Pirlo: "Szívesen játszottam volna a mai Juventusban"

pirlo_andrea_alairas.jpgA Juventus a napokban hivatalosan is bejelentette, hogy a klub egykori klasszisa, Andrea Pirlo veszi át a zebramezesek U23-as csapatát, s pénteken sajtótájékoztató keretében mutatták be a már edzőként visszatérő Maestrót.

"Büszkék vagyunk, hogy újra köszönthetjük Pirlót, s újra felfedezhetjük az emberi jellemét. Andrea egy olyan projekttel kezdi kalandját, amelyre rendkívül büszkék vagyunk. Ez az U23-as csapat, amely erős identitásra lelt az elmúlt két év során. Pirlo egy erős versenyhelyzettel járó környezetben próbálhatja ki magát. Isten hozott Andrea! Sok szerencsét a következő szezonban és a jövőben!

Ez egy roppant nehéz szezon volt számos okból kifolyólag. Egy csapat a dinamikában, az emberi kapcsolatokban és az érzésekben áll. Tizenhárom embert cseréltünk a technikai stábban, s tovább folytatódtak a győzelmeink. Gratulálnom kell Pavelnek, Fabiónak és Federicónak. Egy új és hatalmas projekt áll előttünk, s a Bajnokok Ligájára összpontosítunk, amelyben egy nagyon nehéz mérkőzéssel kezdünk a Lyon ellen." - köszöntötte a klub új alkalmazottját a Juventus elnöke, Andrea Agnelli.

"Büszke vagyok, hogy edzőként is elkezdhetem a pályafutásomat, s bízom benne, hogy megélhetem mindazoknak az érzelmeknek egy részét, amelyeket játékosként megéltem." - vette át a szót a klub kötelékébe visszatérő Pirlo.

"Alig várom, hogy elkezdhessem, mert azok az évek, amelyeket a pályától távol töltöttem visszavonulásom óta, rádöbbentettek, hogy ez az az út, amelyen járni akarok. Nagyon boldog vagyok, hogy visszatértem a Juventushoz. 

Tíz a Milannál töltött esztendőt követően érkeztem ide, s befogadtak ebbe a családba. Jó a kapcsolatom ezekkel az emberekkel, ahogyan a játékosokkal is, így mikor elhagytam Torinót, kapcsolatban maradtam velük, s megmaradt a barátság. Ez nem így van a Milannál, ahol senki sem maradt abból az időszakból, amikor ott voltam. Voltak ajánlataim a Serie A-ból és a Premier League-ből is, de úgy gondoltam, hogy a Juventus a legjobb hely a kezdéshez."

Pirlo 2015-ben köszönt el a Juventustól, s az MLS-ben folytatta pályafutását, majd 2018-ban hagyott fel a játékkal.

"Azóta tanultam, hogy befejeztem a játékot, s ez felkeltette bennem a kíváncsiságot és a vágyat, hogy még többet tanuljak, így teljes gőzzel elmerültem benne. Számos edző keze alatt dolgoztam pályafutásom során, s mindegyikük adott nekem valamit, kezdve Carlo Ancelottival és Marcello Lippivel, egészen Max Allegriig.

Azonban minden edzőnek a saját útját kell járnia, s van egy bizonyos játékmód a fejemben, labdabirtoklással, mindig a győzelemre törve. Bizonyos dolgokat utáltam játékosként, s ezeket soha sem akarom újra látni. Nem a rendszer a kérdés, hanem a terület elfoglalása, s a munka a játékosok jellemzőinek megfelelően.

Szívesen játszottam volna a mai Juventusban. Kedvelem Sarri játékstílusát, a játékmester sokat találkozik a labdával, így jól érezném magam. Bizonyosan megpróbálok majd szoros kapcsolatot kialakítani Sarrival, hogy segíthessem ezeket a fiatal játékosokat a fejlődésben, s abban, hogy utat találjanak az első csapat felé. 

El kell magyaráznom ezeknek a srácoknak, mit is jelent a Juventus igazából. Mindenki, aki ellenünk játszik, még inkább győzni akar, s mindig bizonyítanunk kell. "

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr3016097918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alex8610 2020.08.01. 12:11:56

Isten hozott Maestro! Jo volt ezeket a sorokat olvasni.Sok sikert kivanok! :)

MdewC 2020.08.01. 12:13:02

Andea! Maestro! Pirlo! :)

Nagyon szorítok neki és szeretném sikeres edzőként látni a nagy csapatban is. Aztán jöhet GIGI másodedzőnek a szaki mellé! :)))

Itt a helyük.

Kmarcika 2020.08.01. 12:23:24

Majdnem elsírtam magam ezeken a sorokon.
Ő volt az egyik játékos, akivel beleszerettem a Juventusba. Egy kész hős ez az ember a szememben.

Forza JuveU23

pedronegroo 2020.08.01. 12:29:13

Örülök hogy Sarri futball stílusát kedveli a Maestro, mondjuk ez annyira nem meglepő. Hát sok sikert neki! :) Agnelli akarta Pirlo-t erre a feladatra és biztos vagyok benne hogy komolyabb célok is vannak ebben hosszabb távon.

Grinta 2020.08.01. 12:34:54

Tetszik hogy nem formációban gondolkodik,hanem területben.Okos játékos volt mindig is.Jó azt is olvasni,hogy mik azok az emberi dolgok,amik megkülönböztetik a Juventust,a mai Milantól.Az hogy jó döntés volt-e a Juventus U23,nem tudom,de azt mindenkinek egy kicsit el kell felejtenie hogy minden szuper kedvenc játékosunk csak itt vállal (6) jon szerepet edzői szinten,ugyanis csak egy edző lehet a csapatnál.Felnőttcsapatot említek,mert csak a fontos.Nyilván tudjuk mindannyian,csak ne legyen szívfájdalom ha elmegy egy Rómába pl.

Attilio79 2020.08.01. 14:04:40

Pirlo ezzel a nyilatkozatával is alátámasztotta az eddigi szimpátiámat felé. Bölcs és türelmes edző lesz véleményem szerint, a kérdés a befogadó feleknél lesz, mint majdnem minden esetben...
Jó újra itt látni!

rockitbaby 2020.08.01. 14:56:25

@Grinta: Szerintem Agnelli hasonló elven képzeli ezt el, mint ahogy Pep elindult edzői karriere kezdetén. Ha ezt a vezetőség tudta akkor is, mikor Sarri aláírta 2 éves szerződését, akkor nem semmi tervezés volt ebben. Sarri első szezonjában bajnok lesz, talán a másodikban is, de mindegy, mert mindenképp menni fog, hogy Pirlo vegye át a csapatot. Ha Gyuszi bácsi ezért kapott csak két évea szerződést, az majdhogy nem zseniális.

Grinta 2020.08.01. 16:33:26

@rockitbaby: Korai lenne ebbe még belemenni ilyenkor.Értem Én a HA-t,meg a kívánalmat,de nem időszerű jelenleg.

rockitbaby 2020.08.01. 16:41:48

@Grinta: Agnelli a sajtótájékoztatón - olasz hang, angol felirat - beszélt erről. Nem konkrét nevekkel, csak annyit mondott, hogy hasonló ívű karrierpélda van több is előttük. És szeretné, ha ez velünk is megtörténne. Innen gondolom, hogy terv szinten, de ennek valahogy már meg kellett fogalmazódnia a fejekben.

m.youtube.com/watch?v=fmrxkNmMyTw

Grinta 2020.08.01. 16:42:36

@rockitbaby: Az hittem a Te gondolatvilágod.

rockitbaby 2020.08.01. 16:47:17

@rockitbaby: Nem jót linkeltem, ez egy vágott változat. Bocsánat. Keresem, de tudom, hogy elhangzott.

rockitbaby 2020.08.01. 16:50:05

@Grinta: Nem mondom azt, hogy nem gondoltam rá, de valahol tuti olvastam, hogy Agnelli Pirloban látja azt a lehetőséget, mint amit a Barca Pepben pl. Hogy ő lehet AZ edző. Hogy valóban mi lesz belőle, azt senki sem tudhatja. De ha a játekospályafutás alapján valakiről azt kellene mondani, sikeres edző lehet, az Pirlo.

rockitbaby 2020.08.01. 17:19:30

@JuventusFanatikus: Köszönöm, égen, földön kerestem :)

alexGicamo 2020.08.02. 13:05:53

Sok sikert, Maestro ! Isten hozott itthon !

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1850) bajnokság (3373) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (906) elemzés (40) előzetes (856) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1646) játékosokról (9898) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2426) meccsek (4141) mercato (4134) nyilatkozat (7424) Olasz Kupa (321) összefoglaló (407) pletyka (4164) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása