Ronaldo marad a Juventusnál

ronaldo_cristiano_uj_mezben.jpgA portugál klasszis képviselői kategorikusan cáfolták azokat a pletykákat, amelyek szerint Cristiano Ronaldo hamarosan elhagyhatja a Juventust, mert a torinói klub szabadulna attól a költségtől, amit a támadó csillagászati fizetése jelent.

"Cristiano Ronaldót nem azért hozták hírbe a PSG-vel, mert a PSG a megszerzésén gondolkodna." - mondta a Ronaldo, Lionel Messi and Pep Guardiola életrajzi könyveit is jegyző spanyol újságíró, Guillem Balague a BBC Radio 5 munkatársának nyilatkozva.

"Az oka valójában az, hogy Jorge Mendes megbízást kapott arra, hogy csapatot találjon Ronaldónak. Láthattuk ezt az elmúlt hat hónapban, kapcsolatba hozták a Real Madriddal is.

A Real Madridnál azt mondták, hogy szó sem lehet róla, nem jön vissza. Azután beszéltek az MLS-ről, ugyanis a Juventus szeretne megszabadulni a fizetésétől.

Ez ilyen drasztikus. Ajánlották mindenhová, beleértve a Barcelonát is. Nem vagyok meggyőződve róla, hogy egykönnyen megszabadulhatnak tőle. 

Valójában nagyon nagy pénzről van szó, még ha azt a nettó 23 milliót keresné, amennyit a Real Madridnál kapott, s úgy gondolom, hogy hasonló lett a bérezése, amikor a Juventushoz ment. Ki fizetne ennyi pénzt?"

A cáfolat nem váratott sokáig magára, Ronaldo képviselői az AS-nek nyilatkozva tették világossá, hogy a pletykának nincsen semmiféle valóságalapja, a portugál klasszis boldog Torinóban, s feltett szándéka, hogy kitöltse jelenlegi szerződését.

A nemrég zárult szezon során a 35 esztendős támadó 31 bajnoki találatot jegyzett, s szerződése 2022 júniusáig köttetett a Juventusnál.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7116139028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FeriGjuve 2020.08.13. 20:38:51

Ő már csak tudja...

venember83 2020.08.13. 20:39:30

Akkor Dybalát sem adják el? Pedig sok eladható érték rajtuk kívül nem sok van a keretben...

Grinta 2020.08.13. 20:51:45

Nem ezen a harmincason múlik a Juventus számára a boldogság.Pláne hogy a fizuja Ferrari.Nem nagyon akartam erre sem reagálni a sok gumicsont hír között,mert értelmét nem láttam.Ha a távozását akarnák-az nem a cash miatt lenne.HA kiderül mit akarunk végre játszani,és a tridente marad elöl,fentre pedig érkezik egy jelenléttel bíró játékos..teljesen más ízű lesz a dolog.

JeetTrader 2020.08.13. 21:20:01

Kövezzetek meg de én kedvelem Roncit. Amúgy meg nehogy gondot jelentsen már egy Pirlonak kitalálni h hogyan aknázzák ki a Roneszben rejlő hatalmas potenciált.

A munka amit letesz az asztalra mai napig páratlan és tiszteletet érdemel.
Én bízom benne h van elég tartalék a Juveban anyagilag h megengedhessuk plusz meg csapatot is tegyünk köré.

Én örülök h marad.

simoni 2020.08.13. 21:22:49

@Grinta: A 30 az a nettó bére. A bruttója 50 felett van, és ehhez jön még majdnem 30 milla éves amortizációs költség. Így valójában több, mint évi 80 millájában van a klubnak. (Csak összehasonlításképp: a klub teljes bevétele 620m volt az előző szezonban.)

Persze valamennyit vissza is hoz szponzorációs pénzekben, merchandise-ból, stb. De ezt valószínűleg eléggé túlbecsüljük. NSO-n írta ma valaki:

"A mezeladások után a klub csak a mezbolt kisker árrését teszi zsebre(már amelyiket az általa üzemeltetett boltban veszik), a többi megy a mezgyártónak(Adidas) - kivéve, ha a mezszerződésben vannak az eladott mennyiségtől függő tételek, amik ha vannak is, ekkora csapatoknál nem nagy részét teszik ki, túlnyomó részt szezononként fix összeget tejelnek a mezszállítők a klubnak.
Ugyanez áll a többi merchandise-ra is."

Az utolsó éves beszámolóból sem az süt, hogy meggazdagodtunk a merch-ből származó bevételekből. (L. bianconeri.taccs.hu/2020/02/06/1-resz-mennyibe-kerul-egy-jatekos/)

Egyébként meg nem fog távozni, csak ha ő akar, és még akkor is nehezen. A P$G-n kívül más vevő aligha jön szóba. Róluk meg azt olvastam még korábban, hogy az olajos tulajok megunták önteni bele a pénzt, és ki akarnak vonulni belőle. Ezen nyilván egy BL-győzelem még változtathat.

The king of alibis 2020.08.13. 21:26:34

S ki adna a jövőre 36 éves Ronaldoért olyan összeget, amiből lehetne erősíteni?

Grinta 2020.08.13. 21:36:23

@simoni: Egy mezszponzor viszont ilyen alapon nyugodva emel az éves összegen.Láthattuk.
Igen,csak harmincat írtam,mint minden játékosnál-adóval nem foglalkozunk ; )
Most hozok egy furcsa párhuzamot-amit már leírtam nem egyszer.Legalábbis Én így látom.Ha távozik innen,az sportszakmai irányváltásnak lesz köszönhető a részünkről,nem a pénz miatt.Ugyanis egy Juventus féle nagykutyának az életstílusát prezentálja egy Cristiano Ronaldo.És az nem kérdés ilyen esetben hogy megengedheti-e magának.

babo0410 2020.08.13. 21:56:36

@simoni: Ezt én is olvastam. Állítólag a sejknek elege lett abból, hogy öntik a pénzt csapatba, de a nemzetközi siker csak nem jön. Mert az olyan egyszerű nem? Kiszáll, és szépen leépíti a PSG-t.
Szerintem nem fog eligazolni, de ha mégis, akkor az érdekes helyzet lesz. A kp-n és a támadósorban nem sokan maradnak. Középre a felállástól függően kell még 2-3 ember, ha Ramsey is megy, elől meg akár Dybalán kívül mindenki távozhat. Higu, D. Costa, Berna, és Ronival mi lesz az is talány. Mire összeáll az új csapat, az szép lesz.

simoni 2020.08.13. 22:05:53

@Grinta: Nehezen tudom elképzelni, hogy ilyen irányváltást csináljunk. Hatalmas arcvesztés lenne a vezetőségnek, sokkal egyszerűbb az edzőn elverni a port. :) Még aztán hiába is akarnák eladni, ha egyszer nincs kinek...

A másik oldalról viszont egyáltalán nem vagyok meggyőződve arról, hogy futja nekünk mostanában egy ilyen "státusz szimbólumra". Olyat is olvastam már, hogy a 300 millás tőkeemelés a veszteségeket sem takarja be. Nem tudom, ebből mennyi igaz, mindenesetre nagyon nem úgy tűnik, hogy dagadna a buksza sok eurótól. Ezért sajnos megint esélyes egy vezér áldozat, és az nem CR lesz.

Tony. 2020.08.13. 22:10:35

Én igazából sajnálom Ronaldo-t. Sportszakmailag. Lehet, hogy az egész futballtörténelem legjobb játékosa, eljön a világ legjobb csapatától, és bele csöppen egy helyzetbe, ahol a játékostártsai hozzáállásban, motivációban még csak meg sem próbálnak felnőni a szintjére, évente új edzőt sóznak a nyakába, legújabban épp égy 0km-est, és a káosznak senki nem tudja megtippelni mi lesz a végkimenetele. A komolyabb címekre esélye sincs, holott még ennyi idősen is képes lenne nyerni. Itt egyszerűen nem tudják mögé tenni, amit kellene.

Grinta 2020.08.13. 22:13:58

@simoni: Azért azt elmondhatjuk hogy például a futball sportszakma csúcsai (Barcelona-Real Madrid) háza tájáról sem azok a hírek érkeznek,miszerint állnak sorakozva a bankjegyek.Az irányváltás azon múlik..kik érkeznek,és ki mellett rakják le a mozdíthatatlan jelzőt.De hazudnék ha tudnám mit akarnak.Jelenleg senki sem tud(hat)ja rajtuk kívül.De nézzük azt hogy centerbe érkezik valaki biztosan,vagy hogy jobbról lehet távozik egy vagy kettő játékos.Ha ehhez még hozzá vesszük Ronexet..hát csínes.Középpályáról nem is szólva mögöttük.

Juvegaspy 2020.08.13. 22:33:40

@Tony.: azert ez igy csúnyán le van sarkitva. Az idei ev tenyleg erdekes lehet szamara de a Realnal is elfogyasztott par edzot, esett ki hamarabb a bl bol, stb.. Ami meg a 0kmes edzőt illeti hááát lehet jobban tiszteli par edzőjénél s azt még Te sem tudod hogy ez az egész megújulás hogy fog elsiülni..

gomorra21 2020.08.13. 23:35:48

@Juvegaspy: az viszont biztos, hogy kívülről nézve elég amatőr, ami fönt történik. CR-t megvesszük, bár Marotta nem akarja, kirakjuk Marottát, jön Paratici. Később a vezetőség meneszti Allegrit, Paratici Sarrit akarja, a többiek nem; Sarri jön, Sarri megy. Jön Pirlo nulla tapasztalattal. Paratici marad. Nagy zavar van odafönt. Közben meg Marotta elég korrekten összerakta az intert, mind játékos, mind edzői szinten (ami nekem csak megerősíti, hogy nagyobb siker kovács volt ő, mint a többi).

A legegyszerűbb volt Sarrin elverni a port, miközben a vezetőség megosztott, de ezt a kérdést a szőnyeg alá söprik, mert a "Kancsalt" már nem lehet visszahívni. Bár talán nem is akarják. 19-re lapot húznak, hátha bejön.

Rocky80 2020.08.14. 00:02:28

@Tony.: @Juvegaspy: szerintem tök jól látod Tony: sajnos vagy nem sajnos, ez a helyzet.

Szegény Roni azt látta, hogy jó helyen lesz nálunk mert kihívásra vágyott, látta, hogy 0-3-nál csak az utolsó utáni percben rúgott büntetőjével tudtak búcsúztatni minket, 2 BL döntőnk volt nemrégiben, na ez egy jó csapat gondolhatta, itt tudom folytatni a pályafutásomat és BL címhez segítem őket!

Ehhez képest mi történt? BL szinten semmi... Csapat fejlődés és játék szinten semmi. Nem hogy egy helyben topogás, hanem visszaesés van.

Roni még ennyi idősen is a legélesebb kés a fiókunkban, lehet azt mondani hogy megkaptuk a csodafegyvert csak nem tudjuk használni: na ez tényleg sajnálatos.

Nyilván a Reálnál is voltak gyengébb idények, de azt hiszem azt el lehet mondani, hogy korszakos csapat volt az amelyik egymás után 3 BL-t nyert! Nálunk ennek csíráját sem látni sem csapat- sem vezetői szinten!

Lehet azt mondani hogy földig romboltuk a nimbuszunkat idén és most kezdünk építkezni? Hol láttunk ilyet annál a Reálnál?

Rocky80 2020.08.14. 00:05:03

@gomorra21: persze hogy amatőr!

Egy ekkora klubnál szabad 19-re lapot húzni és így hazárdírozni?...

Megáll az eszem hogy Marottát kell visszasírni lassan.

Jó, nyilván voltak hülyeségei és nagyon csúnyán visszanyalt a fagyi az ingyen-öreg játékosokkal, viszont valóban az egyik legnagyobb letéteményese az öreg annak, hogy most ilyen magas polcon vagyunk. (jó, nem pont most :D)

dobor norbert 2020.08.14. 06:26:53

Pompás hír! Értelmet adott az életemnek!

Grinta 2020.08.14. 06:54:34

@Rocky80: Oké,rendben!Azért a Real Madridot is tegyük tisztába.Cristiano Ronaldo játszott ott azt hiszem nyolc szezont,és ezalatt kétszer lett bajnok a csapat.Mindezt mennyiből is?Olyan egymilliárd euróból... : /
Nagyon szépen néz ki a hármas triplázás,csak ne lettek volna azok a bírói intermezzók.Minden csapat drukkere tisztában van ezekkel,Őket kivéve.

Juvegaspy 2020.08.14. 08:39:14

@Rocky80: @Tony.: eszem megáll rajtatok. Azok a szurkerek.. komoly, jaj szegény Ronaldo eljott a szar Juvéba. Csak a rosszat irni hogy ez szar neki az szar neki... Viccek vagytok. Tudnék irni szazszor cifrabbakat is de már igyis rám lesz szólva, csak azt bánom hogy reagáltam az első ilyen kicsinyes szégyenteljes megnyilvánulásra.

Juvegaspy 2020.08.14. 08:48:54

@Rocky80: @Tony.: Még arra tudok gondolni hogy mind a 2en Realos trollok vagytok s idejártok szitani a tüzet.
Ha nem akkor akkor sajnallak titeket mert semmi örömöt nem leltek a profi football világában hiszen csak szidjatok az un kedvenc csapatot.
Befejeztem csak most felment a pumpa

triplat 2020.08.14. 08:58:52

Aztán ne lepődjünk meg egy Iccardi CR7 cserén.

del pipi 2020.08.14. 09:05:52

@triplat: Bár csak így lenne, de Ronaldo nem kell senkinek, tényleg csak egy Sejk tudná kifizetni aki konkrétan bele van szerelmesedve, mert nem pénz kérdés náluk, az sose fogy el! :)
@Juvegaspy: Na barátom! Most aztán kapsz, lesz itt szó mindenről, a jogok na meg engedtessék meg, meg minden. Amúgy meg szegény Juve inkább! :)

Rocky80 2020.08.14. 10:34:28

@del pipi: nem kell ez a hangulatkeltés megint.

@Juvegaspy: Ronaldo egymaga több BL-t nyert az elmúlt 10 évben mint mi a fennállásunk alatt. Ez tény.
Ha arra a kérdésre keressük a választ hogy MIÉRT, akkor sok mindent figyelembe kell vennünk.

Mi azok a szurkolók vagyunk akik keresik az okokat hogy előrébb tudjunk lépni a BL-ben. Korántsem rossz minden, de az, hogy nem nyerünk BL-t, az igen. Neked nem?

Ehhez nem kell Realos trollnak lenni, hogy azt lássa az ember hogy Roni tud valamit, amit mi nem, ahogy a Reál is.

Te nem szeretnéd hogy mi is sokszoros BL győztesek legyünk? Én szeretném. :-)

Ezért agyalok, hogy mi lehet a különbség győztes és vesztes között.

Rocky80 2020.08.14. 10:40:56

@Juvegaspy: ja, és még egy dolog:

Kapaszkodj meg, én is Juve drukker vagyok!

Ha megkérhetlek, hagyjuk már ezt hogy ki az és ki nem, ki troll és ki nem témát.

Vissza lehet lapozni hogy hány éve vagyok itt, gondolhatod hogy nem csak trollkodni járok ide.

Az meg hogy ki kit sajnáljon, abba meg bele sem megyek.

Juvegaspy 2020.08.14. 11:02:27

@Rocky80: Tudom hogy régi motoros vagy én is.
Olyan csapat mint az a Real 100 evben egyszer van biroi segitség ide vagy oda. Persze hogy örülnék ha a Juve rendelkezne ennyi europai trofeával de ettól még top csapat vagyunk.
"Mi azok a szurkolók vagyunk akik keresik az okokat" háát abban a fröcsögögesben semmilyen okfejtést nem láttam.
De mind1 is fejezzük be
Forza Juve

Rocky80 2020.08.14. 11:07:08

@Grinta: ez is jogos!

Viszont ha feltesszük a kérdést hogy ki a világ legjobb csapata minden évben, általában azt a választ kapjuk hogy az, aki a BL-t nyeri.

Te szeretnéd, hogy a mi csapatunk legyen a világ legjobbja? Én szeretném. :-)

Az megint más kérdés, hogy nem szimpatikus az a klubmodell, amit a Reál képviselt: felvásárolni a legjobbakat és ezáltal lenni a legjobb; sokkal szimpatikusabb volt a mi modellünk amíg volt: "kinevelni" a legjobbakat és tehetséggel, szorgalommal, spiritoval a legjobb lenni!

Sajnos az elmúlt években nem erről szóltunk, remélem most Pirlo alatt visszatérünk a helyes útra.

Viszont mindezek mellett nem szégyen tanulni attól aki többet nyert mint mi; illetve keresnünk kell az okokat is hogy miért.

Rocky80 2020.08.14. 11:10:45

@Juvegaspy: neked mi a top? Nekem a legjobb 5. Szerintem most nem vagyunk benne... :-(
Még ebben a kis Lipcsében is több akarat és koncepció volt mint bennünk.

Pedig egy tradíció nélküli pár éves klub.

triplat 2020.08.14. 11:11:21

@Andras74: Én nem mondtam, hogy rossz lenne. Csak arra referáltam, hogy maradni fog. És a párizsi pletykát összekapcsoltam ezzel a cikkel. Ugye mi meg "hajtottunk" Icardira. Tehát adja a csere.

Matteo89 2020.08.14. 11:17:13

@Tony.: +1. Ráadásul még néhány szurkoló is kikezdi, hogy miatta vagyunk sz@ruk, meg egyébként is sz@rul játszik, nem elég, amit teljesít, neki kéne egyedül BL-t nyernie stb.

Juvegaspy 2020.08.14. 11:41:12

@Rocky80: iden biztos nem legjobb 16 között bucsuztunk ugy hogy a leggyengebb meccset produkaltuk.
Nem vagyok vak de nem is erről volt szó

Sunny21 2020.08.14. 11:55:00

@Rocky80: Én elmondom szívesen mi a baja Juvegaspynak .
Nem az, amikor az okokat keresed, hanem mikor "fröcsögsz".
Itt volt az iménti kommented, mikor ezt írtad : "földig romboltuk a nimbuszunkat". Talán kiestünk a Serie A-ból? Egy zsinórban 9 scudettot szerző csapatról beszélünk, nem lehet csak úgy 1 év alatt földig rombolni a nimbuszunkat, amikor egy ekkora tradícióval rendelkező csapatról beszélünk.
Vagy éppen Ronaldot sajnálod, hogy szegénynek nálunk kell játszani, mintha valami kiscsapatban rúgná a bőrt...

Az idei szezonban sem az okokat kerested, hogy miért nem működik Sarri elképzelése. Csak az ostorozás ment. Én viszont ugyanazt mondom most is, mint két hete. A keret alkalmatlan a nagy célok elérésére, és ha nincs változás akkor évről-évre gyengül a csapat. (Ez a csapat 14 és 17 között volt a csúcson, onnan lejtmenet).
Most fordult a helyzet, érdekes módon szinte MINDENKI látja, hogy hatalmas átalakításokra van szükség, új igazolások, a motiválatlan jóllakott játékosok elküldése szükséges ahhoz, hogy ismét felfelé induljunk. Mi történt két hét alatt? Megöregedett a keret? Az akkor jó játékosok, ma már rosszak?
Na, ezek az ellentmondások zavarnak. Amikor Sarri az edző akkor semmit nem csinált, és olyan keretünk van amivel edző nélkül is behúznánk a scudettot, majd mikor jön Pirlo akkor sürgősen erősíteni kell, hiszen egy nagy sz@r a keretünk.

Rocky80 2020.08.14. 12:05:04

@Sunny21: aha! akkor ez a bajod velem! Na majd ha hazaérek, reagálok. Legalább ez is kiderült. :-)

delpi0823 2020.08.14. 12:46:18

@Rocky80: Eloszor is tegyuk tisztaba a dolgokat.Ronaldo nem egymaga nyerte azokat a bleket,meg ennyi erovel akkor rasutheted a csapatok 95%ra hogy Ronaldonak tobb bl cime van.........Ronaldo miota ide megerkezett nem hogy elore leptunk a blbe hanem visszafele ez teny.Azt a penzt amit a vezetoseg Ronaldoba belefektetett kb vehettunk volna 3-4 klasszist amivel sokkal nagyobb eselyunk nyilt volna blt nyerni szereny velemenyem szerint.A kozeppalyank 2015ota doglodik de a vezetoseg inkabb ugy gondolta hogy egy 33eves Cr elhozza nekunk a blt,hat nagyon rosszul gondoltak..........Arrol nem is beszelve miota megerkezett csak az edzoket valtogatjuk mert Mr Ronaldo itt van nekunk blt kell nyerni.Csak el mondom a tenyeket Ronaldorol a manchesterrel es a reallal is 5ev kellett neki hogy blt nyerjen es nem 33evesen erkezett egyik csapathoz se............Ellenben hozzank erkezett 33evesen 4eves szerzodessel de lassan mar ott tartunk mert itt van akkor nekunk kotelezo a bl gyozelem........

Hiribi27 2020.08.14. 13:13:00

@Rocky80:
“ Viszont ha feltesszük a kérdést hogy ki a világ legjobb csapata minden évben, általában azt a választ kapjuk hogy az, aki a BL-t nyeri.”

Ne haragudj, de ez nettó hülyeség. Te komolyan úgy gondolod, h pl 97-ben, 98-ban, 2003-ban a legjobb csapat nyerte a Bl-t? (direkt csak a Juveval kapcsolatos döntőket írom, nem hozom fel pl a Porto meg mások példáját)

“ Ehhez nem kell Realos trollnak lenni, hogy azt lássa az ember hogy Roni tud valamit, amit mi nem, ahogy a Reál is.”

Mégis mit tud a Real? Az 50-es-60-as években volt egy korszakos csapat( 10 év alatt 8 döntő), de ne hasonlítsuk már össze az akkori versenykörülményeket össze a maiakkal. Aztán 22 évig semmi, majd az új évezredben is volt 12 szünet.
Most volt 3 Bl győzelmük zsinórban, oke, nekünk is volt 3 bl döntőnk, ahol mi voltunk az esélyesek aztán a gyengébb csapat nyert(mint pl tegnap a Lipcse az Atleti ellen) És persze a bírói segédletekről ne beszéljünk.
Szóval én nem tudok semmit tisztelni a Realban és nem is akarom h a Juve tőlük tanuljon.
Roni meg tényleg fantasztikus játékos, de öncèlú. Soha nem szerettem, de a hozzáállását most megkedveltem.
De azért nem sajnálom h egy 9-szeres Bl döntős csapatban játszik 30M-ért.
Ha te sajnálod, akkor tedd azt.

Rocky80 2020.08.14. 14:15:21

De szépen összegyűltünk! :D

Na akkor kezdem sorjában:

@Juvegaspy: pontosan ezért nem vagyunk topcsapat már mert kizúgtunk egy Lyon ellen. A top azt jelenti hogy a teteje! A legjobb 16 az nem a teteje... Scudetto ide vagy oda.

Rocky80 2020.08.14. 14:38:38

@Sunny21: földig tényleg nem romboltuk magunkat, az valóban túlzás volt. :-)

Tudod, ilyen az amikor az ember nagyon szeret valakit: van amikor úgy magához szorítaná hogy levegőt sem kapna, van amikor utálja és látni sem akarja; de a szíve mélyén csak szereti.
A szeretet ilyen: van amikor törsz-zúzol mert kikapott a csapatod, van amikor az italhoz nyúlsz, van amikor rosszkedved van miatta, van amikor az egekbe repít: mindenkinél más és más.
Mindenki máshogy nyilvánul meg és mindenki másképp látja ugyanazt a csapatot, mert mások vagyunk. Másképp is írunk, másképp is gondolkozunk, ez ilyen.
Van aki lehordja a sárga földig a csapatot és elküld mindenkit melegebb éghajlatra, van aki inkább nem ír semmit, van aki csitítja a többieket, van aki végletekbe esik: ezek mindannyian MI vagyunk, máshogy reagálunk.
Neked amit én írok az fröcsögés, nekem amit ti írtok, az nem normális.

Fogadjátok el a másikat és a másik reakcióit akkor is, ha más mint a tiéd, mert a maga módján mindenki a legjobbat akarja a csapatnak. ;-) Én sem tudom ezt mindig elfogadni egyébként, de azért nem kérdőjelezem meg a másik szurkolói mivoltát a véleményformálása miatt, sem állítom be trollnak. :-)

Ezen rövid kitérő után a többire reagálnék:

Valakivel keversz.

Először is: soha nem mondtam ilyet hogy edző nélkül is megnyernénk a scudetto-t. Ha igen, keresd vissza légyszi mikor is. ;-)

Másodszor: többször leírtam hogy mi a bajom Sarrival is és a csapattal is. Az nem én vagyok aki csak ostoroz.
Már Allegri elküldésénél is egyetértettem azzal, hogy ez egy jóllakott gárda és inkább frissíteni kellene. Nálam ez nem két hete zajlott le... Egyébként nem is értem miből gondolod.

Harmadszor: igazából nem is Ronaldo-t sajnálom hanem magunkat, hogy egy ekkora csodafegyvert nem tudunk kihasználni és hasztalanul hajszoljuk a BL-t. De akár Ronaldo-t is sajnálhatnám, megtehetném hogy így gondolom (lásd: mások vagyunk).

Értettem ám amúgy hogy rám gondoltál hogy egyszer A, egyszer B, csak azt nem értettem hogy miért rám. Amikor meg megkérdeztelek, hopp: nem kaptam választ.

Rocky80 2020.08.14. 14:56:11

@delpi0823: nyilván nem egymaga, egy olyan csapat is kellett hozzá; de abban azt hiszem egyetérthetünk hogy a sikerek legnagyobb letéteményese volt és a legnagyobb fegyver, valamint a legtöbbet ő tette hozzá. :-)

Az, hogy mióta itt van visszafelé fejlődünk, az szintén tény. Viszont balgaság lenne azt hinni hogy ez miatta van úgy gondolom. Csak annyit kérek nézd meg hogy ki rúgta a BL góljainkat azóta hogy itt van. Akkor ez miatta van?
Egyszerűen nem tud felnőni a csapatunk a feladathoz, nem mi vagyunk a legjobb csapat, ez az igazság.
Ahogy az is, hogy nem tudjuk kihasználni a benne rejlő potenciált és nem tudunk felnőni az ő akarásához, motivációjához és mentális szintjéhez.

Nálam jobban senki nem utálta Ronaldot a Reálnál azt elhiheted. Amikor hozzánk igazolt, tudod mit mondott a Reálos haverom? Meg fogod szeretni meglátod. Igaza volt.

Ez az ember tényleg akarja a sikert és rengeteget tesz is érte. Ehhez ez akarathoz és motiváltsághoz kellene felnőnünk hogy BL-t nyerhessünk.

Sőt, olyat mondok hogy lehet megköveztek: Ronaldo tudja, mi az a spirito és ő maga a csapatban a spirito. Legalább úgy mint a nagy öregeink a keretben.

A mondandód második felével meg voltaképpen egyetértek és ezért nem is vitatkozom.

A vezetőség már "kétségbeesésében" már azt gondolta, hogy elhozzuk a legnagyobb fegyvert és akkor garantált a BL siker. Lehet azt mondani, hogy nem láttak az orruknál tovább.

Tényleg be lehetett volna fektetni ezt a pénzt jobban is, de nem történt, ezért alkalmazkodnunk kellett / kellene a döntésükhöz.

Sajnos ez még az általam rendkívül nagyra tartott Allegrinek sem sikerült, Sarri legalább be tudta építeni mellé Dybalát. Pirlot meg majd meglátjuk hogy mit talál ki.

Egyvalami biztos: Ronaldo még ennyi idősen is egy csodafegyver és ha már így döntött a vezetőség hogy hozzuk el, akkor ki kellene aknázzuk a benne lévő lehetőségeket ameddig lehet. Vagy ha nem tudjuk, akkor adjuk el. De még egy ilyen csatár nincs a BL-ben és lehet nem is lesz, akárhány éves is. Akkor meg nem lenne jobb kihasználni? :-)

Rocky80 2020.08.14. 14:57:54

@del pipi: ne állj már belém mindig.

Kérem a moderátorokat a provokáció megszüntetésére. Köszönöm.

Rocky80 2020.08.14. 14:59:03

@del pipi: én a legjobbat akarom a csapatomnak. Te meg csak provokálni másokat. Ne velem tedd.

Rocky80 2020.08.14. 15:07:14

@Hiribi27: ezért volt ott a mondatban az "általában" szó.

Te nem tudsz tisztelni bennük semmit, elfogadom, de engedd meg nekem hogy én megtehessem.
Nem szeretem őket, de tisztelem őket az eredményeikért és hogy sokkal inkább BL csapat mint mi.

Ahogy engedd meg azt is, ha én tanulni szeretnék attól aki már többször legyőzött. Lehet hogy te nem vagy ilyen, de attól még én lehetek? :-)

Roni meg valóban öncélú, de sokkal jobban tudja azt hogy mi kell ahhoz hogy a csúcsra érj mint a mi csapatunkból bárki. Ki kellene használnunk és igen, tőle is tanulnunk kell.

Sunny21 2020.08.14. 15:26:57

@Rocky80: "szerintem nem is kell edző. Ez a keret edző nélkül is behúzza a bajnokságot... :D Többet meg eddig sem remélhettünk!"
Ezt írtad nem is olyan rég. Bár ott van a smiley, gyakorlatilag az utolsó mondatoddal azt ki is iktattad :)

Viszont abban egyetértünk, hogy Ronaldot nem szerettem én sem amikor a Realban játszott, de a hozzáállása egyszerűen fantasztikus és minden tiszteletet megérdemel ezért.
Ugyanakkor szerintem is a csapat gátja sok esetben. A legapróbb pl. a szabadrúgások elvégzése, vagy az "engem nem lehet lecserélni" attitűd, de még lehetne sorolni.

Rocky80 2020.08.14. 15:42:58

@Sunny21: ha ott van mögötte a smiley akkor ez utalás azoknak akik ezt gondolják. ;-)

Na végre valami amiben egyetértünk! Megőrülök hogy ő rúgja a szabikat! Ahogy attól is hogy sosem hozzák le illetve mindig kezdenie kell! Ilyen nincs!

MdewC 2020.08.14. 16:53:30

@del pipi: nagyon tré most ez a kötözködésed. ;)

Csak megjegyeztem. :)

Rocky80 2020.08.14. 16:59:09

@MdewC: ráadásul a sokadik. Miért nem lehet az ilyet szankcionálni?

Apuleius 2020.08.14. 16:59:10

@del pipi: Állítsd most már le Magad, ne nekem kelljen.

Rocky80 2020.08.14. 16:59:45

@Apuleius: minden kívánságom így teljesüljön.

Rocky80 2020.08.14. 17:02:51

@Hiribi27: azt is nézd hány döntőből hányat nyertek (ezt elfelejtettem)

A bírók segítsége egyébként tényleg gusztustalan. Ezt valóban nem kellene megtanulni. :D

Ze Roberto 2020.08.14. 19:45:42

Sziasztok. Szerintem mindenki más és más modon él meg dolgokat. A lényeg hogy Roni ide vagy oda, össze kellene végre fognia a csapatnak, és rajta kivül mindenkinek elhinnie hogy képesek vagyunk bl t nyerni. A mentalitás a béka... alatt van. Ilyen olyan fizetések stb. Roni legalább dolgozik a pénzéért. Sok játékoson ezt nagyon ritkán veszem észre. Pl. Khedira.... és még páran. Roni elött is gond volt már. Mindannyian láttuk. A megoldás nem 1 játékos de nem is kettő. Mi lett Higuval meg Pjaniccsal? Vagy mi van a Ramseyvel? Sikeréhes fiatal tehetségek kellenének de sürgősen. Pl. Demirál vagy De Ligt. Hajtanak a kezdőhelyért. És ügyesek. Ez jo példa erre. Nézd meg jonéhány top klub top nevekkel a fasorban sincs. Real, stb. Évek ota változtatni kellene. Én bizom Pirloban, és egy mentálisan szuper csapatunkban. Forza Juve.

Roland Máté 2020.08.15. 08:19:09

@Rocky80: Jó reggelt kedves Juve Szurkolók!
Én elfogadom mindenki véleményét, és keveset szoktam hozzászólni, de most nagyon kikívánkozik a saját véleményem...

Hogy Ronaldo csodafegyver, azt még elfogadtam volna 4-5 évvel ezelőtt, de sajnos most már nem tartom annak. Én nagy reményeket fűztem hozzá amikor érkezett, azt reméltem itt megváltozik és csapattag lesz, de sajnos nem így látom.
Az én véleményem, hogy amikor BL döntőbe jutottunk, az azért volt: mert csapatként játszottunk. Most Ronaldo központúság van. Nem értek egyet azokkal a hozzászólásokkal, hogy a csapatnak fel kéne nőni hozzá vagy nem elég jó a csapat. Ha 100 % -ra ki kellene szolgálni a csapatnak, akkor lehetne akárki ott, vagy nem?! Hozzáteszem, a csapat kiszolgálja. Egy szomorú példa, talán udinese elleni meccsen: letámadunk, 3-1 ellen előnyben, Rabiot megáll, körülnéz, és megvárja hogy Ronaldo felérjen, mert mindent rá játszunk. S ez egyre feltűnőbb.
Nem akarom elvenni az érdemeit, hisz én csak egy egyszerű Juventus szurkoló vagyok. Páratlan a hozzáállása, az akarása, a küzdése, 5 aranylabda, sok BL győzelem. DE ... már nem a régi. Sok helyzetet játszunk rá és ebből sajnos sokat mellé lő. Sok csele már nem úgy sikerül. Szabadrúgások sem. Nem lehet lecserélni, mindig kezdő. Olvasom a kiváló meccs értékeléseket: vissza lehet nézni, hányszor választottuk közösen a meccs emberének, vagy hányszor értékeltük úgy, hogy nem nagyon ment most neki, annak ellenére hogy gólt rúgott. Hogy ennyi gólt rúg, és egyedül csak ő rúg ... az pont a fentebb említett dolog miatt van. SZERINTEM!!! Mert csapat helyett, Ronaldo van. Ez nekem nem tetszik.
Amikor 96 -os időkben, vagy a 2000 -es években, 2016 -os ... a toppon voltunk ... az azért volt, mert Juventus család volt, csapat volt. Nekem ez nagyon hiányzik.
Még egyszer: Ronaldo fantasztikus játékos, páratlan mentalitással, de már nem olyan, mint volt... és nem is lesz.
Ez csak az én véleményem, köszönöm.
Szép hétvégét kívánok Mindenkinek!

Rocky80 2020.08.15. 15:53:32

@Roland Máté:

Sok igazság van abban amit mondasz, nekem sem minden tetszik vele kapcsolatban / "magunkkal" kapcsolatban nálunk.

Csodafegyver vagy sem?

Szerintem még mindig az. Nyilván megkopott már a gyorsasága és cselezőkészsége például, de olyan szinten BL kompatibilis akit a nagy tét nem nyom össze hanem ösztönöz és hajt előre, olyan szinten megingathatatlan az akarása és elszántsága, hogy ennek még mindig nagy hasznát vehetjük - főleg mert a BL győzelem a legnagyobb hiánycikk nálunk.
Megváltozni már sosem fog, mindig is inkább ez az öncélú játékos lesz, viszont mindezek ellenére nagy hasznát vehetnénk még mindig. Talán ez az egoizmus az ami őt még mindig sarkallja a céljai érdekében.

A fel kell nőni hozzá mentalitásban és ki kell szolgálni gondolataim viszont korántsem jelentik azt, hogy alá kell rendelnünk magunkat neki és hogy támadásépítésnél és az utolsó passzainknál csak és kizárólag ő legyen az egyetlen opció!
Maximálisan egyetértek azzal a gondolatoddal hogy az első és mindenek felett álló a csapatunk és a csapategységünk, illetve mindig is ez volt a mi erősségünk!
Én egy olyan elegyet szeretnék látni, ahol egy látható koncepció és gördülékeny csapatjáték részeként van egy ilyen játékosunk elöl aki a BL-ben is gyilkos fegyver és nem remeg meg a legnagyobb meccseken sem sőt ezek motiválják! Viszont ne ez legyen az egyetlen fegyverünk és opciónk a támadásaink építésére és befejezésére természetesen!
Lője ő a legtöbbet, legyen ő a gólkirály és aranycipős, viszont ne csak ő rúghasson gólt természetesen a csapatból és ne csak őt keressük az utolsó passzokkal.

Biztos vagyok benne, hogy ez egy megvalósítható alternatíva és remélem hogy Pirlo képes lesz rá. Azért láthattuk, hogy örült ő a csapattársak góljainak is, nem csak a sajátjainak.

Azt pedig hogy fel kell nőnünk hozzá és az ő sikeréhségét és motiváltságát és győzni akarását el kell sajátítanunk, azt még mindig állom! A tavalyi szezon során ezt nem sok játékoson láttam, ideje újra megtanulnunk ezt, mert szerintem Ronaldora is elmondható az, hogy tudja mi az a spirito és ő maga is a spirito!

Remélem így már érthetőbb vagyok számodra / számotokra; most már nem maradt más hátra mint hogy neked / nektek is kellemes hétvégét kívánjak! :-)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3519) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10262) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4326) mercato (4279) nyilatkozat (7677) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4295) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (304) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása