Műteni kell de Ligt vállát?

de_ligt_matthijs_csikosban.jpgMatthijs de Ligt műtétre szorulhat, hogy végre megoldódjanak vállproblémái, amelyek már november óta hátráltatják őt.

A holland védő állapota korántsem ideális, a Sassuolo elleni 3-3 alkalmával is fájlalta a vállát, és a Corriere di Torino beszámolója szerint már egy ideje fennáll a probléma, és a megoldás csak műtét árán lehetséges, azonban ez azt jelenti, hogy a szezon végéig kiesne a 21 éves játékos.

A klubnak és a játékosnak döntést kell hoznia, ami nem lesz egyszerű a szorossá váló bajnoki hajrában, miközben augusztusban BL-meccsek is várnak az Öreg Hölgyre.

A probléma az elmúlt év végén jelentkezett, amikor az Atalanta ellen kificamodott a válla, és azóta hátráltatja ez a sérülés.

Matthijs de Ligt ebben a szezonban eddig 35 tétmeccsen lépett pályára, öt Bajnokok Ligája-meccsen is bizonyított, az Olympique Lyonnais elleni visszavágón pedig nemigen tud majd pályára lépni, amennyiben most a műtét mellett döntenek a felek.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4616019736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dybalanation 2020.07.18. 08:46:53

Hát már csak ez kellett nekünk...

Logikusan vizsgálva tényleg szüksége lenne arra a műtétre, de ha ez bekövetkezik, akkor mondhatni nincs védelmünk, mert Demiral még nem 100%-os, Bonuccinak is van valami kisebb sérülése, a Capitano-rol ne is beszéljünk... Ja és ott van még Rugani :D

Remélem a Lazio ellen még pályára tud lépni, mert most van a legnagyobb szükség rá, hisz a Scudetto nem lefutott

del pipi 2020.07.18. 09:07:00

Hát az most nem jókor jönne, De Ligt nélkül...ez úgy hiányzik most mint lónak a hátúszás.

Andras74 2020.07.18. 09:15:51

@del pipi: kérlek, ezt ne vedd károgásnak v önigazolásnak, mert nem az, hanem elkeseredettség: többször voltam kiakadva könnyen elvesztett, elengedett pontok miatt, mert éppen az ilyen helyzetektől féltettem a csapatot. Nem valakit, hanem a csapatot, a Juventust. Ezt a bajnokságot már rég le kellett volna zárni.

Sokszor láttam olyat az életben, h amikor fut a szekér, akkor könnyelműek vagyunk. Amikor baj van, akkor pedig pont ez a kicsi hiányzik (most pl. 1 v 2 felesleges döntetlennél elvesztett pontok).....

Remélem, h térden csúszva is behúzzuk a bajnokságot, amit magunknak tettünk nehézzé!

Forza Juve

Kukszi 2020.07.18. 09:17:24

@del pipi: :D :D sírok !
Úszó edző létemre ezt még nem hallottam!
U.i. Remelem kihúzza még szezon végig

Bodnar Daniel 2020.07.18. 09:50:25

Remélhetőleg megint pótolni tudja Demiral. És a kövi szezonnak, már kettőjükkel vágunk neki. Ha nem, akkor Bonucci és Chiello ismét bizonyíthat még utoljára egy keveset.

Majd akkor szarjunk be, mikor már leadtuk az összes előnyt. Garantálom, hogy akkor én is be fogok....

vizi8 2020.07.18. 09:55:37

Volt 3 honapuk erre, mire vártak?

babo0410 2020.07.18. 10:37:17

Az szép. Na Chiello kapitány most szedd össze magad! Nagy szükség van rád most!

pedronegroo 2020.07.18. 11:42:57

Chiello és Bekúr egészséges, nincs izomsérülés egyiknél se az elvégzett orvosi tesztek szerint!

del pipi 2020.07.18. 11:43:38

@Andras74: Értelek, ez most nem feltétlen károgás, ugye a korona szünetig egyben volt a top három, ott még azt mondom hogy nem lehetett lezárni. Viszont a Milan meccs ami nekem hiányzik. De most tudom megint kihangsúlyozni hogy milyen rövid a pad. De Ligt kiesése nagyjából...pótolhatatlan kategória nálam. De tovább megyek, ha Dybala kiesik vagy Ronaldo? Akkor ?
@Kukszi: :D Akkor elképzelted? :D
@Bodnar Daniel: Akkor garantálom hogy veled tartok eme szép cselekedetben, stabilan! :)))

Andras74 2020.07.18. 12:11:41

@del pipi: én itt egy-két őszi meccsre gondolok......

GGábr81 2020.07.18. 12:45:06

Akkor ennyit a bl-ről.

MdewC 2020.07.18. 12:59:41

@vizi8: ez bennem is felmerült, de lehet, hogy a mostani ráesés hozta ki neki újra.

Sztem nem fogják most műteni.

Andras74 2020.07.18. 13:02:54

@GGábr81: más csapatoknak is vannak, lesznek sérültjei.

Szerintem jelen pillanatban a bajnokság miatt izguljunk!

Alex8610 2020.07.18. 13:19:56

Sztem elso az egeszseg.Semmi ertelme halogatni hogy megnagyobb baja legyen.A felkeszulest es a szezont kezdje ugy hogy rendben van.Eleg egy rossz mozdulat,eses.De nem akarok rosszindulatu lenni ha ez nyilvanos info eleg egy olyan ellenfel -khm Ramos khm - aki ezzel tisztaban van es...A bajnoksagot nelkule is ILLENE behuzni.A BL meg sztem iden is felejtos.Max a Lyon ellen tovabblepunk aztan a Real vagy ami valoszinubb City vegallomas.De lehet en vagyok jelen pillanatban borulato.

Andras74 2020.07.18. 13:57:37

@del pipi: mondjuk otthon a Verona ellen.....
Milyen jól jönne most +2 pont.....

Emlékszem, h vitatkoztunk miatta. Engem szétb.....ott az ideg.

del pipi 2020.07.18. 17:05:28

@Andras74: Hát persze minden vesztett pont jól jönne, de akkor hiába voltam én is ideg, nálam még nagyon idő volt Sarrinak. Tudod türelem. :)

2020.07.18. 18:03:48

Nincs értelme halogatni a műtétet. Napnál is világosabb h vmi nincs rendben a vállával meccsek óta és fizikat kontakt után fáj neki.
Egyetlen gond h Chiello nem bír még ki egy fullos meccset, Ruganit hagyjuk, Demiral pedig meccset sem játszott mostanában, de első az egészség.

Bodnar Daniel 2020.07.18. 19:23:54

Off topic bocsi. De valaki megmondja, hogy jobb gólkülönbséggel és ugyanannyi ponttal, hogy lehet az Atalanta a harmadik és az Inter a második?

JuventusFanatikus 2020.07.18. 19:29:51

@Bodnar Daniel: Fogalmam sincs, más tabellákon az Atalanta a második.

danimester1 2020.07.18. 19:31:22

Elérkezett Demiral ideje,ő is egy sérülés miatt lesz bevetve,remélem nem a Bonu-Chiello kettőst erőlteti.Műtsék meg mihamarabb,annál hamarabb felgyógyul,ne kísérletezzünk vele nehogy rosszabbra forduljon a dolog.

Andras74 2020.07.18. 21:09:29

@del pipi: bármelyik edzőre haragudtam volna!
Maxival szemben ugyanúgy kritikát fogalmaztam meg, ha úgy láttam.

Wizzurah 2020.07.19. 07:06:34

A rotálás jutalma.

del pipi 2020.07.19. 07:51:07

@Andras74: Figyelj most mondok két friss példát, csak azért hogy hátha végre megtudom értetni hogy minden meccs más. Mi nem tudjuk eldönteni hogy aznap mi történik majd a pályán. Sok kis apróságon, nüanszokon múlik hogy ki fog nyerni.
Írtam hogy a Milan meccset sajnálom, igen. De csak az első friss példa: az hogy a Sass lefocizta a csapatot az egy dolog, de még a szar játék ellenére is lehetett volna 3:6 az állás, gondolok itt Roni kihagyott helyzeteire. De 3:4 is, az is három pont, engem ez a meccs is jobban idegesít mint a tavaly elhullajtott pontok. Második: tegnap az Atalanta sem bírt ezzel a Veronával, most akkor hogy van ez? Értesz engem? Pedig még a Scudettóra is lenne esélye, és a Hellast most le kellett volna verni. Ez is más meccs volt másként alakult. Bocs egy harmadik: a sokak által rettegett Man City, tegnap kikapott az Arsenaltól, na akkor most ebből mi következik? Egy meccs alatt bárki bármikor meg tud verni bárkit. Ezért mondom hogy a foci nem mindig olyan egyszerű mint ahogy elképzeljük. Még annyit tennék hozzá hogy amikor egy csapat kikap akkor természetesen az edző benne van nyakig, de azt sem hiszem hogy az edző úgy küldi ki a csapatot hogy: Menjetek ki és veszítsetek egy jót! :) Tehát amikor egy klub teljesítményét vizsgáljuk abba beletartozik az edző, a játékosok, a vezetőség akiknek a döntései később visszaköszönnek, tovább nem sorolom hogy még kik vannak...

Andras74 2020.07.19. 08:20:55

@del pipi: ez pontosan így van. Nem azt mondtam, h bűn, hanem azt, h bosszantó! Bosszantó, mert mindig annak szurkolok, h a csapatom nyerjen. Igen, egy elfogult szurkoló vok!

del pipi 2020.07.19. 09:18:33

@Andras74: Meg egy picit maximalista! :)))))) Most vond ki az egyenletből hogy a focit emberek játsszák! :) Amúgy én is elfogult vagyok, max annyi a különbség hogy én számításba veszek minden olyan kis apró dolgot amit megtanultam a focipályán. Természetesen én magam is akkor vagyok boldog ha nyerünk, ha pedig ehhez szép játék párosul akkor....

Andras74 2020.07.19. 09:34:58

@del pipi: a Milán meccsen én is sokat gondolkodtam.
0:2-nél beparkoltam volna a buszt, és 1-3 v 0:3 arányban megvan a meccs és a bajnoki cím, utána pedig lehet örömfocit játszani, tét nélkül. Arról nem beszélhe, h elmegy a riválisok kedve.

Azt gondolom, h ez óriási hiba és edző felelősség, hiszen nem "csak" győzelemről, hanem irdatlan mennyiségű pénzről is szó van.

Nézd meg pl. az F1-et, ahol még egyetlen plusz pontra is rámennek.
Ha meg lehet a VB cím a 10. futam után, akkor nem kockáztatják meg, h a 11. futamban legyen meg.
Nálam ez a profizmus......

Egy TOP edző NEM veszítette volna el a Milán elleni meccset. Bebiztosította volna az állását, elhallgatta volna a kétkedőked (nem ránk gondolok). Ilyen ziccert egy igazi profi tréner nem hagy ki.....

del pipi 2020.07.19. 09:47:20

@Andras74: Most menjünk vissza oda, hogy nem hiszem hogy ez volt Sarri utasítása hogy: fiúk rúgjatok kettőt aztán, omoljatok össze. Biztos ő is benne van, tuti hogy az is benne van hogy eltiltás miatt a két akkor legjobb formában lévő játékosunk nem játszhatott, és amiről beszéltem a cserepadunk vékony lehetőségei. Az is simán lehet hogy egy TOP tréner behúzza, tényleg nüanszokon múlik. Amikor futballoztunk akkor ha kikaptunk egyértelműen bosszankodtunk még egy picit, de utána már a következő meccs volt fókuszban, remélem érzik a srácok hogy mennyire fontos a következő meccs. Bár nem szoktam csak hülyeségből tippelgetni, de ma azt gondolom az Inter pontot veszít este.

Andras74 2020.07.19. 09:51:28

@del pipi: még egyetlen gondolat:

Ha Te vagy a Juventus edzője (én meg mondjuk Agnelli), tudod, h DeLigt november óta sérülten játszik, és meg kell műteni, mit csinálsz?

Bármi áron - feláldozva a szépséget - élsz az élet adta lehetőséggel, és nyered a Milán elleni meccset, majd a BL-re összerakatod a srácot, vagy meg akarod mutatni 0:2-nél, h Te vagy a fasza gyerek, nyomod a támadó focit, és kockáztatod vele az egész szezont?

Ha én vok Agnelli, szerinted mit mondanék Neked a második verzióhoz a meccs után?

Tudom, sántít az egész, de van benne igazság, és nincs benne ha.....
Kérlek, ne vedd személyesnek. A gondolkodásmódom próbálom bemutatni. Nem ellenség vok, hanem fanatikus.

Andras74 2020.07.19. 09:52:28

@del pipi: veszítsen pontot az izé, ebben biztos egyetértünk!

del pipi 2020.07.19. 10:19:28

@Andras74: Oké játszunk egy kicsit, Tehát én vagyok Sarri! :))) Oké! A szétcsócsált utcán talált kis csikkemmel odamegyek a Hollandhoz és azt kérdem: Matyikám, mennyire gáz a vállad kibírsz még néhány meccset? Ő meg tuti azt mondja mert becsvágyó: persze mester addig ütjük a vasat míg meleg. És akkor én elkezdek kalkulálni, persze a számítások nem biztos hogy pontosak lesznek: remélhetőleg mire De ligt vállának a műtétje már nem elhalasztható, addig Chiellini és Demirál is bevethető, ha ez nem jön be akkor beküldjük a Ruganit és ha szerencsénk van akkor nem rotymant be a gatyóba.
Persze nem én vagyok Sarri, és nem is tudok az ő fejével gondolkodni. Azt gondolom hogy nincs sok választása, de hogy számít arra hogy Demiral bevethető lesz az tuti. Most értsük meg őt is, nem sok lövése van ha nem nyer bajnokságot, nem igaz?

Andras74 2020.07.19. 10:41:54

@del pipi: igen, ez is egy érthető álláspont!

Andras74 2020.07.19. 10:48:19

@del pipi: most én leszek Colombo, és visszajövök még egy kérdéssel:

DeLigt-et vetnéd be szivesebben a Bl-ben, v Demiralt, King-kongot, esetleg Rugót (bár utóbbi csak a teljesség miatt)?

Mindegyik alkalmazottad, Te döntesz. Azt is Te döntöd el, h mikor műtik DeLigtet.

Na jó, ez már inkább kötözködés, ami elfogultságból ered.

Tény, tényleg nincs csak fehér v csak fekete.

del pipi 2020.07.19. 10:49:28

@Andras74: Ja hogy erre ment ki a játék?! Hogy mindenképpen kirúgjál? Hát nem vádolhatlak meg azzal hogy te vagy az igazságos Mátyás ! :))))

del pipi 2020.07.19. 11:03:25

@Andras74: Oké! A feleséged üdvözlöm! Bár még senky se látta! :)))
Az a baj hogy egy váll sérülés nagyon kellemetlen dolog, és nagyon lassan gyógyul amennyiben nincs műtét, ha nem pihenteted mert nincs idő akkor pedig lehetetlen. Most ezt tegyük bele az egyenletbe, mit tudunk? De Ligt válla sérült, és nem lehet tudni hogy az orvosi stáb ezt meddig tudja húzni, érzésteleníteni. Bár azt is látjuk ha ráesik akkor bekakil a fájdalomtól. Demiral már edz és nem tudjuk hány százalékos, valószínűleg nem száz. Amikor egy játékos sérülésből tér vissza akkor benne van a fejében hogy nehogy megint ugyanúgy megsérüljek, tehát fél. Chiellinit már tudjuk , na ő tuti nem száz százalék. Amúgy Bonucci is kezd lemorzsolódni. Ruganival meg az a baj hogy mindenkihez passzol csak ép Bonuccihoz nem. Meg hát önbizalom hiányában...?
De hogy kit vetnék be? A jelen állás szerint Bonucci De Ligt, a szívem szerint Demiral De Ligt.

del pipi 2020.07.19. 11:04:44

@Andras74: Na ez így őszinte volt, ezt már szeretem! :)

Andras74 2020.07.19. 11:08:21

@del pipi: egyetértek. Hú, de rossz ezt leírni!

del pipi 2020.07.19. 11:21:12

@Andras74: Majd remélem találkozunk élőbe és akkor ezt kibontom neked aprólékosabban , annyira érthető lesz hogy el sem hiszed. Amúgy is hiszek abban hogy személyesen jobban meg lehet érteni hogy hogyan gondolkodik a másik.:)

Andras74 2020.07.19. 11:51:21

@del pipi: na, ezt jól megaszontad!
Úgy elmondod, h el sem hiszem. Akkor ne fáradj, már most sem hiszem el!

del pipi 2020.07.19. 12:16:49

@Andras74: De korrekt! De én olyan vagyok mint az üvegtigrisben a hülye vevő: DE MEGPRÓBÁLOM!!!! www.youtube.com/watch?v=7FT0IDhdYBY

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4139) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása