16. 08:58:40

@Attilio79: játékoscserénél majd a kapott játékos egyik meccsen itt, a másikon a Boca-nál fog játszani... :D

2020.08.16. 09:08:59

@Attilio79: nem tudok rola h barmi fejlemeny lett volna :(

Attilio79 2020.08.16. 09:19:05

@hellan: Valahol olvastam, hogy 2 milliónként akarjuk(?) kifizetni a 30(?) milliót, amiben megállapodtak(?).
De az is jött valahol, hogy a Barca is akarja Bentát...

Attilio79 2020.08.16. 09:20:07

@Watakuki: Felváltva? Az egyik itt, a másik ott, ha az egyik megsérül, akkor a másik sem játszhat. :D

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1697) játékosokról (10214) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2497) meccsek (4284) mercato (4268) nyilatkozat (7631) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása