A Juventus ajánlatot tett Zapatáért

zapata_duvan_magasba_emelt_karokkal_orul.jpgA Corriere dello Sport értesülései szerint a Juventus szívesen erősítené keretét az Atalanta csatárával, Duván Zapatával idén nyáron.

A sportnapilap beszámolója szerint a bianconero klub vezetősége próbálja már előre látni a szezont követő eseményeket, ezért a kolumbiai játékos Gonzalo Higuaín helyére érkezne, mivel az argentin csatár várhatóan elhagyja a klubot.

A Juventust nem egy csatárral hírbe hozták mostanában, felmerült Alexandre Lacazette és Raúl Jiménez neve, miközben a lapok szerint az elsődleges célpontot Arkadiusz Milik jelenti/jelentette.

A Napoli vezetőségével folytatott tárgyalások mindeddig azonban nem hoztak eredményt, s mivel a 26 éves lengyel csatár jövő nyáron ingyen távozhat, szerződését pedig nem akarja megújítani, a torinói klubvezetés sokallja a déliek által megszabott 50 millió eurós árat, így Fabio Paratici és csapata alternatívákat keres.

A Corriere dello Sport újságírója úgy tudja, hogy a Juve 30 millió eurós ajánlatot továbbított a 29 éves csatárért, aki bár az Atalanta kezdőcsapatában viszonylag ritkán szerepelt, azonban így is 17 bajnoki és 1 BL-gólnál tart, illetve a Serie A-meccseken 5 gólpasszt is jegyzett. Fontos adalék, hogy az ajánlat részét képezi Mattia Perin is, aki így Bergamóba kerülhetne.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6716037672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andras74 2020.07.20. 10:05:02

Tudom, h sokan nem szeretik, de nálam egy nagyon jó csere.
Az árán lehet vitatkozni. Pénzt nem látunk belőle később.

Leram7 2020.07.20. 10:14:08

@Andras74: Ha ugyanannyiba kerül, mint amennyiért elmegy Higuain akkor jó, de szerintem Higuain ingyen fog menni és nem kéne megint egy 29 éves játékost magas áron igazolni.

Dani1342 2020.07.20. 10:16:12

30 milla bőven megeri.. Jo korba van ismeri a ligat eros gyors golerzekeny. Fejjel es mind ket labbal jo. Tökéletes center csatár.

Mitya10 2020.07.20. 10:26:29

Èn màr règ elhoztam volna. Azonban mèg mindig a lènyeg nincs megoldva. Kitől kap majd tàmogatàst a kp-ròl?

2020.07.20. 10:31:40

Perinnel együtt ez az ár nagyok sok. Illetve ismét egy 30 közeli csatár, akit 1-2 éven belül nem tudnánk elpasszolni...felesleges kiadás.

kovta23 2020.07.20. 10:31:55

@Mitya10: Adj azért esélyt Kulunak Arthurnak és még ki tudja kinek.

ZecH 2020.07.20. 11:01:03

Na veeeeegre. Megjott az eszunk!

Thuglife! 2020.07.20. 11:16:42

Már a Lacazette-cikknél is írtam szinte mindenki jó lesz centernek akinek olyanok a fizikai jellemzői...gyors, erős,(letámadáshoz,helyet csinálni a pudlifejűnek) a gólérzékenység nem is kell hogy egy Trezeguet-szinten legyen,úgysem ő lesz tömve labdákkal.
Miliknél kockázatos a rásérülés veszélye,Ez a barbár meg lábon kihordana egy szalagszakadást...

Juventino86 2020.07.20. 12:01:02

Zapata szerintem sokkal jobb opció, mint a többi. Milik állandóan sérült, vele sokat nem erősödnénk. Lacazette nem elég nagy darab, Jimenez pedig még sosem játszott komolyabb csapatban. Zapata esetében az Atalantát viszont már komolyabb csapatnak kell venni. Ismeri az olasz közeget. 29 évesen még 3-4 jó éve simán lehet.

pedronegroo 2020.07.20. 12:10:11

Jaj, nem lesz ebből baj??? Csak mert izmosabb mint Ronaldo, hmm?

AgliOli 2020.07.20. 12:15:17

Aki jó lenne centernek az Cavani.
33 éves, de nem talán jó lesz, hanem legyalulna mindenkit...
Sosem voltam oda érte, de hatékonyabb mint bármelyik Milik féle...

DegerFaCan 2020.07.20. 12:16:54

Nem érdekel a megtérülés meg hogy jó áron adjuk-e el. Brutál utáltam féltem tőle ellenünk, alig várom hogy nálunk legyen. Nem akarok 18 éves tehetségeket előre. Egy bivaly és kész vagyunk aztán majd két három év múlva keresünk mást stb

delpi0823 2020.07.20. 12:19:01

@AgliOli: Na hat meg csak az kene egy 33eves jatekost hozni 10-12millios fizuval............

Contelegend 2020.07.20. 12:49:27

Ez eddig a legjobb ötlet a riválisok szempontjából. Zapata a szegényember Lukakuja. Csak utóbbi mezőnyben is hasznos. Konstans jó teljesítményre ritkán képes az Atalantában, de cserének baromi hasznos. Kíváncsi vagyok a Juve vajon kezdőként számolna-e vele.

majerjohny 2020.07.20. 13:23:12

Én Őt is és Koulibaly-t is már régen megszereztem volna a Juventusnak

Ádám.84 2020.07.20. 13:24:43

@Spud3674: "Mindig sejtettem, hogy az inter szurkolók valami komoly traumán estek át gyerekként, vagy valamilyen klinikai probléma sodorta őket abba a helyzetbe, hogy Milánó sötétebbik felén kötöttek ki."

Ez óriási!!!!!!!!!!!

Barolo4 2020.07.20. 13:29:00

@majerjohny: Koulibaly sajnos soha sem fog hozzánk jönni....Zapata így oké lenne szerintem. Nekem korával sincs semmi bajom.... 3-4 év még benne van és azt azért tudomásul kell venni, hogy ha Ronaldo és Dybala is marad és tolni is kell őket, akkor melléjük jó kiegészítő emberek kellenek nem sztárok. Top igazolás a kp-re kellene. Forza Juventus!

GodPiero 2020.07.20. 14:03:29

@Contelegend:
"i: Nagyon szép és kedves emlékek juttattak Milánó szebbik felére"

Gondolkodtam mi lehet az ami annál a moslék fertőnél is rosszabb lehet hogy így beszélsz róla....

Tényleg kezdelek sajnálni...
Gyerekkori kötelező oltásokat megkaptad?
Emberek közé mehettél???

Kmarcika 2020.07.20. 14:12:33

Don't do this guys. :(

Contelegend 2020.07.20. 14:15:51

@GodPiero: Bárcsak az hozná össze a tömeget ennyire aminek örülni kell, nem az amit utálni. Akkor valószínű nem költöztem volna el Mo-ról :)
Látom értelmes eszmecsere nem lesz ebből, csak egymásra licitálás, hogy ki tud viccesen csúnyábbat mondani egy már unalomig démonizált döntéssel kapcsolatban, ami arról szól ki kinek szurkol. Javaslom ezt a dühöngőben folytasd/folytassátok, majd ha érdekesnek tartom ott válaszolok.
Itt még mindig Zapata-ról lenne szó, aki nekem a közepes és a kiváló csatár közötti határon mozog.

Dybali 2020.07.20. 14:17:40

Folynak ám az intelligens kommentek

delpi0823 2020.07.20. 14:26:01

@Contelegend: Az azert hogy Atalanta kezdojeben nem kerul be az azert eleg tulzas.Gasperini nagyon jol rotal ez csak azert van.De ha megnezed a tamadok kozul Papu Gomez utan neki van a legtobb jatekperce.Es ha jol emlekszem talan meg serulessel is bajlodott,mondjuk erre nem vennek merget.Nalam a sajtoban megjelent nevek kozul a 2ik valasztas lenne Jimenez utan,de Miliktol sztem mindenkeppen jobb valasztas.

Spud3674 2020.07.20. 14:27:10

@GodPiero: Nem nagyon akartam reagálni neki amúgy, de borzasztó zavaró az a leereszkedő, fölényes stílus, amitalkalmanként előad. Lehet egyébként valóban kiemelkedik az inter szurkolók közül, de ez csak azért van, mert nem rakták magasra a lécet...

venember83 2020.07.20. 14:33:13

@pedronegroo: Pipita után meglepő a testfelépítése, az tény.

Alex8610 2020.07.20. 14:35:49

@Contelegend: Miutan mar mienk "szegeny ember Guardiolaja" ez mar igazan nem osztana szorozna :D

Contelegend 2020.07.20. 14:39:47

@delpi0823: Szerintem nincs szüksége top csatárra a Juve-nak, ha marad ez a rendszer. Ronaldo és Dybala labdái egy Zapata/Lukaku/Dzeko típusú játékost ha megtalálnak , az konstans gólveszély. Ezek az erőcsatárok ebben jók, de szerintem az Atalanta Gasperini-vel nem feltétlen erre a stílusra van berendezkedve. Ha megszerzik a vezetést utána könnyebb egy Zapata-nak mert könnyebb bójaként várnia a labdát. Bár ez enyhén laikus nézőpont.
Egyszerűen annyit akartam mondani, és örülök, hogy neked leesett, hogy egy Juventus talán nagy falat egy Zapata-nak , ha folyamat kezdene. Én különben is úgy érzem, hogy most csak egy jövőbeni b-terv csatárt igazol Paratici, mert jövőre Haaland lesz az elsőszámú célpont, idén meg a középpálya. Lehetetlen egy top kp és top csatár igazolást most véghezvinni gazdaságilag, főleg, hogy a csatárpiac is elég rossz helyzetben van.
Jimenez nekem teljesen sötét folt, nem tudom mire lenne képes az olasz bajnokságban. Milik meg jó jó, de én mindig tartottam az ilyen sérüléssel érkező játékosoktól, ráadásul 35 lenne a reális ára most a kért 50 helyett max.

Thuglife! 2020.07.20. 14:41:25

Én sem értem ezt az"Atalanta kezdőjébe nem fér be"dolgot.van 4-5 különböző stílusú de (valóban) közepesnél jobb, kiválóhoz közelítő támadó,és még két sorozatban érdekeltek.persze hogy rotálok,és olyan támadót választok aki adott ellenfélnél a legtöbb kárt tudja okozni.és semmilyen nyomás nincs rajtuk vagy az edzőn,egyik sorozatban sem.
bár most ebben az éveben mindenki Atalanta szakértő lett,én csak abból a 10-15 meccsből ítélem meg a csapatot amit láttam,soha nem olvastam még róluk.

Ádám.84 2020.07.20. 14:45:35

@Thuglife!: mindenki tudja, hogy ez a "nem fér be a kezdőbe" baromság, Gasperini rotálja az embereket, elég csak a Juve elleni meccset megnézni.

Rikoo 2020.07.20. 14:49:51

@Contelegend: Lautaro meg a szegény ember Dybalája.:)

pedronegroo 2020.07.20. 15:04:30

@venember83: :) Nem mindenki nutellával erősít! :))

Contelegend 2020.07.20. 15:04:37

@Rikoo: egyetértek, de ez még viszonylag pozitív is mivel szerintem Dybala a liga legtehetségesebb játékosa.

pedronegroo 2020.07.20. 15:07:14

@Contelegend: Conte a szegény embere Kloppja? :) No offense, tudod hogy nekem semmi bajom az interesekkel és elítélem még a szájkaratét is a két csapat szurkolói közt :)

Contelegend 2020.07.20. 15:09:49

@pedronegroo: Conte szerintem inkább ugyanaz mint Mourinho, csak utóbbival ellentétben még nem csinált magából teljesen hülyét. Remélem nem nálunk fog.

Bodnar Daniel 2020.07.20. 15:31:13

@Contelegend: Hülye vagyok, ezért inkább hozzá sem szólok...

pedronegroo 2020.07.20. 15:36:32

@Contelegend: Ez egy elb@szott szezon meg mindenki mindenhol egyből akar eredményeket de az ritkán jön össze.. Mourinhot azért nehéz überelni mármint hülyeségben :)

Bodnar Daniel 2020.07.20. 15:44:18

@Barolo4: Zapata hülye lenne eljönni onnan. Az-az az Atalantából bárki hülye lenne eljönni, mikor a Gasperini éra csúcsára pont most értek oda majdnem.

Én annak örülnék, ha inkább erősítenének. Bár Zapatától a frász tör rám ellenünk, annyira jól használja a fizikumát. Nem tudom, hogy valaha letudtuk-e védekezni azt az embert. Borzalmasan jó erőcsatár. Lukaku ebben a tekintetben csak egy szegény ember Zapatája. Másban persze jobb a csoki hegy.

Kell az Atalanta, hátha Paratici agyában átkattint valamit az eredményeik. Konkrétan ők lettek a kihívók. A szegény ember Atalantája meg had fogja a negyedik helyet. Legalább kiderült, hogy a kék-fekete még érhet is valamit, ha olyan helyen öltik magukra, ahol értik mit kell benne tenni.

Bodnar Daniel 2020.07.20. 15:47:38

@Bodnar Daniel: Btw, ez csak basztatásnak ment. Az Inter jövőre kurvajó lesz, abban biztos vagyok.

Sandro Corleone 2020.07.20. 15:55:14

@Contelegend:
de akkor az inter a szegényember Juventusa!
#csakajuve

Barolo4 2020.07.20. 16:13:22

@Bodnar Daniel: :)
Bizonyos szempontból hülye lenne eljönni.... másrészt azért sok érv szólhat a Juve vagy hasonló nagy csapat mellett.... semmi garancia, hogy mi lesz az Atalantával 1-2 év múlva, kb. 2-3szor annyit keresni, sokkal ismertebb lenne stb. szóval azért baromi nehéz lehet egy ilyen vagy hasonló hívásra nemet mondani (mondom ezt úgy, hogy amúgy is is örülnék, ha ilyen csapat még tovább erősödne, de nem ez a jellemző). Arról nem beszélve, hogy egy Atalantának egy 50-60M-es ajánlat (Perinnel kb. annyi is lehet) azért nagyon nagy dolog és évekre rendbe rakhatja őket 2-3 ilyen eladás (persze ha nincs olyan töke mögöttük, hogy erre ne legyene rászorulva, ezt nem tudom). Szóval én még mindig ott tartok, hogy ez egy reális piaci akció lenne és pl. Lacazettnél is jobb opciónak gondolnám (pedig ő egy igen jó csatár, csak nagyobb lutri lenne és szerkezetileg is rosszabb opció sztem). Forza Juventus!

Juventino86 2020.07.20. 16:28:45

@Contelegend: Továbbra sem értem, hogy te miért akarsz velünk beszélgetni ezen a fórumon.

Thuglife! 2020.07.20. 16:39:09

@Bodnar Daniel: "Zapata hülye lenne eljönni onnan"vagy bárki.
ezzel nem értek egyet.kb utolsó esélye hogy olyan klubhoz menjen ahol nyer valamit.
Higuain is megértette anno hogy a maximum amit nyerhet egy juvéval szemben az a 2.hely a napolival.
A többiek Gomez és Ilicic a "Di Natale effektus"innen már hova,minek?
Muriel a tipikus vándormadár-ahol többet fizetnek.
Malinovsky sem lesz ott sokáig.
minden évben előhúznak valami noname embert.Zapata helyére megvehetik Barrowt és annyi.

Contelegend 2020.07.20. 16:41:02

@Juventino86: nem tartozol azok közé akikkel tudok/akarok

Ádám.84 2020.07.20. 16:55:15

@Juventino86: nem tudtad, hogy itt mindenki szereti, mert ő csak "beszélgetni jár ide", és csak mi néhányan vagyunk a szemetek, hogy nem vagyunk rá kíváncsiak...

senky 2020.07.20. 17:04:33

@delpi0823:,, a sajtoban megjelent nevek kozul a 2ik valasztas lenne Jimenez utan,de Miliktol sztem mindenkeppen jobb valasztas.'' en is igy gondolom ,hisz Zapa az egyszerusegevel meg a kuzdeni-jatszani akarasaval,huzoerejevel nagyon is megfelelne .

Juventino86 2020.07.20. 17:09:39

@Contelegend: Nagyon jó, pont ez volt a cél. :) Ezért az írásodért nagy az esély rá, hogy ki leszel innen tiltva. Ha megszabadulunk tőled, akkor megérte írogatni egy kicsit most. :)

Kedves adminok, kérlek szépen titeket, hogy a kolléga fenti, gyalázkodó kommentje miatt jöjjön egy kitiltás. :)

Ádám.84 2020.07.20. 17:10:42

@Contelegend: mindig ezzel a nyilvánvaló hazugsággal jössz, hogy te senkit nem sértettél meg, mi pedig indok nélkül beléd állunk, csak hogy ez nem igaz.
Miért jó neked, hogy ide jársz trollkodni és embereket hergelni, miért nem posztolgatsz tovább a férgek fórumán?
Frusztráció pedig az, hogy ennyit foglalkozol az "ellenséggel."

Contelegend 2020.07.20. 17:15:30

@Juventino86: @Cannavaro: Szerintem az adminok ha elolvassák az első kommenttől ezt , akkor tisztán látják azt a tömeges kapakasza ellenszenvet amit diktáltok.
Az , hogy olyan mint egy kutya egy román faluban szerintem nem kisebb sértés minthogy : elmegyógyintézetbe való, börtönbe való, beteg, minden Inter drukker egy gusztustalan féreg stb :) A különbség az, hogy az enyém egy helytálló vélemény. Majd meglátjuk.

Ádám.84 2020.07.20. 17:20:06

@Contelegend: ma csupán azért jöttél ide, hogy leszóld a Juve egyik célpontját,
interesként! Csodálkozol, hogy senkinek nem tetszik? Ezen mit nem értesz??

Juventino86 2020.07.20. 17:20:39

@Contelegend: Én most már teljesen komolyan azt gondolom, hogy inkább fel kellene ajánlanom a segítségemet. Valami kezelésre mindenképpen szükséged lenne. Jelezd, és szívesen segítek.

Contelegend 2020.07.20. 17:27:19

@Juventino86: Kifejezetten jelzem, hogy bármikor szívesen találkoznék veled. Ha gondolod megbeszélhetjük ezeket a sérelmeket. Rajtad múlik.

Ádám.84 2020.07.20. 17:29:50

@Contelegend: szerinted normális, hogy interesként egy juve fórumra jársz az adott klub célpontjait fikázni? Írd már le, hogy mit nem értesz ezen.

Te találkozni valakivel? :DD Ne nevettess már, még privátba írni sincsen merszed...

Juventino86 2020.07.20. 17:32:42

@Contelegend: A lényeg, hogy már több olyat is írtál az elmúlt kb. egy órában, amiért kitiltás fog járni. :)

2020.07.20. 17:35:01

Srácok, ha jól látom ez az egész intelligensnek nem hívható adok-kapok azzal kezdődött h az Interes kolléga leírta a véleményét Zapata-ról:

"Contelegend 2020.07.20. 12:49:27
Ez eddig a legjobb ötlet a riválisok szempontjából. Zapata a szegényember Lukakuja. Csak utóbbi mezőnyben is hasznos. Konstans jó teljesítményre ritkán képes az Atalantában, de cserének baromi hasznos. Kíváncsi vagyok a Juve vajon kezdőként számolna-e vele."

Erre miért kellett az agymosáson átesett jelzőt elővenni? Segítsetek nekem megfejteni mi volt a probléma a fenti hsz-ben, amire nem lehetett normálisan reagálni. Természetesen Contelegend is "hibás" h belement az adok-kapokba, de ezt nem ő kezdte...

Juvegaspy 2020.07.20. 17:36:53

@Contelegend: azert egy dolgot ne feledj... Veszekedunk a forumon belul van pozitív negativ oldal de ha Te veszekedsz akkor mind1 kivel..ugyis ellened fordulunk

Ádám.84 2020.07.20. 17:38:43

@hellan: csak magamat tudom ismételni: interesként egy juve fórumra jár az adott klub célpontjait fikázni. Szerinted mi lenne, ha te a férgek fórumán hasonló stílusban fogalmaznál meg egy kritikát? Mondom, ízlelgesd úgy a kommentet, hogy egy inter(!) drukker írta!!

Contelegend 2020.07.20. 17:41:19

@hellan: Konkrétan tényleg ennyi történt, utána tudtam is pár emberrel beszélni erről, de ennek a 3-4 emberkének az is probléma, ha egy CÉLPONTOT minősít az ember se nem pozitivan se negativan.
Meg az , hogy én miért írok ide Inter drukkerként? Mi köze van ehhez bárkinek? Miért ne beszélgethetnék itt csomó emberrel? Ezzel jönnek folyamatosan , elmagyaráztam utána levő kommentekben is, hogy mit hogyan értettem, hogy kell felfogni de nem segített. Egymásba kapaszkodva fröcsögnek meg próbálnak fogást találni.

2020.07.20. 17:41:23

@Ádám.84: Nézhetem egy ilyen szempontból is, de egy fórumon is bármikor beírhat valamelyik csoportba. Ez egy blog, ahova gyakorlatilag bármelyik csapat szurkolója írhatna, ha tud a létezéséről. Blog szabályzata nem tiltja, ahogy a blog szereksztőitől sem láttam ellenvetést. :)

2020.07.20. 17:45:57

Na mindegy, én nem offolom tovább a témát, csak érdekelt volna a dolog. Zapatáról már leírtam a véleményem, így hellan balra el innen:
media.tenor.com/images/78fa855d75cfb976af5ef60ffb122c94/tenor.gif

JuventusFanatikus 2020.07.20. 17:48:37

A szájkaraténak most van vége. Egyelőre nem törlöm a kommentek felét, mert épp egy születésnapot ünnepelnék. De, az ezt követő kommentek törölve lesznek, amiknek nincs köze a cikkhez, és csak a személyeskedésről szólnak.

Kmarcika 2020.07.20. 18:11:15

@JuventusFanatikus: gracie

Zapata egy kiváló erőcsarár. Egy hasonló karakterű játékos hiányzik tőlünk.
Kora az egyetlen negatívum, de hátha utolsó nagy dobásként kezeli a Juvét és világklasszis lesz.

Ennek ellenére én még mindig Raul Jiméneznek örülnék a legjobban. A mexikói erős, jól lő és nem is ügyetlen a labdával.
De, ha az előbb leírt két játékosból egy valaki érkezik, akkor én csatár poszton tökéletesen elégedett leszek.

Ádám.84 2020.07.20. 18:15:33

@Contelegend: áruld már el mit akartál mondani ezzel a rendkívül magas ívű példával

2020.07.20. 18:22:04

@Ádám.84: Jó tanács:
1. ne spameljétek a MOD-okat, látnak mindent
2. sok értelme nincs értelme folytatni a szájkaratét, vagy sokan mennek pihenőre

Az ég világon semmi értelme annak, amit csináltok.

Ádám.84 2020.07.20. 18:25:38

@hellan: ez oké, én csak azt nem értem, hogy miért nem következetesek a szerkesztők

MdewC 2020.07.20. 18:27:44

Én csak halkan bemásolom egy korábbi kommentem, mert itt lett aktuális. :D

"Zapatat én is mondtam korábban. Egy monster a pali és vágja az olasz focit.

Nem akkora gólvágó mint egy jó formában lévő Higu, sőt, viszont Higu is már csak árnyéka önmagának.

Zapata egy erős középszer, aki sokat fejlődött, erősödött, jó a fej játéka, sokkal hamarabb hoznám mint a törékeny Milliket.

Nem olyan gyors mint Lukaku, akit a mai napig bánok, de centerbe egy jó alternatíva lehet Zapata. Szvsz."

Szóval én támogatom a vadkant. :D

Remélem este összekapjuk magunkat a Lazio ellen, csak a győzelmet tudom viselni ma. :D

Hajrá.

2020.07.20. 18:30:25

@Ádám.84: Következetesek és elég türelmesek is néha. Azt se felejtsétek, hogy a blogot szabad idejükből viszik (talán 3-4-en), akik cikkeket írnak és napi több száz hsz-t is végig kell olvasni. Van, hogy meg is kell beszélni / értesíteni a többieket.
Voltam jó pár éve én is MOD itt és most mindentől eltekintve az érintettek mindegyik belement személyeskedésbe, ami szintén szabályellenes.

Viszont én itt végleg kiszálltam a témából.

JuventusFanatikus 2020.07.20. 18:36:03

@hellan: Köszönöm a segítséged!:)
@Ádám.84: Nem fog válaszolni, Ő úgy tűnik, hogy megértette, hogy mi a helyzet, és a kérés után csupán egyszer írt, azt is a Dühöngőbe. Ezt privátban tárgyaljátok meg. Ha ezzel a helyzettel van kérdésed, azt is inkább úgy tedd meg. Légyszi, ne nehezítsd meg a munkánk. Köszönöm!

Type-R 2020.07.20. 18:40:19

Itt a szájkarate határa. Ezek után a ban következik.

Ádám.84 2020.07.20. 18:45:00

@MdewC: én is jónak tartom a palit, egy igazi vaddisznó, termete ellenére mozgékony is, és gólerős, egyetlen baj van vele, 29 éves, így csak pár évig lehetne számolni vele, így már sokallom az árát, de egyébként jó játékosnak tartom.

pedronegroo 2020.07.20. 18:54:35

Remélem a jövőben más kommentelőket nem űztök el, én például egész jól "elbeszélgettem" Contelegend kollégával részemről nagyon sajnálnám ha többet nem jelentkezne.

GodPiero 2020.07.20. 19:18:37

@JuventusFanatikus: @Type-R: Csúnya lenne ha egy Juventus blogról kitennétek egy Juventus drukkert egy interes provokátor miatt.....

dobor norbert 2020.07.20. 19:23:33

@hellan: Eddig is bírtalak,de most már tisztellek is!

dobor norbert 2020.07.20. 19:25:49

@JuventusFanatikus: Te csak mulatozz,ne stresszelj,úgy sem törnek össze semmit!! Hogy képzeljem a mulatságot? Mint a "macskajajj-"ban?

Juventino86 2020.07.20. 19:27:08

@Ádám.84: A cikkhez hozzászólva én is azt gondolom, hogy Zapata árát csökkenteni kéne. Akár játékosok bevonásával. Ha nem túl drága, akkor viszont én őt kimondottan jó igazolásnak tartanám. :)

del pipi 2020.07.20. 19:46:37

@Contelegend: Mivel látom törlésre került a mondandóm, a lényeg hogy én letojom hogy az Internek szurkolsz, én komállak haver! Ez remélem belefér?!!

JuventusFanatikus 2020.07.20. 20:08:59

@GodPiero: Az, de, ha az adott személy nem ért a szép szóból, akkor vessen magára. Szerencsére ezúttal előbb-utóbb mindenki belátta magától a dolgokat.
@dobor norbert: Annak már jobbára mindegy, el lett b@szva.
@del pipi: Rosszkor voltál rossz helyen, és rosszkor időzítettél, komolyabb probléma nem volt, csak épp a zárlat után érkezett a komment.

MdewC 2020.07.20. 20:16:36

@Ádám.84: hát mivel Lukakuról lecsúsztunk (még tuti leírom párszor) :) így nem sok opció maradt, ami hasznos és egyben megfizethető.

Paratici mutassa meg mit tud/tanult/láttunk bele és alkudja le. ;)

@GodPiero: @Juventino86: +1

@dobor norbert: az baj ha csak most kezdted tisztelni Hellant. :D

Évekig úgy vártuk a híreit mint a messiást, ez persze azóta se változott. ;)

Este ütni kell a Laziot ahol érjük!

Juve!

Grinta 2020.07.20. 20:23:02

30-at megérne,de Én nem hoznám a Juventushoz.Ahhoz nem eléggé nagy játékos.Elismerem,kedvelem,de Neki a Juve nagy kabát lenne,szerintem.Ezerszer inkább egy 33 éves Cavanit hoznék 10-15 milliós fizetéssel is akár,két évre.Azalatt az idő alatt meg lehet dolgozni egy bomba nevet támadóba.Még úgy is hogy abból vissza nem jönne egy cent sem.És amit a csatárba ezáltal nem lapátolnák be direktbe,abból hoznék egy nagy igazolást a középpályára.Tavaly érkezett a védelembe nagy név,előtte támadóba 2x is(Ronaldo,Higuaín) egyszer jön centrumba is valaki.

pedronegroo 2020.07.20. 20:33:28

@Grinta: Az még összejöhet, mármint Cavani. PSG-t érdekli Costa, Paratici-nak meg mindegy csak könnyen menjen az üzlet.

Grinta 2020.07.20. 20:34:51

@pedronegroo: Cavani szabad ügynök július 1-től.

pedronegroo 2020.07.20. 20:46:05

@Grinta: :) Na látod, simán összejöhet a Costa-Cavani csere! :))

MdewC 2020.07.20. 20:49:16

@Grinta: “ingyé” miért ne? :)

MdewC 2020.07.20. 20:49:41

Chiello megtépi ha alibizik úgy is. ;)

Grinta 2020.07.20. 20:52:53

@pedronegroo: Costa más téma,de véleményem szerint addig kell elboltolni,amíg egészséges.Gyors,technikás meg minden,de hatékonyság az nem sok van a játékában.Fáj belegondolni pedig.Mindent tud a labdával,olyan villám a lába hogy csoda-de azt kell mondanom buta játékos.Szeretem,kedvelem,de ez az igazság.Ugyanis akit a teremtő ilyen adottságokkal áldott meg,és nem az övé a világ a futballpályán-ott valami hiányzik.Felül.

pedronegroo 2020.07.20. 21:02:26

@Grinta: Egyetértek Costaval kapcsolatban.

Wizzurah 2020.07.20. 21:51:57

Zapata azert ennyi, mert nem a unitedbol van, ha ott jatszana, ipyen szezonja utan kellene annyit perkalni, mint egy Angliaban bukott Lukakuert. Kb ez a kulonbseg, nem mindegy kitol veszed. Bar megy Lukakuval meg a leselejtezett juve harnituraval se jut az inter elorebb, biroval meglehet a masodik hely, anelkul 4. Hat hiaba...
Zapata egy vadallat szerintem, de nem tartom jo otletnek, ahogy Miliket sem. Higuain meg minden evben elment mar... Dehogy megy az sehova.

Ludens71 2020.07.22. 14:40:21

@Grinta: Totál így látom én is...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (910) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9905) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2429) meccsek (4149) mercato (4135) nyilatkozat (7433) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4165) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása