Matuidi: „A betegség pszichózist eredményezett”

matuidi_blaise_szivet_mutat.jpgA Juventus középpályása, Blaise Matuidi a legutóbbi interjújában arról beszélt, milyen hatással volt rá a hír, miszerint a koronavírus-tesztje pozitív lett.

A francia középpályás egyike volt azon három Juve-játékosnak, akiknél COVID-19 fertőzést diagnosztizáltak, ám azóta a középpályás teljesen felépült.

„Őszintén azt mondhatom, hogy elég kemény időszak volt.” - nyilatkozta a középpályás a Bros Stories YouTube-csatornáján.

„Amikor pozitív lett a teszt, bevásárolni sem mehettem. Teljesen pszichotikussá tett engem a hír.

Az ember mindig arra törekszik, hogy mások ne legyenek túlságosan a közelébe, nagy mentális erőre van szükség. Időt vesz igénybe az alkalmazkodás, ez mindannyiunk számára új helyzet.

Nem voltak tüneteim, de amint meghallottam a hírt, sokkolt állapotba kerültem. Teljes pánik lett úrrá rajtam, féltettem a családomat és a barátaimat.

Nehéz volt számukra, de próbáltam nyugtatni őket. Nem volt jó időszak, szeretnénk ezt az egészet minél hamarabb lezárni

Mostanában azt kérdezem magamtól, hogy mi fog történni a futball világában és a mindennapi életben ezek után.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1115656956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dobor norbert 2020.05.05. 16:44:47

Nagy kedvencem! Örülök,h itt van és egészséges!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (910) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9905) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2429) meccsek (4149) mercato (4135) nyilatkozat (7433) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4165) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása