Az Internek sikerült megszerezni Tonalit?

tonali_sandro_golorom.jpgOlasz források szerint a Sandro Tonaliért harcba szálló AC Milan és Juventus vereséget kénytelen elkönyvelni ezen a fronton.

A SportMediaset beszámolója szerint a 20 éves futballista nagyon közel áll ahhoz, hogy az Interhez csatlakozzon megközelítőleg 33 millió eurós díjért cserébe.

Az egykor a Juventust, most az Intert irányító Giuseppe Marotta a hírek szerint megegyezett a Brescia elnökével, Massimo Cellinóval, így a fiatal futballista 10 millió eurós kölcsön révén csatlakozik a Antonio Conte keretéhez, majd jövő nyáron az Inter 23 millió euróért kivásárolja a játékost a szerződéséből a kölcsönügylet kötelező opciójaként, további játékosok bevonása nélkül.

Így az Inter lehet a nyertes, miközben a Milan és a Juventus képviselői az elmúlt hetekben csak figyelték az eseményeket, azonban nem próbáltak meg új ajánlattal előrukkolni.

Továbbá sikerült a játékossal is megegyezni, így Sandro Tonali ötéves szerződésben egyezett meg az Inter képviselőivel, évi 2,5 millió eurós bért garantálva a játékosnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4716087294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lanzafame 2020.07.31. 10:15:12

Locatellit vegyük már meg

2020.07.31. 10:19:01

Forrás sem hiteles, meg a kieső Brescia minek menne bele egy 10M kölcsön + 23M opciós dealbe...

rockitbaby 2020.07.31. 10:35:30

Nagyon nem lenne jó, ha elbuknánk egy ilyen versenyt. Az a jövőre nézve azt jelentheti, hogy az előnyünk nagyon fogy a kihívókkal szemben.

Kmarcika 2020.07.31. 10:40:14

@Lanzafame: támogatom
@JuventusFanatikus: @hellan: hát igen a forrás.

Ha Tonali tényleg az interbe akar menni, akkor lehet, hogy tényleg inter fan.
Szakmai szempontból az inter kp jára menni rosszabb, mint a Juvésra. Pjanic most ment el. Bentancur nem regista. Locatelli nincs még itt.
Tényleg nem értem, hogy Brozovic mellé minek akar menni.

De, ha Tonaliról le is maradunk, Locatelli szerintem tökéletes megoldás. Nincs akkora Hype ja, de egy piszok jó játékos. Ahogy egy masik cikkhez írtam, a statisztikák is ezt mondják. 22éves korosztályban ő volt a legjobb értékelésű idén (Sofascore)

Rikster 2020.07.31. 11:02:46

Szerintem ezt a srácot nem fogjuk tudni elhozni, akármilyen hiteles a forrás vagy sem. Másfele nézelődünk véleményem szerint, de főleg első körben az eladások irányát helyezve előtérbe.

JeetTrader 2020.07.31. 11:19:43

Jorginhot és Locatellit akarom! Ha ok megvannak akkor jók leszünk és talán érdemi esély lesz arra is h lehessen Sarriball.

Jó lett vna Tonali is...persze majd ez akkor lesz lefutva ha bejelentik. Mindenesetre nagyon furcsalltam h 10+23 kölcsönbe belementek/belemennenek

m.martin91 2020.07.31. 12:04:15

Tonali az elkövetkező 10-15 év meghatározó olasz játékosa lehet, úgyhogy az Interben a helye, még véletlenül sem nálunk, ilyen játékosokra nincs szükségünk.

rockitbaby 2020.07.31. 12:15:42

@m.martin91: Majd besült kék-feketében, elcserélik a Milannal úgy, hogy ők kapnak egy hulladékot cserébe, onnan pedig sérülésekkel tűzdelt pocsék formában jön majd 32 évesen vb és többszörös bl gyöztesként, hogy a történelmi mélyponton lévő Juvemtus feltámadásának kulcsfigurája legyen. Hopp lehet benéztem a személyt ;)

Apuleius 2020.07.31. 12:18:36

Meglehetősen kínos, ha a Juventus középpályájának jelenlegi állapota mellett a klub nem képes meggyőzni az olasz labdarúgás egyik legnagyobb tehetségét arról, hogy itt a helye.

Barolo4 2020.07.31. 12:27:21

@Apuleius: +1
Bár valahol az is érthető, hogy nem lehet mindenki a miénk...
De nem már az interbe... meg amúgy is kellenének olaszok.
Locatellinek én is örülnék. Lassan fel, kell h pörögjenek az események, mert 6 hét múlva kezdődik a következő szezon. Forza Juventus!

Csak Csucsu 2020.07.31. 12:28:46

@Apuleius: Lehet vannak a gyereknek elvei, de elég szomorú ha ilyenek :D Viszont én őt jobbra tartom Locatellinél...a Sassuoloban azért elég jó csapat van Loca körül. Igazán nagy kár de róla biztos lemaradunk.

JeetTrader 2020.07.31. 12:34:53

Na akkor fosom még le a bokám ha az Inter megszerzi Tonalit és Messit is...aggasztóan sokszor pletykálják...

Apuleius 2020.07.31. 12:46:40

@Csak Csucsu: Hát, ha vannak elvei, még kevésbé érthető, hogyan jön képbe az Inter :-)

Bodnar Daniel 2020.07.31. 12:55:05

@Apuleius: Az Olasz Labdarúgás és a Brescia azért messze áll egymástól. Elég ha a tabellára nézel. Hogy egy kieső csapat legnagyobb tehetsége-e arról viszont nincs kétségem.

Apuleius 2020.07.31. 13:30:09

@Bodnar Daniel: Az ügy szempontjából indifferens, hogy 20 évesen még a nevelőegyesületében, a biztos kieső Bresciában játszik, s ez nem is zárja ki azt, hogy az olasz labdarúgás egyik legnagyobb tehetsége. Én nem látom, hogy a két dolog összeférhetetlen lenne egymással.

steven.h 2020.07.31. 13:30:42

@Bodnar Daniel: én nem teljesen értem az összefüggést. Attól mert egy Bresciaban játszik miért zárja ki hogy az olasz labdarúgás egyik legnagyobb tehetsége legyen? Verrattit a Serie B-ből vitte el a PSG, mint az olasz labdarúgás legnagyobb tehetségét.

Bodnar Daniel 2020.07.31. 13:56:26

@steven.h: Valid. Igazad van, hülye érvek voltak. Rosszul fogalmaztam.

Inkább akkor úgy írom, hogy erre nem lehet mérget venni, hogy ő Olaszország legnagyobb tehetsége. Ez idővel dől el és magasabb nyomás alatt.

Voltak már ebben a cipőben páran. És Verrattiból sem lett igazán nagy játékos (bár közelébeen jár/járt).

Immobiléból sem, Barella sem úgy néz ki mint egy világ elit középpályás. Locatelliben is van annyi potenciál mint akár Tonaliban. Egyébként én mind a kettőjüknek örülnék. Zaniolo inkább néz ki valami jó úton járó valaminek. Vagy még visszatérve az előbbi névsorra, nézzük csak meg Bernát, aki legalább akkora tehetségként volt kikiáltva mint Tonali.

A "legtheteségesebb játékosok" kategóriába tartozik mondjuk De Ligt, Mbappé, Jao Felix. Azért tegyük őszintén szívünkre a kezünket, a mostani Olasz fiatal garnitúrában nincs olyan aki ezeken a szinteken járna.

Végülis, ha szigorúan Olaszországot nézzük, akkor hülyeség amit állítottam. Mert az igaz, hogy országon belül most a Zaniolo, Tonali, Locatelli, Donnarumma nevek tényleg a legjobbak közé tartozik (Chiesa merre jársz...).

Viszont szigorúan a fiatal tehetségeket tekintve, sajnos annyira nem virítanak sokat.

Ami miatt még benéztem a kommentemet az volt, hogy nem tudok elvonatkoztatni attól, hogy a Juvénak most mire lenne szüksége. Mert ugye olyan szinten játszó középpályásaink már vannak amit ezek a srácok képviselnek. Benta, Rabiot, majd Arthur, Kulu (oké ő szélső).

Szóval én nagyon örülnék, akármelyikőjüknek, mert ugyanakkora kérdőjelek. Tonali-t könnyebb volt hype-olni Pirlo miatt a többieknél, de mondjuk Zaniolo többet pakolt az asztalra és úgyérzem Locatelli is.

Nem hinném, hogy ki tudnánk választani közöllük a jelenlegi helyzetben Olaszország Legnagyobb Tehetsége címet.

Sajnos régen volt már akkora tehetség mint Del Piero az Olasz fociban. Bárcsak lenne...

2020.07.31. 13:59:47

@Apuleius: Hogyan is tudnánk meggyőzni, mikor Matuidi és Khedirák alapemberek lehetnek a kp-n, emellett mire gondolhat egy fiatal, mikor látja a kikényszerített játékos-játékos cseréket, h hogyan bántunk Dybala-val tavaly.
Sajnos úgy hiszem h nem minden az h milyen állapotban van a középpályánk.

Nyilván nem azt mondom ezzel, hogy Tonalinak ezek szempontok, hiszen ott van anno Pogba példája, vagy de Ligt is milyen szépen felépítette magát Chiellini sérülése után. Szóval, ha Sarri a védelem előtt számítana rá, bőven benne lenne a rotációban registaként Bentával.

Mindenesetre nekem az a fura, hogy Arthur-t meg tudta győzni Paratici, nem hiszem el h Tonalinál nem menne..kivéve, ha ennyire elígérkezett az Internek. (itt nem a Cellinoval történő tárgyalásokkal lenne a gond)

2020.07.31. 14:05:15

@Bodnar Daniel: ahogy láttam a Brescia utolsó pár meccsét Tonali egyértelműen felfelé lógott ki. Sajnos amilyen társak vannak körülötte...nem akarom megbántani őket, de nem Serie A szintűek sajnos. Nyilván Tonali válláról többet levenne, ha jobb középpályások vennék körbe. Nálunk azért fejlődhetne (ugyanez az Interben is adott persze), de azt bele kellene verni a fejébe, hogy többet kérje a labdát a védőktől, mert Sarri játéka erre is alapul (és ezt kicsit hiányoltam tőle).

Apuleius 2020.07.31. 14:10:45

@Bodnar Daniel: A tehetségeknek általában sajátosságuk, hogy még nem garantálható, hogy valóban mondjuk világklasszissá válnak, azonban a potenciál komolyan ott van bennük. Még nem kész játékosok, s elképesztően ritka, hogy ilyen életkorban valaki olyan szintre jusson, mint de Ligt vagy Mbappé (Joao felix szerintem bőven nem ez a szint). Persze, hogy majd ez idővel dől el, de tehetségekről van szó, így ez a dolgok normál menete. Abban igazad van, hogy nincs garancia rá, hogy valóban nagy játékossá válik, mindig van rizikója egy ilyen igazolásnak, de ez gyakorlatilag mindig így van ilyen életkorú játékosokkal. Ahol Khedira és Matuidi ott lehet a középpályán, bőven lenne helye Tonalinak.

Amúgy kifejezetten az olasz labdarúgásról volt szó, s én szándékosan az EGYIK legnagyobb tehetségnek neveztem, nem akarnék választani. A Juventusnál néhány éve még fontos volt az "olasz mag", ha ezt komolyan gondoljuk, a legnagyobb tehetségeket be kell gyűjteni, ennek viszont nyomát nem látjuk.

Bodnar Daniel 2020.07.31. 14:11:12

@Bodnar Daniel: Ja de Balotelli. :D Mondjuk ami vicces, hogy ő valóban világklasszis szkillekkel volt megáldva.

De amúgy ismét újragondoltam a kommenteket előttem. Szóval, hogy a legnagyobb potenciállal bíró fiatal Olasz tehetségek közé tartozik azt teljes mértékben aláírom.

Ami mitt kicsit pikkelek rá, mert érdemtelenül sokat hype-olták a srácot a Pirlo párhuzam miatt és már kezd elegem lenni, hogy ez az embereket felülteti a fanboy vonatra.

A whoscored szerinti statok alapján Locatelli 0.3 egységet ver Tonalira, amíg Zaniolo nagyjából egy szintre van értékelve Tonalival. Oké nem azt mondom, hogy ezeket számottevő különbségek.

Csak hogy nem hinném, hogy annyira kiemelkedne bárki is a többiek közül a pályára tett meló alapján.

Bodnar Daniel 2020.07.31. 14:14:03

@Apuleius: Igen igazad van. Írtad, hogy EGYIK. Ezt benéztem. Elnézést érte.

Igen az biztos, hogy a keretbe beférnek amíg Khedirák szívják a levegőt a padon.

m.martin91 2020.07.31. 14:14:45

@hellan: Arthur esetében sokkal inkább arról lehetett szó, hogy a Barcelona nagyon meg akarta csinálni ezt a cserét Pjaniccsal, és tulajdonképpen rákényszerítették a váltásra. Önszántából nem hagyta volna el a Barcelonát, nem véletlenül ragaszkodott annyira hozzájuk. Nyilván nem Kisvárdára vagy Mezőkövesdre "száműzték", hogy a Juventushoz való igazolása miatt a saját kardjába dőljön, de nem azért jött ő ide, mert Paratici meggyőzte volna bármiről is.

Egyébként Tonalival kapcsolatban, kicsit érthetetlen az ő szempontjából az is, hogy ő egy védelem előtti játékos, regista szerepkörben, de az Internél a 3-5-2-t 3-4-1-2-re cserélte Conte, Eriksen érkezése miatt. A szervező feladatokat ő látja el, a csatárok mögött. Tonali ebben a felállásban nem szerepelhet a kedvenc pozíciójában. Mi viszont 3 belső középpályással játszunk, szóval nem is értem, miért pont az Interbe menne mindenáron, hacsak nem arról van szó, hogy Inter szimpatizáns.

Apuleius 2020.07.31. 14:15:40

@hellan: Szerintem minden ekkora klubnál így mennek ezek a kikényszerített cserék (lásd Arthur és a Barcelona), nem gondolom, hogy ez csak a Juventusra volna jellemző. A Juventus a tizedik scudettóért és a BL-győzelemért játszik, én nem látom, mitől lenne vonzóbb egy Inter. Azon túl, hogy dögszaguk van, szerintem még bőven kilométerekre vannak a Juvétól.

MdewC 2020.07.31. 14:16:55

Sajnos le kell nyelni azt a békát, hogy a Kobra mindent meg fog tenni, hogy jobban igazoljon/vagy előlünk igazoljon le játékosokat. Simán képben van, hogy kiket szeretnénk megszerezni, előtte nincs rejtve stratégiánk.

Ezt el kell fogadni. :)

Bodnar Daniel 2020.07.31. 14:19:31

@Bodnar Daniel: Sőtt a legjobb az lenne, ha a három középpályásból legalább kettőt elhnoznánk Khedira, Matudidi/Ramsey helyére.

Valahogy mondjuk annak több értelmét látnám, ha jönne egyik a háromból és mellé leakasztanának egy most csúcson lévő "sztárt". Azt már csak halkan jegyzem meg, hogy Rakitic-et még mindig szívesen látnám átmeneti megoldásnak 2 évre.

Eriksen Eriksen... A tévelyedett fiúról való lecsúszás az elég nagy hiba volt szerintem. Nagyobb mint a Tonaliról való esetleges lecsúszás.

Szerintetek kit lehetne most leakasztani aki mondjuk még 2-3 évig megoldás, nem is annyira drága de még top?

Bodnar Daniel 2020.07.31. 14:29:13

@MdewC: Hát az nem vitás, hogy országon belül neki jobban is megy ez a játék. Plusz Conte is vonzóbb Sarrinál úgy gondolom.

Szerintem pont azt a különbséget látjuk most, ami miatt szétváltak a felek. Paratici ment De Ligt, Rabiot, Ramsey (és persze CR) után. Kicsit túlvállalva magát és szembe menve a hagyományokkal azért, hogy megcsinálja az Olasz Real Madridot.

Most kicsit koppant a kis padavan, mert úgy néz ki még mindig nem tartunk azért ott, hogy ezt koncepciót elhordja a hátán a klub. Most az ideális lépés az egyet hátra lenne ettől a koncepciótól.

Ezért is vagyok kíváncsi, hogy mi lesz a nyár végére. Vajon tanul-e Paratici a hibájából, ami annyit jelentene, hogy leakaszt legalább egy nevet az eddig beszéltek közül és betömi azt a két tántongó rést a keretbe a nyugdíjas klub szélnek eresztése mellett.

JuventusFanatikus 2020.07.31. 15:12:54

@Bodnar Daniel: Jelenleg nagyon úgy néz ki, hogy konkrétan jól jártunk, hogy nem hoztuk el Eriksent.

babo0410 2020.07.31. 15:34:42

Ha ez igaz, az szomorú. Remélem nem.

Leram7 2020.07.31. 15:55:03

Az internél jelenleg szerintem több ember van kp posztra.

Hakimi nagyon jó igazolás, szerintem az ő gyorsaága nagyon sokat fog lendíteni a támadásokon.

Tonali remélem hozzánk jön, mert hiány poszt a kp és szerintem sokat is játszana. 10+23M egyébként Marottás üzlet és igen csak jónak néz ki.

Eddig sajnos azt játom, hogy kb esélytelen hogy jöjjön egy normális csatár és nem fogunk megszabadulni az kiöregedett játékosoktól.

Tegyük fel jön Locatelli és Tonali + megy Khedira, Matuidi. Ezt aláírná szerintem mindenki.

Danilo, De sciglio, Douglas Costa, Higuain, Rugani, Romero nálam távozók lennének.

venember83 2020.07.31. 16:03:25

@Apuleius: "Meglehetősen kínos, ha a Juventus középpályájának jelenlegi állapota mellett a klub nem képes meggyőzni az olasz labdarúgás egyik legnagyobb tehetségét arról, hogy itt a helye."

Majd az Inter kineveli, ha pedig nyerni is akar majd valamit, a Juventushoz igazol. Ha még megfizethető lesz...

JuventusFanatikus 2020.07.31. 16:06:29

@Leram7: Ez nem csak neked szól, azt hiszem más is írta:
Locatelli és Tonali egyszerre való érkezését nem kell várni, egy szerepkört tölt be a két játékos, teljesen felesleges lenne.

Kmarcika 2020.07.31. 16:35:10

Egyre jobban elmegy a kedvem Tonalitól. Félre ne értsétek, nagyon örülnék neki, ha jönne.
De
Ha igaz az, hogy a Juve-Inter között vacilál, akkor Locatellit ide azonnal. Az a csávó az első hívó szóra aláírná a szerződését. Benne megvan az szerintem, hogy "meghalna" a Juventusért a pályán.
És szerintem JELENLEG jobb játékos mint Tonali, bár az utóbbiban nagyobb a potenciál sajnos.
De a csapatért való küzdés mindent felülír nekem. Ha Locatelli jön és kihajtja a belét én meg leszek véve kilóra.

Wizzurah 2020.07.31. 17:21:05

El se hoznám, vigye csak az inter. Nagyon jól igazolnak mondjuk, látszik Marotta munkája, nagyon erősödik az inter, bár addig azért félig nyugodt maradok, amíg a szuper intelligens Conte az edző.

Grinta 2020.07.31. 17:56:10

Akkor tudom elfogadni ezt,ha klasszis játékos érkezik helyette.Komoly név.Akkor igen,mert úgy tudjuk tartani a jelenleg még meglévő távolságot.

Leram7 2020.07.31. 18:24:13

@JuventusFanatikus: Szerintem jöhetne mind2 akár, ha többen távoznak. Kelleni fog az ember a jelenlegi keret kp szinten nagyon lapos és fáradt volt. Sarri taktikájában pedig a kp a legfontossabb.

Arthur / Benta jobb oldalra.
Rabiot / Matuidi bal oldalra
Locatellli / Tonali középre

Mehetne Ramsey, Khedira, meg még talán Matuidi is másik csapathoz.

Viszont én hangsúlyozom, hogy továbbra sem ilyen tipusú kp-ra lenne szükségünk, hanem De Breuyne, Pogba féle játékos kell nekünk, aki a védekezés mellett óriási erő támadásban.

Majd elválik, de amit írsz az nagyon valószínű, hogy egyszerre nem fog jönni a 2 játékos, de szerintem jöhetne.

venember83 2020.07.31. 18:39:29

@Wizzurah: Beppe Olaszországban nagy mester. A szintlépéssel volt gond a Juventusnál is, feltehetően. Persze ez nem jelenti azt, hogy jó utat választott a vezetőség az ő elengedésével és a nemzetközi válogatottá válással, de váltani kellett, szerintem ez nem kérdés.

del pipi 2020.07.31. 18:59:21

@Leram7: Szerintem az Arthur az baloldalon penget, nem?

steven.h 2020.07.31. 19:39:53

@Kmarcika: Én is inkább Locatellit hoznám, szimpatikusabb játékos és ahogy mondod ő első szóra jönne, csak jelenleg mozdíthatatlan. A potenciál hogy kiben van több szerintem még jelenleg kérdőjel. Tonalinak a hype-ja nagyobb, de kérdés hogy amit jósolnak neki pályát azt sikerül-e megvalósítania vagy egy "Balotelli" lesz belőle.

@del pipi: Elvileg a jobbon.

senky 2020.07.31. 19:46:50

@venember83: A fenti hir szerint a 10+ 23 milla ugy is sokkal kevesebb, meg legalabb fele SEM, a nyar elejen emlegetett 50+ hoz kepest. Ezek szerint nem hogy felmenne hanem csak egyre CSOKKEN az erteke ...

JuventusFanatikus 2020.07.31. 19:47:11

@steven.h: A Barcelonában szinte mindig a bal oldalon játszott, szerintem nálunk is ott fog.

JuventusFanatikus 2020.07.31. 19:48:27

@senky: A koronavírus a legmegbízhatóbb források már 30 millió euróról írtak.

Juventino86 2020.07.31. 19:52:47

Semmi gond, menjen csak a szánalmas Interbe! Tonali egy kiesett csapat játékosa, nem egy világot megváltó zseni. Szóval azért nem szabad úgy tenni, mintha egy bombaigazolásról maradtunk volna le. :)

senky 2020.07.31. 20:27:18

@JuventusFanatikus: OK, de a volt 50 millas arhoz kepest ugy is kevesebb .A kerdes az ,akkor tul ertekeltek e, vagy azota rosszabb a jateka ?

JuventusFanatikus 2020.07.31. 20:29:03

@senky: Azóta volt egy vírus, ami bevételkieséseket okozott, és lejjebb nyomta a játékosok árát.

Attilio79 2020.07.31. 21:53:56

Úgy gondolom, hogy, amennyiben lecsúsztunk Tonaliról, akkor hozni kell Locatellit és Zaniolot, nincs mese...

Kmarcika 2020.07.31. 22:57:04

@steven.h: köszönöm az egyetértést :D

Locatellinek lassan jobban örülnék, mint Tonalinak.

venember83 2020.08.01. 07:16:54

@Juventino86: manapság a piac többre értékeli a potenciált, mint a bizonyított minőséget. Fura ez, de ebben a környezetben csúnyán visszanyalhatnak ezek a lemaradások egyes átigazolásokról. Mindazonáltal szerintem sem tragédia, ha a Juve helyett olyan csapatot választ, ahol több játéklehetőséghez juthat. Kérdés, miben egyezett meg Tonióval és/vagy Beppével.

rockitbaby 2020.08.01. 07:33:20

@venember83: Miért, nálunk nem kapna elég lehetőséget? Van poszt riválisa? Vagy akár csak hasonló stílusú játékosunk? Nincs. Bőven kezdő lehetne nálunk. Hamarabb, mint Milánó sötétebbik felén.

del pipi 2020.08.01. 08:07:04

Tonali tehetség, ehhez kétség nem fér! Most váltani fog és mindig az a kérdés egy játékos karrierjében hogy milyen döntést hoz.
Ami biztos hogy játszania kell és nem a padon ülni, szerintem erre nálunk van több esélye és nem az Internél, de ha úgy dönt hogy oda megy akkor az az ő döntése. Biztos tudja a miérteket.
Én örülnék Tonalinak , de örülnék Locatellinek is.

venember83 2020.08.01. 09:07:52

@rockitbaby: sajnos nem tudhatjuk. Alapvetően nem jellemző a Juventusra, hogy komoly és sok esélyt adna a fiataloknak. Van kivétel persze: Pogba, de Ligt. De olyan sok nem jut eszembe. Spinazzolát pl. elengedték, miközben nagyon vékony a védelem széle.

rockitbaby 2020.08.01. 10:09:14

@venember83: De itt most Te olyanokat soroltál fel, akik kétségtelenül kiváló játékosok, azonban posztjukon riválosokkal szemben kellett kiharcolniuk, vagy kellett volna kiharcolniuk a helyüket a kezdőben. Tonali azonban olyan poszton szerepel, ami nálunk hiánycikk. Évek óta játekosokat pazarlunk el arra, hogy regista legyen, de ha Sandro jönne,nem lenne vetélytársa. Nincs kit kiszorítani és nincs kivel versenyezzen. Gyakorlatilag Tonali azonnal a kezdőbem találhatná magát.

ZecH 2020.08.01. 17:26:01

En meg csak olyan jatekosnak orulnek aki ide akar jonni akinek a penzen es a karrieren tul motivaciot jelent ezt a mezt viselni. A tobbi messzire keruljon el minket mert abbol pontosan annak a lelketlen motivalatlan jateknak a folyatasa kovetkezik amit az elmult 2 evben lattunk es amit szerintem egyikunk sem szeretne a tovabbiakban tapasztalni.

Grinta 2020.08.01. 17:45:57

@venember83: Spinazzolát meglehet nézni mit domborít a Romában : /
Nem nagyon vannak elragadtatva Tőle a Romanisták.Második karakternek maradhatott volna-de pénzügyi manőver áldozata lett.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1697) játékosokról (10214) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2497) meccsek (4284) mercato (4268) nyilatkozat (7631) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása