Cristiano Ronaldo nem távozik idén nyáron

ronaldo_cristiano_azsiai_tura.jpgCristiano Ronaldo folytatni kívánja pályafutását a Juventusnál, bár a napokban felreppentek egyes pletykák, amelyek a PSG-vel hozták hírbe a portugál csatárt.

A 35 éves csatár nagyszerű formát mutat a szezon újrakezdése óta, és kész új rekordok beállítására, így például célja megelőzni Felice Borelt, aki 31 gólt szerzett még az 1933-34-es szezonban, bár Hirzer Ferenc 35 gólos Juve-rekordját nem valószínű, hogy képes lesz túllépni (26 meccs alatt, az 1925-26-os szezonban).

A Tuttosport beszámolója szerint hiába keltek szárnyra pletykák a PSG érdeklődése kapcsán, Ronaldo nem kíván ezekkel foglalkozni, és teljes mértékben elkötelezett szerződésének kitöltéséhez.

Bár idén volt pár gyengébb meccse is Cristiano Ronaldónak, ahogyan a csapatnak is, a torinói napilap arról írt, hogy a portugál sztár nem kívánja elhagyni a Juventust, és kész 2022 júniusáig az Öreg Hölgy szolgálatában maradni.

Cristiano Ronaldo idén a Serie A Caponcannoniere címért is versenyben van, Ciro Immobile egyetlen góllal előzi meg a portugál csatárt, aki az Európai Aranycipőt is szívesen begyűjtené a szezon végén, ebben a versenyben pedig Robert Lewandowskit kell megelőznie.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6316003786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pedronegroo 2020.07.14. 11:20:00

Szép dolog CR eredményessége, de én jobban örülnék ha nem Ő lőné a góljaink majd 50%-át, mert szerintem ez nem egészséges. Túlságosan CR-függővé teszi a csapatot és a játékot is erősen bekorlátolja. Továbbá meg nem gondolom hogy bármelyik csapat is komolyan érdeklődne iránta sajnos még két évig nyöghetjük a "terhét".

Camoranesi90 2020.07.14. 12:47:45

@pedronegroo: abszolút egyetértek.

Nyilván szubjektív, de én nem örülök, hogy itt van, vagyis, azzal nem lenne bajom hogy itt van, ha tudna engedni az egó-ból, meg mondjuk ugyanúgy padoztatható/kiegészítő státuszra váltható lenne, mint Giorgio, vagy Buffon. De mindenki tudja, hogy ő nem fog tudni visszalépni. Az meg minden lesz a csapatnak, csak jó nem.

Szerintem idén is többször volt teher, mint áldás, hogy állandóan a pályán kell tartani, védekezésben teljesen súlytalan és motiválatlan, támadásban pedig ár/értékben többet költünk rá, mint amennyi hasznot hajt nekünk - és most szigorúan a pályán mutatott teljesítményt minősítem, nyilván, pénzben meg merchandising tekintetében lehet többet profitál belőle a csapat, mint a bajnoki címekből vagy a tv-s jogdíjakból... arról nem beszélve, hogy amikor Sarri tökös volt és levette, ment a duzzogás meg az öltözőbe futás pacsi nélkül. A 11-eseket meg kevesebb showtime és terpeszbeállás nélkül, de Dybala vagy Pjanic is begurítaná hasonló százalékban...

Ha vissza tudna lépni, és olyan szerepben találná meg magát, mint anno Giggs vagy Iniesta az utolsó szezonjaiban, akkor mentorként, padról beállva 2-3-4 jó éve is lehetne, de a fizetése már a mostani szerepéhez viszonyítva is irreális, arról nem beszélve, hogy az ugyanannyit, vagy még több melót lerakó játékosaink az ő bérének töredékét kapják (tudom, azok sem ki pénzek, de minden viszonyítás kérdése).

Szóval én pénzzé tenném, még most, mert ha jön egy nagyobb szakadás vagy más jellegű sérülés, már pénzt nem látunk belőle.

venember83 2020.07.14. 12:50:50

@Camoranesi90: pénzt nem fog látni belőle a Juve. A Juve nem fogja őt pénzzé tenné, nehezen tudom elképzelni. Túl nagy márka, vigyázni kell a polkorrektségre és a CR-szurkolók/-követők megőrzésére.

ZecH 2020.07.14. 12:52:17

Forza Ronci! Minden rekordot dönts meg, de foleg a megnyert BL cimek szamat!

(Kivéve persze Hirtzer rekordjat, ő olyan szépen mutat a Muzeumban, amikor láttam ott, hiaba ismertem mar korabban a tortenelmunket akkor ott megkonnyeztem a dolgot!)

Lanzafame 2020.07.14. 12:55:31

22-ig megtartjuk és tartalékolunk Mbappéra vagy Haalandra. Ezt Agnellire alapozom, aki a következő CR-t nem 33, hanem 25 évesen akarja leigazolni.

rockitbaby 2020.07.14. 13:04:57

A bajnokság nélküle is megvolt, de sokat lendített mind rajtunk, mind a liga megítélésén. A BL vele is lutri, de amíg még van marketing és presztízs értéke, használjuk ki. Erősítsük a brandet, növeljük minden téren a bevételeket és alapozzunk meg egy szép jövőnek.

Thuglife! 2020.07.14. 13:09:58

@Camoranesi90: egyetértek vele amit írtál,az eladásig.
egyre inkább az az érzésem hogy elbírná őt a csapat, ha egy fiatalabb sokat mozgó és gólerős centerünk lenne.

pedronegroo 2020.07.14. 13:28:28

@Camoranesi90: Én előbb küldeném el Roncit, mint a "csövest", akkor talán előjönne a konstans sarriball. De aki CR-t kritizálja mint tudjuk az csak irigy lehet szóval jobb ha mi is beállunk a CR szobrát fényezők sorába...

@rockitbaby: Valami gazdasági vezetőt a napokban váltottak le ha jól tudom, ezért lehet a brandépítés meg a marketing se úgy alakul ahogy terveztük???

Juvegaspy 2020.07.14. 14:02:01

Sose voltam CR fan de sztem itt nincs kérdés ő a vilag legjobbja
3.orszag Top klubjaban jatszik es szarja a gólokat. Sztem a blog 90szazaleka köztük én is max 20 - 25golos szezonokat vart el tőle.
De hogy olaszban is produkalja a 30+os atlagot 35! évesen azert az nagyon komoly sztem.
Jo helyen van itt most Dybala is lubickol mellette...fiatalodunk is sztem jok a kilatasok

Matteo89 2020.07.14. 14:03:23

60 éves rekordot döntött meg Ronaldo a héten, de látom néhány embernek ez sem elég.

Rikoo 2020.07.14. 15:19:46

@Camoranesi90: Isten őrizz, hogy Dybala rúgja a büntetőket, eleget b@szott már el fontos pillanatban. Eddig itt imádkoztunk, hogy végre legyen valaki aki biztos lábbal értékesíti a büntetőket, most úgy látom már ez sem elég.
Amúgy mindent elmond a támadójátékunkról, hogy attól függ a 35 éves Ronaldo milyen napot fog ki. Ha ő nincs formában akkor a komplett támadásaink vérszegények. Minden elismerésem neki, még ebben a korban is bizonyít a legmagasabb szinten, ráadásul az olasz ligában, ami különösen nehéz. 32 gólnál jár a szezonban, elképesztő teljesítmény és még minimum 7 meccsen bizonyíthat. Akkor lett volna igazánán különleges a csapat, ha CR7 és Dybala mellett még 1 támadó tudott volna érvényesülni, de Higuaín sajnos totál kiégett és leépült.

JuventusFanatikus 2020.07.14. 15:46:14

@Rikoo: Pjanić is biztos lábú ítéletvégrehajtó volt, csak nem engedték oda.

Érdekes, hogy mindenki azt írja, hogy Dybala milyen sok büntetőt hagyott ki fontos szituba, de azt sose látom, hogy pontosan melyik meccsekről van szó.

senky 2020.07.14. 15:49:51

@Camoranesi90: ,,Szerintem ..... volt teher,'' es ,,áldás, hogy állandóan a pályán kell tartani, támadásban pedig ár/értékben többet költünk rá, mint amennyi hasznot hajt nekünk - és most szigorúan a pályán mutatott teljesítményt minősítem'' Hat szerintem van valami fel igazsag benne , de az ures toltenyu,ocska,hatlovetu sokkal nagyobb karara van fizetes /teljesitmeny szempontjabol a Juvenak . De mig Roni 35+ rugja a golokat es bizonyitja erdemeit a fizujaert,addig a masik ,,sajnos totál kiégett és leépült.'' de a fizujat ERDEMTELENUL es SZEMTELENUL felveszi .

Rikoo 2020.07.14. 15:59:54

@JuventusFanatikus: Kapásból beugrik vagy 4. Meg nem mondom melyik meccseken volt. A mostani ugye az még friss, akkor volt egy amit utolsó percben hagyott ki és vereség lett belőle hazai pályán, illetve egy szuperkupa döntős is, azzal buktuk el a kupát. Illetve az Atalanta ellen Bergamoban 2-2-nél az utolsó percekben, az megmaradt bennem, óriási meccs volt.

Dani1342 2020.07.14. 16:12:54

Oke a szabadokat ne o kerje el.Ezert mondtam hulyeseg volt cancelot elengedni.. Szerintem sarri alatt jobb szelso tamado lehetne es cuadrado lehetne mögötte szélső védő amit most játszik o (cancelo) tudna támadni amit nem ketlek,na mindegy visszatértek ronaldora. Bar távolról szerintem senki se talalna el erővel a kaput, ha úgy rúgna a szabadot mint múltkor akkor ssmmi baj se lenne. Tizik eddig igazolják őt. Igen nagyon fugg a játékunk tole mert effektiven higu bernarderschi golkeptelen.. Maradt ronaldo es dybala akik lovik is rendszeresen a gólokat. Costa ha isten megaldja tok jo csere ember lehet ha nem sérült, de akkor is higu sajnos se nem gyors se nem bírja a 45 percet se kb.. Rengeteg meccset döntött el Ronaldo amikor csak villant egyet vagy mar fejlehajtas volt mindenkinél. Szezononkent bajnokin 20 gol korul termel azért az nem rossz szerintem persze lohetne mas de egyszerűen képtelen elol barki is. Laziot se hordjak le hogy egy immobile rugja a golokat ott is. Sajnos atalanta jo helyzetbe van zapata ilicic murial fejenkent 13 gol felett rugtak idén, sajnos nekünk olyan tamadojatek sincs se tamado trió rá.. Meg a 41212 mikor elkezdett működni felbeszakadt minden es vissza alltunk 433ra..pedig sarri kpt akar bernarderschibol csinálni dr azért szélső tamadokent számít rá.

simoni 2020.07.14. 17:46:13

@Juvegaspy: @Matteo89: Halkan azért megjegyezném, hogy a bajnokságban szerzett 28 góljából 11 db büntetőből jött össze, összességében pedig 32/12-t mutatnak a számok. (Forrás: footystats.org/players/portugal/cristiano-ronaldo) Persze a büntiket is be kell rúgni - és ebben kegyetlen magabiztosságot mutat -, de azért ez a tény szerintem akkor is árnyalja némileg a képet. Ahogy az is, hogy asszisztból mindössze 5 db-ot tud felmutatni. A meccsek túlnyomó részén (amiket láttam), sokszor inkább féknek mint előnynek éreztem a csapatjáték szempontjából.

Szóval szépek ezek a számok, és szép dolgok a rekordok is, de ne haragudjatok, ha nincs mindenki lenyűgözve az "ár/érték" aránytól, azaz a fizetéséhez mérten mutatott teljesítményétől.

Matteo89 2020.07.14. 17:52:10

@simoni: Ez árnyalhatja a képet, de szerintem az akkor is vicces, hogy 60 éve nem lőtt ennyi gólt Juventus mezben játékos, de szerintetek ez nem, hogy nem jó, hanem egyenesen egy sz@r teljesítményt. :)

del pipi 2020.07.14. 17:56:07

Tudom sokat ostoroztam már Ronit, de szeretnék igazságos lenni. Itt rengeteg vélemény elhangzott amivel egyet is tudok érteni, engem konkrétan csak az idegesít amikor le kéne tennie a jobb helyzetben lévőnek és inkább megpróbálja egyedül, ez önzőség. És már mondtam ezeken múlik a meccsek lezárása. DE! De ha már itt van és gólokat rúg, ráadásul szerintem gólkirály lesz, és remélem megnyeri az aranycipőt is. Most már örülnék neki ha összeállna egy jó kp és egy jó center hogy mind Ronit , mind Dybit segítsék. Szóval remélem így tolja tovább, és külön öröm hogy nem kellett erre hónapokat várni. Úgyhogy hajrá, de mint csapat játékos!
Egy megjegyzés: az hogy korábban a nagy sztárok nem tudtak egy szezon alatt ilyen sok gólt rúgni, az azért volt mert sokkal jobban csapatként működtünk. Del Piero letette a Zs-t, Trezegi a rezegi letette a Zs-, Inzaghi nem annyira :)))), de jó középpályák voltak mögöttük és a gólok megoszlottak, ennyi a különbség.
@Rikoo: Ha pedig időarányosan le bontod Dybala és Ronaldo kihagyott tizi-jét akkor kb ugyanannyi. De valaki nézze meg hogy összesen mennyi az annyi. Az pedig hogy Dybala jól rúgja az nem kérdés, csak most nem rúghatja és kész.

del pipi 2020.07.14. 17:59:33

@Matteo89: Most írtam le miért, a Juventusnak mindig a csapategységében volt az erő, ez kicsit Ronex-al megváltozott...nem kicsit! De a gólokat azért nem kell megmagyarázni.

del pipi 2020.07.14. 18:11:12

Bocs még egy érdekesség, remélem jól emlékszem hogy Sarri azt ígérte hogy vele Ronaldo 40 gólt rúg...vagy 40 felett? Mennyit is rúgott idáig összesen?

delpi0823 2020.07.14. 18:24:41

@pedronegroo: En inkabb azert ket emberre bontanam le ezt,mert Dybala is eleg jo szezont fut sztem.Ha Crnek meg Dybalanak se megy akkor meg vagyunk love.Amugy Cr sztem ki fogja tolteni a szerzodeset az nem kerdes,nalam az a kerdes hogy meg utana jon plusz 1ev vagy ketto.Ha meg jon plusz 1ev akkor az azt jelenti hogy penzugyileg nagyon jol termelt a klubnak.

simoni 2020.07.14. 18:51:59

@Matteo89: Bocs, de hol írtam olyat, hogy szar teljesítményt nyújt? Azt írtam, hogy kevésnek tartom, amit hozzátesz a csapatjátékhoz az árához és a FIZETÉSÉHEZ MÉRTEN.

Az egyéni eredményei persze magukért beszélnek, avagy ahogy pipi kolléga is írta "a gólokat azért nem kell megmagyarázni". Csak éppen ez engem kevéssé érdekel, mert a csapatnak szurkolok, nem CR-nek.

@del pipi: "hogy korábban a nagy sztárok nem tudtak egy szezon alatt ilyen sok gólt rúgni, az azért volt mert sokkal jobban csapatként működtünk"

Szerintem az sem elhanyagolható, hogy akkor kisebb volt a színvonalbeli különbség a Serie A-s csapatok között. Meg olyan védők futkároztak az ellenfeleknél, mint Maldini, Nesta és Cannavaro...

JuventusFanatikus 2020.07.14. 21:19:18

Egy kisebb statisztikacunami azokra a kérdésekre, amikről szó volt:

Kíváncsiságból utána néztem, hogy CR érkezésével vajon nőtt-e a góljaink száma, és arra jutottam, hogy konkrétan csökkent, nem kicsit. A 2017/2018-as szezonban lőtt a Juve összesen 86 találatot a bajnokságban, Ronaldo érkezésével ez a szám lecsappant 70-re, idén pedig 67-nél tartunk. Ezelőtt a 2011/2012-es szezonban fordult elő, hogy hetventől kevesebb találatot szerezzen a Juventus.

Ha kivesszük a büntetőből szerzett találatokat (17 gól), akkor tőle több gólt szerzett a bajnokságban Dybala (19 gól/2017-2018), Higuaín (24 gól 2016-2017), de, ha komolyabban vissza akarunk menni az időben, akkor Tévez is mind a két szezonjában több akciógólt lőtt, mint Ronaldo idén. Megjegyezném, hogy tavaly 16 akciógólig jutott a portugál.

A büntetők értékesítése, ami nem a büntetőpárbajra vonatkozik:
Dybala: 21 tizenegyesből kettőt kihagyott
Ronaldo: 20 tizenegyesből szintén kettőt hagyott ki

MdewC 2020.07.14. 22:58:31

@JuventusFanatikus: kupadöntőben elég nagyot hibázott Dybusz nem nézted a párbajt? :)

MdewC 2020.07.14. 23:01:57

@JuventusFanatikus: legfőképp azon ment a párbaj, ettől függetlenül nincs harag Dybire, fossa a gólokat. :)

JuventusFanatikus 2020.07.14. 23:04:44

@MdewC: Persze, hogy nem láttam, a meccs elemzését is a kommentek alapján írtam. Direkt ezért emeltem ki, hogy ebben a statisztikában nincsenek benne a büntetőpárbajok.

Ezekkel a statisztikákkal egyébként nem az állásfoglalás volt a célom, csupán érdekességeknek szántam, ha már pedzegették páran ezeket a témákat.

MdewC 2020.07.14. 23:16:51

@JuventusFanatikus: csak hecceltelek. :)

Néha indokolatlanul feszült itt mindenki. :)

Nincs miről beszélni, Roninak “kell” rúgnia a tiziket. Stabilabb, rutinosabb, nagyobb a marketingje, kell a statisztika, kell a hype. Bárki hibázhat tizit, kivéve Vidal, de mivel nincs itt ezért Roninak kell lőni. A statok itt nem számítanak. :)

JuventusFanatikus 2020.07.14. 23:26:23

@MdewC: Tizenegy után már én se vagyok mindig humoros kedvemben, meg így írásos formában egyébként sem jön át mindig:)

Az nem is lehet kérdés, hogy ha CR a pályán van, akkor neki kell elvégezni a büntetőket, de Dybala se olyan rossz ítéletvégrehajtó, mint aminek be van állítva, igaz, még nem volt időm megnézni, hogy nagycsapatok ellen milyen százalékban értékesíti.

A kutatás közben láttam, hogy Vidal is hibázgatott szépen, ha büntetőkről van szó:)

MdewC 2020.07.14. 23:58:37

@JuventusFanatikus: Dybi baromi jól lövi, nálam ez eddig se volt kérdés, csak lehetne kíméletlenebb.

A memóriám megkopott, Vidal hibázott nálunk tizit? Lehetetlen. :)

del pipi 2020.07.15. 05:49:07

@Holloka: Tehát még meg is lehet a 40, köszöntem az infót! :)
@simoni: Amit írsz az teljes mértékben így van, ennyire nem akartam szétszedni a mondandóm, csak azt próbáltam elmagyarázni hogy egy mai Juventus hogy működik és hogyan működött akár Ronaldo előtt. De ha már megemlítetted hogy milyen csapatok, milyen védők szaladgáltak a pályán, akkor azért azt is emeljük ki hogy a világ futballja sem két emberről szólt évekig, hadd ne soroljam, szerintem értesz engem. :)
@JuventusFanatikus: Köszöntem a kutatómunkát!:) Érdekes, ha nem értette valaki a felvetésem, én időarányosan azt állítottam hogy a két játékos amennyi időt eltöltött a csapatban, annak arányában Dybala ugyanolyan jó tizenegyesrúgó mint Roni. A másik adat a Juventus lőtt góljaira pedig visszaigazolás arra amit fentebb állítottam, hogy régen lehet hogy egy sztár kevesebbet rúgott, viszont csapaton belül jobban megoszlott a gólok száma, na és persze többet.

Camoranesi90 2020.07.15. 08:40:28

Nagyjából @del pipi: kommentjétben van az, ami az enyémből kimaradt. Én ezt tudom neki felróni,semmi mást, de a csapategység, a felelősség és a teher elosztása nálunk valahogy minidg különösen jól meg volt oldva, (nyilván, nem tudok visszamenni Platini vagy korábbi érák Juventusáig, mert arról maximum cikkek vagy archív felvételek tudnának nekem segíteni) de akár a Del Piero-s Trezeguet-es korszak, akár a B-be lesorol, majd onnan feljutott csapat, és az utána következő Contés és Ronaldo előtti ALlegris csapatban is több olyan játékos volt, aki elő tudott állni, ha vezérnek kellett lenni. És azt akkor mindig ösztönösnek éreztem, legyen az hátul a nagy hármas és Buffon, vagy ihletettebb szezonjaiban Marchisio vagy Vidal, a nagy 2015-ös BL menetelésben Pogba vagy Tevez.

Itt most tényleg elég, ha egy-egy támadásépítést megnéztem, Cuadrado, vagyaz amúgy sem a labdát a fülén pörgető Matoidi sprintel Ronaldo felé egy-egy azonnali passzért, és ezt ha én észreveszem a Tv elől, akkor ez az ellenfélnek sem okoz nehézséget.

Statisztikákra időt és energiát nem fordítva, de talán @JuventusFanatikus: kolléga kommentjéből is kiderül, de én olyanra sem nagyon emlékszem, hogy ennyire egysíkú legyen a góljaink eloszlása. A középpályánk, a szélsőink és a szélső védőink gyakorlatilag gól-nélküliek ebben a szezonban, Rabiot múltkori gólja azért is esett különösen jól, -azon kívül hogy szép volt - mert egy picit visszaröpített egy egy Pogba-Vidal-Marchisio által akkor rendszeresen jövő hasonló megoldásához.

Egy szó mint száz: megkockáztatom, hogy Ronaldo hiányában Bentancour, Rabiot, Cauadrado, de még akár Berna is (he nem is sok góllal) de gólokkal venné ki a részét. Dybcsi meg simán gurítana 30-at, ha ő lenne az alfahím. De nyilván ez az az elmélet, amit nem tudunk alátámasztani semmivel, max azzal, ha Ronaldo elmegy, vagy féléves/éves sérülést összeszed.

simoni 2020.07.15. 09:53:53

@JuventusFanatikus: "Kíváncsiságból utána néztem, hogy CR érkezésével vajon nőtt-e a góljaink száma, és arra jutottam, hogy konkrétan csökkent, nem kicsit."

Köszi, hogy utánanéztél, ez azért meglehetősen érdekes tény! (De legalábbis nekem nem tűnt fel eddig.) Kérdés, hogy milyen következtetést lehet levonni ebből.

Meglátásom szerint kisebb szerepet játszik ebben a támadójátékunk CR központúsága, sokkal inkább a középpályánk minőségében keresendő ennek a visszaesésnek a fő oka.

Idén is (főleg ősszel) egyéni villanásokból éltünk. Egyrészt nincs lendület a játékunkban, ritkán tudjuk "bepréselni" az ellenfelet a kapuja elé, és ezáltal hibára kényszeríteni. Másrészt csupa melósból áll a kp, nincs kreatív ember, aki tudná szórni a "forintos" labdákat. A képességei alapján ez leginkább Pjanics reszortja lenne, de őt túl mélyen játszatják ehhez, ráadásul teljesen formán kívül van már évek óta. Ramseyben bíztam még ezen a téren, de egyelőre ő is csak keresi magát, mélyen tudása alatt teljesít.

Szóval továbbra is a kp a fő problémánk, ezt kellene feljavítani, ha Sarriballt (de legalábbis jól működő támadójátékot és sok gólt) szeretnénk látni. Mindenképpen invesztálni kellene még ebbe a csapatrészbe, mert az eddig bejelentett érkezők édeskevésnek tűnnek. Talán Kulusevskitől várhatunk valami előrelépést, de ő sem bizonyított még semmit, önmagában biztosan kevés lesz.

Lanzafame 2020.07.15. 09:59:51

@Camoranesi90: a kulcs az lehet, hogy néhány embernek nagy játékossá kell válnia, meg kell közelítenie Ronaldo szintjét, teljesítményét és felnőni mellé.

Nem hinném, hogy az lenne a csapat/klub célja, hogy Ronaldo-függők legyünk, néhány játékosnak ki kellene nőnie magát és elhomályosítani a 35-37 éves Ronaldo csillagát. Ezért is hoztuk Ronaldót, hogy felhúzza maga mellé a többieket, nem azért, hogy megrekessze őket a fejlődésben. CR teljesítményének sem ártana, ha valaki azzal motiválná őt, hogy veszélyezteti az első számú sztár/húzóember pozícióját.

Én ezt a potenciált a mostani keretből max. Dybalában látom, bár nem vagyok elvakult rajongója, de ha a jó formáját állandósítani tudja, és még rátesz 2 lapáttal, akkor fel tud lépni CR mellé.

Alessandro Dybalinyo 2020.07.15. 11:28:58

@Lanzafame: CR teljesítményének sem ártana, ha valaki azzal motiválná őt, hogy veszélyezteti az első számú sztár/húzóember pozícióját.
Ezen jót nevettem :D
CR azonnal menne könnyes szemmel Agnellihez, hogy képtelen együtt játszani az adott sztárral. Sőt utána a kapuskirűgásokat és a szögleteket is ő végezné hátha gól lesz. Abban az esetben ha valaki más gólt rúg rajta kívül a bírónál CR nevét kellene bemondania :D vagy repül a csapattól.

Komolyra fordítva a szót, sajnos nagyon szembeötlő ahogy uralkodik a csapaton és rengeteget gyengültünk vele, de legalább párszázmilliót kifizetünk érte, neki.
:(

Lanzafame 2020.07.15. 11:42:53

Akár uralkodik, akár nem, pont erről beszélek, hogy nincs más megoldás, mint felnőni mellé (legyűrni őt), a pályán nyújtott extra teljesítményekkel.

Ronaldo egy adottság még minimum 2 évig, lehet szomorkodni, hogy mi lett volna nélküle a pályán, de a feladat az, hogy jó csapatot építeni mellé.

Camoranesi90 2020.07.15. 11:45:12

A vezért szerintem jobb felépíteni belülről, mint hozni kívülről. Van az az élethelyzet, amikor kívülről tudod csak megoldani, lásd idei united, ahol Fernandes gyakorlatilag egyből minőséget jelentett, de nem úgy, hogy csak ő csillog, hanem a többiek is jobbak lettek.

Én ilyesmit hiányolok nálunk, Dybalában egyébként meggyőződésem, hogy benne van ez a szerep, csak az Allegri féle többszöri csörtéje, majd most a kívülről elé hozott Ronaldo féle megoldás hátráltatja. Az viszont biztató, hogy a sok korábbi ide/oda igazolós hír ellenére még mindig itt van, és hosszabbítás előtt állnak vele. Emlékezzetek arra a szezonkezdésre, talán két vagy 3 éve, ahol 6 meccsen kb. 11 gónál állt, és minden amit csinált élményszámba ment.... :)

A jelenlegi keretből egyébként teljesítményben idén de Ligt, mentalitásban Demiral mutatott olyan karaktert, amire lehetne valamit építeni akár többéves ciklusra is. Remélem mindketten maradnak.

Lanzafame 2020.07.15. 11:58:22

@Camoranesi90: ezért lesz Dybalánál az az értékmérő, hogy túl tudja-e szárnyalni ezt a Ronaldót 1-2 éven belül. Ha nem, akkor valószínűleg nem lesz belőle klublegenda, ha igen, del pierói magasságokba emelkedhet.

Ez a verseny nem túl kényelmes helyzet neki, de ez a feladata. Szerencséjére Ronaldo már kifelé megy.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3525) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10268) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4332) mercato (4280) nyilatkozat (7681) Olasz Kupa (335) összefoglaló (436) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (227) Címkefelhő
süti beállítások módosítása